آدرس غلط یک جریان برای ترمیم کابینه/ آیا ربیعی مقصر افسارگسیختگی اقتصاد است؟/ مقصران کجایند؟

هادی شریفی،   3970513160 ۳۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۶ تکراری یا غیرقابل انتشار
آدرس غلط یک جریان برای ترمیم کابینه/ آیا ربیعی مقصر افسارگسیختگی اقتصاد است؟/ مقصران کجایند؟

در حالی‌ که همگان انتظار داشتند استیضاح تیم سیاست‌گذار اقتصادی دولت وصول شود و یا دولت دست به تغییر در تیم سطح اول اقتصادی خود بزند و سیاست‌هایش را تغییر دهد، استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی که وزارتخانه متبوعش بیشتر اجتماعی اعلام وصول شد.

قرار بود ربیعی 14 مرداد در کمیسیون اجتماعی مجلس حضور یابد و به سؤالات استیضاح‌کنندگان پاسخ دهد و در صورت عدم اقناع استیضاح به صحن برسد که به دلایلی نامعلوم بدون حضور این وزیر در کمسیون استیضاحش اعلام وصول شد.

از طرفی دیگر نمایندگان سؤال از رئیس‌جمهور را به هیئت‌رئیسه مجلس تقدیم کردند و رئیس‌جمهور باید تا یک ماه دیگر به مجلس برود و پاسخگوی سؤالات نمایندگان باشد.

این روزها جریانی در دولت و مجلس آدرس غلطی برای بهبود وضع اقتصادی می‌دهند، جریانی که در حال القای این گزاره غلط است که مقصران وضع امروز اقتصاد کشور را باید در بیرونِ تیم اصلی اقتصادی دولت حسن روحانی جستجو کرد و توپ را به زمین سایر وزرا می‌اندازند.

در حال حاضر تیم اقتصادی دولت شامل کرباسیان، نوبخت، نیلی، همتی (سابقاً سیف)، نهاوندیان و جهانگیری است؛ این‌ها سیاست‌های اقتصادی دولت را تعیین می‌کنند؛ یعنی جهش نرخ دلار، افزایش قیمت سکه، نقدینگی بی‌سابقه، تورم و سایر مشکلات اقتصادی که مردم را زیر فشار قرار داده حاصل سیاست‌های این افراد است.

اوضاع آشفته این روزهای بازار خودروهای داخلی و خارجی، رانت ویژه برای برخی واردکنندگان، گرانی و احتکار اجناس در کنار جهش قیمت مسکن و وضعیت نامناسب ناوگان ریلی و هوایی نیز حاصل سیاست‌های شریعتمداری و آخوندی است.

آخوندی علیرغم اینکه سیاست‌های مخربش وضع مسکن را بیش از همیشه نابسامان کرده، ولی اکنون از حاشیه امنی برای تغییر برخوردار است.

شریعتمداری نیز که تعدادی از مدیران زیرمجموعه و حتی معاونش به علت سواستفاده در جریان واردات خودرو دستگیرشده‌اند، نیز از همان حاشیه امن تغییر برخوردار شده است.

استیضاح کرباسیان با 90 امضا آغاز شد، ولی به گفته محمدرضا پور ابراهیمی لیست استیضاح‌کنندگان آب رفت و به 40 نفر رسید، حاجی دلیگانی نماینده مجلس در این مورد می‌گوید: یکی از نمایندگان کمسیون اقتصادی توانست ۵ مجوز عضویت در هیئت‌مدیره شرکت‌هایی که احکام آن با سهم مدیریتی وزارت اقتصاد است را از کرباسیان بگیرد، نماینده دیگری ۳ روز پیش توانست برای یکی از نزدیکان خود حکم مدیر کلی یک بخش از گمرک کشور را بگیرد.

این‌گونه است که برخی نمایندگان در قبال دریافت مطالباتی از وزرا برای اطرافیان خود استیضاح خود را پس می‌گیرند.

نوبخت نیز با اعلام کناره‌گیری از سخنگویی دولت عملاً ثابت کرد حالا حالاها قصد دارد بر صندلی سازمان برنامه‌وبودجه تکیه بزند.

چه کسانی با استیضاح ربیعی قصد دارند آدرس غلط بدهند و ترمیم کابینه را به استیضاح ربیعی تقلیل دهند:

1- تیم اقتصادی دولت که سیاست‌های مخربشان وضعیت کنونی را رقم‌زده با انداختن توپ به زمین ربیعی قصد دارند در این شرایط برای آرامش فکری جامعه وی را قربانی کنند. برخی دولتمردان که در بازی تفکیک وزارتخانه‌ها و باز شدن جا برای دولتمردان شکست خوردند و امروزه تحت بدترین فشارهای اقتصادی‌اند پشت این استیضاح هستند. کرباسیان، نوبخت و شریعتمداری تحت‌فشار رسانه‌ها و افکار عمومی‌اند. با استیضاح ربیعی تیم اقتصادی دولت که سهم بسیار زیادی در وضعیت خراب فعلی اقتصاد دارند، نفس راحتی می‌کشند.

2- نمایندگانی در مجلس نیز با این سناریوی تیم اقتصادی دولت همراهی کردند و استیضاح ربیعی را اولی تر بر تیم اقتصادی دانسته و آن را آغاز کردند. این نمایندگان قصد دارند با استیضاح ربیعی فشار افکار عمومی بر دولت را کم کرده و برخی از وزرای و دولتمردان اقتصادی نزدیک به خود را از تیررس تغییر مصون نگه‌دارند.

نکته عجیب این‌که نمایندگان مجلس چرا بجای ترمیم و تغییر وزیران و دولتمردان اقتصادی به سراغ استیضاح یک وزارتخانه اجتماعی – اقتصادی رفته‌اند.

ربیعی 5 ماه پیش استیضاح شد و استیضاح وی با همان محورها معقول نیست. در بین استیضاح‌کنندگان اسامی کسانی چون حسنوند رئیس کمسیون انرژی، ابطحی نماینده خمینی‌شهر، ناصری نژاد نمایندگان شادگان، خادمی نماینده ایذه، مقصودی نماینده سبزوار مشاهده‌شده است.

آیا آقایان حسنوند و خادمی که عضو کمسیون انرژی مجلس هستند از وضعیت پتروشیمی‌های زیرمجموعه وزارت نفت، کم‌فروشی پت که منجر به کمبود بطری شده، کم‌فروشی پی‌وی‌سی و عدم عرضه یک میلیارد دلار ارز در سامانه نیما توسط پتروشیمی‌ها خبردارند و اگر دارند آیا باوجود این اطلاع وزیر نفت برای استیضاح مناسب نیست؟

چرا علی ربیعی گزینه مناسبی در شرایط فعلی نیست؟

در اینجا مجدد بر این نکته تأکید می‌شود که این نوشته در پی آن است که بگوید در شرایط فعلی» استیضاح ربیعی اولویت نیست و مشکلی از مشکلات اقتصادی را حل نمی‌کند ، چون زیرمجموعه او سازمان بهزیستی، تأمین اجتماعی، فنی و حرفه‌ای، صندوق بازنشستگی و موسسه پژوهشی کار و تأمین، بانک رفاه و بانک توسعه تعاون است.

ربیعی نمی‌تواند با سازمان بهزیستی و فنی حرفه‌ای و زیرمجموعه‌هایی که اغلب اجتماعی و حمایتی هستند اوضاع اقتصادی را درست کند، نرخ ارز و سکه را پایین بیاورد، گرانی و تورم را کنترل کند و قس علیهذا. شاید عده‌ای به شستا و دو بانک از زیرمجموعه وزارت کار استناد کنند و این وزارتخانه را اقتصادی جلوه دهند. این استناد نادرست است چون سیاست‌های این دو بانک را مانند همه بانک‌های دیگر، بانک مرکزی اعلام می‌کند و ساختار و قوانین و مقررات آن‌ها تابع بانک مرکزی هستند و ربیعی در آن‌ها نقش ندارد.

شستا نیز یک شرکت سرمایه‌گذاری است که اغلب شرکت‌هایش به دلایل مختلف زیان ده هستند، نتیجه وضعیت کنونی سیاست‌های غلط دولت است، سیاست، راهکارها و اقدامات غلط همان افرادی که می‌خواهند تغییرات دولت را به استیضاح ربیعی ونهایتا سؤال از روحانی تقلیل دهند و خود را از تغییر مصون نگه‌دارند. لطفاً به مردم آدرس غلط ندهید مردم منتظر برخورد با مفسدان و برکناری دولتمردان نالایقی است که وضع کنونی اقتصادی را رقم‌زده‌اند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۴۷۴۱۹۷۱۷:۱۷:۰۱ ۱۳۹۷/۵/۱۳
مشکل کنونی کشور با نرمال سازی روابط ایران با دنیا برطرف خواهد شد
ناشناس۴۷۴۳۱۰۱۸:۰۳:۱۸ ۱۳۹۷/۵/۱۳
ربیعی خالی از اشکال نیست ولی اولویت استیضاحش بعد امثال زنگنه دکترهاشمی است
ناشناس۴۷۴۴۳۷۱۸:۵۸:۱۶ ۱۳۹۷/۵/۱۳
دلار در اقتصاد ایران با توجه به نقدینگی تولید شده در ۵ سال گذشته توسط سودهای موهوم ۲۸ درصدی اقای طیب نیا به قیمت واقعی خود یعنی حول و حوش ۱۱ هزار تومن رسیده و همانطور که هیچ مقام دولتی یا بگیر و ببند یا حتی مذاکرات برجامی نمی تواند ان را به ۵ هزار تومن برسوند هیچ های و هوی و ترامپ یا دلالی نمی تواند در کوتاه مدت به ۱۵ هزار تومن برساند. اما دو تهدید اقتصادی کنونی یکی تاثیر کاهش درامد نفتی از نیمه دوم امسال است که دوباره می تواند سوخت صعود ارزش دلار را فراهم کند و دیگری سیل فرا گیر قاچاق فراورده های نفتی با توجه به دلار ۱۱ هزار تومنی و بنزین هزار تومنی است که سود سرشار ان می تواند حتی دستگاهها و نهادهای دولتی و خصولتی را درگیر سازد
ناشناس۴۷۴۸۶۵۲۳:۳۲:۴۳ ۱۳۹۷/۵/۱۳
همه فدای .....؛ بزرگان مکتب نیاوران!؟؟؟؟
مرادی۴۷۴۳۳۵۱۸:۱۳:۰۲ ۱۳۹۷/۵/۱۳
بله ولی نه با مسئولانی عهدشکنی چون روحانی و یارانش
ناشناس۴۷۴۴۵۴۱۹:۱۲:۱۴ ۱۳۹۷/۵/۱۳
فساد ، پارتی بازی ، دزدی ، رشوه ، باند بازی ، و ... ؛ مشکل امروز و دیروز و فردای اقتصاد این مملکته و هیچکدومش ربطی به روابط بین المللی ایران نداره . اگر تمام ثروت دنیا هم به ایران سرازیر بشه باز هم ژنهای این آقایون اجازه نمیدن یک قرون به دست مردم برسه و تمامش رو حیف و میل میکنن .
ناشناس۴۷۴۴۸۶۱۹:۲۹:۳۶ ۱۳۹۷/۵/۱۳
احسنت
ناشناس۴۷۴۵۸۷۲۰:۱۹:۴۵ ۱۳۹۷/۵/۱۳
این برادر ترامپ هنوز تحریم نکرده قرار است بکند دلار ده هزارتومانی سکه چهار میلیون تومانی مر بوط به ترامپ است ؟؟؟؟؟؟؟ از اول پیروزی انقلاب تا کنون نرخ تورم بیست درصد تقسیر امریکاست ؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس۴۷۴۶۲۹۲۰:۴۰:۴۰ ۱۳۹۷/۵/۱۳
من نمی‌فهمم که چرا برخی از بازگشت تحریم‌ها لذت می‌برند. برخی کاسبان تحریم هستند که آن‌ها سر جای خود هستند. برخی نیز کاسب سیاسی هستند و کیف می‌کنند که تحریم‌های آمریکا برگردد.
ناشناس۴۷۴۲۱۵۱۷:۲۶:۱۵ ۱۳۹۷/۵/۱۳
وضعیت مسکن انفجاری شده، چرا اونی که سه بار استیضاحش کردند و با رانت باقی ماند در وزارت و کوچکترین کاری برای مشکل مسکن و اجاره خانه نکرد، هنوز سرکار است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وای به حال این کشور
ناشناس۴۷۴۲۱۷۱۷:۲۶:۳۲ ۱۳۹۷/۵/۱۳
اگر دولت با مردم حرف میزد و از سیاستاش صحبت میکرد خیلی خوب میشد...کلا دولت کار خودشه میکنه مردم هم کار خودشونو...
علی 671۴۷۴۲۳۲۱۷:۳۱:۵۱ ۱۳۹۷/۵/۱۳
تکلیف مردم چیست .این از نمایندگان یعنی که در راس امور هستند .در تمام مدت زمامداری مجلس از قبل تا صدر از زمان احمد شاه تا حال مجلسی به بیعرضگی این مجلس وجود نداشته .هرچند تاریخ در آینده خواهد نوشت با جزئیاتش .ولی ما باید تا کی چوب این بد بختی ها را بخوریم نمی دانم .این که نشد مملکت داری با این نمایندگان فرصت طلب و دولت ناکارامد .خوب به زمین خواهیم خورد !
ناشناس۴۷۴۲۴۷۱۷:۴۰:۳۹ ۱۳۹۷/۵/۱۳
تحلیل درست و به جایی بود اما متاسفانه در مملکتی که زد و بند و بخور و بخور و فساد امری عادی شده اینگونه تحلیل‌های روشنگرانه متاسفانه راه به جایی نمیبرند.
ناشناس۴۷۴۴۶۱۱۹:۱۵:۵۶ ۱۳۹۷/۵/۱۳
این دولت ، دولت بنگاهها و ... و تیم اقتصادی اون ، حافظ منافع همون ...ها . برای همین امکان نداره به ترکیب اقتصادی دولت دست زده بشه . نهایتا یکی مثل سیف میره و یکی دیگه از همون گروه به جاش میاد . ظاهرا در هیات دولت ، دیواری کوتاهتر از آقای ربیعی وجود نداره . هروقت مجلس میخواد ژست مطالبه گری به خودش بگیره و دولت میخواد از زیر فشار منتقدین رها بشه ، به جای اون وزرایی که مقصر فلاکت مردم و میلیاردر شدن رفقاشون هستن ، این بنده خدا رو میبرن زیر تیغ .
حمید۴۷۴۹۱۸۰۰:۰۲:۰۹ ۱۳۹۷/۵/۱۴
اگر واقعا تحلیل درستی است اول از همه باید مجلس ... مگر می شود نماینده ای 5 حکم از وزیر بگیرد و بی خیال منافع کشور شود و باز هم خود را نماینده ملت بداند؟!!!
ناشناس۴۷۵۳۲۰۰۹:۱۶:۱۵ ۱۳۹۷/۵/۱۴
زد و بند و بخور بخور من و شما ميدانيم ولى....
ناشناس۴۷۴۲۷۶۱۷:۵۳:۱۱ ۱۳۹۷/۵/۱۳
دولت راستگویان...
ناشناس۴۷۴۲۹۰۱۷:۵۶:۴۷ ۱۳۹۷/۵/۱۳
مردم فراموش کرده بودند که دولت و مجلسی با گرایش اصلاح طلبی چه بلایی سرشون آورده قبلا هم بارها آزمایش شده بود اینبار هم این دولت و مجلس چندین باره، این را به همه اثبات کرد
ناشناس۴۷۴۵۰۹۱۹:۳۸:۰۳ ۱۳۹۷/۵/۱۳
برای برون رفت از بحران باید سه اصلاح اساسی صورت گیرد: 1- افزایش اختیارات رئیس بانک مرکزی و نظارت شدید بر نحوه سرمایه گذاری و دخل و خرج تمام نهادهای دولتی و خصوصی که کار پولی و بانکی انجام میدهند ( شامل بانکها و موسسات مالی مجاز و غیرمجاز) 2- ورشکسته اعلام کردن بانکها و موسسات مجاز و غیرمجاز زیان ده و بلوکه کردن حسابها تا روز تسویه. 3- اصلاح نظام مالیاتی به این صورت که مبنای دریافت مالیات افزایش میزان موجودی حسابهای بانکی باشد و هر شخص حقیقی نیز موظف به پر کردن اظهارنامه مالیاتی و پرداخت مالیات باشد. 4- عقد پیمان مودت با کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس به منظور پایان دادن به تنشهای منطقه ای.
ناشناس۴۷۵۳۶۹۰۹:۳۹:۱۵ ۱۳۹۷/۵/۱۴
مردم دولت های مختلف با گرایش های مختلف را تجربه کرده اند...
ناشناس۴۷۴۳۸۸۱۸:۲۹:۴۹ ۱۳۹۷/۵/۱۳
.... برجام بود اقتصاد ثبات داشت حالا که برجام رفته اقتصاد بی ثبات شده امروز امریکا و اسراییل با پول سعودی و عامریت منافق ها دارند کار می کنند . برخی ها هم دارند از تفرقه بین قوای نظام سوء استفاده می کنند . طرف رفته ارز دولتی گرفته سویا وارد کرده بعد همین سویا را دوباره به عراق صادر کرده ارزش و اورده و به قیمت آزاد می فروشد . امروز روز پیدا کردن مقصر نیست امروز همه، مخصوصا دستگاه قضا و دولت و مجلس باید بدون نوبت به این پرونده ها رسیدگی کند .
ناشناس۴۷۴۴۰۴۱۸:۳۶:۱۴ ۱۳۹۷/۵/۱۳
جالبه خبری از مثبت و منفی های فله ای نیست در اخباری که مربوط به ترامپ و مذاکره و نامه مطهری به سپاه مثبت های چندصدتایی ! و در خبرهایی که دولت نقد می شود خبری از مثبت و منفی فله ای نیست ! همان جریان دولتی در فضای مجازی هم فعال هستند !
ناشناس۴۷۴۴۱۲۱۸:۴۳:۰۲ ۱۳۹۷/۵/۱۳
چرا اسامی این نمایندگان را اعلام نمی کنند ؟!
ناشناس۴۷۴۴۷۵۱۹:۲۶:۴۷ ۱۳۹۷/۵/۱۳
بیچاره ربیعی . شده گوشت قربانی .. .. واقعا این نماینده ها چکار دارن میکنن . به جای این که وزیر اقتصاد را استیضاح کنند . رفتن سراغ ربیعی . خوب این نابسامانی ارزی و اقتصادی چه ربطی به ایشون داره . برن سراغ کرباسیان که از اقتصاد ... بعد اون بوروکراسی که در گمرگ به بواسطه ایجاد ارزیابی مجازی ایجاد کرد . ارتقا مقام یافت و وزیر اقتصاد شد بدون داشتن .. دانش اقتصادی . برید سراغ .. ,... , .. لابد زورتان به اونا نرسید . امدید سراغ این بنده خدا . اونم هر شش ماه یکبار
ناشناس۴۷۴۴۸۴۱۹:۲۹:۱۴ ۱۳۹۷/۵/۱۳
مدتهاست که ما مردم آدرسهای غلط دریافت میکنیم دیگر عادت کرده ایم
ناشناس۴۷۴۵۵۱۲۰:۰۱:۱۸ ۱۳۹۷/۵/۱۳
به فکر آشفته بازار اقتصاد کشور باشیدبه جای اینکه بخواهید مقصر را معرفی کنید اگرمشکل را در سکوت حل کردید هنر کردید وگرنه حرف زدن را همه بلدند
ناشناس۴۷۴۶۰۳۲۰:۲۷:۴۹ ۱۳۹۷/۵/۱۳
مابایدباتمام دنیاارتباط برقرارکنیم تیم اقتصادی دولت هم بایدترمیم بشه اینهاجزومرفهین بی دردهستندازحقوق مابازنشستگان خبرندارن
ناشناس۴۷۴۷۴۵۲۱:۵۹:۵۷ ۱۳۹۷/۵/۱۳
علت اصلي استيضاح را از نمايندگان واقعا بپرسيد؟ شايد بگويند
ناشناس۴۷۴۷۹۴۲۲:۳۵:۳۱ ۱۳۹۷/۵/۱۳
آقا آخه برادر چرا آدرس غلط میدهی و مردم رو تو درد و سر می اندازی . آخه خدا را خوش میاد .
ناشناس۴۷۴۸۴۰۲۳:۱۳:۲۹ ۱۳۹۷/۵/۱۳
ربیعی باید قربانی بشه تا اذهان مردم از مقصران اصلی به سمت دیگری معطوف شود
کمالی۴۷۴۸۵۳۲۳:۲۳:۲۰ ۱۳۹۷/۵/۱۳
تا طلاها و سکه ها رو نفروشن دعوا سر .. الکی مردمو سر کار میزارن
زرذد۴۷۴۹۰۷۲۳:۵۷:۴۰ ۱۳۹۷/۵/۱۳
هر چه بگندد نمکش میزنند دای به روزی که بگندد نمک و...
ناشناس۴۷۴۹۶۹۰۰:۴۱:۳۰ ۱۳۹۷/۵/۱۴
استیضاح کرباسیان با 90 امضا آغاز شد، ولی به گفته محمدرضا پور ابراهیمی لیست استیضاح‌کنندگان آب رفت و به 40 نفر رسید، حاجی دلیگانی نماینده مجلس در این مورد می‌گوید: یکی از نمایندگان کمسیون اقتصادی توانست ۵ مجوز عضویت در هیئت‌مدیره شرکت‌هایی که احکام آن با سهم مدیریتی وزارت اقتصاد است را از کرباسیان بگیرد، نماینده دیگری ۳ روز پیش توانست برای یکی از نزدیکان خود حکم مدیر کلی یک بخش از گمرک کشور را بگیرد.
حامد۴۷۵۰۷۷۰۴:۴۰:۱۹ ۱۳۹۷/۵/۱۴
یکی از نمایندگان کمسیون اقتصادی توانست ۵ مجوز عضویت در هیئت‌مدیره شرکت‌هایی که احکام آن با سهم مدیریتی وزارت اقتصاد است را از کرباسیان بگیرد، نماینده دیگری ۳ روز پیش توانست برای یکی از نزدیکان خود حکم مدیر کلی یک بخش از گمرک کشور را بگیرد.!! اگر چنین اتفاقی در آمریکا و اروپا و کره و ... رخ می داد و چنین اتهاماتی فقط مطرح می شد نمایندگان رو دست بند به دست به دادگاه می کشاندند. بازجویی می کردند . وزیر را دست بند به دست به دادگاه می آوردند. برای مثال در کره رئیس جمهور را دست بند به دست به دادگاه آوردند و به ده ها سال زندان محکوم کردند. در کشور ما افراد مثل آب خوردن فساد می کنند یک نفر نیست برخورد کند. نماینده مجلس در حد چی....جایگاه داره آدم هم بکشه کسی نمی تونه کاری کنه?????
ناشناس۴۷۵۱۹۱۰۷:۵۷:۱۱ ۱۳۹۷/۵/۱۴
این کابینه امتحان خودرا داده است و مردود شده اما سوال اینجاست آن کابینه ایده ال چه برنامه ای جز به مسند نشستن دارند حداقل این دور باطل متوقف شود
حسام۴۷۵۲۱۶۰۸:۱۵:۳۷ ۱۳۹۷/۵/۱۴
ربيعي استيضاح بشه تا ...، ...، .. ، ...و ... در امان باشند؟؟
غیاثی۴۷۵۳۱۶۰۹:۱۵:۲۶ ۱۳۹۷/۵/۱۴
با استیضاح ربیعی اصلاح طلب می خواهند اعتدالگرایان ( .. , .. و ..) را در حاشیه امن قرارشان بدهند.
ناشناس۴۷۵۳۶۵۰۹:۳۸:۳۲ ۱۳۹۷/۵/۱۴
حالا مثلا ربیعی برود جایش چه کسی می اید؟! این هم یک بازی برای ارام کردم مردم است؟ نه مردم با این باز یها دیگر فریب نمی خورند.
سید علی۴۷۵۴۳۳۱۰:۰۴:۵۲ ۱۳۹۷/۵/۱۴
سلام اینکه بطور مبهم بگین کدام نماینده در کجا سهم گرفته مشکل حل نمیشه راهش اینه که اسم نماینده و مدرک اخذ سهم ارایه بشه مبهم صحبت کردیم برای حفط ابروی دزدان و نتیجه این شد که اشکار دزدی میشه و طرفم میگه تا متوجه بشن من رفتم متاسفانه
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین