تابش: وقت مناسبی برای جدایی قلعه‌نویی نیست

گروه ورزشی الف،   3981107143

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: الان وقت مناسبی برای جدایی قلعه‌نویی از تیم نیست و صددرصد مخالف این موضوع هستیم.

مسعود تابش در گفت‌وگو در خصوص اولین بازی سپاهان پس از تعطیلات زمستانی اظهار داشت: من خودم در تبریز این بازی را از نزدیک دیدم. ما چند مصدوم مانند ولسیانی و مهدی‌زاده داشتیم، بازی هم در شرایط خاصی برگزار شد، با این وجود تیم ما خوب کار کرد و در نیمه دوم هم بازیکنان عملکرد خوبی داشتند. چندین موقعیت‌ بالای 80 درصد داشتیم که نتوانستیم آنها را به گل تبدیل کنیم و بازی مساوی شد و البته این مسائل در فوتبال طبیعی است. سرمربی تیم هم از عملکرد فنی چند بازیکن هم رضایت نداشت چرا که موقعیت‌های عجیبی تبدیل به گل نشد و نمی‌توانیم به آن‌ها بدشانسی بگوییم، فقط کمی دقت لازم داشت اما به هر حال فرصت برای جبران این نتیجه وجود دارد.

بعد از سفر به مالزی AFC‌قید بررسی مجدد امنیت را برداشت

تابش در مورد اینکه با تیم ایرانی برای مذاکره با رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا به مالزی سفر نکرد، گفت: من مدتی است به خاطر گرفتاری‌های شخصی و کسالت مادرم مشغله زیادی دارم، اما دیدیم که به خاطر موضع سختی که باشگاه‌های ایرانی، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش گرفتند، کنفدراسیون فوتبال آسیا عقب‌نشینی نسبی مبنی بر اینکه تیم‌های ایرانی بازی‌های دور رفت را بیرون از خانه برگزار کنند، داشت و بعد از آن برای بازی‌های دور برگشت مجددا مسائل امنیتی بررسی و تصمیم‌گیری شود. این مسئله مورد تأیید ما نبود و متعاقبا با مکاتبات و تماس‌های زیادی که از طریق مراجع و مقامات ذیصلاح گرفته شد، و سفری هم که انجام شد AFC به صورت مشخص اعلام کرد بازی های برگشت در ایران انجام می‌شود.

وی ادامه داد: یعنی ما سه بازی اول را در مرحله گروهی در زمین حریفان انجام می‌دهیم و بازی‌های برگشت را در شهرهای خودمان با میزبانی خودمان انجام می‌دهیم.البته بازی با تیم‌های سعودی در کشور بی طرف پابرجاست اما به نظر من این شرایط برای تیم‌های ایرانی بهتر شد. چون به عنوان مثال تیم ما در بازی اول میزبان بود که این بازی با 22 بهمن مصادف می‌شد و برگزاری بازی در این روز که روز خاصی برای ما محسوب می‌شود، مقداری کارمان را سخت می‌کرد. اما حالا باید بازی اول را بیرون از خانه برگزار کنیم. برای میزبانی از النصر عربستان در یکی از کشورهای ازبکستان (ورزشگاه بنیادکار) یا امارات (ورزشگاه العین) بازی می‌کنیم و دو بازی دیگر را در کشور خودمان میزبان هستیم که معتقدم این شرایط از نظر فنی برای ما بهتر است.

تبلیغات زیادی می‌شود که سفر به مالزی بی‌فایده عنوان شود

تابش در خصوص اینکه گفته می‌شود سفر به مالزی بیهوده بوده است، تصریح کرد: تبلیغات زیادی می‌شود که سفر به مالزی بی فایده بوده اما بعد از این سفر، AFC قید بررسی امنیت بعد از انجام بازی‌های رفت را برداشت و در اعلام جدیدش گفت که بازی‌های برگشت به میزبانی ایران انجام می‌شود. من معتقدم زمانی هم که ما به درخواست تیم‌های عربستان سعودی در کشور ثالث بازی کردیم، اگر موضع محکمی می‌گرفتیم و مقاومت می‌کردیم کار به اینجاها نمی‌رسید.

الغسانی را حدود یکی دوماه زیر نظر داشتیم

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص اینکه مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی از صدور کارت بازی مهدی ترکمان ابراز تعجب کرده و معتقد است این کار در حالی صورت گرفته که هنوز پاسخ شکایت باشگاه جمی داده نشده، گفت: کارت این بازیکن صادر شده و ان‌شاالله این مسئله او هم حل می‌شود. ما بازیکنانی که گرفتیم مثل همیشه با نظر کادرفنی بود و البته من هم این بازیکنان را قبول دارم. یارگیری را با بررسی جامع و تحلیل مناسب انجام دادیم. 

وی افزود: محمد طیبی در بازی اول عملکرد خوبی داشت، محسن الغسانی هم بازیکن خوبی است که سهمیه زیر 23 سال ما محسوب می‌شود، بازیکن اصلی تیم‌ملی عمان است.ما حدود یکی دو ماه بود که او را زیرنظر داشتیم، فیلم بازی‌های مختلف او از جمله بازی مقابل ایران را دیدیم. سر مسائل مالی مشکلی نداشتیم و شبهه‌ای هم وجود ندارد. او یکی از گزینه‌های اصلی ما از روز اول بود، شرایطش را کاملاً بررسی کردیم و به امید خدا به تیم کمک می‌کند. 

هیچ زمانی در پرداخت حق و حقوق بازیکنان و مربیان دچار مشکل نشدیم

تابش در مورد اینکه دیگر تیم‌های پرطرفدار برای پرداخت مطالبات بازیکنان ایرانی دچار مشکل هستند اما به سراغ بازیکنان خارجی می‌روند و این مسئله با اعتراض بازیکنان آنها مواجه شده و آیا ممکن است این اتفاق برای سپاهان هم تکرار شود، عنوان کرد: ما همیشه سعی کردیم براساس بودجه، برنامه‌ریزی و استراتژی خودمان بازیکن بگیریم. من به باشگاه‌های دیگر کاری ندارم و در مورد آن‌ها صحبت نمی‌کنم اما ما هیچ زمانی دچار چنین مشکلاتی نشدیم. همیشه حق و حقوق بازیکنان و مربیان ایرانی و خارجی خودمان را به موقع داده‌ایم.

وی افزود: در تنظیم قراردادها دقت کافی داشته‌ایم و امور حقوقی ما روی این مسائل به خوبی نظارت دارد. الان هم پرونده بین‌المللی نداریم. تنها یک پرونده مربوط به برونوسزار بود که حدود 400 هزار دلار باید به ما بپردازد و ما در این مورد رأی قطعی از فیفا گرفتیم. البته او به جای پرداخت پول گفته من حاضرم برای شما بازی کنم اما ما نیازی به حضور او نداریم و به هر حال چون رأی قطعی گرفته‌ایم، خودش ویا باشگاهش مجبور است این پول را بپردازد. 

قرار نیست به مرحله جایگزینی قلعه‌نویی برسیم

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد شایعاتی که هر روز در خصوص جدایی امیر قلعه‌نویی و حضور او روی نیمکت تیم ملی شنیده می‌شود و در جدیدترین صحبت‌های مطرح شده، نام علی دایی یا دراگان اسکوچیچ به عنوان گزینه‌های جانشینی او مطرح شده، اظهار داشت: ما اصلا قرار نیست به مرحله دوم برسیم. صددرصد مخالف جدا شدن امیر قلعه‌نویی هستیم. اگر بحثی در مورد تیم ملی وجود دارد را نمی‌دانم اما می‌دانم قلعه‌نویی به ماندن در سپاهان علاقمند است، موضع باشگاه هم این است که با توجه به سوابق گذشته قلعه‌نویی دوران خوبی در سپاهان داشته، ما از او رضایت کامل داریم و می‌خواهیم که کماکان در کنار ما حضور داشته باشد. الان هم مقطع مناسبی برای جدا شدن او نیست و صددرصد مخالف این مساله هستیم. مساله این است و گزینه‌های دیگری مطرح نیستند و باور کنید ما هم هیچ ارتباطی با علی دایی ویا اسکوچیچ و حتی نزدیکان آنها نداشته‌ایم. 

پیراهن بارسا زشت‌ترین پیراهن است

تابش در خصوص رونمایی از پیراهن‌های جدید سپاهان در روز پنجشنبه و همچنین گله‌مندی هواداران از پیراهن‌های این تیم در گذشته، عنوان کرد: سلایق مختلف است. پیراهن‌هایی که قرار است روز پنج‌شنبه برای نیم‌فصل دوم و بازی‌های آسیای رونمایی شوند خوب هستند و قشنگ است. ما نمونه‌های آنها را گرفته‌ایم و از پیراهن‌های قبلی شکیل‌تر است. به نظر من هم الان بارسلونا زشت‌ترین پیراهن‌های حال حاضر فوتبال را می‌پوشد اما به هرحال آنها باشگاه بزرگی هستند، طراح مخصوص دارند و خودشان این پیراهن را دوست دارند. 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  2. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  3. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. از سنگ صدا درآمد، از اصلاح‌طلبان نه!

  22. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  23. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  24. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  25. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

آخرین عناوین