حاجی بابایی: دیگر به اقتصاد لیبرال اعتماد نکنید

گروه اقتصادی الف،   3980508223 ۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: وقتی تا کوچک‌ترین حرفی پیش می‌آید اجناس گران می‌شوند، یعنی ما نباید دیگر به اقتصاد لیبرال اعتماد داشته باشیم و نداریم.

به گزارش فارس، حمیدرضا حاجی بابایی عصر امروز در نشست تبیین گام دوم انقلاب در بجنورد ابتدا به تشریح گام اول انقلاب پرداخت و اظهار کرد: از منظرهای مختلفی می‌شود به انقلاب نگاه کرد زیرا انقلاب ما انقلاب انقلابی گری است و از این رو هرچقدر انقلابی‌تر باشیم راحت‌تر به اهداف می‌رسیم و هرچقدر از این اصل افول کنیم دیرتر به اهداف دست می‌یابیم.

وی افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب، یک همزاد با او حرکت کرد که دارای جنبه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و اجتماعی است که اکنون به بعد اقتصاد آن می‌پردازیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی این موجود را اقتصاد لیبرال دانست و خاطرنشان کرد: این موجود هر زمان که فرصت داشت گلوی انقلاب را فشرد و هر موقع نتوانست، انقلاب رشد کرد مانند دوران دفاع مقدس که اقتصاد لیبرال محبوس شده بود.

وی با اشاره به‌قدرت گرفتن اقتصاد لیبرال بعد دوران دفاع مقدس بیان کرد: در این اقتصاد فردی هزار میلیارد می‌خورد و می‌گوید حق من است و به دیگری می‌گوییم چرا ۶۰ میلیون تومان حقوق می‌گیری که می‌گوید من نخبه‌ام درحالی‌که به فرمانده جنگ گفته می‌شد لباس نو بپوش و می‌گفت تا سربازم لباس نو نپوشد من نیز نمی‌پوشم.

حاجی بابایی توقیف نفت‌کش انگلیس را یک نمونه انقلابی گری دانست و تصریح کرد: اشتباه دولت ما در ماجرای نفت‌کش این بود که گفتند چون خلاف کردید نفت‌کش را گرفتیم درحالی‌که باید گفته می‌شد چون کشتی ما را گرفتید، ما نیز گرفتیم تا دیگر از این غلط‌ها نکنید.

وی پاسخ رهبر انقلاب به نخست‌وزیر ژاپن را نشانه اقتدار و زدن سیلی به آمریکا عنوان کرد و افزود: لیبرال‌ها قصد داشتند در مردم جا بیندازند که در دو راهی جنگ یا مذاکره قرار داریم اما رهبری موضوع مقاومت را مطرح کردند.

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس در تبیین معنی مقاومت گفت: مقاومت یعنی به کشورهای منطقه ثابت کنیم که به کوه برفی تکیه کرده‌اند و در هرلحظه این کوه در حال آب شدن است و اشتباه کرده‌اند که با ترامپ رقصیدند.

وی افزود: اگر در منطقه درگیری به وجود بیاید و دو موشک به سمت امارات برود، این کشور در همان روز اول هزار میلیارد دلار صدمه می‌بیند و  به همین علت است که امارات می‌گوید من از یمن عقب‌نشینی می‌کنم.

حاجی بابایی در ادامه اقتصاد لیبرال را تشریح کرد و اظهار داشت: وقتی تا کوچک‌ترین حرفی پیش می‌آید اجناس گران  می‌شوند، یعنی ما نباید به اقتصاد لیبرال اعتماد داشته باشیم و نداریم.

وی افزود: زمانی که کره جنوبی قصد داشت اقتصاد لیبرال را اجرا کند، ۷ میلیون نفر از گرسنگی مردند اما در اقتصاد اسلامی حتی اگر یک نفر گرسنه بماند ما مسئول هستیم.

این نماینده مجلس ادامه داد: اقتصاد لیبرال علاوه بر فروپاشاندن اقتصاد، دزدی، اختلاس و زیاده‌خواهی را رواج می‌دهد و درنهایت می‌گوید این مشکلات مربوط به اسلام است.

وی بابیان مثالی گفت: آن گردن‌کلفت در اقتصاد لیبرال هزار میلیارد اختلاس می‌کند اما مادر شهید هشتاد ساله باید پاسخ این دزدی را بدهد لذا اقتصاد لیبرال خیانت می‌کند و انقلابی گری باید جواب دهد.

حاجی بابایی در پایان با انتقاد از وضعیت فعلی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر مجلس در رأس امور بود خیلی از مشکلات امروز وجود نداشت و این اعتراض من به خودمان در مجلس است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۰۲۸۱۹۵۰۰:۵۷:۴۷ ۱۳۹۸/۵/۹
کی و کجا اقتصاد لیبرال 7 میلیون کشته رو دست کره جنوبی گذاشته؟ الان هم که اقتصاد کره جنوبی لیبراله. کشته و زخمیش کجا بود؟!
ناشناس۱۰۲۸۳۸۹۰۸:۳۴:۱۱ ۱۳۹۸/۵/۹
توضیح فرمائید اقتصاد ایران کدامین نوع ازاقتصاد شناخته شده جهان میباشد ا
علی۱۰۲۸۴۰۸۰۸:۴۵:۵۳ ۱۳۹۸/۵/۹
جناب آقای نماینده: این چیزهایی که شما فرمودید هیچ ارتباطی اقتصاد آزاد ندارد. شما رسما مغلطه میکنید. در اقتصاد آزاد همه چیز شفاف هست که هر کس چقدر پول و از کجا در می آورد و باید مالیاتش را بپردازد..
جواد۱۰۲۸۴۳۷۰۹:۱۱:۱۸ ۱۳۹۸/۵/۹
کدام اقتصاد لیبرال یک کلمه پیدا کردید چه در سیاست چه در اقتصاد و باقی امور اقتصاد لیبرال چطور در کشورهای پیشرفته موجب رشد و ترقی هست نه عزیز اقتصاد رانتی و خودی و غیرخودی هرچی هست لیبرال نیست
ناشناس۱۰۲۸۵۸۳۱۰:۵۴:۲۰ ۱۳۹۸/۵/۹
"شما بعد از من مملکت را به لیبرالها میسپارید" از همون چیزی که میترسیدیم سرمون اومد پای لیبرالها ها رو آن مرحوم به مدیریت کشور باز کرد کاش بود و پاسخگو میبود
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  10. انتقام از پوتین؟

  11. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  12. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  13. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  14. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  15. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  16. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  17. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  18. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  19. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  20. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  21. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  22. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  23. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  24. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  25. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

آخرین عناوین