مستندات تخلفات تحصیلی "حسین فریدون" اعلام شد + جزئیات

گروه سیاسی الف،   3970618139 ۴۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس سابق کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس که پرونده تحصیلی برادر رئیس‌جمهور پیش از این برای جمع‌بندی در اختیار او قرار گرفته بود، جزئیات جدیدی از تخلفات تحصیلی او را اعلام کرد.

مستندات تخلفات تحصیلی "حسین فریدون" اعلام شد + جزئیات

به گزارش تسنیم، اواسط سال 93  با رسانه‌ای شدن ماجرای تخلف تحصیلی "حسین فریدون" برادر رئیس‌جمهور برای پذیرش در مقطع دکتری دانشگاه پردیس شهید بهشتی تهران کمیته‌‌ای در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در همین زمینه تشکیل و 3 عضو این کمیسیون مسئول پیگیری این موضوع شدند.

پس از تدوین گزارش، محمد جواد ابطحی یکی از اعضای این کمیته 3 نفره اعلام کرد که تخلف در این پرونده محرز شده، اما به دلیل اختلافاتی که میان تیم 3 نفره وجود دارد، مستندات در اختیار محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون قرار گرفته تا جمع‌بندی نهایی را ارائه کند.

در 29 خرداد سال جاری با برگزاری انتخابات اعضای هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات محمدرضا عارف رئیس فراکسیون اصلاح‌طلبان مجلس جایگزین زاهدی به عنوان رئیس شد و با این تغییر و تحولات پرونده تحصیلی برادر رئیس‌جمهور در اختیار عارف قرار گرفت تا وی جمع‌بندی نهایی را انجام دهد و نتیجه را برای  تعیین تکلیف ارائه کند که تاکنون از اعلام نظر درباره این پرونده خودداری کرده است.

در همین حال محمد مهدی زاهدی رئیس سابق کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگویی برای اولین‌بار جزئیاتی جدیدی از تخلفات صورت گرفته در پرونده تحصیلی برادر رئیس‌جمهور را اعلام کرده است.

**ورود فریدون با رانت و فشار سیاسی

وی در همین زمینه اظهار داشت: یقیناً براساس  محتوای گزارشات رسیده به کمیسیون و همچنین برخی مستنداتی که آقای ابطحی عضو کمیته 3 نفره بررسی پرونده تحصیلی برادر رئیس‌جمهور ارائه کرده ، ورود آقای حسین فریدون به دوره دکتری آن هم به یکی از دانشگاه‌های بزرگ کشور، بر اساس فشار‌های سیاسی و به عبارتی رانت سیاسی و اعمال قدرت بوده است.

وی با بیان اینکه نحوه ورود برادر رئیس‌جمهور به دانشگاه پردیس شهید بهشتی نکته اختلافی در گزارش کمیته 3 نفره این کمیسیون بود، افزود: بنده به عنوان رئیس سابق کمیسیون این دو گزارش را مطالعه کرده و به این نتیجه رسیدم که لازم است این دو گزارش تجمیع شود. این تجمیع در حال آماده شدن بود که ریاست کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تغییر کرد و دکتر عارف  در این سمت جایگزین بنده شد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس با اعلام اینکه در حال حاضر این گزارش‌ها در کمیسیون موجود است و آقای عارف می‌تواند آنها را در کمیسیون مطرح کند، یادآور شد: رئیس فعلی کمیسیون مسئول جمع‌بندی نهایی و ارائه گزارش‌ها برای رای‌گیری در صحن کمیسیون است.

زاهدی با بیان اینکه محمد جواد ابطحی و آقای قمی به عنوان رئیس کمیته 3 نفره هر کدام گزارشات جداگانه‌ای را به کمیسیون ارائه کرده‌اند که در گزارش آقای قمی برخی از مستندات نادیده گرفته شده است،گفت: برای مثال بر اساس مستندات و گزارشاتی که وجود داشت گروه علمی که آقای فریدون قرار بود در آنجا ادامه تحصیل دهد رسما با این موضوع مخالفت کرده و امضاء اعضای گروه موجود است اما هیچ مستندی دال بر اینکه گروه با تحصیل وی موافقت کرده، وجود ندارد.

**برادر رئیس‌جمهور با فشار به مدیر گروه دانشگاه شهید بهشتی در مقطع دکتری تحصیل کرد

وی ادامه داد: مستندات دستی مبنی بر فشار برای ورود حسین فریدون به دانشگاه وجود دارد که در آن به صراحت به این موضوع  اشاره نشده، اما مضمون آن این است که آقای فریدون در دانشگاه پذیرفته شود. این در حالی است که گروه دانشگاه پذیرنده با این موضوع مخالفت کرده است و با این تصمیم دیگر کار تمام بوده و حق نداشتند مجدداً با اعمال فشار از بالا و از درون وزارتخانه، به هیئت رئیسه دانشگاه و از آنجا به گروه باعث شوند در نهایت تحت این فشار‌ها رئیس گروه اعلام کند، مانعی برای این موضوع ندارد.این در حالی است که هیچ‌گاه در عرف دانشگاه چنین چیزی وجود ندارد بلکه گروه است که تصمیم‌گیری می‌کند.

**وزارت علوم برای ورود فریدون به دانشگاه شهید بهشتی فشار وارد کرده است

نماینده کرمان در مجلس تصریح کرد: یک سری از مستندات در گزارش آقای ابطحی وجود دارد که آن مدارک در اختیار آقای قمی نبود و همین مستندات نشان می‌دهد، فشار از بیرون یعنی از سوی وزارتخانه به دانشگاه بوده است.

گفتنی است، هفته گذشته قرار بود حسین فریدون از رساله دکتری خود خود با عنوان "گفتمان عدالت در سیاست‌ خارجی جمهوری اسلامی ایران؛ چالش‌ها و دستاوردها" دفاع کند، اما به‌دلیل عدم حضور یکی از اساتید داور پایان‌نامه جلسه به روز دیگری موکول شد. به گفته برخی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی علت لغو جلسه دفاع پایان نامه وی، امتناع یکی از اساتید این رساله به دلیل ضعف علمی آن بوده؛ با این حال قرار است برادر رئیس‌جمهور طی روزهای آینده از رساله جنجال‌برانگیز دکتری خود دفاع کند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۵۳۹۶۸۳۱۴:۲۳:۵۰ ۱۳۹۷/۶/۱۸
به جای این سیاسی بازی ها فکر حل مشکلات اقتصادی مردم باشید
ناشناس۵۳۹۷۲۲۱۴:۳۷:۵۸ ۱۳۹۷/۶/۱۸
اینا از این راه نان میخورن کاری به مشکلات اقتصاد ندارند مگر اینکه وسیله ضربه باشد.
ناشناس۵۳۹۷۴۶۱۴:۴۵:۵۲ ۱۳۹۷/۶/۱۸
نبوغ تقلّب در این خانواده حیرت انگیزه.
ناشناس۵۳۹۷۵۹۱۴:۴۹:۳۴ ۱۳۹۷/۶/۱۸
این سیاسی بازی نیست. بلکه کامنت شما نوعی سیاسی بازی است. حل مشکلات اقتصادی به جای خود، جلوی رانت تحصیلی یکی از اعضای خانواده رئیس جمهور باید گرفته شود. ایشان نماینده جمهور شده اند که مشکلات ملت را حل کنند نه این که رانت برای خانواده شان در نظر بگیرند.
علی۵۳۹۸۱۸۱۵:۱۱:۵۲ ۱۳۹۷/۶/۱۸
سیاسی کاری نیست اتفاقا عمده مشکلات مردم بخاطر همین نوع رانتهاست
ناشناس۵۴۰۰۷۲۱۷:۲۱:۳۷ ۱۳۹۷/۶/۱۸
اگه مال همه افشا شد که تعدادشون هم کم نیست من باور میکنم سیاسی نبوده . برو عمو
ناشناس۵۳۹۹۴۷۱۶:۰۸:۲۳ ۱۳۹۷/۶/۱۸
سلام مثل (دیگ به دیگ میگه روت سیاه ) مصداق فرزند زاهدی وبرادر روحانی است!
ناشناس۵۴۰۰۷۱۱۷:۲۰:۱۹ ۱۳۹۷/۶/۱۸
چی میگی ژن خوب برای فرار از پاسخگویی
مجید۵۴۰۰۵۲۱۷:۰۲:۰۰ ۱۳۹۷/۶/۱۸
مدارک اکثر مدیران کشور همین طوری است و به خاطر همین بیسوادان مدرک دار ، با پستهای مدیریتی بالا ست که به این روز افتادهایم .
ناشناس۵۴۰۳۱۱۱۹:۵۰:۵۱ ۱۳۹۷/۶/۱۸
تخلفات مالی ایشان که با وثیقه آزاد است کی بررسی و دادگاهی می‌شود
آ۵۴۰۶۴۹۰۱:۱۲:۴۹ ۱۳۹۷/۶/۱۹
البته ما موافق جلوگیری از رانت و این دکترا گرفتن های الکی هستیم ولی واسه همه افراد چه این طرفی چه اون طرفی. ماجرای دختر وزیر علوم قبلی چرا پیگیری نمیشه.
ناشناس۵۳۹۶۸۷۱۴:۲۶:۰۲ ۱۳۹۷/۶/۱۸
مگه شهر هرته مجری قانون خودش بی قانونی می کنه این اسلاحتلبا رو باید یه گوشمالی حسابی داد
ناشناس۵۳۹۶۹۱۱۴:۲۷:۱۴ ۱۳۹۷/۶/۱۸
حالا این دکتر نشه چی میشه؟ الان جامعع دانشگاهی با این همه نخبه منتظر نظریات جهانی ایشونه؟
شاهرخ۵۳۹۷۰۲۱۴:۳۱:۱۹ ۱۳۹۷/۶/۱۸
دکتر بیسواد تو این مملکت زیاد داریم ... حداقل خوشتیپ هست خخخخخخخخخ
ناشناس۵۳۹۷۰۴۱۴:۳۱:۳۹ ۱۳۹۷/۶/۱۸
لطفا در مورد بورسیه های زمان اون محمود هم مطلب بنویسید
ناشناس۵۴۰۰۰۶۱۶:۳۹:۰۲ ۱۳۹۷/۶/۱۸
چند برابر کردن قیمت همه چیز از نان و پنیر تا مسکن و زمین حاصل مدیریت جهانی معجزه هزاره سوم بود که تکرار نمی شود مگر توسط دوستان او..!
ناشناس۵۳۹۷۴۹۱۴:۴۶:۳۷ ۱۳۹۷/۶/۱۸
پسر خودت چگونه هیات علمی خواجه نصیر شده؟
ناشناس۵۴۰۶۷۷۰۲:۱۳:۵۵ ۱۳۹۷/۶/۱۹
ژن خوب عین لبخند ژکوند میمونه دل میبره راه باز میکنه
ناشناس۵۴۰۷۰۳۰۴:۰۵:۴۲ ۱۳۹۷/۶/۱۹
من همکلاسی ایشون بودم که بدون کنکور در دانشگاه فردوسی پذیرفته شدن و سپس در همان دانشگاه بدون کنکور دکتری گرفتند و در ضمن تحصیل هیات علمی دانشگاه خواجه نصیر شد. ایشان با معدل بسیار پایینی در دانشگاه کرمان لیسانس گرفتند. با تشکر یکی از فارغ التحصیلان کامپیوتر دانشگاه فردوسی
ناشناس۵۳۹۷۵۱۱۴:۴۸:۰۱ ۱۳۹۷/۶/۱۸
به دلیل ضعف علمی آن بوده؟/ کلن اکثر قریب به اتفاق پایان نامه های ایران اینطورین. البته بنده طرفدار فریدون نیستم ولی شائبه سیلسی داره و این درست نیست. بایستی عدالت برای همه باشه.
ناشناس۵۴۰۶۹۳۰۳:۰۳:۲۴ ۱۳۹۷/۶/۱۹
من ایران که بودم نزدیک 1500 تا پایانامه برای این و اون نوشتم..:))
ناشناس۵۳۹۸۵۱۱۵:۲۵:۵۷ ۱۳۹۷/۶/۱۸
دروغ های سیاسی زود رو میشه الف
ناشناس۵۳۹۸۹۰۱۵:۴۳:۲۴ ۱۳۹۷/۶/۱۸
یه تحقیق هم راجع به نحوه هیئت علمی شدن آقای فروزنده در دانشگاه تربیت مدرس بفرمایید و نتایجش رو اعلام کنید
ناشناس۵۳۹۹۱۳۱۵:۵۱:۱۴ ۱۳۹۷/۶/۱۸
ای کاش پرونده مابقی آقایان و خانم‌ها که یکدفعه شروع به خواندن دکتری همزمان با مسوولیت‌های سیاسی خودشان می‌کنند هم بررسی میشد.
ناشناس۵۳۹۹۳۲۱۶:۰۰:۵۰ ۱۳۹۷/۶/۱۸
بالاخره معلوم نشد چه کسی به کدام فرد دانشگاهی فشار آورده. بورسیه ها را خوب ماستمالی کردید رفت.
ناشناس۵۳۹۹۳۵۱۶:۰۱:۱۲ ۱۳۹۷/۶/۱۸
مشکل اینه که همه مسوولان بلا استثنا مشکل مدرک تحصیلی دارند و وقتی فقط یک عده خاص را نشانه میروید شبهه سیاسی کاری بوجود میآید. کلا حال گزینش و پذیرش دانشجوی ما خوب نیست
ناشناس۵۳۹۹۹۴۱۶:۳۳:۴۹ ۱۳۹۷/۶/۱۸
این یک مورد از هزار مورد است در دولت های قبل هم بودن شک بوده ( اگر به فرض درست باشد) سیاسی رو شده ....
ناشناس۵۳۹۹۵۳۱۶:۱۰:۵۱ ۱۳۹۷/۶/۱۸
خوب بگیرید زندانش کنید بازیچه نیستیم با این مسئله معامله نکنید برای معامله با روحانی همه کاری میکنید حتی تهمت زدن ووووو اگر راست میگید مقابله کنید نه معامله
نصر۵۳۹۹۶۴۱۶:۱۸:۰۴ ۱۳۹۷/۶/۱۸
سندی ارائه نشده است ؟
ناشناس۵۴۰۰۰۰۱۶:۳۶:۵۳ ۱۳۹۷/۶/۱۸
مستندات نمی خواهد..الان یک بچه پیش دبستانی هم می داند شما یک مشت دزد و راهزن هستید که به اسم دین امده اید نابود کنید و ببرید و بخورید..
ناشناس۵۴۰۰۲۱۱۶:۵۰:۲۴ ۱۳۹۷/۶/۱۸
مدارک تحصیلی اون نماینده رو که اسم یه موزه رو بلد نبود هم چک کنید و خیلیهای دیگه
ناشناس۵۴۰۰۲۵۱۶:۵۱:۳۴ ۱۳۹۷/۶/۱۸
از اسناد چاپ شده متشکرم!
استاد دانشگاه تهران۵۴۰۰۶۸۱۷:۱۷:۲۰ ۱۳۹۷/۶/۱۸
بسیاری از بورسیه های اوایل انقلاب اول مربی شدند بعد بورس دکتری خارج گرفتند و حال استاد هستند!
ناشناس۵۴۰۰۸۲۱۷:۲۷:۴۳ ۱۳۹۷/۶/۱۸
بنده سال ۷۱ در دانشگاه آزاد تهران تحصیل میکردم.مهندسی صنایع.در آن سال چند نفر از مدیران میانی و بالا شرکت گاز نفت خودروسازای وزارت راه ....هم پذیرفته شده بودند.آن سالها پیک ورود به دانشگاه بود.البته با توجه ظرفیت این افراد واقعا ورودشان جای سوال داشت.از طرفی هم در زمان تحصیل اصلا حضور فیزیکی در دانشگاه نداشتن در آخر ترم هم بالاترین نمرات برای ایشان بود.اکثر این مهندسین!!!~~اکنون با بالاترین حقوق ومزایا بازنشسته شده اند و دوباره در همان سازمانها به کار گرفته شده‌اند
شهروندقانونمدار۵۴۰۱۱۲۱۷:۴۷:۴۹ ۱۳۹۷/۶/۱۸
ازقدیم گفتندمرگ فقیروننگ غنی صداندارد!!
علی 671۵۴۰۱۶۱۱۸:۱۶:۰۲ ۱۳۹۷/۶/۱۸
مگه شخص شاخص رئیس جمهور هم اینطوری نبوده است که از رساله دیگری اسنفاده کرده بود که گندش در آمد .اینا تو مملکت ما چیزی نیسن .اکثراًهمنطوری مدرک گرفته اند .سواد صفر مدرک دکتر در فلان رشته بزرگ ،عمل صفر .بشتر رجل و همین نمایندگان که با اسم دکتر و مهندس صدا می شوند همیطوری فریدون وار به شاخص دکتری نزول ارجع فرموده اند 0مبارک باشد .حالا که شوره بزن گلش .
علی۵۴۰۱۸۴۱۸:۲۶:۰۲ ۱۳۹۷/۶/۱۸
الان چه مستنداتی ارائه شده ؟؟اینها که همش تهمت بود سند ارائه بدید و برخورد کنید
هیات علمی دانشگاه۵۴۰۲۹۵۱۹:۴۳:۴۵ ۱۳۹۷/۶/۱۸
متاسفانه از این دست تخلفات، بده بستانها، رابطه بازی، رانت و استخدام هیات علمی یا پذیرش دکتری در دانشگاهها فراوان هست.
ناشناس۵۴۰۳۵۱۲۰:۲۹:۴۳ ۱۳۹۷/۶/۱۸
مگر داداشش که از اسکاتلند دکتری گرفت و انگلیسیش از احمدینژاد بدتره، چه گلی سر مردم زد؟
ناشناس۵۴۰۳۶۰۲۰:۵۱:۳۳ ۱۳۹۷/۶/۱۸
مثل اینکه دلواپسان ورسانه های زنجیره ایش سوژه مهمی ندارند،این همه مشکلات جامعه اعم از اقتصادی وسیاسی وفرهنگی حاد ومزمن شما چسبیدید به پذیرش ودکتری این اقا ،لطفا بقیه افرادچی انصافا برای همه افراد ومتخلفین درپستها وحوزه های مختلف این همه مطلب میزنیدبرای خیلیها اثبات شده این حرفها برای خدا ومردم نیست برای باند وجناح وگروه خود است.
سید علی حجازی۵۴۰۳۶۵۲۰:۵۴:۵۲ ۱۳۹۷/۶/۱۸
تورو خدا جمع کنید این مسخره بازی ها چیه اصلا ایشان شیش مدرک دکترا هم بگیره که چی ؟؟ ایشان اگر مشکل داشته باشند که اصلا میگیم داره به قوه قضاییه مربوط است این روش افشاگری گروهکهای اوایل انقلاب است که افراد خداترس و با تقوا اینگونه برخورد نمی کنند می دانیم و می دانید که هدف تون رئیس جمهور است که الان هزار مشکل تو مملکت هست و تا ایشان گوش به فرمان رهبر است ماهم مخلصش هستم
بر باد رفته۵۴۰۳۹۸۲۱:۲۹:۲۲ ۱۳۹۷/۶/۱۸
درسته خودم میدونم قبول شدن در مقطع دکترا و پایان نامه نوشتن چقدر سخته و تقلب و رانت چقدر زشت اما ای کاش تمامی این افراد از جمله مسئولین سایت الف و تسنیم همینقدر در مورد بورسیه های دولت قبل و نفراتی که بورس شدند یا تحصیل برخی نمایندگان ادوار گذشته در دانشگاه آزاد یا پرونده ی تحصیلی و استخدام جناب قاضی مرتضوی و همسرشون و مهدی هاشمی و بورسیه اش و دکتر کردان قلابی و معاون رئیس جمهور دولت قبل دکتر رحیمیِ قلابی یا پروفسور عباسی سخنور معروف هم یه چند سطر مینوشتی کاش میدونستم این متن را چه کسی یا کسانی نوشته اند و میدانم نظراتم به دلیل حرف حق زدن مثل همیشه سانسور میشه اما کاش جناب احمد توکلی شما یه خورده حتی یه سر سوزن انصاف داشتی و به خبرنگارانت یاد میدادی که وقتی در مورد یه فساد مینویسن موردی برخورد نکنن برای همه بنویسن یه خدایی هست و یه قیامتی و یه پل صراطی؛ به نوبت خودم به عنوان یه تحصیل کرده ی بیکار روز قیامت اگر قیامتی واقعا باشه یقه ی تک تکتون را میگیرن؛ حتا شما جناب توکلی که داعیه دار مبارزه با فساد و شفافیت هستید
ناشناس۵۴۰۴۱۲۲۱:۴۵:۵۴ ۱۳۹۷/۶/۱۸
اگر برخی دیگر از مسولین دارای دکترا را از صدر تا ذیل تحقیق شود چیزی بهتر از اقا فریدون نیستند دلیل وضع اقتصاد و سیاست و معیشت مردم میزان توانایی اقایان دکترا های کیلونی را اثبات میکند
ناشناس۵۴۰۴۷۷۲۲:۲۳:۴۰ ۱۳۹۷/۶/۱۸
مدرک دکتری و کرسی‌های دانشگاهی‌ مقامات عالیه: ۱. به طور کلی برای مقامات عالیرتبه کسر شان است که به مدرکی مانند دکتری احساس نیاز کنند. مثلا کسی که سرلشگر یا وزیر است، بخواهد در یک دانشگاهی (داخلی بدتر از خارجی) در سنین ۵۰ سالگی تازه دانشجوی دکتری بشود که چه؟ این هم وهن دانشگاه است هم وهن خود مقامات که به (لابد جنبه زینتی) دکتری اینقدر احساس نیاز می‌کنند. ۲. امیدوارم روزی مجلسی آنچنان با پرنسیب سرکار بیاید که قانونی وضع کند که ثبت نام مقامات عالیه (ولو در حد بخشدار) در دوره‌های تحصیلی در حین داشتن پست اجرایی را ممنوع کند. زیرا که (الف) چنین فردی حتی اگر خودش هم نخواهد، هیمنه مقام اجرایی‌اش محیط دانشگاهی را تحت تاثیر قرار خواهد داد و رانت ناخواسته برایش ایجاد خواهد شد. (ب) بدیهی است که کسی که بخشدار، فرماندا یا‌ استاندار یا نماینده مجلس یا وزیر یا رییس جمهور است، اصلا وقت ندارد که درس بخواند! اگر وقت کند که درس بخواند بی‌تردید در وظیفه خود در پست اجرایی‌اش کوتاهی کرده است. مقام محترم بایستی درس را در جوانی‌اش می‌خوانده که نخوانده. الان هم اگر اینقدر عشق و علاقه به درس دارد، منعی ندارد از پست و مقام عالیه اش استعفا دهد و بین درس و مقام یکی را انتخاب کند. ۳. به طور کلی تجربه من از دانشجویانی که سن شان نزدیک سن استاد یا بالاتر از سن استاد است این است که این دسته از دانشجویان اصلا نمی‌توانند شاگردی بکنند، چون سن و سالشان اجازه نمی‌دهد. حال به این مساله اضافه کنید که دانشجوی بزرگسال مثلا استاندار یا وزیر یا سرلشگر باشد یا اقارب آنها باشد! شما فکر می‌کنید چنین آدمی اصلا تز دکتری انجام می‌دهد؟ س ا جعفری دانشیار فیزیک - دانشگاه صنعتی شریف
از سار کاشان۵۴۰۵۳۶۲۳:۰۴:۳۵ ۱۳۹۷/۶/۱۸
سیاسی بازی درد بی درمان کشور شده چرا فقط آقای فریدون ؟ اسناد کجاست ؟ هدف از تمرکز بر پایان نامه و تحصیلات ایشان چیست؟ ضمنا اگر هر کسی متخلف بوده شدیدا باهاش برخورد بشه
ناشناس۵۴۰۵۵۲۲۳:۱۶:۱۲ ۱۳۹۷/۶/۱۸
چند وقته این موضوع رو مطرح میکنن، ولی ایشون در حال طَی کردن مراحل اخذ مدرکند، خوب اگه چنین چیزی هست، چرا ممانعت از ادامه کار نمیشه؟
ناشناس۵۴۰۶۲۲۰۰:۱۸:۱۹ ۱۳۹۷/۶/۱۹
مردم نان ندارن اینها تو جنگ زرگری
ناشناس۵۴۰۷۰۰۰۳:۵۲:۴۵ ۱۳۹۷/۶/۱۹
اگر بخواهند به مدرک تحصیلی مدیران مملکت گیر داد بیش از نیمی رسوا میشوند.مشکل زمانی شروع شد که دانشگاه های پولی تاسبس شدند و ارزش علم و تحصیل از بین رفت. واقعا بعد از انقلاب ارزش چه چیزهایی افزایش یافته؟ ارزش عمر مردم،ارزش معلمین،ارزش نظامی ها،ارزش کارمند دولت بودن،ارزش... حتی ارزش مروج دین بودن(معممین بزرگوار) کم و کم و کم شد و احترامها از بین رفت..
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  14. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  18. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  19. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  20. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  21. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  22. موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر

  23. واکنش ضرغامی به طرح نور و بازگشت گشت ارشاد

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  4. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  5. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  6. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  7. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  8. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  9. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  10. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  11. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  12. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  13. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

  14. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  15. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  16. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  17. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  18. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  19. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  20. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  21. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

  22. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

  23. یک سیلی برای تنبیه

  24. ضرب‌الاجل مجلس برای دولت / منتظر مدیریت بازار ارز هستیم  

  25. همسر سید مصطفی خمینی درگذشت

آخرین عناوین