قیمت بلیط هواپیما استانبول را چگونه چک کنید

گزارش بازرگانی،   3980919094

سفر کردن به شهرهای مختلف در جهان از جمله راه های لذت بخش و خاطره انگیزی است که میتوانید از ان طریق اوقات فراغت خود را طی کنید.

برنامه ریزی یک سفر نیز میتواند به اندازه خود سفر لذت بخش باشد. تهیه بلیط هواپیما، رزرو هتل، برنامه ریزی برای روزهای سفر و سایر مواردی که برای یک سفر باید در نظر بگیرید.

اولین قدم برای هر سفر این است که انتخاب کنید به کجا میخواهید بروید. پیشنهاد ما به شما این است که برای این سفر خود به استانبول بروید.

اما چرا استانبول؟ در ادامه شما را با این شهر زیبا و دیدنی بیشتر اشنا میکنیم پس ما را تا پایان مقاله همراهی کنید تا پاسخ سوالتان را دریابید.

استانبول:

شهر استانبول بزرگ ترین شهر ترکیه است که روزگاری پایتخت این کشور محسوب میشده است. این شهر در منطقه ای قرار دارد که دو قسمت اروپایی و اسیایی ترکیه را به یکدگیر متصل میکند.

در این شهر جاذبه های گردشگری و تاریخی فراوانی از دوران امپراطوری عظیم عثمانی در دسترس است که موجب میشود تا با این قسمت از تاریخ ترکیه بیشتر ارتباط برقرار کنید.

علاوه بر این استانبول شهری مدرن نیز محسوب میشود و بازارهای خرید و مراکز تفریحی فراوانی را در خود جای داده است که سر زدن به هر کدام از ان ها خالی از لطف نیست.

اگر هتل خود را در میدان تقسیم رزرو کرده اید به بازارها و مراکز خرید مدرن این شهر سری بزنید و اجناس مارک این مغازه ها را خریداری کنید.

اما اگر در اطراف میدان سلطان احمد هتل خود را رزرو کرده اید، از جاهای دیدنی استانبول به بناهای تاریخی مسجد ابی، کاخ توپقاپی، بازار ادویه فروشان و سایر بناهای تاریخی نزدیک این میدان بروید و از ان ها بازدید کنید.

پس از ان میتوانید به تنگه بسفر بروید و مناظر زیبایی از این تنگه و نمای شهر داشته باشید. هم چنین میتوانید به بخش اروپایی این شهر بروید و از مراکز تفریحی موجود در ان ناحیه دیدن کنید.

به دولما باغچه بروید. این منطقه که در قدیم محل زندگی ماهیگیران یونانی بوده است اکنون به محلی برای زندگی ثروتمندان منطقه ی اروپایی تبدیل شده است.

برای اقامت در این شهر بهتر است تا در منطقه ای هتل خود را رزرو کنید که کمی دورتر از مناطق گردشگری و مراکز خرید باشد چرا که هتل ها در این منطقه گران تر هستند.

هم چنین برای صرف غذا میتوانید به رستوران ها و کافه های ارزان تر در مناطقی دورتر از مناطق توریستی بروید. از این طریق هم غذای محلی خورده اید و هم با زندگی مردم محلی این شهر بیشتر اشنا میشوید.

برای حمل و نقل در این شهر پیشنهاد میکنیم که از مترو استفاده کنید. مترو به صرفه ترین راه برای حمل و نقل در این شهر است هم چنین اگر از استانبول کارت نیز بهره ببرید بسیار در هزینه های حمل و نقل شما صرفه جویی میشود.

حالا که متقاعد شده اید تا به استانبول سفر کنید باید نسبت به خرید بلیط اقدام کنید. اما چطور میتوان قیمت بلیط هواپیما استانبول را چک کرد؟ با ما همراه باشید تا پاسخ این سوال را دریابیم.

ایرلاین های داخلی:

در واقع هیچ سایتی را نمیتوانید بیابید که قیمت بلیط هواپیما استانبول ایرلاین های داخلی را قرار داده باشد و شما بتوانید این قیمت ها را با یکدیگر مقایسه کنید.

اما میتوانید به سایت ایرلاین ها بروید و یا با آژانس های مسافرتی تماس حاصل فرمایید و اطلاعات لازم را دریافت کنید. آژانس های هواپیمایی اغلب اطلاعات مفیدی را در اختیار افراد قرار میدهند.

اگر میخواهید از بلیط چارتری برای سفر به استانبول استفاده کنید باید بگوییم که اغلب کسانی که اقدام به برگزاری تور میکنند از بلیط های چارتری استفاده میکنند لذا اگر قصد دارید تا بیشتر از 7 روز در استانبول بمانید بهتر است بلیط سیستمی تهیه کنید.

ایرلاین های خارجی:

برای دست یابی به قیمت بلیط هواپیما استانبول که توسط ایرلاین های خارجی صورت میگیرد کافی است به سایت هایی مراجعه کنید که با ایرلاین های خارجی قرارداد دارند. از این طریق میتوانید لیست مسیرهای پروازی به مقصد استانبول را دریافت کنید.

هم چنین میتوانید برای این کار به آژانس ها زنگ بزنید و از ان ها در رابطه با قیمت بلیط هواپیما استانبول سوال کنید با این حال راه اول بسیار ساده تر خواهد بود.

ایرلاین های ارزان تر:

بسیاری از ایرلاین ها وجود دارند که در زمان خرید بلیط تنها هزینه ی جابجایی و پرواز را از شما دریافت میکنند و در هواپیما برای هر خدمات و امکاناتی باید هزینه ی مورد نظر را پرداخت کنید.

اغلب گیت این ایرلاین ها در انتهای فرودگاه ها قرار دارند و باید مسافت بیشتری را برای رسیدن به ان ها طی کنید. هم چنین فرودگاه های ورودی این ایرلاین ها در مقصدی دورتر از شهر قرار دارد.

یکی از سایت های معتبر داخلی برای دریافت اطلاعاتی در مورد قیمت بلیط هواپیما استانبول سایت طاهاگشت است که میتوانید از طریق این سایت قیمت های ارزان تر و به روز سفر به استانبول را به دست بیاورید.

در این سایت به راحتی میتوانید با وارد کردن مبدا و مقصد لیستی از مسیرهای پروازی همراه با قیمت بلیط به مقصد استانبول داشته باشید و از میان ان ها بلیط مناسب تر را بیابید.

راه دیگری که برای چک کردن قیمت بلیط هواپیما استانبول وجود دارد این است که از گوگل فلایتز استفاده کنید. گوگل فلایتز یکی از سرویس های گوگل است که برای جستجوی مسیرهای پروازی مورد استفاده قرار میگیرد.

در این سایت میتوانید به راحتی تمام مسیرهای پروازی، ایرلاین های معتبری که مسیر پروازی مورد نظر شما را ارائه میکنند، قیمت بلیط ها (همان روز و روز قبل و بعد از تاریخ مشخص شده) و بسیاری دیگر از اطلاعات پرواز را در اختیارتان قرار دهد.

میتوانید به راحتی فیلترهای جستجو را تعیین کنید تا دقیقا بلیطی را که میخواهید به دست اورید. اگر نتیجه ای برایتان به نمایش درنیامد تاریخ رفت و برگشت را تغییر دهید.

حتی میتوانید از بلیط های چند مسیره استفاده کنید. به این صورت که پروازی مستقیم نخواهید داشت و در یک یا چند فرودگاه توقف خواهید کرد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  14. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  18. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  19. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  20. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  21. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  22. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  23. واکنش ضرغامی به طرح نور و بازگشت گشت ارشاد

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین