درد دل مردم | در خواست از نیرو‌های انقلابی برای نجات ایران/ ترافیک جاده چالوس/ قاچاق سازمان یافته

گروه اجتماعی الف،   3980905079 ۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۷ تکراری یا غیرقابل انتشار
درد دل مردم | در خواست از نیرو‌های انقلابی برای نجات ایران/  ترافیک جاده چالوس/ قاچاق سازمان یافته

در خواست از نیرو های انقلابی برای نجات ایران
 
 بنده از هنرمندان تجسمی کشور بازنشسته بخش فرهنگی وهنری هستم وبه قدر توانم در راه مبارزه با مافیای دولتی وهنری نوشتهم وتاوان پس دادم وهمچنان در حال مبارزه با فساد هستم وکارد به استخوانم هم رساندند.
این دولت ودولت =قبل ودولت خاتمی .سوابقم موجود ست. اما پیشنهاد می شود شما اولا تشکیل یک حزب یا تشکل اجتماعی کنید تا مردم بتوانند یا کمتان بیایند که نفرمایید نیروی لازم را ندارید یا به وقتش مواضع سیاسی تان را برای مردم ...منتشر کنید .اکنون شده ای یک تشکلی که شکل مشخص سیاسی اجتماعی ندارد.مثال می زنم فلان سازمان سیاسی با بووووووق زیادش ده تا آدم بودند وهستند شده حزب ملت فلان وبهمان بعد همان سازمان اندک رفته یه حزب دیگه ساخته به اسم دیگری و...نمی خواهم اسم مشخص ببرم.ولی شما اگر حقیقتا مبارزین با فساد هستید ودارید تاوان می دهید لطفا یک شکل مشخص تر اجتماعی وسیاسی فعال تر برای کارتان معین کنید .بنده سفر زیاد می روم باین بنزین فعلا نمی شود. مردم خسته اند از همه از چپ وراست وبیشترشان از بی عدالتی وتبعیض ناراحتند فقر ونداری هم بماند مزید برعلت.ولی مورد بهره برداری وسو استفاده خارج وداخل هم می شوند.مثل همین ایام.ببینید چقدر برایتان کامنت ونظر ارسال شده خوب ویا بد درست یا غلطش را کاری ندارم اما شما برای این نیروی اجتماعی هیچ برنامه شایسته ای ندارید.لطفا بنشینید با همه نیرو های همسویتان با 20 درصد اشتراک یک جمع یک سازمان یک تشکا بر محور نجات انقلاب ایران ومردم از دست رانت خواران دولتی وغیر دولتی از دست مفسدین با روکش اصلاح طلب واصول گرا واینوری واونوری درست کنید.  اینجوری که دارید می روید بی فایده ست.حرف زیاد ست وخسته شده ام دولت روحانی بی کفایترین دولت ست راهی برای محاکمه واعلام عمومی مردم از بی کفایتی او مشخص کنید .نظر سنجی کنید از مخاطبین بخواهید دارید در یک نظر سنجی میدانی از تهران ویا ایران در باره فلان موضوع کمار تحقیقی می کنید نیرو می خواهید.
 مصطفی mostafamirzaeyan@gmail.com م .


ترافیک جاده چالوس
سلام شغل بنده طوری است که هفته‌ای چند بار بایست در جاده چالوس تردد کنم متاسفانه از ساعت یک بعد از ظهر تا یک نیمه شب از اطراف سد کرج تا رستوران ارکیده ترافیک سنگینی ایجاد میشود که تا دو ساعت هم مردم درگیر آن هستند گویا این ترافیک علاوه بر صاحب ترافیک برای افراد دیگری هم منفعت دارد چون هیچ کاری برای رفع این معضل انجام نمیدهند
اکبر بختیاری


قاچاق سازمان یافته 
با سلام بنا به وظیفه ملی خود مواردی را در جهت شفاف سازی شیوه قاچاق و عرضه قانونی آن عرض می نمایم کالای دیجیتال و بلاخص کالای شبکه که برای ثبت سفارش و ترخیص آن نیاز به مجوز سازمان تنظیم مقررات و دارا بودن سیستم خدمات پس از فروش وجود دارد، در حال حاضر به شیوه گسترده و مدون به صورت قاچاق توسط افرادی معلوم الحال وارد کشوز شده و در سایتهای معروفی چون digikala عرضه می شود. این افراد با اعلام کالا با تضمین هفت روز و یا گارانتی اصالت فیزیکی، کالا را با قیمتی پایین تر از گارانتی های اصلی که با طی مراحل قانونی آن را با مشقت وزحمت فراوان وارد می کنند، عرضه کرده و با استفاده از تفاوت قیمت تعداد زیادی کالا را با تنوع بالا از استانهای مختلف به سراسر کشور توسعه می دهند. شایسته است با بررسی و کارشناسی کالا هایی که توسط افراد و فروشگاهها در این سایت و سایتهای مشابه به فروش می رسد، در جهت عرضه کالاها با گارانتی معتبر و ماخذ و منبا مشخص و پاک اقدام و بازار دیجیتال را برای قاچاقچیان نا امن گردانید. با تشکرسید هاشم موسوی فعال حوزه دیجیتال
سید هاشم موسوی seiedhashemmousavi@gmail.com 


ریاست فدراسیون با فوق دیپلم
ریاست فدراسیون چوگان به اذعان خودشان با مدرک فوق دیپلم در ان سمت منصوب شده است و‌ برابر قانون باید ریاست فدراسیون ها فوق لیسانس داشته باشند. مگر مملکت کم فوق لیسانس یا دکتر بیکار دارد که یک ‌بازنشسته با مدرک فوق دیپلم به گفته خودش کسی ان را هم ندیده است رییس یک فدراسیون با این پیشینه تاریخی و فرهنگی کشور باشد؟ قحط الرجال است؟؟؟ ادرس گوگل را ارسال کردم که به صحت و‌سقم این موضوع پی ببرید .ضمنا اقای محمد شروین اسبقیان مدیر کل امور فدراسیون های ورزشی پاسخگوی این موضوع نمی‌باشند و از پاسخ به ارباب جراید طفره میروند.
شهروند 

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۲۳۱۶۸۷۱۲:۴۳:۴۹ ۱۳۹۸/۹/۱۸
قرار تازه اینترنت ملی بشه کجاشو دیدید - از نان از گردش از خوراک از نت از هوا از همه چی مردم را محروم کردید خدا نگذره..
ناشناس۱۲۳۱۷۰۴۱۲:۵۴:۳۶ ۱۳۹۸/۹/۱۸
این دولت حامی ثروتمندان و..
حسن نبی۱۲۳۱۷۴۲۱۳:۱۸:۱۷ ۱۳۹۸/۹/۱۸
در مورد جاده چالوس واقعا ترافیک ارکیده آزار دهنده است معلوم نیست پلیس چطور اجازه میده تا صاحب رستوران عملا هردو طرف جاده را اشغال کنه
ناشناس۱۲۳۱۷۴۸۱۳:۲۲:۰۸ ۱۳۹۸/۹/۱۸
امیدوار بود آدمی به خیر کسان مرا به خیر تو امید نیست..
ناشناس۱۲۳۱۷۹۰۱۳:۳۶:۰۲ ۱۳۹۸/۹/۱۸
جاده چالوس رو آنقدر دوربین گذاشتند که خودش شده معضل!!!فقط برای جریمه کردن و پول درآوردن فوق دیپلم و فوق لیسانس دانشگاه از راه دور چه فرقی داره؟؟؟!!! وقتی تصویب شد همه مبارک قبوله دیگه ارزش مدرک تحصیلی از بین رفت.بعدشم کارایی مهمه نه مدرک تحصیلی که معلومه. قاچاق هم ..
ناشناس۱۲۳۲۳۵۲۱۸:۰۰:۳۹ ۱۳۹۸/۹/۱۸
"ما در ساختارها، دوگانه ارگان ها و حتی چندگانه هایی داریم که همه حکم می رانند؛ چند دولت؟ چند اطلاعات؟ چند نهاد موازی؟ و نهایتاً حاکمیت دوگانه که از مسئولیت پذیری فرار می‌کند و با بازی " کی بود کی بود من نبودم ..
ناشناس۱۲۳۲۵۲۳۲۰:۰۶:۵۰ ۱۳۹۸/۹/۱۸
راه کار فقط ..مجازات مسئولان دزد و فاسد است ..
مصطفی۱۲۳۲۵۹۸۲۰:۵۸:۰۲ ۱۳۹۸/۹/۱۸
نه نوکرتیم اون انقلابی های مدنظر شما فاتحه خوانند نمونه ش دولت احمدی نژاد که کاری کرد که صد تا عاقل نمی تونن درست کنن
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

آخرین عناوین