واکنش «جان بولتون» به پیشنهاد «روحانی» برای مذاکره با آمریکا

گروه جهان الف،   3970516022 ۵۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

مشاور امنیت ملی کاخ سفید مدعی است که تحریمهای یکجانبه آمریکا باعث بروز اغتشاش و ناآرامی در ایران شده است.

واکنش «جان بولتون» به پیشنهاد «روحانی» برای مذاکره با آمریکا

جان بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید در مصاحبه با شبکه سی ان ان درباره اجرای دوباره تحریمهای علیه ایران توسط دونالد ترامپ گفت: تحریمهای یکجانبه واشنگتن در حال حاضر تاثیر عمده‌ای گذاشته است.  

وی افزود: تا به امروز ما شاهد تداوم اعتراضات بوده‌ایم، اغتشاشات در شهرهای کوچک و شهرهای بزرگ و سراسر ایران به موازات بدتر شدن اوضاع اقتصادی ادامه داشته است. بنابراین من فکر می‌کنم بازگرداندن تحریمها همین الان تاثیر زیادی داشته است. 

تحریمهای آمریکا علیه ایران که در ماه اردیبهشت به امضای دونالد ترامپ رسیده بود از ساعت 8 صبح روز سه شنبه به وقت تهران وارد فاز اجرایی شده است. 

وی تاکید کرد که واشنگتن فشارهای بی سابقه‌ای را روی ایران اعمال خواهد کرد و اعضای دولت با همتایان اروپایی خود مذاکرات فشرده‌ای داشته‌اند تا آنها را به بازگرداندن تحریمها علیه ایران علیرغم توافق هسته‌ای مجاب کنند. 

مشاور امنیت ملی تندروی کاخ سفید افزود: از زمانی که رئیس جمهور تصمیم خود را برای خروج از توافق اعلام کرده است طی سه ماه ما با دوستان خود در اروپا و سراسر جهان ارتباط برقرار کردیم تا آنها نیز به ما بپیوندند. 

این درحالیست که اتحادیه اروپا روز دوشنبه با انتشار بیانیه‌ای از اقدام آمریکا مبنی بر بازگراندن تحریمها عمیقا ابراز تاسف کرد. کشورهای اروپایی مخالف خروج آمریکا از توافق هسته‌ای بودند واعلام کردند قصد دارند برجام را بدون حضورآمریکا حفظ کنند. 

بولتون در این زمینه گفت که علیرغم اختلافات موجود، شرکتهای اروپایی تجارت با آمریکا را بر تجارت با ایران ترجیح می‌دهند. 

او در واکنش به سخنان حسن روحانی رئیس جمهور ایران که دوشنبه شب در یک برنامه تلویزیونی به مذاکرات بدون پیش شرط با آمریکا اشاره کرده بود ابراز تردید کرد و گفت: اجازه بدهید ببینیم یک پیشنهاد واقعی است یا اینکه بیشتر پروپاگاندا است. 

وی افزود: اگر ایرانیها مایلند بیایند و درباره همه رفتارهای مخربشان در منطقه و جهان گفتگو کنند فکر می‌کنم رئیس جمهور ترامپ نیز مایل به انجام آن باشد.  

به گزارش فارس، قابل ذکر است که روحانی در گفتگوی تلویزیونی خود در شب گذشته مستقیما از مذاکره بدون شرط با آمریکا سخن نگفت و تاکید کرد که اگر آمریکائیها غرامت اقدامات مخرب خود علیه ملت ایران طی دهه‌های گذشته را بپردازند ایران آماده مذاکره بدون شرط است.

دیدگاه کاربران

تبریزی۴۷۹۹۹۸۰۸:۳۷:۵۴ ۱۳۹۷/۵/۱۶
"علیرغم اختلافات موجود، شرکتها و بانک ها اروپایی تجارت با آمریکا را بر تجارت با ایران ترجیح می‌دهند " همین یک مورد کافی نیست تا بفهمید مذاکره با اروپا بی فایده است و باید با امریکا مذاکره کرد؟
ناشناس۴۸۰۰۶۴۰۹:۱۶:۰۰ ۱۳۹۷/۵/۱۶
بعضی دوست ندارند حقیقت را ببینند و چوبش هم خواهند خورد حیف که مردم له میشن
محمد قاسمی۴۸۰۳۳۶۱۱:۳۷:۱۳ ۱۳۹۷/۵/۱۶
آقایون مذاکره ایران با امریکا به خروج امریکا از برجام مشروعیت میده و ایران رو همیشه یک بازنده مذاکرات در سطح جهان نشان خواهد داد فرض کنیم امروز مذاکره کردیم و موشک ها رو دادیم رفت. امریکا بلافاصله پس از توافق با چین در خصوص تعرفه ها زیر توافقنامه زد و بازهم تعرفه ها رو بالا برد اونوقت چطور میشه بهش اعتماد کرد؟ چه کسی تضمین میده امریکا سراغ نفوذ منطقه ای و بعد مسائل دیگه نره ؟ و حتی اگر تضمین هم بدهند چه کسی از اینها مواخذه میکنه؟
ناشناس۴۸۰۹۸۶۱۷:۱۷:۱۹ ۱۳۹۷/۵/۱۶
مردم باید مقاومت کنند ..
روح الله۴۸۰۱۴۷۰۹:۵۶:۳۳ ۱۳۹۷/۵/۱۶
بدون اين مورد هم امثال شما کاملا آمادگي مذاکره (بخوانيد ذلت و نوکري) با آمريکا را داشتند. حالا شما اين سوال روحاني رو جواب بده که اگر يک نفر خنجرش را در شکم شما فرو کند و بگويد حالا بيا با هم مذاکره کنيم آيا شما قبول مي کنيد؟ يا اين همه تهديد و تحقير و توهين و تحريم آمريکا را اصلا خنجر نمي دانيد؟ لطفا حرفهاي ترامپ و نتانياهو را در پاسخ به اين سوال تکرار نکنيد. چون مسائل منطقه اي و موشکي ما هيچ ارتباطي به کشور امريکا ندارد و ما هيچ وقت کشور امريکا را تهديد نکرديم.
ناشناس۴۸۰۱۶۰۱۰:۰۴:۲۰ ۱۳۹۷/۵/۱۶
مذاکره با امریکا هم بی فایده است. او نشان داده است که به هیچ عهد و پیمانی پایبند نیست! آیا آدم عاقل می تواند به او اعتماد کند؟؟؟؟ مگر برجام را ندیده اید؟ مگر شما در این دوره زندگی نمی کنید؟ پس چرا اینقدر سنگ امریکای جنایتکار را بر سینه می زنید؟؟ و طرفدار مذاکره و زیر بار خفت و ذلت رفتن هستید؟؟؟ همه مشکلات مدیریتی، اقتصادی و فرهنگی کشور ایران لااقل از 200 سال پیش تا کنون زیر سر انگلیس خبیث و امریکای جنایتکار است. هر کس طرفدار این خبیثهای پست و جنایتکار است باید در حس وطن دوستی و اعتقادات خود شک کند. هیچ انسان آزاده و مسلمان واقعی راضی به ذلت و زیر بار خفت رفتن نیست!1
ناشناس۴۸۰۲۱۲۱۰:۳۳:۱۹ ۱۳۹۷/۵/۱۶
یعنی میخوای برجام 2 بنویسی چند تا زیر ساخت دیگه رو نابود کنی چند تا دانشمند رو هم به کشتن بدی دوباره امریکا بزنه زیرش دلار بشه 50هزار تومن اینهمه عقل رو از کجا اوردی
ناشناس۴۸۰۴۷۴۱۲:۲۹:۰۴ ۱۳۹۷/۵/۱۶
ساده ای ها! اینها که میان اینجا دم از رابطه با امریکا می زنند، امریکایی که توافق برجام را که چند سال براش وقت گذاشته شد را زیر پا له کرد اینها همون کسانی اند که میخان اختلافات داخل مملکت بین مردم و نظام را تشدید کنند تا کشور احیانا درگیر جنگ داخلی بشه، وزمینه را برای حمله نظامی آمریکا علیه ایران اماده کنند، گرفتید مطلبو! حالا هی منفی بدید
ناشناس۴۸۰۶۶۷۱۳:۵۵:۰۳ ۱۳۹۷/۵/۱۶
تو واقعا فکر می کنی زیر ساختی تو مملکت داریم؟! بابا تعدادی سد داریم که نصف مملکت را کرده محل تولید گرد و خاک، جنوب 2 سال است دارد دفن می شود، شرق و غرب و شمال هم کم کم دارند درگیر می شوند! تعدادی کارخانه بود که از مالکان پیش از انقلابشان گرفته شد، پس از چند دهه تولید همان محصول و فروختن زمین ها و تبدیل به پول کردن هرآنچه می شد، باقیش ورشکست تحویل مملکت شد! یه خودروسازی است که در سطح جهانی می تواند با پشیز رقابت کند، بانک و اقتصادمان را هم که کلا نگو! ما حتی یک زیرساخت آبیاری برای کشور خشکی که 80 میلیون جمعیت .. نداریم! شما ها واقعا در دنیاتان چه می گذرد؟ چقدر وقت برای مطالعه می گذارید؟ کلا ماذا فازا؟!!!
ناشناس۴۸۰۷۰۴۱۴:۱۰:۵۵ ۱۳۹۷/۵/۱۶
اگه خوابی، که برادر من بیدار شو . اگه خودتو بخواب زدی پس باش تا دولتت بدمد !
ناشناس۴۸۰۷۵۶۱۴:۳۵:۱۸ ۱۳۹۷/۵/۱۶
اگه واقعاوضع درست میشه بایداینکارروکرد
ناشناس۴۸۰۸۷۸۱۵:۵۹:۲۴ ۱۳۹۷/۵/۱۶
کدوم زیر ساخت؟؟؟ زیر ساختی مونده شما دلارهات و سکه ها تا مراقبت کن دزد نبره
ناشناس۴۸۰۴۵۵۱۲:۱۹:۴۵ ۱۳۹۷/۵/۱۶
سلام بر مزدوران اجیر شده گروهک منافقین و ال سعود که کمر ایران را میخواهند بشکنند
تبریزی۴۸۱۲۰۷۲۰:۵۳:۴۱ ۱۳۹۷/۵/۱۶
مرگ بر وطن فروشان و کاسبان تحریمی که به مزدوران گروه منافقین و جیره خواران عربستان و اسرائیل سلام می فرستند.
ناشناس۴۸۰۵۰۶۱۲:۴۳:۲۹ ۱۳۹۷/۵/۱۶
بله نه با تیم‌ ظریف و حسین فریدون و عراقچی
ناشناس۴۸۰۵۸۳۱۳:۲۲:۳۰ ۱۳۹۷/۵/۱۶
دوست هوشمند ما می شود بگویید دفعه قبل که کذاکره کردید چه امتیازی گرفتید که الان هم به همان نسخه قبلی مستمسک می شوید؟؟ جوری می گویید مذاکره کنید کانه در مذاکره قبلی همه حق و حقوق کشور را حفظ کرده اید و امریکا نتوانست دست از پا خطا کند می شود بفرمائید با این دولت و با این مردم مثل شما چرا هر روز امریکا یک انمتیاز جدید نخواهد و هر روز بهانه جدیدتری را نگذارد؟؟ اینکه شما می گوئید مذاکره نیست تسلیم بلاشرط است مذاکره یعنی شما حرفی برای گفتن دارید اما مثل اینکه امثال شما حرفی ندارید بزنید جز اینکه هر چه امریکا می گوید (.. .. ) یعنی از نظر شما تمامی کائنات به اراده امریکا می چرخد و بایدبچرخد این درسی است که شما از زندگی خود گرفته اید
ناشناس۴۸۰۹۰۴۱۶:۱۳:۰۳ ۱۳۹۷/۵/۱۶
مگه آدم با طرف مزاحم 1+5 (به گفته ی روحانی) که زمانی در برجام بود مذاکره می کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شما می گفتین همون بهتر از برجام خارج شد حالا باز ساز و دهل برداشتین برای مذاکره؟؟؟؟؟؟
ناشناس۴۸۱۰۷۷۱۸:۳۶:۴۸ ۱۳۹۷/۵/۱۶
نتانیاهو و رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیسم بسیار بسیار از بازگشت تحریمهای ایران خوشحال است نتانیاهو میگوید برجام باعث قدرت و وسعت جمهوری اسلامی شده بود و ما هوشمندانه آن را بر هم زدیم و جلوی آن را گرفتیم و حالا طبق برنامه آنها ضعیفتر و ضعیفتر خواهند شد... جالبه !!! این نشون میده برجام چقدر به نفع جمهوری اسلامی بوده... پس چرا عده ای با آن به شدت مخالف بودند؟؟؟ با اینکه ایران حق غنی سازی هم داشت؟ آیا صهیونیسم جهانی و تشکیلات فراماسونری تا این حد نفوذ و قدرت دارند؟
ناشناس۴۸۰۰۰۳۰۸:۴۰:۰۲ ۱۳۹۷/۵/۱۶
روحانی کار ما را به کجا کشاندی که ترامپ و بولتون برامون نسخه پیچی میکنند
ناشناس۴۸۰۱۵۹۱۰:۰۴:۰۸ ۱۳۹۷/۵/۱۶
نه این که تا قبل روحانی آمریکا قربون صدقمون میرفت واحیانا تحت شدیدترین تحریمها حتی شورای امنیت نبودیم ؟! بنده خدا ما هنوز سالهای 90 تا 92 رو فراموش نکردیم ! محاله آمریکا در شرایط بعد از برجام بتونه ایران رو به اندازه اون سالها تحریم کنه
ناشناس۴۸۰۵۱۶۱۲:۴۷:۵۹ ۱۳۹۷/۵/۱۶
اینجوری تحقیر نشده بودیم‌ هیچ وقت هسته ای تعطیل و تحریمها تشدید! ...
ناشناس۴۸۰۷۰۸۱۴:۱۲:۳۳ ۱۳۹۷/۵/۱۶
تا قبل روحانی آمریکا قربون صدقمون نمیرفت، اما لااقل با دور زدن تحریمها پول خوبی گیر بعضیا می آمد !
ناشناس۴۸۰۹۰۷۱۶:۱۵:۱۵ ۱۳۹۷/۵/۱۶
من شما رو به مطالعه ی بسته ی تحریمی جدید و اون بسته ای که اوباما (مادر تحریم ها) بعد از برجام امضا کرد و همچنین کسب تقوا دعوت می کنم.
ناشناس۴۸۰۱۸۸۱۰:۲۱:۱۰ ۱۳۹۷/۵/۱۶
مگر ترامپ كم است ايشان رييس جمهور بزرگترين و قويترين كشور دنيا در حال حاضر
ناشناس۴۸۰۵۱۴۱۲:۴۷:۲۷ ۱۳۹۷/۵/۱۶
لطفا کم چاپلوسی ...!
رضا۴۸۰۶۹۹۱۴:۰۷:۲۸ ۱۳۹۷/۵/۱۶
هر کس با کسی که به او علاقه مند است محشور می شود. آقای نسبتاً محترم آمریکا جنایت کار جنگیه، از ابتدای وجود اومدنش روی خون مردم بی گناه رشد کرده. جنایتاش تمومی نداره، یکی از آخرینهاش همین جنگ ارزی علیه خود ما! شما یا اصلاً ایرانی نیستی و از اون وابستگان صهیونیزمی یا هم که باید یه سر به خودت بزنی!....
محمد۴۸۰۸۳۹۱۵:۳۲:۱۴ ۱۳۹۷/۵/۱۶
اگه قرار باشه بگیم اونا از ما قدرتمندتر اند و هیچ کار درست و حسابی نکنیم ، هیچگاه به قدرتمندی کشور هایی مثل چین و روسیه که تحریم اونها روی اقتصاد دنیا اثر میگذارد، نمیشویم
ناشناس۴۸۰۹۱۱۱۶:۱۷:۰۶ ۱۳۹۷/۵/۱۶
یه بنده خدایی می گفت یه عده به توهین ها و افتراهای آمریکا نسبت به خودشون افتخار می کنن من باورم نمی شد تا اینکه نظر شما رو دیدم.
ناشناس۴۸۰۲۲۹۱۰:۴۳:۴۳ ۱۳۹۷/۵/۱۶
این اتفاق 1 شبه نشده برادر من بفهم نه جناحیه نه ماله یک رییس جمهور الان که به اینجا رسیدیم نتیجه سیاست غلط در همه موارد ما تولیداتمون نابود شده فقط وارد کننده هستیم
پیرمرد۴۸۰۳۲۰۱۱:۲۹:۲۲ ۱۳۹۷/۵/۱۶
فقط روحانی؟؟؟
ناشناس۴۸۰۰۵۴۰۹:۱۲:۳۰ ۱۳۹۷/۵/۱۶
به جای مدعی بگویید اعتراف کرد.
ناشناس۴۸۰۰۵۶۰۹:۱۳:۳۴ ۱۳۹۷/۵/۱۶
لطفا لطفا به مردم فکر کنید... توی خانواده هم همه جور دوست و آشنا داره و با هر کدام به یک شکل برخورد میکنه... حالا میشه با یکی با احتیاط تر... سختش نکنین
ناشناس۴۸۰۱۳۴۰۹:۵۲:۱۳ ۱۳۹۷/۵/۱۶
فقط بازگشت پیمان شکن به برجام بعد مراحل بعدی طبق تصمیم مقامات عالی رتبه نظام یا رفراندوم
ناشناس۴۸۰۳۷۹۱۱:۵۳:۴۲ ۱۳۹۷/۵/۱۶
چشم
ناشناس۴۸۰۲۰۳۱۰:۲۸:۰۳ ۱۳۹۷/۵/۱۶
از مذاکره و حتی توافق باترامپ و بولتون هیچ دلاری گیرمون نمیاد. مشکل اقتصادی ایران به دلیل ضعف مدیریت است.
ناشناس۴۸۰۳۰۰۱۱:۲۲:۱۱ ۱۳۹۷/۵/۱۶
عجب در شرایط تحریم چی رو میخوایی به کجا صادر کنی ؟ گیریم تولید کردی
ناشناس۴۸۰۷۲۰۱۴:۱۸:۱۲ ۱۳۹۷/۵/۱۶
گرفتم. شما منظورت اینه که از مذاکره و حتی توافق باترامپ و بولتون هیچ دلاری گیرتون نمیاد ،.. مواظب باش سرنوشت بابک خان زنجانی را پیدا نکنی !
مهرداد۴۸۰۲۱۷۱۰:۳۹:۵۲ ۱۳۹۷/۵/۱۶
باید دعا کرد که ترامپ در انتخابات شکست بخورد و شرشو کم کنه.
فروغ۴۸۰۳۲۴۱۱:۳۰:۴۸ ۱۳۹۷/۵/۱۶
اگر به دعای ما بود که الان این همه مشکل نداشتیم.
ناشناس۴۸۰۳۳۹۱۱:۳۸:۳۲ ۱۳۹۷/۵/۱۶
ما یک بار کارتر رو شکست دادیم .اون صد بار از این قوی تر بود این رو هم در انتخابات امریکا شکست میدیم
ناشناس۴۸۰۴۹۱۱۲:۳۶:۰۲ ۱۳۹۷/۵/۱۶
هنوز آمریکا رو نشناختیم
ناشناس۴۸۰۵۱۸۱۲:۴۸:۲۰ ۱۳۹۷/۵/۱۶
منفی ها یعنی اند وطن فروشی !
ناشناس۴۸۰۷۱۲۱۴:۱۴:۱۴ ۱۳۹۷/۵/۱۶
شما دعا کن . ما هم با اتکا به دعای شما و استفاده از عقل و درایت مذاکره بی قید و شرط را انتخاب میکنیم .
ناشناس۴۸۱۴۳۵۲۳:۴۲:۲۰ ۱۳۹۷/۵/۱۶
فکر کنم اولین دعای ما باید این باشه که خدا عقل و درایت بیشتری به شما بده.
ناشناس۴۸۰۸۷۱۱۵:۵۶:۴۳ ۱۳۹۷/۵/۱۶
فوقش فردی مثل اوباما رئیس جمهور میشه. آیا برای دلواپسان و کاسبان تحریم فرقی میکنه؟
valor۴۸۰۴۶۱۱۲:۲۲:۳۰ ۱۳۹۷/۵/۱۶
ما با امضا برجام و تعطیل کردن برنامه هسته ای خودمون نشان دادیم اهل مذاکره هستیم.اما وقتی آمریکا بدون هیچ دلیلی منطقی برجام را لغو کرد نشان داد قابل اطمینان نیست. تنها راه اعتماد سازی دوباره آمریکا بازگشت به برجام و پرداخت غرامت برای 70 سال توطعه علیه مردم ایرانه(مطابق با متن عهدنامه مودت).
ناشناس۴۸۰۶۵۳۱۳:۵۱:۳۲ ۱۳۹۷/۵/۱۶
ترامپ دست نشانده شيطان بر روى كره زمين است
ناشناس۴۸۰۹۵۱۱۶:۴۷:۴۵ ۱۳۹۷/۵/۱۶
لابد..
ناشناس۴۸۰۸۱۰۱۵:۱۰:۵۸ ۱۳۹۷/۵/۱۶
کاش روحانی اصلا در مورد پیشنهاد مذاکره اصلا صحبت نمی کرد چون آمریکایی ها همین گفتار روحانی را برگشت ایران به میز مذاکره به دلیل فشار تحریمها تفسیر و تبلیغ می کنند.
محمد۴۸۰۸۴۰۱۵:۳۳:۵۳ ۱۳۹۷/۵/۱۶
بی برنامگی های روحانی از ترامپ کمتر نیست.... یکم اقتصادمون رو ببینید
ناشناس۴۸۰۹۷۲۱۷:۰۵:۱۳ ۱۳۹۷/۵/۱۶
پشت پرده اینهمه التماس برای مذاکره با ایران همان اسرار پشت پرده التماس مذاکره اوباما با ایران است که سبب شد او حتی پس از ترک سازمان ملل دوباره به سازمان ملل برگردد تا طی نقشه مکارانه ی بر خورد اتفاقی، آقای ظریف را ... ملاقات کند. سعودی ها دوباره از التماس دولت آمریکا به مذاکره با ایران گیج، حیران و مستعصل خواهند شد !
ناشناس۴۸۱۴۰۲۲۳:۱۵:۵۳ ۱۳۹۷/۵/۱۶
حال که امریکا می خواهد بوسیله عوامل خائن خود در کشور با بهمزدن وضع اقتصادی و کاهش ارزش پول و ایجاد انحصار و0000 مرا به پای مذاکره بکشاند. خوب مفامات ایران هم مانند امریکا شرط تعیین کنند . بشرح زیر 1- عربستان از یمن خارج شود 2- در بحرین انتخابات ازاد بر گذار شود 3- داعش از سوریه وعراق خارج شود 4- حولان به سوریه بر گردانده شود 5- در فلسطین انتخابات ازاد بر گذار شود و همه فلسطینیان به فلسطین بر گردند 6- منطقه عاری از ساح اتمی باشد 7- حقوق بشر در عربستان رعایت شود 8- تحریم و تهدیدی برای ایران نباشد 9-جاسوسان خائن ایرانی امریکا بعد از مصادره اموال به امریکا منتقل شوند
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. این نامه دلسوزانه است؟!

  2. واکنش قوه قضائیه به شایعه ای درباره زیباکلام

  3. نامه روحانی به مردم ایران درباره دلایل رد صلاحیتش/ این دفاعیه‌ شخصی نیست، دفاع از جمهوریت نظام است

  4. امضای مردم گیلان پای طومار حمایت از طرح نور

  5. مقاومت بی‌مبنای طلافروشان در مقابل شفافیت/ دولت عدول نکند، مردم هم حمایت می‌کنند

  6. فردا دیر است...

  7. آقای رئیس جمهور خاطرجمع نباشید

  8. جریمه کشف حجاب ۴ و نیم میلیون تومان است

  9. نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب!

  10. نظرات برگزیده مخاطبان الف: مردم عملکرد دولت روحانی را فراموش نکرده‌اند/ گسترش مصرف مشروبات الکلی زنگ خطری برای مردم و مسئولین است

  11. خودمان بیگناهان زیادی را کشتیم نمی توانیم از اسرائیل انتقاد کنیم

  12. محکومیت ساداتی‌نژاد به حبس/ روایت خاندوزی از کاهش تورم/ شانس قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم چقدر است؟

  13. واکنش روزنامه اصولگرا به زندانی‌شدن زیباکلام/ دستور اژه‌ای درباره پرونده چای دبش

  14. در آستانۀ سکولارشدنِ زیارت؟

  15. مأمور خاطی بازداشت شد

  16. انتقاد روزنامه اصولگرا از وزیر ارتباطات/ واکنش فرزین به انتشار اطلاعات مالی موسسه رائفی‌پور

  17. نتانیاهو: ‌صدها سرباز را از دست داده‌ایم

  18. واکنش وزیر کشور به برخورد خشن برخی ماموران / نظر واعظی درباره نقاط ضعف و قوت دولت رئیسی

  19. صادق زیباکلام روانه زندان شد

  20. بزرگ‌نمایی مشکلات به ضرر کشور است

  21. راه سخت قالیباف/ پیشنهاد جالب شریعتمداری درباره واکنش به اسرائیل

  22. اعتراض بانوان به پوشش‌های نامناسب

  23. نرخ رشد جمعیت با روند فعلی در سال ۱۴۰۹ به صفر می‌رسد

  24. تبلیغات پرحجم قدرت‌های بزرگ به وسیله دانشجویان غرب رنگ باخت

  25. شنبه‌ای که تکلیف تعطیلی شنبه‌ها را روشن کند هنوز نرسیده است!

آخرین عناوین