دادستان کل: در سه چهارم سال‌های بعد انقلاب، فرمان در دست اصلاح‌طلبان بود، ببینید چه کرده‌اند/ افرادی که افکار غربی و زندگی میلیاردی دارند، نمی‌توانند با آمریکا به جنگ اقتصادی بروند

گروه سیاسی الف،   3970614099 ۱۰۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۲۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

دادستان کل کشور با بیان اینکه اصلاح طلبان خیلی مدعی هستند، گفت: من نه اصول گرا هستم نه اصلاح طلب اما وقتی حساب می‌کنیم میبینیم بیش از سه چهارم سنوات بعد انقلاب، فرمان دست اصلاح طلبان بوده است اما ببینید اصلاح طلبان چه کرده‌اند؟

دادستان کل: در سه چهارم سال‌های بعد انقلاب، فرمان در دست اصلاح‌طلبان بود، ببینید چه کرده‌اند/ افرادی که افکار غربی و زندگی میلیاردی دارند، نمی‌توانند با آمریکا به جنگ اقتصادی بروند

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری طی سخنانی در شانزدهمین همایش تخصصی دادستان‌ها عمومی و انقلاب مراکز استان و دادستان‌های نظامی سراسر کشور اظهار کرد: دادستان در صحنه کارزار برای ایجاد امنیت،‌ خدمت به مردم، احقاق حقوق آنها و ایجاد نظم در جامعه، «محور» است و لذا به موجب قانون، همه نیروهای نظامی و انتظامی و اطلاعاتی، ضابط دادستان هستند و نباید این جایگاه را دست کم گرفت.

وی خاطر نشان کرد: قبلا هم گفته‌ام دادستان ساعت کار ندارد و همیشه باید در صحنه باشد، البته رفتن به مرخصی حق شماست، ولی اقتضای کار این است و دادستان نمی‌تواند شهر را بی دادستان بگذارد، مگر در موارد ضرورت که آن هم معاون او کارها را انجام می‌دهد.

محمدجعفر منتظری با بیان اینکه تکلیف اصلی ما در خدمت مردم بودن آن هم بدون ساعت کار است خطاب به دادستان‌ها ادامه داد: من از تلاش‌های شما خبر دارم و زحمات شما قابل تقدیر است. من سعی می‌کنم هم بخش پر و هم بخش خالی لیوان را ببینم. طبق گزارش‌هایی که می‌آید تلاش‌ها زیاد و آن بخش پر لیوان افتخار آفرین است اما بخش خالی هم داریم. هدف اصلی این گردهمایی‌ها این است که آن بخش‌های خالی را شناسایی و خلاها را پر کنیم.

دادستان کل کشور با بیان اینکه بخش نظارت بر دادسراها را باید جدی بگیریم، گفت: ما بیش از 400 دادسرا در سراسر کشور داریم و لذا همه باید در امر نظارت مکمل هم باشیم. تا نظارت درست هم نباشد اصلاح صورت نمی‌گیرد. من آرزو می‌کنم رئیس قوه قضائیه به صورت مخفی بیایند و بر عملکرد من نظارت کنند زیرا مدعی نیستم هر کاری که انجام می‌دهم و هر تصمیمی که می‌گیرم درست است و من دوست دارم ضعف‌هایم به من منتقل شود.

منتظری با اشاره به اهمیت انتقاد منصفانه گفت: انتقاد باید همان ویژگی‌های «المومن مرآه المومن» را داشته باشد. یعنی همانند آیینه باید صاف و سالم باشند و من که می‌خواهم انتقاد کنم باید آیینه وار عمل کنم و دنبال مچ گیری نباشم. یکی دیگر از ویژگی‌های آینه این است که سرو صدا نمی‌کند و فریاد نمی‌زدند.

وی با بیان اینکه دادستانی کل کشور در راستای ماده 288 قانون آیین دادرسی کشوری باید بر دادستانی‌های سراسر کشور نظارت کند گفت: بعد از گذشت چهار سال از تصویب قانون جدید آیین دادرسی کشوری، نحوه نظارت و سازوکار هنوز تعریف نشده و این یک نقص است. نظارت بر دادسراهای نظامی هم ویژگی‌های خود را دارد و من تقاضا دارم که دادستان‌های نظامی امروز این مساله را نیز بررسی کنند.

دادستان کل کشور از دادستان‌های مراکز استان‌ها و دادستان‌های نظامی سراسر کشور خواست که خودشان طالب نظارت باشند و اگر غفلتی در دادستانی کل برای نظارت دیدند خودشان دادستانی کل را دعوت به نظارت کنند.

وی با اشاره به تکلیف قانونی دادستانی کل برای نظارت بر دادسراها گفت: این امر تا امروز تقریبا مغفول مانده است و امروز باید بررسی کنیم نحوه نظارت بر دادسراها چگونه باید باشد. البته می‌دانم دادستان‌های مراکز استان‌ها خودشان کارشان زیاد است و نمی‌رسند که به همه دادسراهای استان سر بزنند که برای این موضوع هم باید سازوکاری تعریف شود.

منتظری در ادامه با اشاره به شرایط روز کشور گفت: می‌دانید که شرایط امروز کشور شرایط مطلوبی نیست. روز گذشته من به قم رفتم و در آنجا یک متن سخنرانی از مرحوم احمدآقا خمینی به دست من رسید که بخشی از آن منتشر شده است. این متن مربوط به سال 73 است و وقتی آن را می‌خوانم می‌بینم شرایط امروز کشور دقیقا در همان سال هم وجود داشته است. آن زمان دولت آقای هاشمی بوده است که خداوند ایشان را رحمت کند. ابزار کار هم در دست آقایان اصلاح طلب مدعی بوده است.

وی با بیان اینکه اصلاح طلبان خیلی مدعی هستند، گفت: من نه اصول گرا هستم نه اصلاح طلب اما وقتی حساب می‌کنیم میبینیم بیش از سه چهارم سنوات بعد انقلاب، فرمان دست اصلاح طلبان بوده است اما ببینید اصلاح طلبان چه کرده‌اند؟ در این نامه مرحوم احمدآقا خمینی می‌گویند آیا اختلاس هم آمریکا انجام داده است؟ مگر نگفتید دلار را روی 100 تومان نگاه می‌دارید؟ لذا می‌خواهم بگویم این شرایط را قبلا هم داشته‌ایم پس نگران نباشید. خودمان باید محکم بایستیم و پا در میدان جنگ بگذاریم. در مقابل تلاش‌های دشمن باید به جامعه امید تزریق شود. اگر گروهی می‌خواهند در جامعه ناامنی ایجاد کنند این وظیفه قانونی و شرعی شماست که در تلویزیون و رسانه‌ها بیایید به مردم امید ببخشید و برای مردم تدوین کنید که دارید قاطعانه با فساد برخورد می‌کنید.

دادستان کل کشور اظهار کرد: در تاریخ اسلام ملاحظه می‌کنید یکی از بزرگترین مسائلی که خداوند به پیامبر در مقابله با دشمن فرموده، ایجاد رعب در دل دشمن است. ترامپ و اینها در دلشان جز ترس چیزی نیست. اینها که به خیابان می‌آیند و چهار تا شعار می‌دهند و سر سپرده استکبار هستند حالا به صورت منافق یا سلطنت طلب و ... محتوا ندارند و کسی هم که محتوا نداشته باشد هرگز نمی‌ایستد و مقاومت نمی‌کند. من و شما که اعتقاد داریم پای اعتقادمان می‌ایستیم و طبق تعبیر امام علی (ع)، ما جمجمه خودمان را در راه خدا می‌دهیم.

منتظری با بیان اینکه عده‌ای دنبال این هستند که ناامنی اقتصادی ایجاد کنند به رئیس سازمان تعزیرات که در جلسه حضور داشت، گفت: این از ضعف من و شماست جناب آقای انصاری. رئیس محترم تعزیرات. شما قبلا همکار ما در دادگستری بوده‌اید. ما شما را دعوت کردیم که حرف دادستان‌ها را بشنوید و حرف خودتان را بزنید تا هماهنگی ایجاد کنیم. امروز دشمن دارد با حربه اقتصادی در مردم ایجاد نارضایتی می‌کند. سخنرانی رهبری درباره پوشک را شنیدید که گفتند اینها برای ایجاد نارضایتی است. در این بازار آشفته متاسفانه عده‌ای سودجو و منفعت طلب دست به این اقدامات می‌زنند و وظیفه من و شماست که با این عناصر مبارزه کنیم.

وی خطاب به انصاری رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: آقای انصاری ما از شما انتظار داریم. شما خودتان قاضی بوده‌اید و باید رسیدگی کنید.

دادستان کل کشور اضافه کرد: احتکار را برخی افراد سودجو انجام می‌دهد اما دشمن امروز دارد بر این امر موج سواری می‌کند بنابراین حتما باید یکی از دغدغه‌های جدی امروز شما حضور در صحنه مبارزه با فساد و احتکار باشد و حتما باید هم افزایی سازمان تعزیرات و دادستان‌ها را تقویت کنید.

منتظری تصریح کرد: خیلی زشت است که آدم می‌بیند در کشور جمهوری اسلامی با این همه نیروهای متدین مثل شما اجازه بدهیم این افعی‌های سیری ناپذیر در رابطه با نیازهای زندگی مردم مثل پوشک بچه و ماشین و ... برای مردم مشکل ایجاد کنند.

وی همچنین، گفت: طبق قانون آیین دادرسی کیفری ما به عنوان دادستان کل کشور در جاهای مختلف دولتی حضور داشته باشیم. من به رئیس‌جمهور گفتم که مقام معظم رهبری نیز فرموده‌اند که آمریکا با ما به جنگ اقتصادی برخاسته است و آغاز تحریم‌ها را هم روز 13 آبان گذاشته است اما تیم اقتصادی شما تیم جنگی نیستند. مجلس هم همین را گفته‌اند. البته ممکن است آدم‌های خوبی هم باشند اما ویژگی‌های فرماندهی جنگ را ندارند.

دادستان کل گفت: ما بدون تعارف باید آرایش جنگی بگیریم. چرا در اوایل جنگ صدام توانست تا پشت دروازه اهواز جلو بیاید؟ علت این بود که ما در اوایل جنگ آمادگی نداشتیم اما بعد از آنکه آمادگی پیدا کردیم یک سانتی‌متر هم نتوانستند جلو بیایند.

منتظری تصریح کرد: افرادی که افکار آنها غربی است و زندگی میلیاردی دارند نمی‌توانند با آمریکا به جنگ اقتصادی بروند. ما حمایت از دولت را وظیفه خود می‌دانیم. درست است قوه قضائیه مسئول اقتصاد کشور نیست اما ما اعلام کردیم هر جا دولت کمک بخواهد قوه قضائیه کمک می‌کند.

وی افزود: ما که نمی‌توانیم قیمت ارز را تعیین کنیم. این کار نه وظیفه ما ست و نه ابزار آن را داریم. ما بررسی کردیم و دیدیم برخورد با مفاسد اقتصادی در قالب این آیین دادرسی کشوری انجام نمی‌شود و لذا بحث استجازه از رهبری مطرح و این کار انجام شد اما دیدیم که برخی انتقادهایی کردند در حالی که این استجازه نه جرمی اضافه کرده و نه مجازاتی تعیین کرده است. ما چند مانع داشتیم که آنها را برطرف کردیم.

منتظری در پایان خطاب به دادستان‌های مراکز استان‌ها گفت: من میدانم که شما در برخورد با مفاسد جدی هستید اما بعد از این استجازه باید جدی‌تر هم باشید و اقداماتتان را هم به مردم اطلاع دهید.

دیدگاه کاربران

ناشناس۵۳۱۶۳۸۱۳:۱۴:۳۶ ۱۳۹۷/۶/۱۴
به فساد گسترده در سازمان هم رسیدگی کنید
ناشناس۵۳۱۷۲۱۱۳:۳۵:۴۲ ۱۳۹۷/۶/۱۴
۳۰ سال است اصلاح طلبان با گفتمان « بزن و برقص» دولت را در دست دارند..‌‌. خیالشان راحت است و اصلا نیاز به کار شبانه روزی نمی بینند...دم انتخابات با وعده کنسرت و رقص رای می اورند...
ناشناس۵۳۲۱۴۹۱۴:۵۲:۰۲ ۱۳۹۷/۶/۱۴
اصلاح طلب ها جمعا 8 سال در قدرت بودن زمان خاتمی !
ناشناس۵۳۲۴۹۸۱۶:۰۷:۳۹ ۱۳۹۷/۶/۱۴
+ زمان نخست وزیر امام + عالیجناب سرخ پوش + اعتدال
ناشناس۵۳۲۵۱۸۱۶:۱۴:۴۹ ۱۳۹۷/۶/۱۴
هیچ وقت اجازه حضور اطلاح طلبان واقعی در دولت داده نشده است. حتی در دولت فعلی که با حمایت اصلاح طلبان روی کار آمد اجازه حضور اصلاح طلبان داده نشد.
ناشناس۵۳۲۵۷۱۱۶:۳۲:۲۳ ۱۳۹۷/۶/۱۴
که فقط هم در این هشت سال مردم طعم واقعی زندگی را چشیدن.
ناشناس۵۳۴۳۷۹۱۱:۵۰:۱۷ ۱۳۹۷/۶/۱۵
حالا که به مذاقتان خوش آمده بچشید .نوش جان
ناشناس۵۳۲۵۹۵۱۶:۳۹:۴۵ ۱۳۹۷/۶/۱۴
+ 5 سال روحانی و۸ سال مرحوم رفسنجانی ...
ناشناس۵۳۲۹۴۶۱۸:۳۵:۵۸ ۱۳۹۷/۶/۱۴
روحانی اعتدالگرا و هاشمی کارگزارن بودن
ناشناس۵۳۲۶۱۷۱۶:۴۳:۴۰ ۱۳۹۷/۶/۱۴
پس هاشمی و روحانی اصولگرا هستن؟ ممنون که با تسلط کامل تحلیل کردین
ناشناس۵۳۳۱۷۰۲۰:۱۶:۰۳ ۱۳۹۷/۶/۱۴
البته اون زمان هنوز اصلاح طلب و اصولگرا نبود بلکه چپ و راست مطرح بود و بله آقای هاشمی اونوقت به جناح راست نزدیکتر بود
ف.خ۵۳۵۳۰۷۲۲:۳۶:۳۸ ۱۳۹۷/۶/۱۵
کاملا صحیح است. جناح بندی ها در آن زمان به شکل امروز نبود. آقای هاشمی و آقای روحانی هر دو عضو روحانیت مبارز بودند که متمایل به راست بود.
ناشناس۵۳۶۲۹۴۱۵:۵۷:۵۴ ۱۳۹۷/۶/۱۶
بسیاری از وزرا در همه دوران اصلاح طلبها(موسوی،هاشمی،خاتمی، و روحانی) تکراری هستند
ناشناس۵۳۲۷۲۲۱۷:۲۰:۱۹ ۱۳۹۷/۶/۱۴
زمان جنگ که دولت در اصل توسط نخست وزیر اداره میشد چه؟ نخست وزیری اقای میرحسین موسوی ۷ سال زمان دولت موقت بازرگان ۱ سال دولت اصلاحات خاتمی ۸ سال دولت سازندگی هاشمی رفسنجانی ۸ سال دولت اعتدال روحانی تا الان ۵/۵ سال جمعا ۲۹/۵ سال از چهل سال که میشه سه چهارم. نکنه این حساب هم اشتباهه؟
ناشناس۵۳۲۸۷۶۱۸:۱۴:۳۲ ۱۳۹۷/۶/۱۴
شما حتما درست میفرماییییییید!!!!!!!!
ناشناس۵۳۶۹۸۸۰۳:۰۶:۴۶ ۱۳۹۷/۶/۱۷
حتما تو کوچولو بودی یادت نمی یاد
ناشناس۵۳۲۶۰۱۱۶:۴۰:۴۵ ۱۳۹۷/۶/۱۴
اصلاح طلبان فقط 8 سال ریاست جمهوری و یک دوره مجلس(مجلس ششم) را در دست داشته اند
ناشناس۵۳۳۵۹۱۲۳:۵۲:۴۰ ۱۳۹۷/۶/۱۴
پس لیست امید رو کی تَکرار کرد؟! در مورد هیئت دولت هم کاری نداره بین دولت های هاشمی و خاتمی و احمدی نژاد و روحانی بیایین مقایسه کنیم ببینیم چه تعداد افراد مشترکا در کدامیک از این هیئت ها وجود دارند
ناشناس۵۳۳۱۸۱۲۰:۲۴:۵۶ ۱۳۹۷/۶/۱۴
اب که از سر گذشت آدم میزنه به بی خیالی و بی غیرتی . میبینم که در اثر ایجاد آنچنان رونق اقتصادی توسط دولت تدبیر و امید کامنت گذاران بنفش دوباره فعال شده اند .
ن نیکخواه۵۳۱۶۴۴۱۳:۱۶:۳۹ ۱۳۹۷/۶/۱۴
از نظر من به صلاح نیست شخصی در سمت دادستان کل کشور به صورت علنی بر علیه یک جناح سیاسی اظهار نظر کند .
ناشناس۵۳۲۰۰۰۱۴:۲۵:۰۸ ۱۳۹۷/۶/۱۴
واقعیت رو گفته شما چرا ناراحتید؟ مگر رانت دارید؟ یا وام دارید؟
ناشناس۵۳۲۲۴۷۱۵:۱۴:۰۰ ۱۳۹۷/۶/۱۴
یاد وخاطر دوست عزیزتان احمدی نژاد را گرامی میداریم
ناشناس۵۳۳۸۱۳۰۳:۰۴:۳۵ ۱۳۹۷/۶/۱۵
جناب احمدی نژاد خودش اخیرا صریح گفت که اصلاح طلب است و بسیاری از بزرگان اصلاح طلب نیز اخیرا در حال دفاع از مواضع او هستند. میزان حال فعلی افراد است
ناشناس۵۳۵۳۴۲۲۳:۲۳:۱۸ ۱۳۹۷/۶/۱۵
پهلوون چی میزنی؟
ناشناس۵۳۲۳۵۴۱۵:۳۹:۵۷ ۱۳۹۷/۶/۱۴
کاملا به صلاحه
ناشناس۵۳۱۶۴۵۱۳:۱۶:۵۲ ۱۳۹۷/۶/۱۴
توی اون یک چهارم که دست اصولگراها بوده چه کردند ؟
ناشناس۵۳۱۸۲۹۱۳:۵۷:۲۷ ۱۳۹۷/۶/۱۴
دو تاشون از هم افتضاح ترن
ناشناس۵۳۲۲۰۳۱۵:۰۳:۵۱ ۱۳۹۷/۶/۱۴
منافع جماعتی در تحریم کشور است
ناشناس۵۳۲۰۴۹۱۴:۳۴:۴۶ ۱۳۹۷/۶/۱۴
انقدر خرابکاری میکردند که بعدی ها سالها برای رفع ان خرابی ها اقدام میکردند
ناشناس۵۳۲۰۵۱۱۴:۳۵:۰۹ ۱۳۹۷/۶/۱۴
احسنت
ناشناس۵۳۲۰۹۸۱۴:۴۲:۲۹ ۱۳۹۷/۶/۱۴
کمی گند کاری ها رو درست کردن
ناشناس۵۳۲۴۴۰۱۵:۵۲:۵۲ ۱۳۹۷/۶/۱۴
اره خصوصا احمدی نژاد که به تحریم میگفت کاغذ پاره
ناشناس۵۳۳۱۹۴۲۰:۳۳:۰۶ ۱۳۹۷/۶/۱۴
بیش از ۴ میلیون واحد مسکن نوسازی ناوگان تاکسیرانی این دوتا را خودم دارم استفاده میکنم از خداوند و احمدی نژاد و نیکزاد راضی ام . دولتی هم داریم فقط کود حیوانی وارد کرده و داره تبدیل به سمبلش میشه .
ناشناس۵۳۱۶۵۳۱۳:۱۹:۰۵ ۱۳۹۷/۶/۱۴
دادستان بی طرف رو نگاه کن
ناشناس۵۳۱۷۲۳۱۳:۳۶:۵۵ ۱۳۹۷/۶/۱۴
قوه قضاییه ای کاملا سیاسی برخورد میکنه و از این حرف ها مشخص .
ناشناس۵۳۱۷۵۸۱۳:۴۲:۴۹ ۱۳۹۷/۶/۱۴
بیان واقعیت موجود که طرفداری کردن نیست.
ناشناس۵۳۱۶۷۲۱۳:۲۴:۵۴ ۱۳۹۷/۶/۱۴
یک چهارم شما رو هم دیدیم اصولگرا و اصلاح طلب چه فرقی داره وقتی همتون یه نتیجه برای مردم دارید؟
ناشناس۵۳۱۶۷۵۱۳:۲۶:۰۳ ۱۳۹۷/۶/۱۴
روحانی یک نفوذی جهت ازبین بردن اصلاح طلبان
ناشناس۵۳۲۰۴۶۱۴:۳۴:۰۴ ۱۳۹۷/۶/۱۴
روحانی اصولگرای معتدل بود و اصلا اصلاح طلب محسوب نمیشه وزیر اصلاح طلب چندانی هم نداشت خودش هم میگه اعتدال در واقع همون طیف کارگزاران هستن که دنبال رویه دولت رفسنجانی هستن البته مورد حمایت اصلاح طلبها بود و اصلاح طلبها الان مسئولن بهترین کار هم اینه که خودش کنار بره وقت ملت رو نگیره چه اصولگرا و چه اصلاح طلب و اعتدالگرا و...اینها امتحان خود را پس داده اند
ناشناس۵۳۲۱۲۲۱۴:۴۷:۴۲ ۱۳۹۷/۶/۱۴
سپرده گذاران موسسه مجاز کاسپین قربانی بازی بین دو جناح اصلاح طلب و اصول گرا شدند و دولت بواسطه عدم استفاده منابع پر قدرت سپرده گذاران موسسه کاسپین در انتخابات بدون بررسی و کارشناسی ، 9 ماه پس از اعطای مجوز رسمی اعلام عمومی کسری جهت موسسه کاسپین کرد و هجوم مردم باعث زمین خوردن موسسه مجاز کاسپین شد جالب اینکه پس از نزدیک به دو سال از اعلام کسری ، هنوز حسابرسی رسمی و قانونی بابت مشخص کردن کلیه دارائی ها و بدهی های موسسه کاسپین صورت نگرفته ، و اعلام کسری را گویا فقط کلاغه به بانک مرکزی خبر داده بوده است و این شاهکار بانک مرکزی و معاونت اقتصادی دولت تدبیر و امید در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد.چرا حاکمیت اجازه می دهد بانک مرکزی برای فرار از تقصیر نبش قبر کند موسسه فرشتگان در سال 92 در منحل و با مجوز رسمی بانک مرکزی در موسسه آرمان ایرانیان ادغام شد لیکن مسئولین بانک مرکزی بعد از 5 سال نبش قبر کرده و از عنوان منحله سوء استفاده می کنند جالب اینجاست که اگر قانون حکمفرما باشد به استناد همین برداشت غیر قانونی بانک مرکزی ، بانک مرکزی محکوم است و بایستی تقصیر و کوتاهیش را با پرداخت کامل اصل و سود طبق قرارداد سپرده گذاران کاسپین و پرداخت ضرر و زیان تا زمان پرداخت جبران کند این حداقل کاریست که قانون بایستی در خصوص دو میلیون سپرده گذار کاسپین انجام دهد.چرا 236 مدت 13 ماه است که قابلیت اجرا پیدا نکرده و در قوه قضائیه مانده است
ناشناس۵۳۱۶۷۷۱۳:۲۶:۳۱ ۱۳۹۷/۶/۱۴
رفسنجانی قبل از اینکه از دایره قدرت خارج بشه که یک تندوری دوآتیشه بود که در زمان ریاست جمهوریش کمیته داشت مردم و جوونا قلع و قمع میکرد !!! روحانی هم که چپ حرف میزنه و بعد راست عمل میکنه ..یه هشت سال فقط دست خاتمی بودکاشکی اونموقع از ایران میرفتیم !!!!
ناشناس۵۳۱۶۸۷۱۳:۲۸:۴۱ ۱۳۹۷/۶/۱۴
دوران طلایی احمدی نژاد اصولگرا زو هم دیدیم !!!
ناشناس۵۳۱۶۸۸۱۳:۲۹:۲۰ ۱۳۹۷/۶/۱۴
وقتی قوه قضاییه حرف سیاسی میزنه !
رضا۵۳۱۹۲۳۱۴:۱۴:۱۳ ۱۳۹۷/۶/۱۴
مطمئنم متن رو نخوندین. مثل همیشه که نخونده نظر میدین، رای میدین و بعد کاسه کوزه ها رو سر بقیه خرد میکنید... "منتظری تصریح کرد: افرادی که افکار آنها غربی است و زندگی میلیاردی دارند نمی‌توانند با آمریکا به جنگ اقتصادی بروند. ما حمایت از دولت را وظیفه خود می‌دانیم. درست است قوه قضائیه مسئول اقتصاد کشور نیست اما ما اعلام کردیم هر جا دولت کمک بخواهد قوه قضائیه کمک می‌کند."
ناشناس۵۳۲۳۵۷۱۵:۴۱:۰۶ ۱۳۹۷/۶/۱۴
چرا نباید بزنه؟
عباس۵۳۳۰۲۹۱۹:۰۵:۱۵ ۱۳۹۷/۶/۱۴
قوه قضائیه باید مستقل و نه حزبی باشد
ناشناس۵۳۱۷۰۵۱۳:۳۲:۵۲ ۱۳۹۷/۶/۱۴
البته 8 سال دوره جناب احمدی نژاد از نظر وزن و حجم تخریب انجام شده با کل دوره های قبل و بعد از ایشان برابری میکند
ناشناس۵۳۱۷۰۶۱۳:۳۲:۵۵ ۱۳۹۷/۶/۱۴
دیگه حنای چپ و راست.اصلاح طلب و اصولگرا و معتدل برا مردم رنگی نداره.
ناشناس۵۳۱۷۱۰۱۳:۳۳:۴۴ ۱۳۹۷/۶/۱۴
ما که اینارو میدونیم راه حل چیه برا حذف اصلاح طلبان
ناشناس۵۳۲۶۵۱۱۶:۵۲:۵۷ ۱۳۹۷/۶/۱۴
گلم اصلاح طلبا زیادن برای "حذف" کردنشون به دردسر میفتی. به نظر من بهترین راه اینه که خودتا از یه ارتفاع بالای 15 متر پرت کنی پایین تا دیگه با جماعت اصلاح طلب چشم تو چشم نشی و از آن پس فقط حوری موری ببینی انشالله.
ناشناس۵۳۱۷۱۲۱۳:۳۴:۰۶ ۱۳۹۷/۶/۱۴
حاج آقا آدرس غلط نده.
ناشناس۵۳۱۷۱۴۱۳:۳۴:۳۶ ۱۳۹۷/۶/۱۴
مردم دیگه می دونن ربطی به راست و چپ نداره
ناشناس۵۳۲۱۶۲۱۴:۵۶:۴۹ ۱۳۹۷/۶/۱۴
هزاران لایک
ناشناس۵۳۱۷۱۶۱۳:۳۴:۴۶ ۱۳۹۷/۶/۱۴
کمی انصاف هم بد نیست.
ناشناس۵۳۱۷۳۴۱۳:۳۸:۳۰ ۱۳۹۷/۶/۱۴
دستگاه قضا در جایگاه سیاسی نیست
ناشناس۵۳۲۳۶۲۱۵:۴۱:۴۶ ۱۳۹۷/۶/۱۴
لابد شما و سلبریتی ها در جایگاه سیاسی هستین
ناشناس۵۳۱۷۳۵۱۳:۳۸:۴۲ ۱۳۹۷/۶/۱۴
اصلاح طلب مساوی با اصولگرا.
ناشناس۵۳۲۳۰۴۱۵:۲۹:۵۰ ۱۳۹۷/۶/۱۴
اصلاح طلب برای کاهش تحریم ها تلاش کردن ولی اصولگرا برای افزایش . پس با هم یکی نیستن
ناشناس۵۳۱۷۶۰۱۳:۴۳:۱۰ ۱۳۹۷/۶/۱۴
اصلاح طلب و اصول گرا در عملکرد هیچ فرقی با هم ندارند ..همش بازیه
علی۵۳۱۷۶۲۱۳:۴۳:۴۲ ۱۳۹۷/۶/۱۴
اصلاح طلب و اصولگرا رو باهم درحال غرق هستن بیچاره مردم که درگیر سیاسی بازی حتی تا سطح دادستان کل کشور هستند
ناشناس۵۳۱۷۶۳۱۳:۴۳:۵۵ ۱۳۹۷/۶/۱۴
اصلاح طلبها گروهی بودند که از سال 76 تا 84 به قدرت رسیدندو با هاشمی رفسنجانی هم درگیر بودند لذا قبل و بعد این تاریخ رو نمیشه اسمش رو گذاشت اصلاح طلب دولت روحانی هم هر چند مورد حمایت اصلاح طلبها بود ولی از اصلاح طلبها استفاده نکردپس اینکه ما فرض کنیم که کشور همیشه دست اصلاح طلبها بوده ب نظر من درست نیست ضمن اینکه به نظر من هم اصلاح طلب هم اصولگرا فاقد توانایی های لازم برای مدیریت کشور هستند و جوابگوی بحران تحریم و تنش موجود نیستند و نیاز به تغییرات هست
ناشناس۵۳۱۷۶۷۱۳:۴۴:۴۸ ۱۳۹۷/۶/۱۴
جلوی یک فیلترینگ ساده رو نمی توانند بگیرند بعد فرمان دست اصلاح‌طلبان بوده؟!
ناشناس۵۳۱۷۷۹۱۳:۴۶:۴۵ ۱۳۹۷/۶/۱۴
آقا لطفا یکی به این سوال جواب بده. وارد کننده، پوشک یا هر کالای دیگری را اگر با ارز دولتی مثلا دلار 4200 تومن وارد کرده و بخواهد با نسبت ارز آزاد بفروشد، اگر باز هم برای واردات بعدی ارز دولتی به آن اختصاص پیدا کند، مصداق احتکار و گرانفروشی است و باید شدیدا هم برخورد شود. ولی اگر دیگر قرار بر تامین ارز دولتی برای آن کالا نباشد، آنوقت تکلیف چیست؟ میتوان از تاجر یا واردکننده خواست که کالایش را بر مبنای ارز دولتی و ارزان بفروشد و بعد برای واردات مجدد آن با ارز گران کالا وارد کند؟ در اینصورت هر روز با زیان انباشته بیشتری روبرو میشود و در نهایت توان جایگزینی کالای فروش رفته را از دست میدهد و در نهایت ورشکست میشود. یا اینکه اصلا فرض کنید از همان ابتدا کالایی را با ارز آزاد وارد کرده. در این شرایط که هر روز قیمت ارز رکورد جدیدی را ثبت میکند، تکلیف وارد کننده چیست؟ بالاخره کالای خود را باید با چه قیمتی بفروشد تا توان خرید و واردات مجدد آن را داشته باشد؟ یه شعار مبارزه با احتکار گرفتین دستتون و رو دارین همه رو قلع و قمع میکنین...
ناشناس۵۳۱۷۸۰۱۳:۴۷:۱۴ ۱۳۹۷/۶/۱۴
به به.چه بی طرف.من فقط اونجا رو که فرمودن من نه اصلاح طلبم نه اصولگرا لذت بردم
ناشناس۵۳۱۷۸۶۱۳:۴۸:۰۴ ۱۳۹۷/۶/۱۴
هر زمان فرمان دست اونها بوده تلاش برای حداکثر نافرمانی و چالش آفرینی هم دست شماها بوده افسوس.
ناشناس۵۳۱۷۸۹۱۳:۴۸:۵۷ ۱۳۹۷/۶/۱۴
خدایش اصلا نه راستی نه چپ
ناشناس۵۳۱۸۰۰۱۳:۵۱:۱۱ ۱۳۹۷/۶/۱۴
یعنی شما فکر میکنی الان تمام مشکلات با رفتن این دولت حل میشه ؟ سیف و احمدی نژآد رفتن چیزی حل شد ؟
کهن۵۳۱۸۲۰۱۳:۵۵:۵۵ ۱۳۹۷/۶/۱۴
متاسفانه رییس نهادی که مظهر بی طرفی و عدالت باید باشد وارد بازی سیاسی شده. کی مسئولین یاد میگیرند در چهار چوب و حدود مسئولیت خود باید از برخی موضع گیریها اجتناب کنند.
ناشناس۵۳۱۸۲۷۱۳:۵۶:۵۰ ۱۳۹۷/۶/۱۴
اقایان سع میکنن همه کاسه و کوزه ها سر اصلاح طلب ها بکشنن . همه باید پاسخگو باشن .......
ناشناس۵۳۱۸۴۷۱۴:۰۱:۴۴ ۱۳۹۷/۶/۱۴
قابل توجه طرفداران اصلاح طلبان ! جناب دادستان از جناح خاصی جانب داری نکرده اند فقط گفته اند درطولانی ترین عمر انقلاب قدرت در دست اصلاح طلبان بوده است کاری برای مردم نکرده اند ادعای مردم داری می کنند وبا این ادعا مردم را فریب می دهندثروت مند کسانی که در جامعه زندگی می کنند کسانی هستند که مورد تایید اصلاح طلبان هستند شاید این افراد اصلا اصلاح طلبان را هم قبول نداشته باشند اما چرا به نام اصلاح طلبی به غارت مردم می پردازند؟شما هم اگر واقعا نفع کشور ومردم تان را خواستار هستید به این موضوع فکر کنید وکورکورانه از لیبرال های طرفدار آمریکا جانب داری نکنید.
م۵۳۱۸۷۵۱۴:۰۷:۲۳ ۱۳۹۷/۶/۱۴
مردم یک نتیجه را دیدند از دو گروه چپ و راست
ناشناس۵۳۱۸۸۱۱۴:۰۷:۴۲ ۱۳۹۷/۶/۱۴
حقیقتش اینه که نگاه غربگرا در اصلاح طلبها وجود دارد. این رو از طرفداری غربی ها از نامزدهای اصلاح طلب در انتخابات میشه فهمید.
ناشناس۵۳۱۹۰۰۱۴:۱۱:۰۹ ۱۳۹۷/۶/۱۴
متاسفم این توهین و تودهنی به شعور مردم و نمک پاشیدن بر زخم در این اوضاع و احوال است و با این دید میخواهد دادستان باشد و مشکل حل کند ؟؟؟
ناشناس۵۳۱۹۱۸۱۴:۱۳:۳۴ ۱۳۹۷/۶/۱۴
دولت اصلاحات مال خاتمی بود.
ناشناس۵۳۲۳۷۴۱۵:۴۳:۳۶ ۱۳۹۷/۶/۱۴
منشا همه مشکلات هم همون خاتمیتون بود
ناشناس۵۳۳۵۰۶۲۳:۱۳:۰۷ ۱۳۹۷/۶/۱۴
چن تا از اون مشکلات رو نام ببر
ناشناس۵۳۱۹۶۱۱۴:۱۹:۲۶ ۱۳۹۷/۶/۱۴
آقای دادستان محترم و عزیز، با حفظ شان قضات محترم متاسفانه در جامعه امروز ما بی عدالتی بیداد می کنند، درست است که شما مسوول تعیین قیمت ارز و یا مسایل اقتصادی نیستید، اما اگر با دزدان، محتکران، رانتخواران و قاچاقچیان و فاسدین یقه سفید به موقع و مناسب برخورد کرده بودید، امروز اختیار اقتصاد مملکت اسلامی دست آنها نبود تا هرچه می خواهند برای کسب سود بیشتر بکنند....
ناشناس۵۳۱۹۷۳۱۴:۲۱:۳۲ ۱۳۹۷/۶/۱۴
هر چیزی هم حدی داردکدام اصلاح طلب فرقی بین این اصلاح طلبان و اصول گرایان وجود ندارد و با این حرفها مشکلی حل نمی شود این جنگ زر گری است
ناشناس۵۳۱۹۷۶۱۴:۲۱:۵۳ ۱۳۹۷/۶/۱۴
حرف های ایشان درست است, اما چه دردی دوا میکند؟! شما با فساد برخورد کنید نصف مشکلات حل میشود. مشکل این است که فساد پایه های نظام را مثل موریانه خورده است.
ناشناس۵۳۱۹۸۵۱۴:۲۳:۳۳ ۱۳۹۷/۶/۱۴
جناب دادستان شما دادستان جمهوری اسلامی متشکل از اصولگرا واصلاح طلب و ..است پس جناحی صحبت نکنید
ناشناس۵۳۱۹۸۹۱۴:۲۳:۵۶ ۱۳۹۷/۶/۱۴
مشکلات مملکت اینجوری حل میشه ؟
ناشناس۵۳۲۰۰۷۱۴:۲۵:۵۵ ۱۳۹۷/۶/۱۴
اصول گراها خوبند؟
ناشناس۵۳۲۰۷۰۱۴:۳۷:۴۱ ۱۳۹۷/۶/۱۴
به نام خدا - با سلام به نظر من حرف کاملا درستی دادستان محترم زده است ولی متاسفانه افراد با ساختار ذهنی جناحی این سخنان را نمی فهمند خدا به همه ما مقداری انصاف دهد!
ناشناس۵۳۲۱۰۱۱۴:۴۲:۴۶ ۱۳۹۷/۶/۱۴
...... از اول تا اخر ازاصلاح طلب تا اصولگرا رو ببره که ایران رو نابود کردند
علی۵۳۲۱۳۹۱۴:۵۰:۰۵ ۱۳۹۷/۶/۱۴
شما را ارجاع میدهم به سحنان پروانه سلحشوری در مجلس تاریخ 13 شهریور دیروز
ناشناس۵۳۲۱۶۱۱۴:۵۶:۴۰ ۱۳۹۷/۶/۱۴
این بیطرفی دادستان محترم رو دیگه کجای دلم بگذارم؟
احمد۵۳۲۱۷۴۱۴:۵۷:۵۹ ۱۳۹۷/۶/۱۴
اوضاع به قدری نا امید کننده اس که حاج اقا حرفای عجیب و غریب می زنه ؟
ناشناس۵۳۲۱۸۹۱۵:۰۰:۴۲ ۱۳۹۷/۶/۱۴
با این حرف ها مشکل تحریم و قیمت دلار حل شد . فردا ارزون میشه
ناشناس۵۳۲۱۹۶۱۵:۰۲:۰۹ ۱۳۹۷/۶/۱۴
اولا که بی طرفی شما ما را کشته ، دوما تا تعریف شما از اصلاح طلب چی باشه ، سوما هنوز آلزایمر نگرفتیم که دوران ثبات اقتصادی دولت خاتمی را فراموش کنیم . همان دورانی که اقتصاد نظم و روال عادی داشت .
عباس۵۳۳۰۴۵۱۹:۱۱:۱۳ ۱۳۹۷/۶/۱۴
اصلاحطلب ها فقط یک بار آنهم زمان آقای خاتمی امور کشور را بدست گرفتند
ناشناس۵۳۲۲۴۴۱۵:۱۳:۰۹ ۱۳۹۷/۶/۱۴
خداییییییییییییییییش حرف حق را زده..........افرین به شجاعتش
ناشناس۵۳۳۲۵۹۲۱:۲۱:۰۴ ۱۳۹۷/۶/۱۴
الان این شجاعت که میگی خرج چی شده؟
ناشناس۵۳۲۲۷۷۱۵:۲۳:۱۸ ۱۳۹۷/۶/۱۴
سیف رفت مشکلی حل شد ؟ وزیر اقتصاد رفت دلار ارزان شد ؟ روحانی هم بره مشکلی حل نمیشه چون مشکل قیمت دلار تحریم
ناشناس۵۳۲۳۶۶۱۵:۴۲:۳۴ ۱۳۹۷/۶/۱۴
آفرین بر شما دادستان شجاع انتظار داریم همه اسلاحتلب ها رو مجازات کنید با تشکر
محمد۵۳۲۳۹۹۱۵:۴۸:۰۳ ۱۳۹۷/۶/۱۴
من یکی از افرادی بودم که خیلی از احمدی نژاد متنفر بودم ولی وضع مدیریت الان را می بینم فکر می کنم باید بروم اسغفار کنم و به نحوی حلالیت بطلبم .
ناشناس۵۳۲۶۹۳۱۷:۰۹:۰۲ ۱۳۹۷/۶/۱۴
تا زمانی که مشکلمان را با امریکا حل نکنیم اوضاع همینه
ناشناس۵۳۲۷۴۱۱۷:۲۶:۰۷ ۱۳۹۷/۶/۱۴
منظورت انتخاب بین بد و بدتره ؟ مگر نه ما حق انتخابی ندیدیم
ناشناس۵۳۲۷۶۲۱۷:۳۱:۵۷ ۱۳۹۷/۶/۱۴
هیچ فرقی بین اصلاح طلب و اصولگرا نیست همه دنبال جیب خودشان هستند وگرنه نباید وضع کشوری که دارای این همه سرمایه خدادادی است نباید اینقدر فاجعه باشه
سعید۵۳۲۸۱۷۱۷:۵۳:۰۱ ۱۳۹۷/۶/۱۴
اخ جون بریم به اصول گراها رای بدیم که مشکلات حل شه!!
ناشناس۵۳۲۹۶۰۱۸:۳۹:۲۳ ۱۳۹۷/۶/۱۴
هزاران لایک
ناشناس۵۳۲۸۷۱۱۸:۱۳:۰۶ ۱۳۹۷/۶/۱۴
روحانی اعتدالگرا است نه اصلاح طلب
ناشناس۵۳۲۹۳۶۱۸:۳۳:۰۴ ۱۳۹۷/۶/۱۴
دولتمرذان وامریکا یک سیاست مشترک دارندبدبینی مردم به نظام واز بین بردن اتحاد ملی بزرگترین سلاح مبارزه با دشمن
ناشناس۵۳۳۳۹۸۲۲:۲۶:۵۳ ۱۳۹۷/۶/۱۴
اگر پیش بینی می کردیم که آمریکا از برجام خارج می شود به اصول گراها رای می دادیم. کارمان خیلی سریع تر پیش می رفت.
ناشناس۵۳۳۵۵۲۲۳:۲۹:۰۲ ۱۳۹۷/۶/۱۴
دیگه گذشت به بهونه جناح چپ و راست مردم پای صندوق های رای میرفتن..
الهام۵۳۴۰۲۵۰۸:۵۳:۲۲ ۱۳۹۷/۶/۱۵
باپریدن به این واون هیچ مشکلی حل نمی شه
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  18. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  19. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  20. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین