«باستی هیلز» ، خاری در چشم و استخوانی در گلو

محمد صفری،   3980504116 ۵۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۷ تکراری یا غیرقابل انتشار
«باستی هیلز» ، خاری در چشم و استخوانی در گلو


«باستی هیلز» همینجا است، بیخ گوش تهران؛ آن بالابالاها، همانجا که اعیان نیشن، خوش نشین یا همان شاه نشین است! چشم اندازش چشم نواز نیست، چشم خراش است، دلبری نمیکند، چون دل ندارد که بخواهد دلبری کند.فخر هم نمی تواند بفروشد، چرا که افتخاری برای این مرز و بوم نیست، خاری است در چشم و استخوانی است در گلو.


مفرح ذات هم نیست این باستی هیلز، ممد حیات هم نه! چه تهوع آور است .نه این که از سر بخل و حسادت باشد نه! مال دنیا که حسرت و حسادت ندارد، دارد؟ باید بگذاریم و بگذریم که شتری است درِ خانه همه می نشیند گریزی هم نیست از آن.
با دستان خالی و بدون توشه و آذوقه راه سفر؛ این ویلاهای میلیاردی باستی هیلز را می بینید! به هیچک از مالکینش وفا نخواهد کرد همانگونه که آن میزها به مسئولین پشت میز نشینش وفا نکرده و نمی کند.

بی وفایی در ذات مال دنیا است که هر چه این آدم می کشد به خاطر همین مال است، حرام باشد که وا ویلا، باز مال حلال خوبی اش این است که یک آب خوش از این گلوی تنگ پایین می رود.قضاوت نیست که قضاوت کار ما نیست، اما مال حلال و نان حلال هم، در آوردنش در این روزگار هنری است غریب، که هر کس، فن آن را نداند و هر آدمی هم نتواند که رنج نان حلال را کشیدن.


واقعاً گاو نر می خواهد و مرد کهن، اما تا دلتان بخواهد کسب نان حرام آسان و سهل است، مثل آب خوردن، اما نه آن آب خوردنی که برای نان حلال همچون راحت الحلقوم از گلو پایین میرود، یک زمانی، این راه تنگ را می گیرد و تنگترش می کند که جان از تن بیرون برود.
علی ایحال که این باستی هیلز وصله ناجوری است بر پیکر انقلابمان. قرارمان نبود که اینگونه شود، یعنی قرار انقلاب نبود، قراری شد با بی قراری که اکنون به دلخوری مردمی انجامیده است که انقلاب کردند، شهید دادند، جنگ شد جبهه رفتند، باز هم شهید دادند، پس از آن هم باز جنگ شد شهید دفاع حریم و حرم دادند تا این اشراف زادگان تازه به دوران رسیده، باستی هیلز بسازند، درش را هم ببندند و یک تابلو ورود ممنوع و عکاسی ممنوع و خلاصه هر چه که باعث آزرده خاطری تبع نازک و لطیف این خوش نشین ها می شود ممنوع، بچسبد بر در و دیوارهای بلند این شهر ممنوعه تا مبادا دیگران از آن بگذرند و چشم بزنند آن ویلاهای اعیانی را!!!


این باستی هیلز آدم را یاد شهر ممنوعه چین می‌اندازد!خوب! این که قرارمان نبود، یعنی قرار انقلاب نبود، درست! یک گافی دادند برخی رفت، اشتباهی شد، نباید می شد، اما شد. سهل و سهوش هم بماند. اکنون چه باید کرد؟

اکنون که مدام در باره این شهرک شاه نشین گزارش مینویسند و عکس چاپ می کنند و منتشر که چه؟ دل مردم را آب کنند با این عکس ها و گزارش ها یا این که برخی را بیدار کنند تا برای چنین معضلات بزرگ کشور، فکری عاجل کنند.

در این اتفاقات ناگوار که تلخ و است و زهر مار، همه مقصرند، از دولت گرفته تا مجلس و قوه قضاییه، از ابتدا تاکنون و اگر هم اکنون دستگاهی پیدا شده تا تکلیف باستی هیلز و باستی هیلزهای مشابه را روشن کند، به ویران کردن یک در و دیوار ورودی بسنده نباید بکند.
از کجا آورده اند پس چه می شود اینجا؟! آیا نباید رفت سراغشان و یک به یک استنطاقشان کرد که آهای! این همه اختیار و امتیاز و مال و منال را از کجا آورده ای که اکنون اینگون تافته جدا بافته شده اید؟!

مردم بی تفاوت نیستند که اگر صدایشان هم در نمی آید، این بی تفاوتی عین با تفاوت بودن است، منتهی حجب و حیا به خرج می دهند، انقلابشان را دوست دارند؛ اصلاً این بی تفاوت بودن از صد بار با تفاوت بودن بدتر است.
یک وقتی می بینید زخم خورده ای به زخم زننده، چیزی نمی گوید، منتظر است ها! اما دم بر نمی آورد و به خدا و آخرت حواله می دهد.

دانه دانه اینها را باید پرس و جو کرد، تحقیق و تفحص کرد، از کجا آورده اند که اینگونه از سر شکم سیری ویلا میسازند در منطقه ممنوعه و آن منطقه را هم دو قبضه می کنند ممنوعه؟!

که اگر این از کجا آورده ای ثابت کند که مال کسب و کار حرام بوده است باید آن ویلا را بر سرش ویران کرد و آوار!  .می دانید برای آن که چنین آدمی به این آلاف و الوف برسد، چه مردمانی زیر پای او له شده اند؟


حال اگر به جایی بند است و بسته این آدم مرفه بی درد، که بدتر؛ که اگر بند نبود به کسی، که نمیتوانست در منطقه ممنوعه شهرکی بسازد که آوازه اش در دنیا هم پیچیده است؛ که اگر در این ویلاها مسئولی هم اگر باشد که کلاهمان را باید بالاتر بگذاریم. اما نه! امید هست که مو از ماست بیرون کشیده شود، قاضی القضات راه دشوار و سختی پیش رو دارد و به همین خاطر است که پیر فرزانه امان او را بر این مسند گمارده تا کاری کند کارستان.

منبع:سیاست روز

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۰۲۰۸۴۶۰۶:۳۵:۵۸ ۱۳۹۸/۵/۵
محل زندگی خاتمی چند هزار متره؟ از کجا این خانه باغ را بدست آورده ؟ جواب این این دو سوال دلیل ساخت باستی هیلز را مشخص می کند
ناشناس۱۰۲۱۴۲۳۱۱:۴۹:۵۵ ۱۳۹۸/۵/۵
خاتمی رییس جمهور این کشور بوده.اگه به این منواله،باقی حضرات را هم نام ببر اخوی!!!
ناشناس۱۰۲۱۵۶۰۱۲:۴۸:۵۹ ۱۳۹۸/۵/۵
الان فقط محل سکونت آقای خاتمی مشکله؟
موسوی۱۰۲۰۸۵۴۰۶:۴۷:۲۹ ۱۳۹۸/۵/۵
واویلاااااا چقدر بزرگش میکنید! البته حق هم دارید، یک مشکل را بززززززرگ کرده و بعد با افتخار میگویید حل شد! برادر من مثل حانه های باستی هیلز در همه جای ایران است، شما آیا ویلاهای شمال را ندیده اید؟ آیا کاخ های مناطق سرسبز حاشیه شهر را ندیده اید؟ اصلا در خود شهر تهران، عمارت هایی هست که صد برابر گرانتر و تجملاتی از باستی هیلز میباشد
ناشناس۱۰۲۱۴۶۲۱۲:۰۵:۴۹ ۱۳۹۸/۵/۵
حرفتان درست ، اما موضوع از کجا آورده ای سر جای خودش .
ناشناس۱۰۲۱۷۳۱۱۳:۴۲:۲۳ ۱۳۹۸/۵/۵
تهمت و تجسس در زندگی مردم ممنوع
کوروش۱۰۲۱۵۲۰۱۲:۳۲:۵۲ ۱۳۹۸/۵/۵
سلام اگر مطلب را دقیق خوانده بودید متوجه میشدید که در متن به باستی هیلزهای دیگر هم اشاره شده نه فقط باستی هیلز لواسان
ناشناس۱۰۲۰۸۵۷۰۶:۵۳:۳۶ ۱۳۹۸/۵/۵
کدوم خار ؟ کدوم استوخون ؟ اختلاف طبقاتی توی همه جای مملکت داره بیداد میکنه
ناشناس۱۰۲۱۱۸۷۱۰:۱۸:۱۵ ۱۳۹۸/۵/۵
رفسنجانی باعث و بانی اشرافیگری در ۴۰ سال اخیر هست _________ خودشو و دار و دسته‌شو از کوخ به کاخ رسونده بود و فکر میکرد مردم دارن حسودی میکنن!!!
ف.خ۱۰۲۲۴۵۱۲۰:۱۲:۲۵ ۱۳۹۸/۵/۵
کی دست از این حرف ها بر می دارید؟ لااقل بگذارید روح این مرد بزرگ در آرامش باشد.
ناشناس۱۰۲۰۸۵۹۰۷:۰۱:۲۴ ۱۳۹۸/۵/۵
و جالب است که خداوند بزرگ از نظر شماها این همه فساد آشکار را بی خیال هست و فقط گیر داده به تار موی زنان
ناشناس۱۰۲۱۲۸۴۱۰:۵۳:۴۱ ۱۳۹۸/۵/۵
هر گناه و خطا و خلافی جای خود باید بازخواست شود،حالا شما چرا ازینکه ناموس دیگران در معرض دید نباشد میسوزی؟
ناشناس۱۰۲۱۶۵۳۱۳:۲۱:۳۹ ۱۳۹۸/۵/۵
تو اگر ادم درستی باشی از ناموس مردم در هر شرایطی مراقبت می کنی اگر تو خیابون دزدی ببنی ساکت وای میسی چون طرف در ماشیننش باز بوده به تو ربطی نداره یا حقشه نه ساکت نمی مونی برای زن و دخر مردم هم همینه ما اگر از زنان و دخترانمون خودمون چه با حجاب چه بی حجاب مراقبت کنیم کسی جرات دست درازی پیدا نمی کنه
نجیب۱۰۲۱۳۳۷۱۱:۱۴:۳۷ ۱۳۹۸/۵/۵
غالب همین هایی که دزدند و مال مردم خور از همین گناه های کوچک مثل بی حجابی و ... شروع کرده اند. انسان بی اعتقاد در تمام زمینه ها بی اعتقاد است. کسی که از خدا نمی ترسد و حجابش را رعایت نمی کند مطمئن باش که هنگام دزدی و هر فساد دیگری هم از خدا نمی ترسد.
علیرضا۱۰۲۱۳۶۰۱۱:۲۲:۳۴ ۱۳۹۸/۵/۵
در اوضاع کنونی هیچ جیز مهمتر از حجاب بانوان نیست
ناشناس۱۰۲۰۸۶۶۰۷:۰۸:۳۶ ۱۳۹۸/۵/۵
اگه اخرت شون بهشت نباشه این دنیا شون بهشته ماها که هم این دنیامون جهنمه هم اون دنیا حالشو میبرن به ریش مردم میخندن
ناشناس۱۰۲۰۸۸۰۰۷:۲۸:۱۹ ۱۳۹۸/۵/۵
به همت سیاسیون وطنی آنقدر ( خار و استخوان مانند باستی هیلز ) در کل مملکت داریم که نیاز شدید به واردات ( چشم و گلو ) میباشد .
ناشناس۱۰۲۰۸۸۴۰۷:۲۹:۲۳ ۱۳۹۸/۵/۵
واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می کنند ***چون به خلوت میروند آن کار دیگر میکنند
ناشناس۱۰۲۰۸۸۶۰۷:۲۹:۵۵ ۱۳۹۸/۵/۵
این مکان باید تخریب و تبدیل به پارک شود تا همه مردم بتوانند از آن استفاده کنند
ناشناس۱۰۲۱۱۹۸۱۰:۲۱:۲۵ ۱۳۹۸/۵/۵
از این مکانها زیاد است که میشود تبدیل به پارک شود ، در همین وسط شهر
ناشناس۱۰۲۰۹۰۴۰۷:۴۴:۴۶ ۱۳۹۸/۵/۵
بجای این همه ناله بررسی کنید اگر این پولها از راه درست و قانونی کسب شده که صاحبش محترم و عزیز چون حتما کلی مالیات داده، کلی شغل ایجاد شده و خلاصه کلی منفعت به جامعه رسانده پس این پول و زندگی هم نوش جانش اما اگر از راه غیر قانونی کسب شده تا ریال آخرش باید برگردانده شود. این رویه ای است که در تمام کشورهای پیشرفته دنیا اجرا میشود و هیچ قدرتی هم نمی تواند مانع اجرای قانون شود
ناشناس۱۰۲۰۹۱۸۰۷:۵۴:۲۸ ۱۳۹۸/۵/۵
باید مالیات ازشون بگیرید و اگر مشخص بشه فرار مالیاتی داشته باید زندانی بشه مثل خارج
ایرانی۱۰۲۱۴۶۰۱۲:۰۴:۳۱ ۱۳۹۸/۵/۵
پس مسوولین را و طایفه آنها همه زندانی شوند
ناشناس۱۰۲۱۸۲۹۱۴:۲۵:۱۶ ۱۳۹۸/۵/۵
ماليات هم بدهند از اين جيب به اون جيب هستش دوست عزيز.
م۱۰۲۰۹۲۶۰۷:۵۹:۳۹ ۱۳۹۸/۵/۵
اگر از همه نظر حلال باشه اشکالی دارد ؟ زمین خواری نباشد - رشوه ایی نباشد - و.....
ناشناس۱۰۲۰۹۳۸۰۸:۱۱:۱۰ ۱۳۹۸/۵/۵
متن خوبی است ولی این قسمت رو خیلی اشتباه گفتی نویسنده عزیز.... "مردم بی تفاوت نیستند که اگر صدایشان هم در نمی آید، این بی تفاوتی عین با تفاوت بودن است، منتهی حجب و حیا به خرج می دهند، انقلابشان را دوست دارند؛ اصلاً این بی تفاوت بودن از صد بار با تفاوت بودن بدتر است."
ناشناس۱۰۲۰۹۴۴۰۸:۱۶:۰۱ ۱۳۹۸/۵/۵
تازه اينها خانه هاى ييلاقى شونه كه فقط تابستونها شايد اگر خارج نباشن ازش استفاده مى كنن حالا ببين خونه هاى اصلى شون چيه وتوى اين تهران در اندر دشت كجا دور از چشم مردم پنهانش كردن
ناشناس۱۰۲۰۹۷۴۰۸:۳۴:۴۸ ۱۳۹۸/۵/۵
قطعا عذاب الهی در راه است . شک نکنید
ناشناس۱۰۲۰۹۷۶۰۸:۳۶:۰۱ ۱۳۹۸/۵/۵
دیروز بنده سری به انجا زدم. هم نگهبانی برقرار بود هم اجازه ورود نمی دادند. یک قول چماق هم کم مونده بود منو بخاطر اصرار بر ورود کتک بزنه. لطفا پیگیری کنید این چه جور دستوری بود که یک ماه هم دوام نداشت!!!
ناشناس۱۰۲۱۸۱۲۱۴:۱۱:۱۱ ۱۳۹۸/۵/۵
غول با چماق
ناشناس۱۰۲۰۹۸۷۰۸:۴۳:۴۱ ۱۳۹۸/۵/۵
امید به خدا داریم که واقعا هدف حل این معضلات باشد و در این مسیر افراد فاسد در قوه قضاییه و سایر سازمانها و ادارات که بستر را برای مفسدین هموار کردند هم مجازات شوند. آقای رییسی شما باید امیر کبیر دوم باشی انشاالله
ناشناس۱۰۲۰۹۸۸۰۸:۴۴:۴۸ ۱۳۹۸/۵/۵
دارندگی و برازندگی چقدر حسادت و منفی بافی میکنید
ناشناس۱۰۲۱۶۷۹۱۳:۲۹:۳۷ ۱۳۹۸/۵/۵
بهتر بگی دوز و کلک بیشتر و برازندگی !!!!
سینا۱۰۲۰۹۹۰۰۸:۴۵:۰۰ ۱۳۹۸/۵/۵
این ها نشانه های بیماری اختلاف طبقاتی است. با سرکوب نشانه ها و علایم نمی توان بیماری را درمان کرد. راه حل مقابله با اختلاف طبقاتی استفاده از تجربیات کشورهایی با ضریب جینی پایین مثل نروژ و ... است
11111۱۰۲۱۰۰۷۰۸:۵۳:۱۳ ۱۳۹۸/۵/۵
اگر سريال گاندو ساخته ميشه وقدرت اطلاعات ايران به رخ دنيا كشيده ميشه چرا نمي تونن اعلام كنن پولهاي ساخت اين بناها ازكجا اومده وچه كساني پشت پرده هستند
ناشناس۱۰۲۱۰۰۹۰۸:۵۳:۵۴ ۱۳۹۸/۵/۵
این بود آرمان های انقلاب؟
ناشناس۱۰۲۱۲۸۹۱۰:۵۶:۳۰ ۱۳۹۸/۵/۵
در کشور اگر قانون و تعریفی از اقتصاد و تولید نباشد و همه هر کاری بکنند ازاد باشند بهتر از این نمی شود.
حسین۱۰۲۱۰۵۸۰۹:۱۷:۰۳ ۱۳۹۸/۵/۵
سلام البته فکر نکنم بشه یا بتونن این شهرک ممنوعه را خراب کنند . زور قوه قضاییه به ساکنین این شهرک نمی رسه، اما اگر بهش چی میشه ها
محمد۱۰۲۱۱۲۰۰۹:۴۳:۱۰ ۱۳۹۸/۵/۵
آیا باستی هیلزها یک شبه بوجود آمدند؟ آیا زمینه تولید باستی هیلزها یک شبه فراهم شد؟ آیاعلت تولیدتفکر باستی هیلزی محدود به امروز است؟ آیاالان هم برخورد با باستی هیلزهاتابع جو نیست؟ آیا برخورد با تفکر باستی هیلزی محدود به تخریب ورودی آن است؟
م۱۰۲۱۱۳۸۰۹:۵۰:۳۲ ۱۳۹۸/۵/۵
مسیولین و حاکمان ایران صرفا درگیر بازی های سیاسی اند. فرصت خدمت به مردم و توجه به مشکلات کشور ندارند.
ناشناس۱۰۲۱۱۸۳۱۰:۱۶:۴۲ ۱۳۹۸/۵/۵
حالا بازم دم اینا گرم که اگه هم پولشون از راه ناصحیح بدست اومده،این هزینه ها را میکنند و هزاران نفر از طریق این ساخت و سازها کار میکنند و مواجب میگیرن.باید از اونایی ترسید که ثروت رو ثروت میذارن بدون کوچکترین خرجی
ناشناس۱۰۲۱۲۰۴۱۰:۲۲:۱۸ ۱۳۹۸/۵/۵
از تولیدات رانت های ارزی خصوصا ارز جهانگیری !
کوروش۱۰۲۱۲۶۴۱۰:۴۳:۳۹ ۱۳۹۸/۵/۵
با سلام. منطقه ای که شهرک ساخته شده منطقه حفاظت شده بوده است در واقع همان موضوعی که نویسنده به آن اشاره کرده آنها در منطقه ای ساخت و ساز کرده اند که اجازه آن را نداشتند پس طبیعی و قانوین است که شهرک ویران شود
ناشناس۱۰۲۱۳۳۱۱۱:۱۲:۲۶ ۱۳۹۸/۵/۵
آن زمانی که ثروت ها انباشته و کاخ ها ساخته می شد ، کجا تشریف داشتید ؟
حیدری۱۰۲۱۴۳۷۱۱:۵۶:۰۴ ۱۳۹۸/۵/۵
سلام اگر این شهرکی که در منطقه ممنوعه ساخته شده تکلیفش روشن نشود آن هم به انصاف و قانون و عادلانه، بر ایجاد شک و تردید در دل مردم می افزاید.
من۱۰۲۱۵۰۶۱۲:۲۸:۳۹ ۱۳۹۸/۵/۵
گاهی ازین سروصداها میشود برای دل مردم. بعدش مطمئن باش که نه اینجاخراب میشودونه چیزی عوض میشود. سناریو تکراریه.
ناشناس۱۰۲۱۵۳۵۱۲:۳۶:۲۶ ۱۳۹۸/۵/۵
چرت ننویس. همه جای دنیا ثروتمند داره.
ناشناس۱۰۲۲۱۱۱۱۶:۲۴:۳۱ ۱۳۹۸/۵/۵
نه ثروتمندی که با فساد و رانت و به واسطه ارتباط با سیاسیون ثروتمند شدند.
ناشناس۱۰۲۱۶۶۵۱۳:۲۵:۰۰ ۱۳۹۸/۵/۵
كافيه اسم مالكين رو منتشر كنيد و بگرديد ارتباط اونارو با بزرگان نظام و مسوولين افشا كنيد.
ناشناس۱۰۲۱۶۹۷۱۳:۳۳:۳۵ ۱۳۹۸/۵/۵
نتیجه پولدارها بروید ترکیه و قبرس کسی هم مزاحم نمیشود چه بسا اقامت و پاسپورت دوم هم داشته باشد .
پیرمرد۱۰۲۲۴۲۸۱۹:۴۹:۳۲ ۱۳۹۸/۵/۵
مزاحم؟حالا شدیم مزاحم؟
ناشناس۱۰۲۱۷۷۵۱۳:۵۶:۵۱ ۱۳۹۸/۵/۵
مردم ایران بی نهایت حسود هستند . اگر یک عده هر روز دنبال گوشی نو و ماشین جدید نبودند الان وضع اقتصادی بهتری داشتند
ناشناس۱۰۲۱۸۵۴۱۴:۳۳:۵۹ ۱۳۹۸/۵/۵
لطفا ورود به این شهرک را برای عموم به خصوص خبرنگاران و...آزاد کنید
ناشناس۱۰۲۲۳۷۶۱۹:۰۴:۴۱ ۱۳۹۸/۵/۵
کجاید جوانانی که فردای ازدواجتون رفتین جبهه بلند شین ببینین با انقلاب چی کردن
ف.خ۱۰۲۲۴۶۱۲۰:۲۲:۲۹ ۱۳۹۸/۵/۵
هان! ای دلِ عبرت بین! از دیده عبر کن، هان! ایوانِ مداین را آیینه ی عبرت دان
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. این صدای اقتدار ایران است ...

  4. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  5. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  6. وحدت ملی با وعده صادق

  7. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  8. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  9. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  10. کمی دیر نیست؟

  11. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  12. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  13. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  14. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  15. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  16. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  17. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  18. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  19. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  20. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  21. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  22. اسراییل چه باید بکند؟ 

  23. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  24. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  25. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. این صدای اقتدار ایران است ...

    2. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

    3. وحدت ملی با وعده صادق

    4. استخوانی در گلوی اسرائیل!

    5. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

    6. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

    7. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

    8. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

    9. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

    10. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

    11. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

    12. اسراییل چه باید بکند؟ 

    13. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

    14. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

    15. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

    16. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

    17. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

    18. این تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

    19. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

    20. تحلیل صالحی از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ توضیحات کنعانی درباره کشتی توقیف‌شده در تنگه هرمز

    21. مشتِ آهنینِ ایران و" گنبدِ کابوسِ" اسرائیل

    22. حسین دهباشی به دادسرا احضار شد

    23. عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم

    24. اژه‌ای: در قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم  

    25. احتمال تشکیل استان تهران غربی

    آخرین عناوین