ماجرای مخالفت رئیس صداوسیما با درخواست عجیب روحانی/ اعمال فشار حداکثری دولت به علی‌عسکری

گروه سیاسی الف،   3981029056 ۴۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

تیم اطلاع رسانی دولت با فشار به صدا و سیما دنبال ایجاد یک بدعت جدید برای روحانی است که تا به حال سابقه نداشته است. رئیس جمهور خواستار پخش بسته‌های تبلیغاتی و خبری ویژه خود به جای آنچه به صورت معمول برای روسای جمهور مختلف گروه‌های مختلف خبری تلویزیون تولید می‌کرده‌اند، شده است.!

ماجرای مخالفت رئیس صداوسیما با درخواست عجیب روحانی/ اعمال فشار حداکثری دولت به علی‌عسکری

مشرق نوشت: در پی انتشار خبری از قول آقای واعظی رییس دفتر ریاست جمهوری مبنی بر تذکر آقای روحانی به ریاست سازمان صدا وسیما در حاشیه جلسه روز چهارشنبه هیئت دولت، یک منبع مطلع جزئیات بیشتری از این موضوع را منتشر کرد.

به گفته این منبع آگاه آقای دکتر روحانی از آقای علی عسگری خواسته است از این پس صرفا بسته های خبری تهیه شده در نهاد ریاست جمهوری عینا، بدون هرگونه دخل و تصرف و دقیقا آنگونه که در معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور تهیه می شود، باید از صدا وسیما پخش شود.

این منبع اضافه کرد رییس صدا وسیما در جواب با تاکید بر اینکه صدا وسیما تاکنون کمال همکاری را با دولت داشته و این امر برای همه مخاطبان مشهود است، با این درخواست مخالفت کرده و گفته است که چنین درخواستی در دوره هیچ یک از روسای جمهوری پیشین سابقه ندارد و با هویت رسانه و آرامش جامعه در شرایط فعلی نیز ناسازگار است.

آقای علی عسکری همچنین تاکید کرده چنین اقدامی به نفع خود دولت هم نیست و اعتبار فعالیت های رسانه ای دولت را به شدت نزد مخاطبان زیرسوال برده و آن را کم اثر می‌کند.

در همین زمینه فارس، در گزارشی نسبت به اعمال فشار دولت دوازدهم به رسانه ملی نوشت: تیم اطلاع رسانی دولت با فشار به صداوسیما دنبال ایجاد یک بدعت جدید برای رئیس‌جمهور است که تا به حال سابقه نداشته است؛ این تیم بعد از آنکه در تحمیل برخی مستندهای خاص خود به رسانه ملی ناکام ماند و برخی پروژه‌های عملیات روانی آن شکست خورد حالا بدنبال آن است تا بسته‌های خبری آقای رئیس جمهور در مراسم مختلف را خود تهیه و تدوین کند و فقط صداوسیما پخش کننده باشد.

بنا بر این گزارش، تذکری که از سوی رئیس جمهور به صداوسیما داده شده است و واعظی هفته پیش آن را رسانه‌ای کرد نیز در همین زمینه بوده و رئیس جمهور خواستار پخش بسته‌های تبلیغاتی و خبری ویژه خود به جای آنچه به صورت معمول برای روسای جمهور مختلف گروه‌های مختلف خبری تلویزیون تولید می‌کرده‌اند، شده است.

شاید مسئولین صداوسیما وقتی این همه آنتن زنده به دولتمردان در مراسم‌ها و شهرستان‌های مختلف اختصاص می‌دادند آن هم در حالی که در هیچ دولتی سابقه‌ای برای این کار با این حجم وجود نداشت باید فکر این لحظه را می‌کردند که رئیس دولت بقیه  آنتن صدا و سیما را نیز برای خود طلب کند.

دولت از مدت‌ها قبل به دنبال راه‌اندازی شبکه تلویزیونی اختصاصی برای خود بوده است تا بتواند دیدگاه‌های سیاسی‌اش  را در بزنگاه‌های کشور به افکار عمومی منتقل کند اما به دلیل محدودیت‌های قانون اساسی این کار میسر نبوده و نشده است.

وادادگی صدا و سیما هم حکایت دیگر ماجراست که دائم برای دولت رپرتاژ می‌رود و آنتن زنده خود را بی‌حساب و کتاب در اختیار روحانی و دولتمردانش قرار می‌دهد، در حالی که افکار عمومی از رسانه ملی توقع دارند دردها و نقدهایشان را بیان کند.

به عنوان مثال در همین سفر سیستان و بلوچستان رئیس جمهور، رسانه ملی به گونه ای سفر را برجسته کرد و پوشش داد که گویی حسن روحانی به محروم ترین و بدترین نقطه سیل زده رفته است در حالی که چابهار و منطقه آزاد باصفای آن در این فصل میزبان رئیس جمهور بود تا سفر به نام سیل و سیل زدگان باشد و به کام دولتمردان!

منتقدین معتقدند آقای رئیس جمهور در پیچ و خم‌های اصلی کشور معمولا به میدان نمی آید یا آنگونه دوست دارد کاملا یک طرفه و مونولوگ با مردم حرف می‌زند و اجازه نمی‌دهد نماینده یا نمایندگانی از رسانه ملی با او گفت‌وگویی حتی  نرم انجام دهند و بعنوان مثال در ماجرای سقوط هواپیمای اوکراینی نخست وزیر کانادا گوی سبقت را از رئیس جمهور ما در همدردی با بازماندگان ربوده بود.

خبرهای موثق حکایت از آن دارد که  تا الان رئیس صدا و سیما این درخواست را نپذیرفته و گفته است ما برای هیچ یک از سران قوا چنین رویه‌ای نداریم حتی برای خبر رهبری نیز گروهی از خود صداوسیما این کار را انجام می‌دهند و چنین درخواستی یک بدعت است و نوعی انحصارگرایی به شمار می‌رود.

رئیس دفتر رییس جمهور اما  بعد از مقاومت علی عسکری فشار را به حداکثر رسانده و تاکید کرده است  یا همان بسته خبری تولید شده ما را پخش کنید یا اصلا از رئیس جمهور خبری پخش نکنید.

یک کارشناس حوزه تبلیغات معتقد است حسن روحانی که از زمان ریاست جمهوری‌اش چند برابر روسای جمهور قبلی از آنتن صدا و سیما استفاده کرده است صدا و سیما را یک جا به‌عنوان شبکه  تبلیغاتی دولت خود می‌پندارد و برخی مشاورین وی تلاش دارند تا با طراحی‌های رسانه‌ای، ناکارامدی‌ها را پشت التهاب آفرینی‌ها پنهان کنند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۲۹۸۸۰۸۱۰:۵۱:۰۴ ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
تازه پناه هم می برد بخدا از بستن دهانها همین یک ابسیلون خبرهای صدا و سیما را هم تحمل نمی کند ولی انتقاد به امام زمان را بدون اشکال می داند
ناشناس۱۲۹۹۳۹۷۱۶:۵۹:۵۳ ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
مشكل اصلي روش و منش صدا و سيما هم است .. در حاليكه صدا و سيما ميتوانست و ميتواند بصورت يك اطلاع رسان بيطرف خوبيها و بديها در مملكت باشد ، توقعات و مطالبات و خواسته هاي مردم را به اطلاع عمومي و مسئولان برساند ، كارهاي انجام شده عمراني و اجرايي را به اطلاع عموم مردم برساند ، همچنين اطلاع رساني بموقع و بيطرفانه و منصفانه صدا و سيما ميتواند حتي بازدارنده بسياري از تخلفات و مفاسد اقتصادي و اجتماعي و اخلاقي باشد . صدا و سيما بايد ملي و مردمي باشد و صداي همه را به همه برساند .
ناشناس۱۲۹۹۵۷۹۱۹:۱۱:۲۴ ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
سیما که دربست در اختیار روحانی بود تو این چندسال؟
ناشناس۱۲۹۸۸۷۵۱۱:۳۴:۰۰ ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
صدا و سیما مخالفت هم بلد هست؟
ناشناس۱۲۹۹۴۸۱۱۷:۵۵:۴۰ ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
بله که بلد است مخالفت با مردم
ناشناس۱۲۹۹۷۲۶۲۰:۵۹:۳۴ ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
رسانه‌ی ملی نباید تسلیم قبیله مداری بشه اگه تسلیم اینجماعت بشه تحریمش میکنیم
ناشناس۱۲۹۸۸۷۷۱۱:۳۵:۰۶ ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
میخواهد بگوید کی بود کی بود من نبودم !در خبرهای دولتی
ناشناس۱۲۹۸۸۹۱۱۱:۴۴:۵۰ ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
ولی بسته های خبری دیگران که بی کم و کاست می گذارند که ؟!
ناشناس۱۲۹۸۹۰۵۱۱:۵۴:۲۹ ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
صداوسیما فقط طبق میل بعضی ها اداره میشه و کاملاً سوگیری جناحی داره که به هیچ وجه قابل کتمان نیست. متاسفانه خودشون را به خواب زدند و این را هم نمی پذیرند. کاش در مقابل همه .. اینجور مستقل بود.
امیر حسین سلطان/تهران۱۲۹۹۰۱۱۱۲:۵۰:۳۲ ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
صدا و سیما گوشش به این حرف ها بدهکار نیست! و درها هم همچنان روی همان پاشنه باب میل رسانه ملی می چرخد! و حتی دریغ از یک عذرخواهی خشک و خالی بابت لااقل 3 روز اطلاع رسانی غلط و خلاف واقع صدا و سیما در جریان سانحه هوایی اخیر در تهران که مایه بیس تاسف است. - شنونده پروپاقرص قدیمی رادیو
ناشناس۱۲۹۹۰۵۸۱۳:۱۵:۱۹ ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
اخه تورم ، بی کاری، عدم ساخت مسکن برجام بی فرجام کلکسیون رانت خوارها در اطراف و مشاوران دلارهای بربادرفته طلاهای به فناداده شده قضیه حذف کارت سوخت بی تدبیری در قضیه بنزین ..... بی تدبری های گسترده در یک کلمه با خاک یکی کردن کشور دیگه با چه ماله ای قابل ماله کشی است
ناشناس۱۲۹۹۰۹۲۱۳:۳۹:۳۷ ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
این حق مسلم رئیس جمهور است
ناشناس۱۲۹۹۳۶۷۱۶:۳۶:۴۴ ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
برنامه جهان آرا برای چی بست ؟ ما دیگه رسانه ای نداریم
ناشناس۱۲۹۹۷۹۰۲۲:۰۶:۳۴ ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
این خواسته رئیس جمهور یعنی دیکتاتوری
ناشناس۱۲۹۹۰۹۶۱۳:۴۰:۴۹ ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
مگه بده که از هزینه و کار صدا و سیما کم بشه؟ یا میترسید از خدمات رئیس جمهور مردم شفاف خبر دار شوند؟
محسن۱۲۹۹۷۴۷۲۱:۱۴:۰۵ ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
شفاف کی بودید شما؟ صدا سیمایی که مخاطب نداره به چه دردتون میخوره؟ بابا شفافیت! هپکو! صبح پاشدم بنزین چی شده؟ همش خوابن! پدر جد حق مسلم! ۱۴۰۰! دلار ۲۰ هزار تومنی! بابا پیغمبری که هی عهد میشکنن هی دوباره میرید مذاکره! لیست تتون سیاه تر از اون چیزی هست که حتی سیاهی بتونه بپوشوندش!
ناشناس۱۲۹۹۱۰۰۱۳:۴۲:۲۱ ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
همه دارن میبینن که تیم رسانه ای این دولت توی صدا و سیما به شدت ضعیفه...
ناشناس۱۲۹۹۱۱۳۱۳:۵۱:۱۱ ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
منتقدین معتقدند آقای رئیس جمهور در پیچ و خم‌های اصلی کشور معمولا به میدان نمی آید یا آنگونه دوست دارد کاملا یک طرفه و مونولوگ با مردم حرف می‌زند و اجازه نمی‌دهد نماینده یا نمایندگانی از رسانه ملی با او گفت‌وگویی حتی نرم انجام دهند و بعنوان مثال در ماجرای سقوط هواپیمای اوکراینی نخست وزیر کانادا گوی سبقت را از رئیس جمهور ما در همدردی با بازماندگان ربوده بود. اف بر من که سکوت می کنم تا مملکت به اینجا برسد رییس جمهورش این کند وآن بگوید . اسامی مفسدین رد صلاحیت شده را اعلام کنید چرا اعلام نمی شود ؟ ..
ناشناس۱۲۹۹۱۱۷۱۳:۵۲:۱۰ ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
اولین کار مجلس جدید تنبیه و استیضاح روحانی است
ناشناس۱۲۹۹۶۵۲۱۹:۵۹:۱۰ ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
همچین عرضه‌ای ندارند متأسفانه
ناشناس۱۲۹۹۱۷۴۱۴:۲۵:۱۹ ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
جناب آقای روحانی : آینه گر نقش تو بنمود راست خود شکن آئینه شکستن خطاست
ناشناس۱۲۹۹۳۷۵۱۶:۴۵:۰۸ ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
آینه؟!
ناشناس۱۲۹۹۲۵۲۱۵:۱۱:۴۲ ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
حق با رئیس جمهور است. دولت باید با مردم صریح سخن بگوید و خود نیز جوابگوی افکار عمومی باشد. بدین صورت صدا و سیما هم لازم نیست، نگران پیامد های آن باشد. (حق دولت باید بیش از تبلیغات .. باشد.)
ناشناس۱۲۹۹۲۶۲۱۵:۱۸:۵۴ ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
واقعا کار خوب و بجایست قوه مجریه عریضترین و کار آمدترین و تاثیر گزار ترین نهاد موجود در کشور است پس باید خبرها و فعالیتهاش بیش از این توسط صدا و سیما نشون داده بشه تا مردم مطلع باشن. ..
ناشناس۱۲۹۹۲۸۰۱۵:۳۶:۱۲ ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
حق رییس‌جمهور جمهور است،
مهران۱۲۹۹۳۱۲۱۵:۵۲:۴۲ ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
وقتی بودجه صدا و سیما دست دولت باشد بهتر از این نمیشه
شهروندقانونمدار۱۲۹۹۵۲۲۱۸:۲۹:۳۴ ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
همچنین وقتی نظارت بربودجه صداوسیمابعهده دیوان محاسبات باشدبهترازاینهانمیشود!
ناشناس۱۲۹۹۶۶۲۲۰:۰۹:۳۵ ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
بودجه صدا و سیما کلا باید قطع بشه
علی کریمی۱۲۹۹۳۲۱۱۵:۵۹:۴۹ ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
رئیس جمهور کشور باید بتواند از طریق رسانه ملی با مردم ارتباط مستمر داشته باشد. این حق مسلم یک رئیس جمهور است.
ناشناس۱۲۹۹۴۹۸۱۸:۱۲:۵۵ ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
بله با مردم حرف بزنه ولی نه اینکه دروغ تحویل مردم بده کم تو تلویزیون ایشونو ملاقات میکنیم؟؟ ولی دریغ از یه حرف راست و درست رئیس جمهور بیش از حرف زدن باید عمل کند.
ناشناس۱۲۹۹۳۴۲۱۶:۱۸:۳۴ ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
دولت روحانی جز ضعف و بی کفایتی چیزی ندارد. صدا و سیما هم جز ضعف و تضعیف اعتماد مردم کارکردی نداشته است. پس هر دو به هم می آیند.
ناشناس۱۲۹۹۳۴۹۱۶:۲۴:۰۵ ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
صدا و سیما دقیقا برای کی کار میکنه؟
ناشناس۱۲۹۹۳۵۳۱۶:۲۵:۵۲ ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
باید به دولت مستقر یک شبکه تلوزیونی اختصاص داده شود مثل روزنامه ایران که در اختیار دولت است دولتها عموما منتقد صدا سیما هستند و داد وا مظلوما سر میدهند پس بهتر هست که یه شبکه داشته باشند از قدیم گفتن تا مرد سخن نگفته باشد. عیب و هنرش نهفته باشد
ناشناس۱۲۹۹۴۰۰۱۷:۰۱:۱۰ ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
ما که هر چی از صدا و سیما می بینیم سلیقه ای و جناحی است چیزی جز سیاه نمایی وجز نا امید کردن مردم؟؟ و دریغ از یک بر نامه شاد مثل بر نامه اقای مدیری یا اقای رامبد جوان؛و هی ایراد بنی اسرایلی گرفتن از اونها!! اقا اونا بازیگرن می فهمین.؟؟؟ بازیگر خوب و کار بلدو متخصص ؛همین کافی برای بر نا مه هاشون دیگه چی می خواین از اونها ؟؟چکار به زندگی شخصیشون دارین ؟!!!! !!!!کجای کارین؟ دنیا دهکده جهانی شده خبر ندارین؟ با اون بر نا مه ها تون از صبح تا شب حرف حرف
علی۱۲۹۹۴۰۲۱۷:۰۳:۳۲ ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
گل بود میخواهدبه سبزه هم آراسته شود. این آقا همه ی امکانات مملکت رامی خواهدبرای تبلیغات گروه خودش قبضه کند. اگر کاری انجام شده باشد مردم آن رامی بینندتبلیغات .. را مردم باور نمی کنند.
ناشناس۱۲۹۹۴۶۰۱۷:۴۵:۴۳ ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
با این صدا و سیما , انصافا رییس جمهور , خواسته بر حقی دارند.
ناشناس۱۲۹۹۴۹۰۱۸:۰۳:۳۲ ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
یک مدیر صادق اگر هست رئیس جمهور است
ناشناس۱۲۹۹۵۵۱۱۸:۵۷:۴۱ ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
اصلاح طلبان فقط جنگ رسانه ای بلدند ولی مرد کار نیستند
ناشناس۱۲۹۹۵۹۳۱۹:۲۰:۲۲ ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
تو دوره احمدی نژاد که صدا وسیما سخنگوی دولت بود! اگه شما یادتون رفته ما یادمونه ..
معلم۱۲۹۹۶۱۳۱۹:۳۲:۳۳ ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
در انتخابات بعدی همه چی یکدست و یکصدا خواهد شد و مسائل حل می شود. اقتصاد شکوفا و آرامش.
ناشناس۱۲۹۹۷۰۷۲۰:۴۵:۲۹ ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
قطعا صدا وسیما در همکاری با دولت خیلی خوب عمل نمی کند ومشکلات موجود در جامعه صرفا از طرف دولت نیست ولی بعضی مواقع صدا وسیما طوری عمل میکندکه گویا همه بی تقصیرند جز دولت
ناشناس۱۲۹۹۸۰۶۲۲:۳۱:۴۲ ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
دست پيش گرفته ايد که پس نيافتيد؟!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  2. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  3. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  8. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  9. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

  10. از سنگ صدا درآمد، از اصلاح‌طلبان نه!

  11. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

  12. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

  13. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

  14. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

  15. پاسخی به یادداشت موسوی خوئینی ها 

  16. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

  17. به تنهایی نمی توانست

  18. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

  19. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

  20. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

  21. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

  22. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

  23. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

  24. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

  25. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

آخرین عناوین