حواشی ازدواج مجدد محمدعلی نجفی + عکس

گروه سیاسی الف،   3970807080 ۶۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

میترا نجفی همسر قانونی محمد علی نجفی شهردار سابق تهران در واکنش به حواشی اخیر پیرامون دکتر نجفی گفت: هر فردی می تواند عاشق بشود و ازدواج کند ،همه انسان ها تا زمانی که جان دارند در وجود ما حس دوست داشتن وجود دارد.

میترا نجفی همسر قانونی محمد علی نجفی شهردار سابق تهران در واکنش به حواشی اخیر پیرامون دکتر نجفی گفت: هر فردی می تواند عاشق بشود و ازدواج کند ،همه انسان ها تا زمانی که جان دارند در وجود ما حس دوست داشتن وجود دارد.

حواشی ازدواج مجدد جناب آقای نجفی

وی ادامه داد: هر انسانی یک زندگی خصوص دارد؛ چه آقای دکتر نجفی و هر شخصیت دیگر ؛درست نیست با کسی که واقعا اینقدر برای کشور و نظام زحمت کشیده است ،اینطوری رفتار کنند؛ با تمسخر صحبت کنند که ایشان چرا ازدواج کرده است .

متاسفانه به من تهمت زدند که من زن صیغه ای دکتر نجفی هستم

نجفی افزود: یه عده می گویند طلاق می گیرند و اختلاف سنی دارند، این حرف ها چه چیزی است؟ این حرفها را می زنند تا به زعم خود برای تخریب دکتر نجفی نظرها را به خود جلب کنند ، متاسفانه به من تهمت زدند که من زن صیغه ای دکتر نجفی هستم در حالیکه من عقد نامه دارم و حتی اگر صیغه هم باشد هیچ مشکلی نداشت.

قول می دهم اگر هر مشکلی بود شفاف سازی کنم

وی با اشاره به تهمت هایی به او و همسرش زدند تاکید میکند: به ما تهمت زدند که ایشان روابط نامشروع داشته است، من قول می دهم به همه مردم تا الان من هیچ چیز بدی از دکتر نجفی ندیدم ؛اگر رسانه ای که ادعای شفاف سازی دارد و به همسر من تهمت زده اند که رابطه نامشروع داشته ،من می گویم؛ اولا ایشان شاکی خصوصی ندارد و در ضمن من خودم قول می دهم اگر هر مشکلی بود شفاف سازی کنم؛ ولی حق دیگران نیست در حریم زندگی خصوصی ما وارد شوند.

متیرا نجفی با اشاره به انتشار کلیپ صوتی از وی در فضای مجازی می گوید: تقریبا چند ماه پیش یک کلیپ در خارج از کشور ساخته شد که صداهای من را تقطیع کرده اند و بریده بریده به هم وصل کرده اند تا مرا تخریب کنند در حالیکه واقعیت چیز دیگری بود.

همسر شهردار سابق تهران گفت: تمام حساب های بانکی من و آقای دکتر نجفی قابل بررسی است و اینقدر شفاف هستیم بیایند بررسی کنند.ما هیچ چیز سیاهی در زندگی نداریم.

وی با اشاره به نحوه ازدواجش با دکتر نجفی تاکید کرد: آقای دکترنجفی از من خیلی محترمانه خواستگاری کردند و من هم بعد از مشورت با خانواده به ایشان جواب مثبت دادم. این زندگی سر گرفته است و دلیلی ندارد که عده ای دنبال حواشی باشند. هر موضوعی و مسئله ای پیش بیاید با مدرک و سند از آقای دکتر نجفی در رسانه ها اعلام می کنم. ما اردیبهشت 97 با هم ازدواج کردیم و متاسفانه بر اساس عکس زناشویی ما گفته اند چون رابطه نامشروع داشته با او ازدواج کرده است. تهمت زننده ها را به خدا واگذار می‌کنیم.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: واقعا اگر مردم منتظر اتفاقی هستند؛ هر مسئله ای از طرف اقای نجفی بعنوان خلاف باشد، من در رسانه ها اعلام میکنم.

فاطمه دانشور، عضو سابق شورای شهر تهران نیز در واکنش به ازدواج مجدد نجفی در اینستاگرام نوشت:

حواشی ازدواج مجدد جناب آقای نجفی

دیدگاه کاربران

ناشناس۶۱۳۴۲۷۱۱:۱۶:۵۱ ۱۳۹۷/۸/۷
به ما چه کی با کی ازدواج کرده
نیر مهردوست۶۱۶۷۶۰۰۵:۵۴:۵۴ ۱۳۹۷/۸/۱۰
خیلی هم ربط داره زندگیها از هم میپاشه بازدواج. مجدد ک همسراول دارن ومیرن هم....دوم میگیرن خدا ازشوون نگذره
ناشناس۶۱۳۴۵۲۱۱:۲۶:۳۱ ۱۳۹۷/۸/۷
سر پیری و معرکه گیری؟ شما قلبت مگه مشکل نداشت؟
ناشناس۶۱۶۶۲۳۲۲:۳۹:۲۴ ۱۳۹۷/۸/۹
به شما چه ربطی داره آخه؟....
ناشناس۶۱۳۴۵۳۱۱:۲۶:۳۱ ۱۳۹۷/۸/۷
این حق هر مردی هست که تا ۴ زن اختیار کند و ایشان هم به جای اینکه در مقام حامی حقکق زنان قرار بگیرند یا سکوت می کردند یا طلاق می گرفتند . به نظرم آقای دکتر نجفی کا درستی کردند . البته خوب آدم نمی تواند هم امور دو خانه را بچرخاند هم شهر بزرگ تهران را !
ناشناس۶۱۳۴۶۲۱۱:۲۹:۲۶ ۱۳۹۷/۸/۷
این آقا با این عملکرد و تفکر یک زمانی وزیر آموزش و پرورش بوده است !!!!!!!!! عجب مدیرانی بر عرصه تربیت فرزندانمان گذاشته اند!!!! نتیجه ایی که میبینیم در جامعه دور از انتظار نیست عکس المل های عملکر دمدیرانمان و خودمان است. بهمدیگر خرده نگیریم باید از روز اول درست انتخاب می کردیم تا کشورمان دچار چنین اشخاصی نشود. تغییر بهترین است . به نظرم باید تغییر آغاز شود و دوباره اقدام به ترمیم کشور کنیم مردم بسم الله
مثبت نگر۶۱۴۹۷۰۱۳:۲۸:۲۷ ۱۳۹۷/۸/۸
واقعا عالی بود نظرتون البته من سهوا منفی دادم
ناشناس۶۱۳۴۹۱۱۱:۳۸:۴۴ ۱۳۹۷/۸/۷
جای تاسف دارد که این شخص سالها در پستهای مهم حکومتی نقش داشته، بعد میخواهید کشور پیشرفت کند و در فساد غوطه نخورد ؟؟؟؟؟ خوب دست امثال اینها را کوتاه کنید، یک ساله کشور چندین برابر رشد خواهد کرد.
افتخار۶۱۳۵۷۵۱۲:۰۶:۴۸ ۱۳۹۷/۸/۷
من نمیدانم چرا وقتی مردی زن دوم می‌گیرد همیشه فاصله سنی زن از مرد بسیار است (زن بسیار جوان‌تر) .
ناشناس۶۱۵۰۱۲۱۴:۱۰:۴۱ ۱۳۹۷/۸/۸
خب برای اینکه حالا که پیه نیشخند ها را به جان خریده چرا از گزینه جوانتر اتخاب تمنه
ناشناس۶۱۳۶۱۷۱۲:۱۷:۳۴ ۱۳۹۷/۸/۷
خانم دانشور درست فرمودیددرسطح پایین جامعه هم به وفوراین موضوع رایج است که اکثراً پایان خوبی هم نداردزنان باصلابتی هم هستندکه به مردی علاقمندنداماچون مردموردعلاقه شان زن وفرزندداردخویشتن داری می کنند وخانواده ای راازهم نمی پاشند.
ناشناس۶۱۳۶۳۴۱۲:۲۱:۵۴ ۱۳۹۷/۸/۷
این خانم چقدر وقیح و حق به جانبه ! واقعا به خانواده ی ایشون بابت تربیت چنین دختری باید تسلیت گفت
ناشناس۶۱۴۸۴۵۱۱:۴۹:۲۸ ۱۳۹۷/۸/۸
فکر کرده این جا آمریکاست و الان با یک فرد سیاسی مشهور ازدواج کرده هر روز پاپاراتزی ها میفتن دنبالش برای عکس و خبر....... فقط همینو از غرب یاد گرفتیم اونها دارن روی فرهنگ خانواده کار میکنند ما 100 سال از اون ها عقب تریم.
ناشناس۶۱۳۶۳۵۱۲:۲۱:۵۵ ۱۳۹۷/۸/۷
ازدواج اول، دوم، سوم .... علی برکت الله
مریم۶۱۳۶۶۷۱۵:۱۴:۲۷ ۱۳۹۷/۸/۷
حالا آقای دکتر چه هنری ،جز رواج چند همسری که اصلا با فرهنگ ما جور در نمیاد ، کرده!! که این طور تیترش کردید؟
ناشناس۶۱۳۷۲۱۱۵:۲۸:۴۵ ۱۳۹۷/۸/۷
خوشحالم این اسوه غیرت و وفاداری از شهرداری رفت، انشاال.. پس از رسیدگی به بیماری جسمی شان که همانطور که اعلام کرده بودند سرطان بود، فرصت کنند و به بیماری بی وفایی شان رسیدگی کنند! می گویند حیوان خانگی بد است، نمی دانند اگر تو دیگر جوان نبودی نمی رود جوان تر را بیاورد و فقط چون تو را ترک نکرده وفادار شمرده شود! توجیه شرعی هرگز رفتار زشت را نمی پوشاند، مثلا فرزندی که پس از فوت پدر، چون وارث شرعی و قانونی است، مادر را از خانه خودش بیرون کرده به خانه سالمندان می سپارد تا ارثیه اش را بفروشد، کار غیر شرعی یا غیر قانونی نکرده، ولی قطعا بی شرفی کرده!
ناشناس۶۱۳۸۰۹۱۶:۰۵:۴۸ ۱۳۹۷/۸/۷
هر کسی زندگی شخصی خودش را دارد و نه خانم دانشور و نه هیچکس دیگر حق دخالت در آن را ندارد. متاسفانه به نظر می رسد تصمیم گیری های کلان شهری مثل تهران درگیر احساسات زنانه برخی اعضای شورا شده است.
از سار کاشان۶۱۳۸۱۳۱۶:۰۶:۵۱ ۱۳۹۷/۸/۷
تجسس نکنیم تا از ما نیز تجسس نکنند . زندگی خصوصی حق همگان است .
حشمت۶۱۵۰۱۵۱۴:۱۵:۱۹ ۱۳۹۷/۸/۸
تجسس در زندگی اشخاص خلاف اخلاق است . ما که ادعای تمسک به دین اخلاق داریم مسلما از جامعه آمریکا که تمام جزئیات زندگی ترامپ را بررسی و عیان کرد کمتر نیستیم.
ناشناس۶۱۳۸۲۸۱۶:۱۳:۳۸ ۱۳۹۷/۸/۷
ایشون یه اسلاحتلب 8 سیلندره
عباس اکبری۶۱۳۸۳۳۱۶:۱۶:۰۱ ۱۳۹۷/۸/۷
آمار شدید بیکاری تورم بیکاری باعث شده زاغ سیاه زندگی هم رصد کنیم
ناشناس۶۱۳۸۳۴۱۶:۱۶:۱۴ ۱۳۹۷/۸/۷
اصلاح طلبان و کارگزاران محترم. تحویل بگیرید. حتما در دور بعد بانوان به شما رای خواهند داد. مردم غیور کسی که به همسر و فرزندش رحم نکند به بیت المال و مردم کشورش رحم می کند!!!!. زهی خیال باطل. آقای دکتر نجفی مثل دکترای نگرفته ات، مشاغل پی در پیت، کارهای زندگیت هم کلاف بی سر و ته خواهد شد. کاش بیماری دروغینت به واقعیت بپیوندد و خدا بیامرز شوی، تا این همه تحقیر را به همسر اولت دیگر نتوانی تحمیل کنی. راستی میترا خانم این رو رسانه ای کرد تا زندگی اولت را خاکستر کند. اف بر او.
ف.خ۶۱۳۸۳۶۱۶:۱۷:۱۱ ۱۳۹۷/۸/۷
یعنی ایشان همسر دوم گرفته اند یا چه؟
موسی۶۱۳۸۸۱۱۶:۴۴:۴۱ ۱۳۹۷/۸/۷
این آقا که مریض بود میخواست درمان کنه، عاشقی که مریضی نیست یا شایدم سواد ما اونقدر رشد نداره ؟ دکتر جان مبارکه علی برکت ا...
ناشناس۶۱۳۸۸۴۱۶:۴۵:۳۲ ۱۳۹۷/۸/۷
عجبا . اینم یه جورشه .
نوید۶۱۳۸۹۴۱۶:۵۲:۳۱ ۱۳۹۷/۸/۷
چرا این انسان جاندار عاشق به یه خانوم هم سن و سال خودش عشق نورزیده ورزیدن شهردار عزیز بیمار خوب ملت ما رو سر کار گذاشته ، جوانهای تحصیل کرده و بیکار ما به خودشون اجازه عاشق شدن نمیدن چون توجامعه امروز ما تا امثال این آقا یون هستند بقیه باید قاشق باشند نه عاشق
ناشناس۶۱۳۸۹۹۱۶:۵۵:۳۸ ۱۳۹۷/۸/۷
خیلی ناپسند و زشت است. مردی که پیمان تعهد و وفاداری با همسرش بسته است در زمان پیری که باید همدم زن و سایه بالا سر فرزندانش باشد اینگونه پیمان بشکند. لعنت ابدی بر مردان نامرد
ناشناس۶۱۳۹۳۱۱۷:۲۷:۲۴ ۱۳۹۷/۸/۷
خجالت بکش ز با اون شعار زشت تو خالیت خانه ای را خراب کرد زنی را که با ابرو یک عمر زندگی کرده با تمام سختی ها ساخته و در حال حاضر که می خواهد به ارامش برسد روی سرش خراب شدی شعار هم میدهی ب چه زود هم اسم رسمت را از یاد بردی شدی خانم نجفی ودر ضمن اقای نجفی عشق پیری گر بجنبد سر به رسوایی زند
حسینی۶۱۳۹۵۶۱۷:۴۴:۵۵ ۱۳۹۷/۸/۷
وله اعلم. بهتره مردم را به قضاوت وانداریم. ما که در زندگی آنها نبودیم! ایشالا خوشبخت بشن در مورد ظلم کردن و یا نکردنش به زن اولش خدا بهترین قاضی است و پیش داوری رسانه ای درست نیست.
ناشناس۶۱۳۹۶۷۱۷:۵۱:۴۸ ۱۳۹۷/۸/۷
عشق پیری است دیگه
ناشناس۶۱۳۹۸۳۱۸:۰۰:۴۹ ۱۳۹۷/۸/۷
به این میگن مرد!
ناشناس۶۱۵۹۳۰۱۴:۲۱:۰۹ ۱۳۹۷/۸/۹
به این می گن نامرد
ناشناس۶۱۳۹۹۷۱۸:۱۳:۲۸ ۱۳۹۷/۸/۷
اقای نجفی برای نظام زحمت کشیده حقوق دریافت کرده و از امکانات بیت المال بهره مند بودند منتی برمردم و کشور نیست
یک ایرانی۶۱۳۹۹۸۱۸:۱۷:۲۵ ۱۳۹۷/۸/۷
واقعا عشق حق است و هر شخص میتونه عاشق بشه اما عشق دوتا نیست اینکه زن اول عاشق محکم سر زندگیش باشه مرد عاشق زن دومی بشه دیگه عشق نیس خیانت به عشقه دریغ از نام عشق که هر بی سر و پایی بر زبان میاره
ناشناس۶۱۳۹۹۹۱۸:۱۷:۵۵ ۱۳۹۷/۸/۷
جمله آخر خانم متن مربوط به دانشور بسیار قابل تامل است
محمد۶۱۴۰۰۰۱۸:۱۸:۱۳ ۱۳۹۷/۸/۷
پول فقط پول داره نه عشق و دل و این حرفا
ناشناس۶۱۴۰۰۵۱۸:۲۱:۵۱ ۱۳۹۷/۸/۷
حقوق های مفت باعث ازدواج مجدد میشه جوانهای زیادی وجود دارن که بخاطر بیکاری ازدواج نمیکنند بعد عده ای چند تا چند تا
عباس آخوندی۶۱۴۰۰۷۱۸:۲۳:۱۲ ۱۳۹۷/۸/۷
اون هایی که تکرار کردتد مردم به این ها رای بدن کجان ؟ اون مردمی که تا ساعت 12 شب صف کشیدن و به این شورا رای دادن که شهردارش این حور آدمیه کجان ؟ وای اگه قالیباف این کارو کرده بود ..... پرچم می کردن
ناشناس۶۱۴۰۶۸۱۸:۵۷:۴۹ ۱۳۹۷/۸/۷
بعضی ها انقدر کثیف هستند که از جزیی ترین موارد زندگی خصوصی افراد برای مقاصد سیاسی بهره برداری می کنند .
ناشناس۶۱۴۰۷۰۱۸:۵۸:۱۲ ۱۳۹۷/۸/۷
واقعا جای بحثی تاسف دارد که مدیری که باید الگو جامعه باشد چه کارهای که نمیکنند
ناشناس۶۱۴۰۷۵۱۹:۰۲:۱۸ ۱۳۹۷/۸/۷
اسلام چند همسری را مجاز دانسته اما ایا وجدان هم این اقدام را مجاز میداند؟
ناشناس۶۱۴۱۰۷۱۹:۲۴:۲۰ ۱۳۹۷/۸/۷
متاسفم برای هر بی کلاسی که همسر دوم اختیار میکنه.اگر واسه پولت نیست پس واسه چیه قیافه جوونت؟
ناشناس۶۱۴۱۲۰۱۹:۳۴:۱۴ ۱۳۹۷/۸/۷
اگه قالیباف این کار را کرده بود چه غوغایی می کردند این ها ......
ناشناس۶۱۴۱۶۷۲۰:۰۶:۴۲ ۱۳۹۷/۸/۷
درسته!
ناشناس۶۱۴۱۹۲۲۰:۲۳:۲۹ ۱۳۹۷/۸/۷
احسنت بسیار عالی بود خانم دانش ور :)
ناشناس۶۱۴۲۴۹۲۱:۲۴:۱۷ ۱۳۹۷/۸/۷
افتاده برای پیرمردا جوونا که پولشو ندارن
ناشناس۶۱۴۲۶۶۲۱:۳۷:۵۳ ۱۳۹۷/۸/۷
شرم اورست ننگ است خیانت یعنی فساد اخلاقی
ممم۶۱۴۲۹۰۲۱:۵۲:۲۹ ۱۳۹۷/۸/۷
بخاطر پولش ازدواج کرده
امیر۶۱۴۲۹۱۲۱:۵۴:۱۵ ۱۳۹۷/۸/۷
واقعا شرم اور است فکر میکنم سن این خانم کمتر از فرزندان نجفی باشد همان بهتر که از شهرداری رفت .
mm۶۱۴۲۹۸۲۲:۰۱:۲۷ ۱۳۹۷/۸/۷
این نجفی نمیتوانست به سر کار رود و توان هیچ کاری نداشت چگونه یک دفعه یک دختر را به عنوان زن دومش میگیرد
ناشناس۶۱۴۳۳۳۲۲:۳۷:۰۰ ۱۳۹۷/۸/۷
راست میگفت بنده خدامریضه
حسین۶۱۴۳۵۲۲۲:۵۰:۵۳ ۱۳۹۷/۸/۷
خطاب به برخی هموطنان عزیز: تو چیزی که ربطی به شما نداره دخالت نکنید به جای آن به مسائل اصلی زندگیتون فکر کنید و سعی کنید زندگیتون رو ارتقا بدید.
بهزاد۶۱۵۳۳۲۲۲:۲۹:۲۶ ۱۳۹۷/۸/۸
شما هم به نظراتی که دیگران و به شما ربطی نداره کاری نداشته باش سرت به کار خودت باشه
ناشناس۶۱۴۳۵۸۲۳:۰۴:۱۵ ۱۳۹۷/۸/۷
آفرین به خانم دانشور.
ناشناس۶۱۴۳۶۷۲۳:۱۵:۲۲ ۱۳۹۷/۸/۷
بابا رفته زن دوم گرفته. قتل که نکرده. البته اگه بخاطر ازدواج مجبور شده باشه از شهرداری بره و عمل جراحی و اینا بهانه بوده خیلی بداخلاقی کرده.
ناشناس۶۱۴۳۶۹۲۳:۱۵:۴۱ ۱۳۹۷/۸/۷
دود از کنده بلند میشه :)
ناشناس۶۱۴۴۲۷۰۰:۰۸:۰۶ ۱۳۹۷/۸/۸
عجب انسانهای بی ظرفیتی وزیر و وکیل و رجال معرفی شده اند. دیر نباشد که آقای دکتر نجفی از کارش پشیمان شود.
آرزو۶۱۴۴۳۰۰۰:۱۲:۱۴ ۱۳۹۷/۸/۸
ایول داری خانم دانشور احسنت
عبدوغلام۶۱۴۴۶۸۰۰:۵۴:۲۵ ۱۳۹۷/۸/۸
سلام پس حالا مشخص شده است عجله اقای نجفی برای استعفا از شهرداری تهران چی بوده هرچند گناهی مرتکب نشدندولی قدیمی ها اگر بودند میگفتند حتما شلوار این اقا دوتا شده که فکر تجدید فراش افتاده چه باید کرد عشق پیری بسیار آتشین میشود خدا مبارک کند.
ناشناس۶۱۴۴۹۱۰۱:۲۱:۱۱ ۱۳۹۷/۸/۸
خانم دانشور نه تنها جامعه زنان که خانواده های ایرانی از شما تشکر می کنند اگر این خانم وجدانی داشت و به شرم وحیایی معتقد بود دست به اینکار نمی زد تا چه رسد به اطلاعیه ای که بیخبران را نیز خبر کند
ناشناس۶۱۴۶۷۰۰۹:۱۵:۰۸ ۱۳۹۷/۸/۸
شما مگر علم غیب دارید؟ چرا به زور بدترین حالا ممکن را برای آنچه رخ داده تصور می‌کنید؟ و ببینم، حتما باید مرد ایرانی، خدای نکرده، رابطه‌ی غیر رسمی و غیر شرعی داشته باشد که ما ساکت بشیم؟
ناشناس۶۱۴۷۱۹۰۹:۵۴:۳۹ ۱۳۹۷/۸/۸
زندگی خصوصی دیگران به کسی ربطی نداره.تو زندگی دیگران سرک نکشیم و سرمون تو کار خودمون باشه!آقای نجفی مبارکت باشه!!
ناشناس۶۱۴۹۲۰۱۲:۵۶:۰۳ ۱۳۹۷/۸/۸
درود یه خانم دانشور.
ناشناس۶۱۵۰۸۱۱۵:۳۰:۴۴ ۱۳۹۷/۸/۸
چه خوشگل و تو دل برو هم هست.
ناشناس۶۱۵۹۳۲۱۴:۲۲:۳۰ ۱۳۹۷/۸/۹
خانم دانشورلایک داری قربون قلمت
علی۶۱۶۳۰۸۱۷:۵۳:۱۴ ۱۳۹۷/۸/۹
آقای نجفی، اون عرب!!! خدا بیامرز واسه گرفتن گواهی تجرد جونشو گذاشت کف دستش و رفت کنسولگری یا مرکز سلاخی و ریز ریز شد. شما هم اول یه گواهی تجرد میگرفتی بعد تجدید فراش میفرمودین.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  21. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  22. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

پربحث‌های هفته

  1. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  2. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  3. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  4. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  5. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  6. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  7. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  8. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  9. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  10. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  11. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  12. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  13. نظرات برگزیده مخاطبان الف: آموزش و تربیت در رعایت حجاب بیشترین تاثیر را دارد/ عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای ایران بود

  14. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  15. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  16. اژه‌ای: در قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم  

  17. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  18. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  19. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  20. عملیات "وعده صادق" ؛ بررسی ابعاد تسلیحاتی نظامی

  21. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

  22. یک سیلی برای تنبیه

  23. رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم        

  24. نگاهی به جایگاه و موقعیت ارتش شاهنشاهی

  25. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

آخرین عناوین