لحظه پرتاب کپسول اوریون ناسا به ماه

گروه ویدئو الف،   3980411162 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

امروز سه‌شنبه ۲ ژوئیه ۲۰۱۹ میلادی، ناسا جدیدترین کپسول فضایی خود به نام "اوریون" (Orion) را به فضا پرتاب کرد که بنا به اعلام ناسا کاربران در سراسر جهان می‌توانستند لحظه پرتاب موشک را به طور زنده مشاهده کنند. این ماموریت از پایگاه نیروی هوایی "کیپ کاناورال" در ایالت فلوریدا آمریکا انجام شد. هدف از پرتاب این موشک سنجش ایمنی آن در مأموریت حضور مجدد انسان در تنها قمر کره زمین است.

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۹۸۲۶۱۳۲۱:۵۹:۴۸ ۱۳۹۸/۴/۱۱
این است که دنیا آمریکا را امپرالیست جهان خوار مینامند و همچنین ایرانی ها امریکا را شیطان بزرگ مینامند.همش بخاطر ظلم های آمریکاست.بله خودشان حق دارند که هر نوع صنعت و تکنولوژی داشته باشند ولی برای دیگر کشورها بخصوص کشورهای مستقل مثل ایران ممنوع است؟ خودشان اجازه دارند کپسول فضایی بفرستند به فضا حتی تا مریخ ولی ایران اجازه ندارد حتی یک سطل خالی دو کیلویی هم بفرستد به مدار زمین.اینها محدودیت ها همش بخاطر وادادن افساید طلب ها(اصلاح طلب) است.
ناشناس۹۸۲۶۹۳۲۳:۰۸:۳۲ ۱۳۹۸/۴/۱۱
جهت حضور مجدد انسان در ماه؟ مگر تابحال رفته؟ کارشناسان معتقدند عکسهای حضور آمریکاییها در ماه ساختگی بود! آنها وقتی احساس کردن شوروی بزودی آدم به ماه میفرسته پیشدستی کردند و عکسهای مشهور حضور آنها در ماه را بصورت ساختگی و نورپردازی تهیه نموده و منتشر کردند.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین