رئیسی: هیچ گونه حاشیه نباید دست اندرکاران را در امر مبارزه با فساد گرفتار کند

گروه ویدئو الف،   3980820118 ۱۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه در جلسه عالی مسئولان قضایی: وحدت در بین امت اسلامی و قشرها در جامعه امری ضروری است. هیچ گونه حاشیه و حاشیه سازی نباید دست اندرکاران را در امر مبارزه با فساد گرفتار کند.

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۱۶۳۶۱۷۱۶:۳۶:۱۷ ۱۳۹۸/۸/۲۰
آفرین.
ناشناس۱۱۶۴۲۱۴۰۰:۱۷:۲۵ ۱۳۹۸/۸/۲۱
زدی به هدف ، سیدجان خدا پشت و پناهت
ناشناس۱۱۶۳۶۵۴۱۶:۵۹:۱۷ ۱۳۹۸/۸/۲۰
کاملا درست جناب رییسی. درود بر شما منتهی دو نکته را حتما در نظر داشته باشید در درجه اول از خود قوه قضاییه شروع کنید .. دوم هیچ تبعیضی بین هیچ گروهی نگذارید. در غیر اینصورت موفق نخواهید شد.
ناشناس۱۱۶۳۷۶۷۱۸:۱۲:۲۹ ۱۳۹۸/۸/۲۰
نباید به بهانه وحدت میان دولت و قوه قضاییه از مساله مبارزه با فساد کوتاه بیاییم یا روند مبارزه با فساد را کند کنیم
ناشناس۱۱۶۳۸۳۶۱۹:۱۶:۵۰ ۱۳۹۸/۸/۲۰
حسن حاشیه ساز حاشیه نساز
ناشناس۱۱۶۴۲۱۵۰۰:۱۸:۴۱ ۱۳۹۸/۸/۲۱
حسن .. ، کلیدو نشکن
ناشناس۱۱۶۳۹۶۹۲۰:۳۳:۲۷ ۱۳۹۸/۸/۲۰
مبارزه با فساد بايد درحدي باشد كه مفسدين بدنبال سوراخ موش باشند مانند زمان مرحوم خلخالي وقتي قاچاقچيان ومعتادان نام مشابه خلخالي را مي شنيدند رنگ از چهره آنها مي پريد و واقعا مي ترسيدند
ناشناس۱۱۶۴۰۴۵۲۱:۱۷:۱۴ ۱۳۹۸/۸/۲۰
در کنار مبارزه با فساد انتظار ازقوه قضائیه نرمش و تعامل با مخالفان سیاسی است که با روش های مدنی و قانونی اعتراض میکنند هم میباشد . کار گر و معلم معترض به حقوق مادی جایش در زندان نیست .
ناشناس۱۱۶۴۳۲۴۰۶:۵۱:۵۴ ۱۳۹۸/۸/۲۱
برخی ادعای پرونده سازی دارند اگر بخواهیم پرونده مفاسد فقط کشف شده مدیر نماها را که فقط آن که کشف شده داخل زونکن بگذاریم ،جا کم می‌آوریم حالا بگذریم از آتش سوزی .. ساختمان اداری منطقه آزاد عسلویه و قرارداد ها و پرداخت های توتال ...و آتش سوزی در ساختمان وزارت نفت ووو اگر آقای رییسی به وزارت نفت و مدیران نفت و گاز ورود و اموال مدیران‌،مدیر پروژه ها و دست اندرکاران مناقصات و قراردادها را فساد سنجی و مشروعیت سنجی کند اندازه بودجه چندین سال کشور میتوانیم ارز و ریال و اموال مصادره کنیم
ناشناس۱۱۶۴۴۰۵۰۸:۳۵:۴۱ ۱۳۹۸/۸/۲۱
آفرین بر رییسی شجاع دست تمام مفسدین رو رو کن حتی دولت روحانی که دلارها رو از آمریکا نقد گرفت و معلوم نیست چکار کرد؟؟؟؟قیمت دلار رو برد بالا و خزانه اش رو پر کرد و جامعه را به آشوب کشید.حالا هم دم انتخابات موقع خرج کردن اون ..
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین