طعنه شجاع خلیل‌زاده به رفتن استراماچونی!

گروه ورزشی الف،   3980919190 ۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

شجاع خلیل‌زاده، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مربی ما یک سال پول نگرفت و پای پرسپولیس ماند.

به گزارش خبرآنلاین، شجاع خلیل‌زاده پس از پیروزی ۲ بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان گفت: خدا را شکر به این سه امتیاز مهم که حق‌مان بود، رسیدیم. صدر جدول هم حق ماست و به زودی آن را به دست می‌آوریم. ما یک بازی کمتر داریم و اگر در آن پیروز شویم، به صدر جدول صعود می‌کنیم. امیدوارم دل هواداران را شاد کنیم. دست آن‌ها را که امروز در سرما به ورزشگاه آمدند، می‌بوسیم و از حضور آن‌ها انرژی می‌گیریم.

وی درمورد تمجید گابریل کالدرون از خودش تصریح کرد: کالدرون ابتدای فصل از دستم کمی عصبانی بود و می‌گفت زیاد کارت می‌گیری. او پدر تیم است و خوبی من را می‌خواهد. من هم به حرفش گوش دادم و آرام‌تر شدم. امیدوارم این روند را ادامه دهم و کارت نگیرم.

مدافع پرسپولیس درباره درگیری خود با بهنام برزای گفت: برزای بازیکن خوب و جوانی است و این اتفاقات در فوتبال پیش می‌آید. من برای بهنام آرزوی موفقیت می‌کنم.

خلیل‌زاده درخصوص اینکه گفته می‌شود او بازیکنان تیم مقابل را تحریک می‌کند، گفت: در فوتبال این اتفاقات پیش می‌آید و فوتبال مانند پینگ‌پنگ نیست. البته من در طول بازی چیزی به بازیکنان حریف نمی‌گویم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس حل شده است یا خیر، گفت: فکر می‌کنید این مشکلات حل شده است؟ چون ما سکوت می‌کنیم، همه فکر می‌کنند مشکلات حل شده، اما به عشق هواداران حرفی نمی‌زنیم که هواداران نگویند به خاطر پول تمرین نمی‌کنیم.

مدافع پرسپولیس در مورد اینکه شایعاتی مبنی بر جدایی او در صورت بازی نکردن در ترکیب ثابت اظهار داشت: من این موضوع را نگفتم و این‌ها حاشیه است. تا زمانی که در پرسپولیس من را بخواهند، می‌مانم و هر وقت مرا نخواهند، می‌روم. هنوز از تیم‌هایی از جمله قطری‌ها پیشنهاد دارم، اما به عشق پرسپولیس تا زمانی که مرا بخواهند، جایی نمی‌روم. ما بازی‌های خود را برای پرسپولیس کردیم و دو قهرمانی به دست آوردیم. دنبال این نیستم که با بازی نکردن، بخواهم تیم را خراب کنم. به عشق پرسپولیس اینجا هستم و در تیم می‌مانم.

خلیل‌زاده در خصوص اینکه استقلالی‌ها معتقدند از پرسپولیس حمایت می‌شود، گفت: مشکلات بیشتری از سایر تیم‌ها داشتیم، اما مربی ما یک سال پول نگرفت و پای تیم ماند. دیدم کاپیتان استقلال هم مصاحبه خوبی کرد. ما کاری به حریف نداریم و دوست داریم استقلال تیم خوبی باشد. چون اگر استقلال و پرسپولیس خوب باشند، لیگ جذاب می‌شود. دوست دارم این دو تیم همیشه در اوج باشند و قهرمانی برای ما باشد. امیدوارم مشکلات مالی کشور حل شود.

وی درباره انتخاب گلش به الاهلی عربستان به عنوان بهترین گل لیگ قهرمانان آسیا در فصل گذشته یادآور شد: از این بابت خیلی خوشحالم. دست هوادارانی که به من رأی دادند یا ندادند، درد نکند. گل من ملی بود و خدا را شکر کاری کردم پرچم ایران بالا بماند.

مدافع پرسپولیس درمورد کار سخت شاگردان کالدرون برای قهرمانی لیگ برتر تصریح کرد: لیگ برتر سخت است و چند تیم از جمله استقلال، شهر خودرو و سپاهان، رقبای ما هستند. امیدوارم جامی که برای ماست، به خودمان برسد.

خلیل‌زاده درباره همگروهی سرخپوشان با تیم‌های الدحیل قطر، الشارجه امارات و التعاون عربستان اظهار داشت: گروه ما سخت‌تر از سایر گروه‌هاست. الدحیل و الشارجه در صدر جدول کشورهای خود هستند و التعاون که چهارم عربستان است. گروه ما گروه مرگ است و امیدواریم در مسابقات امسال هم پیروز شویم.

وی در این باره که در صورت انتخاب برانکو ایوانکوویچ به عنوان سرمربی تیم ملی، شانس حضور او در این تیم بیشتر می‌شود، گفت: دعوتم به تیم ملی به نظر سرمربی تیم بستگی دارد. برانکو زمانی که مربی باشگاهی بوده، مرا دوست داشت. شاید او سرمربی تیم ملی شود و نظرش نباشد که مرا به تیم ملی دعوت کند. برانکو مربی من بوده و او را دوست دارم. می‌خواهم تیم ملی با من یا بدون من به جام جهانی صعود کند تا دل ملت شاد شود. چون فوتبال تنها دلخوشی مردم است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۲۳۴۵۳۱۲۲:۱۳:۲۷ ۱۳۹۸/۹/۱۹
اگراستقلال به آرامش برسدصدر جدول گرفتني نيست
ناشناس۱۲۳۴۵۳۲۲۲:۱۳:۳۰ ۱۳۹۸/۹/۱۹
اون مربی از جای دیگه‌ای پول در می آورد.
ناشناس۱۲۳۵۱۷۹۱۰:۲۲:۳۱ ۱۳۹۸/۹/۲۰
دقیقا درست میگه
ناشناس۱۲۳۵۲۴۶۱۱:۰۴:۱۵ ۱۳۹۸/۹/۲۰
تو دیگه ..حیف اون رای واسه گلت که توی .. هوا ورت داشته ..
جوان نا امید۱۲۳۵۳۴۷۱۱:۵۴:۰۵ ۱۳۹۸/۹/۲۰
یه برد زوری با یه گل به خودی تو ورزشگاه آزادی با حمایت اون همه تماشاگر جلوی یه تیم ضعیف مثل گل گهر به دست آوردین هول برتون داشته داداش (کافیه قیمت کل بازیکنای گل گهر رو با قیمت بازیکنای پرسپولیس مقایسه کنین!!)، اگه جلوی استقلال استراماچونی بخواین اینجوری بازی کنید راحت حداقل با اختلاف 2 گل میبازین (تاکید میکنم اگه استراماچونی به استقلال برگرده و تیم شما هم اینطوری بازی کنه که جلوی گل گهر بازی کرد)
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین