دادستان کشور‌: در برخورد با فساد با هیچ‌کس تعارف نداریم/ روز گذشته ۵ قاضی فاسد اخراج شدند

گروه اجتماعی الف،   3980721050 ۴۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

دادستان‌کل کشور ‌گفت: برای از بین‌ بردن جرم باید دستگاه قضایی از آلودگی مبرا باشد و هیچ تعارفی هم با هیچ‌کس در هیچ سمتی نیست به‌طور مثال روز گذشته پنج قاضی فاسد را از دستگاه قضا جدا کردیم.

دادستان کشور‌: در برخورد با فساد با هیچ‌کس تعارف نداریم/ روز گذشته ۵ قاضی فاسد اخراج شدند

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری صبح امروز در مراسم معارفه دادستان عمومی و انقلاب مشهد اظهار داشت: امروز در جبهه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و نفوذ در حال نبرد و جنگ با دشمن هستیم و دشمن به‌دلیل خوردن ضربه کاری از نظام جمهوری اسلامی ایران با تمام توان به میدان آمده ‌اما ما باید در این جنگ نیز مانند دفاع مقدس پیروز میدان باشیم.

وی با اشاره به اینکه دادستان‌ها و مسئولان قضایی باید مشکلات واحدهای تولیدی را برطرف کنند، گفت: در زمان جنگ تحمیلی در تحریم کامل بودیم و حتی سیم خاردار نیز نداشتیم اما امروز به‌واسطه وجود رهبری فرزانه و حضور جوانان پرتوان در صحنه‌های مختلف، دنیا را به تحیر واداشته‌ایم.

دادستان‌کل کشور اضافه کرد: دستگاه قضا از زمان تشکیل شورای‌عالی اقتصاد توسط مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد نیز ورود کرده است و مسئولان دستگاههای اجرایی هم باید در این عرصه جهادگونه ورود کنند و هیچ بهانه‌ای در حوزه اقتصاد کشور وجود ندارد.

منتظری ادامه داد: دستگاههای اجرایی باید مشکلات اجرایی را حل‌وفصل کنند و رفع موانع از جمله بوروکراسی اداری و قوانین و مقررات دست‌وپا‌گیر به‌عهده دستگاه‌های اجرایی است اما در این حوزه کندی کار وجود دارد.

دادستان‌کل کشور در ادامه خاطرنشان کرد: سمت‌ها و پست‌ها می‌گذرد و برای هیچ یک از ما دوام ندارد از این رو باید از فرصت‌ها استفاده و خالصانه خدمت کرد.

منتظری با اشاره به پیش‌ِ‌رو بودن ایام اربعین حسینی(ع) افزود: زیارت اربعین نشانه یک مؤمن و شیعه پیرو عصمت و طهارت است و اربعین نشانه پیروزی حماسه حسینی است و اربعین حسینی را باید زنده نگاه داشت.

منتظری در ارتباط با وظایف دادستانی مرکز استان‌ها تصریح کرد: دادستان به‌عنوان مدعی‌العموم وظایف بسیاری دارد که مردمداری و تکریم ارباب رجوع، نظارت مستمر و مدیریت‌شده بر همه دادستان‌های استان، نظارت بر ضابطان قضائی و اهتمام لازم برای صیانت از حقوق عامه و حضور در صحنه‌ها از آن جمله است.

وی با تأکید بر تلاش دادستان‌ها برای رفع موانع تولید ابراز کرد: نظارت بر زندان و زندانیان، جلوگیری از بازداشت‌های غیرضرور و مدیریت صحیح در صدور قرارها، تلاش برای حل‌وفصل دعاوی، برخورد کافی با سرقت و سارقان که امنیت را از جامعه گرفته‌اند و بازاجتماعی کردن زندانیان از دیگر وظایف دادستان‌هاست.

دادستان‌کل کشور همچنین بر تزکیه دستگاه قضا تأکید کرد و گفت: برای از بین بردن جرم باید دستگاه قضایی از آلودگی مبرا باشد و هیچ تعارفی هم با هیچ‌کس در هیچ سمتی نیست به‌طور مثال روز گذشته پنج قاضی فاسد را از دستگاه قضا جدا کردیم.

منتظری افزود: بیش از 11 هزار قاضی در دستگاه قضا فعالیت می‌کنند و باید اجازه جولان از تعداد اندکی که باعث بدنامی می‌شوند گرفته شود و دستگاه قضایی، وکلا و کارشناسان از وجود افراد ناپاک، پاکسازی شوند.

وی با اشاره به انتصاب دادستان جدید مشهد اضافه کرد: باید با  ادامه تلاش‌های دادستان سابق شاهد دستاوردهای جدید و ابتکارات جدیدتر با همکاری همه دست‌اندرکاران حوزه قضا در استان خراسان رضوی باشیم.

دیدگاه کاربران

مازندرانی۱۱۲۹۵۷۷۱۲:۳۳:۲۵ ۱۳۹۸/۷/۲۱
این 5 قاضی از چه زمانی فساد میکردند؟
ناشناس۱۱۲۹۶۷۳۱۳:۳۲:۲۶ ۱۳۹۸/۷/۲۱
گیریم از سی سال قبل و یا از یک ماه پیش . مهم اینست که یک خانه تکانی اساسی دارد در این قوه انجام میشود و چنانچه آقای رئیسی در این امر پیروز شود مطمئنا کشور را نجات داده است .
ناشناس۱۱۲۹۸۰۰۱۵:۲۸:۲۰ ۱۳۹۸/۷/۲۱
چرا مهم است. فساد قاضی یعنی چی؟ یعنی حقی را ناحق و ناحقی را حق کرده است. حالا نباید این قاضی ها مشخص شوند و کسانی که ناعادلانه این قاضی ها حکم بر علیه شان صادر کرده حق دادخواهی داشته باشند؟ غیر از این شعاری بیش نیست. ایشان بگویند 100 تا قاضی بر کنار شده ولی در به همان پاشنه بچرخد چه فایده ای دارد؟
ناشناس۱۱۲۹۸۰۵۱۵:۳۴:۱۹ ۱۳۹۸/۷/۲۱
شما باید به این توجه کنی پرونده هایی که این حضرات رسیدگی کردند قطعا حبو بغض در آنها اعمال شد و حقوق مسلم عده ای ضایع شده تکلیف آنها چیه
ناشناس۱۱۲۹۸۸۱۱۶:۱۰:۳۰ ۱۳۹۸/۷/۲۱
این منفی های که میدهند مغرضانه ودشمنان ایران است هیچ ارزشی ندارد
ناشناس۱۱۳۰۲۳۰۲۱:۲۳:۲۴ ۱۳۹۸/۷/۲۱
اخراج به تنهایی کافی نیست باید محاکمه بشن با کدوم وکیل هم دست بودن حق و ناحق میکردند
ناشناس۱۱۳۰۴۶۷۰۶:۵۳:۳۳ ۱۳۹۸/۷/۲۲
چرا اعدام نشدند اخراج شدند رفتند سر کار دیگه؟! همش 5 قاضی!؟..
ناشناس۱۱۲۹۵۸۹۱۲:۴۱:۱۲ ۱۳۹۸/۷/۲۱
قرار بود 《عکس》 قاضی فاسد رو منتشر کنید !! چی شد ؟
ناشناس۱۱۲۹۵۹۱۱۲:۴۱:۵۲ ۱۳۹۸/۷/۲۱
فقط اخراج شدند؟ پس برخورد چی؟ مگه فاسد نبودن
ناشناس۱۱۲۹۶۷۵۱۳:۳۵:۵۵ ۱۳۹۸/۷/۲۱
چنانچه حضرتعالی با مراتب اداری آشنا باشید بعد از اثبات جرم ، روال اینست که شخص اول استعفا یا اخراج میشود سپس محاکمه خواهد شد . اینگونه نیست که یک قاضی فاسد همچنان سرِ کار باشد تا محاکمه اش تمتم شود .
ناشناس۱۱۲۹۷۹۴۱۵:۲۴:۴۰ ۱۳۹۸/۷/۲۱
امیواریم رئیسی اصلاحات در این قوه را تا آخر پیش ببرد .
علی۱۱۳۰۴۳۱۰۵:۳۹:۵۱ ۱۳۹۸/۷/۲۲
افراد عادی با جرایم کوچکتر بازداشت موقت می شوند
ناشناس۱۱۲۹۷۸۳۱۵:۱۶:۳۵ ۱۳۹۸/۷/۲۱
حکم های که صادر کردن چی میشه ؟
پرتو۱۱۲۹۸۹۶۱۶:۱۶:۰۶ ۱۳۹۸/۷/۲۱
طبق قانون باطله.
محمد۱۱۲۹۵۹۳۱۲:۴۳:۴۰ ۱۳۹۸/۷/۲۱
چرا اسامی قضات را اعلام نمیکنید مگر حضرت علی علیه السلام نفرمود اگر کسی در کار حکومتی خیانت کند باید بر پیشانی اش مهری زده شود که همه بدانند و هیچگاه کار حکومتی به وی سپرده نشود
ناشناس۱۱۲۹۵۹۵۱۲:۴۴:۴۲ ۱۳۹۸/۷/۲۱
بعد از اخراج باید محاکمه شوند
ناشناس۱۱۲۹۶۷۶۱۳:۳۷:۰۱ ۱۳۹۸/۷/۲۱
قطعا همینطور خواهد بود اما اخراج قبل از محاکمه در اولویت قرار دارد .
ناشناس۱۱۲۹۶۸۴۱۳:۴۳:۴۹ ۱۳۹۸/۷/۲۱
نگران نباشید . انشاءالله با این روندی که رئیسی در پیش گرفته در آینده نزدیک خیلی ها محاکمه خواهند شد و این تصمیم آقای رئیسی دارد ملت را به این قوه امیدوار میکند . خدا پشتیبان او باشد .
ناشناس۱۱۲۹۷۹۸۱۵:۲۷:۳۷ ۱۳۹۸/۷/۲۱
دست رئیسی درد نکنه . خداوکیلی من کم کم داشتم از قوه قضائیه ناامید میشدم .
ناشناس۱۱۲۹۶۸۹۱۳:۴۸:۱۸ ۱۳۹۸/۷/۲۱
صبور باش و مطمئن که قطعا همینگونه خواهد شد . در ضمن آقای رئیسی نباید هیچ توجهی به اراجیف رادیوهای بیگانه داشته باشد . ایشان باید اصلاحات در قوه تحت امر خود را تا آخر پیگیری کند بگذار دشمن هرچی میخواد بگه . مهم رضایت خدا و ملت است .
ناشناس۱۱۲۹۵۹۷۱۲:۴۵:۴۴ ۱۳۹۸/۷/۲۱
جنای آقای دادستان محترم متشکریم که قضات فاسد را پاکسازی نمودید یک سوال دارم پروند هایی که این قضات فاسد به ناحق در آن دخل و تصرف نموده بودند چه میشود ؟ پول هایی که رد و بدل شد کجاست ؟ یعنی به متخلفان پیغام میدهیم که اگر تخلف کنید حداکثر اخراج میشوید و تمام ؟
ناشناس۱۱۲۹۶۰۸۱۲:۵۲:۲۶ ۱۳۹۸/۷/۲۱
اسامی قضات فاسد نباید اعلام شود؟! پرونده هایی که قضاوت مفسدانه و مغرضانه داشته اند ایشان ایا نباید مجددا رسیدگی شود؟!
ناشناس۱۱۲۹۶۰۹۱۲:۵۳:۲۵ ۱۳۹۸/۷/۲۱
یعنی چی که به طور مثال روز گذشته پنج قاضی فاسد را از دستگاه قضا جدا کردیم. پس محاکمه آنها چه میشود !
ناشناس۱۱۲۹۶۲۲۱۳:۰۵:۲۳ ۱۳۹۸/۷/۲۱
یعنی چی به‌طور مثال روز گذشته پنج قاضی فاسد را از دستگاه قضا جدا کردیم ؟ پس محاکمه آنها چه میشود؟ قاضی مانند نمک است برای جلوگیری از فساد لذا کمترین حکم برای قاضی فاسد قطعا باید اعدام باشد . جناب دادستان .... هم شما و هم ملت خوب میدانید فسادهای کلان در کشور ناشی از نبودن خوف در دل مفسدین از محاکمه بوده و این نترسیدن را امثال همین قاضی یا قضات فاسد ایجاد نموده اند ..
ناشناس۱۱۲۹۶۳۱۱۳:۱۲:۱۸ ۱۳۹۸/۷/۲۱
هرچه بگندد نمکش میزنند / وای بروزی که بگندد نمک چنانچه یک قاضی در جامعه فساد کند باید محاکمه و حکمش نیز اشد مجازات باشد . در هر صورت به جناب رئیسی عرض میکنم که رادیوهای بیگانه حرف مفت بسیار خواهند زد و شما اگر لازم شد صدها قاضی را اخراج و محاکمه کنید حتما مبادرت به این کار بفرمایید و باکی از این حرفها نداشته باشید زیرا بعد از خدا ، ملت را از خود راضی و با خود همراه نموده اید .
ناشناس۱۱۲۹۶۴۰۱۳:۱۷:۰۰ ۱۳۹۸/۷/۲۱
چنانچه قضات فاسد بعد از اخراج ، محاکمه و به اشد مجازات محکوم شوند کمترین دستاوردش اعتماد عمومی مردم به این قوه خواهد بود لذا به یاوه گوییهای رادیوهای مزدبگیر توجه نکنید و این روند را تا پاک شدن کامل عدالتخانه مملکت از قاضی های فاسد ادامه دهید .
ناشناس۱۱۲۹۶۴۴۱۳:۱۹:۵۶ ۱۳۹۸/۷/۲۱
خدا را شکر بالاخره نظام به این نتیجه رسید سرچشمه را باید از پلیدی ها و فساد پاک کرد و این کار آقای رئیسی در برخورد با قضات فاسد علاوه بر اینکه در کوتاه مدت جواب خوبی خواهد داد، دل مردم و خدا را نیز شاد خواهد نمود .
ناشناس۱۱۲۹۶۵۰۱۳:۲۳:۱۶ ۱۳۹۸/۷/۲۱
وقتی خبر دستگیری ، بازداشت و محاکمه قضات فاسد به گوش مردم میرسد خیلی شاد و امیدوار میشوند . رئیسی دستمریزاد . همچنان برو جلو ، مطمئن باش بعد از خدا ملت نیز پشت سر شما خواهند بود .
ناشناس۱۱۲۹۶۵۷۱۳:۲۶:۴۰ ۱۳۹۸/۷/۲۱
وقتی خبر دستگیری و اخراج قضات فاسد را میشنوم خدا را شکر میکنم. در سی سال گذشته رئیسی اولین شخصیتی است که به عنوان رئیس دستگاه قضا خوب فهمیده خشکاندن ریشه فساد را باید از کجا آغاز کرد .
mostafa.kamali95@yahoo.com۱۱۲۹۶۵۹۱۳:۲۷:۳۱ ۱۳۹۸/۷/۲۱
جناب منتظری دادستان محترم نمایندگان مجلس بیش 5 سال به دنبال تصویب طرخ تحقیق و تفحص از بانک ها بودند که بالاخره در اردیبهشت 98 موفق به تصویب طرخ تحقیق و تفحص از بانک مرکزی شدند ولی با این وجود گروه های فشار جلوی اجرایی شدن ایت طرح در مجلس را گرفته اند خواهشمتند است به این مهم رسیدگی فرمایید
ناشناس۱۱۲۹۶۶۷۱۳:۲۹:۴۱ ۱۳۹۸/۷/۲۱
ضمن تشکر از جناب رئیسی از ایشان تمنا داریم دست به یک خانه تکانی کامل در قوه تحت امر خودشان بزنند . از احدی رودر وایسی نداشته باشند که خدا و ملت پشتیبانشان است .
ناشناس۱۱۲۹۶۸۰۱۳:۴۰:۲۸ ۱۳۹۸/۷/۲۱
انشاءالله بزودی شاهد اخراج همه مفسدین در این قوه خواهیم بود . مهم اینست که رئیسی با جسارت تمام به کار خود ادامه دهد که خدا و ملت پشتیبان ایشان خواهند بود .
ناشناس۱۱۲۹۶۹۲۱۳:۵۱:۳۳ ۱۳۹۸/۷/۲۱
درود بر تو ای رئیسی. خدا را شکر بعد از شهید بهشتی ایشان اولین رئیس قوه قضائیه است که اقدام به خانه تکانی در این قوه مینماید . ما برای ایشان دعا و پشتیبانشان خواهیم بود بگذار بیگانه هرچی میخود بگه .
ناشناس۱۱۲۹۶۹۶۱۳:۵۵:۴۰ ۱۳۹۸/۷/۲۱
رئیسی دارد به موازات دستگیری و محاکمه مفسدین ، در داخل قوه قضائیه خانه تکانی و اصلاحات انجام میدهد . گرچه دیر است اما ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است . لازم است دور از همه حب و بغض های سیاسی از رئیسی حمایت و پشتیبان ایشان باشیم زیرا اصل اصلاح امور و برقرار عدالت است .
sina۱۱۲۹۶۹۷۱۳:۵۶:۳۰ ۱۳۹۸/۷/۲۱
حتما تو زمانی که سر کار بودن خیلی راحت بودند و داشتن خیلی حال میکردندکه اگه اخراجشون کردند براشون مجازات حساب میشه!!!!!!!!!!!!!
ناشناس۱۱۲۹۶۹۸۱۳:۵۷:۵۹ ۱۳۹۸/۷/۲۱
دست آقای رئیسی درد نکند . باور کنید پاکسازی این قوه از قضات فاسد شجاعت میخواست و این سید آنرا دارد . براش دعا کنیم .
ناشناس۱۱۲۹۷۰۷۱۴:۰۳:۵۷ ۱۳۹۸/۷/۲۱
فرق آقای رئیسی با رؤسای قبلی این قوه اینه که آنها جسارت انجام اصلاحات درون قوه را نداشتند که مباد خوراک برای رادیوهای بیگانه فراهم بشه که دیدید قوه قضائیه جمهوری اسلامی چنین بود و چنان بود؟ رئیسی با پاکسازی عدالتخانه مملکت از قضات فاسد یاوه گوئیهای دشمن را بجان خرید اما در عوض بزودی ملت مزه عدالت را خیلی خیلی بیش از پیش خواهند چشید . انشاءالله .
ناشناس۱۱۲۹۷۱۱۱۴:۰۶:۴۹ ۱۳۹۸/۷/۲۱
رئیسی خوب فهمیده از کجا باید شروع کنه زیرا تنها با وجود یک قوه قضائیه پاک است که میتوان در دل مفسدین ترس ایجاد کرد .
ناشناس۱۱۲۹۷۵۸۱۴:۴۸:۳۶ ۱۳۹۸/۷/۲۱
چقدر احکام ناعادلانه و از روی رشوه صادر کردند و چه ظلمی در حق مردم بی چاره و بی پول و بی پارتی صادر کردند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس۱۱۲۹۷۸۸۱۵:۲۰:۱۳ ۱۳۹۸/۷/۲۱
نگران نباش . نا امید هم نباش . اگر این روند ادامه پیدا کند قطعا خیلی از دادگاه ها که توسط قضات فاسد قضاوت شده اعاده و از نو بررسی خواهد شد . انشاءالله
ناشناس۱۱۳۰۱۸۱۲۰:۲۲:۰۲ ۱۳۹۸/۷/۲۱
با سلام نظارت در قوه قضاییه در تمام دوره ها بوده هست و اینگونه نیست یک قاضی مدت طولانی بتواند نا پاک کارکند معمولا زود با نظارتی که وجود دارد اخراج می شوند و اخراج قاضی یعنی همان اعدام.و اکثریت قضات در سلامت هستند و اعلام اسامی نباید این ذهنیت را ایجاد کند که قضات فاسدند ؛ دستگاه قضایی با کوچکترین خطا قاضی را اخراج می کند .
ناشناس۱۱۲۹۸۲۵۱۵:۴۷:۰۴ ۱۳۹۸/۷/۲۱
ایا احکامی که این قاضی در مدت قضاوت خود نباید بازبینی شود
ناشناس۱۱۲۹۸۳۲۱۵:۴۹:۵۳ ۱۳۹۸/۷/۲۱
اقای دادستان اسامی قضات افشا کنید مردم بدانند افرادی که بواسطه این قاضات فاسد حقشان پایمال شده احقاق حق نمایند چون شرعا قاضی فاسد حکمش قانونی نیست
ناشناس۱۱۲۹۹۷۲۱۷:۰۲:۵۷ ۱۳۹۸/۷/۲۱
لطفا، فاسدها رو وارد جامعه نکنید، جامعه فاسد می شه،
ناشناس۱۱۳۰۰۶۱۱۸:۱۳:۵۵ ۱۳۹۸/۷/۲۱
نمایندگان به صورت قانونی تنها درخواست محاکمه یک نفر را کرده اند و آن هم شخص سیف است . هر موقع شخص سیف رئیس کل سابق بانک مرکزی و باندش را محاکمه و در رابطه با موسسه کاسپین آنها را به اشد مجازات رساندید و حق مردم را باز گردانیدید هنر کردید . تازه قوه قضائیه قانونا موظف بوده است طبق قانون بدون تشریفات قانونی و خارج از روال عادی به این جرم رسیدگی کند ولی هنوز پس از چند سال بر خلاف قانون اقدامی انجام نداده است .
ناشناس۱۱۳۰۰۶۹۱۸:۲۰:۴۲ ۱۳۹۸/۷/۲۱
دستش درد نکنه آقای رئیسی. امیدوارم با همین فرمون بره جلو. .. خلاصه یک خونه تکونی اساسی لازمه در این "خانه عدالت". قاضی فساد فقط قاضی رشوه بگیر نیست. قاضی ظالم و بی انصاف هم قاضی فاسده.
ناشناس۱۱۳۰۰۷۲۱۸:۲۷:۰۹ ۱۳۹۸/۷/۲۱
وکلای فاسد و کارچاق را هم دستگیر کنید
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  2. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  3. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. از سنگ صدا درآمد، از اصلاح‌طلبان نه!

  17. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  18. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  19. قبور لاکچری

  20. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  21. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  22. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  23. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  24. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  25. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

آخرین عناوین