مروری بر اخبار مهم روز؛ روز استیضاح، افشاگری و درگیری در مجلس/عدم حمایت جهانگیری از کرباسیان/ماجرای نامه محرمانه جلیلی به روحانی/ جنجال صحبت های منصور ارضی/دلسوزی برای آقازاده های پابرهنه

گروه سیاسی الف،   3970604205 ۳۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود. الف در نظر دارد بسته خبری ویژه ای را منتشر نماید که اخبار مهم آن روز به صورت خلاصه جمع آوری شده و مخاطبان می توانند برای اطلاع کامل تر درباره آن موضوع به اصل خبر مراجعه کنند.

 روز استیضاح، افشاگری و درگیری در مجلس/عدم حمایت جهانگیری از کرباسیان/ماجرای نامه محرمانه جلیلی به روحانی/ جنجال صحبت های منصور ارضی/دلسوزی برای آقازاده های پابرهنه

نتوانستیم انتظارات مردم را برآورده کنیم

محسن هاشمی در هشتاد و دومین جلسه علنی شورای شهر تهران و پس از انتخابات دومین سال از پنجمین دوره شورای شهر تهران گفت: از مردم عذرخواهی می‌کنیم که علی‌رغم رای تاریخی که به شورای پنجم دادند ولی نتوانستیم انتظارات آنها را برآورده کنیم.

برکناری وزیر اقتصاد در روز پرحاشیه مجلس

استیضاح مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد در اولین دستور کار جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی مورد بررسی نمایندگان قرار گرفت و پس از رای گیری کرباسیان، وزیر نماند.

جلسه استیضاح کرباسیان/ وزارت اقتصاد هم بی وزیر شد/ موافقان و مخالفان چه گفتند/ کرباسیان: اقدامات ما به ثمر ننشست

رای مجلس به استیضاح وزیر اقتصاد؛ کرباسیان هم از دولت رفتنی شد

جماران نوشت: مهرداد لاهوتی در حین سخنرانی در مجلس فریاد زد آقای عزیزی بذار وزیر گوش کند. در ادامه عزیزی نماینده شیروان به وی اعتراض کرد و مدام در صحن مجلس فریاد می زد که لاهوتی گفت منظورش عزیزی نماینده ابهر است. نماینده شیروان همچنان در حال فریاد زدن بود که لاهوتی اورا مرت**ه صدا زد. نماینده شیروان نیز با حضور در کنار لاهوتی اورا ا**ق و بی ش**ر خطاب کرد. با دخالت لاریجانی و برخی نمایندگان مجلس درگیری خاتمه یافت.

حواشی استیضاح؛ دعوای دو نماینده مجلس بر سر یک سوء تفاهم

الیاس حضرتی به عنوان آخرین موافق استیضاح وزیر اقتصاد گفت: آقای کرباسیان باید به دلیل داشتن این حجم از قدرت لابی جای آقای ظریف می‌نشستید. ۱۰۰ نفر از بهترین و عزیزترین دوستانم از داخل و خارج از مجلس از اصلاح طلب و غیر اصلاح طلب به بنده رجوع کرده و برخی برای اولین بار از من خواهش کردند که امضایم را پس بگیرم. پاسخ منفی به آنها برایم فوق‌العاده سخت بود حتی بعضی از آنها گفتند که اگر امضای استیضاح را پس نگیرم تا ابد رابطه دوستی با من را قطع می‌کند.

حضرتی در موافقت با استیضاح: ما بدبخت سوءتدبیرها هستیم نه آمریکا/ باید روحانی یا معاون اول او را استیضاح می‌کردیم/ گفتند اگر امضایت را پس نگیری تا ابد رابطه دوستی قطع می‌شود

مهر نوشت: حسن بیگی در میانه جلسه استیضاح اظهار داشت: تاکنون در صحن علنی از جانب دولت اعلام حمایتی از وزیر اقتصاد نشده است، ولی اعلام کرده اند قرار است آقای جهانگیری در دفاع از وزیر اقتصاد سخنرانی کند. این درحالی بود که اسحاق جهانگیری در جریان استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز به مجلس آمد اما در دفاع از ربیعی سخنرانی نکرد.

هدایت الله خادمی نماینده مردم ایذه از درخواست خودروی سانتافه با ۱۰۰ میلیون تخفیف و پرداخت بقیه پول با وام ۴ درصد به نام دختر یکی از مدیران در وزارت اقتصاد پرده برداشت و گفت: اگر خاوری نیست اما روحیه اشرافی گری خاوری وجود دارد.

پزشکیان در دفاع از کرباسیان: همه ما مسئول وضعیت کنونی هستیم/ نمی‌توان به راحتی وِل گشت و خرج کرد و بعد هم بگوییم که بیایید مبارزه کنیم

خبرآنلاین نوشت: با رای منفی نمایندگان به تداوم وزارت مسعود کرباسیان در قامت وزیر امور اقتصادی و دارایی، گمانه زنی در خصوص جانشین وی آغاز شده است. در برخی محافل از سید کامل تقوی نژاد که در حال حاضر ریاست سازمان امور مالیاتی را بر عهده دارد، به عنوان یکی از جانشینان احتمالی کرباسیان نام برده می شود .

استیضاح سه وزیر در راه صحن مجلس

علی اصغر یوسف نژاد، عضو هیئت رئیسه مجلس از استیضاح سه وزیر در راه صحن مجلس خبر داد و گفت: استیضاح محمد بطحائی وزیر آموزش و پرورش، استیضاح عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و استیضاح محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی در دستور کار مجلس قرار دارد.

استیضاح سه وزیر در راه صحن مجلس/ احتمال اعلام وصول استیضاح وزرای کشور و آموزش

فارس هم نوشت: جمعی از نمایندگان مجلس در حال تدوین طرح استیضاح وزرای صنعت، معدن، تجارت و راه و شهرسازی هستند.

سرانجام سوال از رئیس جمهور

جلال میرزایی، عضو فراکسیون امید مجلس به ایلنا گفت: فراکسیون امید نماینده جریان اصلاحات در قوه مقننه است و این احساس بی نیازی و بی توجهی کابینه و رئیس جمهور نسبت به اصلاح طلبان مشهود است. بنابراین مسیر برای ریاست فراکسیون امید برای مدیریت نمایندگان اصلاح طلب در مجلس در خصوص حمایت از روحانی به شدت دشوار شده است... رویکرد بی توجهی و بی نیازی دولت نسبت به فراکسیون امید در موضع گیری‌های امیدی‌ها در آینده تاثیر گذار است... نمایندگان با بعضی استیضاح‌ها به نوعی پیام اعتراضی خود را نسبت به تغییر درست در کابینه از جمله نوبخت به روحانی می‌رسانند.

فرهیختگان نوشت: آن‌چیزی که به نظر می‌رسد حداقل در دستور کار رسانه‌های نزدیک به دولت قرار گرفته، تغییر فضای سوال از حسن روحانی است. به نظر می‌رسد این رسانه‌ها که حالا مجبورند به ماجرای حضور رئیس‌جمهور در مجلس تن دهند، نمی‌خواهند اجازه دهند این اتفاق در شرایطی عادی و آرام برگزار شود. ادامه پروژه‌هایی مانند «روحانی افشاگری کند» نمونه‌هایی از همین اقدامات است. متهم کردن نمایندگان به داشتن اغراض سیاسی، نام بردن از مجلس به‌عنوان کانون ناکارآمدی به جای ارائه گزارش عملکرد از اقدامات دولت و دیگر تلاش‌ها برای دور کردن فضای مجلس از مطالبات اقتصادی مردمی از دیگر معضلاتی است که می‌تواند حاشیه‌های بزرگی را بر متن سوال از رئیس‌جمهور غالب کند. ناگفته نماند که این مسیر هدفمند، می‌تواند با نابلدی برخی نمایندگان سوال‌کننده از روحانی هم همراه شده و به عبارتی یک بستر مساعد برای به حاشیه راندن مطالبات مردمی از دولت را مهیا سازد.

افزایش 10 درصدی سرقت از منازل

روزنامه آفتاب یزد نوشت: نوسانات در بازار ارز و طلا اگر برای بسیاری مشکل آفرین بوده برای سارقین منزل رونق به همراه داشته است. سردار محمدرضا مقیمی رئیس پلیس آگاهی تهران می‌گوید نگهداری طلا و ارز، منازل را به «اهدافی اکازیون» برای سارقان تبدیل کرده است... علاوه بر وجود طلای معمول متعلق به خانم‌ها‌ در منازل، بر اساس اعلام بانک مرکزی مردم از آذر ماه سال قبل تاکنون بیش از 7 میلیون و 600 هزار قطعه پیش خرید کرده اند. این رقم به صورت وزنی معادل 60 تن طلا است... رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در مصاحبه‌ای اعلام کرد که تنها در چند ماه پایانی سال 96 قریب 30 میلیارد دلار از کشور خارج شده است. براساس آمارها همین رقم نیز توسط مردم خریداری و در خانه‌ها نگهداری می‌شود. دولت بیش از 40 میلیارد دلار ارز دولتی پرداخت کرده که بر اساس شواهد مبلغ قابل توجهی از آن نه صرف واردات که به عنوان سرمایه نگهداری شده است... نتیجه این مسئله افزایش 10 درصدی سرقت از منازل است. ظاهراً سارقان در سایر رشته‌ها دزدی از منازل را پرسودتر یافته‌اند.

شکست کامل کمپین «فرزندت کجاست؟»

افتاب یزد نوشت: کمپین «فرزندت کجاست» ... طی روزهای اخیر با هدف شفاف‌سازی و مبارزه با فساد و برای به چالش کشیدن مسئولان ایجاد شد و به دلیل استقبال محدود مسئولان از آن و پاسخ‌های سطحی و پوپولیستی برخی از مسئولان، کمتر از چند روز به شکست انجامید. مسئله‌ای که بدون تردید می‌توانست به‌عنوان یک فرصت از سوی مسئولان در ترمیم اعتماد مردم نسبت به خود موثر واقع شود و به نحوی در پرکردن شکاف‌های موجود میان مسئولان و جامعه کارساز باشد اما واکنش کاربران فضای مجازی نسبت به پاسخ مسئولان عکس این مهم را اثبات کرد و عدم جدیت ایشان را در برخورد با این کمپین و شفاف‌سازی نشان داد... مسئولان در پاسخ‌های خود به افکار عمومی به گونه‌ای برخوردکردند که فرزندان آنها محتاج نان شب هستند و یا آنها هم هیچ تفاوتی با مردم عادی از منظر جایگاه اجتماعی، اقتصادی و شغلی ندارند... از سویی آنها با پاسخ‌های سطحی خود، کاربران فضای مجازی را به بازی گرفته و فهم عمومی و شفاف‌سازی را به‌عنوان یک حق طبیعی از سوی مردم به استهزا گرفتند...

افتاب یزد در یادداشت دیگری نوشت: ... درهرحال شرح حال توصیفی درمورد آقازاده هایی که تابه امروز اسم ورسم شان مشخص شده حکایت از آن دارد که آنان بیشتر به فقیرزاده ها شباهت دارند فلذا شایسته است دستگاه ها و سازمان‌های ذی‌ربط با سبدهای حمایتی به یاری شان بشتابند! این نورچشمی ها از امتیازات خاص آقازادگی هیچ‌گونه نصیب وبهره‌ای عایدشان نگشته وتنها به توانمندی‌های خودمتکی هستند...پدیده و ادبیات جدیدی در عرصه آقازادگی با عنوان «آقازاده های پابرهنه» در فرهنگ محاوره‌ای کشورمان به منصه ظهور رسیده است.

ادامه حاشیه های تجمع فیضیه و اظهارات منصور ارضی

علی علیزاده کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی در صفحه شخصی خود در توییتر درباره اظهارات اخیر حاج منصور ارضی درباره روحانی و تفسیر اشتباه یک خبرگزاری در انتشار این خبر نوشت: ... کجای حرفش تهدید به قتل است...

حجت‌الاسلام محمدحسن نبوی معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه های علمیه سراسر کشور، با تاکید بر این که اصل کار طلاب برای تجمع در مدرسه فیضیه خوب بود، به خبرآنلاین گفت: حالا این که یک بنده خدا و یک نفر، یک پلاکارد دستش گرفته (پلاکاردی که روی آن نوشته شده بود، "ای آنکه مذاکره شعارت، استخر فرح در انتظارت»)، این خیلی کار اشتباهی است و نباید بهانه به دست دیگران می داد؛ ولی واقعا سوال این است که از این شعار، واقعا این فهمیده می شود که ما رئیس جمهور را می کشیم؟! من همچین چیزی از این حرف نمی فهمم، بلکه مثلا گفتند، اگر افرادی دنبال مذاکره باشند، ممکن است دچار آفت هایی و آسیب هایی شوند؛ البته حرف بدی زدند، یعنی اصلا شعار، شعار ناجوری است و اشتباه هم است. اما می خواهم بگویم، برخی ها هم از این شرایط سوءاستفاده می کنند؛ مثلا در مجلس گفتند که بروید ببینید قاتل هاشمی رفسنجانی که بوده است و حرف های این جوری؛ این ها واقعا سوءاستفاده از این شرایط است...اکثریت حوزه، با مشی اقتصادی دولت موافق نیست. با مشی دولت در زمینه مذاکره هم موافق نیست؛ آن که من در حوزه هستم و می بینم، اکثریت حوزه موافق دولت آقای روحانی نیست.

علیی مطهری، نایب رییس مجلس شورای اسلامی اظهارات اخیر منصور ارضی در مراسم روز عرفه را شامل توهین به مرحوم آیت الله هاشمی و رییس‌جمهور دانست و گفت که این کوتاهی روحانیت بوده که کرسی تعلیم و تربیت را به دست اینگونه مداحان سپرده‌اند.

در پرونده احمد عراقچی هنوز کیفرخواست صادر نشده است

محسنی اژه‌ای، سخنگوی دستگاه قضا گفت: در مورد پرونده احمد عراقچی هنوز کیفرخواست صادر نشده و چنانچه به کیفرخواست برسد مثل سایرین محاکمه می‌شود.

محسنی اژه‌ای در پاسخ به الف: در مورد احمد عراقچی هنوز کیفر خواست صادر نشده است/ تهیه گزارش ۳۱۱ نفره از مفسدان مالی محکوم شده/ معرفی قضات سلب صلاحیت شده/ واکنش به اتفاقات قم

دشمنان باور دارند با جنگ و حمله نظامی نمی‌توان کاری از پیش برد

سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان تلاش می‌کنند با ایجاد جو ناامیدی در میان مردم، انقلاب را به حاشیه بکشند؛ زیرا براساس تجربه گذشته باور دارند که با جنگ و حمله نظامی نمی‌توان کاری از پیش برد.

اگر راه را باز کنید تنها نخواهید ماند

سردار غلامحسین غیب پرور، رییس سازمان بسیج مستضعفین در پاسخ به درخواست اخیر رئیس‌جمهور مبنی بر این‌که « دولت را تنها نگذارید» گفت: شما اگر بخواهید تنها نیستید، راه را باز کنید ظرفیت بسیج در اختیار شماست.

سردار غیب‌پرور خطاب به روحانی: اعلام همکاری کرده‌ایم اما پاسخی از شما دریافت نکرده‌ایم

ماجرای نامه محرمانه سعید جلیلی به روحانی

سعید جلیلی در مصاحبه ای به هفته نامه مثلث گفت: دولت سایه مهم تر از اینکه تبدیل به یک نهاد شود، باید تبدیل به یک گفتمان شود، چون نهاد باز یک چارچوب مشخص حزبی یا سازمانی و ... می شود که محدودیت های خاص خودش را دارد اما اگر تبدیل به یک تفکر و نهضت شود، آن هم در سطح وسیع مردمی در ابعاد مختلف می تواند نقش خود را داشته باشد. من اگر خودم هم رئیس جمهور می شدم حتما از دولت سایه استقبال می کردم، چون کسی که در زمین دارد بازی می کند، حتما از کسی که بیرون زمین است کمتر می تواند متوجه ایرادات شود...مثلا در مورد همین برجام، نکاتی درباره روند مذاکرات هسته ای وجود داشت که احتیاج به تصحیح و تکمیل داشت. ما قبل از اینکه همه این موارد را چه در مجلس و چه در شورای عالی بیان کنیم، قبل از امضای برجام همه آنچه به ذهنم می رسید را در نامه ای نوشته و به آقای روحانی دادم که حتی رسانه ای هم نکردیم، یعنی گفتیم آقای روحانی! این مسائل و این نکات در مورد آنچه شما می خواهید عنقریب امضا کنید، وجود دارد و نگذاشتیم اول اشتباهاتی انجام شود و بعد آن را بیان کنیم. وظیفه خود دانستیم که قبل از موضوع آن را به ایشان بگوییم، ما گفتیم ایراداتی بر آن وارد است و بعد از توافق هم در شورای عالی و مجلس همان ها را مطرح کردیم.

 واکنش رحیم‌پور ازغدی به اظهارنظرها درباره انتقادش از حوزه

حسن رحیم‌پور ازغدی در واکنش به برخی اظهارنظرها درباره سخنرانی اخیرش در  مدرسه فیضیه، قم، گفت: همه آنچه در مدرسه فیضیه گفتم، حرف امام(ره) بود. وی گفت: خواهش می‌کنم آن سخنرانی یک‌ساعته را به‌صورت کامل گوش کنید؛ بحث چیز دیگری بود به جای دیگر کشیده شد؛ سکولاریسم در حوزه عین جمله رهبری است. رحیم‌پور ازغدی همچنین گفت: دشمن می‌خواهد از این قضیه سوءاستفاده کند، باید اجازه دهیم که زمان بگذرد.

واکنش "رحیم‌پور ازغدی" به اظهارنظرها درباره انتقادش از حوزه: همه آنچه که گفتم، حرف امام (ره) بود

چرا قیمت پراید به مرز ۴۰ میلیون تومان رسید؟

باشگاه خبرنگاران نوشت: امروز بازار خودرو همانند روز‌های گذشته شاهد افزایش قیمت پراید بود به نحوی که قیمت این محصول به مرز ۴۰ میلیون تومان رسیده است و این موضوع برای مردم با علامت سوال‌های زیادی روبه رو است.

تشکر عجیب یک روزنامه از قاچاقچیان محترم تریاک!

روزنامه خراسان در ستون حرف مردم خود نوشت: تنها کالایی که در این ایام افزایش قیمت نداشته «تریاک» است، دست قاچاقچیان محترم درد نکند.از مسئولان محترم خواهانیم که از مشاوره با آنان در اداره امور مملکت و کاهش قیمت ها حداکثر استفاده را ببرند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۵۱۳۷۷۴۲۰:۱۷:۳۱ ۱۳۹۷/۶/۴
آقای مطهری بسیار بسیار از مجالس حاج منصور، جوانان، با خدا و قرآن و ائمه انس گرفته اند. اما چه بسیار از حرف های نسنجیده شما
ناشناس۵۱۳۸۷۶۲۱:۴۲:۱۷ ۱۳۹۷/۶/۴
چرا اغلب مسئولینی که در راس امور اجرائی هستنداز وضعیت مالی مناسبی برخوردارند و برخلاف خواسته بنیانگذار جمهوری اسلامی عمدتاً از اقشار مرفه جامعه هستند؟
امیر۵۱۳۸۹۳۲۱:۵۰:۳۶ ۱۳۹۷/۶/۴
چرا هر که انتقادی از این دولت میکند توسط آقای مطهری و‌ بقیه مورد حمله قرارمیگیرد؟
ناشناس۵۱۳۹۶۸۲۲:۵۳:۳۶ ۱۳۹۷/۶/۴
عزیز بگو تخریب نه انتقاد.
ناشناس۵۱۴۳۶۰۰۸:۵۵:۰۱ ۱۳۹۷/۶/۵
قیمت پراید 40 میلیون شده تا اقشار کم در آمد هیچ وقت ماشین نداشته باشند و همه چی در انحصار ثروتمندان و صاحبان پول و قدرت باشه آدم فقیر باید از گشنگی بمیره و هرروز پی نان شب باشه وا...
ناشناس۵۱۴۳۸۰۰۹:۰۶:۲۸ ۱۳۹۷/۶/۵
چرا هر انتقادی که از این دولت میکنند از ان تعبیر به تخریب میکنند؟
ناشناس۵۱۴۱۶۸۰۱:۲۴:۴۵ ۱۳۹۷/۶/۵
چون وظیفه مطهری و دیگران ، دفاع از منافع آقازاده های قدیمی ( یعنی رفقاشون ) و ژنهای خوب جدیده ( یعنی بچه های رفقاشون ) . مردم هم به قول پسر خلف سفیر ، میتونن برن ...
ناشناس۵۱۴۱۰۹۰۰:۳۷:۲۳ ۱۳۹۷/۶/۵
جالبه مطهری اینهمه مشکلات و اظهار نظر رییس جمهور و وزیر و معاون و... را نمیبیند و فقط ارضی را دیده؟ با دمت گرم! طرفداری چشم و گوش بسته هم حدی دارد اقای دکتر
ناشناس۵۱۴۶۲۲۱۱:۲۱:۲۷ ۱۳۹۷/۶/۵
یک بنده خدا و یک نفر، یک پلاکارد دستش گرفته (پلاکاردی که روی آن نوشته شده بود، "ای آنکه مذاکره شعارت، استخر فرح در انتظارت»)، این خیلی کار اشتباهی است و نباید بهانه به دست دیگران می داد؛ ولی واقعا سوال این است که از این شعار، واقعا این فهمیده می شود که ما رئیس جمهور را می کشیم؟! من همچین چیزی از این حرف نمی فهمم
ناشناس۵۱۳۸۰۱۲۰:۳۶:۵۵ ۱۳۹۷/۶/۴
باز جای شکرش باقیست اصلاح طلبان تهدیدشان قطع رابطه دوستیست و مثل اصولگرایان تهدید به رد صلاحیت در دور بعد نمی کنند.. ..
ناشناس۵۱۳۸۹۵۲۱:۵۲:۱۴ ۱۳۹۷/۶/۴
ولی با ارتش مجازی کاری می کنند که روزی هزار بار آرزوی رد صلاحیت بکنی
مریم۵۱۳۹۷۹۲۲:۵۶:۵۸ ۱۳۹۷/۶/۴
آفرین! الحق که دقت به محاسن اصلاح طلبا توی این اوضاعی که بار آوردن فقط از هموطنان خودم برمیاد
ناشناس۵۱۴۰۴۰۲۳:۳۴:۴۱ ۱۳۹۷/۶/۴
امام علی علیه السلام با دشمنش نیز جانب انصاف و حق را رعایت می کرد جانم.
ناشناس۵۱۴۰۰۶۲۳:۱۰:۳۳ ۱۳۹۷/۶/۴
این جواب دلار یازده تومنیه ؟
ناشناس۵۱۴۳۴۶۰۸:۴۳:۰۵ ۱۳۹۷/۶/۵
استیضاح وزرا کاملا واضحه کار اصلاح طالبانه، تسویه حساب جناحی، نه توجه به وضع مردم، خودشون دارن میگن که روحانی احساس بی نیازی از ما داره، شما خدا رو شکر کن.
ناشناس۵۱۳۸۰۴۲۰:۴۴:۱۵ ۱۳۹۷/۶/۴
جواب شما یک جمله است « از ما است که بر ما هست»
ناشناس۵۱۳۸۳۲۲۱:۱۴:۵۶ ۱۳۹۷/۶/۴
اگر موضوع نامه دکتر جلیلی به جناب روحانی درخصوص برجام درست باشد. آفرین بر این مرد اخلاق محور
ناشناس۵۱۳۸۳۴۲۱:۱۵:۵۲ ۱۳۹۷/۶/۴
همش بازی . مردم دارند بیچاره میشوند.
ناشناس۵۱۴۱۷۲۰۱:۳۱:۰۸ ۱۳۹۷/۶/۵
خیلی باحاله . وزارت صنعت مسئول همه گرونیها و فساد وحشتناک خودرو و ... هست بعد وزیر کار برکنار میشه و قراره وزیر آموزش و پرورش رو هم استیضاح کنن !!!! آخه توهین به شعور مخاطب تا چه اندازه ؟؟؟؟؟
آیدا۵۱۴۳۰۹۰۸:۱۳:۳۶ ۱۳۹۷/۶/۵
بیچاره شدیم دیگه،هرچی تو این چند سال با خون دل پس انداز کرده بودیم پوچ شد سوخت!! تو این چند ماه رسما افسرده شدم
ناشناس۵۱۴۳۱۲۰۸:۱۴:۴۷ ۱۳۹۷/۶/۵
موافقم چپ و راست نداره کار شون شده چپاول
ناشناس۵۱۳۸۶۱۲۱:۳۱:۴۵ ۱۳۹۷/۶/۴
کاش موقع انتخابات مجلس در شهرستان شیروان باشید و ببینید این آقای عزیزی نماینده شهرستان شیروان خراسان شمالی چه کارهایی که نمیکند برای انتخاب شدن. بایدم توقع چنین رفتاری از این آقا در مجلس داشت
حرف حق۵۱۳۹۱۸۲۲:۰۸:۲۶ ۱۳۹۷/۶/۴
من بهترین جمله ای که از اول انقلاب تاکنون شنیدم این بود که این مملکت را امام زمان نگه داشته است واقعا هرکسی این مورد را گفته حقیقتا درست گفته با این نمایندگان و وزیران و .. بخدا قسم این مملکت را امام زمان نگه داشته وگر نه تا حالا فاتحه ی مملکت را باید میخواندیم
ناشناس۵۱۳۹۴۴۲۲:۳۴:۱۳ ۱۳۹۷/۶/۴
فقط به خاطر فاجعه رانت دلار 4200 تومنی و رانت تفاوت قیمت خودرو در کارخانه و بازار آزاد باید آقای روحانی استیضاح بشه. گرچه اگر ایشون هم بره معلوم نیست شخص بهتری بیاد سرکار.
ناشناس۵۱۴۰۳۹۲۳:۳۴:۱۴ ۱۳۹۷/۶/۴
فحش های آبدار آقای مطهری و توهین های عجیبش را یادم نمیرود در مجلس گذشته.خیلی جالبه هرچند ارضی باید جوابگو باشد اما مطهری تو خودت آخر بدآموزی هستی.واقعا آقازاده ای مثل تو چطور میتواند اینقدر سطحی و جناحی مسائل را ببیند.دهنش هم چفت و بست نداشته باشد.
محسن۵۱۴۰۴۲۲۳:۳۵:۰۲ ۱۳۹۷/۶/۴
آهای مردم بدانید هر جناحی و شخصی که جلسه سوال از رییس جمهور را متشنج کند خاین به ملت ایران است.کسی که بیشترین منفعت را از تشنج میبرد شخص حسن روحانی است.تشنج در مجلس فرصت فرار از پاسخگویی را فراهم می کند.
ناشناس۵۱۴۰۹۰۰۰:۲۱:۵۵ ۱۳۹۷/۶/۵
چرا کسی به زیر صنعت که منشا هر چی فساد از این وزارتخونه هست کاری نداره از خودرو بگیر تا واردات و ...
محمد۵۱۴۱۰۱۰۰:۳۲:۰۸ ۱۳۹۷/۶/۵
با اینکه در بسیاری موارد زیاد با نظریات آقای رحیم پور موافق نیستم اما این یکی واقعا به جا بود ، متاسفانه حوزه از نخبه پروری فاصله گرفته
حمید۵۱۴۱۱۰۰۰:۳۹:۰۱ ۱۳۹۷/۶/۵
چطور این مسولین خوابشون میادبخدامردم بدبخت شدندهرکی هرچی خواست میکنه
محمد۵۱۴۳۱۹۰۸:۲۳:۴۱ ۱۳۹۷/۶/۵
در مورد شعار استخر موضوع نظر فرد نیست بلکه نوشته زیر است که بعد از مراسم پلاکارد ها تحویل شود یعنی این شعار در مرکزی مدیریت می شود.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  2. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  3. و ناگهان اخلاق!

  4. زیباکلام: اسرائیل برای رهگیری موشک ایران خیلی هزینه داد/ ۷ اکتبر نشان داد که فلسطین هنوز زنده است!

  5. بخش املاک "دیوار"مسدود می‌شود/ فرصت یک هفته‌ای به سکوها

  6. خیانت و وطن فروشی علنی در مقابل دوربین

  7. این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران

  8. موضوع خودروهای لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟

  9. سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟

  10. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  11. توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان

  12. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  13. دبی؛ چند روز پس از سیل

  14. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  15. رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه!

  16. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  17. قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

  18. فریب نخوریم! 

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. کمی دیر نیست؟

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  10. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  15. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  16. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  17. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

پربحث‌های هفته

  1. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  2. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  3. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  4. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  5. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  6. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  7. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  8. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  9. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  10. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  11. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  12. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  13. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

  14. نظرات برگزیده مخاطبان الف: آموزش و تربیت در رعایت حجاب بیشترین تاثیر را دارد/ عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای ایران بود

  15. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  16. اژه‌ای: در قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم  

  17. عملیات "وعده صادق" ؛ بررسی ابعاد تسلیحاتی نظامی

  18. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  19. واکنش احمدی‌نژاد به عملیات موشکی سپاه/ وعده زارع‌پور درباره افزایش سرعت اینترنت

  20. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

  21. یک سیلی برای تنبیه

  22. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  23. بایدن: ایران به‌دنبال محو اسرائیل است

  24. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  25. رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم        

آخرین عناوین