نمایش خانه برناردا آلبا با حضور جهانگیری

گروه عکس الف،   3971023014 ۲۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

نمایش خانه برناردا آلبا به کارگردانی علی رفیعی شنبه ۲۲ دی با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری و جمعی از هنرمندان برگزار شد.

نمایش خانه برناردا آلبا با حضور جهانگیرینمایش خانه برناردا آلبا با حضور جهانگیرینمایش خانه برناردا آلبا با حضور جهانگیرینمایش خانه برناردا آلبا با حضور جهانگیرینمایش خانه برناردا آلبا با حضور جهانگیرینمایش خانه برناردا آلبا با حضور جهانگیرینمایش خانه برناردا آلبا با حضور جهانگیرینمایش خانه برناردا آلبا با حضور جهانگیرینمایش خانه برناردا آلبا با حضور جهانگیرینمایش خانه برناردا آلبا با حضور جهانگیرینمایش خانه برناردا آلبا با حضور جهانگیرینمایش خانه برناردا آلبا با حضور جهانگیرینمایش خانه برناردا آلبا با حضور جهانگیرینمایش خانه برناردا آلبا با حضور جهانگیرینمایش خانه برناردا آلبا با حضور جهانگیرینمایش خانه برناردا آلبا با حضور جهانگیرینمایش خانه برناردا آلبا با حضور جهانگیرینمایش خانه برناردا آلبا با حضور جهانگیرینمایش خانه برناردا آلبا با حضور جهانگیرینمایش خانه برناردا آلبا با حضور جهانگیرینمایش خانه برناردا آلبا با حضور جهانگیرینمایش خانه برناردا آلبا با حضور جهانگیرینمایش خانه برناردا آلبا با حضور جهانگیرینمایش خانه برناردا آلبا با حضور جهانگیرینمایش خانه برناردا آلبا با حضور جهانگیرینمایش خانه برناردا آلبا با حضور جهانگیرینمایش خانه برناردا آلبا با حضور جهانگیرینمایش خانه برناردا آلبا با حضور جهانگیرینمایش خانه برناردا آلبا با حضور جهانگیرینمایش خانه برناردا آلبا با حضور جهانگیرینمایش خانه برناردا آلبا با حضور جهانگیرینمایش خانه برناردا آلبا با حضور جهانگیرینمایش خانه برناردا آلبا با حضور جهانگیرینمایش خانه برناردا آلبا با حضور جهانگیرینمایش خانه برناردا آلبا با حضور جهانگیرینمایش خانه برناردا آلبا با حضور جهانگیرینمایش خانه برناردا آلبا با حضور جهانگیرینمایش خانه برناردا آلبا با حضور جهانگیری

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

محمد عوام۷۱۹۸۳۹۰۸:۳۷:۱۰ ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
نمیدانم معاون رئیس جمهور به چه مناسبتی برای تماشای این نمایش رفته اند؟ اخیرا جامعه هنر بسیار به اجرای نمایشنامه های خارجی و غربی تمایل دارند! این موضوع تبدیل به نوعی کلاس بالاشهری و فرهنگ لاکچری شده است و نمیدانم اجرای نمایش نامه هایی مانند بینوایان از ویکتور هوگوی فرانسوی و برناردا آلبا از فدریکو گارسیای اسپانیایی جه جایگاهی در فرهنگ ما دارد وقتی آثار فاخر نمایشنامه ای از میرزا آقا تبریزی بگیر تا غلامحسین ساعدی در ادبیات نمایش نامه ای ما وجود دارد! انگار اهالی هنر نیز نیز دست به دست هم داده اند تا فرهنگ و ادبیات این مرز و بوم را به فراموشی بسپارند و روا بود که آقای معاون اول به عنوان دولت و جهت تشویق آثار ایرانی این موضوع را مدنظر داشتند!
سعید۷۲۰۵۲۷۱۳:۳۶:۵۸ ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
نمایشنامه های ایرانی در حد و اندازه نمایشنامه های خارجی نیستن. شما یه چند تا نمایش ببین بعد بیا نظر بده
ناشناس۷۲۰۹۳۷۱۷:۰۰:۵۶ ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
اسحاق و حسن عاشق حضور در اینگونه نمایش ها هستند!! به همین اندازه از حضور در جمع ملت گریزان و ترسانند _________________ تا قبل از مسئولیت هاشون با بوی عرق بدن زحمتکشها و نان حلال خورها آشنا بودند الآن اما بوی عطرهای جورواجور و برند ، باعث شده عرق خجالت و شرمندگی و گرفتاری و بیکاری ملت رو فراموش کنند حتی معنی شرم و خجالت را هم فراموش کرده اند
ناشناس۷۱۹۸۸۲۰۸:۵۳:۳۵ ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
براورد دولتی ها این است که می شود کار نکرد ، فقط سلبریتی هارو راضی نگه داشت و رای اورد.. گفتمان بزن و برقص
ناشناس۷۲۰۲۱۴۱۱:۴۶:۰۹ ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
خلاصه و مفید نوشتی، عالی
ناشناس۷۱۹۹۸۹۰۹:۵۱:۵۷ ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
جناب جهانگیری حالا که مشکلات کشور حل شده به حمدالله؛ شما هم با فراق بال و آسودگی در کنار همه مردم به تماشای نمایش بنشینید!
علی۷۲۰۰۱۹۱۰:۰۷:۳۷ ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
اسحاق جان، شما وقت تئاتر هم دارید؟ میگم به نمایش نامه از بلایی که سر ایران اوردید هم درست کنید، مردم برن تئاترشو ببینند. گرچه خودمون روی صحنه هستیم الان!
ناشناس۷۲۰۰۴۹۱۰:۲۶:۱۴ ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
تو این شرایط اقتصادی رفتی پاهاتو انداختی رو هم نمایش نگاه می‌کنی.خدا ازتون نگذره
ناشناس۷۲۰۰۶۳۱۰:۳۵:۰۶ ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
رفته رای جمع کنه
ناشناس۷۲۰۱۵۷۱۱:۱۹:۴۳ ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
آخه اینم شد نمایش؟
ناشناس۷۲۰۳۹۹۱۲:۴۷:۲۱ ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
وضعیت اعصاب مردم رو نقاشی کردن دارن کادو میدن بهش!
ف.خ۷۲۰۹۷۹۱۷:۳۰:۰۲ ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
دوست عزیز، شما این نمایش را دیده اید و یا کتاب آن را خوانده اید که نظر می دهید؟
ناشناس۷۲۰۲۳۳۱۱:۵۲:۵۳ ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
وقتشه روحانی هم یک توچال بره.
ناشناس۷۲۰۳۷۵۱۲:۴۰:۲۴ ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
این کار جهانگیری انصافا مناسب و قابل تقدیر بود
نقی۷۲۰۴۰۰۱۲:۴۷:۵۹ ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
آخه اینقدر آدم آسوده و بی خیال و ریلکس!! مگه داریم مگه میشه
ناشناس۷۲۰۴۲۱۱۲:۵۴:۲۸ ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
پاهاتو جمع کن اسحاق، زشته!
سعید۷۲۰۵۱۹۱۳:۳۴:۵۵ ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
فقط همینمون کم بود
ناشناس۷۲۰۸۳۴۱۶:۰۱:۳۸ ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
مگه اینا آدم نیستند؟حق تفریح ندارند ؟خانواده ندارند؟ما همه چی مون یا افراطه یا تفریط .
ناشناس۷۲۰۸۶۲۱۶:۱۵:۰۲ ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
خوش بحالش فرصت و وقت این کارها رو داره
ف.خ۷۲۰۹۸۱۱۷:۳۰:۱۰ ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
خوشحالم که مقامات دولتی به هنر توجه نشان می دهند.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین