گزارش الف از جلسه صبح امروز مجلس سوال از رییس‌جمهور در مجلس/روحانی:حادثه دی ماه آقای ترامپ را به طمع انداخت/حتما ما اشتباه داشتیم و باید جبران کنیم/نمایندگان جز یک سوال، از پاسخ‌ها قانع نشدند

گروه سیاسی الف،   3970606042 ۱۷۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۷۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

جلسه صبح امروز مجلس با دستور کار سئوال از رییس جمهور با ریاست علی لاریجانی آغاز شد که در ادامه نمایندگان سئوال کننده پشت تریبون قرار گرفتند و پس از آن روحانی در صحن مجلس به این سئوالت پاسخ داد و در پایان نمایندگان از این پاسخ‌ها قانع نشدند.

سوال از رییس‌جمهور در مجلس/روحانی:حادثه دی ماه آقای ترامپ را به طمع انداخت/حتما ما اشتباه داشتیم و باید جبران کنیم/نمایندگان جز یک سوال، از پاسخ‌ها قانع نشدند

به گزارش الف، جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه شنبه ۶ شهریور ماه) به ریاست دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی راس ساعت ۸ و ۸ دقیقه با حضور ۲۰۴ نفر از نمایندگان آغاز شد.

سوال از رئیس‌جمهور دارای پنج محور است و به امضای ۸۰ نماینده رسیده است.

این سوال شامل پنج محور عدم موفقیت دولت در کنترل قاچاق کالا و ارز، استمرار تحریم‌های بانکی، عدم اقدام شایسته دولت درباره کاهش نرخ بیکاری، رکود اقتصادی شدید چند ساله و افزایش شتابان نرخ ارز خارجی و کاهش شدید ارزش پول ملی است

در جلسه امروز اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه، محمد شریعتمداری وزیر صنعت، محمود علوی وزیر اطلاعات، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری،عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، محمد باقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی، معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری،لعیا جنیدی معاون حقوقی رییس جمهوری، بهروز کمالوندی سخمگوی سازمان انرژی اتمی حسن روحانی رییس جمهوری را همراهی می‌کنند.

گفتنی است مدت طرح سوال یا سوالات از طرف نمایندگان منتخب سوال‌کنندگان حداکثر ۳۰ دقیقه و مدت پاسخ رئیس جمهور حداکثر یک ‌ساعت است که طرفین می‌توانند وقت خود را به دو بخش تقسیم نمایند. در این صورت همه سوالات و پاسخ‌ها در بخش اول وقت هر یک از دوطرف بیان می‌شود و در بخش دوم ابهامات سوال‌کنندگان و پاسخ‌های رئیس‌جمهور مطرح می‌گردد.

در تبصره این ماده آمده است پس از این مرحله، درباره پاسخ رئیس‌جمهور به هر یک از سوالات از نظر قانع‌کننده بودن به صورت جداگانه رای‌گیری می‌شود.

چنانچه اکثریت نمایندگان حاضر در جلسه از پاسخ رئیس‌جمهور به سوالی قانع نشده باشند و موضوع مورد سوال، نقض قانون و یا استنکاف از قانون محسوب شود، آن سوال به قوه قضاییه ارسال می‌شود.

** روحانی وارد مجلس شد

حجت الاسلام حسن روحانی با استقبال علی مطهری، کاظم جلالی، احمد مازنی و محمدرضا تابش و همراهی جهانگیری معاون اول رییس جمهور وارد مجلس شورای اسلامی شد.
 
 
 
علی لاریجانی در نطق پیش از دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (سه‌شنبه 6 شهریور 97) گفت: امروز سوال برخی نمایندگان از رئیس‌جمهور در دستور کار مجلس قرار دارد. به آقای رئیس‌جمهور و برخی اعضای هیات وزیران که در جلسه حضور دارند خیرمقدم می‌گویم و ملاحظاتی را تقدیم می‌کنم.طبق اصل 88 قانون اساسی حداقل یک چهارم کل نمایندگان می‌توانند از وظایف رئیس‌جمهور سوال کنند. عمیق‌ بودن تفکر دموکراتیک در نظام جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد که بالاترین مقام اجرایی کشور خود را پاسخگو می‌داند.
 
وی ادامه داد: با رعایت اصولی که مذکور افتاد جلسه امروز می تواند در نوع خود کمال سیاست‌ورزی در کشور را نشان دهد و شرافتی در حکمرانی را به تصویر بکشد و چون مطالب مستقیما در اختیار مردم قرار می‌گیرد در عین جدیت موضوعات مطروحه عواطف برادرانه و ادب دیوانی نظام را عیان کند.
 
کتابچه سوالات پاسخ روحانی به نمایندگان در صحن علنی توزیع شد.
 
نماینده طرقبه اولین سوال کننده از رییس جمهور پشت تریبون قرار گرفت.
 

محمد دهقان نماینده مردم طرقبه و شاندیز در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز سه شنبه پارلمان، عید غدیر را تبریک گفت و یاد شهیدان رجایی و باهنر را به عنوان الگوهای ساده‌زیستی گرامی داشت.وی طی اظهاراتی گفت: چرا دولت لیست دریافت کنندگان ارز را منتشر نمی کند؟ اگر رانت و فسادی در کار نیست چرا لیست منتشر نمی شود تا مردم از آن مطلع شوند.

 
حمیدرضا فولادگر در جریان سوال از رئیس‌جمهور گفت: اینجانب در آغاز کار دولت یازدهم از کلیات برنامه اقتصادی شما آقای رئیس‌جمهور و وزیر پیشنهادی‌تان در وزارت امور اقتصادی و دارایی دفاع کردم لکن اولین سوال اینجاست که چرا به همان برنامه و برنامه‌های اقتصادی دولت‌های یازدهم و دوازدهم پایبند نبودید و شرایط کشور امروز به سمت و سویی رفته است که هم معیشت مردم در تنگنا قرار گرفته و این روزها مردم سخت‌ترین شرایط اقتصادی را تحمل می‌کنند و هم فعالان اقتصادی به ویژه تولیدکنندگان و پیمان‌کاران بیشترین مشکلات را از ناحیه برخی از تصمیمات اجرایی دولت بر روی دوش خویش حس می‌کنند به نحوی که هم شاهد رکود پروژه‌های صنعتی و عمرانی هستیم و هم مطالبات سال‌های گذشته خویش را علی‌رغم نوسانات شدید قیمت‌ها باید به صورت اوراق مشارکت و اسناد خزانه به سررسید سال‌های آ‌تی در یافت کنند. 
 
***فرهنگی: تورم کنونی بی‌سابقه است
 
محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز و آذرشهر در صحن علنی مجلس شورای اسلامی امروز سه‌شنبه (6 شهریورماه) در جلسه طرح سوال از رئیس‌جمهور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رکود در کشور حاکم شده است، گفت: رکود مسئله‌ای نیست که در ماه‌های اخیر حاکم شده باشد بلکه در طول دولت آقای روحانی بر اقتصاد کشور حاکم بوده است. فقدان مدیریت کارآمد باعث استمرار آن شد. نبود برنامه عملیاتی برای خروج از رکود، تشدید و اوج‌گیری آن را به همراه داشت که به رکود تورمی انجامید.برای مقابله با این موضوع راهکارهای علمی وجود دارد اما برنامه‌ریزی و آغاز اقدامات موثر دیده نمی‌شود. 

***کرم پور: چطور با داعش مبارزه می‌کنیم اما نمی‌توانیم با قاچاق مبارزه کنیم؟

کوروش کرم‌پور حقیقی که به عنوان یکی از متقاضیان سوال از رئیس جمهور در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) سخن می‌گفت: اظهار کرد:‌ دولت و مجلس در خدمت به مردم باید به درستی انجام وظیفه کنند. من نماینده‌ای هستم که به شهادت مردم و شخص شما همواره حامی دولت بوده وهستم و معتقدم حضور رئیس جمهور محترم در مجلس برگ زرینی از پاسخگویی مسئولین نظام به مردم است.

این نماینده مجلس ادامه داد: رهبری گفتند اگر کالایی قاچاق وارد کشور شده باید در انبار عمومی به آتش کشیده شود. ایشان گفت که مراد من فلان کوله بر ضعیف نیست بلکه قاچاق سازمان یافته‌ی بزرگ است. آیا با این وجود حرفی باقی می‌ماند که من نماینده در ارتباط با قاچاق مطرح کنم؟ آیا دستور قاطع رهبری درباره‌ی برخورد با قاچاقچیان حتی در یک مورد اجرا شد؟ چرا دولت توانایی برای مبارزه با قاچاق را نداشته و موانع دولت برای مبارزه با قاچاق چیست؟

 
 
سیدحسین نقوی‌حسینی نماینده مردم ورامین و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز سه‌شنبه (6 شهریور 97) در جریان سوال از رئیس‌جمهور به عنوان یکی از سوال کنندگان طی سخنانی اظهار داشت: همه ما می‌دانیم که مشکل اساسی کشور بیکاری و عدم اشتغال است. آقای روحانی! خانواده‌ای در نظر بگیرید که دو تا سه فرزند با مدرک عالی حتی دکترا با سن 20 و 40 سال به دلیل عدم اشتغال مجرد هستند.  این جوانان در خانه‌ای می‌روند که خود پدر یا بیکار است یا حقوق بسیار پایینی دارد.
 
وی ادامه داد: مشکل اشتغال امروز مصیبت کشور است. اینقدر روی بودجه برای اشتغال مانور ندهیم. آقای رییس جمهور اختلاف سیاسی داریم اما امروز روز عزت ملت ایران و به تعبیر شما امروز روز سخت کشور است. مرد کسی است که امروز مقابل سختی‌ها بایستد و ما در کنار شما ایستاده‌ایم.
 

 حسن روحانی رئیس‌جمهور رئیس‌جمهور صبح امروز در صحن علنی مجلس و در پاسخ به سوال نمایندگان گفت: هیچ کس فکر نکند پاسخگو بودن یک نقطه ضعف است بلکه بالاترین نقطه قوت مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی تصریح‌کرد: همه مسئولان باید هر کدام در چارچوب وظایف خود و قانون که برای همه مقرر کرده پاسخگو باشند. نخواهیم گذاشت توطئه‌های آمریکا پیروز شود، ملت مطمئن باشید؛ نمی‌گذاریم یک مشت ضد ایرانی که در کاخ سفید جمع شده‌اند علیه ما توطئه کنند.

رئیس جمهور افزود: چرا امید مردم تغییر پیدا کرده و نسبت به آینده ایران دچار تردید شده اند و حتی عده ای نسبت به عظمت و قدرت نظام، رشد و توسعه آینده دچار شک شده اند؟ این شک را باید درمان کنیم.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه همه این‌ها در برابر اعتماد و امید به مردم ناچیز است، تصریح کرد: چرا امید مردم تغییر کرده است؟ چرا نسبت به آینده ایران دچار تردید شده‌اند و بالاتر، حتی عده‌ای نسبت به عظمت نظام، قدرت نظام، رشد و توسعه آینده دچار شک شده‌اند. این شک را ما باید درمان کنیم. ما باید با زبانی درست و صحیح به گونه‌ای با مردم سخن بگوییم که مردم قانع شوند که مشکلات این چندماهه زودگذر است.کلید مساله فقط در همین است.

وی تصریح کرد: حادثه دی ماه آقای ترامپ را به طمع انداخت تا اینکه در اواخر دی ماه اعلام کند من در برجام نمی‌مانم مگر آنکه اروپا و دیگران با من راجع به منطقه و مساله موشک همراه شوند و اگر همراه نشوند یک‌جانبه خارج می‌شوم.

از مشکلات با هماهنگی سه قوه و نیروهای مسلح عبور خواهیم کرد

وی با تاکید بر اینکه باید با زبانی درست و صحیح به گونه‌ای با مردم سخن بگوییم که قانع شوند این مشکلات در این چندماهه زودگذر است، خاطرنشان کرد: کلید مسئله در همین است و باید برای مردم توضیح دهیم از این مشکلات با هدایت رهبر معظم انقلاب، هماهنگی سه قوه و نیروهای مسلح عبور خواهیم کرد. باید به ملت بگوییم نخواهیم گذاشت توطئه های آمریکا پیروز شود و مطمئن باشید. نمی گذاریم یک مشت ضد ایرانی که در کاخ سفید جمع شده اند علیه ما توطئه کنند.

رئیس جمهور تصریح کرد: البته من باید بگویم که ما در زمینه قاچاق تلاش هایی که داریم انجام می دهیم، نقش نیروی انتظامی، سربازان گمنام و نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران نقش ارزشمندی است. ما از ۱۰ ماه پیش در شورای عالی امنیت ملی، مبارزه با قاچاق در آب های جنوب یعنی خلیج فارس و دریای عمان را به سپاه پاسداران واگذار کردیم. نقاطی از غرب و شرق کشور هم وجود دارد که مبارزه با قاچاق در آن به عهده سپاه پاسداران است.

روحانی تاکید کرد: در زمینه اقتصادی هم برجام گشایش هایی را به وجود آورد، شما همگی می دانید که شرکت هایی که الان مشغول رفتن هستند بالاخره یک زمان آمده بودند. برجام آمده و بخش بزرگی از مشکلات اقتصادی را حل کرده است. بعد از امضا و اجرایی شدن برجام، تحریم های مربوط به برنامه هسته ای لغو شد اما شما می دانید که بخشی از تحریم های ما هسته ای و بخش دیگر مربوط به سیستم بانکی بود.

وی ادامه داد: علی رغم کارنامه درخشان دولت در این زمینه، اما مردم ما راضی نیستند که این هم حرف درستی است. چرا که هنوز بیکاری فراوانی داریم و این بیکاری مزمن چندین سال است که وجود دارد. خانواده های فراوانی هستند که هنوز از این موضوع رنج می برند اما شما توجه کنید که اگر دولت های یازدهم و دوازدهم همچون دولت های نهم و دهم کار می کرد، امروز رقم بیکاری ما به جای ۱۲ درصد، ۲۲ درصد بود که این هنر مسئولان را می رساند که با کمک دیگر قوا و مسئولین کشور توانستند این موفقیت بزرگ را به دست آورند. چرا که شما می دانید ما اولین دولتی بودیم که پس از جنگ با رشد منفی اقتصادی روی کار آمدیم.

رئیس جمهور در خصوص بازار ارز و نوسانات آن اظهار داشت: باید در ابتدا این مسئله را پرسید که چرا شرایط ارز به این ترتیب که امروز شاهد هستیم، درآمد. آیا عامل آن سیاسی بود یا روانی و یا اقتصادی و یا تلفیقی از همه این عوامل؟ من می گویم در مسئله ارز، مسائل اجتماعی، روانی، سیاسی، سیاست خارجی، آثار بیشتری داشته است تا مسائل اقتصادی.

روحانی گفت: دولت حتما نقص دارد؛ شما در این شک نکنید؛ ما هم دولتی هستیم مانند بقیه دولت ها، اما تمام تلاشم این بوده که بهترین ها را جمع کنم. ممکن است نقص داشته باشیم؛ برای همین شما سوال و استیضاح می کنید؛ این ها مهم نیست، آن چه مهم است، این است که همگی دست به دست هم بدهیم.

رئیس‌جمهور ادامه داد: مشکلات اجتماعی و اقتصادی ما قابل حل است. ما همه توان خود را به کار گرفته‌ایم تا کالاهای ضروری با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار بگیرد. تلاش داریم تا تولید به مسیر خود ادامه بدهد. همه تلاش ما این است که محصولات داخلی با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار بگیرد.

***ذوالنور: دولت برای خروج آمریکا از برجام سناریو نداشت/رئیس‌جمهور سوئیس هستید یا جمهوری اسلامی؟
 
حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور در جلسه علنی امروز سه‌شنبه و در جریان سوال از رئیس جمهور به توضیحات دلایل طرح سوال از روحانی پرداخت و گفت: بعد از خروج آمریکا از برجام دولت برنامه‌ای برای ادامه راه نداشت.
 
ذوالنور در جلسه علنی امروز سه‌شنبه و در جریان سوال از رئیس جمهور به توضیحات دلایل طرح سوال از روحانی پرداخت و با تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: آقای رئیس جمهور عنوان کرد که قاچاق از ۲۵ میلیارد به ۱۲ و نیم میلیارد رسیده است. همچنین موضوع کاهش واردات از ۷۰ میلیارد دلار به ۴۰ میلیارد دلار را بیان کرد اگر این آمارها صحت داشته باشد باید در ۵ -۶ سال گذشته که دولت در اختیار آقای روحانی بوده تقاضای ارز روند کاهشی پیدا کرده باشد یا این که جنس‌های خارجی در بازار کم شده باشد.

ذوالنور افزود: اگر آمارها درست باشد تولیدات داخلی باید افزایش یافته، حال این که طبق نظر کارشناسان ظرفیت بنگاههای تولیدی به ۴۰ درصد رسیده است. باید مصرف کم شده باشد، همه این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که باید سبک زندگی مردم تغییر کرده و با جنس خارجی خداحافظی کرده باشند یا این که جمعیت کم شده باشد. این اتفاقات هیچ کدام رخ نداده است.

وی با اشاره به موضوع بیکاری گفت: آقای رئیس جمهور سوال ما این است که شما رئیس جمهور سوئیس یا جمهوری اسلامی هستید؟ وقتی در مسکن مهر ۵ میلیون ساختمان ساخته شده صدای کارگران را نشنیدید در سال سوم ریاست جمهوری و در افطاری رهبری از ایجاد دو و نیم میلیون شغل صحبت کردید و در همان سال آقای جهانگیری موضوع ایجاد ۷۰۰ هزار شغل را مطرح کرد. امروز می‌گویید در این ۵ سال دو و نیم میلیون شغل ایجاد شده است. این تضادهای آماری را چطوری می‌بینید.

***روحانی مجلس را ترک کرد
 

***نمایندگان از ۴ پاسخ رئیس جمهور در مجلس قانع نشدند/ ارسال سوال به قوه قضائیه

نمایندگان در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 6 شهریور) پس از استماع نظرات نماینده سوال کننده و پاسخ های رئیس جمهور درباره کنترل قاچاق کالا و ارز را قانع کننده ندانستند.

نمایندگان مجلس از پاسخ رئیس جمهور در خصوص استمرار تحریم های بانکی قانع شدند.

نمایندگان مجلس از پاسخ رئیس جمهور در خصوص اقدامات دولت درخصوص کاهش نرخ بیکاری قانع نشدند.

نمایندگان مجلس از پاسخ رئیس جمهور در خصوص رکود اقتصادی شدید چندین ساله قانع نشدند.

نمایندگان مجلس از پاسخ رئیس جمهور در خصوص افزایش شتابان نرخ ارزهای خارجی و کاهش شدید ارزش پول ملی قانع نشدند.

بر این اساس و طبق ماده 213 آیین نامه داخلی مجلس، سوالات به قوه قضائیه ارسال می شود.
 

دیدگاه کاربران

تبریزی۵۱۶۱۲۲۰۸:۳۵:۵۵ ۱۳۹۷/۶/۶
دیگه برای این کارها خیلی خیلی دیره. هیچی درست نمی شه چون مشکلات ایران ساختاری شده است
ناشناس۵۱۷۱۰۸۱۴:۴۶:۲۳ ۱۳۹۷/۶/۶
ساختار که کوتاهی نمی کند. مشکل عملکرد برخی مدیران است.
ناشناس۵۱۷۳۱۱۱۶:۱۴:۵۷ ۱۳۹۷/۶/۶
اصلا کوتاهی نکرده دلار خودش از 7 تومن شد 4000 تومن
ناشناس۵۱۷۹۱۴۲۲:۰۸:۴۲ ۱۳۹۷/۶/۶
اصلا منظور شما از اینکه ساختار کوتاهی نمیکند چیست؟ تا مکانیزم های قانونی برای شفافیت و نظارت و پاسخ از اون فرد مسئول وجود نداشته باشد هیچ مشکلی حل نمیشود.
داود۵۱۷۴۷۷۱۷:۴۳:۲۸ ۱۳۹۷/۶/۶
زنده باد رییسی
ناشناس۵۱۸۰۱۱۲۳:۲۰:۰۹ ۱۳۹۷/۶/۶
آیه یاس نخوانید ، اینجا ایران است
ناشناس۵۱۶۱۲۴۰۸:۳۷:۰۱ ۱۳۹۷/۶/۶
سوال نمایندگان سمت و سوی اقتصادی دارد ، اما احتمالا مشاوران به روحانی پیشنهاد حاشیه سازی سیاسی را داده اند..
ناشناس۵۱۶۲۸۹۱۰:۲۵:۱۶ ۱۳۹۷/۶/۶
جوابهایی که روحالنی داد قابل پیش بینی بود نماینده ها باید استیضاح رئیس جمهر رو به جریان بندازن این توصیحات یعنی اینکه دولت هیچ کاری نمیخاد بکنه
خانه ویران۵۱۶۵۵۱۱۱:۵۱:۴۲ ۱۳۹۷/۶/۶
فساد همه جارو فرا گرفته است
ناشناس۵۱۷۱۱۵۱۴:۵۰:۱۳ ۱۳۹۷/۶/۶
لطفا کلیت ندهید. انسانهای بسیار زیادی هستند که زندگی و کار سالم دارند. اینجوری خودت تایید کردی هستی و!! به دیگران تهمت میزنی؟
گنجی۵۱۷۴۷۳۱۷:۳۹:۴۱ ۱۳۹۷/۶/۶
آنهایی که سالم اند و فاسد نیستند در هرم قدرت نیستند کاملا درست می فرمایید ما الان بانگی و اعتراضی نمی بینیم همه در صلح و صفا با هم بهره مند هستند
ناشناس۵۱۷۸۳۳۲۱:۰۶:۳۷ ۱۳۹۷/۶/۶
شما بفرمایید 1 آدرس بدهید که پراید بده 23 میلیون. تا حرف شما ثابت بشه چرا که تمام این ها مال قبل از سه برابر شدن ارز است
ناشناس۵۱۷۱۹۶۱۵:۲۶:۵۰ ۱۳۹۷/۶/۶
الحمدالله که به دلیل سوال از رییس جمهور مشکلات اقتصادی حل شد ! دلار شد 11 هزار وسکه هم 4 ملیون وهمچنان در حال رشد !! از مجلس به جهت همراهی با دولت در آرام کردن جامعه وکم کردن تنشهای اقتصادی متشکریم !
جناب۵۱۶۴۸۴۱۱:۲۲:۰۴ ۱۳۹۷/۶/۶
جواب های روحانی جز حاشیه رفتن چیزی نداشت اگر مجلس روحانی رو استیزاح نکنه کم کاری کرده
رضامیرزائی۵۱۷۶۱۶۱۹:۰۰:۱۶ ۱۳۹۷/۶/۶
استیزاح؟!((استیضاح))
ناشناس۵۱۸۲۴۱۰۷:۵۰:۵۸ ۱۳۹۷/۶/۷
ملا لغتی نباشید و قورمه سبزی را با غورمه سبزی بخوری اشکالی نداره اصل اینه که خوشمزه باشه
ناشناس۵۱۷۸۷۷۲۱:۲۹:۵۸ ۱۳۹۷/۶/۶
وقتی بهتون میگن بیسواد ناراحت هم میشوید .
ناشناس۵۱۸۱۸۹۰۴:۵۹:۳۸ ۱۳۹۷/۶/۷
فعلا که فقط ملت رو استهزاء دارن میکنن
ناشناس۵۱۶۷۴۹۱۲:۴۴:۴۶ ۱۳۹۷/۶/۶
دلار هفت تومانی شد چهار هزار تومان حتما تقصیر برجام بوده؟
ناشناس۵۱۷۴۲۱۱۷:۱۳:۰۹ ۱۳۹۷/۶/۶
آقای روحانی : قیمت پایین دلار موجب قاچاق کالا میشه .چطوره یکبار به ملتبگیم بمیرن .آقتی روحانی قیمت اصلی دلار باید سه هزار تومن باشه.چرا پایین بودن قیمت دلار در یایر ممالک موجب قاچاق نمیشه.علت اصلی گرانی دلار خود دولت دروغ است نه بازار نه دلالان و نه ترامپ
آزاد۵۱۷۸۷۹۲۱:۳۰:۱۵ ۱۳۹۷/۶/۶
تقصیر برجام دوستان محترم که اخیر بجای ارائه تز و فرمول مناسب و سازگار با شرایط اقتصادی و جغرافیایی و روانی و سیاسی و اجتماعی خاص مردم و کشور ایران فقط فرمولهای دویست سال پیش اروپا و آمریکا رو ترجمه و اجرا کردند و هرجا موفق نشدن(که معمولا نتایج بد و نامطلوب در برداشت) انگشت اشاره رو به سمت نوع حکومت و نظارت استصوابی و سپاه و .... انداختندبعبارتی هرکس ملاقه خودشو توی این آش زد و بدمزگی ها رو گردن ظرف و دیگ انداخت
ناشناس۵۱۶۸۴۲۱۳:۱۴:۳۸ ۱۳۹۷/۶/۶
سیاست از اقتصاد جدا نیست در هیچ جای دنیا
ناشناس۵۱۷۴۲۶۱۷:۱۴:۴۸ ۱۳۹۷/۶/۶
اتفاقا در بسیاری موارد از هم جدان. اوکراین دموکراتیک ورشکسته اقتصادی و امارات مرتجع با اقتصاد محکم مثال نقض حرف شمان.
ناشناس۵۱۶۹۸۷۱۳:۵۷:۲۳ ۱۳۹۷/۶/۶
سکه و دلار بخاطر احتمال برکناری روحانی در حال رشد حالا بخند :))
علی۵۱۷۳۱۵۱۶:۱۶:۴۱ ۱۳۹۷/۶/۶
چونکه جک گفتی خندیدم البته دستهایی میخواهد چنین پیامی را بدهد و مردم را تهدید کند یعنی: مردم عزل روحانی را مطالبه نکنید و الا کشور را بهم میریزیم!
ناشناس۵۱۷۴۵۲۱۷:۲۷:۱۸ ۱۳۹۷/۶/۶
توهم توطئه دارید ... عمو جون با رفتن روحانی دلار و سکه میره بالا حالا هی بخند :))
ناشناس۵۱۷۵۰۴۱۷:۵۶:۱۴ ۱۳۹۷/۶/۶
اقتصاد دستوری نیست عمو جون
ناشناس۵۱۷۴۴۵۱۷:۲۴:۵۳ ۱۳۹۷/۶/۶
اتفاقا به علت اینکه روحانی برکنار نشده سکه ودلار در حال رشدن
ناشناس۵۱۷۴۶۰۱۷:۳۱:۳۹ ۱۳۹۷/۶/۶
کاش فقط سکه ودلار بود !! آمریکا هم با استناد به همین ادعا که مشکلات امروز ناشی از سوء مدیریت خود ایرانی هاست گفته پس ما در وضعیت معیشتی مردم ایران طبق نظر خودشان مقصر نیستیم ! آقایان برای ضربه زدن به دولت باز هم آتو به دست آمریکا دادند
ناشناس۵۱۷۲۱۹۱۵:۳۶:۴۳ ۱۳۹۷/۶/۶
سوال سمت و سوی اقتصادی دارد بله درست است. اما همه می دانند که ریشه این وضع اقتصادی در سمت و سوی سیاسی است. چرا اصرار دارید که مطالب ماست مالی شود و ریشه ای دیده نشود؟
ناشناس۵۱۷۵۴۱۱۸:۲۲:۰۰ ۱۳۹۷/۶/۶
ریشه اصلی مشکلات اقتصادی ما مسائل سیاسی و اجتماعی است.
ناشناس۵۱۶۱۵۴۰۹:۰۱:۰۴ ۱۳۹۷/۶/۶
آقای روحانی دلار هر لحظه دیگر تغییر نمیکند؟؟(شعار اتخاباتی کمپین شما ).پراید 40میلیون وارزش حسابهای بانکی و پول ملی به یک سوم ،امید مردم را نامید سقوط پول ملی با دلار11000هزار تومن، حقوق کارمندان با افزایش 10درصد و تورم نقطه به نقطه تک رقمی.تدبیر رانخواهیم به چه کسی باید بگوییم.کلید شما تمام ملت را قفل زده است.برجامتان نافرجام.
امیر حسین سلطان/تهران۵۱۶۵۹۵۱۲:۰۴:۱۵ ۱۳۹۷/۶/۶
از 2 حال خارج نیست: یا بانک مرکزی ارز دارد و یا ندارد. اگر ندارد نیاز به اینقدر صغری کبری چیدن نیست. مرگ یکبار شیون هم یکبار و اما اگر ارز دارد تا بیش از این کار از کار نگذشته است بانک مرکزی قیمت ارز را به قیمت یک سال پیش(شهریور 96) برگرداند اتوماتیک وار قیمت سکه و طلا و سایر کالاها هم به وضعیت سابق شان برمی گردند. تا هنر و عرضه و شهامت رک گویی به این اندازه را نداشته باشیم حق مان همینه که هست و نباید عالم و عالم را مقصر و تقصیرکار بدانیم. والله اعلم.
ناشناس۵۱۶۸۰۱۱۲:۵۹:۴۶ ۱۳۹۷/۶/۶
برادر اینها فقط موقت می تواند جوابگو باشد، شما نگاه کن به فاصله ی رشد اقتصادی و رشد نقدینگی 5 سال روحانی، که نشان می دهد حدود 90 درصد از تورم سرکوب شده داریم که حالا یا دو سال یا... به فعلیت می رسد تنها راه نجات تولید است که نداریم
ناشناس۵۱۷۱۳۴۱۴:۵۹:۴۵ ۱۳۹۷/۶/۶
ارز ندارد
ناشناس۵۱۷۳۴۷۱۶:۳۷:۱۳ ۱۳۹۷/۶/۶
برای مردم ندارد، برای خودیها دارد.
ناشناس۵۱۸۰۵۲۲۳:۵۶:۲۸ ۱۳۹۷/۶/۶
در مورد ارز دولت ظاهراً هیچ عرضی هم ندارد !!
ناشناس۵۱۷۲۷۲۱۵:۵۸:۵۶ ۱۳۹۷/۶/۶
اقتصاد زوری و دستوری نیست . فکر به حال قیمت دلار کنید
مهدی۵۱۶۱۷۶۰۹:۱۹:۰۵ ۱۳۹۷/۶/۶
بنام خدا- 1- روحانی باز از رهبری در ابتدای سخنانش مایه گذاشت 2- پاسخ های رئیس جمهور در حد تفسیر و بحث های کارشناسان صدا و سیما است. 3- قضیه برعکس شد! سوال های رئیس جمهور را مجلس را چه کسی پاسخ می دهد؟ 4- وعده به آینده برای حل مشکلات در توان همه ایرانیان است! 5- با پاسخ های ارایه شده و نتیجه این جلسه قطعا مردم بعد از این استیضاح دلار را به مبلغ 72 ریال خواهند خرید! 6- موید باشید!
ناشناس۵۱۷۱۴۰۱۵:۰۰:۳۹ ۱۳۹۷/۶/۶
چی بگه ؟
ناشناس۵۱۶۲۰۶۰۹:۳۳:۴۹ ۱۳۹۷/۶/۶
هر دولتی امده با خودش یک مشت رانتخوار اورده که فقط به فکر پر کردن جیبهای خود با واردات و یا صادرات بودند و این گرانی دلار 11000 تومانی باعثش همین ها بوده و هستند اصلا هر کس رئیس جمهور میشود فقط به فکر رانت است که مردم و بیت المال را غارت کند شما سئوال کن چرا پتروشیمی گاز مصرفی را 3 سنت پرداخت میکند و مواد نفتی را مفت میگیرد و ارز حاصل از ان را به جیب میزنه و دلارش را هم به ایران نمیاره غیر از ان است که کنسرسیومی از رانت خواران بزرگ که در سمت های بالایی هستند حتی امروز صحبت ان نمیشود چون سفره ای پهن است برای خودشان با منابع زیر زمینی مفت خدا بیامرزد مصدق را که نفت را ملی کرد و از دست انگلیسی ها در اورد
ناشناس۵۱۶۲۳۴۰۹:۵۱:۵۰ ۱۳۹۷/۶/۶
رئیس جمهور حاشیه نرود علت را بگوید
ناشناس۵۱۶۲۴۰۰۹:۵۴:۴۹ ۱۳۹۷/۶/۶
انشالله اقای روحانی داوطلبانه از مسئولیت کناره گیری کند او وکیل دادگستری است و تخصص اقتصادی و مدیریتی ندارد به این دلیل مردم ایران ناچار شده اند بی سابقه ترین گرانی ها و مشکلات اقتصادی را حتی بدتر از دوران جنگ تحمیلی تجربه نمایند یک معذرت خواهی همراه با استعفا بسی بهتر از توجیه ناکارامدی است
ناشناس۵۱۶۲۴۵۰۹:۵۹:۲۵ ۱۳۹۷/۶/۶
آقای روحانی عادت کرده همه چیز رو وصل کنه به کاخ سفید.سوال نمایندگان در مورد سومدیریت اقتصادی شما هست.لطفا فرافکنی نکنید جناب روحانی...
ناشناس۵۱۶۴۲۷۱۱:۰۷:۰۴ ۱۳۹۷/۶/۶
یعنی به کاخ سفید وصل نیست ؟ الان چه کسی خواستار تغییر رفتار ایران شده وچه کسانی در حال نمایش این تغییر رفتارند ؟!! دولت یا مجلس ؟!
حسن۵۱۶۲۴۶۱۰:۰۰:۳۵ ۱۳۹۷/۶/۶
به خدا قسم برای هیچ سوالی جواب مستدل و قانونی نداد و فقط دارد حاشیه سازی می کند. دقیقا یک جای سالم در کشور و در زندگی مردم باقی نگذاشتند و انگار حالا خود را طلبکار هم می دانند .لطفا جلسه سوال از روحانی رو متوقف کنید تا بیش از این به شعور مردم توهین نشود.
ناشناس۵۱۶۲۶۲۱۰:۱۰:۲۷ ۱۳۹۷/۶/۶
به جای این حرفها واردمذاکره با قدرت اصلی جهان شده وروابط خودراباسایرکشورهاارتقادهید.
ناشناس۵۱۶۶۳۶۱۲:۱۵:۲۹ ۱۳۹۷/۶/۶
قبلا داشتیم چیکار میکردیم منظورتون فروش مملکت نیستکه؟
محمد قاسمی۵۱۶۷۱۶۱۲:۳۶:۵۸ ۱۳۹۷/۶/۶
اگه توان اداره کشور رو ندارید امنیت کشور رو نفروشید
حسین۵۱۶۸۲۵۱۳:۱۰:۰۹ ۱۳۹۷/۶/۶
یک بار مذاکره کردیم نتیجه اش شد این...
محمدی۵۱۶۲۶۴۱۰:۱۱:۱۱ ۱۳۹۷/۶/۶
با کلی گویی و حرف های تکراری،مشکل حل نمی شود، روحانی نمی تواند کشور را اداره کند، باید استیضاح و از سمت ریاست جمهوری خلع شود،
محمد۵۱۶۳۶۴۱۰:۴۸:۵۹ ۱۳۹۷/۶/۶
حالا اینم برکنار شد،بعد از این چه کسی باید بیاد!؟
علی۵۱۶۷۰۰۱۲:۳۰:۵۸ ۱۳۹۷/۶/۶
رییسی بیاید و جنگ با دنیا را شروع کند و تمام .
ناشناس۵۱۶۷۳۶۱۲:۴۱:۰۳ ۱۳۹۷/۶/۶
قالیباف میاد دلار میشه 20 هزار تومن :))
ناشناس۵۱۶۹۶۶۱۳:۵۳:۳۳ ۱۳۹۷/۶/۶
مدیریت جهاد ی قالیباف
مرتضی۵۱۶۸۳۲۱۳:۱۱:۵۵ ۱۳۹۷/۶/۶
ایشون عوض بشه چه چیزی در روابط خارجی ما تغییر میکنه؟ کدوم سرمایه گذاری خارجی با این شرایط اتفاق می افته؟
ناشناس۵۱۶۲۷۰۱۰:۱۵:۳۲ ۱۳۹۷/۶/۶
ایشان چرا پاسخگو نیست و زده به صحرای کربلا برای جواب ندادن یعنی تصور ایشان از مردم اینقدر است که میشود سر مردم کلاه گذاشت با وعده و وعید مثل انتخابات
ناشناس۵۱۶۴۵۳۱۱:۱۴:۱۴ ۱۳۹۷/۶/۶
پاسخ همان 5 دی96 بود شما مطلب را نگرفتی
علی۵۱۶۲۷۴۱۰:۱۷:۰۷ ۱۳۹۷/۶/۶
همه در بوجود آمدن وضع موجود مقصرند بیشتر تقصیر ها متوجه نمایندگان مجلس است که وظیفه نظارتی خود را انجام نداده اند
ناشناس۵۱۶۲۹۴۱۰:۲۶:۳۲ ۱۳۹۷/۶/۶
سوال و جواب نمایشی . مردم هیچ مردم فقط نگاه
ناشناس۵۱۶۳۰۱۱۰:۲۹:۵۲ ۱۳۹۷/۶/۶
نمره 4 مجلس به آقای رئیس!
ناشناس۵۱۶۳۰۸۱۰:۳۲:۲۱ ۱۳۹۷/۶/۶
سزای یک رئیس جمهور محافظه کار که از بیان حقایق واهمه دارد فقط استیضاح است علی برکت الله
ناشناس۵۱۶۴۰۷۱۱:۰۱:۲۱ ۱۳۹۷/۶/۶
این ریس جمهور محافظه کاره
ناشناس۵۱۶۶۲۱۱۲:۱۱:۲۵ ۱۳۹۷/۶/۶
کدام حقایق شما برای ما بگو
ناشناس۵۱۷۴۹۱۱۷:۵۱:۳۶ ۱۳۹۷/۶/۶
منتشر نمیشه، هزار بار نوشتم،
ناشناس۵۱۶۶۴۱۱۲:۱۶:۳۱ ۱۳۹۷/۶/۶
روحانی نمیخواد دیگه برای مردم هزینه کنه / حق هم داره
ناشناس۵۱۶۷۸۲۱۲:۵۳:۰۵ ۱۳۹۷/۶/۶
چه حقایقی وجود دارد که رئیس جمهور از گفته آن واهمه دارد؟. اگرچیزی شما میدانید یکی چندتاشو بگویید.تا همه بدانند. ملت ایران از این بگم بگم ها زیاد شنیده اند. دیگر حنای این تز رنگی ندارد
ناشناس۵۱۷۱۳۵۱۴:۵۹:۵۱ ۱۳۹۷/۶/۶
حالا رئیس جمهور محافظه کاره حقایقونمیگه شما که محافظه کار نیستی بگو! آقای روحانی مهارت فراکنی و انداختن گناه گردن اینو اونه اگه حقایقی برا گفتن داشت مطمئن باش لحظه ای در گفتنش تردید نمیکرد
ناشناس۵۱۶۳۱۴۱۰:۳۴:۴۳ ۱۳۹۷/۶/۶
حالا حالاها مونده به بی عرضگی اسلاحتلبا پی ببرید
ناشناس۵۱۶۶۵۴۱۲:۱۸:۵۸ ۱۳۹۷/۶/۶
مردم از اصلاح طلب و اصولگرا عبور کرده اند نگاه مردم به رهبر حکیم انقلاب است
ناشناس۵۱۶۹۸۹۱۳:۵۷:۴۶ ۱۳۹۷/۶/۶
سکه و دلار بخاطر احتمال برکناری روحانی در حال رشد حالا بخند :))
رضا میرزائی۵۱۷۶۲۹۱۹:۰۷:۵۲ ۱۳۹۷/۶/۶
اسلاحتلبا؟!((اصلاح طلب ها))
ناشناس۵۱۶۳۱۶۱۰:۳۴:۵۹ ۱۳۹۷/۶/۶
البته آقای روحانی مقصر را معرفی کردند : مردم :))))))!!!!!!!!!!!!
ناشناس۵۱۶۹۹۱۱۳:۵۸:۱۳ ۱۳۹۷/۶/۶
سکه و دلار بخاطر احتمال برکناری روحانی در حال رشد حالا بخند :))
ناشناس۵۱۶۳۲۴۱۰:۳۶:۵۰ ۱۳۹۷/۶/۶
هیچ اسلاحتلبی از آقای روحانی سوال نداره؟ کلا این جماعت نقششون در مجلس چیه؟
مجید۵۱۷۴۹۰۱۷:۵۱:۳۳ ۱۳۹۷/۶/۶
راستی چرا اصولگرایان اصلاح طلب را اسلاح طلب مینویسد . لطفا اگر کسی علت را میداند بگوید ما امل ها هم متوج بشیم . متشکرم
ناشناس۵۱۶۳۲۶۱۰:۳۷:۲۹ ۱۳۹۷/۶/۶
چرا همه به قیمت دلار در بازار غیر رسمی اتکا می کنند این بازار غیر رسمی کجا است هیچکس نمی داند این قیمتها از کجا و چطور درست می شود ما فقط در فضای مجازی این قزمتها را می بینیم و همه با این قیمتها کالاهای خود را قیمت گذاری می کنیم دستگاههای قضایی کجا هستند
ناشناس۵۱۸۴۷۳۱۰:۳۳:۵۴ ۱۳۹۷/۶/۷
شما برای اینکه در فضای واقعی هم این قیمتها را ببینید تشریف ببرید یک‌ آژانس هواپیمایی و بلیط پرواز خارجی بخرید و با قیمت دلاری آن مقایسه کنید آنوقت متوجه میشوید. خود دولت دارد امروز دلار را ۱۰ هزار تومان محاسبه می‌کند.
ناشناس۵۱۶۳۵۴۱۰:۴۵:۲۲ ۱۳۹۷/۶/۶
همان روزی که معاون رئیس جمهور ، دختر قاچاقچی وزیر را مظلوم خطاب کرد و با این وجود مردم مجددا به این دولت رای دادند باید میدونستن که این دختران و پسران مظلوم 6 هزار خودروی قاچاق و میلیاردها دلار ارز را به فنا خواهند داد و ملت را بیچاره خواهند کرد. ما امروز چوب انتخاب لیستی افراد رو میخوریم . کسانی که این هشدارها را در زمان انتخابات شنیدن اما به خاظر منافع حزبی و سوت و کف مجددا به روحانی رای دادن شریک در ظلم و سختی هایی هستن که به جوانان بیکار و مجرد و اقشار مستضعف و ... الان داره تحمیل میشه
ناشناس۵۱۶۳۶۲۱۰:۴۸:۲۵ ۱۳۹۷/۶/۶
توضیحات رییس جمهوربعد از آنهمه طفره روی فقط یک نکته مهم داشت که همه چی را لو داد : گفت : ذخیره ارز زیاده میتوانم همین الان به رییس بانک مرکزی دستور دهم قیمت ارز را به نرخ شهریور سال گذشته برگرداند! ما هم خواهش میکنیم: بگو برگردانه مگه صدای شکستن کمر مردم زیر فشار را نمیشنوی آقای روحانی ؟
ناشناس۵۱۶۳۷۷۱۰:۵۱:۳۳ ۱۳۹۷/۶/۶
ایشان به دروغ گفتند که حقوق کارگران و کارمندان را دو برابر کرده اند، والله این حرف ایشان ادرست نیست. حقوق کارمندان با تورم به وجود آمده کمتر از نصف شده است؟شاید منظورش حقوق نهاد ریاست جمهوی و مدیران خود بوده است؟؟؟
ناشناس۵۱۶۳۷۹۱۰:۵۲:۳۹ ۱۳۹۷/۶/۶
استیضاح بهترین وسریعترین را نجات کشور
ناشناس۵۱۶۳۸۰۱۰:۵۲:۴۱ ۱۳۹۷/۶/۶
چرا کسی درباره وضع گمرک نپرسید ؟ چرا کسی نگفت که کلی شرکتهای تولیدی و صنعتی مواد اولیه وارد کردن و بابت حرص و طمع اقایون تو بانک مرکزی که به بانک عامل دستور نمیده باید ما به تفاوت بدن ..تولیدی ها رو به خاک سیاه نشوندین تو این دوماه
ناشناس۵۱۶۹۵۸۱۳:۵۲:۲۸ ۱۳۹۷/۶/۶
واقعا همینطوری هست که شما میگید!!الان تو گمرک پر هست از کالا ولی اجازه ترخیص نمیدن!!انگار کاملا عامدانه میخوان کشور رو زمین بزنن!!
ناشناس۵۱۶۳۸۴۱۰:۵۳:۱۴ ۱۳۹۷/۶/۶
نظر مردمی ( استیضاح) اری یا خیر
مملی۵۱۶۴۹۴۱۱:۲۷:۰۵ ۱۳۹۷/۶/۶
آری 100%
محمد۵۱۶۳۹۲۱۰:۵۷:۱۸ ۱۳۹۷/۶/۶
من به آقای روحانی رای دادم و از موافقان سوال از ایشان بودم و مثل نمایندگان محترم هم از جوابهای آقای روحانی قانع نشدم که هیچ مایوس و سرخورده هم هستم . چرا که اولین قدم برای اصلاح امور قبول واقعیت است که متاسفانه آقای روحانی در جای دیگری سیر می کند. ایشان نمی داند دلار الان بالای 10 هزار تومان است چه کنترلی کرده اید. قیمت گوشت دارد نزدیک صد تومان می شود بیچاره کارگران که ماهی یک میلیون حقوق می گیرند آیا می توانند گوشت هم بخورند ؟ آقای روحانی شعارتان تدبیر و امید بود که در هر دو ناموفق بودید نه تدبیر کردن و نه امید مردم را برگرداندید.
ناشناس۵۱۶۳۹۴۱۰:۵۷:۲۵ ۱۳۹۷/۶/۶
ملت بدهکارم شدن
ناشناس۵۱۶۴۱۷۱۱:۰۵:۳۳ ۱۳۹۷/۶/۶
روحانی گفته می تواند به رییس بانک مرکزی دستور بده نرخ ارز را به نرخ ارز شهریور سال گذشته برگردونه خب چرا اینکار را نمی کنه نکنه می خواهد مردم را تحت فشار قرار بده
رضا۵۱۶۴۲۳۱۱:۰۶:۵۲ ۱۳۹۷/۶/۶
همه با هم هستن
علی یانگ۵۱۶۴۳۰۱۱:۰۷:۴۲ ۱۳۹۷/۶/۶
عملکرد ایشون در دوره دوم واقعا ضعیف هست
رضا۵۱۶۸۰۹۱۳:۰۴:۳۳ ۱۳۹۷/۶/۶
دوره اول هم گلی به سر مردم نزدند و فقط با دوقطبی و تخریب رای آوردند.
پیرمرد۵۱۷۱۴۵۱۵:۰۶:۰۰ ۱۳۹۷/۶/۶
وجدانا یک نفر فقط یک نفر را نام ببرید که یک گل به سر ملت زد.
آقای چ۵۱۶۴۴۲۱۱:۱۲:۲۴ ۱۳۹۷/۶/۶
بیست و چهار میلیون رای هشتاد میلیون درد
ناشناس۵۱۶۶۵۵۱۲:۱۹:۰۶ ۱۳۹۷/۶/۶
نیست تورم در دولته های قبلی کم بود !
ناشناس۵۱۷۳۲۲۱۶:۱۸:۵۰ ۱۳۹۷/۶/۶
اون حداقل تو دوسال آخرش بود نه عین ۶سال روحانی از روز اولش گرونی و رکود و بیکاری تا پراید ۴۰میلیونی
ناشناس۵۱۷۵۹۷۱۸:۴۶:۳۷ ۱۳۹۷/۶/۶
چون دو سال اخر کشور تحریم شد . والان دوباره گشور تحریم شده
محسن۵۱۶۴۶۸۱۱:۱۷:۳۸ ۱۳۹۷/۶/۶
جنگ اقتصادی را آمریکا شروع کرده ، برخی از مسئولین با جناح بازی و فساد و برخی از مردم با خریدن دلار و سکه بعنوان سرباز دشمن عمل کردند و وضعیت اقتصادی را به اینجا رساندند ایکاش اول عملکرد خودمان را قضاوت میکردیم که آیا در جهت منافع ملی و اسلامی بوده است یا خیر ؟
رضا۵۱۶۴۷۱۱۱:۱۸:۱۵ ۱۳۹۷/۶/۶
بیشتر از همه چی برای خودم متاسفم که به ایشان دو بار رای دادم...
علی 671۵۱۶۴۸۷۱۱:۲۳:۲۶ ۱۳۹۷/۶/۶
نمایندگان اندکی از درد این مردم زجر کشیده را گفتند و خوب بود .اما رئیس جمهور همان روال گذشته را اجرا کرد که (کی بود ،کی بود من نبودم )را در آورد و آخر مردم را بدهکار و خود را طلبکار معرفی کرد واقعاً جایش است که عدم کفایت در مجلس مطرح شود .زیرا رئیس جمهوری که نتواند یک کلام حرف منطقی بزند و قابل قبول و با این زبان که به راحتی به دیگران تهمت می زند به خاطر این همه زجر که به ملت داده و این همه محرومیت لا اقل عذر خواهی کند که مغرورانه با مسائل برخورد و جایگاه شاکی با مجرم را با زبان عوض می کرد . باید عزل شود .
اردوان۵۱۶۵۰۶۱۱:۳۰:۰۷ ۱۳۹۷/۶/۶
شیخ حسن کار ترامپ ربطی به مردم نداره قبل انتخابات وعده داد و بهش عمل کرد
ناشناس۵۱۶۵۲۶۱۱:۴۰:۴۱ ۱۳۹۷/۶/۶
من هم از پاسخ های رئیس جمهور قانع نشدم دولت چند ماه زودتر به استقبال تحریم ها رفت چون پیش بینی می کرد که ترامپ از برجام خارج می شود و هنوز تحریم های نفتی وبانکی شروع نشده وفروش نفت ایران کاهش نیافته است دولت وبانک مرکزی با انبار واحتکار کردن ذخایر ارزی وعرضه قطره چکانی آن به بازار باعث کرانی ارز سکه وجنس ها شدند تا ذخایر ارزی برای مثلا روز مبادا (تحریم های شدید و حتی جنگ ) کافی وپر باشد.
ناشناس۵۱۶۵۳۵۱۱:۴۴:۴۵ ۱۳۹۷/۶/۶
لوایح چهارگانه مبارزه با تامین مالی تروریسم و پولشویی باید تصویب شود
ناشناس۵۱۶۵۳۸۱۱:۴۶:۱۸ ۱۳۹۷/۶/۶
باید صریح بگه علت مشکلات چیه،این کمترین کار مفیدیه ک میتونه بکنه
ناشناس۵۱۶۵۴۳۱۱:۴۷:۵۷ ۱۳۹۷/۶/۶
یک ماه توی بوق و کرنا کردند که سئوال از رئیس جمهور! حالا چی شد؟ که چی؟ چی ازش آمد بیرون؟ جوک و تیکه پرانی و خنده و السلام!!!
ناشناس۵۱۶۵۴۷۱۱:۵۰:۲۲ ۱۳۹۷/۶/۶
دلار 7 تومنی شده 3800 چرا تا این قیمت پاسخگو نبوده . فقط روحانی باید پاسخ دهد ؟
ناشناس۵۱۶۵۵۲۱۱:۵۱:۵۸ ۱۳۹۷/۶/۶
اقا جان هر کی دوست داری حرف نزن ..اول که همه تقصیرها رو که انداختی گردن مردم ...الانم که با گفتن طلا نداریم و ارز هم وارد بازار نمیکنیم قیمتها به شدت در حال بالا رفتنه...سکه چهار میلیون و صد هزار ...یورو دوازده هزارو هشت صد... دلارم نزدیک دوازه هزار
ناشناس۵۱۶۸۴۵۱۳:۱۶:۳۱ ۱۳۹۷/۶/۶
وقتی روحانی کنار بره دلار بالا تر هم خواهد رفت تازه اولشه !
ناشناس۵۱۶۸۴۸۱۳:۱۷:۲۲ ۱۳۹۷/۶/۶
علتش رای مجلس نه حرف های روحانی !
ناشناس۵۱۶۹۳۲۱۳:۴۵:۴۰ ۱۳۹۷/۶/۶
شما هنوز نمیدونه وقتی بازار سرمایه احساس خطر کنه بلافاصله پول ها رو تبدیل به دلار سکه میکنه ؟ برکناری روحانی یعنی همون خطر ! چون بعد از روحانی اصولگراها به قدرت باز خواهند گشت و روابط با دنیا بدتر خواهد شد
ناشناس۵۱۶۵۵۵۱۱:۵۲:۳۲ ۱۳۹۷/۶/۶
محدوده اختیارات رئیس جمهور کاملا مشخصه و خارج از اون کاری از دستش ساخته نیست.
ناشناس۵۱۶۷۳۰۱۲:۳۹:۵۳ ۱۳۹۷/۶/۶
پس برای چی اومد رییس جمهور شد
مجید۵۱۷۱۵۱۱۵:۰۸:۲۳ ۱۳۹۷/۶/۶
برای اینکه رئیسی رئیس جمهور نشه .
ناشناس۵۱۸۴۸۴۱۰:۳۸:۳۶ ۱۳۹۷/۶/۷
مثلا رییسی میشد چی میشد؟
حسین۵۱۶۵۵۸۱۱:۵۳:۱۹ ۱۳۹۷/۶/۶
یک روز شلوغ کاری در دیماه منجر به تصمیم ترامپ شد. می گوییم آقای روحانی تو درست می گویی. با همین استدلال، 8 ماه آشوب و درگیری در کشور منجر به چه چیزی می شود؟ در سال 88 رای مردم را گردن ننهادید و کردید آنچه که نباید می کردید و شد آنچه نباید می شد. اینهمه تحریم به دلیل گردن کشی برخی که روحانی نیز در همین برخی می گنجد.
ناشناس۵۱۶۵۷۹۱۲:۰۰:۳۹ ۱۳۹۷/۶/۶
اینکه تمام تقصیر ها را گردن یک عده بیاندازید و ژست طلبکار و مظلوم می گیرید توهین نیست این اوضاع نتیجه ی عملکرد دو جناحه
ناشناس۵۱۶۶۰۵۱۲:۰۶:۳۴ ۱۳۹۷/۶/۶
پیام به مجلس با اقدامات‌تان دشمن‌شادمان کردید
ناشناس۵۱۶۷۰۱۱۲:۳۱:۲۸ ۱۳۹۷/۶/۶
چرند نگو اسلاحتلب
ناشناس۵۱۶۸۶۲۱۳:۲۲:۱۵ ۱۳۹۷/۶/۶
دشمن مردم امثال شما هستند که واقعیت ها را نمی بینید و کتمان می کنید
ناشناس۵۱۶۸۶۳۱۳:۲۲:۱۶ ۱۳۹۷/۶/۶
اگر نماینده مردم بودند در این مقطع فشار بر دولت را افزایش نمی دادند این همان چیزیست که ترامپ می خواهد !
حرف حق۵۱۶۶۳۲۱۲:۱۵:۰۴ ۱۳۹۷/۶/۶
کاش نمایندگان از ایشان و وزیر خوش خنده امور خارجه ایشان سوال میکردند که اون زمانی که به امریکا گفتید هرگز یک ایرانی را تهدید نکنید جرا اجازه دادند با چند میلیون یورو اروپا ایرانی تحقیر شود
ناشناس۵۱۶۶۵۱۱۲:۱۸:۰۷ ۱۳۹۷/۶/۶
بیشتربه سناریوی ازپیش تعیین شده شبیه است تاسئوال ازرئیس جمهور!!!مجلس ودولت کاری رانمی تونندپیش ببرندواین برنامه هاجنبه تسکینی داردنه حل ریشه ای مشکلات.
ناشناس۵۱۶۶۵۳۱۲:۱۸:۲۷ ۱۳۹۷/۶/۶
اگر استیضاح نمی شد نمایندگان در پیشگاه خدا مسئول بودند
ناشناس۵۱۶۶۷۸۱۲:۲۳:۴۲ ۱۳۹۷/۶/۶
همه اینها نمایش است. روحانی هم برود وضع تغییری نمی کند.
ناشناس۵۱۶۶۸۶۱۲:۲۵:۲۸ ۱۳۹۷/۶/۶
به نظر من تا گروهی از داخل برای ترامپ ساز نمیزد ترامپ نمیتوانست به گفته رییس جمهور اینقدر در ایران تاثیر گذار باشد و از طرفی مگر همه نابسامانیها از ناحیه ترامپ بوده؟ بی حجابی و نا امنی و اعتیاد و.... اختلاسها و ربای بانکی و کم کاری و پخش کردن سکه و دلار بدون حساب و...
میرحسین خاتمی۵۱۶۷۵۲۱۲:۴۴:۵۹ ۱۳۹۷/۶/۶
عاقبت محافظه کاری
ناشناس۵۱۶۷۵۷۱۲:۴۵:۴۶ ۱۳۹۷/۶/۶
میشه روحانی رو عزل کنید؟ ممنون و متشکر
ناشناس۵۱۶۷۶۱۱۲:۴۷:۴۱ ۱۳۹۷/۶/۶
برجام هیچ بود فقط نمیدونم چرا وقتی تمام شد دلار 10 برابر شد !!!
ناشناس۵۱۷۲۳۹۱۵:۴۵:۳۴ ۱۳۹۷/۶/۶
انتظارات کاذب که توسط اون ایجاد شده بود عامل این رشد قیمت بود.
حسن۵۱۷۵۰۲۱۷:۵۵:۱۰ ۱۳۹۷/۶/۶
انتظاراتی که چنین قدرتی داره دیگه کاذب نیست.
ناشناس۵۱۸۴۹۱۱۰:۴۱:۳۲ ۱۳۹۷/۶/۷
چون نقدینگی رو ۱۰ برابر کرد.
ناشناس۵۱۶۷۶۴۱۲:۴۸:۰۰ ۱۳۹۷/۶/۶
کشتی را خودشون سوراخ کردن و در حال غرق شدن است ناخدا داره فحش به کشتی ساز میده ان وقت که رانت خواران و اقازاده ها و خانم زاده ها در حال چپاول و غارت بودن از دو جناح خاموش بودن چون هر دو داشتند جیب ملت را خالی میکردن و حالا در حال سخن گویی برای رد گم کنی هستند
ناشناس۵۱۶۸۳۸۱۳:۱۳:۵۸ ۱۳۹۷/۶/۶
رئیس جمهور فرمودند که اگه مردم بفهمند که با هم هستیم، خیالشون راحت میشه که مشکلات قابل حله! مردم امروز فهمیدند که با هم هستید به خاطر همین دلار و طلا رفت بالا! اتفاقا امید داشتند که با هم نباشید گرگ زرد برادر شغاله!
ناشناس۵۱۶۸۶۱۱۳:۲۱:۵۲ ۱۳۹۷/۶/۶
اگر نماینده مردم بودند در این مقطع فشار بر دولت را افزایش نمی دادند این همان چیزیست که ترامپ می خواهد !
ناشناس۵۱۶۹۳۴۱۳:۴۵:۴۶ ۱۳۹۷/۶/۶
وضعیت الان مملکت اگه هرج و مرج نیست پس چیه؟///
ناشناس۵۱۶۹۳۵۱۳:۴۵:۴۶ ۱۳۹۷/۶/۶
"روحانی:حادثه دی ماه آقای ترامپ را به طمع انداخت" و حادثه ۸۸ تمام قدرت‌ها را به طمع انداخت.
ناشناس۵۱۶۹۶۱۱۳:۵۲:۴۶ ۱۳۹۷/۶/۶
با برکناری روحانی و احتمال امدن یک تندرو که روابط خوبی با دنیا نخواهد داشت . دلار و سکه در حال رشد و احتمالا 20 هزار تومن رو رد خواهد کرد سکه هم بالای 5 میلیون تومن !
مهدی۵۱۶۹۶۳۱۳:۵۳:۰۱ ۱۳۹۷/۶/۶
حرفاش آدم رو یاد احمدی نژاد مینداخت!!
مرتضی۵۱۶۹۸۵۱۳:۵۷:۰۰ ۱۳۹۷/۶/۶
سلام علیکم اگر جناب رییس جمهور واقعا" صداقت داره و دنبال یافتن ریشه مشکل و حل اونهاست( که البته زمانبر و کاربر هست) در اولین گام تیم مشاورینش رو عوض کنه . قطعا" آدمهایی واداده در مقابل دشمن و دارای افکار سازشکارانه و با تفکر " نمیتونیم ، نمیشه" برای مشورت به هیچ عنوان صلاحیت ندارند . شک نکنید بررسی موشکافانه این تیم ، آدم های نفوذی رو رسوا میکنه . توییت ها و اظهار نظرها و خط دهی هاشون به جناب روحانی کاملا" وضعیت رو مشخص میکنه . خدا به داد همه ما برسه ....
ناشناس۵۱۷۰۱۸۱۴:۰۹:۱۱ ۱۳۹۷/۶/۶
الان فکر میکنید روحانی بره یک اصولگرا بیاد اوضاع بهتر میشه ؟ :))
حسین۵۱۷۲۳۷۱۵:۴۵:۱۸ ۱۳۹۷/۶/۶
آره اینجور فکر میکنم
ناشناس۵۱۷۲۹۹۱۶:۱۰:۳۷ ۱۳۹۷/۶/۶
اشتباه میکنی چون رابطه به دنیا محدود تر بشه اوضاع دلار و اقتصاد بدتر میشه نه بهتر !
ناشناس۵۱۷۳۰۲۱۶:۱۱:۱۷ ۱۳۹۷/۶/۶
8 سال دست اصولگراها بود همه دیدن چی شد
ناشناس۵۱۷۵۰۶۱۷:۵۷:۳۲ ۱۳۹۷/۶/۶
۳۲ سال دست اسلاحطلبا بود چیشد؟؟؟؟؟
ناشناس۵۱۷۰۳۶۱۴:۱۴:۱۶ ۱۳۹۷/۶/۶
اقای روحانی : چرا باید کاخ سفید از اینکه مردم ایران و نمایندگانشان از رئیس جمهور خود سئوال میکنند ناراحت و یا خوشحال بشود . اگر حرف شما درست باشد ، و نظر به اینکه نمایندگان یا از جواب شما قانع خواهند شد و یا اینکه سئوال به قوه قضائیه میرود . اگر نمایندگان قانع شوند و امریکا خوشحال ، در این صورت بین شما و نمایندگان و ترامپ رابطه است اگر نماینگان قانع نشوند و تکلیف شما با قوه قضائیه باشد و امریکا ناراحت باشد باز هم بین شما و ترامپ رابطه است
ناشناس۵۱۷۱۴۳۱۵:۰۵:۴۵ ۱۳۹۷/۶/۶
خوب الان که نمایندگان قانع نشدن و ترامپ خوشحاله دلیلش چیه ؟!
ناشناس۵۱۷۲۹۴۱۶:۰۹:۰۵ ۱۳۹۷/۶/۶
سگه و طلا و دلار گرون شد و ترامپ خوشحال تر
ناشناس۵۱۷۰۴۸۱۴:۲۱:۵۸ ۱۳۹۷/۶/۶
به نظرم ایراد از روحانی و دولت نیست ایراد از سیاستهای کلی ماست.
ناشناس۵۱۷۰۵۷۱۴:۲۷:۵۹ ۱۳۹۷/۶/۶
متاسفانه مجلس معلوم نیست داره چی کار میکنه هر گونه تغییر در دولت و امدن ... به قدرت باعث افزایش شدید دلار و سکه میشه و دیگه جمع شدنی نیست . حالا به رفتار خود ادامه دهید
ناشناس۵۱۷۰۹۵۱۴:۴۲:۲۳ ۱۳۹۷/۶/۶
با اقدام مجلس سکه و دلار به شدت در حال افزایش چه کسی پاسخگو هست ؟؟؟
ناشناس۵۱۷۱۸۸۱۵:۲۳:۱۵ ۱۳۹۷/۶/۶
از سخنان آقای روحانی یک بچه قانع نمیشد تا نمایندگان ملت رئیس جمهوری که رفاه را از مردم گرفته با چه رویی رشد اقتصادی را به رخ مردم میکشد فکر میکنند مردم عقل ندارند وای بر شما
علی۵۱۷۱۸۹۱۵:۲۳:۳۳ ۱۳۹۷/۶/۶
این نمایندگان هم دنبال جمع کردن رای در انتخابات هستند. قبلاً که دولت هم دستشون بود که اوضاع بدتر بود.
ناشناس۵۱۷۲۱۶۱۵:۳۶:۰۹ ۱۳۹۷/۶/۶
مجلس در نقشه راه ترامپ گام بر میدارد ترامپ هم همین رو میخواد
ناشناس۵۱۷۲۲۴۱۵:۳۹:۳۱ ۱۳۹۷/۶/۶
مذاکره تنها راه نجات کشور
ناشناس۵۱۷۲۷۷۱۶:۰۰:۴۷ ۱۳۹۷/۶/۶
آقای روحانی در مجلس فرمودند: آمریکا فکر نکند از پایان جلسه امروز خوشحال خواهد بود؛ من آمریکا را نمیدانم اما هیچ شکی ندارم که انگلیسیها بسیار ناراحت شدند.
ناشناس۵۱۷۲۸۵۱۶:۰۶:۰۰ ۱۳۹۷/۶/۶
اگر رییسی رییس شده بود کار خیلی سریعتر پیش می رفت
ناشناس۵۱۷۳۲۰۱۶:۱۸:۲۹ ۱۳۹۷/۶/۶
با رفتن سیف و کرباسیان حتی روحانی مشکلی حل نمیشه . همنطور که با رفتن سیف دلار ارزان نشد
سینا۵۱۷۳۴۴۱۶:۳۶:۰۲ ۱۳۹۷/۶/۶
نه رئیس جمهور سویس نیست ولی رئیس جمهور ایران هم نیست و خودش هم میدونست که قرار هم نبود باشه از همون اول تمام وعده هاش الکی بود برجام باعث شد مردم در ماشینها را باز کنن و و با آهنگ تو خیابون برقصند.. ظریف رو هم روی دوششون تو خیابون کول کردند عکسهاش هست همه اش الکی بود سر کاری بود
ناشناس۵۱۷۳۹۹۱۷:۰۱:۴۱ ۱۳۹۷/۶/۶
اشتباه هر فردی به خودش برمیگرده ولی اشتباهات دولتمندان زندگی مردم زیر و رو میکند
حبیب۵۱۷۴۱۴۱۷:۰۹:۰۸ ۱۳۹۷/۶/۶
رئیس جمهور حق ندارد از مردم سخن بگوید چرا که دیگر مردم به آنها اعتمادی ندارند
ناشناس۵۱۷۴۲۳۱۷:۱۳:۲۴ ۱۳۹۷/۶/۶
این استیضاح نمایشی بیش نیست .چون این نمایندگان دراندازه استیضاح نیستند.
ناشناس۵۱۷۵۲۴۱۸:۱۱:۴۸ ۱۳۹۷/۶/۶
اینکه نمایندگان از رییس جمهور سوال کنند چه مشکلی از مردم حل میشودکه نشانه ای از مردم سالاری بودن باشد بهترین نظام مردم سالاری ان است که مسوولین ان از مشکلات مردم کم کنند وزندگی خودشان را بر پایه افراد متوسط جامعه بِنَا کنند نه اینکه زندگی اشرافی برای خودشان باشد وسختی ها معضلات کشور برای مردم
ناشناس۵۱۷۵۷۴۱۸:۳۶:۳۷ ۱۳۹۷/۶/۶
آقای روحانی! به خود بیایید و صدای خرد شدن استخوان مردم را بشنوید.
تبریزی۵۱۸۰۴۴۲۳:۵۳:۴۳ ۱۳۹۷/۶/۶
روحانی: شنیدم. دلنواز بود. کمی بیشتر استخوان بشکنید تا موسیقی از این هم جذاب تر بشه.
ناشناس۵۱۸۲۸۳۰۸:۳۶:۳۰ ۱۳۹۷/۶/۷
شنیده است.
ناشناس۵۱۷۵۹۴۱۸:۴۵:۲۶ ۱۳۹۷/۶/۶
از موقعی که ترامپ اومد 2 سال حضرات وقت داشتند با حاکمیت هماهنگی ایجاد کنند با ترامپ مذاکره کنند که هیچ مشکلی باقی نمونه اما اینها گرانی هرج و مرج میخواستند چون جز برنامشون بود فقط یکی از این برنامه ها با از بین بردن ارزش پول ملی با این کار یارانه 45 هزار تومنی غیر مستقیم حذف کردند
ف.خ۵۱۷۶۴۳۱۹:۲۱:۵۲ ۱۳۹۷/۶/۶
با این که شخصا به آقای روحانی رای داده ام، ایشان در دوران ریاست جمهوری خود هرگز با مردم و نمایندگان مردم شفاف و روشن صحبت نکرده اند.
ناشناس۵۱۷۶۵۱۱۹:۲۵:۳۱ ۱۳۹۷/۶/۶
حوادث دی ماه ؟ پس از اون یارو تَکرار بپرس حوادث 88 چجوری دشمن ! رو به طمع انداخت !
ناشناس۵۱۷۸۸۳۲۱:۳۳:۲۸ ۱۳۹۷/۶/۶
انتخاب روحانی ظلم به همه مردم ایران بود. حمایت از کارهای خلاف او و مدیران فاسد او خیانت به مردم ایران است.
پگاه۵۱۷۹۷۷۲۲:۴۵:۱۴ ۱۳۹۷/۶/۶
بهتر بود لا قل این کار بصورت پرسش و پاسخ رو در رو انجام میشد/یعنی یک نماینده سوال میکرد و رئیس جمهور در همان آن پاسخ آن سوال را میداد، شاید نتیجه ای داشت این آمدن و رفتن های پر هزینه برا کشور
بهروز۵۱۸۰۴۹۲۳:۵۵:۰۱ ۱۳۹۷/۶/۶
با اینکه به آقای روحانی رای دادم ولی الان مطمئنم مملکتداری کار ایشان نیست واحدهای تولیدی به خاطر ضعف مدیریت یکی یکی بسته میشه و هر واحدی محصول صادر میکنه ارز به کشور بر نمیگرده تا دیر نشده یه کاری کنید
جلال۵۱۸۰۹۴۰۰:۲۲:۳۳ ۱۳۹۷/۶/۷
چقدر مردم نمک نشناس هستند . چرا اینقدر اوضاع را خراب کردید که ساعت ۸ رئیس جمهور از خواب بیدار شود و همان حرفهای ۴سال پیش دوباره تکرار کند ... اَه خوب برید سخنرانی های قبلی را درباره گرانی و اشتغال و برجام ...بخوانید
احمد۵۱۸۱۴۴۰۱:۰۷:۳۹ ۱۳۹۷/۶/۷
سزای کسی که بعد از ایام انتخابات برای خوشایند دیگران و بقیه جاها، مردم رو فراموش کرد همین هست!
ناشناس۵۱۸۲۶۱۰۸:۱۳:۵۸ ۱۳۹۷/۶/۷
اقای روحانی ملت میداند مشکل چیست شما هم خود را به کوچه علی چپ نزنید راست و پوست کنده با ملت صحبت کنید
»حمد۵۱۸۲۷۹۰۸:۳۱:۰۷ ۱۳۹۷/۶/۷
کسی که خواب است با یک تلنگر بیدار می شود ولی کسی که خود را به خواب زده با هیچ چیز بیدار نمی شود
ناشناس۵۱۸۷۸۳۱۳:۱۵:۴۷ ۱۳۹۷/۶/۷
اقای روحانی دوستان شما در سال88 دشمن را به طمع انداختند والا مساله هسته ای حل شده بود
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین