۸ گوشی هوشمند سال ۲۰۱۹ برای کسب و کار + قابلیت‌ها

مهتاب جهاندار، گروه فناوری الف،   3980602021

امروزه از آنجایی که خیلی از کارها توسط تکنولوژی اداره و انجام می‌شوند، داشتن بهترین گوشی هوشمند برای کارمندان امری بسیار ضروریست.

۸ گوشی هوشمند سال ۲۰۱۹ برای کسب و کار + قابلیت‌ها

به گزارش الف، همانطور که کمپانی‌ها روز‌به‌روز گوشی‌های مختلف با امکاناتی متفاوت در بازار جهانی عرضه می‌کنند که هر کدام به نوبه خود می‌توانند در بازار کار بسیار مفید باشند، لیستی آماده کردیم از این دسته از‌ گوشی‌های هوشمند که مناسب کار و تجارت بوده و انتخاب مناسبی برای انجام اموراتتان می‌باشند.

اگرچه برخی از این گزینه‌ها برای استفاده روزانه هم جزو بهترین‌ها هستند، ما مشخص کرده‌ایم که هر کدام از این موبایل‌های هوشمند چه مشخصاتی دارند و چگونه می‌توانند در انجام کارهایتان به شما کمک کنند یا در واقع در بازار کار مفید واقع شوند.

  1. سامسونگ گلکسی نوت 9

بهترین گوشی حال حاضر برای کار و تجارت، در دنیا

تاریخ عرضه: اوت ۲۰۱۸

وزن: ۲۰۵‌ گرم

ابعاد:‌ ۹ × ۷۶.۴ × ۱۶۲

سیستم عامل: اندروید

اندازه صفحه‌‌ نمایش: ۶.۴ اینچ

رزولوشن: ۱۴۴۰×۲۹۶۰

پردازنده: Exynos 9810

حافظه رم: ۶ و ۸ گیگابایت

حافظه داخلی: ۱۲۸ و ۵۱۲ گیگابایت (قابلیت ارتقاء تا یک ترابایت)

باتری: ۴۰۰۰ میلی‌آمپر

دوربین عقب: ۱۲ مگاپیکسل + ۱۲ مگاپیکسل

دوربین جلو: ۸ مگاپیکسل

اگر به دنبال بهترین انتخاب موجود می‌گردید و هزینه آن برایتان حائز اهمیت نیست، Galaxy Note 9 شرکت سامسونگ گزینه مورد نظر شماست و یکی از بهترین موبایل‌های هوشمند مناسب بازار کار می‌باشد.

با توجه به مشخصات سخت افزاری آن، به راحتی می‌توان توانایی و پتانسیل بالای این گوشی را در این زمینه مشاهده کرد.

صفحه نمایش بزرگ، رم بالا، یک ترابایت حافظه داخلی و یک باتری بزرگ ۴۰۰۰ میلی‌آمپری که گوشی قادر است ساعت‌ها از آن تغذیه کرده و به کار خود ادامه دهد.

همچنین بر خلاف بسیاری از گوشی‌های هوشمند امروزی، از microSD پشتیبانی می‌کند و دارای جک هدفون می‌باشد و حتمی نیازی به هدفون بلوتوثی ندارد. قابلیت پشتیبانی ازmicroSD  در صورت پر شدن حافظه داخلی گوشی، می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.

در کنار این‌ها، حاوی ویژگی‌های مهمی برای بازار کار نیز هست، که می‌توان از آن‌ها به قلم بلوتوثی هوشمند یا همانS Pen  اشاره کرد که می‌تواند بسیار مفید واقع شود، همچنین با متصل کردن گوشی توسط جایگاه یواس‌بی تایپ سی یا تبدیل HDMI، جای دسکتاپ را برایتان خواهد گرفت و موجب‌ می‌شود کارهایتان خیلی راحت‌تر و با سرعت بیش‌تر انجام بگیرند.

  1. گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ

یک گوشی هوشمند برجسته دیگر، ساخته شده توسط سامسونگ

تاریخ عرضه: مارس ۲۰۱۹

وزن: ۱۷۵ گرم

ابعاد: ۷.۸ × ۷۴.۱ × ۱۵۷.۶

سیستم عامل: اندروید ۹

اندازه صفحه‌ نمایش: ۶.۴ اینچ

رزولوشن: ۳۰۴۰×۱۴۴۰

پردازنده: Snapdragon 855  و Exynos 9820

حافظه رم: ۸ و ۱۲ گیگابایت

حافظه داخلی: ۱۲۵، ۵۱۲ و یک ترابایت

باتری: ۴۱۰۰ میلی‌آمپر

دوربین عقب: ۱۲ ‌مگاپیکسل + ۱۲ مگاپیکسل + ۱۶ مگاپیکسل

دوربین جلو: ۱۰ مگاپیکسل + ۸ ‌مگاپیکسل

اگر تصمیم دارید کارمندانتان را به گوشیGalaxy S10 Plus  شرکت سامسونگ مجهز کنید، می‌توانم به شما قول دهم که دیگر خیالتان راحت باشد، و طبق بررسی‌های ما از آنجایی که یکی از بهترین گوشی‌های حال حاضر در بازار تکنولوژی می‌باشد، با بهره‌گیری از این دستگاه هوشمند به قطع‌ مشکلی برایتان پیش نمی‌آید و انتخابی تضمین شده‌است.

به‌طور کلی، کمبودهای سری قبلی‌های خود را از بین برده و از هر جنبه‌ای یک مدل بهبود یافته محسوب می‌شود.

Galaxy S10 Plus سامسونگ نه تنها بسیار قدرتمند است بلکه با وجود تکنولوژی QHD Super AMOLED و اندازه ۶.۴ اینچی، صفحه نمایش خیرکننده‌ای نیز داراست و همنشین خوبی برای چشمانتان است.

همچنین‌ با حضور یک دوربین با کیفیت و درجه یک، دیگر نگران عکس‌هایی که ثبت می‌کنید نباشید، زیرا تصاویری که توسط این دوربین شکار می‌شوند خیلی زیبا بوده و با جزئیات بسیار بالایی ذخیره خواهند شد،‌ پس بهتر است که خیالتان از این بابت به کلی راحت باشد. اما با همه این امکانات این دستگاه فقط جنبه سرگرمی ندارد و مسئله به اینجا ختم نمی‌شود.

باتری این موبایل هوشمند ۴۱۰۰ میلی‌آمپری می‌باشد که نشان می‌دهد ساعت‌ها قابلیت خدمات دادن به شما را خواهد داشت و تمام روز بدون نیاز به شارژ شدن به کار خود ادامه می‌دهد.

اگرچه برای بازار کار بهترین انتخاب مورد نظر نیست و برخی از قابلیت‌های سری نوت سامسونگ را ندارد، ولی با تمامی این اوصاف و با نگاهی به جدول بهترین گوشی‌های هوشمند حال حاضر، به راحتی متوجه می‌شوید کهGalaxy S10 Plus  بسیار توانمند است و حسابی به کارتان خواهد آمد.

اگر نگاهی کلی داشته باشیم، این تلفن هوشمند، هم سرگرم‌ کننده و زیباست، هم کارآمد و قدرتمند است و قطعا یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان خواهد بود.

  1. وان پلاس 6

عملکرد فوق العاده با قیمت منطقی

وزن: ۱۷۷‌ گرم

ابعاد: ۷.۸ ×۷۵.۴ × ۱۵۵.۷

سیستم عامل: اندورید ۸.۱ Oreo

اندازه صفحه نمایش: ۶.۳ اینچ

رزولوشن: ۲۲۸۰×۱۰۸۰

حافظه رم: ۶ و ۸ گیگابایت

حافظه داخلی: ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت

باتری: ۳۳۰۰ میلی‌آمپر

دوربین عقب: ۲۰ مگاپیکسل + ۱۶ مگاپیکسل

دوربین جلو: ۱۶ ‌مگاپیکسل

OnePlus 6 یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند اندرویدی در بازار می‌باشد و نسبت به دیگر پرچمدارهای بازار، قیمت بسیار مقرون به صرفه‌ای دارد و تجربه لذت بخشی را برایتان به ارمغان می‌آورد. مخصوصا برای کار و تجارت گزینه بسیار مناسبیست.

بسته به نیازهایتان می‌توانید بین ۶ یا ۸ گیگابایت رم، ‌انتخاب کنید. اگرچه برای عموم افراد ۶ گیگابایت حافظه رم کاملا کافیست و مدل ۸ گیگابایتی برای کسانی است که می‌خواهند با گوشی هوشمند خود کارها و پردازش‌های سنگین انجام دهند، در غیر اینصورت آنقدر به کارتان نخواهد آمد و برای وظایف روزمره نیازی به این دو گیگ رم اضافه نخواهید داشت.

با تمامی این اوصاف، مصرف باتری کمی بالاست، در نتیجه اگر کارهایتان وابسته به گوشی هوشمندتان است و بدون آن گیر می‌افتید، بهتر است شارژرتان همیشه همراتان باشد تا دستگاهتان بتواند در طول روز همراهیتان کند و قوای خود را از دست ندهد.

همچنین بر خلافS10 Plus  که به آن اشاره کردیم،OnePlus 6  مانند سری‌های پیشین خود، ازmicroSD  پشتیبانی نمی‌کند و فقط فضای خود گوشیست که قابل استفاده است و گزینه دسترسی به حافظه خارجی وجود ندارد.

اما می‌توانید با توجه به نیازهای شخصیتان میان مدل‌های ۶۴ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایتی یکی را انتخاب کنید.

نکته برجستهOnePlus 6  قیمت آن می‌باشد.

پس‌ اگر دوست دارید کمی صرفه جویی کنید و نمی‌خواهید گوشی درجه دوم خریداری کنید، این‌ دستگاه هوشمند یکی از بهترین‌ موارد خواهد بود.

هم کمی پول اضافه در جیبتان می‌ماند، هم یک گوشی پرچمدار با کیفیت در دستتان است و می‌تواند در کار، همراه مناسبی برایتان باشد.

  1. آیفون ایکس اس اپل

بهترین آیفون ساخته شده توسط اپل؟

تاریخ عرضه: سپتامبر ۲۰۱۸

وزن: ۱۷۷ گرم

ابعاد: ۷.۷ ×۷۰.۹ × ۱۴۳.۶

سیستم عامل: iOS 12

اندازه صفحه نمایش: ۵.۸ اینچ

رزولوشن: ۲۴۳۶×۱۱۲۵

پردازنده: بایونیک A12

حافظه رم: ۴ گیگابایت

حافظه داخلی: ۶۴، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت

باتری: ۲۶۵۸ میلی‌آمپر

دوربین عقب: ۱۲ ‌مگاپیکسل + ۱۲ مگاپیکسل

دوربین جلو: ۷ مگاپیکسل

اگر علاقه‌مند به محصولات اپل هستید و از سری ‌گوشی‌های آیفون استفاده می‌کنید، iPhone XS برای کار، یکی از بهترین انتخاب‌ها خواهد بود.

یکی از بهترین طراحی‌های اپل، صفحه نمایش با شکوه ۵.۸ اینچیOLED ، عمر باتری بهبود یافته و یک دوربین فوق العاده که یکی از با کیفیت ترین‌هاست، در‌کنار یکدیگر باعث شده‌اند کهiPhone XS  همان موردی باشد که به دنبالش می‌گشتید و قطعا از خریداری آن پشیمان نخواهید شد.

اگرچه در کنار همه این امکانات،‌ نقطه ضعف این گوشی هوشمند، قیمت بسیار بالای آن است.

اما برای کسانی که قیمت جزو معیارهای انتخابشان نیست و دوست دارند با یک صفحه نمایش جذاب با سرعت بالا کارهای خود را انجام دهند، مورد بسیار خوبی می‌باشد و قطعا از برند و کیفیت ساخت آن حسابی کیف می‌‌کنید.

اما اگر بودجه، یکی از محدودیت‎های شماست و نمی‌خواهید تمام پول خود را خرج‌ خریداری گوشی هوشمند کنید، از دیگر محصولات اپل می‌توانم بهiPhone 8  اشاره‌ کنم، که در ادامه مقاله درست و حسابی به آن خواهم پرداخت و بررسی‌های لازم را در کنار یکدیگر انجام ‌می‌دهیم.

  1. سامسونگ گلکسی نوت 8

یک گوشی هوشمند با تکنولوژی Dex dock سامسونگ و قیمت مناسب

وزن: ۱۹۵ گرم

ابعاد: ۸.۶ ×۷۴.۸ × ۱۶۲.۵

سیستم عامل: اندروید ۷.۱.۱‌ نوقا

اندازه صفحه نمایش: ۶.۳ اینچ

رزولوشن: ۲۶۳۰×۱۴۴۰

پردازنده: Exynos 8895

حافظه رم: ۶ گیگابایت

حافظه داخلی: ۶۴، ۱۲۴، ۲۵۶ گیگابایت

باتری: ۳۳۰۰ میلی‌آمپر

دوربین عقب: دو گانه ۱۲ مگاپیکسل

دوربین عقب: ۸ مگاپیکسل

یک گزینه دیگر از میان گوشی‌های هوشمند شرکت سامسونگ.

Galaxy Note 8 با طراحی و مشخصات خوبی که دارد، یکی از تولیدات دیگر کمپانی سامسونگ ‌است که برای استفاده در بازار کار بسیار کارآمد می‌باشد.

به لطف نمایشگر‌ بزرگInfinity  فضای زیادی برای کار با گوشی در اختیارتان قرار گرفته است.

در کنار صفحه بزرگ اما خوشدست، وجود قلمS Pen  که دیگر گوشی‌های هوشمند موجود در بازار از آن بی بهره‌اند و سرعت بسیار بالایی که دارد، باعث شد که نتوانیم آن را در لیست بهترین گوشی‌های خود قرار ندهیم و لیاقت و توانایی زیادش، غیر قابل انکار است و تجربه آن به قطع لذت بخش و نفسگیر‌ خواهد بود.

به خصوص از آنجایی که از عرضه این دستگاه مدت زیادی گذشته و قیمت آن به خوبی کاهش یافته است، قطعا ارزش خریداری را دارد و قادر است به خوبی کارهایتان را اداره و پردازش‌های لازمه را انجام دهد.

  1. هوآوی میت 20 پرو

یکی از بهترین گوشی‌های هواوی تا به امروز

تاریخ عرضه: نوامبر ۲۰۱۸

وزن: ۱۸۹ گرم

ابعاد: ۸.۶ × ۷۲.۳ × ۱۵۷.۸

سیستم عامل: اندروید ۹

اندازه صفحه نمایش: ۶.۳۹ اینچ

رزولوشن: ۳۱۲۰×۱۴۴۰

پردازنده: کایرین ۹۸۰

حافظه رم: ۸‌ گیگابایت

حافظه داخلی: ۲۵۶ ‌گیگابایت

باتری: ۴۲۰۰ میلی‌آمپر

دوربین جلو: ۴۰ مگاپیکسل + ۲۰ مگاپیکسل + ۸ مگاپیکسل

دوربین عقب: ۲۴ مگاپیکسل

شرکت هواوی تا به الآن به صورت پیوسته گوشی‌های هوشمند با امکاناتی بالا و بروز را وارد بازار جهانی کرده‌است و نسبت به رقبای غربی خود، با قیمت‌ کمتر ویژگی‌ها و مشخصات خوبی ارائه می‌دهد.

Huawei Mate 20 Pro که یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند عرضه شده توسط هواوی می‌باشد، در لیست ما نیز به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده در کار، در‌جایگاه ششم‌ قرار گرفته‌است و یکی از دستگاه‌های هوشمند مناسب برای این گونه امور و کارهای تجاری در سال ۲۰۱۹ می‌باشد.

صفحه نمایش بزرگ ۶.۳۹ اینچی با رزولوشنQHD  و قابلیت پشتیبانی ازHDR10  در کنار یک باتری بزرگ که طبق آزمایشات ما حدود یک و نیم روز دوام می‌آورد، همگی‌ نشان دهنده توانایی‌های این دستگاه هوشمند می‌باشند.

پس اگر به دنبال یک مورد مناسب برای انجام کارهایتان می‌گردید و دوست دارید بخشی از ‌‌پول خود را صرف چیزهای دیگر کنید، Huawei Mate 20 Pro نیز در لیست ما قرار گرفته است و قطعا برای رفع نیازهایتان می‌توانید روی آن حساب کنید.

  1. گوگل پیکسل 3

اندروید خالص در قالب یک‌ صفحه نمایش کوچک

تاریخ عرضه: نوامبر ۲۰۱۸

وزن: ۱۴۸‌ گرم

ابعاد: ۷.۹ ×۶۸.۲ × ۱۴۵.۶

سیستم عامل: اندروید ۹

اندازه صفحه نمایش: ۵.۵ اینچ

رزولوشن: ۲۱۶۰×۱۰۸۹

پردازنده: Snapdragon 845

حافظه رم: ۴ گیگابایت

حافظه داخلی: ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت

باتری: ۲۹۱۵ میلی‌آمپر

دوربین عقب: ۱۲ مگاپیکسل

دوربین جلو: ۸ مگاپیکسل + ۸ مگاپیکسل

به صورت کلی گوشی‌های پرچمدار گوگل عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده‌اند و این واقعیت که به صورت کارخانه‌ای حاوی سیستم عامل اندروید می‌باشند و با روابط کاربری پیچیده‌ای طراحی نشده‌اند، برای انجام امور کاری بسیار عالی خواهند بود و به دور از  نرم افزارهای بدون استفاده و طراحی منحصر به فردی‌ که دارند، به کار گیریشان لذت بخش بوده و وظایفشان را با حداکثر سرعت انجام خواهند داد.

گوشی هوشمند Pixel 3 کمپانی‌ گوگل، توسط یک صفحه نمایش فول اچ دی ۵.۵ اینچی پوشیده شده‌است و حاوی باتری قدرتمندیست که توانایی روشن نگه داشتن گوشی را به مدت یک روز کامل خواهد داشت و برای کارهای روزمره کم‌ نمی‌آورد.

همچنین در حیطه عکس‌برداری نیز، شامل یکی از بهترین دوربین‌های موجود میان گوشی‌های هوشمند می‌باشد و تصاویر خوبی ثبت می‌کند.

در نتیجه اگر به دنبال یک تجربه خالص اندرویدی هستید و همچنین قصد دارید از دستگاهتان در بازار کار بهره ببرید،‌Pixel 3  گوگل را همین امروز می‌توانید خریداری کرده و از امکانات و قابلیش‌هایش به نحو احسنت استفاده‌ کنید.

  1. آیفون 8 اپل

یک گوشی هوشمند قدیمی‌تر از شرکت اپل، اما سریع، باهوش و ضد آب

وزن: ۱۴۸ گرم

ابعاد: ۷.۳ ×۶۷.۳ × ۱۳۸.۴

سیستم عامل: iOS 11

اندازه صفحه نمایش: ۴.۷ اینچی

رزولوشن: ۱۳۳۴×۷۵۰

پردازنده: A11

حافظه رم: ۲ گیگابایت

حافظه داخلی: ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایت

دوربین جلو: ۱۲‌مگاپیکسل

دوربین عقب: ۷ مگاپیکسل

گوشی‌های شرکت اپل جزو معروف‌ترین گزینه‌ها می‌باشند و در کنار کیفیت ساخت عالی، رابط کاربری ساده و نرم افزارهای اداری خوبی که دارند، همگی باعث می‌شوند که در قالب ‌یک گوشی هوشمند، هر چه که از آن‌ها بخواهید برایتان فراهم کنند و در کنار زیبایی ظاهری، بسیار کاربردی نیز هستند.

اگرچهiPhone 8  جدید ترین گوشی پیشنهادی نیست که توسط اپل منتشر شده‌است، اما با سرعت بالا و سخت افزار قدرتمندی که دارد، به قطع عملکرد خوبی از خود نشان خواهد داد و به  اندازه سرمایه‌ای که برایش ‌پرداخت کرده‌اید، همانقدر هم امکانات دریافت می‌کنید.

و یادتان نرود که  ضد آب هم بوده و با برخورد آب اختلالی در صفحه نمایش آن به وجود نمی‌آید.

در حالی که اپل بعد ازiPhone 8 ‌ سری X ‌را با قابلیت‌های بیشتر و قدرت بالاتر معرفی کرد، قیمت بالای آن باعث شد که در این لیست جایگاهی به خود اختصاص ندهد.

با این حالiPhone 8  هم چندان ارزان قیمت نیست، اما اگر میان گزینه‌هایی که از شرکت اپل برایتان وجود دارند آن را انتخاب کنید، هم خیالتان راحت بوده هم مقداری پول کف جیبتان می‌ماند و قطعا کمتر از خریداری سری X برایتان خرج می‌تراشد.

اگر در حال حاضر ازiPhone 7  یاiPhone 7  پلاس استفاده می‌کنید،iPhone 8  چندان چیز اضافه‌ای برایتان فراهم نمی‌کند و به روز کردن آن خیلی امری ضروری نیست.

در غیر ‌اینصورت، این دستگاه هوشمند اپل، انتخاب مقرون به صرفه‌ای بوده و برای کارهایتان کافی خواهد بود‌ و نسبت به نسخه‌های ۶ و قبل تر آیفون، از نظر عملکرد و وجود قابلیت‌های مختلف به خصوص برای بازار کار،‌‌ برتر بوده و تجربه بسیار بهتری ارائه می‌دهد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  3. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  4. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  5. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  6. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

  7. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  8. تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ قابلیت اجرایی ندارد/ مصوبه دولت اصلاح شود  

  9. انتظار ۹ساله برای اصلاح هزینه تخلف رانندگی/تغییری برای حفظ جان مردم

  10. ایران بر سکوی بریکس/ دستاوردهای پولی، مالی برای ایران چیست؟  

  11.   طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است  

  12.  مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد

  13. هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود/ علت مرگ این پزشک مشخص نیست  

  14. پوتین: اف-۱۶‌های اوکراین در همه‌جا هدف مشروع هستند، حتی کشورهای دیگر

  15. عکسی از سیدمحمد خاتمی در مراسم ترحیم زهرا شجاعی/ این وزیر دولت رئیسی هم آمد

پربحث‌های هفته

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  3. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  11. انتقام از پوتین؟

  12. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  13. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  14. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  15. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  16. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  17. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  18. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  19. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  23. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  24. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  25. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

آخرین عناوین