آیت‌الله‌ علم‌الهدی: دلار 3 هزار تومانی را 10هزار تومان کردید، باز هم می‌خواهید مذاکره کنید؟/ اروپا می‌خواهد همان کار آمریکا را انجام دهد

گروه سیاسی الف،   3970519153 ۱۱۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۰۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی با تاکید براینکه عزیزان مسئول و دولتمردان با مدیریت اقتصادی مشکلات را حل کنید، گفت: رفتید و مذاکره کردید؛ دلار ۳۰۰۰ تومان را ۱۰۰۰۰ تومان کردید، کار دیگری کردید؟ بازهم می‌خواهید مذاکره کنید؟

آیت‌الله‌ علم‌الهدی: دلار 3 هزار تومانی را 10هزار تومان کردید، باز هم می‌خواهید مذاکره کنید؟/ اروپا می‌خواهد همان کار آمریکا را انجام دهد

 به گزارش الف به نقل از خبرگزاری ها، نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه مواردی در این زمینه ارائه شد بیان کرد: در آیاتی که خداوند متعال به ما دستور استعاذه می‌دهد، همه استعاذه به خدا و الله است و هر کجا بحث استعاذه و پناه‌بردن بود، پناه‌بردن به الله مطرح بود اما در این سوره یعنی سوره شریفه ناس ‌استعاذه به لفظ الله نیست بلکه خداوند با سه تعبیر آن‌ها را جایگزین کلمه صرف الله کرده است.

آیت‌الله علم‌الهدی خاطرنشان کرد: راغب اصفهانی در کتاب مفردات عنوان می‌کند عوذ ملتجی‌شدن و تعلق به غیر است؛ التجا حاکی از تصویر استیصال است یعنی مانند بچه‌ای که در برابر ترس و وحشت قرار می‌گیرد و سعی می‌کند در پناه مادر، خود را حفظ کند تا شاید مادر او را پناه دهد و این را التجا می‌گویند و به‌معنای دست به دامن‌بردن است. باید تهاجم شیطان را شناخت و آن را به‌عنوان یک خطر آنی مدنظر داشت و تشخیص داد و آن‌گاه باید ملتجی به خدا شد.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت امروز انقلاب و اسلام عنوان کرد: انقلاب ما در مرز 40 سالگی در یک پیچ تاریخی است که عبور از این مرحله جریان انقلاب ما را برای چله دوم تضمین می‌کند و تمام مشکل استکبار نیز با ما همین است. احساس حقارتی که امروز آمریکا و کشورهای استعماری اروپایی دارند این است که این انقلاب 40 سال عمر کرد و همه برخوردها بی‌‌اثر بود و نتیجه 40 سال عمر انقلاب این است که امروز اقتدار نظام ما در پرتو این انقلاب در روز اول قابل مقایسه نیست و ضعف و خواری استکبار نیز قابل مقایسه نیست.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی گفت: این مهم برای آمریکا و اروپا قابل تحمل نیست و تنش‌های زیادی برای ما ایجاد می‌کند؛ مقام معظم رهبری در یکی از فرمایشات اخیر خود موقعیت امروز انقلاب را به موقعیت جنگ احزاب در صدر اسلام تصویر فرموده و مقایسه کردند. بهترین آموزه ما قرآن است که در عرصه سیاست و جریان زندگی روزمره ما رهنمود دارد و رهنمود مقام معظم رهبری ما را به قرآن هدایت می‌کند.

آیت‌الله علم‌الهدی در ادامه با اشاره به اینکه ذات مقدس پروردگار در سوره احزاب از آیه 9 تا 24 جریان این جنگ را ترسیم می‌کند، تصریح کرد: لشکر کفر با 10 هزار جمعیت و یهودی ضد‌پیامبر، حمله و تهاجم همه جانبه‌ای به طرف مدینه صورت داد و تعبیر قرآن از این تهاجم این است که می‌فرماید از چند طرف به شما حمله کردند و حتی نسبت به خدا بدبین شدید که خدا ما را رها کرده و مسلمانان به‌نحوی در امتحانی وارد شده و عده‌ای دچار تزلزل شدید شدند.

وی بیان کرد: این‌ها حمله کردند تا مردم مدینه را قتل‌عام کنند؛ آمریکا و اروپا نیز امروز دشمن قسم‌خورده هستند و اروپا نیز می‌خواهد همان کار آمریکا را صورت دهد اما هر کدام با یک روش جلو آمده‌اند. مسلمانان در زمان جنگ احزاب قوت لایموت هم نداشتند اما وضع امروز ما از آن موقع خیلی بهتر است.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: منافقین در یک چنین وضعی چه موضعی گرفتند؟ براساس قرآن آن‌ها که به درستی پیامبر را باور نکرده بودند تهمت دروغ به پیامبر زدند. امروز هم می‌گویند آمریکا که با ما چنین کرد، حالا با انگلیس و فرانسه معامله کنیم و قرآن می‌گوید این همان منطق منافقین در جنگ احزاب است.

آیت‌الله علم‌الهدی افزود: رفتید و مذاکره کردید؛ دلار 3000 تومان را 10000 تومان کردید، کار دیگری کردید؟ بازهم می‌خواهید مذاکره کنید؟ منطق منافقان در جنگ احزاب مشخص شده و قرآن این را بیان کرده اما منطق مومنان چه بود؟ وقتی آن‌ها لشگر احزاب را دیدند گفتند این همان وعده پیامبر است. مقام معظم رهبری در سال‌های نخست رهبری خود فرمودند امام، اسلام را مطرح کرده و ما می‌خواهیم مسیر ایشان را ادامه دهیم اما اسلام روی کره زمین دشمنان زیادی دارد اما ما از اسلام دست‌بردار نیستیم و پشت سر امام و در خط امام به جلو می‌رویم.

وی با بیان اینکه امروز نیز نیروهای متدین همین حال را دارند، اظهار داشت: امروز منفورتر از دولت و پرچم آمریکا روی کره زمین چیز دیگری نیست؛ ما جلو می‌رویم و هراس نداریم و تسلیم خدا هستیم. جوان نسل سومی یعنی کسی که امام(ره) را ندیده اما امام راحل را به‌روایت تصویر دیده و امروز آرزوی شهادت و سوریه رفتن دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی تاکید کرد: این مردم عوض‌شدنی نیستند و این آخرین حرف قرآن است. 40 سال پای انقلاب ایستاده‌اند و از دین و اهل بیت‌(ع) دست برنمی‌دارند. عزیزان مسئول و دولتمردان و عزیزان مسئول در قوه قضائیه به این مردم ملحق شوید و کمک کنید خندق کنده شود. با مدیریت اقتصادی مشکلات را حل کنید. متشکریم که انبار احتکار را کشف کردید اما انبار احتکاری که صدها و هزارها خودرو که با پول دزدی احتکار شده را نیز بگیرید و فقط انبار سیمان را نگیرید.

آیت‌الله علم‌الهدی خاطرنشان کرد: اگر بناست با مفسد اقتصادی برخورد شود در رأس مفسد اقتصادی دستگاه‌های زیر نظر وزارت صنعت است که تولید خودرو دارند اما سایت‌شان خاموش است و خودروی 30 تومانی 50 تومان شده است. مگر این‌ها مفسد اقتصادی نیستند؟ عزیزان قوه قضائیه این مفسد را بگیرید و به مردم نشان دهید برخورد قاطع دارید‌.

دیدگاه کاربران

ناشناس۴۸۵۹۷۲۱۴:۴۰:۰۸ ۱۳۹۷/۵/۱۹
از مذاکره نکردن چه حاصل میشود ؟؟
ناشناس۴۸۶۲۲۴۱۶:۴۲:۵۷ ۱۳۹۷/۵/۱۹
مگر از مذاکره کردن چیزی به ایران رسید؟ تقریبا هیچ! طرف مذاکره باید منطقی و عاقل باشد که نیست!
ناشناس۴۸۶۳۱۵۱۷:۲۹:۳۶ ۱۳۹۷/۵/۱۹
شما میگویید هیچ چون می خواهید بگویید مذاکره و برجام بی فایده است. شما از گران شدن کالاهای در اختیار خودتان خوشحال هم هستید. زیان نمی بینید
ناشناس۴۸۶۳۲۸۱۷:۳۳:۰۸ ۱۳۹۷/۵/۱۹
بله 5 سال دلار نوسان شدید نداشت ! تورم زیر 10% و تجارت با دنیا اسان تر بود
ناشناس۴۸۹۲۰۳۱۲:۳۳:۴۱ ۱۳۹۷/۵/۲۱
بله تحریم بده اما مقصر کیست و راه حل چیست ؟وقتی طرف بعد از د0 سال مذاکره میزنه زیر همه چیز! فکر می کنید مذاکرات بعدی باید چند سال طول بکشه تا طرف زیرش نزنه و چیزی عاید شما بشود ؟
ناشناس۴۸۶۳۳۳۱۷:۳۳:۵۷ ۱۳۹۷/۵/۱۹
با اندک تحریم ترکیه از سوی امریکا نرخ برابری لیر ترکیه در برابر دلار و سایر ارزهای معتبر جهان به شدت تنزل کرده است و ارزش آن به یک سوم قبل کاهش یافته است. این است نتیجه تجریم
ناشناس۴۸۶۴۰۳۱۸:۱۰:۱۴ ۱۳۹۷/۵/۱۹
برجام با وارد کردن میلیاردها دلار خسارت به کشور همه رشته‌های چند ساله ملت را پنبه کرد. اکنون نیز رئیس‌جمهور قمارباز شیطان‌ بزرگ، تحریم‌های جدیدی بر کشورمان امضا کرد و اروپایی‌ها با سیاست چماق و هویج با ما برخورد می‌کنند. حالا که کشتی برجام شکسته عده‌ای غربگرا همه را دعوت می‌کنند که بیایید همگی سوار آن شویم.
ناشناس۴۸۶۴۰۵۱۸:۱۱:۲۱ ۱۳۹۷/۵/۱۹
اگر مسئولان واقعا می‌خواهند با مردم همدردی کنند اول بیایند مثل آنها زندگی کنند و خود را در محضر خدا ببینند. و اگر قصد برخورد با مفاسد اقتصادی را دارند آن را از نزدیکانشان آغاز کنند تا این بار به مقصد برسد.
ناشناس۴۸۶۴۱۰۱۸:۱۲:۲۵ ۱۳۹۷/۵/۱۹
آقای روحانی! رئیس جمهور کره جنوبی به خاطر رشوه گرفتن مشاورش برکنار شد و زندانی. و رئیس جمهور فلیپین شخصا بر انهدام لوکس‌ترین اتومبیل‌های قاچاق نظارت کرد. شما با نجومی‌بگیران و فساد نزدیکانتان چه کردید؟
ناشناس۴۸۶۴۲۳۱۸:۱۶:۴۸ ۱۳۹۷/۵/۱۹
یکی از روزنامه های زنجیره ای با وقاحت سخنان یکی از سران فتنه و نگرانی او درمورد نظام و انقلاب را چاپ کرده است. عرض می‌کنم که این جماعت هزار چهره لازم نیست نگران نظام و انقلاب باشند ، چراکه الحمدلله نظام هم صاحب دارد و هم دلسوز و حافظ و از جان گذشته، بلکه بهتر است به فکر پاک کردن لکه ننگی باشند که در سال 88 بر پیشانی خودشان نقش بست و به این راحتی هم پاک شدنی نیست. نظام هم در حال حاضر درگیر فتنه اقتصادی ناشی از مفاسد همپالگی‌های ایشان است که گریبان قشر ضعیف را گرفته است.
ناشناس۴۸۶۴۳۲۱۸:۱۸:۴۶ ۱۳۹۷/۵/۱۹
رئیس‌جمهور خوب بود به جای سخنان کلیشه‌ای، به نظرات خود درمورد دولت نهم و دهم می‌پرداخت که علت مشکلاتش را بی‌مدیریتی و بی‌مسئولیتی می‌دانست و معتقد بود که تحریم‌ها تنها 20 تا 30 درصد تاثیرگذار بوده است و سپس پاسخ می‌داد که چرا دلار 3 هزار تومانی را به بالای 10 هزار تومان رساندند و ما مردم را به دلار 8هزار تومانی راضی کنند؟ چرا سکه یک میلیونی را به چهار میلیون تومان رساندند؟
ناشناس۴۸۶۴۳۸۱۸:۲۱:۱۲ ۱۳۹۷/۵/۱۹
شعار تک‌نرخی کردن ارز دولتمردان تا همین اندکی قبل کجا و پذیرفتن 4 نرخ برای ارز کجا؟! اگر قرار بود ارز چندنرخی باشد چرا بازار را به هم زدند؟ خدا را خوش می‌آید که گروهی از هم‌وطنان در زیر این بی‌تدبیری‌ها له شوند؟
ناشناس۴۸۶۴۹۷۱۸:۳۴:۴۷ ۱۳۹۷/۵/۱۹
خب جنگ کنیم حداقل تا از این وضعیت نه صلح نه جنگ خارح بشیم
ناشناس۴۸۶۶۱۷۲۰:۱۵:۳۳ ۱۳۹۷/۵/۱۹
بله دلار 3800 تومانینتیجه مذاکره کردن بود شما حالا بفرمائید از مذاکره نکردن نتیجه چه چیز است؟
ناشناس۴۸۷۴۸۴۱۳:۱۴:۵۲ ۱۳۹۷/۵/۲۰
قیمت دلار قبل از مذاکرات 3800 بود و بنابراین نتیجه مذاکرات نبود ولی الان و بعد از مذاکرات دلار شده ده هزارتومان و این نتیجه مذاکرات است
ناشناس۴۸۶۸۸۳۰۱:۳۳:۱۸ ۱۳۹۷/۵/۲۰
مذاکره کردیم تحریم ها برداشته شد سویفت راه افتاد و 150 میلیارد دلار آزاد شد نگذاشتند دلار 3000 تومان به 900 تومان برگردد هر طور بود غیر واقع بالا نگه داشته بودند مشکل مقامات ایران هستد
عوام۴۸۶۹۳۸۰۵:۲۴:۵۲ ۱۳۹۷/۵/۲۰
قبول، ولی طرف خودی هم باید اصول و فنون مذاکره را بلد باشد که آن هم نیست.
ناشناس۴۸۷۲۶۵۱۱:۱۳:۱۹ ۱۳۹۷/۵/۲۰
یادمه یه روزنامه ای داخل ایران گفته بود برجام برای امریکا نفع زیادی داره وکلا به نفع آمریکاست وهرگز از برجام خارج نمیشه هرگز الان نمیدونم نظرش چیه؟! کسی هست ازش بپرسه؟؟!
ناشناس۴۸۹۲۱۲۱۲:۳۷:۲۱ ۱۳۹۷/۵/۲۱
مشکل اونجاست که ترامپ تاجره و زیادی خواه !
ناشناس۴۸۶۳۰۳۱۷:۲۴:۲۸ ۱۳۹۷/۵/۱۹
اسلاحتلبا می دونن مذاکره تنها راه بقای حزبشان است
ناشناس۴۸۷۰۷۷۰۸:۵۹:۵۹ ۱۳۹۷/۵/۲۰
شما چند سال می خوای توی این دعوای جناحی گیر کنی ؟ برای مردم هیچ کدام مهم نیستند
ناشناس۴۸۷۱۴۹۰۹:۵۶:۵۷ ۱۳۹۷/۵/۲۰
تو اول درست نوشتن ياد بگير بعد نظر بده
ایرانی....۴۸۷۶۳۱۱۴:۵۱:۴۲ ۱۳۹۷/۵/۲۰
مجید دلبندم اون اصلاح طلبه ..اصلاح طلببببببببب
ناشناس۴۸۶۳۱۰۱۷:۲۷:۱۹ ۱۳۹۷/۵/۱۹
شما فعلا دستاوردهای امتیاز دادن رو بفرمایید تا بریم مرحله بعد
ناشناس۴۸۷۳۲۹۱۱:۵۴:۵۰ ۱۳۹۷/۵/۲۰
فقط همين كه ميتوني نفتتو بفروشي كافيه وقتي نتوني بفروشي ميفهمي دستاورد يعني چي !!
ناشناس۴۸۶۴۰۴۱۸:۱۰:۲۷ ۱۳۹۷/۵/۱۹
جیب کاسبان تحریم پر میشه
ناشناس۴۸۶۴۴۰۱۸:۲۱:۴۴ ۱۳۹۷/۵/۱۹
بعد از آنکه قیمت اجناس و ارزاق از 30 تا 40 درصد افزایش یافته مسئولین زحمت کشیده گفته‌اند افزایش قیمت‌ها نباید بالاتر از ده درصد صورت بگیرد. برای محفوظ ماندن چنین مسئولانی باید اسپند دود کرد.
علی۴۸۷۹۳۹۱۷:۵۰:۰۰ ۱۳۹۷/۵/۲۰
افزایش قیمت کالاها و خدمات در سال ۹۷ حدودا ۱۷۰درصد بوده است.
ناشناس۴۸۶۴۵۱۱۸:۲۴:۲۱ ۱۳۹۷/۵/۱۹
آقای رئیس‌جمهور در پاسخ به رئيس مجلس برای پاسخگویی به سؤال نمایندگان مجلس نوشته‌اند اکنون زمان مناسبی برای پاسخگویی نیست. بنده عرض می‌کنم امروز که مردم در شرایط سخت زندگی می‌کنند باید مسئولین پاسخگوی مدیریت خود باشند
ناشناس۴۸۶۴۵۴۱۸:۲۵:۱۲ ۱۳۹۷/۵/۱۹
چرا دولتمردان از رئیس‌جمهور گرفته تا وزیران در این شرایط سخت اقتصادی به میان مردم نمی‌آیند و دلجویی نمی‌کنند؟
ناشناس۴۸۷۰۸۱۰۹:۰۴:۲۱ ۱۳۹۷/۵/۲۰
من حرف و شعار و به قول شما دلجویی نمی خوام من فقط عمل می خوام من می خوام این استخوان لای زخم که سالهاست مردم ایران را زجرکش کرده تمام بشه تا فساد و رانتی که برای یک عده بوجود آمده هم از بین بره و تکلیف ایران روشن بشه این نظر منه
ناشناس۴۸۶۴۵۶۱۸:۲۵:۳۴ ۱۳۹۷/۵/۱۹
چند نفر از نمایندگان مجلس از حرف حق امام جمعه محترم مشهد در دفاع از ملت در برابر فشار دولت به زندگی مردم ناراحت شده و علیه ایشان موضع گرفته‌اند. عرض می‌کنیم وقتی برخی از نمایندگان به وظیفه اصلی خود که پیگیری مطالبات مردم است عمل نمی‌کنند آیا عالمان دینی که به موجب کلام امیرالمومنین(ع) موظف به احقاق حق مظلوم هستند نیز باید از این رویه غلط آنان تبعیت کنند؟
ناشناس۴۸۶۴۵۸۱۸:۲۶:۱۰ ۱۳۹۷/۵/۱۹
اثر منفی و مخرب اظهارات امثال علی مطهری گاه از تحریم‌های آمریکا بر علیه ملت ایران بیشتر است. چرا اجازه می‌دهند در خانه ملت سخنانی عنوان شود که برخلاف امنیت ملی کشور است؟
ناشناس۴۸۶۴۶۱۱۸:۲۶:۴۰ ۱۳۹۷/۵/۱۹
دولتمردانی که شکمشان سیر است و خبر از مشکلات مردم ندارند طبیعی است که چند برابر شدن قیمت اجناس و ارزاق نیز آنان را ترغیب به اقدام نمی‌کند.
ناشناس۴۸۶۴۷۵۱۸:۳۰:۱۵ ۱۳۹۷/۵/۱۹
رها کردن اقتصاد کشور و روی آوردن ناگهانی به شعارهای تند ضد آمریکایی برای چیست؟ برای این است که اندکی بعد به مردم القا کنند مشکل اقتصاد ایران سیاست‌های ضدآمریکایی آن است و باید دست از این سیاست برداریم تا وضعمان بهبود یابد؟
ناشناس۴۸۶۴۸۰۱۸:۳۰:۴۵ ۱۳۹۷/۵/۱۹
دولت آقای روحانی مرتب می‌گفت آمریکا اگر از برجام خارج بشود چنین و چنان می‌شود. آمریکا به راحتی و بدون پرداخت هزینه خارج شد. الان هم مدت 70 روز از برجام با اروپایی‌ها و بی‌عملی محض آنها سپری شده و از دولت هیچ واکنشی دیده نمی‌شود. با این رفتار دولت اگر قوه قضائیه هم در برخورد با مفسدان دست روی دست بگذارد هر روز بر مشکلات کشور افزوده خواهد شد.
ناشناس۴۸۶۴۸۲۱۸:۳۱:۲۴ ۱۳۹۷/۵/۱۹
اعتماد ملت به دولت و مسئولین جز با برخورد انقلابی با مفسدان اقتصادی و کنار زدن آقازاده‌ها باز نمی‌گردد.
ناشناس۴۸۶۴۸۴۱۸:۳۱:۵۱ ۱۳۹۷/۵/۱۹
آقای ظریف اگر برجام واقعا آن چیزی بود که شما و حامیان دولت به مردم نشان می‌دادید و آن را بزک نمی‌کردید، حرف شما صحیح بود که برجام را کفران نعمت کرده‌ایم. واقعیت این است که از زمان امضای برجام دلار و سکه روندی صعودی داشت و تحریم‌ها فقط روی کاغذ لغو شد اما در عمل مردم تا به امروز تحریم‌ها را همچنان احساس می‌کنند.
ناشناس۴۸۷۰۸۴۰۹:۰۸:۰۴ ۱۳۹۷/۵/۲۰
بیدار شو داداش ! هر چیز هر کسی گفت مثل طوطی تکرار نکن خودت هم فکر و تحلیل کن از حافظه ات هم استفاده کنی بد نیست ! اوضاع فعلی نتیجه ی لغو برجامه
محمد قاسمی۴۸۶۶۱۶۲۰:۱۴:۵۶ ۱۳۹۷/۵/۱۹
این مذاکره کردن نیست باج دادن اون هم از طریق دادن مولفه های قدرت کشوره متأسفانه آقای علم الهدی نمیتونه اصل مطلب درست بیان کنه وقتی شما مولفه ای مثل رئاکتور اراک رو میدی و قدرت کشور رو در این زمینه از 100 به 10 میرسونی و بجاش ده میلیارد دلارم گیرت نمیاد یعنی قدرت مذاکره نداری و نمیدونی مولفه قدرت چیه
ناشناس۴۸۸۶۳۳۰۸:۴۷:۳۸ ۱۳۹۷/۵/۲۱
الان به روسیه و چین داریم شکلات نذری می دیم یا باج !!!!
تمشکال۴۸۶۸۴۸۰۰:۲۸:۱۹ ۱۳۹۷/۵/۲۰
مگر ترامپ تا حال جز دوشیدن و توهین و دروغ و جنگ افروزی زورگویی به کدام کشور از طریق مذاکره امتیاز داده است ؟ ترامپ از ایران می خواهد برده و گاو شیرده اش باشیم هرطرف خواست حرکت کنیم درست است در کشور با دزدان دولتی و غیر دولتی مواجهیم و مجریان قانون ما تنبل بنظر می آیند ولی برای هر ایرانی (برده) بودن یک خفت است
ناشناس۴۸۵۹۷۸۱۴:۴۱:۰۱ ۱۳۹۷/۵/۱۹
به نظرم مذاکره رو به رفراندم بگذارید
ناشناس۴۸۶۲۴۰۱۶:۴۸:۱۷ ۱۳۹۷/۵/۱۹
شما نظرتون رو برای خودتون نگه دارید...اصلا درک درست از حقایق دارید؟
ناشناس۴۸۶۳۳۰۱۷:۳۳:۱۳ ۱۳۹۷/۵/۱۹
شما هم همینطور فقط از طرف خودت نظر بده راهی جز مذاکره نخواهد بود قبل از ویرانی کامل اقتصاد این را باید انجام بشه
ناشناس۴۸۶۴۲۹۱۸:۱۷:۵۲ ۱۳۹۷/۵/۱۹
رئیس‌جمهور محترم در برنامه تلویزیونی دوشنبه شب اظهار داشتند همه با هم باشیم! عرض می‌کنم همه ملت الحمدلله با همند و این مسئولان هستند که در مناطق اشراف‌نشین و درخانه‌های ده‌ها میلیاردی رحل اقامت افکنده‌اند و با حقوق‌های نجومی و زندگی اشرافی صف خود را از ملت جدا کرده‌اند!
ناشناس۴۸۶۴۸۶۱۸:۳۲:۱۰ ۱۳۹۷/۵/۱۹
بايد توجه كرد چه كسانى بيشتر مايل هستند ايران با امريكا مذاكره و ارتباط و معامله نداشته باشد ؟ در راس همه اين ها ١- اسراييل - ٢- عربستان ٣- بعضي كشورهاى منطقه مانند امارات و بحرين ٤- حتى ميتوان عراق را هم در نظر گرفت ٥- تركيه و همه كشورهايى كه از اين وضعيت ايران و امريكا منتفع ميشوند مانند روسيه و چين ٦- و انگلستان كه منافع اش را در عدم ارتباط ايران و امريكا و بهم ريختگى اوضاع ميبيند ٧- يك مشت منفعت طلب و رانتخوار و تحريم خوار داخلى .
ناشناس۴۸۷۹۰۵۱۷:۲۷:۰۳ ۱۳۹۷/۵/۲۰
منطقی ترین پیامی که خوندم
ناشناس۴۸۶۷۴۱۲۲:۴۱:۳۰ ۱۳۹۷/۵/۱۹
من مخالف مذاکره بدون بازگشت امریکا به برجام هستم اما آخرش نفهمیدم که ما ملتی فهیم هستیم یا اصلا درک نداریم اینرا برای من وخیلیهای دیگر روشن کنید
ناشناس۴۸۶۹۰۴۰۲:۰۳:۱۶ ۱۳۹۷/۵/۲۰
لطفا نگاهی به مثبت ها بیاندازید .... ظلهرا شما درک درستی ندارید .
روح الله۴۸۷۱۶۳۱۰:۰۸:۳۳ ۱۳۹۷/۵/۲۰
طبق آيات قرآن "اکثرهم لا يعقلون" هستند پس به تعداد مثبت و منفي ها زياد اهميت نده و فکر کن.
ناشناس۴۸۶۳۰۷۱۷:۲۶:۲۵ ۱۳۹۷/۵/۱۹
انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری همین
کی قرار۴۸۷۰۶۹۰۸:۵۴:۳۰ ۱۳۹۷/۵/۲۰
کی قراره رای بده ؟؟
م۴۸۸۵۶۸۰۷:۳۲:۳۳ ۱۳۹۷/۵/۲۱
بامذاکره هم حل نمیشه
ناشناس۴۸۵۹۹۱۱۴:۴۶:۵۸ ۱۳۹۷/۵/۱۹
ننگ بر منافق و ضد انقلاب
ناشناس۴۸۶۴۸۹۱۸:۳۲:۲۳ ۱۳۹۷/۵/۱۹
معاون شهردار تهران به راهیان کربلا در اربعین امام حسین(ع) گفته ارز نداریم کربلا نروید. به این مدیر کج‌فهم و بی‌بصیرت باید گفت اولا چرا برای سفرهای خارجی سیاحتی ارز دارید ثانیا تمام زندگی ما به عشق امام حسین(ع) است.
ناشناس۴۸۶۰۰۱۱۴:۵۲:۵۲ ۱۳۹۷/۵/۱۹
اگر مذاکره نمی کردیم الان هیچ کشوری با ما نبود.
ناشناس۴۸۶۱۶۱۱۶:۱۳:۰۶ ۱۳۹۷/۵/۱۹
مگه الان هست؟
ناشناس۴۸۶۳۹۳۱۸:۰۶:۳۳ ۱۳۹۷/۵/۱۹
اروپا و ترکیه و چین و روسیه
ناشناس۴۸۶۷۰۳۲۱:۵۹:۳۷ ۱۳۹۷/۵/۱۹
بله چین و روسیه که قبلا ما را تحریم کرده بودند و به قطعنامه های سازمان ملل رای مثبت دادند
ناشناس۴۸۶۳۰۵۱۷:۲۵:۰۷ ۱۳۹۷/۵/۱۹
از بی دستاوردی رفتی تو افعال معکوس
ناشناس۴۸۶۰۲۵۱۵:۰۷:۰۰ ۱۳۹۷/۵/۱۹
درود بر شرفت ای مرد بزرگ که حرف حق می گویی.
ناشناس۴۸۶۰۲۷۱۵:۰۹:۴۳ ۱۳۹۷/۵/۱۹
تنها راه حل کشور مذاکره هست
ناشناس۴۸۶۱۸۶۱۶:۲۳:۱۲ ۱۳۹۷/۵/۱۹
۳۲ میلیارد دلار تاسسیات هسته ای پر ، خوب دولت بعد چه چیزی رو می خواد پر بده ؟ راستی از ۸۳ تا حالا مگه مذاکره نمی کردن نتیجه چی شد ، almost nothing !!!! ۱۴ سال مذاکره که ۵ سالش مستقیم با آمریکا صورت گرفت .
ناشناس۴۸۷۴۹۹۱۳:۲۹:۴۷ ۱۳۹۷/۵/۲۰
سوال اصلی اینجاست که چرا 32 میلیارد دلار رو هدر دادیم؟؟؟؟
رسول۴۸۶۲۴۳۱۶:۵۱:۰۵ ۱۳۹۷/۵/۱۹
باچه کسی دقیقا مذاکره کنیم اگه باترامپ توافق کنیم ودور بعد رای نیاورد ونفر بعدی دوباره بزند زیرش چی؟
ناشناس۴۸۶۳۲۵۱۷:۳۲:۲۴ ۱۳۹۷/۵/۱۹
پس با شتاب بسوی ویرانی و جنگ بروید
ناشناس۴۸۶۴۲۰۱۸:۱۵:۳۴ ۱۳۹۷/۵/۱۹
اون دفعه به دلیل اجماع قاطع جهان بر علیه ایران و قطع نامه های سازمان ملل، ما قدرت چانه زنی برای تضمین گیری نداشتیم ولی الآن برعکس شده و آمریکا قدرت چانه زنی ندارد و ما می توانیم تضمین لازم را بگیریم البته باید مدتی بگذرد تا اقدام آمریکا بر ضد برجام و سازمان ملل باعث فشار جهانی بر امریکا شود
ناشناس۴۸۶۸۳۵۰۰:۰۹:۱۱ ۱۳۹۷/۵/۲۰
مشکل با امریکا رو حل کنید چند سال شعار ؟ تا کی دعوا ؟
ناشناس۴۸۶۳۰۶۱۷:۲۵:۳۳ ۱۳۹۷/۵/۱۹
تنها راه حل کشور انتخابات زودهنگامه
ناشناس۴۸۶۰۳۱۱۵:۱۱:۴۷ ۱۳۹۷/۵/۱۹
این مذاکره باید انجام شود . چین و روسیه این کار رو انجام دادن
ناشناس۴۸۶۲۰۰۱۶:۲۷:۲۱ ۱۳۹۷/۵/۱۹
بله مداکره کردند ولی از موضع قدرت تازه تاسیسات هسته ای شون هم یک وجب کم که نشد زیاد هم شد ، اما اینجا ۵ سال مذاکره کردن چی شد!!! ، اگر قرار به مذاکره هم باشه باید گروهی قویتر بیان که تزشون قرار داد بد بهتر از قرار داد نبستن نباشه.
ناشناس۴۸۶۰۵۷۱۵:۲۲:۵۰ ۱۳۹۷/۵/۱۹
با لغو برجام این بلا به سر دلار آمد
ناشناس۴۸۶۲۲۵۱۶:۴۲:۵۸ ۱۳۹۷/۵/۱۹
تنها ۲۰ درصد برجام عملی شده بود اونم فروش نفت در برابر واردات کالا بود . بمب نقدینگی ترکید واردات کالاهای برجامی غیر اساسی و ولخرجی دولت خزانه ارزی رو خالی کرد پول ملی بدون پشتوانه ، این بلا سرمون اومد. برجام اگه تاثیری داشت به قول رهبر پولهای بلوکه شده که ۱۴۰ میلیارد دلار بود بر می گردوند ، یک دلار برنگشت ، حتی نتونستیم از اونها برای خرید هواپیما جت نه ملخی استفاده کنیم بجاش از آلمان کلی پاور بانک و کالای طبی غیر اساسی مثل دستگاه بخور ، باطری دوربین به خوردمون دادن واز فرانسه کلی ماشین وارد شد . در زمان برجام اروپا فایننس خرید هواپیما رو هم جور نکرد ، فقط حاضر شد کالا بده ، خدارو شکر که لغو شد ، با اون وضع برجام نفت رو برای تولید برق می سوزوندیم به نفع تر بود و الان صادرات یک میلیارد دلاری برق متوقف نمی شد.
ناشناس۴۸۷۲۸۵۱۱:۲۵:۲۷ ۱۳۹۷/۵/۲۰
راه حلت را هم میفرمودی
ناشناس۴۸۶۲۳۱۱۶:۴۵:۳۵ ۱۳۹۷/۵/۱۹
لغور برجام توسط چه کسی؟ حتما منظور تون آمریکاست...درضمن بخش مهمی از مشکلات کشور ما بخاطر مدیریت بد است نه آمریکا و ... فرافکنی نکنیم.
ناشناس۴۸۷۱۷۸۱۰:۱۸:۱۳ ۱۳۹۷/۵/۲۰
دوست عزیز ترامپ یه آدم کاسب مسلکه ما فقط به اروپا اجازه دادیم و اروپایی ها ذوق زده حمله کردن به ایران اینطور شد که ترامپ گفت برجام یک توافق بده چون آمریکا در اون منافعی نداره و خلاصه اینکه دیگی که برای آمریکا نجوشه بهتره اصلا نجوشه ! فقط ایران نیست ترامپ داره تمام توافقنامه های قدیمی آمریکا با بقیه کشورها که آمریکا در اون سود کلان نمی بره یا ضرر می کنه لغو می کنه مثل بلوایی که برای ناتو با اروپا شروع کرده خلاصه اینکه از ماست که بر ماست
ناشناس۴۸۶۰۷۶۱۵:۳۲:۲۴ ۱۳۹۷/۵/۱۹
کاش رییسی رئیس جمهور شده بود و ما میتوانستیم دلار را حتی کمتر از قبل انقلاب میخریدم. من مطمئن هستم که ایشا ن توان حل ریشه ای مسائل را داشت.
ناشناس۴۸۶۰۹۲۱۵:۳۷:۳۸ ۱۳۹۷/۵/۱۹
با احترام به ایشون عرض کنم کاهش ارزش پول ملی زمانی سرعت بسیار گرفت که همان قرار نصفه نیمه با امریکا از بین رفت .ایا برداشت بنده درسته ؟اگر درسته چرا باید این را دلیل منطقی بدانیم برای گفتگو نکردن ؟
ناشناس۴۸۶۱۰۴۱۵:۴۴:۲۷ ۱۳۹۷/۵/۱۹
در شرایط فعلی ما اگر بخواهیم با آمریکا توافق کنیم باید امتیازات زیادی بدیم و امتیازات کمی بگیریم و تازه اون توافق هم معلوم نیست پایدار بمونه. آمریکا هم نمیخواد نه ایران نه هیچ کشور دیگه ای در منطقه قوی بشه به خاطر اسراییل. اما چرا ما از ترکیه یاد نمی گیریم؟ نه وابسته به آمریکاست و نه با آمریکا در میفته و بدون تنش زایی دنبال منافعشه.
ناشناس۴۸۶۲۸۱۱۷:۱۰:۵۴ ۱۳۹۷/۵/۱۹
دلار 3 هزار نبود من یادم میاد که از 900 شد حدود 4000 پس دلار 3 هزار و 4 هزار هم خودش زیاده و قبلا 4 برابر شذه بود
ناشناس۴۸۶۳۶۴۱۷:۵۰:۰۷ ۱۳۹۷/۵/۱۹
دلار ۷ تومان بود در بانگ کمی گران تر . شب تصمیم میگرفتی بری اروپا صبح پاسپورت را بر میداشتی و میرفتی. همین. ریال هم تو اروپا تبدیل میکردی.
ناشناس۴۸۶۵۷۳۱۹:۳۲:۴۱ ۱۳۹۷/۵/۱۹
فکر کنم یادت رفته آخر دولت قبل و اوایل این دولت تا حدود ۲۷۰۰ آمد پایین اما جناب سیف جلویش را گرفت و گفت باید بالای ۳۰۰۰تومن باشد پس در هر صورت این دولت به دلار بالای ۳تومن تمایل داشت
ناشناس۴۸۷۲۲۷۱۰:۵۰:۱۲ ۱۳۹۷/۵/۲۰
بعد برجام دلار تا 2700 امد زمان احمدی نژاد دلار 3700 بود
بنیامین۴۸۶۶۳۱۲۰:۳۵:۰۳ ۱۳۹۷/۵/۱۹
چشم نخوره حافظت نکنه ۰۰ ۴۲ جهانگیری بود، شما به حافظت فشار نیار تو دنیای دیجیتال زندگی می کنیم یه سر بزن به آرشیو سایتهای صرافی نرخ دست میاد داد
ناشناس۴۸۶۳۷۶۱۷:۵۸:۴۷ ۱۳۹۷/۵/۱۹
باید امریکا وتحریم وغرب را نادیده بگیریم فقط به فکر برخورد قاطع وسریع با مفسدان واختلاس کنندگان باشیم چرا ما سرگرم تجریم شده ایم وهمیشه همه چیز را به غرب وامریکا گره میزنیم که شاید 20درصد بد بختی های ما را باعث میشوند بعضی ها مارا به آنها سرگرم کرده ودارند چند برابر آنها بیت المال را میبرند
ناشناس۴۸۶۳۸۰۱۸:۰۱:۰۴ ۱۳۹۷/۵/۱۹
آمریکا مخالفانش را نابود میکنه چه با مذاکره مثل قذافی در لیبی چه بی مذاکره مثل بشار اسد در سوریه که وارث تلی از خاک شدن. بهترین کار مذاکره درست و حسابی و توافق بر سر منافع مشترک دو طرف هست وگرنه به صرف مذاکره و مخالفت با منافع آمریکا کار به جایی نمیرسه و فقط ما ضرر میکنیم.
ناشناس۴۸۶۳۹۶۱۸:۰۷:۵۹ ۱۳۹۷/۵/۱۹
کی بود میگفت برجام به نفع امریکا هست و هرگز از ان خارج نمیشه ؟
ناشناس۴۸۶۴۵۹۱۸:۲۶:۱۱ ۱۳۹۷/۵/۱۹
تا دولت در حال واردات انواع کالاست و تولید داخلی بی رمق ناتوانه و از حقوق تولید کننده و مصرف کننده حمایت نشه با مذاکره و بی مذاکره کاملا بی دفاعیم این بلا را نه برجام و نه تحریم سرمان نیاورده اند بلکه دندان گردی و زیاده خواهی و رانت خواری و اختلاس پروری خود دولت ها است که سرمون آورده
ناشناس۴۸۶۴۶۹۱۸:۲۸:۵۵ ۱۳۹۷/۵/۱۹
براي يك مذاكره ساده اينقدر نبايد تابو درست كرد
ناشناس۴۸۶۴۹۸۱۸:۳۵:۰۳ ۱۳۹۷/۵/۱۹
حل معظلات اقتصادی در گرو مذاکره است با وعده و وعید که مشکلات حل نمی شود
استاد اقتصاد سياسى دانشگاه۴۸۶۶۰۹۲۰:۱۰:۲۴ ۱۳۹۷/۵/۱۹
چرا دلار از ٧ تومان به ١١٠٠٠ تومان رسيد. بعضى از عوامل را نمى توان تغيير داد ولى بقيه را ميتوان. مهم اين است كه ادرس اشتباه ندهيم. راهكار هاى اقتصادى به راهكارهاى سياسى گره خورده است. با شعار دادن ره بجايى نخواهيم برد. ترسم نرسى به كعبه اى اعرابى اين ره كه تو مى روى به تركستان است. با ارزوى سربلندى نظام و ايران عزيز.
ناشناس۴۸۶۶۶۰۲۱:۱۷:۰۷ ۱۳۹۷/۵/۱۹
جریان انحرافی همیشه آدرس اشتباه میده فرض کنید که مذاکره کردیم و بدون هیچ شرطی آمریکا همه حقوق ما را داد و همه حرفهای ما را قبول کرد و از خاورمیانه هم رفت بیرون آیا مشکلات ما ایناست؟ آیا بعد از این مذاکره واردات مرغ تمام میشه؟ بروکراسی و مالیات سنگین تولید تمام میشه؟ بانکها راحت تر وام میدن؟ رانت از بین میره؟ آقا زاده ها نابود میشن؟ سی میلیارد دلار قاچاق تمام میشه؟ جارو کردن کف دریا توسط کشتی های چینی متوقف میشه؟ یه کم با خودتون فکر کنید ببینید مشکلات مملکت تحریم یا داخلی؟ همین سه سال پیش بود که آب خوردن هم به مذاکره وصل کردن ولی آیا درست شد؟ آیندگان ما را میبینند و قضاوت میکنند ترکمانجای و گلستان های امروزی نشیم؟
ناشناس۴۸۶۷۲۵۲۲:۲۵:۰۷ ۱۳۹۷/۵/۱۹
تنها را نجات کشور مزاکره است
ناشناس۴۸۷۳۴۱۱۲:۰۳:۵۴ ۱۳۹۷/۵/۲۰
مذاکره دلبندم ! البته با نظر شما موافقم
الف ر۴۸۶۷۲۶۲۲:۲۵:۵۴ ۱۳۹۷/۵/۱۹
تنها و تنها راه گشایش مذاکره است بالاخره قدرت داره میتونه فشار بیاره مگه من (مردم)میتونم در مقابل فشار و قدر ت صاحب منصبان داخل مقاومت کنم نا چارم تسلیم میشوم
ناشناس۴۸۶۷۳۳۲۲:۳۳:۳۱ ۱۳۹۷/۵/۱۹
آقایونی که هنوز دم از مذاکره میزنید، به قرآن عقل هم خوب چیزیه!
حامد۴۸۶۷۵۴۲۲:۴۹:۵۴ ۱۳۹۷/۵/۱۹
راست ميگه مذاكره چيه الان مشكلى نيست مذاكره را براى حل مشكل ميكنند
ناشناس۴۸۶۸۹۵۰۱:۵۳:۵۴ ۱۳۹۷/۵/۲۰
احمدی نژاد چندتحویل گرفت بدون مذاکره چند تحویل داد؟
ناشناس۴۸۶۹۰۲۰۲:۰۱:۱۸ ۱۳۹۷/۵/۲۰
اگه رییسی یا جلیلی رئیس جمهور شده بودن الان دلار 5 تومن بود یعنی کمتر از قیمت قبل از انقلاب. هر کس هم یه خونه هزار متری ویلایی داشت و به تعداد اعضای خانواده هر نفر ماهی یک میلیون تومن یارانه می گرفت.
ناشناس۴۸۶۹۰۸۰۲:۱۲:۱۴ ۱۳۹۷/۵/۲۰
برخی هیچ وقت درس نمی گیرن حاج آقا...
ناشناس۴۸۶۹۰۹۰۲:۱۲:۴۹ ۱۳۹۷/۵/۲۰
ترامپ مذاکره نمیخواد. بازی بازی میخواد .
ناشناس۴۸۶۹۳۵۰۵:۰۵:۴۰ ۱۳۹۷/۵/۲۰
جوان نخبه‎ی ایرانی توی شرکت فورد، گوگل و ... شغل داره و بخشی از تحقیق و توسعه‎ی آنجا را جلو می‎برد. اما همان جوان اگر بخواهد بیاید و به فلان خودروساز داخلی بپیوندد، احتمالا حتی راهش هم نمی‎دهند. چون واقعا نیازی به خلاقیت و ... ندارند: یک بازار انحصاری، بی‎رغبتی به رقابت و نوآوری، بی‎اهمیت بودن کیفیت خودرو و... بعد، به هربهانه ای هم قیمت خودرو را افزایش می‎دهند. اعتراض هم بکنیم، می‎‌گویند برای مردم شغل ایجاد کرده‎ایم!!! جالبه برای جوان نخبه‎ای که معنی خلاقیت و بهره‎وری را می‎فهمد شغلی ندارید، ولی برای ... شغل دارید؟
ناشناس۴۸۷۰۰۱۰۸:۰۱:۰۱ ۱۳۹۷/۵/۲۰
دلار که گران نشده پول عزیز ما کم ارزش و بی ارزش شده است
ناشناس۴۸۷۰۰۲۰۸:۰۱:۲۰ ۱۳۹۷/۵/۲۰
دلار 3 هزار تومانی را 10هزار تومان کردید، باز هم می‌خواهید مذاکره کنید؟/ یک آقای رییس جمهور قبلا تویاین کشور بود ، که مذاکره هم نکرد و هم دلار 1000 تومان را به 4000 هزار تومان رساند
ناشناس۴۸۷۱۴۱۰۹:۵۱:۲۱ ۱۳۹۷/۵/۲۰
لعنت بر ترامپ دروغگو اگر كسي گول امريكا رو بخوره كه مدافع ملت ايرانه سخت در اشتباهه در يمن و ژاپن چه كسايي كشته مي شن وشدن لعنت بر امريكا
ناشناس۴۸۷۰۰۳۰۸:۰۳:۵۵ ۱۳۹۷/۵/۲۰
دلار 7 تومان چطور 3 هزار تومان شد؟
ناشناس۴۸۷۰۲۳۰۸:۱۹:۲۷ ۱۳۹۷/۵/۲۰
ما آخر نفهمیدیم دلار را دلالان بالا بردند یا فشار آمریکا
ناشناس۴۸۷۰۳۸۰۸:۳۲:۴۸ ۱۳۹۷/۵/۲۰
درود بر این مرد بزرگ
ناشناس۴۸۷۱۳۸۰۹:۴۹:۳۷ ۱۳۹۷/۵/۲۰
اين دولت از رو نميره
مسعود۴۸۷۵۲۷۱۳:۵۰:۰۸ ۱۳۹۷/۵/۲۰
همه دولتها قائل به مذاکره بوده اند. فقط استراتژی آنها در مذاکره با یکدیگر تفاوت داشته است. استراتژی دولت قبل بر دادن حداقل امتیاز و پافشاری بوده و استراتژی دولت فعلی بر خرج کردن از دستاوردها و مذاکره با کدخدا (و نه سایر کشورها)
یک کارگر مستاجر۴۸۷۷۶۳۱۵:۵۸:۴۲ ۱۳۹۷/۵/۲۰
بیچاره مستاجرین و کارگران در آتش بی تدبیری میسوزند
ناشناس۴۸۸۹۶۳۱۱:۱۶:۳۵ ۱۳۹۷/۵/۲۱
دلم واسه خودمون خیلی میسوزوه..چی شدیم؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

    2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

    3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

    4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

    5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

    6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

    7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

    8. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

    9. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

    10. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

    11. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

    12. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

    13. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

    14. پاسخی به یادداشت موسوی خوئینی ها 

    15. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

    16. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

    17. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

    18. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

    19. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

    20. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

    21. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

    22. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

    23. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

    24. ایران بر انتخابات ریاست جمهوری روسیه نظارت دارد

    25. ایران و آمریکا به «جنگ سخت» نزدیک شده‌اند؟

    آخرین عناوین