طرح افزایش حداقل سن قانونی ازدواج درست یا ...؟

گروه ویدئو الف،   3970906155 ۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

یک فوریت طرح افزایش حداقل سن ازدواج در حالی تصویب شده که حامیانش در پی تصویب آن هستند که استدلال‌های آن‌ها در دفاع از طرح فوق، غیرمنطقی و مخالف آمارهای رسمی است. این فیلم را ببینید.

طرح افزایش حداقل سن قانونی ازدواج درست یا ...؟

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۶۵۲۶۹۱۱۷:۰۴:۵۵ ۱۳۹۷/۹/۶
یک لحظه خودتون رو جای دختربچه ای بگذارید که بزور شوهرش داده اند، جواب تان را خواهید یافت
ناشناس۶۵۲۷۴۱۱۷:۵۸:۴۴ ۱۳۹۷/۹/۶
شما فرض کن آمار رسمی بگوید در کشور ما سالیانه یک مورد و تنها یک مورد فروش و تجاوز به کودک از طریق خلا قانونی در مقابل وسعت اختیارات ولی و فقر او و از طرفی حوس رانی مردان 30 ساله و ذهن بیمار و جیب پولدارشان، صورت می گیرد و می توان با تصویب قانون جلو آن را گرفتبه نظر شما آیا این تنها یک مورد کودک آزاری قانونی برازنده مملکت است؟! صحبت از یک یا 10 یا 100 نیست، صحبت از چند هزار است، چه فرقی دارد یک هزار یا ده هزار!
ناشناس۶۵۲۸۳۰۱۹:۲۵:۲۳ ۱۳۹۷/۹/۶
اینکه ازدواج قبل از بلوغ عقلی باید ممنوع بشه کاملا دسته ولی از اونطرف هم نباید افزایش سن ازدواج و باروری را نادیده گرفت یکی از پیشنهادات اینه که وام ازدواج کمتر از سی ساله ها ببمقدار قابل توجهی یشتر از کسانی باشه که بعداز سی سالگی ازدواج میکنند دوم اینکه مبلغ حقوق دوران خدمت سربازی (که در سطح سی سال قبل قفل شده به روز باشه و مثل سایر حقوقبگیران درپایان خدمت حق سنوات و پاداشهای نوروزی هم پرداخت بشه تا جوانان پس اندازی داشته باشند و چرخ شروع زندگی جدید را زودتر بگردش دربیاورند
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین