در استقبال از سوالات رستمی و پیشنهاد به صداوسیما

گروه فرهنگی الف،   3981227053 ۷۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۱ تکراری یا غیرقابل انتشار
در استقبال از سوالات رستمی و پیشنهاد به صداوسیما

فارس نوشت: امیرحسین رستمی در برنامه شب گذشته شبکه یک سیما ادعاهائی مطرح کرد که در نهایت منجر به نیمه کاره ماندن برنامه شد و امروز نقل آن در میان شبکه های اجتماعی به صورت گسترده دست به دست می شود.

شبهات مطرح شده حرف جدیدی نبود. سیاهه ای از اتهاماتی که مدتهاست رسانه های سعودی و انگلیسی مطرح می کنند و احتمالا در ذهن برخی از هم وطنان نیز به صورت شبهه مطرح است.

البته این شبهات بارها پاسخ داده شده است تا جائکیه برخی از آنها را ضدانقلاب نیز مدتی است تکرار نمی کند. با این حال جا دارد مجدد نیز طرح و توضیح داده شود. پیشنهاد می کنیم صدا و سیما از همین سلبریتی ها دعوت کند تا این شبهات را در مواجهه با یک کارشناس سیاسی مطرح کنند و مخاطبین محترم نیز قضاوت کنند. چه آنکه اگر همین دیشب نیز مجری برنامه مختصری به موضوعات روز مسلط بود نیازی به قطع سراسیمه برنامه وجود نداشت.

مناسب است به این بهانه شبهات مطرح شده در برنامه دیشب را همراه با توضیحات آن  برای چندین بار مرور کنیم.

گفتند وزارت بهداشت در کنترل کرونا کوتاهی کرده است. دقیقا مبنای این ادعا چیست؟ باید چه می کردند که نکردند؟ دقیقا کدام کشور چه کرده است که الگوی این بازیگر محترم است؟ آیا 162 کشور دیگر نیز اهمال کردند؟ اگر اغلب کشورها بنا بر گزارش های رسمی رسانه های خودشان و سازمان جهانی بهداشت پنهانکاری کرده اند، مسئولین وزارت بهداشت دو ساعت بعد از مطلع شدن خبررسانی کردند. اینکه قبل انتخابات چنین خبری با علم بر اثرگزاری بر مشارکت منتشر می شود گواه صداقت نیست؟ رسانه های داخلی و مسئولین را باور ندارند، تائید و گزارش سازمان بهداشت جهانی هم ملاک نیست؟

گفتند چرا یک شهر و کشور قرنطینه نشد. چه کسی گفته قرنطینه جواب می دهد؟ چه کسی گفته تنها همین راه است و جز این نیست؟ اگر قرنطینه جواب می داد چرا چین با حکومت نظامی و برقراری سنگر در شهر نتوانست ویروس را کنترل کند؟ چرا ایتالیا قرنطینه کرد وبعد نیمه کاره و ناقص رها کرد؟ چرا جواب نگرفت؟ چرا بقیه کشورها همراهی نکردند؟ اگر مختصری اخبار مواجهه کشورها با کرونا را مرور می کردند چنین ادعائی نداشتند.

گفتند چرا پروازهای ماهان لغو نشد. کدام پرواز؟ چرا بدون بررسی سیاهه های ضدانقلاب را تکرار می کنیم؟ ماهان تنها با درخواست وزیر بهداشت و سازمان هواپیمایی کشوری مبنی بر بازگرداندن دانشجویان نخبه و هم‌وطنان ایرانی گرفتار آمده در چین، مبادرت به انتقال دانشجویان در شرایط خاص و ویژه پزشکی نمود که مشخص شد هیچ‌یک از دانشجویان و پرسنل پروازی مبتلا به کرونا نشده اند. پروازهای دیگر نیز هیچ کدام مسافرتی نبوده است و ده‌ها تن اقلام پزشکی شامل کیت‌های تشخیصی، لباس‌های محافظتی، تیم پزشکان متخصص چینی، دستگاه اکسیژن‌سنج، دستگاه اکسیژن‌ساز و سایر اقلام پزشکی و دارویی را از مبدأ چین و با رعایت ضوابط سازمان بهداشت جهانی به ایران منتقل کرده است. نباید انجام می داد؟ اگر این تجهیزات وارد ایران نمی شد عوابقش را چه کسی پاسخگو بود؟

در نهایت از فیلترینگ هم گفتند. عجیب است که کسی برای سلامتی جسم افراد معتقد به قرنطیه و اجبار و نظامی گری است برای سلامت امنیت فکری و جسمی مردم فیلترینگ را منکر می شود. آنهم در چنین شرایطی که به گواه شرایط موجود، رسانه های خارجی و ضدانقلاب کمر بستند بر تلفات بیشتر کرونائی در ایران. درباره فیلترینگ حرف زیاد است و پیشتر نیز به کفایت گفته شده است.

اما بدترین بخش سخنان جائی بود که گفت اگر مردم ایران شبیه مردم دنیا فروشگاه ها را غارت نکردند، بدلیل فقر و بی پولی است. این میزان شیفتگی به بیرون از ایران و انقدر خودحقیرپنداری باور پذیر نیست. کمتر پیش می آید یک نفر انقدر خود و ملت را حقیر بداند  که نقاط مثبت رفتار و سبک زندگی مردمش را هم اینطور زشت و زننده تصویر کند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۳۷۷۰۷۶۱۱:۴۱:۰۳ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
هی.. جواب دادی .کسی که خودش رو به خواب زده ،هرگز نمی توانی بیدار کنی .
ناشناس۱۳۷۷۸۷۴۲۱:۴۶:۲۸ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
آیا نمیتوان با واتساپ ارتباط برقرار کرد که آقای رستمی تلگرام رو به کرونا ربط دادند؟!
m.a۱۳۷۷۹۱۷۲۲:۱۴:۰۱ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
آقای رستمی یعنی امثال جنابعالی که پول داریدبا فرهنگید وملاحظه میکنید وسایرمردم بی فرهنگند وچون فقط بی پول هستندغارت نکردند،جای تاسف داره کاش کمی روی حرفاتون فکر میکردید.تاسف.
ناشناس۱۳۷۷۰۸۲۱۱:۴۲:۰۳ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
لطفا به عمد از لفظ سلبریتی استفاده نکنید .
ناشناس۱۳۷۷۰۸۵۱۱:۴۳:۱۴ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
نویسنده محترم لطفا .. بیدار شو و ببین قرنطینه ووهان باعث شد دیگر شهرهای چین کرونا نگیرن و دیگر اینکه هواپیمایی ماهان ..فقط یک پرواز نرفت که بره ۲۰ تا دانشجو بیاره !!!
ناشناس۱۳۷۷۹۲۰۲۲:۱۶:۰۳ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
اصلا چرا نویسنده این دانشجویان را نخبه دانسته است؟ اگر نخبه بودند که در کنکور قبول میشدند.
ناشناس۱۳۷۷۰۹۳۱۱:۴۹:۴۳ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
این سوالات مطرح میشه چون اعتماد وجود نداره همین و بس
ناشناس۱۳۷۸۱۰۶۰۱:۲۶:۳۶ ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
سواد رسانه‌ عمومی پایینه
ناشناس۱۳۷۷۰۹۶۱۱:۵۲:۴۰ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
منطقی بود که اگر پاسخی هست در همان برنامه زنده ارائه میشد نه این که دهان منتقد را ببندیم و این طور تابلو برنامه را سانسور کنیم آیا با اینکار شبهات منتقد رفع شد یا اینکه وضع بدتر شد ..
ناشناس۱۳۷۷۰۹۷۱۱:۵۳:۰۷ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
اين پاسخ پر از مغلطه و سفته بود.
ناشناس۱۳۷۷۸۶۲۲۱:۳۹:۴۶ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
سفته؟!!
ناشناس۱۳۷۷۰۹۹۱۱:۵۳:۳۶ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
همه استدلال های خبرگزاری فارس در این مقاله ،قابل بحث و در مواردی مردود است.
ناشناس۱۳۷۷۱۱۰۱۱:۵۷:۲۴ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
چرا هرکی مثل شما فکر نمیکنه منافق و مزدور سعودی و .. است ولی افراد نالایق ( خوش بینانه وگرنه خائن ) و غرق در غرور و توهم که مملکت رو به اینجا رسوندن فکر می کنند خادم هستند ؟!
ناشناس۱۳۷۷۱۱۳۱۱:۵۸:۱۵ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
نه شما همش درست می گویید و دیگران نظرشان بی خود و وابسته به خارج است خود ما ها عقل نداریم اینگونه مقاله یعنی مردم شعور و عقل ندارند و همش وابسته به افکار دیگران دارند پس چرا به حرف شما اعتماد نمی کنند ، باید بفهمیم مردم ایران هر کسی حق دارد فکر کند بیایید جواب اقناعی دهیم قرنطینه جواب می دهد مگر چین آن را مهار نکرد با همین مکانیسم ، بایید بگوییم واقعا فکر نمی کردیم این بیماری به این شدت بشود بیایید بگویید برای قرنطینه پول نداریم و..
ناشناس۱۳۷۷۱۳۵۱۲:۰۹:۰۴ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
بیان تلخ حقایق سنگینه ادارات باز بانکها باز بازار شلوغه. فقط مجلس ودولت ویدیو کنفرانس .
ناشناس۱۳۷۷۱۴۳۱۲:۱۴:۰۸ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
رستمی جواب دهد آن دکتر که به او گفته کرونا وارد ایران شده کیست و کدام آزمایش و تست را برای اثبات ادعایش انجام داده؟ تناقض حرفهای رستمی واضح بود. اگر مدعی است کرونا دوماه زودتر وارد ایران شده و مسوولان پنهانکاری کرده اند چرا میگوید قم قرنطینه شود؟ مشخص است که حتی به حرفهایی که میزند فکر هم نمیکند و صرفا آنچه را دستور دارد تکرار می کند.
م۱۳۷۷۱۴۹۱۲:۱۸:۱۲ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
اکثر مردم اروپا فروشگاه ها را غارت کردند مردم ایران هم در فروشگاهها تجمع کرده اند اما با ادب و باکلاس برخورد کرده اند به دلیل مرام خوب و رفتار مناسب به فروشگاه ها حمله ور نشدند این رفتار یک ایرانی خوب است اما باید یک نکته ایی یادور شد نظام توزیع دارو و غذا و اقلام ( تاکید میشود در روزهای بحرانی و حساس در ایران مناسب نیست ( البته حتی در کشورهای اروپایی مرفه هم در روزهای بحرانی خوب نیست ) پیشنهاد ساده و عملی : مثلا در توزیع دارو در روزهای بحرانی مانند اپیدمی کرونا باید از طریق سفارش باشد ( یعنی پس از صدور نسخه دکتر بطور الکترونیکی داروخانه هم مشخص شود و داروخانه هم پس از تهیه دارو به اطلاع بیمار برساندو پس از پرداخت هزینه در محل یا اینترنتی دارو برای شخص بیمار ارسال شود ویا در یک مکان مجزا پس از آماده شدن اعلام شود در یک بازه زمانی مشخص حضور یابد و حضوری دریافت شود و نه اینکه همه داروخانه ها را بگردد
طالب۱۳۷۷۱۵۲۱۲:۲۰:۰۰ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
سلام . حضرات را صدا وسیما از کجا پیدا میکند و با چه شاخص هایی میسنجدکه عنوان سلبریتی (سرشناس ) به آنها میدهد ؟ اینها اگر سرشناس بودند که گمنامی را به بد نامی ترجیح میدادند و نه برعکس . مشتی بیسواد که دامنه فهم و ..و اطلاعاتشان از محتویات رسانه های زرد کمتر هم هست و بیشتر نیست ِِ اینها تبهکار نیستند اما با نادانی آب به آسیاب تبهکاران میریزند والبته هم خود تباه میشوند و هم تلاشهای بسیاری از آحاد ملت را تباه میکنند و در این راستا نقش رسانه های رسمی از جمله صدا و سیما نیز همچین کمرنگ نیست و زردی چهره اش گاها به نارنجی متمایل میشود .
هادی۱۳۷۷۱۶۷۱۲:۲۹:۲۱ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
خدا شفاتون بده ایشالا ملت و چی فرض کردین
محمد۱۳۷۷۱۷۹۱۲:۳۵:۰۷ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
.. چین با همین قرنطینه ای که کرد نتایجش و الان میبینید که شهر ووهان دیروز فقط ۱ نفر مبتلا داشته و امار کشور چین هم توی کشته ها هم مبتلاها هر روز داره کاهش پیدا میکنه اما از اونطرف کشور هایی که مثل ایران هر روز دم از تاریخ گذشته بودن قرنطینه به دلیل خود داری از اجرای قانون جهانی قرنطینه که باید تمامی هزینه های خانوارهای داخل قرنطینه توسط دولت پرداخت بشه میگن خوب نیست اما دلیل اصلیش که شما دارین جون ۸۰ میلیون ایرانیو بازیچه خساست خودتون میکنید
ناشناس۱۳۷۸۰۳۶۰۰:۰۷:۱۸ ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
جهت اطلاع شما حدودا 40 هزار نفر در این شهر مبتلا شدن وحدودا 30 هزار نفر دیگر هم در دیگر شهرهای دیگر چین الکی حرف .. نزن و قرنطینه قرطینه نکن
ناشناس۱۳۷۷۱۸۵۱۲:۳۶:۴۳ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
حقیقتا من اگه پولی از حقوقم بعد از کسر اقساط وام میموند حتما میرفتم و آذوقه حداقل یک ماه رو خرید میکردم.
ناشناس۱۳۷۸۰۷۷۰۰:۴۷:۱۲ ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
شما اینطورید من ماهی ۲۰ میلیون درآمد دارم مالیات نمیدم ولی مسخره بازی در نمیارم
ناشناس۱۳۷۷۲۲۲۱۲:۵۳:۲۰ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
کاملا راست گفته و حرف اکثر مردمه تا زمانی که هی بخواهیم حقیقت را کتمان کنیم هی وضعمون بدتر میشه، وضع الان مملکت هم ناشی از کتمان حقایق در گذشته هست
ناشناس۱۳۷۷۲۲۵۱۲:۵۶:۰۹ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
این آقای رستمی با قاطعیت گفت من و یک نفر دیگر با تعیین دقیق در ماه ژانویه!! به کرونا در ایران رسیدن!!! اگر نتواند ثابت کند مصداق تشویش است و باید محاکمه شود چون شایعه سازی است و این روزها هم فکر مردم همین طوری خراب است
ناشناس۱۳۷۸۰۸۷۰۰:۵۹:۵۱ ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
اگر ثابت شد چي؟ اينهمه خسارت رو جنابعالي جبران ميكني؟
ناشناس۱۳۷۷۲۳۸۱۳:۰۱:۴۱ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
دیشب داشتم این برنامه را می دیدم واقعا خیلی تعجب آور بود که چرا مجری حرف این آقا را قطع نمیکند هر چند اجازه نمی داد مجری حرف بزند و نیامده و سلام نکرده این حرف ها را زد چرا این ها به یک جایی می رسند خیال می کنند همه چیز دان هستند؟
ناشناس۱۳۷۷۲۷۹۱۳:۲۸:۰۴ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
منظور از قرنطینه ضهری، این است که زنجیره ارتباطی با دیگر شهرها قطع شود . رفت و آمد به شهری خاص ممنوع گردد و نه قرنطینه کل آن شهر و منع رفت و آمد . چرا سریع پای ضدانقلاب به وسط می آید؟ .. ضمناً این سخن آقای رستمی بی ربط نمی باشد و مردم قدرت خرید محدودی دارند. 2شب پیش که شایعه تعطیلی مطرح شده بود، در شمال شهر تهران فروشگاه هایی که با درب بسته و خالی از جنس بوده و دلیل آن نیز بسته شدن مطرح بود . اتفاقی که در کشورهای دیگر قطعاً رخ می دهد و البته ایتالیا هنوز نیز قرنطینه می باشد.
ناشناس۱۳۷۷۳۰۲۱۳:۳۷:۴۹ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
حال آدم رو بهم میریزید وقتی هر سوالی که تو ذهن مردم شکل میگیره ربط میدین به رسانه های سعودی و انگلیسی
ناشناس۱۳۷۷۳۱۳۱۳:۴۴:۵۴ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
اگر مردم ایران شبیه مردم دنیا فروشگاه ها را غارت نکردند، بدلیل .. بی پولی است.
محسن۱۳۷۷۳۳۰۱۳:۵۷:۲۷ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
با درست بودن و غلط بودن حرفش مشکلی نداریم آخه یه سلبریتی چه کمکی می تونه تو این دوران کند این همه کارشناس متخصص داریم آنوقت وقت با ارزش مردم را اینجوری به هدر میدهید
دکترا و عضو هیات علمی دانشگاه مازندران۱۳۷۷۳۴۸۱۴:۱۰:۰۸ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
حرفهای آقای رستمی حرف من هم بود.
نیما۱۳۷۸۱۲۸۰۱:۵۹:۱۵ ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
ببخشید اونوقت رشته تون چیه آقای دکتر عضو هیئت علمی؟
خودم۱۳۷۷۳۶۰۱۴:۱۶:۲۰ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
احسنت باید به سئوالات مردم شفاف جواب داد نه آنتن قطع کرد کارشون بد بود
ناشناس۱۳۷۷۳۷۳۱۴:۲۳:۴۸ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
از نویسنده خواهش میکنم به این سوال جواب بدهند چگونه این ویروس از چین به ایران می رسد ؟ و چرا مسئولین در وزارت بهداشت صبر کردن تا بیماری تلفات بده ؟چرا همان ابتدای راه ورودی کنترل نشده ؟
ناشناس۱۳۷۷۳۸۱۱۴:۳۰:۵۸ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
رستمی حتی حاضر نشد در جایگاه مهمان قبلی که دکتر کرمانپور بود قرار بگیرد از ترس کرونا و هرچی دکتر گفت هیچ خطری شما را تهدید نمی کند باز هم حرف دکتر کرمانپور را قبول نکرد . به نظرم ایشان وسواس فکری دارد و هیچ چیز و حرف هیچ کس را نمی پذیرد
ناشناس۱۳۷۷۴۳۱۱۵:۰۳:۳۰ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
خجالت آور بود و چقدر با فضای اینترنتی اخت پیدا کرده و بر اساس شایعات روزگارش را سر می کند تلگرامش که دیگر خنده دار بود انگار کشور معطل یک پیام رسان است و کارها مانده به خاطر این تلگرام در حالی که خیلی پیام رسان ها است که دارند سرویس میدهند و فیلتر هم نیست حتی نوع امریکایی آن خجالت بکش جناب بی سواد یا با سواد!
ناشناس۱۳۷۷۴۷۵۱۵:۴۰:۲۲ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
مسئولین هم دیر متوجه وجود کرونا شدند هم ملاحظاتی داشتند ولیکن با کلیت حرف های نویسنده موافقم همون موقع هم شروع می کردند کار خاصی نمیشد کرد توان بیمارستان ها در ‌پاندمی و همه گیری محدود هست.
ناشناس۱۳۷۷۴۷۹۱۵:۴۳:۴۸ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
حالا كي گفته حرفهاي شما درسته جناب نويسنده!
ناشناس۱۳۷۷۴۹۴۱۵:۵۵:۴۹ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
کدام جواب قانع کننده؟ نمی بینید که مردم به این توجیهات .. باور ندارند؟
ایلامی۱۳۷۷۵۲۴۱۶:۲۲:۰۳ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
حق با آقای رستمی است، متاسفانه دیگه کسی حرف ..را باور نمی کند.
ناشناس۱۳۷۷۵۴۳۱۶:۳۶:۴۰ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
همه میدانند که کوتاهی شده این مورد سیاسی نیست که جانبداری کنید .
ناشناس۱۳۷۷۵۴۶۱۶:۳۷:۲۶ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
فیلترینگ تو این شرایط سخت دیوونمون کرده. کی میگه برای حفاظت از روح و روانه؟؟؟؟
ناشناس۱۳۷۷۵۵۷۱۶:۴۲:۳۴ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
خیلی منطق قوی هست که اگر سوالی یا مطلبی قبلا از سوی دشمنان مطرح شده است .دیگه نباید آن را مطرح کرد !!
ناشناس۱۳۷۷۵۶۹۱۶:۴۸:۱۷ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
.. آخه این چه استدلالیه که نویسنده می کنه؟ والا مرغ پخته خنده اش می گیره.‌ اگر پاسخی منطقی به سوالات آقای رستمی دارید، بفرمائید که این سوالات، سوال ما هم هست.
ناشناس۱۳۷۷۵۷۶۱۶:۵۲:۴۹ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
حرفهای رستمی حرفهای یک ملت بود. با گفتن اینکه ۱۶۲ کشور دیگر درگیرند توجیه این نمیشود که ما جزو سه چهار کشور بدترین باشیم در دنیا.
ناشناس۱۳۷۷۶۱۸۱۷:۴۹:۲۰ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
هرچه بودقطع برنامه به این صورت خیلی زشت وزننده بودوثابت کرد که صدا وسیما ملی نیست ومیلی است!!!
ناشناس۱۳۷۷۶۲۳۱۷:۴۹:۴۵ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
تحلیل بدی نبود با اینکه دل خوشی از نظام و حکومت ندارم اما اگر بخوام منصفانه قضاوت کنم شاید کمی اغراق آمیز و هیجانی صحبت شد
ناشناس۱۳۷۷۶۴۷۱۸:۱۶:۱۰ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
آره بابا فقط تو راست میگی همه دروغگو هستند و تلویزیون راست گو اگر راست میگید مناظره بگذارید ..
mostafa.kamali95@yahoo.com۱۳۷۷۶۵۱۱۸:۱۸:۵۲ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
به نظر من مجری این برنامه را که چندین بار هم در گذشته مسئله ساز شده باید درست و اساسی تنبیه کردمجری همان اول کلام مهمان باید میگفت ما از شما برای گفتگوی برنامه دعوت کرده ایم نه اینکه اجازه دهد یک علف بچه تر از خودش بشود بلند گوی دشمن
ناشناس۱۳۷۹۱۸۷۱۸:۰۹:۳۷ ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
علف ؟!
مهران۱۳۷۷۶۷۹۱۸:۵۰:۱۱ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
من کاری به تمام حرفای آقای رستمی ندارم اما شخصا اون دنیا یقه اش رو میگیرم که گفت مردم ایران فروشگاه رو غارت نکردن چون پول نداشتن آقای رستمی خصوصیات شخصی خودت رو به همه نسبت نده یکیش من که این چند وقت با اینکه الحمدالله دستم به دهنم میرسد والله قسم از گذشته که میرفتم فروشگاه کمتر خرید میکنم
حسن۱۳۷۷۶۸۴۱۸:۵۵:۳۵ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
استدلالهای شما از قطع برنامه هم ضعیفتر بود
ناشناس۱۳۷۷۶۹۸۱۹:۱۱:۰۰ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
خداییش جوابهایی که دادین خودتونو قانع میکنه؟
محمد۱۳۷۷۷۹۳۲۰:۳۱:۱۱ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
قرنطینه در چین جواب داد نتیجه شو دارید میبینید هواپیمایی ماهان کرونا رو داخل کشور تنها پرواز ایران به چین به خاطر شرایط سیاسی کرونا دیر اعلام شد ..
ناشناس۱۳۷۷۸۱۲۲۰:۵۰:۴۰ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
تمام حرف های رستمی درست و حرف ما مردم بود درود بر شرفش
ناشناس۱۳۷۷۸۱۶۲۱:۰۱:۲۴ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
..احتمالا اگر بقول فارس یک کارشناس سیاسی هم بیاید همین جواب ها را خواهد داد!!! و همه ما هم کاملا قانع خواهیم شد !!! چون بی نهایت به سیستم مدیریتی کشور اعتماد داریم !!!! امیرحسین رستمی و آنها که این سوالات را دارند نمی گویند که اگر این اقدامات انجام می شد کرونا وارد ایران نمی شد که فارس و بقیه بلافاصله در جواب این اتهام می گویند 162 کشور درگیر کرونا هستند. آنها نمی گویند که اگر قم قرنطینه می شد کرونا نابود می شد بحث بر سر میزان و شدت شیوع استٰ‌ بحث بر سر بی اعتمادی است، بحث بر سر آن است که عزم جدی در مدیران دیده نمی شود (وقتی رییس جمهور می گوید از شنبه روال عادی است)‌ و ..
سلام۱۳۷۷۸۲۹۲۱:۱۵:۳۱ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
دیگه چیزی نبودکه باین منتقد بگید؟ خیلیهاش سؤال بیشترمامردم است. اینقدرخودتانرامظلوم جلوه ندهید.
ناشناس۱۳۷۷۸۵۷۲۱:۳۴:۳۱ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
مزخرف بود تنها به قاضی رفته بود
ناشناس۱۳۷۷۸۶۳۲۱:۴۰:۳۴ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
.. همه دنیا میخوان با سر برن تو چاه ما باید بریم همه دنیا بهترین خودروهای روز سوار میشن ما میتونیم در امد ما پایین تر حد در دنیاست چرا برابر با همه مردم دنبا نمیکنید چراااا؟
ناشناس۱۳۷۷۸۶۸۲۱:۴۳:۴۴ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
چه پاسخ ..ی اون همه پرواز ماهان برای برگردوندن دانشجویان و دارو بود؟ بعد کی گفته شما صلاحیت دارید در مورد سلامت فکری ما تصمیم بگیرید؟
ناشناس۱۳۷۷۸۹۵۲۱:۵۷:۵۴ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
آفرين به اقاي رستمي دمت گرم
رضا۱۳۷۸۰۶۶۰۰:۴۰:۰۰ ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
من موندم اصلا برای چی اینها رو دعوت میکنند تو برنامه ها. بابا ما اینها رو تو سریال های آبکی زیاد دیدیم.
ناشناس۱۳۷۸۰۸۴۰۰:۵۲:۵۶ ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
لطفا در همين اندازه كه سوال مطرح شده پاسخ بدين بقيه پيشكش ولي جواب بدين نه فحش
ناشناس۱۳۷۸۱۰۳۰۱:۱۸:۴۸ ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
موافق رستمی هستم
ناشناس۱۳۷۸۱۱۰۰۱:۳۲:۱۰ ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
سلام عرض شد. بعنوان یک بیننده واقعا از صحبت های آقای رستمی لذت بردم و از ایشان قدردانی میکنم. چرا یک نفر که واقعیتهای جامعه را بازگو میکند به جاسوس سعودی، صهیونیست و معاند متهم میشود؟ پس آزادی بیان کجاست؟ امیدوارم واقع بین باشیم. ممنون
ناشناس۱۳۷۸۱۳۹۰۲:۳۰:۳۴ ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
50 تا دروغ تو متن خودت هست
علی ممقانی۱۳۷۸۱۴۸۰۲:۴۹:۲۸ ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
سفیر چین شخصا بابت انتقال مسافرین و برقراری پروازها تشکر کرد،انگار تو این دنیا زندگی نمیکنید،..
ناشناس۱۳۷۸۳۴۴۰۹:۰۹:۰۱ ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
اگر قرنطینه راه حل این معضل نبوده و نیست پس چرا از صبح تا شب می گویید "درخانه بمانید" برادر عزیز همانطوریکه در خانه ماندن میتونه جلوی گسترش ویروس را بگیره، قرنطینه شهر آلوده هم در مقیاس بزرگتر چاره ساز هست که متاسفانه نشد
ناشناس۱۳۷۸۶۳۳۱۲:۲۱:۳۳ ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
وقتي سخنان ايشون را ديدم بسيار خشمگين شدم و حتي تو خانواده تنش ايجاد شدوحتي گفتم اين دلقک چيه کيه آوردنش تو سيما ونظام را زير سوال مي بره ايشون بهتره بره .. را از دزدا پس بگيره
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. کمی دیر نیست؟

  9. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  10. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  11. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  18. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  19. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  20. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  21. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  22. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  23. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  24. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  25. اسراییل چه باید بکند؟ 

آخرین عناوین