جاذبه‌های گردشگری کیش در تور کیش

گزارش بازرگانی،   3980312185
جاذبه‌های گردشگری کیش در تور کیش

سفر به جزیره کیش سفری است که اغلب مسافران با خاطراتی دلچسب و به یاد ماندنی از آن یاد می‌کنند. جزیره کیش از مناطق دیدنی ایران است که جاذبه‌های فراوان و متنوع، آن را به یکی از برترین مقاصد گردشگری ایران تبدیل نموده است.

ما در این مطلب می‌کوشیم شما را با اماکن دیدنی جزیره کیش و تور کیش آشنا کنیم تا با یک برنامه‌ریزی دقیق برای تمام لحظات خود در این سفر، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

باغ پرندگان و پارک دلفین‌ها

می‌توان گفت این مکان، قدیمی‌ترین و معروف‌ترین جاذبه کیش، است. این دو مجموعه در کنار هم قرار گرفته و معمولاً با بازدید از باغ پرندگان شروع شده و با نمایش دلفین‌ها به پایان می‌رسد. گشت و گذار میان پرندگان زیبایی چون طوطی، طاووس، پلیکان و حتّی پنگوئن در محیطی سرسبز و باطراوت چنان شما را جذب می‌کند که گذر زمان را فراموش خواهید کرد. دلفین‌های باهوش و زیبا نیز با شیطنت‌های خود نمایش جذابی برای شما اجرا خواهند کرد و لحظات جالبی را در کنار آنها تجربه خواهید کرد.

کاریز

کاریز که معادل فارسی کلمه قنات است درحقیقت منبع تأمین آب شرب برای مردم بومی جزیره کیش در گذشته بوده است. این قنات که حدود 15 متر پایین‌تر از سطح زمین قرار دارد، 2000 سال قدمت دارد. از ویژگی‌های جذاب این قنات، سقف مرجانی آن است که از فسیل‌های طبیعی از قبیل صدف‌ها و آبزیان تشکیل شده است. این قنات کاملاً بازسازی شده و به صورت یک شهر زیرزمینی با امکاناتی نظیر موزه، بازارچه، عکاس‌خانه، چایخانه و رستوران میزبان گردشگران جزیره کیش است.

خانه مردم‌شناسی کیش

اگر علاقمند به تاریخ و سبک زندگی گذشتگان هستید؛ دیدن خانه‌های مردم‌شناسی در هر شهری برای شما جذاب خواهد بود. در جزیره کیش هم چندسالی است خانه‌ای با قدمت 200 سال به این امر اختصاص داده شده است. این خانه به یکی از افراد محبوب جزیره به نام عبدالله بن شاهین تعلق داشته است. در این خانه تمامی لوازم پخت و پز و شکار و ... که در زندگی مردم آن زمان استفاده می‌شده برای بازدید به نمایش گذاشته شده است.

تفریحات آبی جزیره کیش

غواصی:

به گزارش سفر باتو ، یکی از دیدنی‌های منحصر به فرد جزیره کیش، دنیای سحرانگیز زیر آب‌های نیلگون خلیج فارس است. تجربه غواصی و تماشای رنگین‌کمانی از آبزیان گوناگون، هر بیننده‌ای را مسحور خود می‌سازد.

در مراکز غواصی جزیره کیش، مربیان با یک مقدمه تئوری 15 دقیقه‌ای شما را برای این تجربه شگفت‌انگیز آماده می‌کنند. تمام وسایل موردنیاز را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد تا با خاطره‌ای فراموش نشدنی از دنیای زیرآب، جزیره کیش را ترک کنید.

قایق‌سواری

برای قایق‌سواری در کیش گزینه‌های متنوعی وجود دارد. اگر اهل آرامش و سکون هستید، سواری با یک قایق موتوری و لذّت غذا دادن به ماهی‌هایی که با اشتیاق برای یافتن غذا در اطراف شما جست و خیز می‌کنند را پیشنهاد می‌کنیم. اگر کمی اهل هیجان هستید، "بنانا" نام قایق بادی موزی شکلی است که 4 تا 6 نفر ظرفیت دارد و برای تفریح گروهی مناسب است. امّا اگر به دنبال یک هیجان واقعی هستید سواری با شاتل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. شاتل یک قایق بادی با ظرفیت 2 تا 3 نفر است که با سرعت زیاد روی آب حرکت می‌کند و با جهش‌های خود حسابی شما را به هیجان می‌آورد. بیشتر بخوانید: آشنایی با رستوران های کیش در تور کیش

البته در بین این‌گونه تفریحات قطعاً جایگاه اوّل هیجان‌انگیزترین تفریح متعلق به "جت اسکی" است؛ که به راحتی می‌توانید در سواحل کیش آن را نیز تجربه کنید.

کشتی‌های تفریحی

برای یک گردش شبانه در جزیره کیش و تور ارزان کیش می‌توانید از برنامه‌های کشتی‌های تفریحی استفاده کنید. در این کشتی‌ها با اجرای موسیقی زنده و برنامه‌های شاد و مفرح از میهمانان پذیرایی می‌شود. برخی از این کشتی‌ها با قابلیت آکواریومی خود امکان تماشای دنیای زیر آب را نیز فراهم می‌کنند که بسیار تماشایی است.

پارک آبی اوشن

یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های آبی ایران، پارک آبی اوشن در جزیره کیش است. سرسره‌های موجود در این پارک در سه دسته آرام، تند و هولناک؛ اوقات هیجان‌انگیزی را برای شما رقم خواهد زد. وجود استخرهای مختلف و امکاناتی نظیر جکوزی در کنار امکانات تفریحی، این مجموعه را به یک مجموعه کامل و بی‌نظیر تبدیل کرده است.

پارک آهوان

در خیابان فردوسی جزیره کیش، بوستان بسیار وسیعی وجود دارد که گشت و گذار آزادانه آهوان در آنجا بسیار زیبا و دیدنی است. علاوه بر آهوان، حیوانات دیگری نیز در این پارک هستند که در قفس نگهداری می‌شوند. امّا تماشای آنها نیز خالی از لطف نیست.

مجموعه سافاری در کیش

وجه دیگر زیبایی‌های جزیره کیش در مناطق بیابانی این جزیره جلوه‌گر شده است. وجود مناطق بیابانی وسیع بهانه‌ای برای راه‌اندازی یک مجموعه تفریحات سافاری در این جزیره شده است. تفریحاتی از قبیل لندکروز سواری روی تپه‌های شنی، موتورسواری، شترسواری، کارتینگ، بانجی شوتینگ و ... تفریحات متنوعی است که در فضایی کاملاً متفاوت آن را تجربه خواهید کرد.

مجموعه تفریحی آوای خلیج فارس

یکی از مجموعه‌های تفریحی جذاب در جزیره کیش، مجموعه آوای خلیج فارس است. این مجموعه که با معماری خاصی به صورت هلالی در میان آب ساخته شده، مکان مناسبی برای یک گردش شبانه لذّت‌بخش در جزیره کیش است. جاذبه‌ی منحصر به فرد این مجموعه وجود یک آب‌نمای موزیکال بسیار تماشایی در آن است. علاوه بر آن بهترین کنسرت‌ها و نمایش‌های شاد و مفرح در جزیره کیش نیز همواره در مجموعه آوای خلیج فارس اجرا می‌شوند.

اگر هنوز هم فرصت گشت و گذار در جزیره در تور کیش را دارید؛ لذّت پیاده‌روی در اسکله تفریحی کیش و یا گشت و گذار در جزیره با دوچرخه را از دست ندهید.



yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  2. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  3. اعتماد کنید و مطمئن باشید

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  5. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

  6. این صدای اقتدار ایران است ...

  7. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  8. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

  10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

  11. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  12. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  13. پشت‌پرده عقب‌نشینی صهیونیست ها از غزه

  14. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  15. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  16. درگیری لفظی علی دبیر و پیمان یوسفی روی آنتن زنده: شما تنت میخاره!

  17. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  18. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  19. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  20. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  21. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  24. وحدت ملی با وعده صادق

  25. رئیسی: فعالان اقتصادی از عددسازی‌ها در بازار نگران نباشند  

آخرین عناوین