ربیعی: مدیرعامل ایران خودرو به دلیل افزایش قیمت‌ها برکنار شد/ سیف و عراقچی مدیران سالم و پاک هستند!

گروه سیاسی الف،   3980528080 ۲۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

سخنگوی دولت از برکناری مدیر عامل ایران خودرو خبر داد و گفت: وی به دلیل افزایش عمدی و بدون هماهنگی قیمت خودرو برکنار می‌شود.

ربیعی: مدیرعامل ایران خودرو به دلیل افزایش قیمت‌ها برکنار شد/ سیف و عراقچی مدیران سالم و پاک هستند!

به گزارش ایرنا، علی ربیعی امروز دوشنبه در نشست خبری هفتگی خود در پاسخ به سوالی درباره افزایش قیمت خودرو و برخورد با شرکت های خودرو سازی گفت: چون مدیرعامل ایران خودرو عمدی و بدون هماهنگی قیمت خودرو را افزایش داد برکنار می شود و فردی به نام علی آبادی به عنوان مدیرعامل ایران خودرو شروع بکار خواهد کرد.

سخنگوی دولت در رابطه با ممنوع الخروجی مدیرعامل سایپا نیز گفت: موضوعی که برای مدیرعامل سایپا به وجود آمد به دلیل شکایت مشتریان از وی بود.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت خودرو قابل نقد است و باید بررسی شود، اظهارداشت: موضوع خودرو از مسائل مهم محسوب می شود، زیرا این صنعت هم اشتغالزایی بسیاری دارد و هم قیمت آن بر دیگر اقلام تاثیر می گذارد.
سخنگوی دولت با بیان اینکه  غالب سهام خودرو سازان خصوصی است، گفت: با این وجود خودرو سازی یک موضوع ملی است و با توجه به تاثیرات گسترده آن زمان بسیاری برای خصوصی سازی نیاز دارند.

برخی کشورها با دوتا توییت دستخوش تلاطم می‌شوند

ربیعی در ادامه با اشاره به فشارها و تحریم‌های آمریکا علیه ملت ایران گفت:‌ فشارها و تهدیدهایی که آمریکا امروز برعلیه دولت ایران تحمیل می کند فقط در راستای از هم پاشاندن دولت ایران نیست، بلکه هدف آن ایران، و نهاد و دولت و ملت در ایران است.

وی افزود:‌در آستانه هفته دولت اعلام می‌کنم که ما از یک شکنندگی که بازار ما را بهم زد و تعادل منفی ایجاد کرد، عبور کردیم و به یک تعادل رسیدیم و در سال ۱۳۹۸ و ۹۹ به سمت تعادل مثبت حرکت خواهیم کرد و به امید خدا شاخص‌ها بهبود پیدا کرده و بهتر خواهد شد.

سخنگوی دولت با بیان این که برخی کشورها با دوتا توییت دستخوش تلاطم می‌شوند، گفت:‌ فشاری که آمریکا بر دولت و ملت ایران در این مدت چند ماه وارد کرد؛ حتی دولت‌های با رشد اقتصادی بالا و با ثبات را دستخوش تغییر و بی ثباتی می‌کرد و برای آنها مشکل ایجاد می‌کرد. یادمان نرود که ترامپ فکر می کرد ما در سه ماه فرو می پاشیم و این جمله را لابی‌های صهیونیستی گفتند که ایران خیلی بزرگ است و این جملات را خیلی گفتند و در رسانه ها تکرار شد.

نخواستیم کام مردم را تلخ کنیم

ربیعی گفت:‌ما در کنار مردم از این مرحله عبور کردیم و مقاومت کردیم و در آستانه هفته دولت باید بگویم دولت با خود و مردم تجدید پیمان می‌کند که در کنار رنج مردم قرار داریم و مشکلات مردم را درک می‌کنیم. اما نخواستیم با بیان سختی‌های دولت کام مردم را تلخ کنیم

وی اظهارداشت:‌ برخی مخالفان در داخل و مخالفان جدی در خارج می‌خواستند با بازنمایی‌ها و برجسته سازی‌های ناروا روی روان جامعه تاثیر بگذارند امروز ما در کنار هم از این‌ها عبور کردیم. دولت و ملت با همدیگر از کنار مشکلات عبور خواهیم کرد.

سخنگوی دولت اضافه کرد: علائم ثبات بازار، ارز، شاخص های بورس، تجارت خارجی و صادرات هرچند که محدود است اما از واردات پیشی گرفته است. علاوه بر این رشد تولیدی که صورت گرفت و از نفت کندگی که از بودجه اتفاق افتاد همه علائم مثبتی است که در سایه اتحادی که داشتیم و با مجموعه تلاش هایی که در دولت صورت گرفت و راهنمایی هایی که رهبری کردند که از ایشان تشکر می کنیم، محقق شد.

ربیعی با اشاره به برنامه های هفته دولت و پروژه‌ هایی که  به بهره برداری می رسد، گفت:‌ امسال در هفته دولت از  پروژه های مختلف فرهنگی از جمله ساخت سینما در شهرهای کوچک بهره داری می شود. در وزارت نیرو، اشتغال روستایی و نفت و گاز هم پروژه های مختلفی بهره برداری می شود.

سخنگوی دولت یادآور شد:‌ دولت امسال پروژه های جتماعی- فرهنگی را در دست بهره برداری دارد، قطعا به سمت برخورداری شهرهای کوچک از مکان های فرهنگی و اجتماعی حرکت می کنیم، ساخت مکان‌های فرهنگی در شهرهای کوچک از جمله سینما را در برنامه های دولت داریم.  

درباره ذخیره کالاها نگرانی نداریم

دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس‌جمهور با بیان اینکه بعد از آنکه آقای همتی از گمرکات بازدید کردند، وزرای دیگر نیز موظف بازدید شدند، اظهار داشت: موانع گمرکی اینها حل شده است. بعضی‌ها کالا آورده‌اند و تازه می‌خواهند ارزش بگیرند. این مسئله مسیر را دشوارتر کرده است. دو سه شرکت خصوصی، ذرت و سویا آورده‌اند. البته من عدد و رقم لازم را از میزان ذخیره کالاها در انبارها را ندارم.  

ربیعی ادامه داد: رئیس بانک مرکزی، وزیر کشور و وزیر اقتصاد از آنجا بازدید داشته‌اند. خوشبختانه کالاهایی که امروز ما در انبار داریم از مدت مشابه سال قبل قطعا بیشتر است و نگرانی در این باره نداریم.

وی با بیان اینکه برخی در مورد واردات برنج نگران بودند که ما تصمیم گرفتیم در زمانی که شالیکاران برنج خود را عرضه می‌کنند، وارداتی هم در این زمینه صورت نگیرد، تصریح کرد: اکنون یک نظمی در بازار ایجاد شده است. باید برای قصه دراز و طولانی سیب‌زمینی و پیاز که هر سال با وجود صادرات موجب کمبود و گرانی می‌شود، پیش‌بینی‌هایی انجام شود.  

سخنگوی دولت با بیان اینکه اکنون واردات به موقع صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: میزان انبارداری در حال رعایت شدن است. کالاهای استراتژیک هم علاوه بر نیاز امروز بازار، چند برابر آن در انبارها نگهداری خواهد شد. اکنون وضعیت ما مشخص و مطلوب است.  

ربیعی افزود: خوشبختانه هم ارز لازم داده شد و هم کالاها به کشور وارد می‌شود و قطعا تحریم نمی‌تواند اثرگذار باشد.

واگذاری بوشهر و چابهار صحت ندارد

ربیعی درخصوص واگذاری و اجاره بندر بوشهر و چابهار به شرکت های هندی یا روسی که اخیرا در مطبوعات نیز به این موضوع پرداخته شده، اظهار داشت: این موضوع صحت ندارد. آنچه که اتفاق افتاده این است که ما قراردادی را با هند که در راستای توافقنامه چابهار، که میان افغانستان، ایران و هند منعقد شده است، داریم. این یک قرارداد خرید با کشور هند است و از این قرار است که یک شرکت هندی برای مدیریت و بهره برداری از فاز یک بندر شهید بهشتی که شامل ۵ فاز است و همچنین بندر کلانتری را هم داریم.

سخنگوی دولت بیان کرد: درخصوص یکی از اینها به روش بی او تی  قرارداد امضا شده و ۱۸۵ میلیون دلار هم در این زمینه سرمایه گذاری انجام می دهند و مدت این قرارداد هم ۱۰ ساله است. این قرارداد نه منزله واگذاری حاکمیت است و نه به منزله واگذاری بندر.

وی عنوان کرد: به خاطر دارم در  ملاقاتهایی که در سفرهای خارجی داشتیم، برخی کشورهای آسیای میانه به ما پیشنهاد می‌کردند مناطقی از بندرهایشان را به ما واگذار کنند که ما بتوانیم از طریق آن کالاهایمان را منتقل کنیم و برای آنها درآمدزایی داشته باشد.

ربیعی در عین حال تصریح کرد: طی صحبتی که با مسئولان منطقه آزاد و مسئولان اقتصادی صورت گرفت، در گام های اولیه ما می توانیم بیش از ۱۱ میلیارد دلار مبادله داشته باشیم و این کار به اشتغال چابهار نیز کمک می کند.

سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی درباره راه اندازی کریدور شمال - جنوب گفت: ‌الان حمل بار از هند و بمبئی، کانال سوئز، هامبورگ، سن پترزبورگ، مسکو ۳۷ روز طول می‌کشد. در حالی که از مسیر بمبئی، چابهار، انزلی، آستاراخان ۱۴ روز طول می کشد که درحال فعال شدن است. که این هم برای روس ها مزیت خوبی است و هم برای ما درآمدزایی دارد.  

وی اضافه کرد: بنابر این بحث واگذاری دریای خزر و بنادر به هیچ وجه مطرح نیست و در خارج نیز این موج به راه افتاده و آنها بیشتر این موضوع را پیگیری می کردند. قطعا قرارداد عادلانه و به نفع کشورمان خواهد بود.

سیف و عراقچی مدیران سالم و پاک هستند

وی در پاسخ به سوالی درباره اظهارات احمد عراقچی که گفته دولت در بازار ارز اختلال ایجاد کرده است گفت: من از زحمات سیف و عراقچی تشکر کمی‌نم چرا که مدیران پاک و سالم ما بوده و هستند.  

ربیعی ادامه داد: بحثی که صورت گرفته بر سر سیاست های تزریق ارز به بازار است و نهایتا به ترزیق ارزی که غیر از صرافی ها در بازار صورت گرفت، خلاصه شده است.  

مسئولیت مداخله در بازار ارز با دولت است

سخنگوی دولت گفت: این سیاستی است که نه ما حتی کشورهای همسایه خودمان برای این که به مردم فشار نیاید، انجام می‌دهند و این یک مداخله طبیعی است بنابراین هر اقدامی که در زمینه سیاست مداخله در بازار ارز بوده مسئولیت آن به عهده دولت است.  

وی یادآور شد: ضمن آن که به صرافی‌ها هم بانک مرکزی مجوز می دهد و صرافی ها با مجوز بانک مرکزی می توانند ارز بفروشند.  بنابراین مجوز دست بانک مرکزی است و هر روشی بانک مرکزی اقدام کند آن مجوز تلقی می‌شود.  

ربیعی گفت: دولت از برخورد با تخلف حمایت می‌کند، اگر کسی در این میان تخلف و فسادی داشته باشد قطعا دولت از برخورد با آن حمایت خواهد کرد و ما مطمئن هستیم که آقای سیف و عراقچی سود و نفع شخصی نداشتند به نفع بازار و با هدف کنترل بازار در آن مداخله کرده اند اما نقد این سیاست که آیا درست بوده یا نه مرجع آن مشخص است.

سخنگوی دولت افزود: چیزی که عنوان شده است ۱۵۹ میلیون دلار که خارج از آن چارچوب بوده است که قطعا همه اینها براساس سنت هایی که بوده و تشخیصی که در آن موقع داده شده، انجام شده است.

هرگونه لطمه به جایگاه روحانیت لطمه به سرمایه اجتماعی است

سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی درباره اظهارات آیت الله محمد یزدی و پاسخ آیت الله آملی لاریجانی به وی گفت: من از این گونه مجادلات متاسف هستم؛ می‌خواهم اعلام کنم که ما قصدی برای ورود به مسائل مطرح شده نداریم.

وی افزود: این مجادلات نه مساله ای را حل می کند و نه به نفع جامعه است و نه دردی از درد مردم را در شرایط فعلی درمان می کند، بنابراین موضوعی که در ارتباط با رئیس جمهور بیان شده نه از اختیارات است و می‌تواند به عنوان یک منتقد و نظر شخصی مطرح شود و نه بیش از این.

ربیعی گفت: من یقین دارم که نظرهیچ کدام از جامعه محترم مدرسین هم این بیانات نیست، فکر می‌کنم روحانیت از ارکان اصلی سرمایه اجتماعی ما است و هر گونه لطمه به جایگاه معنوی روحانیت و مرجعیت چون با باورهای دینی مردم سروکار دارد به زیان ثبات و پیشرفت جامعه و لطمه به سرمایه عظیم اجتماعی ما است.

سخنگوی دولت اظهار کرد: جایگاه روحانیت در میان مردم به رغم همه تبلیغات سوء بدخواهان، از اهمیت زیادی برخوردار است؛ به ویژه در شرایط کنونی که همه باید در کنار هم از بحران ها و سختی ها و کاستن از مشکلات و رنج مردم عبور کنیم، هرگونه مطلب و مجادله ای که این روند را خدشه دار کند به صلاح نیست.

وی افزود: طرح این گونه مطالب در عرصه سپهر عمومی به صلاح نیست بحث درباره اینکه چه کسی مرجع است یا نه، باید در حوزه‌های خاص خود مطرح شود، ما به نفع جامعه نمی‌دانیم، دولت هم قصد ندارد به این حوزه ها ورود کند و پاسخ خاصی دهد؛ این نقد شخصی فرد بسیار محترم است و ما ورود نمی‌کنیم.

 اظهارات سخنگو درباره فرد متهم به ترور دانشمندان هسته ای

دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس‌جمهور در پاسخ به سوالی درباره آزادی فرد متهم به ترور دانشمندان هسته‌ای ابراز داشت: این اتفاق در دولت ما رخ نداده است. ما نیز اطلاعی از این پرونده ندارم اما در گفت‌وگوهایی که در این باره داشته‌ام، اعترافاتی از سوی افرادی انجام شده که درست هم بوده است ولی اعترافاتی هم انجام شده که کار کارشناسی درباره آنها انجام نشده است. 

ربیعی اضافه کرد: کارشناس این پرونده‌ها، کارشناس ضدجاسوسی نبوده است و کارشناسان حوزه دیگری بوده‌اند که در این پرونده کار کرده‌اند.

وی با بیان اینکه همان موقع هم از این افراد دلجویی و عذرخواهی شده است، عنوان کرد: بنای این دولت آن است که در دستگاه‌های زیرمجموعه‌اش چنین اتفاقاتی رخ ندهد و تکرار نشود. در مورد پاسخگویی درخصوص این مسائل بهتر است من وارد نشوم و افراد مسئول در این باره وارد شوند. وقتی کار غیرکارشناسی در خصوص چنین پرونده‌هایی صورت می‌گیرد، چنین تبعاتی را هم شاهد خواهیم بود.

آمریکا دست از تروریسم اقتصادی بردارد

سخنگوی دولت در ادامه نشست خبری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا کانالی برای گفت و گو باآمریکا باز کرده اید گفت: تنها کانال ما سفارت سوییس است که رسما اعلام می‌کنیم. 

ربیعی با اشاره به تحریم وزیر امور خارجه گفت: آقای دکتر ظریف در چند روز آینده عازم پاریس هستند قطعا این تحریم، تحریم خود آمریکا از گفت و گو بوده است .

ربیعی افزود: به طور روشن ما نقطه نظرمان را اعلام کردیم باید تروریسم اقتصادی پایان بگیرد بعد از پایان تروریسم در شرایط برابر تصمیم لازم را می‌گیریم. آنهایی که از روند مذاکره بیرون رفتند باید اعلام موضع کنند. موضع ما مشخص است تروریسم اقتصادی را بردارید ما مثل شرایط گذشته می‌شویم. 

وی با اشاره به انتشار اسنادی در این زمینه گفت:‌ تصور این بود که ایران سه ماهه فرو می پاشد و این موضوع را به اروپایی‌ها و کشورهای منطقه القا کرده بودند وبرای آینده ایران جلسه می‌گذاشتند. بنابراین با جریانی که نمی‌تواند وقتی نمی تواند نظامی دچار براندازی کند و بعد برای مذاکره بر می‌گردد،ما نمی‌توانیم اعتماد کنیم.

علائم خوبی در کشورهای منطقه می‌بینیم

سخنگوی دولت در رابطه باآخرین وضعیت روابط با کشورهای حاشیه خلیج فارس گفت: علائم خوبی را در برخی از کشورهای منطقه می‌بینیم که آن به نفع منطقه و مردم می‌دانیم.

ربیعی با بیان اینکه مردم منطقه نباید هزینه امنیت و انرژی ارزان دیگران را پرداخت کنند، اظهارداشت: به همان اندازه که آمریکا از براندازی در ایران ناامید شد، کشورهای منطقه به پایداری امنیت و دوستی های منطقه ای بیشتر توجه کردند.

حساب امارات و عربستان از آمریکا جداست

وی با تاکید بر اینکه برای ما حساب امارات و عربستان از آمریکا جدا است، گفت: ما در یک منطقه هستیم و به هر چارچوبی که کشورهای منطقه امنیت را تامین کنند، معتقدیم.

سخنگوی دولت با تاکید ایران برای توافق های ۲ جانبه در زمینه مسائل گمرکی، تجاری و امنیتی با کشورهای منطقه آمادگی دارد، گفت: ایران خود را مسئول اصلی امنیت در خلیج فارس، دریای عمان و تنگه های اسراتژیک میداند.

ربیعی تصریح کرد: افزایش توافق های بین منطقه ای سود زیادی برای مردم منطقه خواهد داشت و هزینه‌ها را کمتر میکند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۰۵۶۱۵۶۱۲:۳۰:۴۴ ۱۳۹۸/۵/۲۸
یه اسم بی مفهوم و ظاهری عوض میشه، که چی !!!
ناشناس۱۰۵۶۳۸۹۱۴:۱۸:۵۷ ۱۳۹۸/۵/۲۸
آقاخان هم سالم و پاک بود فقط نمیدونم چرا در رفت !
ناشناس۱۰۵۶۱۵۷۱۲:۳۰:۵۴ ۱۳۹۸/۵/۲۸
خبر خوبیه..باید زودتر اتفاق می افتاد.
ناشناس۱۰۵۶۱۷۶۱۲:۳۶:۰۸ ۱۳۹۸/۵/۲۸
بر کناری یا استعفای افراد در واقع نوعی فرار از جبران خسارت است . نباید بگذارند این افراد بدون جبران خسارت گوشه ای آرام بگیرند تا دوباره در موقعیتی دیگر منتسب شوند .
ناشناس۱۰۵۶۱۷۷۱۲:۳۶:۲۳ ۱۳۹۸/۵/۲۸
واقعا به دلیل افزایش قیمتها ؟!!! یعنی نفر بعدی قیمتا رو میاره پائین ؟!
ناشناس۱۰۵۶۵۰۷۱۵:۱۲:۴۸ ۱۳۹۸/۵/۲۸
مگر فقط افزایش قیمت برای ایران خودرو بوده؟!!! باقی خودروسازها چه می شود؟!!!
سعید۱۰۵۶۱۷۸۱۲:۳۷:۰۲ ۱۳۹۸/۵/۲۸
مگه نگفت افزایش قیمتها اشتباه سیستم بوده ؟ افول اخلاق تا کجا
ناشناس۱۰۵۶۱۸۱۱۲:۳۸:۳۶ ۱۳۹۸/۵/۲۸
من نمیدانم این مدیران عامل خودروسازان کشور برای کی وبرای چی بیخودی افزایش قیمت محصولات خودمیدهند؟ برای پاچه خواری هست
ناشناس۱۰۵۶۱۹۱۱۲:۴۲:۵۵ ۱۳۹۸/۵/۲۸
مطمىني بابت افزايش قيمت بوده ؟؟؟؟؟؟ يا جيز ديگه ،،،،،،،
ناشناس۱۰۵۶۲۰۳۱۲:۴۸:۲۸ ۱۳۹۸/۵/۲۸
اگر صلاحیت نداشت چرا تا حالا سرکار بود؟
ناشناس۱۰۵۶۲۲۰۱۲:۵۵:۱۱ ۱۳۹۸/۵/۲۸
برکنار شد که چه شود؟ جای بعدیی کجاست؟ اصلا فلسفه برکناری چیه؟ جابه جایی یا ...
ناشناس۱۰۵۶۲۲۹۱۲:۵۸:۵۷ ۱۳۹۸/۵/۲۸
اولش کلی خوشحال شدم ولی بهتر از علي آبادی نداشتید؟ واقعا به شماها هیچ امیدی نیست.
ناشناس۱۰۵۶۲۹۴۱۳:۲۲:۴۸ ۱۳۹۸/۵/۲۸
سیف و عراقچی مدیران سالم و پاک هستند... بنظرم این وظیفه قوه قضائیه هست که بررسی کنه نه شما. لطفا تو اموری که مربوط به شما نمیشه اظهار نظر و در فشانی نفرمائید.
ناشناس۱۰۵۶۳۷۴۱۴:۱۱:۵۱ ۱۳۹۸/۵/۲۸
کلید تطهیر عراقچی و سیف توسط سخنگوی دولت کلید خورد, متاسفم
ناشناس۱۰۵۶۳۱۸۱۳:۳۵:۳۱ ۱۳۹۸/۵/۲۸
وقتی آقایان ( ولی الله سیف و احمد عراقچی ) با نابودی این حجم از ذخایر طلا و ارز کشور ، بعنوان مدیران سالم و پاک معرفی می شوند ، پس اگر می توانید در این دولت پیدا کنید مدیران ناسالم و ناپاک را .
ناشناس۱۰۵۶۳۷۱۱۴:۱۰:۰۶ ۱۳۹۸/۵/۲۸
آقای ربیعی متاسفم که شماها در تلاش اید تا سیف و عراقچی را تطهیر کنید
ناشناس۱۰۵۶۳۹۷۱۴:۲۵:۵۱ ۱۳۹۸/۵/۲۸
وقتی داشتند اون همه طلا را نابود مبکردند چرا سازمانهای متعدد نظارتی بخصوص مدعی العموم ورود نکردند و جلوی اينکار را نگرفتند؟!
ناشناس۱۰۵۶۵۲۶۱۵:۲۱:۲۴ ۱۳۹۸/۵/۲۸
به نظر اقای ربیعی اصلاح طلبان همشون خوبن......مردم دیگر شما اصلاح طلبان را شناخته اند
ناشناس۱۰۵۶۵۵۹۱۵:۳۵:۴۲ ۱۳۹۸/۵/۲۸
اگر پاکدستانتان عراقچی و سیف هستند که باید فاتحه ی دولت تدبیرتان را خواند.
ناشناس۱۰۵۶۶۱۹۱۶:۱۳:۵۴ ۱۳۹۸/۵/۲۸
سیف و عراقچی مدیران سالم و پاک هستند...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

    2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

    3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

    4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

    5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

    6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

    7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

    8. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

    9. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

    10. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

    11. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

    12. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

    13. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

    14. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

    15. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

    16. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

    17. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

    18. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

    19. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

    20. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

    21. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

    22. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

    23. ایران بر انتخابات ریاست جمهوری روسیه نظارت دارد

    24. ایران و آمریکا به «جنگ سخت» نزدیک شده‌اند؟

    25. اظهارات پزشکیان درباره رئیس احتمالی مجلس آینده

    آخرین عناوین