چرا اصلاح طلبان به نجفی کمک نکردند/ ماجرای نظرسنجی روحانی از قیافه مردم/ یاسین رامین چگونه به هلال‌احمر خیانت کرد؟

گروه سیاسی الف،   3980311181 ۳۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود. الف در نظر دارد بسته خبری ویژه ای را منتشر نماید که اخبار مهم آن روز به صورت خلاصه جمع آوری شده و مخاطبان می توانند برای اطلاع کامل تر درباره آن موضوع به اصل خبر مراجعه کنند.

چرا اصلاح طلبان به نجفی کمک نکردند/ ماجرای نظرسنجی روحانی از قیافه مردم/ یاسین رامین چگونه به هلال‌احمر خیانت کرد؟

 چرا بايد از اعتبار اصلاح‌طلبان هزينه كنيم؟

مصطفی تاج زاده، معاون سياسي وزير كشور دولت اصلاحات به روزنامه اعتماد گفت: بسياري از اصلاح‌طلب‌ها تحليل اشتباهي دارند و فكر مي‌كنند، ماندن در قدرت مي‌تواند موثر باشد نه براي آنكه منتفع شوند بلكه افراد سليم‌النفسي داريم كه اينگونه فكر مي‌كنند و معتقدند بايد به هر قيمتي در انتخابات شركت كرد. با اين افراد مي‌توان بحث كرد و آنها را قانع كرد كه ما نبايد به هر قيمتي در انتخابات شركت كنيم بلكه بايد در انتخاباتي شركت كنيم كه مطمئن باشيم اگر ليست نامزدهاي ما راي آورد، مي‌تواند كاري انجام دهد.

اگر قرار باشد چه ليست «الف» به مجلس برود چه «ب» فرق نكند، چرا بايد از اعتبار اصلاح‌طلبان هزينه كنيم؟ بنابراين با دسته دوم بايد بحث كرد و آنها را قانع كرد كه معيارمان براي شركت در انتخابات ايجاد تفاوت معنادار است. اگر بتوانيم تفاوت معنادار ايجاد كنيم، قدم در اين راه بگذاريم، اما اگر نمي‌توانيم نبايد وارد اين بازي شويم...

ما نبايد به هر قيمت در انتخابات حاضر شويم يعني اگر نامزدهاي اصلي را رد صلاحيت كردند بايد به مردم اعلام كنيم ما با اين ليست مي‌خواستيم در انتخابات شركت كنيم اما چون نامزدهايمان رد صلاحيت شدند در انتخابات شركت نمي‌كنيم. در اين صورت مسووليت به عهده شوراي نگهبان است. اگر كشور را خوب اداره كردند خدا پشت و پناهشان باد و همينطور ادامه دهند و اگر بد اداره كردند، خواهيم گفت ما اين وضع را پيش‌بيني كرده بوديم.

***

در  جناح اصلاح طلبان هيچ‌كس دستگير هيچ‌كس نيست

جعفر گلابی در روزنامه اعتماد نوشت: مشكل مذكور بيش از 2 سال سابقه داشته و اطرافيان هم از آن آگاهي داشته‌اند. اكنون اين سوال بسيار مهم خودنمايي مي‌كند چرا كسي كاري نكرده و كمكي صورت نداده است؟ حتي اگر خود آقاي نجفي از برونزايي موضوع اجتناب مي‌كرده است ولي باز هم دليل نمي‌شود كه دوستان و هم‌فكران و هم‌حزبي‌ها مسوولانه ورود نكنند و تاثير مناسب نداشته باشند. افزون بر وجوه اخلاقي و انساني حتي از نقطه نظر سياسي درگيرشدن يك فرد شاخص كه آبرويش آبروي يك جمع و حتي يك جناح است با موضوعي كه او را تا خودكشي پيش مي‌برد چيزي نيست كه سياستمداران نسبت به آن بي‌تفاوت باشند...

بارها اين نكته را خدمت بزرگان و چهره‌ها و موثران اصلاح‌طلب عرض كرده‌ام كه در اين جناح هيچ‌كس دستگير هيچ‌كس نيست، انبوه موارد و مصاديق سراغ دارم كه از دوستان و همفكران دچار انواع مشكلات شخصي، اداري، مالي، خانوادگي و حتي روحي و رواني شده‌اند ولي هرگز كسي احساس مسووليت نكرده است كه دستي بالا زند و كاري بكند، جالب اينكه وقتي اين بي‌اعتنايي‌ها و بي‌تفاوتي‌ها به دوست صاحب‌منصبي گفته مي‌شود مشخص مي‌شود كه خود او هم دچار شده و از بي‌توجهي دوستان رنج برده است!

روزنامه شرق هم در این باره نوشت: مسئله، فقط بهره‌برداري سياسي اصولگرايان از رخداد يك قتل نيست. ابعاد سياسي ماجراي قتل ميترا استاد به درون جريان اصلاحات هم كشيده شد. اين قتل گويا بهانه‌اي شده براي اينكه بخشي از جريان اصلاحات در راستاي اهداف سياسي، دامن خود را از ماجرا بيرون بكشد و ديگري را مقصر جلوه دهد. اين خطي بود كه از همان روز انتشار خبر قتل آغاز شد...

حزب كارگزاران در جريان انتخاب شهردار تهران بعد از انتخابات شوراها، به دنبال شهرداركردن محسن هاشمي، عضو منتخب شورا بود و چندان با نجفي سر سازگاري نداشت. اين در حالي بود كه نجفي زماني عضو حزب كارگزاران بود. اصلاح‌طلبان عضو يا نزديك به حزب اتحاد ملت اما از شهردارشدن نجفي حمايت مي‌كردند...

بیشتر بخوانید:

جزئیات آشنایی نجفی با میترا استاد؛ از استخدام برادر تا ۱۳۶۲ سکه مهریه

***

چرا نجفی اسلحه داشت؟

مجتبی ذوالنوری در خصوص موضوع حمل سلاح توسط مسئولان، اظهار داشت: در این زمینه قانونی به نام "قانون تسلیح" داریم که قانونی خوب و جامع است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در قانون تسلیح مقاماتی تعیین شده‌اند تا پس از اخذ مجوز، اجازه حمل سلاح داشته باشند،به خانه ملت گفت: حتی بعضی از شخصیت‌ها که حفاظت از آن‌ها لازم است، بعد از بازنشستگی نیز ممکن است اجازه حمل سلاح داشته باشند تا بتوانند در صورت نیاز از خود دفاع کنند.

وی با بیان اینکه مجوز حمل سلاح به مسئولان برای حفاظت از خودشان است نه جنگ و هجوم به دیگران، افزود: این قانون خوب است و کم و کسری ندارد، اگر نقصی هم داشته باشد، وزارت دفاع، وزارت اطلاعات یا ستاد کل نیروی‌های مسلح از طریق وزارتخانه می‌توانند پیشنهاد تغییر این قانون را ارائه دهند.

ذوالنوری ادامه داد: بعضی از مسئولان که باید حفاظت شوند، چند سال بعد از ترک مسئولیت نیز تا زمانی که آب‌ها از آسیاب بیفتد و زندگی‌شان عادی شود، طبق قانون تسلیح، می‌توانند مسلح باشند.

از سویی دیگر محمود علیزاده طباطبایی، وکیل محمدعلی نجفی درباره حمل سلاح توسط نجفی به آرمان گفت «همه مقامات فعلی و سابق مجاز به داشتن اسلحه هستند. این وضعیت برای مدیران میانی نیز وجود دارد و خیلی از مدیران میانی هم اسلحه دارند. بنده خودم نیز تا دوسال پیش اسلحه داشتم. با این وجود خودم با اصرار این اسلحه را به مراجع قانونی تحویل دادم. در شرایط کنونی ممکن است صدها و یا هزاران نفر از مسئولان گذشته و کنونی اسلحه داشته باشند. در گذشته در سازمان قضائی کشور یک بخش برای این مسأله وجود داشت که برای نیروهای انقلابی مجوز داشتن اسلحه صادر می‌کرد. در نتیجه داشتن اسلحه برای فردی مانند آقای نجفی که در سمت‌های کلیدی زیادی حضورداشته اتفاق عجیبی نیست.»

بیشتر بخوانید:

رئیس پلیس تهران: انتقادات درباره نحوه برخورد مأموران با آقای نجفی را می‌پذیریم

***

چرا بنی‌صدر به دنبال اختیارات بیشتر بود؟

حجت‌الاسلام مسیح مهاجری مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی به روزنامه فرهیختگان گفت: چون امام(ره) بین مردم خیلی نفوذ داشت، بنی‌صدر با این حرف‌ها می‌خواست نظر مردم را به خودش جلب کند و هدفش فاصله انداختن بین امام‌(ره) و مردم بود. البته این یک توهم بود و نمی‌توانست این کار را انجام دهد. نفوذ امام در مردم نفوذی سیاسی نبود بلکه نفوذ معنوی بود. امام مرجع تقلید، رهبر انقلاب و رهبری خودجوش از میان مردم بود و فرمانروایی‌اش بر مردم فرمانروایی سیاسی نبود بلکه قلبی بود. این امر موجب وابستگی مردم به امام‌(ره) می‌شد. بنی‌صدر این را نمی‌فهمید و فکر می‌کرد مردم به‌خاطر خودش به او رای دادند. درصورتی که مردم به‌خاطر امام(ره) و همان فریب و شگرد تبلیغاتی به بنی‌صدر رای داده بودند. این را یادش رفته بود یا اگر یادش نرفته بود می‌خواست کلاه سر مردم بگذارد و فکر می‌کرد بار دیگر با فریب مردم می‌تواند به هدفش برسد.

نکته دیگری که باید در پاسخ به سوال شما بگویم این است که بنی‌صدر اصولا از ابتدا دنبال این بود خط امام(ره) را که یک نگاهی فقاهتی به اسلام و انقلاب بود، کور کند و از بین ببرد. لذا شاهد بودیم درنهایت با منافقین پیوند زد. علاوه‌بر اینکه دخترش را به عقد رجوی درآورد، کلا در ایران با منافقین یکی شد و حتی از ایران هم با مسعود رجوی فرار کرد. در پاریس هم با هم همکاری کردند و بعدا هم اگر بین‌شان اختلافی پیش آمد، اختلاف قدرت بود نه اختلاف در اصول و مبانی.

بنی‌صدر از ابتدا می‌خواست خط امام(ره) حاکم نباشد و همان زمان هم می‌گفتیم این دعواها، دعوا با خط امام(ره) است و می‌خواهند خط امام را از بین ببرند و شیوه‌های خودشان را پیش بگیرند.

یک نکته قابل ذکر دیگر این است که بنی‌صدر اصولا انسان قدرت‌طلب و دیکتاتور بود. آن زمان می‌گفتیم بنی‌صدر کیش شخصیت دارد. این عنوان کتاب خودش هم بود ولی خودش هم داشت. جالب است در تاریخ 40 ساله انقلاب شاهد بودیم بعضی از افراد تعبیراتی را به‌کار بردند که بعدها معلوم شد خود این افراد دچار آن مشکل بودند که حتی به ضرر خودشان نیز شد. از جمله بنی‌صدر که دچار کیش شخصیت و انحصار‌طلب بزرگی بود و حتی دیکتاتور در سطح بالایی بود.

بیشتر بخوانید:

بنی‌صدر شگردهای تبلیغاتی شیطنت‌آمیز را بلد بود و با فریب رای آورد/ چرا حزب جمهوری اسلامی منحل شد

***

علت شکایت هلال احمر از یاسین رامین

تسنیم نوشت: درباره پرونده یاسین رامین در یکی - دو سال اخیر زیاد شنیده‌اید؛ پرونده‌ای که در ابتدا می‌گفتند مربوط به واردات شیرهای خشک آلوده است اما تکذیب و بعداً مشخص شد این پرونده مربوط به حیف و میل‌هایی است که رامین در مقام مدیرعامل شرکت رشد وابسته به جمعیت هلال احمر کرده و اکنون نیز از آن به عنوان « اختلاف مالی» یاد می‌کند...

بر خلاف آنچه رامین گفته که فقط به 888 هزار یورو محکوم شده، او از حیث ارتکاب بزه خیانت در امانت موضوع تصاحب 873 هزار و 887 یورو وجوه خرید پلانگر انسولین به سه سال حبس و رد مال، از حیث ارتکاب بزه خیانت در امانت وانتقال مال غیر( سهام شرکت رشد به ارزش 540 هزار یورو) به جهت تعدد معنوی، علاوه بر رد مال به تحمل هفت سال حبس و پرداخت هفت میلیارد ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت و از حیث ارتکاب بزه خیانت در امانت و انتقال مال غیر موضوع خودروی جگواربه لحاظ تعدد معنوی علاوه بر رد مال به تحمل هفت سال حبس و پرداخت دویست میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شده است.

بیشتر بخوانید:

یاسین رامین چگونه به هلال‌احمر خیانت کرد؟

انتقاد سایت حامی دولت به نظرسنجی چشمی روحانی از قیافه مردم
روزنامه کیهان نوشت: یک سایت حامی دولت درباره سخنان اخیر رئیس‌جمهور مبنی بر نظرسنجی چشمی از مردم نوشت کسی باور نمی‌کند این سخنان روحانی باشد.

انتخاب می‌نویسد: اظهارات اخیر حسن روحانی رئیس‌جمهور، شماری از حامیان او را که در طول ۶ سال گذشته، دست‌کم به تغییر بنیان‌های فکری دولت دل بسته بودند، ناامید کرده است.
حسن روحانی چهارم خردادماه در دیدار اصحاب رسانه با او، گفته است: «من هر روز از توی ماشینم قیافه مردم را می‌بینم و نظرسنجی می‌کنم. از روی اینکه چند نفر می‌خندند، چند نفر عصبانی هستند، چند نفر قیافه‌شان گرفته است.»

نویسنده می‌افزاید: با این وجود، دولت دوم روحانی پس از چند ماه، به تدریج نشانه‌هایی بروز داد که گویا اصول کلی و اساسی که پایه اعتماد مردم و نخبگان سیاسی و اجتماعی به آن بود را کنار گذاشته است. این موضوع، در اظهارات شخص حسن روحانی و گاه برخی مقام‌های ارشد دولت به چشم می‌خورد. اینکه روحانی از «نظرسنجی» از روی «قیافه» مردم آن هم از داخل خودروی خود می‌گوید، نباید انتظار داشته باشد همان مردمی که از پوپولیسم و اظهارات و تصمیمات غیرعلمی رویگردان شده بودند، از آن استقبال کنند.

این اظهارات در گستره بزرگی مورد تمسخر مردم قرار گرفته و عده‌ای به تلخی از آن اظهار تاسف کرده‌اند. برخی به محاسبه نشسته‌اند که روحانی در خودروی ضدگلوله‌اش در مسیری که برای رسیدن به محل کارش طی می‌کند با سرعتی که خودرو دارد، چند نفر را خواهد دید و چهره آنها احتمالا چگونه خواهد بود! سایر واکنش‌ها هم تا همین حد شوخ‌طبعانه و در عین حال واقع‌بینانه و تلخ است.

اظهارات روحانی در مورد مهم نبودن کوچک شدن سفره مردم حتی از این هم بدتر است. این اظهارات از سوی عده‌ای، بی‌توجهی به وضعیت معیشت مردم تلقی شده، از سوی عده‌ای دیگر، حتی نوعی اذعان به کوچک‌تر کردن عمدی سفره‌های مردم به قصد توجه به اولویت‌های دیگر عنوان شده است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۹۳۳۲۱۳۱۹:۳۷:۴۸ ۱۳۹۸/۳/۱۱
یک نکته از سفر آقای نجفی به قم این هستش که اولین بار عکسشون در حرم حضرت معصومه رو سایت جماران که نزدیک به اصلاح طلبان است منتشر کرد.
ناشناس۹۳۳۴۱۱۲۳:۰۹:۴۷ ۱۳۹۸/۳/۱۱
اصلاح طلبان باید پاسخگوی ارتکاب قتل نجفی باشند و فرار به جلو نکنند.
یک پشیمان دماوندی۹۳۳۴۸۹۰۰:۳۸:۱۱ ۱۳۹۸/۳/۱۲
رفیق دوست شده رفرنس اصلاح طلبا؟؟! پناه بر خدا
ناشناس۹۳۳۲۵۵۲۰:۱۳:۰۵ ۱۳۹۸/۳/۱۱
همه عاشق شدن را بلدند؛ اما فقط افراد کمی هستند که بلدند چگونه در عشق با یک نفر برای مدتی طولانی بمانند ...! آنا گاوالدا
ناشناس۹۳۳۴۰۰۲۳:۰۲:۴۱ ۱۳۹۸/۳/۱۱
عشق های الان آبکی هستند. هر کس گفت عاشقت شده، بشنو و باور نکن.
ناشناس۹۳۳۴۰۵۲۳:۰۴:۴۲ ۱۳۹۸/۳/۱۱
عشق پیری گر بجنبد سر به رسوایی زند.
ناشناس۹۳۳۷۰۰۰۹:۲۳:۴۲ ۱۳۹۸/۳/۱۲
دل باید جوان باشد.
ناشناس۹۳۳۴۱۴۲۳:۱۴:۴۸ ۱۳۹۸/۳/۱۱
این جملات رمانتیک بدرد مردمان آن ور آب می خورد!
ناشناس۹۳۳۲۶۲۲۰:۲۰:۲۴ ۱۳۹۸/۳/۱۱
روحانی درست می گوید.
ناشناس۹۳۳۴۰۶۲۳:۰۶:۰۵ ۱۳۹۸/۳/۱۱
دولت اختیار کافی دارد اما عرضه کار کردن ندارد.
ناشناس۹۳۳۴۳۱۲۳:۳۱:۴۵ ۱۳۹۸/۳/۱۱
روحانی همیشه صادق و‌درستگو بوده!! دماغم دراز شد چرا!
ناشناس۹۳۳۲۷۱۲۰:۲۳:۱۹ ۱۳۹۸/۳/۱۱
چرا هلال احمر تحت امر محمود، یاسین رامین که تبعه آلمان می باشد را به مدیریت یک شرکت زیر مجموعه خود در آلمان نهاد؟ اشتباه اصلی در این ماجرا را چه کسی انجام داده است؟
ناشناس۹۳۳۲۷۲۲۰:۲۵:۰۰ ۱۳۹۸/۳/۱۱
نجفی را حساب شده سر بریدند تا اصلاح طلبان را در سال انتخابات، تخریب کنند.
ناشناس۹۳۳۴۰۲۲۳:۰۳:۲۲ ۱۳۹۸/۳/۱۱
تلاش اصلاح طلبان برای تبرئه قاتل شرم آور است .
ناشناس۹۳۳۴۵۱۲۳:۵۴:۴۶ ۱۳۹۸/۳/۱۱
نجفی با عصبانیت لحظه ای غیر از گناه و جرم قتل، خودش و حزبش را نابود کرد‌
ناشناس۹۳۳۵۵۹۰۳:۴۶:۱۹ ۱۳۹۸/۳/۱۲
شنا گر خوبی هستید
ناشناس۹۳۳۲۷۹۲۰:۲۹:۳۷ ۱۳۹۸/۳/۱۱
هر کس به چهره های درهم مردم نگاه کند به غم درونی آنها پی میبرد. مردم ایران افسرده و غمگین هستند و رییس جمهور حرف بیراهی نزده است.
ناشناس۹۳۳۲۸۳۲۰:۳۲:۱۳ ۱۳۹۸/۳/۱۱
چرا مسئولان باید اسلحه داشته باشند؟ سالها است که نه منافقی وجود دارد و نه تروریستی. در ضمن خون مسئولان از خون مردم عادی رنگین تر نیست.
ناشناس۹۳۳۲۸۹۲۰:۳۵:۳۲ ۱۳۹۸/۳/۱۱
نجفی جزو خودی ها محسوب می شود، یا جزو غیر خودی ها؟ و چرا؟
ناشناس۹۳۳۴۲۳۲۳:۲۳:۵۱ ۱۳۹۸/۳/۱۱
اگر غیر خودی بود، اسلحه بهش نمی دادند.
ناشناس۹۳۳۲۹۰۲۰:۳۷:۴۵ ۱۳۹۸/۳/۱۱
علت خودکشی نجفی در هتل لاله تهران چه بوده است؟
ناشناس۹۳۳۲۹۲۲۰:۳۹:۵۳ ۱۳۹۸/۳/۱۱
نجفی بعد از ارتکاب جنایت، با چه وسیله ای به قم رفته و مجددا به تهران عزیمت کرده؟ آیا تنها بوده یا همراه با کسی بوده؟
ناشناس۹۳۳۳۹۱۲۲:۵۱:۴۴ ۱۳۹۸/۳/۱۱
وکیلش گفته با اتوبوس.
ناشناس۹۳۳۲۹۵۲۰:۴۳:۴۶ ۱۳۹۸/۳/۱۱
مردم باید از چه چیزی دلخوش باشند؟ یک مورد که سبب دلخوشی مردم شود را بگویید؟ اصلا نیاز به نظر سنجی و حتی نگاه کردن به قیافه مرد هم نیست.
ناشناس۹۳۳۲۹۸۲۰:۴۶:۰۹ ۱۳۹۸/۳/۱۱
در جناح اصولگرایان هم هیچ کس دستگير هيچ‌كس نيست. موارد متعددی برای درستی این گفته وجود دارند.
ناشناس۹۳۳۳۰۰۲۰:۴۸:۴۴ ۱۳۹۸/۳/۱۱
هم اصولگرایان و هم اصلاحطلبان هر دو امتحان پس داده هستند. هر دو دسته مقصر اصلی بوجود آمدن شرایط کنونی کشور هستند. بهتر است این موش و گربه بازی ها را تمام کنند.
ناشناس۹۳۳۳۱۰۲۱:۰۹:۳۳ ۱۳۹۸/۳/۱۱
از حسن و اسحاق خشنودم
ناشناس۹۳۳۳۱۱۲۱:۱۱:۰۳ ۱۳۹۸/۳/۱۱
نجفی قتل را به گردن گرفته و در حقیقت بازی در اورده
ناشناس۹۳۳۳۱۲۲۱:۱۱:۳۳ ۱۳۹۸/۳/۱۱
نجفی از حامیان فتنه 88 بود همان فتنه‌ای که خون بسیاری از جوانان انقلابی به دست فتنه‌گران ریخته شد. حالا تعجب نباید کرد که خون شهدای فتنه 88 گریبان مسببان فتنه را بگیرد.
ناشناس۹۳۳۳۱۳۲۱:۱۱:۵۴ ۱۳۹۸/۳/۱۱
تا دیروز با زندگی لاکچری، اشرافی‌گری، تجمل‌پرستی، تجدیدفراش و پورشه‌سواری اصلاح‌طلبان مواجه بودیم امروز کارشان به قتل همسر دوم با اسلحه نیز کشیده شده است.
ناشناس۹۳۳۳۱۴۲۱:۱۲:۲۲ ۱۳۹۸/۳/۱۱
لازم است وزارت اطلاعات نسبت به خلع‌سلاح مسئولان واداده، فتنه‌گر و بازنشسته اقدام نماید تا شاهد چنین جنایاتی نباشیم.
ناشناس۹۳۳۳۲۷۲۱:۳۱:۱۷ ۱۳۹۸/۳/۱۱
حمایت نکردند؟؟! بخاطر نجفی قانون و اخلاق را زیر پاگذاشتند و توجیه قتل همسر و حمایت از قاتل را در بوق کردند پناه بر خدا
مشیری۹۳۳۳۴۵۲۱:۵۴:۴۳ ۱۳۹۸/۳/۱۱
فکرشو بکن نجفی حامی رییسی بود وای وای چه بلوایی بپا میکردن همین اصلاح طلبها که الان بخاطر نجفی از همسرکشی حمایت میکنند. البته این حمایت کور و غیر اخلاقی اثر عکس میگذراد
ناشناس۹۳۳۶۰۱۰۶:۲۴:۳۷ ۱۳۹۸/۳/۱۲
من اگر زنم جاسوس و خبرچین باشه با تبر تکه تکه اش می کنم هم خودش رو و هم اون کسی که داره بهش خط میده
ناشناس۹۳۳۹۴۷۱۲:۲۵:۲۷ ۱۳۹۸/۳/۱۲
خدا شفات بده .
ناشناس۹۳۳۹۷۴۱۲:۵۱:۱۹ ۱۳۹۸/۳/۱۲
با مدرک حرف بزنید و نه با تبر!!!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  3. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  4. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  5. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  6. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

  7. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  8. تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ قابلیت اجرایی ندارد/ مصوبه دولت اصلاح شود  

  9. انتظار ۹ساله برای اصلاح هزینه تخلف رانندگی/تغییری برای حفظ جان مردم

  10. ایران بر سکوی بریکس/ دستاوردهای پولی، مالی برای ایران چیست؟  

  11. عکسی از سیدمحمد خاتمی در مراسم ترحیم زهرا شجاعی/ این وزیر دولت رئیسی هم آمد

  12.   طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است  

  13.  مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد

  14. هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود/ علت مرگ این پزشک مشخص نیست  

  15. پوتین: اف-۱۶‌های اوکراین در همه‌جا هدف مشروع هستند، حتی کشورهای دیگر

پربحث‌های هفته

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  3. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  4. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  5. جلاد، به پایان سلام کن!

  6. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  7. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  8. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  11. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  12. انتقام از پوتین؟

  13. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  17. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  18. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  19. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  20. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  21. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  22. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  23. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  24. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  25. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

پربحث‌های هفته

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  3. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  4. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  5. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  6. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  7. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  8. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  9. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  10. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  11. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  12. رئیسی: همه بخش‌های تولیدی مخاطب شعار سال هستند

  13. فضائلی: اختلاف سلیقه‌ها در کشور نباید نفرت ایجاد کند

  14. ادعای حسنی و رفتار اموی!

  15.   طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است  

  16. درگذشت معاون امور زنان در دولت اصلاحات

  17. چرا شبکه آشوب به سراغ براندازان داخلی رفته است؟ / با اپوزیسیون داخل کشور آشنا شوید!

  18. حاجی‌دلیگانی: فساد نتیجه بی‌توجهی و عدم رعایت قانون است

  19. جوابیه پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی به حواشی اخیر

  20. یک دیدار معنادار

  21. جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد

  22. صلح امام حسن(ع)؛ چرا؟!

  23. نامگذاری شعار سال تعیین نقشه راه است/ مسوولان موانع را از سر راه تولید بردارند

  24. شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه

  25. سرلشکر رشید: آمریکا شریک جرم اسرائیل است

آخرین عناوین