‌ دوره های آموزشی موسسه ماهان/دکتری مدیریت

گزارش بازرگانی،   3980431148

اگر کارشناسی ارشد مدیریت را با موفقیت دریافت کرده باشید، حتما به کسب جایگاه بالاتر و ارتقا سطح علمی خود در زمینه مدیریت فکر کرده اید و قطعا علاقمند به ادامه تحصیل تا مقطع دکتری مدیریت را هم خواهید بود.

‌ دوره های آموزشی موسسه ماهان/دکتری مدیریت

پس با در اختیار داشتن منابع دکتری مدیریت می توانید بهترین نتیجه را دریافت کنید.

منابع دکتری مدیریت

در این بخش قصد داریم به معرفی تمامی منابع دکتری مدیریت بپردازیم اما فراموش نکنیم که کیفیت مطالعه تعیین می کند که آیا می توانید در کنکور دکتری مدیریت موفق شوید یا خیر. پس در انتخاب نوع مطالعه منابع دقت کنید و با افرادی که قبلا در آزمون دکتری موفق بوده اند خصوصا رتبه برتر آزمون دکتری سال گذشته مشورت کنید. در ذیل به تمام منابعی که یک داوطلب کنکور دکتری مدیریت باید آنها را مطالعه کند پرداخته می شود:

  • آمار و کاربرد آن در مدیریت: آمار در اقتصاد و بازرگانی، محمد نوفرستی، نشر رسا، آمار و کاربرد آن در مدیریت، عادل آذر، منصور مؤمنی و سعید جعفری، آمار و احتمالات، عادل آذر، آمار و کاربرد آن در مدیریت، هادی رنجبران، آمار و کاربرد آن در مدیریت، وحید ناصحی فر، تئوری احتمالات و آمار کاربردی (تحلیل آماری)، اکبر عالم تبریز، بابک حاجی محمدرضا تبریزی
  • مبانی سازمان و مدیریت: مدیریت عمومی، مهدی الوانی، نشر نی، مبانی سازمان و مدیریت، علی رضاییان، انتشارات سمت، تئوری سازمان: ساختار و طرح سازمان، تالیف استیون رابینز، مهدی الوانی و حسن دانایی­فرد، انتشارات اشراقی، مبانی سازمان و مدیریت، محمد مقیمی، انتشارات نگاه دانش، مبانی تئوری و طراحی سازمان، تالیف ریچاردال دفت، ترجمه علی پارساییان و محمد اعرابی، انتشارات دفتر پژوهش­های فرهنگی
  • زبان انگلیسی: کتاب زبان عمومی دکتری، دکتر علی اصغر رحیمی، انتشارات ماهان.
  • استعداد تحصیلی: کتاب استعداد تحصیلی، علیرضا مروج، انتشارات ماهان.
  • مدیریت استراتزیک پیشرفته: مبانی مدیریت استراتژیک، هانگر-ویلن، ترجمه محمد اعرابی، حمیدرضا رضوانی، مدیریت استراتژیک، فرد دیوید، ترجمه علي پارسیان و محمد اعرابی، برنامه ريزي و مديريت استراتژيك، پيرس و رابينسون، ترجمه خليلي شوريني، نشر یادواره کتاب.
  • بازاریابی و مدیریت بازار پیشرفته: اصول مدیریت بازاریابی، تالیف جف لنکستر و لستر مسینگهام، ترجمه حسین نوروزی و نیما سلطانی­نژاد، مهربان نشر، بازاریابی خلاق: روش‌های کشف ایده‌های راه‌گشا در بازاریابی، تالیف فیلیپ کاتلر و فرناندو ترياس دبس، ترجمه کامبیز حیدرزاده و رضا رادفر.
  • مدیریت از دیدگاه اسلام: کتاب مدیریت از دیدگاه اسلام، دکتر احمدرضا مدرسی، انتشارات ماهان.

 

سرفصل دروس کنکور دکتری مدیریت

اگر منابع دکتری مدیریت را به درستی انتخاب کنید، آنگاه می توانید به نکات کلیدی و سرفصل های پرتکرار کنکور دکتری مدیریت نیز دسترسی پیدا کنید. اما اگر با منابعی مواجه شدید که در آنها به سرفصل ها اشاره ای نشده بود می توانید به وب سایت رسمی موسسه ماهان مراجعه کرده و به تمامی سرفصل دروس کنکور دکتری مدیریت دسترسی داشته باشید. در این وب سایت، تمام گرایش های مدیریت بهمراه منابع و سرفصل در اختیار دانشجویان قرار گرفته است.

رتبه های برتر دکتری مدیریت

تا اینجا همه مراحل را با موفقیت پشت سر گذاشته اید و حالا به خوبی می دانید که برای کسب موفقیت، تجربیات دیگران کمک بزرگی به شما خواهد کرد. پس بهتر است صحبت های رتبه های برتر دکتری مدیریت را بشنوید، و از راهکار هایی که آنها برای موفقیت خود در پیش گرفته اند استفاده کنید زیرا این کار قطعا روند موفقیت شما را تسریع خواهد کرد . شنا با ین کار دیگر نگران هدررفت وقت خود نخواهید بود زیرا با خواندن مصاحبه رتبه های برتر دکتری مدیریت ، مشاوره رایگان کنکور دکتری مدیریت را از کسی دریافت کرده اید که خودش از این فرمول به نتیجه رسیده است.

 

دوره های آموزشی موسسه ماهان

در بین موسسه های کنکور دکتری اگر بخواهیم یکی از موفق ترین آن ها را مثال بزنیم موسسه ماهان بهترین گزینه های موجود است زیرا طبق آمار کسب شده، داوطلبینی که هر ساله از برگزاری دوره های آموزشی، کارگاه ها و سمینار های کنکوری بهره می برند، شانس بسیار بیشتری نسبت به رقبای خود دارند. موسسه ماهان با ارائه دوره های آموزشی و مشاوره به دانشجویان سعی دارد تا مسیر موفقیت را برای همه داوطلبینی که قصد شرکت در کنکور دکتری مدیریت دارند، هموار سازد. لذا پیشنهاد می گردد جهت کسب اطلاعات بیشتر از دوره های آموزشی موسسه ماهان به وب سایت زیر مراجعه فرمایید. http://www.mahan.ac.ir/home

هادی امیری فلاح

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. این صدای اقتدار ایران است ...

  4. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  5. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  6. وحدت ملی با وعده صادق

  7. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. کمی دیر نیست؟

  12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  13. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  14. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  15. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  16. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  17. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  18. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  19. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  20. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  21. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  22. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  23. اسراییل چه باید بکند؟ 

  24. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  25. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

آخرین عناوین