روحانی: میزان اجاره‌بها در تهران به طور متوسط ۳۰ درصد افزایش یافته/ این رقم امیدوارکننده است

گروه سیاسی الف،   3980429132 ۵۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

روحانی با انتقاد از گزارش‌ها و اعداد و ارقامی که در زمینه افزایش اجاره‌بها از سوی برخی رسانه‌ها منتشر می‌شود، گفت: بر اساس آمار وزارت راه و شهرسازی در بخش مسکن استیجاری به طور متوسط در تهران میزان اجاره بها ۳۰ درصد افزایش یافته که این رقم امیدوارکننده است. البته مطلوب نبوده اما در عین حال با آمار و ارقامی که این روزها منتشر می‌شود، متفاوت است.

روحانی: میزان اجاره‌بها در تهران به طور متوسط ۳۰ درصد افزایش یافته/ این رقم امیدوارکننده است

به گزارش الف، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز شنبه در نشست با مدیران ارشد بخش مسکن به منظور پیگیری اجرای طرح‌های دولت تدبیر و امید در این بخش، گفت: موضوع مسکن یکی از مسایل مهم اجتماعی، اقتصادی و رفاهی مردم بوده که کاهش دغدغه آنان در این بخش در توسعه اشتغال و رشد اجتماعی کشور هم تأثیرگذار است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در دولت‌های یازدهم و دوازدهم در حوزه‌های مختلف مرتبط با بخش مسکن از جمله مسکن شهری و روستایی، تکمیل پروژه‌های مربوط به طرح مسکن مهر و احیاء بافت فرسوده، اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا در ۲ سال باقیمانده از دولت گامی مهم در بخش مسکن به انجام برسانیم که در این راستا دولت باید از سرمایه‌هایی که در اختیار دارد، مانند ارایه خدمات ارزان‌قیمت، تسهیل در ارایه جواز، اعطای زمین و کمک بانک‌ها برای سرمایه‌گذاری در ساخت مسکن استفاده کند.

رئیس جمهور با تأکید بر ضرورت اهتمام بیشتر مسئولان در احیاء بافت‌های فرسوده، گفت: باید تلاش کنیم تا با تکمیل طرح‌های گذشته در زمینه مسکن و ایجاد و بازسازی خانه‌هایی که در مناطق مختلف کشور به واسطه بلایای طبیعی تخریب و یا دچار آسیب شده، مسکن مورد نیاز مردم را تأمین کنیم.

روحانی با ابراز تأسف از وقوع حادثه آتش‌سوزی در میدان حسن‌آباد تهران، اظهار داشت: آثار و ابنیه تاریخی نشان‌دهنده هویت ملی و تاریخی و هنر ایرانیان بوده و ارزشی ملی، فرهنگی و باستانی دارد که باید از آنها به خوبی حفظ و حراست کرد.

رئیس جمهور افزود: باید هر آنچه که از گذشته برای ما باقیمانده را پاس بداریم، چرا که آثار و ابنیه تاریخی مانند میدان نقش جهان اصفهان نشان‌دهنده هنر و همت بلند ایرانیان با مهندسی و معماری دقیق است.

وی  با بیان اینکه شهرداری‌ها باید برنامه‌ای فوری برای بازسازی و مقاوم‌سازی ابنیه تاریخی و ساماندهی اماکن مجاور آنها که امکان حادثه‌آفرینی دارند، داشته باشند، گفت: براساس قول شهردار تهران میدان حسن‌آباد ظرف مدت ۶ ماه به حالت قبلی بازگشته و اقدامات بعدی برای حفاظت از این اثر تاریخی انجام خواهد شد.

روحانی با اشاره به گزارش‌های ارایه شده در این جلسه از سوی مسئولان دستگاه‌های ذیربط در بخش مسکن، اظهار داشت: در این راستا بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در بخش مسکن روستایی ۲۰۰ هزار مسکن در سال جاری و ۲۰۰ هزار مسکن سال آینده ایجاد و وزارت راه و شهرسازی نیز امسال و سال آینده در مجموع ۴۰۰ هزار مسکن را ایجاد و ۵۰۰ هزار مسکن نیز تکمیل خواهد کرد.

رئیس جمهور ادامه داد: ایجاد این تعداد مسکن رقم قابل توجهی است که باید بر مبنای  قولی که دستگاه‌ها داده‌اند، تا پایان سال ۹۸ و ۹۹ تکمیل شود.

روحانی تلاش و سرمایه‌گذاری در زمینه احیاء بافت فرسوده در شهرها را اقدامی ارزشمند دانست و گفت: کارهایی نظیر احیاء بافت‌های فرسوده و ساماندهی حاشیه‌نشینی در شهرها موجب رفاه بیشتر و افزایش سرمایه زندگی برای مردم خواهد بود.

رئیس جمهور با اشاره به اجرای طرح تأمین مسکن کارمندان توسط وزارت راه و شهرسازی، گفت: اگر بتوانیم با برنامه‌ریزی مناسب ظرف مدت چند سال واحدی مسکونی برای کارمندان ایجاد کرده و در اختیارشان قرار دهیم، اقدامی بسیار خوب برای جوانانی است که تازه مشغول بکار شده و با این کار دغدغه آنها در زمینه تأمین مسکن کاهش خواهد یافت.

روحانی با انتقاد از گزارش‌ها و اعداد و ارقامی که در زمینه افزایش اجاره‌بها از سوی برخی رسانه‌ها منتشر می‌شود، گفت: براساس آمار وزارت راه و شهرسازی در بخش مسکن استیجاری به طور متوسط در تهران میزان اجاره بها ۳۰ درصد  افزایش یافته که این رقم امیدوارکننده است. البته مطلوب نبوده اما در عین حال با آمار و ارقامی که این روزها منتشر می‌شود، متفاوت است.

رئیس جمهور تصریح کرد: شهرداران کلانشهرها می‌توانند طرحی برای اجاره ارزان مسکن به اقشاری که تحت فشار اقتصادی هستند، داشته باشند که در این راستا باید برنامه‌ریزی کنند.

روحانی با اشاره به اهمیت اجرای طرح احیاء بافت فرسوده در نقاط مختلف کشور، گفت: هر کجا زمین دولتی مناسب برای ساخت و ساز وجود دارد، ضروری است که برای ساخت مسکن در اختیار دستگاه مربوطه قرار گیرد.

تا نیمه مردادماه سال جاری در مناطق سیل‌زده همه منازل مسکونی که نیاز به ترمیم داشته تحویل مالکان خواهد شد

رئیس جمهور با اشاره به تلاش‌های بخش‌های مختلف برای بازسازی مناطق آسیب‌دیده از حوادث و بلایای طبیعی، بویژه سیل و زلزله، گفت: براساس وعده وزیر کشور و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تا نیمه مردادماه سال جاری در مناطق سیل‌زده همه منازل مسکونی که نیاز به ترمیم داشته تحویل مالکان خواهد شد و این اقدامی ارزشمند است.

روحانی افزود: همچنین خانه‌هایی که نیاز به بازسازی کامل داشته‌اند نیز با تلاش دستگاه‌های مربوط تا پایان سال تکمیل و در اختیار مردم در این مناطق قرار خواهد گرفت.

رئیس جمهور با بیان اینکه موضوع مسکن از نگرانی‌های مردم به شمار می‌رود، گفت: امروز آنهایی که مستأجر بوده و در بافت‌های فرسوده زندگی می‌کنند و مسکن مستقلی ندارند هر یک به گونه‌ای دچار مشکن هستند که دولت وظیفه دارد در این زمینه به آنها  کمک کند.

روحانی افزود: اگر بتوانیم در منطقه‌ای که امکان ارایه خدمات گوناگون در آن وجود داشته باشد، یک شهر متوسط با معماری که یادی از معماری جمهوری اسلامی ایران را زنده کند، ایجاد کنیم، اقدامی حائز اهمیت خواهد بود.

رئیس جمهور اظهار داشت: این جلسات از این پس به صورت فصلی برای بررسی دقیق و ساماندهی بخش مسکن برگزار می‌شود، چرا که معتقدیم باید تمرکز و هماهنگی میان دستگاه‌ها در بخش مسکن بیش از پیش تقویت شود.

در این جلسه مهندس اسلامی وزیر راه و شهرسازی، تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شماری از مدیران ارشد بخش مسکن گزارش های جداگانه ای از روند اقدامات انجام شده دردولت یازدهم و دوازدهم در زمینه ساخت مسکن در حوزه‌های مختلف شهری، روستایی، بافت فرسوده، حاشیه شهرها و تکمیل طرح های مسکن بجا مانده از دوره های گذشته مانند مسکن مهر ارائه کردند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۰۱۰۵۰۳۱۵:۱۹:۱۱ ۱۳۹۸/۴/۲۹
روحانی عزیز. این آمار رو اگر به شما دادن دروغه. بیا من 10 تا مبایعه نامه به شما نشون بدم.
ناشناس۱۰۱۰۵۹۴۱۵:۵۹:۱۱ ۱۳۹۸/۴/۲۹
10 تا اجاره نامه نشون بده بهش
ناشناس۱۰۱۰۶۷۰۱۶:۳۶:۱۴ ۱۳۹۸/۴/۲۹
حسن و اسحاق دل خجسته
راه۱۰۱۰۹۹۵۱۹:۴۱:۲۴ ۱۳۹۸/۴/۲۹
قیمت مسکن از سال ۹۲ تاکنون بیش از ۶۰۰% و اجاره بها بیش از ۸۰۰% بالا رفته ___________________ وقتی به مسکن شرافتمندانه‌ی مهر مزخرف میگن ما هم باید به این آمارها بگیم مزخرف
ناشناس۱۰۱۱۲۶۶۲۲:۴۷:۱۸ ۱۳۹۸/۴/۲۹
اتفاقا آمار درست هست بیشترین ضرر را صاحبخانه ها دارند می کنند برای همین دست و دل کسی اصلا به سرمایه گذاری در ساخت و ساز نمی رود
ناشناس۱۰۱۰۶۰۶۱۶:۰۳:۵۹ ۱۳۹۸/۴/۲۹
ارقام تورم را هم مدل نظر سنجی هایشان استخراج می کند خدایا مارا بکش از دست اینا راحت بشیم همه جوره فشارهای ناشی از تدبیر و امید این دولت راتحمل می کنیم توهینهایش را هم باید تحمل کنیم؟
ناشناس۱۰۱۱۱۲۳۲۱:۰۵:۱۲ ۱۳۹۸/۴/۲۹
مستاجران به عنوان اعتراض با چادر مسافرتی جلوی وزارت مسکن کمپین چادر نشینی تشکیل دهند
مستاجر بینوای خاک نشین۱۰۱۱۴۰۴۰۰:۴۶:۰۳ ۱۳۹۸/۴/۳۰
دمت گرم من نظرم اینه هیچ کس اجاره رو تمدید نکنه بشینه سر جاش آقای رو حانی بیاد جواب موجرا رو بده مرد حسابی ۳۰درصد حقوق کارگرو‌ بردی بالا؟
ناشناس۱۰۱۰۷۵۳۱۷:۱۵:۳۸ ۱۳۹۸/۴/۲۹
رييس جمهور عزيز نبايد و هرگز نبايد گران بودن چيزي براي شما اميدوار كننده باشد
ناشناس۱۰۱۱۱۰۴۲۰:۴۳:۱۵ ۱۳۹۸/۴/۲۹
باید وزیر مسکن بخاطر ارائه‌ی آمار دروغ به شیخ حسن استیضاح بشه البته اگه غیرتی باقی‌ مونده باشه!
ناشناس۱۰۱۱۲۰۷۲۲:۰۵:۰۸ ۱۳۹۸/۴/۲۹
ایوالله هموطن عزیز
ناشناس۱۰۱۱۵۳۲۰۷:۱۵:۳۶ ۱۳۹۸/۴/۳۰
اموال نامشروع مجرمان مالی نظیر حسین فریدون و مهدی جهانگیری را بین مستأجران تقسیم کنند تا مشکل آنها تا حدی حل شود
ناشناس۱۰۱۰۵۰۵۱۵:۱۹:۲۰ ۱۳۹۸/۴/۲۹
خوش به حالت مرفه بی درد نجومی بگیر بی خیال !!!
ناشناس۱۰۱۰۵۹۹۱۶:۰۲:۰۵ ۱۳۹۸/۴/۲۹
خدا شاهده انگار من کار میکنم ؛ اینا .. تا این حد عصبی و ناراحتم . خدا شاهده
ناشناس۱۰۱۰۶۵۰۱۶:۲۹:۰۸ ۱۳۹۸/۴/۲۹
عجب دل خجسته ای داره .. روحانی
یزدان۱۰۱۰۵۰۶۱۵:۲۱:۱۶ ۱۳۹۸/۴/۲۹
اقای ریس جمهور حتما دوباره سوار بر ماشینش توخیابان گشته و نظر سنجی کرده نظر سنجی جدید کرده 300درصد افزایش پیداه کرده کدام وزیر راه اخوندی منظورته که گفته بود افتخارم اینه یه اجر برای خانه نساختم مسکن مهر رو مذخرف دانست
ناشناس۱۰۱۰۵۰۸۱۵:۲۱:۳۰ ۱۳۹۸/۴/۲۹
اصلا شما همش امیدی
ناشناس۱۰۱۱۰۳۳۲۰:۰۲:۱۳ ۱۳۹۸/۴/۲۹
ایشان متخصص امید درمانی است که باعث می شود مردم شیمی درمانی وروان درمانی کنند
ناشناس۱۰۱۱۳۷۷۰۰:۰۴:۴۶ ۱۳۹۸/۴/۳۰
به قول اون سریال که خانم شقایق دهقان میگفت. واقعا
مختار۱۰۱۰۵۰۹۱۵:۲۳:۴۴ ۱۳۹۸/۴/۲۹
دروغ که شاخ و دم نداره.
حمید۱۰۱۰۵۱۶۱۵:۲۷:۰۶ ۱۳۹۸/۴/۲۹
اقای روحانی باید اون خونه چند صد متری ولنجکو بر گردونی به بیت المال .بعدش بری اجاره نشینی وبا اجاره بهایی که ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده وبرات امیدوار کننده هست ، زندگی کنی
ناشناس۱۰۱۰۵۲۴۱۵:۳۱:۱۴ ۱۳۹۸/۴/۲۹
امیدوار کنند های دولت تدبیر و امید ! واقعا این ارقام رو از کجاتون در میارید ؟
ناشناس۱۰۱۰۵۳۰۱۵:۳۳:۳۱ ۱۳۹۸/۴/۲۹
وزرات مسکن لایحع 2 ساله کردن قراردادهای اجاره را به دولت در سال گذشتع دهد چرا انرا عملیاتی نکردید و موجبات پریشانی قشر عظیمی را فراهم کردید
ناشناس۱۰۱۰۹۰۴۱۸:۳۶:۴۶ ۱۳۹۸/۴/۲۹
خودت را کشتی از بس تکرار کردی این را خسته نشدی دولت کاره ای نیست و صاحبخانه هم هرجوری بخواد اجاره میده باز هم تکرار کن تا حالا صد بار این را در همه جا نوشتی برگرد شهر خودت و اجاره 5 ساله کن
مش جعفر قلی نزدیک سنج۱۰۱۰۵۳۷۱۵:۳۶:۱۷ ۱۳۹۸/۴/۲۹
جناب ریس جمهور امارهای دروغی به شما می دهند لطفا با لباس مبدل به میان مردم کدچه و بازار بیایید تا واقعیترها را ببینید
ناشناس۱۰۱۰۵۴۴۱۵:۳۸:۵۰ ۱۳۹۸/۴/۲۹
خاک بر سر من با این رای دادنم
ناشناس۱۰۱۰۶۲۱۱۶:۱۰:۳۶ ۱۳۹۸/۴/۲۹
ببین توره خدا کی رو الکی گنده اش کردیم !!! ع ع ع ع
ناشناس۱۰۱۰۵۴۷۱۵:۴۰:۱۵ ۱۳۹۸/۴/۲۹
ویلای باد آورده توی ولنجک بغضیا هم متوسط متری 70 میلیون تومنه
ناشناس۱۰۱۰۵۵۰۱۵:۴۰:۴۰ ۱۳۹۸/۴/۲۹
خجالت نمیکشی از حرفات ؟؟؟؟؟؟؟ واقعا جای تاسف دارد.
ناشناس۱۰۱۰۵۵۵۱۵:۴۲:۰۱ ۱۳۹۸/۴/۲۹
متاسفم که ایشون .. چقدر ..چقدر بی‌خبری اجارهء آپارتمانی که بنده پارسال به 40میلیون ماهی 3500 قرارداد بستم امسال شده 100م ماهی 6 میلیون این 30درصده؟
ناشناس۱۰۱۰۵۵۷۱۵:۴۲:۵۰ ۱۳۹۸/۴/۲۹
از حسن و اسحاق بسرعت نور ملولیم
ناشناس۱۰۱۰۵۶۳۱۵:۴۴:۲۴ ۱۳۹۸/۴/۲۹
اقای ریس جمهور هم با گفته هایش باعث انبساط خاطر مردم میشوند
ناشناس۱۰۱۰۵۶۷۱۵:۴۵:۴۵ ۱۳۹۸/۴/۲۹
خود گویید و خود خندید عجب حسن و اسحاق هنرمندی
ناشناس۱۰۱۰۵۷۰۱۵:۴۸:۰۰ ۱۳۹۸/۴/۲۹
شیخ حسن اغلب اوقات در فضا سیر میکنه
ناشناس۱۰۱۰۶۵۷۱۶:۳۱:۵۴ ۱۳۹۸/۴/۲۹
یعنی چه..
ناشناس۱۰۱۰۵۷۱۱۵:۴۸:۰۴ ۱۳۹۸/۴/۲۹
حسن اقا دوباره نظر سنجی فرمودند و مشوش شدند و مردم را خندان دیدند
ناشناس۱۰۱۰۵۷۸۱۵:۵۲:۴۱ ۱۳۹۸/۴/۲۹
با هر بار سخن ریس جمهوری 10 درصد از وجاهت قانونی ایشان کسر میگردد فکر کنم تا حالا به منفی 100 رسیده و موقع کناره گیری و استعفا است
ناشناس۱۰۱۰۵۷۹۱۵:۵۲:۴۳ ۱۳۹۸/۴/۲۹
تا مسئولین مساجر نشوند درک نمی کنند
ناشناس۱۰۱۰۵۸۰۱۵:۵۳:۲۲ ۱۳۹۸/۴/۲۹
کاش یه موی محمود توی بدن شیخ حسن بود . چی جوری تونست با مسکن مهر قیمت مسکن رو مهار کنه . دمش گرم
ناشناس۱۰۱۰۹۳۱۱۸:۵۴:۱۵ ۱۳۹۸/۴/۲۹
محمود جدیدا گفته باید با ترامپ مذاکره کنیم
محسن۱۰۱۰۵۸۱۱۵:۵۳:۳۶ ۱۳۹۸/۴/۲۹
آپارتمان رهنی من در شیراز ، سال گذشته ۷۰ میلیون بود ، چند روز پیش موعد تمدید آن بود ، املاکی ها می گفتند رهنش شده ۱۲۰ میلیون ، صاحبخانه ما انسانیت بخرج داد و به ۱۰۰ راضی شد و یکسال دیگه تمدید کرد ، جهت تامین همین افزایش از بانک وام گرفتم افزایش برای من ۴۳٪ بود خدا را شکر که رئیس جمهور این وضعیت را امیدوار کننده می دانند ، من هم که امیدوارم ، خدا کریمه تا سال بعد
ناشناس۱۰۱۰۵۸۲۱۵:۵۳:۴۵ ۱۳۹۸/۴/۲۹
شما معنی 30% افزایش را میفهمید؟ مگر درآمد من 30% افزایش پیدا کرده که شما از میزان افزایش اجاره بها راضی هستید؟ اگر کاری در توان و سواد شما نیست که برای مستاجرین بکنید لطفا با حرفهای نامربوط نمک هم رو زخممان نپاشید - راستی از میزان افزایش اقلام خوراکی و غیره هم راضی هستید؟
متین۱۰۱۰۵۹۰۱۵:۵۷:۵۸ ۱۳۹۸/۴/۲۹
اجاره من امسال 2 برابر شده دکتر کجای کاری؟..
ناشناس۱۰۱۰۵۹۷۱۶:۰۱:۲۳ ۱۳۹۸/۴/۲۹
همین که دلار سه برابر شده بهتر از هر آماری نشان می دهد که همه چیز چقدر گران شده،
ناشناس۱۰۱۰۶۰۲۱۶:۰۲:۵۱ ۱۳۹۸/۴/۲۹
حالم بهم میریزه..
ناشناس۱۰۱۰۶۳۶۱۶:۱۹:۰۴ ۱۳۹۸/۴/۲۹
من که ساکن روستا هستم گوسفند ام را که 800 تومان می فروختم الان کمتر از دو ونیم میلیون نمی فروشم. رطب هم از 4 تومان به 15 میفروشم. کود هم هر نیسان از 150 به 350 هزار تومان.
ناشناس۱۰۱۰۶۵۱۱۶:۲۹:۳۴ ۱۳۹۸/۴/۲۹
این ادعا به شدت کذب است، اجاره بهای بنده به میزان 75 درصد افزایش یافت و مالک حرف نامربوطی نمی زد، می گفت این ملک پارسال 1 میلیارد ارزش داشت و الان نزدیک به 3 میلیارد می ارزد، صحبت آپارتمان 125 متری است البته!
سیفیاری۱۰۱۰۷۲۶۱۷:۰۳:۲۷ ۱۳۹۸/۴/۲۹
وای بر ماااااااا!
علی 671۱۰۱۰۸۱۸۱۷:۴۱:۵۹ ۱۳۹۸/۴/۲۹
همش ...خوب می خواستی حقوق ها را هم سی در صد اضافه کنی نه پنج در صد .اصلاً آقای روحانی شما می دانید .. چیه .نه به خدا .پس همینطوری حرف نزن و داغ مردم را تازه نکن .
ناشناس۱۰۱۰۸۳۸۱۷:۵۴:۴۱ ۱۳۹۸/۴/۲۹
متاسفانه گاهی چیزهایی گفته می شود که آدم نمی داند سر به بیابان بگذارد یا خودکشی کند! احتمالا منظور ایشان 300% بوده است
محمد۱۰۱۰۸۳۹۱۷:۵۵:۰۱ ۱۳۹۸/۴/۲۹
احمدی نژاد گوجه که گرون شد گفت بیایین درخونه ما بخرین شما هم بگو اگه اجاره گرونه بیاین درخونه ما اجاره کنید
رضا۱۰۱۰۸۹۰۱۸:۲۹:۰۹ ۱۳۹۸/۴/۲۹
عمو خجالت بکش.انگار تو ایران زندگی نمیکنی.۳۰درصد؟؟؟۲۰۰درصد هم بیشتره
فرهاد بهروان۱۰۱۰۹۱۸۱۸:۴۶:۵۹ ۱۳۹۸/۴/۲۹
مرد حسابی خود من سال گذشته 900هزار اجاره میدادم با 50ملیون امسال1/900با همون 50میلیون جا به جا هم نشدم شیراز م زندگی میکنم حتما اینم30درصده دروغگو تازه بهم محبتم کرده صاحب خونه وگرنه 50 با2/5میلیون همه اجاره دادن اینجا 200 واحده قیمتش مشخصه
ناشناس۱۰۱۰۹۵۰۱۹:۰۸:۲۹ ۱۳۹۸/۴/۲۹
روحانی یک سری شعار داد انتخاب شد مگه دیگه با رای مردم سر وکار داره بخواد براشون هزینه بده مونده تا طرفو بشناسید
ناشناس۱۰۱۰۹۷۳۱۹:۲۴:۱۰ ۱۳۹۸/۴/۲۹
بی اهمیتی مسئولین به رنج مردم و نداشتن برنامه و برج عاج نشین بودن آنها نتیجه اش همین می شود که حتی از بنگاه سر کوچه اش هم می پرسید به او می گفت افزایش بسیار بیشتر از ۳۰% است.
ناشناس۱۰۱۰۹۷۵۱۹:۲۹:۵۱ ۱۳۹۸/۴/۲۹
رهن کامل خونه خودم مه نشستم، یک آپارتمان 70 متری در خ پبروزی خ پرستار در تابستان 96 بود 65 میلیون و تابستان 97 شد 97 میلیون و یهو تابستان 98 شد 150 میلیون رهن کامل. یعنی 50 درصد افزایش در سال 96 و 50 درصد افزایش در سال 97. یعنی در دو سال از زمان افزایش نرخ ارز، بیش از 2 برابر شد. میشه بیش از 100 افزایش.
ناشناس۱۰۱۱۲۵۷۲۲:۳۵:۲۱ ۱۳۹۸/۴/۲۹
تو رو خدا آقای روحانی حرف نزن تو رو به هر چه می پرستی حرف نزن به خدا هیچ کار نکنی من انقدر عذاب نمیکشم درد مردم را با این حرفات بیشتر میکنی. آتیش به داغ هاشون میزنی
ناشناس۱۰۱۱۳۶۷۲۳:۵۲:۳۰ ۱۳۹۸/۴/۲۹
اصلا قبول 30 درصد گرون شده، شما حقوق کارمندان را اینقدر زیاد کردید؟ منظورم کارمندان معمولی هست نه کارمندان عالی رتبه خودتان.
رسول۱۰۱۱۳۸۷۰۰:۲۳:۴۹ ۱۳۹۸/۴/۳۰
خسته نباشید اقای ریس جمهور همون سی درصد که گفتی فقط توی یقلم مسکن هم حقوق مارو نبردی بالا
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  2. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  3. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

پربحث‌های اخیر

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  8. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  9. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

  10. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

  11. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

  12. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

  13. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

  14. پاسخی به یادداشت موسوی خوئینی ها 

  15. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

  16. به تنهایی نمی توانست

  17. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

  18. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

  19. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

  20. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

  21. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

  22. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

  23. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

  24. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

  25. ایران بر انتخابات ریاست جمهوری روسیه نظارت دارد

آخرین عناوین