ویژگی های تشریفات عروسی

گزارش بازرگانی،   3980215147 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

تشریفات عروسی چیست؟

بسیاری از ما به فکر برگزاری یک عروسی ماهرانه و باشکوه هستیم اما نمی دانیم که چه تاثیر مهمی را در برگزاری این جشن ایفا می کند. اجاره یک باغ زیبا برای عروسی، تزئینات ماشین عروس، اجاره لباس عروس و فیلم برداری های شب عروسی همگی جزو تشریفات عروسی محسوب می شوند و حتما می دانید که خاطره ای که برای شما از این شب به جا می مانند اغلب شامل همین بخش ها می شود پس عملا نقش اصلی را در برگزاری مراسم عروسی ایفا می کند.

 

گل آرایی وشمع آرایی در چیدمان و دکوراسیون مجالس عروسی

یکی از موارد و گزینه‌ هایی که می‌ تواند انتخابی مناسب و درست برای چیدمان و دکوراسیون مجالس عروسی باشد استفاده از گل رایی و شمع آرایی می‌باشد. می‌ توان با استفاده از گل‌های زیبا و طبیعی فضای سالن و تالار خود را خاص و منحصر به فرد کنید. انتخاب گل به تنهایی می‌ تواند تکمیل کننده دیزاین و تزیینات مراسم شما باشد. اگر گل‌های انتخابی شما با گل آرایی ماشین عروس، سفره عقد و گل آرایی باغ عروسی و تالار شما همخوانی داشته باشد بیشتر جلوه گر بوده و خود نمایی می‌ کند. استفاده از شمع نیز بر روی میزهای شما در کنار گل‌های رنگارنگ طبیعی فضای شما را رومانتیک کرده و می‌ توانید ایده‌ای ساده و در عین حال جذاب و کم هزینه برای چیدمان و دکوراسیون مجالس عروسی شما باشد. رعایت این نکات به ظاهر ساده می‌تواند دکوراسیونی لوکس و شیک را برای مجلس شما به وجود آورد و سبب هر چه زیباتر شدن و خاص‌تر بودن این فضا شود.

 

تزیین و گل آرایی جایگاه عروس و داماد

دکوراسیون و تزئین جایگاه عروس و داماد دارای تنوع بسیار زیادی می باشد و روش ها و نظرات و همچنین ایده های زیادی برای آنها بکار برده می شود. استفاده از گل آرایی، رنگ های متنوع و جذاب، تورها و همچنین پارچه های ابریشمی و الوان در این طراحی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. امروزه زوج های جوان به ویژگی های مختلف و متنوع جایگاه عروس و داماد اهمیت زیادی می دهند و می خواهند با صرف یک هزینه ایده آل از جایگاهی بسیار باشکوه برخوردار شوند تا روزی خاص داشته باشند.

 

در جایگاه عروس و داماد ها همیشه شاهد حضور گل ها هستیم. این گل ها چه طبیعی باشند و چه مصنوعی، با داشتن رنگ هایی بسیار شاد و جذاب حالتی خاص و رویایی به جایگاه می دهند. این گل آرایی ها جایگاه عروس و داماد را می تواند خیره کننده کند و بهترین مناظر را برای عکسبرداری و فیلمبرداری ایجاد کند. امروزه ایده های خلاقانه و جذاب بسیار زیادی برای بکارگیری گل های مصنوعی و طبیعی در جایگاه عروس و داماد استفاده می شود که آن را شیک و رویایی می کند.

تزیین میز شام عروسی در تشریفات مجالس

به طور کلی میز شام تشریفاتی توسط افرادی متخصص که حرفه ی آنها این است آراسته و آماده می شود. در کنار آنها عروس و داماد نیز می توانند نظرات خود را درباره ی این نوع چیدمان بیان کنند؛ با این کار سلیقه زوج ها نیز در تشریفات دخیل خواهد بود. تشریفاتی که برای میز شام استفاده می شود باید به گونه ای باشد که میز شام در معرض دید مهمان ها قرار بگیرد. این امر به دلیل اینکه جزو یکی از مواردی است که باعث بالا رفتن کیفیت عروسی می شود باید با سعی و تلاش بسیاری انجام شود.

 

نقش گل آرایی در دکوراسیون تشریفات مجالس

دیزاین دکوراسیون در چنین روز مهمی نیازمند تجربه و تخصص کافی است. دکوراسیون زیبا بر فیلم برداری و عکس های یادبود نیز تاثیر زیادی دارد. بنابراین از نقش گل آرایی مجالس عروسی در بزرگ ترین روز زندگی خود غافل نشوید.

در دکوراسیون حرفه ای از گل های باکیفیت با رنگ های شاد و متنوع استفاده می شود. در این خصوص رنگ سالن و صندلی ها و حتی گاهی رنگ لباس عروس و داماد مورد توجه قرار می گیرد. رنگ ها در گل آرایی مجلس عروسی به نحوی انتخاب شده تا زیباترین هارمونی را با هم داشته باشند و از طرفی کنتراست لازم برای زیباتر شدن عکس و فیلم باید مورد توجه قرار گیرد

اهمیت شمع آرایی در جشن عروسی

امروزه برگزاری جشن عروسی خاص و زیبا دغدغه ی همه ی جوانان در آستانه ازدواج است. تزیینات و دکور می تواند از مواردی باشد که موجب خاص تر و زیباتر دیده شدن مراسم عروسی گردد. استفاده از شمع و شمع آرایی درست و صحیح می تواند به این دغدغه جوانان جامه عمل بپوشاند. در بین تمامی چیزهایی که در دکور عروسی باید وجود داشته باشد شمع اساسی ترین آنها است. شمع آرایی مجالس عروسی معمولاً توسط تشریفات مراسم انجام می شود آنها با توجه به تخصص خود جایگاه عروس و داماد، جایگاه نشستن آنها و میز پذیرایی و محل ورود عروس و داماد و مکان های دیگر را شمع آرایی می کنند. البته شما می توانید از داخل منو از بین انواع مدل های شمع آرایی مجالس عروسی یکی را انتخاب کنید تا گروه تشریفات مجالس طبق سلیقه شما اقدام به شمع آرایی کند. برای مثال استفاده از شمع در سفره عقد می تواند به آن درخشندگی و زیبایی خاصی ببخشد و در رومانتیک و عاشقانه تر دیده شدن سفره عقد نقش به سزایی داشته باشد. همچنین قرار گیری شمعدان های لوکس با شمع های زیبا بر روی میزهای پذیرایی مهمانان باعث می شود که صرف غذا برای مهمانان لذت بخش تر باشد.

 

دیگر خدمات و وظایف موسسه تشریفات مجالس لوکس

پس از اینکه مراحل بالا توسط موسسه تشریفات مجالس برگزار شد نوبت به خدمات و وظایف موسسه خدمات مجالس در مورد آرایشگاه مناسب و آتلیه مناسبی جهت عکاسی می رسد که به دلیل اهمیت بسیار زیاد آتلیه و عمارت عکاسی برای تمامی افراد به طور حتم این موسسات در انتخاب و پیشنهاد دادن آتلیه برای ثبت خاطره ها دقت زیادی می‌کنند. از دیگر وظایف موسسه تشریفات مجالس لوکس برای عروس خانم ها کمک به انتخاب سالن زیبایی و آرایشگاه مناسب می‌باشد که معمولا این انتخاب یکی از سخت ترین کارهای عروس خانم ها است که این امر نیز باید با سلیقه و بودجه عروس خانم ها هماهنگی داشته باشد. موسسه تشریفات مجالس باید چندین آرایشگاه را به افراد معرفی کنند تا بنا به سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب نمایند. همچنین خرید لباس عروس نیز در کنار سالن زیبایی بسیار اهمیت دارد که یافتن و سپس پیشنهاد مزون عروس مناسب نیز می تواند از جمله وظایف موسسه تشریفات مجالس لوکس باشد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۸۸۹۵۸۵۱۶:۳۷:۰۵ ۱۳۹۸/۲/۱۵
ای بابا!!!!!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین