سفر به ترکیه و گذراندن یک روز پر هیجان در بهترین پارک های آبی این کشور

گزارش بازرگانی،   3980714073 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

زیبایی ها و جاذبه های گردشگری ترکیه تعداد بی شماری دارند. اما یکی از سرگرمی های مورد علاقه همه گردشگران آب تنی در بهترین پارک های آبی ترکیه می باشد، در این مطلب برخی از بهترین پارک های آبی در شهر های مختلف ترکیه که در آن ها به خوبی می توانید آب تنی کرده و از تخلیه انرژی خود لذت ببرید را به شما معرفی می کنیم.

استانبول، شهری بی نظیر برای هر سلیقه گردشگری

استانبول همیشه یکی از پر طرفدارترین مقصدهای خارجی برای ایرانی ها بوده است و نیمی از این شهر در قاره آسیا و نیمه ی دیگر آن در اروپا قرار دارد. جاذبه های گردشگری استانبول افراد زیادی را با ارزان ترین تورهای استانبول به خود جذب می کند.

یک روز بی نظیر در پارک آبی آکوا مارین استانبول

پارک آبی آکوا مارین استانبول گنجایش 3000 نفری دارد و از بزرگترین پارک های آبی استانبول می باشد. این پارک آبی در منطقه فاتح واقع شده و دارای سرویس‌هایی از مراکز شهر است. پارک آبی آکوا مارین استانبول وسعت بسیار بالایی دارد و انواع سرسره های هیجان انگیز مثل چاله سیاه، کامیکازه، سرسره هیجان و سرسره های پیچ در پیچ  را در خود گنجاند است. این پارک آبی برای استراحت گردشگران تور استانبول بعد از یک آب تنی و هیجان حسابی، استخرها و مکان هایی را دارا می باشد. بخشی از این پارک به آب های خروشان اختصاص داده شده که هیجان رفتینگ را می توانید در آن تجربه کنید.

آنتالیا، بهترین ساحل مدیترانه

اگر به تفریحات ساحلی علاقه مند هستید، یا می خواهید ساعاتی را با آرامش در ساحلی که کمتر توریستی در آن وجود دارد سپری کنید، آنتالیا همه آنها را برای شما فراهم کرده است. زیباترین سواحل ترکیه که به عنوان سواحل فیروزه ای نیز معروف هستند و همچنین بهترین تفریحات مهیج، در آنتالیا وجود دارند.

پارک آبی آکوآلند آنتالیا، بهترین پارک آبی در بهترین شهر ترکیه

بعد از تفریحات شبانه آنتالیا، آکوآلند به دلیل دسترسی آسان و تنوع تفریحات از جمله نمایش دلفین ها و برنامه های شاد موسیقی و مسابقه های هیجان انگیز  بسیار شهرت دارد. این پارک دارای انواع سرسره های آبی روباز، سرپوشیده و تونلی می باشد. برای رسیدن به قسمت سرسره ها باید از یک فضای سرسبز با آب و هوای مطبوع عبور کرد که باعث افزایش جذابیت پارک می شود. در این پارک استخرهای زیادی هستند که هر کدام برای تفریحی خاص مثل استخری برای استراحت، آفتاب گرفتن، تماشای موسیقی و قسمت کودکان تعبیه شده اند. از دیگر بخش های جذاب پارک می توان بخش رفتینگ را نام برد. گردشگران تور آنتالیا ارزان در این بخش می توانند در رودخانه ای به طول 300 متر رفتینگ انجام دهند که در آخر این رودخانه استخر مواج وجود است و در تمام ساعات دارای امواج مصنوعی میباشد. این پارک دارای بخش هیجان انگیز جامپینگ نیز به ارتفاع 70 متر است. در آخر شما می توانید با تماشای رقص و بازی دلفین لذت تفریحات خود در آکوآلند را تکمیل کنید. قیمت بلیط پارک آبی آکوالند آنتالیا با توجه به نوع تفریحاتی که انتخاب می کنید متفاوت خواهد بود، اما هر چقدر هم که باشد با توجه به هیجان و لذتی که برای شما به همراه خواهد داشت ارزش پرداخت دارد.

کوش آداسی، بهترین مقصد گردشگری برای تمام فصل ها

کوش آداسی را به کسانی که به دنبال مقصدی برای استراحت هستند و در پی گردشگری بی نظیر در تعطیلات می باشند، توصیه می کنیم. کوش آداسی با تابستان های گرم و مناسب برای برنزه شدن شناخته شده است و هوای معتدل در فصل های پاییز و زمستان، کوش آداسی را به مکانی مناسب برای استراحت تبدیل می کند.

یک روز پر شور در پارک آبی آکوا فانتزی کوش آداسی

پارکهای آبی کوش آداسی یعنی آکوا فانتزی، آدالند و لانگ بیچ، شما را وارد دنیای پر از شادی و هیجان و سرگرمی می کند، اما پارک آبی آکوا فانتزی کوش آداسی هیجان دیگری دارد. این پارک دارای امکانات عالی و تفریحاتی مهیج می باشد. این تفریحات مانند سرسرههای آبی پر فرار نشیب، امواج آبی، سقوط پر هیجان به برکه، آبشار های خروشان برای ایجاد شور و هیجان در انتظار گردشگرانی هستند که با مطلع شدن از قیمت تور کوش آداسی و رزرو آن، به این شهر زیبا سفر می کنند. حتی می توانید کارهای آرامش بخش مانند استراحت و شناور شدن بر روی آب، جکوزی، آفتاب گرفتن و قایق سواری را نیز در پارک آبی آکوا فانتزی انجام دهید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

  5. این صدای اقتدار ایران است ...

  6. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  7. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  8. وحدت ملی با وعده صادق

  9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

  10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

  11. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  12. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  13. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  14. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  15. کمی دیر نیست؟

  16. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  17. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  18. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  19. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  20. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  21. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  22. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  23. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  24. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  25. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

آخرین عناوین