تخریب اموال عمومی در کرج

گروه عکس الف،   3980901078 ۱۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

پس از اعلام سهمیه بندی و قیمت جدید بنزین توسط دولت در بامداد جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۸ تعدادی از اشرار، عناصر فرصت طلب، مزدوران گروهک‌های نفاق و ایادی استکبار با برهم زدن نظم برخی از شهر‌ها از جمله کرچ، اقدام به تخریب وآتش زدن اموال عمومی و بانک‌ها و نیز انهدام و غارت اموال شخصی نمودند/ باشگاه خبرنگاران

 تخریب اموال عمومی در کرج تخریب اموال عمومی در کرج تخریب اموال عمومی در کرج تخریب اموال عمومی در کرج تخریب اموال عمومی در کرج تخریب اموال عمومی در کرج تخریب اموال عمومی در کرج تخریب اموال عمومی در کرج تخریب اموال عمومی در کرج تخریب اموال عمومی در کرج تخریب اموال عمومی در کرج تخریب اموال عمومی در کرج تخریب اموال عمومی در کرج تخریب اموال عمومی در کرج تخریب اموال عمومی در کرج تخریب اموال عمومی در کرج تخریب اموال عمومی در کرج تخریب اموال عمومی در کرج تخریب اموال عمومی در کرج تخریب اموال عمومی در کرج تخریب اموال عمومی در کرج تخریب اموال عمومی در کرج تخریب اموال عمومی در کرج تخریب اموال عمومی در کرج تخریب اموال عمومی در کرج تخریب اموال عمومی در کرج تخریب اموال عمومی در کرج

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۱۹۵۱۶۳۱۷:۲۲:۴۴ ۱۳۹۸/۹/۱
اوباش بی سروپا
ناشناس۱۱۹۵۸۲۱۲۱:۲۹:۰۰ ۱۳۹۸/۹/۱
ساعت 12 شب بنزین رو گرون کنید درست میشه !
ناشناس۱۱۹۶۳۶۷۰۰:۳۸:۳۳ ۱۳۹۸/۹/۲
حالا چرا به شما برخورده!؟
ناشناس۱۱۹۶۳۷۱۰۰:۳۹:۱۹ ۱۳۹۸/۹/۲
خب دفعه بعد 12 ظهر گرون میکنن!
سیامک۱۱۹۶۷۹۴۰۸:۵۴:۵۳ ۱۳۹۸/۹/۲
چه ربطی داره!؟ با مال مردم چه کار دارند!؟ یکم شعور سیاسی داشته باشی میفهمی لیدر تفاله‌های سعودی و اسرائیلی چه کردند
ناشناس۱۱۹۷۰۶۱۱۰:۲۵:۰۲ ۱۳۹۸/۹/۲
هر وقت فقر و بیکاری بخصوص در اطراف کلانشهر ها را برطرف کردیم ، دیگر شاهد این صحنه ها نخواهیم بود .
حسین۱۱۹۵۴۹۸۱۹:۳۵:۵۵ ۱۳۹۸/۹/۱
نمیدونم چطور این اوباش مزدور آمریکا تو این کشور تموم نمیشن به نظرتون اینکه یکی کشورش رو میفروشه میره مزدور میشه دلیل خاصی نداره؟
موسی۱۱۹۵۹۶۷۲۲:۲۳:۱۸ ۱۳۹۸/۹/۱
آقا ما مودبانه می گوییم بنزین و برق و آب و نون مردم را گران نکنید. آیا گوش شنوایی هست؟ یا باید تخریب اموال کنیم تا گوشتان باز شود؟
ناشناس۱۱۹۶۱۵۷۲۳:۲۰:۵۲ ۱۳۹۸/۹/۱
اوف. چه شود
ناشناس۱۱۹۶۳۲۱۰۰:۱۹:۰۹ ۱۳۹۸/۹/۲
دولت تدبیر و امید
ناشناس۱۱۹۶۳۸۴۰۰:۴۸:۲۱ ۱۳۹۸/۹/۲
آدم های بی فرهنگی هستند که آتش می زنند. آیا کسی دوست دارد خانه و مغازه خودش را یکی دیگر آتش بزند؟ آیا اگر این افراد پدرشان مغازه و کاسبی داشت یا مادرشان در خانه تنها بود، آیا دوست داشت دیگران آن را به آتش بکشند؟
ناشناس۱۱۹۶۷۴۶۰۸:۳۳:۴۵ ۱۳۹۸/۹/۲
از همت مردم قهرمان سپاسگزارم.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین