آقای جهانگیری مدیران بی انگیزه را چه کسی برکنار کند؟!

کورش شجاعی،   3970622103 ۴۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

آقای معاون اول رئیس جمهور تا می توانید لااقل سیستم اجرایی کشور را از وجود مدیران به قول خودتان آویزان و بی انگیزه و ریسک ناپذیر در این موقعیت حساس کشور پاک سازی کنید تا ...

آقای جهانگیری مدیران بی انگیزه را چه کسی برکنار کند؟!

«مدیری که اهل ریسک نباشد بهتر است برود در خانه اش بنشیند و وقت ملت را تلف نکند، بگذارد کسی بیاید که جرئت تصمیم گیری دارد.»

این بخشی از سخنان سه شنبه معاون اول رئیس جمهور در یک جلسه رسمی (واگذاری 23 پروژه آب و فاضلاب به بخش خصوصی) است. دکتر جهانگیری در این مراسم با گلایه از حضور برخی «مدیران بی انگیزه» در سیستم اداره کشور بار دیگر از این واقعیت تلخ اما کاملا روشن و بدیهی! سخن گفت. وی چندی پیش نیز با عبارت «مدیران آویزان» از وجود مدیرانی در اداره امور مملکت خبر داد که قطعا بخشی از مشکلات دیروز و امروز و حتی آینده کشور میوه تلخ ناتوانی، ناکارآمدی و سوءمدیریت آنان است اما درباره این اظهارات معاون اول رئیس جمهور چند سوال و نکته قابل طرح است که ایشان و دیگر مسئولان باید پاسخی روشن به آن ها بدهند.

1 – جناب آقای دکتر جهانگیری، مدیران بی انگیزه، ریسک ناپذیر و آویزان را چه کسانی انتخاب کرده و به کار گمارده اند؟

2 – این مدیران ناتوان و ناکارآمد از کجا آمده اند و تا چه وقت قرار است بر سر کار بمانند و «فرصت سوزی» کنند؟

3 – آقای دکتر این که شما به عنوان معاون اول رئیس جمهور شجاعانه به وجود چنین مدیرانی با هر تعدادی حتی اگر بگوییم «کم شمار» اعتراف می کنید قابل تقدیر است اما آیا چاره کار جز به دست خود شما و همکاران تان است؟

4 – آقای معاون اول اگر شما به عنوان بالاترین و عالی ترین مقام اجرایی کشور پس از رئیس جمهور توان شناسایی و برکناری مدیران به قول خودتان «آویزان» و «بی انگیزه» و ریسک ناپذیر را ندارید، پس از مدیران رده های بعدی چه انتظاری می توان داشت؟!

5 – جناب آقای جهانگیری این که مسئله پراهمیت نقش مدیران در سامان دهی و اصلاح شایسته امور کشور به عنوان یک اصل در نگاه و بیان شما وجود دارد، سزاوار و لازمه جایگاه مدیریتی شماست اما چرا خودتان نقش موثر و محسوسی در کنار گذاشتن مدیران ناتوان، ناکارآمد، بی انگیزه و ترسو ایفا نمی کنید یا اگر به این وظیفه قانونی، شرعی و ملی و وجدانی خود عمل می کنید خبرهای این گونه اقدامات در اختیار رسانه ها و افکار عمومی قرار نمی گیرد؟
مدیران نالایق از کجا آمده اند؟

6 – آقای جهانگیری در مقام معاون اول رئیس جمهور گفته اید «مدیری که اهل ریسک نیست برود در خانه بنشیند و وقت ملت را تلف نکند و بگذارد یکی بیاید که جرئت تصمیم گیری دارد» اما آیا به نظر شما مدیر ناکارآمد، ترسو و ریسک ناپذیری که بر مسند مدیریت تکیه زده، خود به خود سر کار آمده

و آیا چنین مدیرانی آن قدر ایمان، وجدان، انصاف و شهامت و کفّ نفس دارند که عنان مسئولیت را واگذارند تا دیگری بر مسند بنشیند و به درستی ادای وظیفه کند؟ چرا شما و دیگر مدیران ارشد کشور جدی تر پیگیری نمی کنید تا کشف کنید که مدیران ناکارآمد بی انگیزه آویزان از طریق کدام پارتی، رابطه، باندبازی، بده بستان و ... بر سر کار آمده اند تا علاوه بر این مدیران، گمارندگان آنان را نیز از صحنه مدیریت امور طرد و برکنار کنید.

آقای دکتر جهانگیری به نظر شما آیا مدیر بی انگیزه و نالایقی که مزه ریاست، حقوق و پاداش آن چنانی و موقعیت کذایی و بله قربان شنیدن «آدم کوچولوها» زیر زبان و دندانش مزه کرده، خودش دست بردار از این موقعیت ها!! خواهد شد یا این وظیفه شما و مدیران ارشد و رده های بالاتر و دستگاه های نظارتی است که چنین مدیرانی را در اسرع وقت برکنار کنید تا کارها را بدتر و خراب تر نکنند و مهم تر این که وقت ملت و یک کشور بزرگ و صاحب تمدن دیرینه را تلف نکنند و آرزوها و امیدهای مردم را به باد ندهند.

آیا ادامه مدیریت مدیران بی انگیزه، ترسو، نالایق و آویزان مصداق بارز «حق الناس» و تضییع حقوق یک ملت 80 میلیون نفری نیست؟!

و آیا همه آنانی که به هر دلیل در برکناری و عزل مدیران آویزان و بی انگیزه و ترسو اهمال و تعلل و سستی می کنند، به نوعی خود در تداوم نالایق گزینی از یک سو و شریک ناکارآمدی و سوءمدیریت چنین مدیرانی از دیگر سو نیستند؟!

آقای معاون اول رئیس جمهور پس لطفا خودتان جدی تر و محسوس تر شروع کنید و با توکل به خداوند در اقدامی دقیق و عاجل با کمک گرفتن از همه آن چه که دارید از آبرو و توان و اختیار و نفوذ کلام و ... استفاده کنید و تا می توانید لااقل سیستم اجرایی کشور را از وجود مدیران به قول خودتان آویزان و بی انگیزه و ریسک ناپذیر در این موقعیت حساس کشور پاک سازی کنید تا هم به وظیفه قانونی، ملی، شرعی، وجدانی و مدیریتی خود عمل کرده باشید و هم اگر نمی توانید «امیرکبیر» باشید لااقل در تاریخ انقلاب اسلامی معاون اول شجاع و توانمندی باشید که شر تعدادی مدیر نالایق را از سر مردم و کشور کم کرده و از آن مهم تر در سیستم انتخاب مدیر، انقلابی اساسی پدید می آورد و شانه هایش زیر بار سنگین حق الناس بسیار عظیم حضور مدیران آویزان و ترسو و نالایق در اداره کشور خم نشده، آقای جهانگیری مطمئن باشید علاوه بر مردم و تاریخ، خداوند علی اعلا شاهد و ناظر اعمال همه ما و به ویژه مدیران و مسئولانی است که مدعی تلاش برای تحقق عدالت و مدیریت اسلامی در نظام جمهوری اسلامی هستند.

موفقیت شما و دیگر مدیران و مسئولان کشور عزیزمان ایران، اداره و سامان دهی مطلوب امور این کهن مرز و بوم و ارائه الگوی مدیریت توانمند در نظام اسلامی به جهان امروز، آرزوی نگارنده و همه ایرانیان عاشق دین و میهن است.

همه مدیران در تمامی سطوح همیشه با خود یادآور این مهم باشند که به هر دلیلی که مسئولیتی بر عهده دارند، تنها مدیرانی سرافکنده و شرمنده درگاه الهی و تاریخ و محکمه وجدان و افکار عمومی و شهدای گران قدرمان نخواهند بود که از «فرصت خدمت» به شایستگی برای رشد و توسعه و پیشرفت کشور و خدمت به مردم استفاده کرده اند و ظرفیت ها و توان و سرمایه های انسانی و مادی وطن را هدر نداده اند و سستی و اهمال و ناتوانی، بی لیاقتی و سوءمدیریت از آنان «مدیران غاصب» مسئولیت نساخته باشد.

منبع: خراسان

دیدگاه کاربران

ناشناس۵۴۶۳۵۳۱۱:۰۳:۴۵ ۱۳۹۷/۶/۲۲
صحبت های روحانی و جهانگیری پشت تریبون بگونه ای است که انگار جلیلی رییس جمهوره!
ناشناس۵۴۶۴۲۶۱۲:۰۲:۵۰ ۱۳۹۷/۶/۲۲
ما خواهان محاکمه برادر ریس جمهور و برادر معاون اول همچون سایر مردم عادی هستیم
ناشناس۵۴۶۶۹۹۱۴:۵۶:۵۶ ۱۳۹۷/۶/۲۲
سئوال را از یکی بپرسند که خودش انگیزه ای داشته باشه !
ناشناس۵۴۸۴۹۸۰۹:۰۱:۳۶ ۱۳۹۷/۶/۲۴
انگیزه دارن که منتهی نه برای ما
ناشناس۵۴۶۷۹۶۱۶:۲۹:۰۴ ۱۳۹۷/۶/۲۲
قوه قضاییه باید درست عمل کند و به عدالت رفتار نماید
رضا۵۴۶۴۴۶۱۲:۱۵:۴۰ ۱۳۹۷/۶/۲۲
اگر جرات داری اول خودت برو کنار.
بهزادی۵۴۷۸۸۶۱۶:۵۴:۵۵ ۱۳۹۷/۶/۲۳
جرات که نداره هیچ حرفاش هم توخالیه مثل اعلان دلار 4200 تومنی که نتیجه اش شد دلار 15000 تومنی
ناشناس۵۴۶۳۵۶۱۱:۰۵:۵۹ ۱۳۹۷/۶/۲۲
اگه ایشون و تصور کرده که با ژست اپوزسیون گیری نسبت به دولت خودی ، بتونن مجدد در ۱۴۰۰ ملت رو به « تکرار» وادارند ، معلوم است کلا خیلی از ساده لوح اند..
ناشناس۵۴۶۹۱۴۱۸:۳۸:۳۰ ۱۳۹۷/۶/۲۲
من و خانوادم که عمرا دیگه به بهونه جنگ نشدن و تحریم و کار و نون و وحدت و «دشمن» رای بدیم.
ناشناس۵۴۶۳۷۸۱۱:۲۲:۴۹ ۱۳۹۷/۶/۲۲
شاید ایشان منتظر دستور هستند. بنابراین بنده خودم راساً دستور زیر را به ایشان ابلاغ میکنم: من به شما جناب آقای جهانگیری دستور می دهم که همین الان مدیران نالایق را برکنار نمایید و نتیجه این دستور را به اینجانب اعلام فرمایید. بدیهی است تمرد از این دستور به منزله تخطی از وظایف تلقی شده و برکنار می شوید.
محمد۵۴۶۳۸۱۱۱:۲۴:۴۱ ۱۳۹۷/۶/۲۲
اول یکی باید خود ایشان را برکنار نماید
ناشناس۵۴۶۴۳۳۱۲:۰۸:۱۵ ۱۳۹۷/۶/۲۲
کاملاً درسته ؛ همین طرح توزیع سکه و ارز را که باعث فاجعه اقتصادی شد آقای جهانگیری دادن
ناشناس۵۴۶۵۱۵۱۲:۴۴:۴۹ ۱۳۹۷/۶/۲۲
فروش سکه اگر نبود دلار الان خیلی گران تر بود عمو جون . سکه کالای مصرفی نیست
ناشناس۵۴۶۶۷۷۱۴:۳۹:۲۸ ۱۳۹۷/۶/۲۲
مطمناً شما اقتصادان نیستی ! چون دهها تن از اساتید اقتصاد دانشگاههای کشور در نامه ای به رئیس جمهور طرح توزیع سکه وارز را فاجعه بار دانستند. البته شاید در توزیع جیب شما هم شارژ شده باشد.
ناشناس۵۴۶۷۱۴۱۵:۰۷:۵۷ ۱۳۹۷/۶/۲۲
آره عموجون !!! برای مردم عادی کالای مصرفی نیست ؛ ولی برای عمو سکه ای ها کالای مصرفیه ، البته اگه سلطان سکه باشن ، میشه از نان شب هم واجب تر. البته وقتی عمو سکه ای ها سکه خواری می کنن ، این مردم عادی هستن که باید تاوان پس بدهند.
ناشناس۵۴۶۹۴۰۱۹:۰۲:۰۹ ۱۳۹۷/۶/۲۲
میزان منفی را دریاب
ناشناس۵۴۶۶۷۶۱۴:۳۸:۴۷ ۱۳۹۷/۶/۲۲
ایشان با بی کفایتی در مقام فرماندهی اقتصاد مقاومتی یک شبه با اعلام ارز 4200 تومانی پول کشور را در معرض سقوط قرار داد و تورم افسار گسیخته را به کشور تحمیل کرده است یک مهندس با فقد دانش اقتصادی بلای بزرگ بر اقتصاد کشور و زندگی مردم نازل کرده است . ایشان در نظام مسئول اسلامی باید برکنار ومحاکمه شود البته اگر کمی حس مسئولیت داشت قطعا قبل از ترتیب محکمه عدالت اسلامی تا کنون خودش استعفا داده و از مردم تقاضای بخشش می کرد .و دیگر در مورد اقتصاد سخن نمی گفت
مشعود۵۴۶۳۸۲۱۱:۲۴:۵۷ ۱۳۹۷/۶/۲۲
آقای جهانگیری توی این فیلم نقش کارگردان رو بر عهده داره!
ناشناس۵۴۶۴۱۲۱۱:۴۶:۲۰ ۱۳۹۷/۶/۲۲
همان هایی که به کار گماردند باید بر کنار کنند. ولی نمیشه چون اینا در انتخابات کمک دادند قلبا لسانا او عملا.
حقگو۵۴۶۴۱۷۱۱:۵۷:۱۳ ۱۳۹۷/۶/۲۲
شما برای اینکه وجهه از دست رفته خود را باز یابید اجازه دهید دادگاه فساد اقتصادی برادر شما و برادر ریس جمهور علنی برگزار و با انها برخورد قانونی و بدون ملاحظه بشود تا شاید حرف های شماها را کسب باور کند
ناشناس۵۴۶۴۷۱۱۲:۲۹:۱۵ ۱۳۹۷/۶/۲۲
اول رییس امور مالیاتی که رو برکنار کنید ایشون از نفس کشیدن مردم از سال های قبل هم مالیات دریافت میکنه و قوانین مالیاتی یک شب درست کرده .
ناشناس۵۴۶۴۷۲۱۲:۲۹:۴۲ ۱۳۹۷/۶/۲۲
تیتر جالبی برای مقاله انتخاب شده، واقعا مدیران نالایق را چه کسی باید برکنار کند؟
ناشناس۵۴۶۸۸۳۱۸:۱۵:۰۹ ۱۳۹۷/۶/۲۲
پدرخوانده "تَکرار"
ناشناس۵۴۶۴۹۲۱۲:۳۸:۲۰ ۱۳۹۷/۶/۲۲
با جهانگیری تا 1408
ناشناس۵۴۶۶۸۶۱۴:۴۳:۴۲ ۱۳۹۷/۶/۲۲
لطفاً اشاره بفرمایید که این اطلاعیه مربوط به سلطان سکه و شرکا هستش .
ناشناس۵۴۶۵۰۶۱۲:۴۱:۴۵ ۱۳۹۷/۶/۲۲
چرا باید بستگان مسعولان ارشد کشوری نظیر م.ج ،ح.ف و احمد عراقچی که متهم اقتصادی هستند آزاد بگردند و محاکمه شان برگزار نشود مردم می‌خواهند بدانند آیا عدالت در خصوص این افراد استثناست یا اعمال میشود ،با این شرایط چطور اعتماد مردم خدشه دار نشود
ناشناس۵۴۶۵۰۷۱۲:۴۲:۱۱ ۱۳۹۷/۶/۲۲
تنها کسی که توانست دلار را در کشور تک نرخی کند همین جهانگیری بود انهم چه تک نرخی
علی عسک۵۴۶۶۵۶۱۴:۰۹:۱۳ ۱۳۹۷/۶/۲۲
ازر ثابت 4200 تومانی ارز ثانویه 7500 تومانی ارز صادرات !!!!! ارز واردات!!!!! ارز .....
ناشناس۵۴۶۶۸۳۱۴:۴۲:۰۵ ۱۳۹۷/۶/۲۲
سه نرخ سر شکن پیدا کرده
ناشناس۵۴۶۶۹۰۱۴:۴۷:۲۹ ۱۳۹۷/۶/۲۲
البته جیب حقوق بگیرهای بیچاره را هم تک خرجی کردن. با یک بار خرید کردن دیگه چیزی برای خرج کردن باقی نمی مونه
ناشناس۵۴۶۵۴۴۱۲:۵۹:۲۶ ۱۳۹۷/۶/۲۲
آقای جهانگیری ببخشید که ما مردم، مدیر نالایق انتخاب کردیم
علی 671۵۴۶۵۴۵۱۲:۵۹:۲۸ ۱۳۹۷/۶/۲۲
این حرف آقایون هم مثل رئیس امنیت بودن ترامپه که می خواهد قطعنامه لاه را اجرا کند .ما منتظریم .حرف آقایون هم برای مردم زده می شود ،نه خودشان .منتظرند دستی از غیب برون آید .مردم را قشنگ سر کار گذاشته اند و کار خودشان را می کنند .
ناشناس۵۴۶۵۵۳۱۳:۰۴:۲۵ ۱۳۹۷/۶/۲۲
چه کسی شما را برکنار نماید؟؟؟؟؟!!!
ناشناس۵۴۶۵۵۴۱۳:۰۵:۰۲ ۱۳۹۷/۶/۲۲
فزقی نداره کی رئیس جمهور یا معاون بلشه در هر حال وضع مردم خراب خواهد بود
ناشناس۵۴۶۶۰۰۱۳:۲۶:۲۲ ۱۳۹۷/۶/۲۲
مدیران بی انگیزه را دلالان ارز ومفسدان اقتصادی گذاشته اند وباید خودشان بردارند دولت بدون اجازه آنها کاری نمیکند
عباس۵۴۶۶۴۸۱۳:۵۹:۰۵ ۱۳۹۷/۶/۲۲
اقا.تعویض ویا اخراج مدیران نالایق وریسک ناپذیر نیز خود خواهان ریسک میباشد!!!!!!!
ناشناس۵۴۶۶۵۹۱۴:۱۳:۰۹ ۱۳۹۷/۶/۲۲
به جناب آقای جهانگیری باید عرض کرد که ، اگر روزی حکم شود که آویزان ها و بی انگیزه ها و ریسک ناپذیرها از دولت پاک سازی شوند ، آن وقت دولتی هم در کشور باقی خواهد ماند .
حرف حق۵۴۶۶۷۰۱۴:۲۶:۳۰ ۱۳۹۷/۶/۲۲
نمیشه نمیشه چه کنم این دولت دولت نمیشه
ناشناس۵۴۶۶۷۳۱۴:۲۸:۴۴ ۱۳۹۷/۶/۲۲
مدیریت ریسک،دلارجهانگیری وشوک ارزی
نعمت الله جوکارنامیوندی۵۴۶۶۸۲۱۴:۴۱:۵۳ ۱۳۹۷/۶/۲۲
وقتی روحانی وجهانگیری با دردست داشتن سکان قوه محریه خودبه عنوان منتقدصحبت می کنند حس میکنم به شعورمخاطبین توهین می شود.
ناشناس۵۴۶۷۵۹۱۵:۵۰:۱۷ ۱۳۹۷/۶/۲۲
آقای جهانگیری اگر به قیامت و جهنم ایمان داری از ریاست برو از نوجوانی تا الان که 50سالمه اسمت تو گوشمه از استانداری اصفهان تا.................
ناشناس۵۴۶۸۴۰۱۷:۰۸:۲۷ ۱۳۹۷/۶/۲۲
چرا اقدام نمیکنید مدیران بی انگیزه را شما که می گویی کشور در وضعیت خطیری است؟
ناشناس۵۴۶۸۴۶۱۷:۱۵:۱۲ ۱۳۹۷/۶/۲۲
مدیران بی انگیزه نگو مدیران بی عرضه بگو
ناشناس۵۴۶۸۵۹۱۷:۳۱:۳۵ ۱۳۹۷/۶/۲۲
دولت به سختی در مقابل خواست مردم در برکناری وزرا و مدیران نالایق و فاسد مقاومت میکند. این یعنی این که دولت به حرف و دغدغه مردم و منتقدین هیچ اهمیتی نمی دهد و نتیجه اش شده این وضع فلاکت بار کشور.
ناشناس۵۴۶۹۸۱۱۹:۴۲:۵۰ ۱۳۹۷/۶/۲۲
زمانی که وزیر صنایع بود دیپلم بود کی دکترا را گرفته االله اعلم
ناشناس۵۴۷۱۱۲۲۳:۰۹:۰۶ ۱۳۹۷/۶/۲۲
میتونید یک نفر انگیزه دار معرفی کنید؟ اگر رانتتو و نجومی ها و این موارد را از شماها بگیرند بازهم انگیزه خدمت به مردم بدبخت رو دارید ،مثل برادرتان و حسبن فریدون و عراقچی و ....؟
ناشناس۵۴۷۲۵۶۰۱:۴۱:۵۸ ۱۳۹۷/۶/۲۳
این آقا کی دکتر شد.خدا را شکر بیشتر مدیران ما تحصیلات بالای دکترا دارند!!!!!!
جلال۵۴۸۱۹۲۲۲:۴۱:۵۸ ۱۳۹۷/۶/۲۳
جالب مدیران کشور همه در حال مصاحبه هستند ... همه فقط حرف میزنند ... هی دستور صادر میکنند انگار ما بدهکاریم .....
ناشناس۵۴۸۹۷۸۱۲:۵۷:۳۱ ۱۳۹۷/۶/۲۴
شما پیش قدم شو تا اونها هم بهشون بر بخوره
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

    2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

    3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

    4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

    5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

    6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

    7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

    8. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

    9. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

    10. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

    11. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

    12. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

    13. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

    14. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

    15. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

    16. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

    17. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

    18. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

    19. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

    20. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

    21. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

    22. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

    23. ایران بر انتخابات ریاست جمهوری روسیه نظارت دارد

    24. ایران و آمریکا به «جنگ سخت» نزدیک شده‌اند؟

    25. اظهارات پزشکیان درباره رئیس احتمالی مجلس آینده

    آخرین عناوین