سردار سلیمانی خطاب به ترامپ: شما تا به امروز چه غلطی کردید که برای ما خط و نشان می‌کشید؟/ دریای سرخ دیگر برای حضور آمریکایی‌ها امن نیست/ خودم حریف شما هستم

گروه سیاسی الف،   3970504138 ۶۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۵۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

فرمانده نیروی سپاه قدس با اشاره به سخنان سخيف ترامپ عليه ايران گفت: از آن چه فكر كنيد به شما نزديكتريم، يادتان باشد طرف حساب شما من هستم و نيروی سپاه قدس نه تمام نيروهاي مسلح، شما كه می دانيد توان ايران در جنگ نامتقارن چقدر است؟

سردار سلیمانی خطاب به ترامپ: شما تا به امروز چه غلطی کردید که برای ما خط و نشان می‌کشید؟/ دریای سرخ دیگر برای حضور آمریکایی‌ها امن نیست/ خودم حریف شما هستم

به گزارش الف، سردار قاسم سلیمانی در یادواره عملیات رمضان در همدان با بیان اینکه هر چه داریم از شهداست، اظهار کرد: باید دعا کنیم که عاقبت خیر شویم. وی با بیان اینکه خدای متعال به ما فرصتی داده که از دین اسلام دفاع کنیم، این مهم را ناشی از رهبری‌های امام خمینی و امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) عنوان کرد.

فرمانده سپاه قدس با اشاره به سخنان ارزشمند رئیس جمهور علیه آمریکا گفت: رئیس جمهور عزیز و ارزشمند ما کلمات دقیقی که از قلب و وجدان ملت ایران بود را بر زبان جاری کرد.

وی ادامه داد: من می‌دانم در کشور کسانی هستند که به نوعی تحرک می‌کند تا این بیانات را ضعیف کنند و علیه آن گفتاری داشته باشد که این روش غلط است.

سردار سلیمانی با بیان اینکه این بیانات رئیس جمهور در مقابل ادبیات روانی دشمن، انسجام و شجاعت و وحدت می دهد و جامعه ما را شجاع می‌کند، تأکید کرد: باید ببینیم امام خمینی(ره)‌ با جامعه شاه‌زده چگونه عمل کرد؟ ایشان اصل القایی و تربیت القایی را جدی گرفت که تأثیرات تربیتی بسیاری داشت.

وی با بیان اینکه بیانات شجاعانه و قابل افتخار رئیس جمهور بسیار اثرگذار بود و هر کس بخواهد این روش و بیان را تضعیف کند خائن است؛ افزود: رئیس جمهور آمریکا در جواب رئیس جمهور عزیزمان مطالب سخیفی را در توئیت خود بیان کرده است که در شأن رئیس جمهور کشور بزرگ اسلام نیست جواب این سخنان بی‌ارزش را بدهد.

فرمانده سپاه قدس با اشاره به اینکه من به عنوان سرباز ملت جواب  ترامپ را می‌دهم؛ گفت: آقای ترامپ! تو به چه جرأتی ما را تهدید می‌کنی؟ 

وی با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا با دنیا و کشورهای دیگر با ادبیاتکسی که اداره‌کننده کاباره است، حرف می‌زند که جای تأسف دارد، تأکید کرد: به رغم اینکه یک سال از رئیس‌جمهوری ترامپ می‌گذرد هنوز ادبیات او قمارخانه و کاباره‌ای است؛ وقتی با کشورهای اروپایی، چین، روسیه، کره و جهان حرف می‌زند، این احساس به انسان دست می‌دهد که یک قمارباز حرف می‌زند و این یعنی شان یک ملت را شکستن.

سردار سلیمانی با اشاره به سخنان بی‌پایه و اساس ترامپ مبنی بر اینکه علیه ایران کاری‌ می‌کنم که سابقه نداشته باشد، خطاب به او اظهار کرد: تو که سابقه قبل را نداری و به دلیل اینکه فکرت مشغول چیزهای دیگری است فکرت به سوال پرسیدن هم نمی‌رود، حداقل از سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی آمریکا بپرس که قبل از تو هم هیچ کسی نتوانسته علیه ایران کاری انجام دهد.

وی در ادامه به ترامپ گفت: اول بپرس تا حرف‌های نادانسته بر زبان جاری نکنی؛ شما در این 20 سال چه می‌توانستید علیه ایران انجام دهید که نکردید؟ اما پیروزی از آن ملت ایران بود.

فرمانده سپاه قدس ادامه داد: آمریکا وقتی با 110 هزار سرباز، هزاران دستگاه تانک و نفربر، امکانات نظامی، صدها فروند هواپیمای جنگ و هلیکوپترهای پیشرفته به طالبان به عنوان یک سازمان کم‌بنیه و با امکانات کم حمله کرد نتوانست کاری از پیش ببرد، این کشور عروسی‌ها را تبدیل به عزا کرد و روستاها و شهرهای بسیاری را با خاک یکسان کرد اما در افغانستان هم شکست خورد.

فیلم سخنان سردار سلیمانی را ببینید 

سردار سلیمانی: ترامپ قمارباز! در آنجایی که فکر نمی‌کنی نزدیک شما هستیم/ خودم حریف شما هستم

وی خطاب به ترامپ گفت: بیش از 60 درصد از کشته‌های شما مردان عادی کشورتان بودند، 17 سال با 110 هزار نیرو، دنیا را بسیج کردید اما چه غلطی کردید؟ کشور افغانستان یک کشور فقیر بود در این کشور چه غلطی کردید که امروز برای ما خط و نشان می‌کشید؟

سردار سلیمانی گفت: مگر نه این است که امروز پیش طالبان التماس می‌کنید برای صلح و گفت‌وگو؟ غیر از این است که شما کشور پاکستان و دولت افغانستان را برای مذاکرات صلح تحت فشار قرار دادید؟ غیر از این است که این سازمان تمام آن کشور نبود؟ مقابل آن چه کار توانستید بکنید که برای ما خط و نشان می‌کشید؟

وی  اظهار کرد: شما با 160 هزار سرباز و چند برابر آن چه که در افغانستان استفاده کردید، مغرورانه به عراق حمله کردید اما چه اتفاقی افتاد؟ از فرمانده وقت خودتان بپرسید که چه کسی را به نزد من فرستاد و گفت آیا می‌شود به ما مهلت دهید، از نفوذتان استفاده کنید تا سربازان ما این چند ماه مورد حمله مجاهدان عراق قرار نگیرند تا از این کشور خارج شویم؟ یادتان رفته در در درون تانک‌ها برای سربازانتان پوشک بزرگسالان مهیا می‌کردید؟ آن وقت امروز کشور بزرگ ایران را تهدید می‌کنید؟ با چه پیشینه‌ای تهدید می‌کنید؟

فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه آمریکا وحشتناک‌ترین جنایاتی که در قرون وسطی انجام می‌شد را در عراق و افغانستان انجام داد، تصریح کرد: حادثه زندان ابوغریب علی‌الابد ننگ شماست.

وی گفت: در جنگ 33 روزه پشت رژیم صهیونیستی که کشوری قلابی است و مثل یک وزنه آویزان شماست و شما را در منطقه غرق کرده است، ایستادید و در غزه جنایات مختلفی انجام دادید، اما چه غلطی توانستید بکنید؟ غیر از این است که همه شروط حزب‌الله در جنگ 33 روزه و همه شروط حماس، جهاد و گروه‌های دیگر فلسیطینی را پذیرفتید؟

سردار سلیمانی ادامه داد: شما یک جنگ با پشتوانه 2 هزار میلیارد دلاری را در یمن به نتیجه نرساندید؟ یک سازمان در یمن در مقابل شماست ولی در مقابل پیشرفته‌ترین امکانات جنگی شما پیروز شده است، در این چهار سال چه چیزی را به دست آوردید؟ دریای سرخ که یک دریای امن بود را ناامن کردید، ریاض و عربستان که صد سال بود یک خمپاره در آن شلیک نشده بود امروز زیر آتش قرار دادید؟ امروز برای ما خط و نشان می‌کشید؟

وی با بیان اینکه لازم نیست نیروهای مسلح ایران وارد شوند، من خودم و نیروی قدس سپاه حریف شماست، گفت: بدانید هیچ شبی نیست که ما به فکر نابودی شما نخوابیم و به آن فکر نکنیم. فرمانده سپاه قدس در ادامه خطاب به ترامپ گفت: آقای ترامپ قمارباز! به شما می‌گویم بدان در آن جایی که فکر نمی‌کنید ما در نزدیک شما هستیم؛ ما ملت شهادتیم ما ملت امام حسینیم، بهتر است بپرسی، ما حوادث سختی را پشت سر گذاشتیم.

وی در ادامه خطاب به ترامپ با بیان اینکه «بیا؛ ما منتظریم، ما مرد این میدانیم برای شما» گفت: شما می‌دانید این جنگ یعنی نابودی همه امکانات شما؛ این جنگ را شاید شما شروع کنید اما پایان آن را ما ترسیم می‌کنیم. سردار سلیمانی با بیان اینکه ترامپ! نباید ملت ما را تهدید کنی، و نباید به رئیس جمهور ما اهانت کنی، گفت: باید بدانی که چه می‌گویی، از پیشنیان خود بپرس و از تجربیات آنها بهره بگیر.

وی با اشاره به وجود موسسات مطالعاتی فراوانی در آمریکا که حتماً به او گوشزد می‌کند، اظهار کرد: ما را تهدید به کشتن نکنید، ما تشنه شهادتیم و از بین بردن استکبار.

به گزارش فارس،فرمانده سپاه قدس گفت: قبلا آمریکا یک ابهتی داشت، ناوگانش حرکت می‌کرد ملتی فرو می‌ریخت، امروز به منافقین که در زباله‌دان تاریخ ایران جای گرفته‌اند، دل بسته‌اید؟ به یک زن ولگرد دل‌بسته‌اید و شبکه به شبکه می‌چرخانید، آیا امیدتان به این است؟ این همه توان شماست؟ شما که از قدرت ما در منطقه و توانمان در جنگ نامتقارن خبر دارید. 

دیدگاه کاربران

ناشناس۴۵۳۹۷۴۱۳:۳۱:۲۵ ۱۳۹۷/۵/۴
خوشا به حال ایران که چنین فرزندانی دارد،بدا به حال ایران که دزدانی همچون .... دارد.
سرباز۴۵۴۰۰۶۱۳:۴۶:۴۵ ۱۳۹۷/۵/۴
دیگه خسته شدم باید تکلیفمون رو با آمریکا یه سره کنیم .... یا با آمریکا یا بی آمریکا ‌..... مردم باید آگاه بشن ....
ناشناس۴۵۴۰۲۱۱۳:۵۶:۳۵ ۱۳۹۷/۵/۴
اگر اقتصاد هم مثل امنیت دست سپاه بود ، اول منطقه بودیم ....
ناشناس۴۵۴۲۸۲۱۷:۱۲:۳۸ ۱۳۹۷/۵/۴
آنهایی که منفی دادند معلوم هست از حرف های به حق سردار خیلی سوختند، آخه آب را گذاشتند بریزید اونجا که میسوزه!!!
ناشناس۴۵۴۴۲۷۱۸:۵۷:۴۲ ۱۳۹۷/۵/۴
دلیلی وجود ندارند همه مانند آقای سلیمانی بیندیشند و سخن بگویند و رفتار بکنند
ناشناس۴۵۴۴۵۶۱۹:۱۳:۳۵ ۱۳۹۷/۵/۴
منطقت نیز همچون ادبیاتت است!!!!! منفی دادن آنان چه بسا دلائل دیگری دارد...... سردار با آن تیزبینی و انصاف و ادب خاص خود، نیاز به طرفداران خشک مغز و بی ادبی همچون تو ندارد.
ناشناس۴۵۴۵۳۳۲۰:۱۹:۱۶ ۱۳۹۷/۵/۴
درسته که اغلب منفی دهنده گان ، مزدبگیران همسر جناب ترکی الفیصل سعودی یا همان مریم رجوی هستن ؛ ولیکن مطمئناً ادبیات شما با ادبیات دوستدران حاج قاسم همخوانی ندارد.
ناشناس۴۵۴۹۴۵۰۸:۵۵:۵۱ ۱۳۹۷/۵/۵
مردم ایران منافق نیستند لطفا تهمت نزنید و ادب را رعایت کنید ، مردم ایران صلح جو و طرفدار حق و عدالت نادیده هستند مردم ایران از دست مسئولین مقدس نماها، عصبانی هستند مردم ایران از توزیع نا متعادل ثروت ملی عصبانی هستند
علی۴۵۶۷۶۸۱۳:۰۴:۰۱ ۱۳۹۷/۵/۶
امثال تو مملکتو به این وضع انداختن .برچسب میزنید و دو دستگی ایجاد میکنید .
ناشناس۴۵۴۰۷۳۱۴:۲۷:۴۳ ۱۳۹۷/۵/۴
همه چیز یک طرف ، اون قضیه پوشک هم یک طرف ! وافعا امریکاییها پوشک میفرستادن برای سربازاشون ؟ خخخخخخخخ
ابوالقاسم۴۵۴۳۰۰۱۷:۲۷:۵۲ ۱۳۹۷/۵/۴
اینایی که به این نظر منفی دادن چی میگن؟؟ یعنی پوشک میفرستاده؟یا همونجا در لباس نظامی خراب میکردن؟
ناشناس۴۵۴۵۰۲۱۹:۴۷:۱۴ ۱۳۹۷/۵/۴
کاربران داخلي بايد بدانند انهاي که برعليه ايران منفي دادند تعدادفارسي زباناني هستند که توسط دلارهاي عربستان سازمان يافته اند که در فضاي مجازي مخالف ايران را بيشتر جلوه دهند. و تعدادي نيزضد انقلاب خارجي وداخلي وفتنه گران هستند. که اقدام آنها هيچ ارزشي ندارد
مم۴۵۵۱۲۴۱۱:۲۰:۵۱ ۱۳۹۷/۵/۵
من منفی دادم ولی هیچ کدوم نیستم
روح الله۴۵۶۷۳۹۱۲:۵۳:۴۳ ۱۳۹۷/۵/۶
خب برخي هم مانند شما نوکر بي جيره و مواجب دشمنان ما هستند. خوشا بحال دشمنانمون که امثال شما رو مجاني بکار مي گيرند. در طول تاريخ اسلام متاسفانه امثال شما که با بي بصيرتي خود حتي بصورت ناخواسته نوکر دشمنان قسم خورده حکومت اسلامي بوديد، اتفاقا توانستيد بزرگترين ضربه ها رو وارد کنيد. هميشه همينطور بوده است، زيرا اسلام مانند حکومت طاغوت به هر قيمتي بر سر کار نمي ماند و به انتخاب و اختيار انسان ها احترام مي گذارد. امثال شما توانستند حضرت علي را خانه نشين کنند، پس براحتي مي توانيد از پس اين حکومت نيز برآييد، فقط کافيه اکثريت جامعه باشيد. متاسفم
ناشناس۴۵۶۰۱۴۰۰:۲۶:۳۲ ۱۳۹۷/۵/۶
سایت محترم الف لطفا منعکس فرمایید دوست عزیز شما لطفا برای این برادر کوچکت این مطلب را قابل هضم کنید که صرفا منفی دادن بدون هیچگونه توضیحی در فضایی که عملا به نفع دشمن استنباط می شود چه دلیلی می تواند داشته باشد ؟ اگر کسی طرفدار مذاکره با امریکا، انهم با ان شرایط و ادبیات سخیفی که پامپئو برای یک کشور در پیتی و شکست خورده بکار می برد وخود تعهدات فعلی اش را انجام نداده، نیست ولی بدلایل دیگر انهم در سکوت رای نامربوط می دهد، یا مشکل اساسی در تاکتیک دارد و یا حدس برخی از کاربران در مورد او صحیح است . اگر از روی جهل اینکار رامی کند و ربطی به ضد انقلاب و ضد مصالح کشور ندلرد ، عملا خودزنی می کند و اگر به سعودی و اسراییل وصل است خدا هدایتش کند که بدراهی را دارد در این برهه از زمان میرود و زمانه جوابش را بزودی خواهد داد. واقعا توجیه شما را هضم نکردم .
ناشناس۴۵۴۲۹۱۱۷:۱۷:۴۷ ۱۳۹۷/۵/۴
سردار عزیز : فکر کنم ترامپ دلش به همین منافقینی که فقط در فضای مجازی منفی میزنند یا نوکری آمریکا را میکنند و البته از ته مانده سفره وهابی های و تکفیری های کثیف ارتزاق میکنند ، باشد .
بهزاد۴۵۴۳۴۳۱۸:۰۲:۵۰ ۱۳۹۷/۵/۴
کسانی که منفی (دیس لایک) داده اند هر چه سریعتر به نزدیکترین آتش نشانی خبر بدهند، به هر حال بادهای فصل تابستان در این هوای خشک این سوختگی را به جاهای دیگر گسترش خواهد داد و من الله توفیق
ناشناس۴۵۳۹۷۵۱۳:۳۱:۲۸ ۱۳۹۷/۵/۴
پاسخ خوبی بود سلامت باشی سردار
ناشناس۴۵۴۰۵۸۱۴:۱۹:۲۸ ۱۳۹۷/۵/۴
سرت سلامت سردار . دمت گرم .
ابوالقاسم۴۵۴۳۰۴۱۷:۳۱:۱۷ ۱۳۹۷/۵/۴
بعضی مزدورا امریکا منفی الکی میدن یعنی یادشون رفته وقتی سپاه اون یازده تفنگدار امریکا را بازداشت کرد همونجا توی قایق پرتجهیزات لباساشون را کثیف کردند.
ناشناس۴۵۴۰۶۰۱۴:۲۰:۳۹ ۱۳۹۷/۵/۴
درود بیکران خدابر شهید زنده سردار سلیمانی عزیز و مکرم خدا پشت و پناهت باد مرد سربلندمان کردی و غرور تو ملتی را به وجد می اورد متبرک باد نامت
ناشناس۴۵۴۰۶۱۱۴:۲۲:۲۳ ۱۳۹۷/۵/۴
با اینکه شخصا مخالف تحریک آمریکا هستم ولی دلم از این حرف های سردار خنک شد ترامپ و پمپیو در مقابل سردار مثل اراذل و اوباش در مقابل پهلوان پوریای ولیست.
علي۴۵۴۰۶۷۱۴:۲۴:۰۹ ۱۳۹۷/۵/۴
خدا حاج قاسم را براي نظام ملت و رهبر بزرگ ايران نگهداره. مطئنم اگر ترامپ در وضع عقلي مناسبي اين مطالب رو بخواند مثل سربازان داخل تانكشان نياز به ايزي لايف پيدا مي كند. مطمئنا فرماندهان نظامي اش بهش مي گويند غلطي نكند كه سخت پشمان مي شود و و خانواده هاي امريكايي هاي زيادي داغ دار سربازانشان مي شوند
رضا۴۵۴۱۹۵۱۵:۵۴:۲۱ ۱۳۹۷/۵/۴
اینایی که منفی میدن همون اسرائیلیها و سعودیهای مسلط به زبان فارسی هستند....
ناشناس۴۵۸۱۰۳۰۸:۰۰:۵۸ ۱۳۹۷/۵/۷
قطعا و یا خائنین وطن فروش دلاوریها و قهرمانیهای سردا را هیچ کس نمیتونه انکار کنه مگر اینکه واقعا یا مریض باشه و یا همون موارد ذکر شده بزرگمرد ایران به وجودتون می بالیم وبهتون افتخار می کنیم سلامت و پیوسته پیروز باشید.
استاد دانشگاه۴۵۴۰۸۰۱۴:۳۱:۳۳ ۱۳۹۷/۵/۴
خدا نگهدارت سردار عزیز. ما با تمام توان همراه با شما سربازان باغیرت کشور در همه عرصه ها اماده جانفشانی در راه دین و کشورمان هستیم.
ناشناس۴۵۴۱۰۲۱۴:۳۹:۴۴ ۱۳۹۷/۵/۴
با دشمن خارجی باید اینطور صحبت کرد حتی اگر در داخل مشکلات داشته باشیم
ناشناس۴۵۴۱۱۲۱۴:۴۴:۳۳ ۱۳۹۷/۵/۴
احسنت سردار اگر تهیه پوشک، همکاری با دشمن به حساب نمیاید، حاضرم بخشی از نیاز سربازان آمریکا را تامین کنم.
ناشناس۴۵۴۱۴۹۱۵:۱۸:۲۴ ۱۳۹۷/۵/۴
دم تو هم گرم..
ناشناس۴۵۴۱۱۸۱۴:۴۸:۴۸ ۱۳۹۷/۵/۴
دمت گرم حاج قاسم
ناشناس۴۵۴۱۶۵۱۵:۳۴:۰۳ ۱۳۹۷/۵/۴
درود بر شرفت حاج قاسم افتخار مایی
ناشناس۴۵۴۷۵۰۰۰:۳۷:۴۳ ۱۳۹۷/۵/۵
یعنی ایرانیی هست که به سردار رشید سلیمانی افتخار نکنه؟ سرداران و سربازان دلاور هر کشوری مایه فخر و مباهات آن کشور هستند. آنهایی که دیس لایک میدن اگر سرباز دشمن نباشند در جایگاه دشمنان نظر داده اند. دیس لایک دهید تا رسوا شوید.
ناشناس۴۵۴۱۷۱۱۵:۳۶:۱۶ ۱۳۹۷/۵/۴
زنده باشی سردار دلاور خدا قوت
ناشناس۴۵۴۱۸۷۱۵:۴۶:۰۶ ۱۳۹۷/۵/۴
من که خیلی لذت بردم از این سخنان ۲ بار خوندم
ناشناس۴۵۴۱۸۹۱۵:۴۷:۰۳ ۱۳۹۷/۵/۴
خوشا بحال ما ایرانیها که یکی از سربازان آقا سیدعلی حاج قاسم است که کلامش لرزه بر بزرگترین ابرقدرت می اندازد. درود بر سردار سرافرازمان حاج قاسم سلیمانی
سید علی حجازی۴۵۴۱۹۱۱۵:۴۸:۵۸ ۱۳۹۷/۵/۴
می نویسم اما با چشم های گریان می نویسم چرا که در فضای تسخیر شده مجازی که بسیاری از خود باوران را عمله بی جیره و مواجب امریکای خونخوار کرده است دیر وقتی است که صدا و نای حسین گونه ای نشنیده ام می نویسم که دلم تنگ است: از غربت اسلام از مظلومیت شیعیان می نویسم از مظلومیت عراق از مظلومیت افغانستان از مظلومیت فلسطین می نویسم از مظلومیت لبنان از مظلومیت سوریه واز مظلومیت یمن برادر بزرگ .و سردار عزیز نوشته ات اگرچه قوت قلب بود و سرشار از افتخار و امید اما نمی دانم چرا اشکهایم را جاری ساخت نمی دانم اشک شوق است یا که : غم آهنگ تنهایی از امام گفتی از رهبر از رئیس جمهور از اتحاد از توجه به بایدها و نباید هایی که امروزه خیلی ها ناآگاهانه به آن پروبال می دهند و بسود دشمن هتاک هتک حرمت ها را مباح می سازند می گویند بدون اینکه گوینده ها را بشناسند تا که مردمان رنج کشیده انقلاب بارهم بیازارند تا که مادران شهید داده ای که اگر از غم فراق عزیزانشان تا کنون به دیار باقی نشتافته اند حیران از خود دلیل نامردمی های زمانه را بپرسند و گریان باشند از نامردی و نامرادی های زمانه از حرص دلار از کنز سکه از وقاحت اختلاس از خیانت رانت واز غربت رهبر برادر میدانم که میدانی خیلی از این سکه بازان و این دلار فروش های حرام خوار نااهلانی هستند که درنبود رزمندگان اقتصاد را بدست گرفته و به حرامیان استعمار و استکبار خوش خدمتی می کنند و و در این زمانه حساس پیاده نظام آمریکا و ترامپ شده اند اما ما از تبار حسینیم برادر شجاعت و اقتدار کلامت مرا به یاد امام خمینی ره انداخت آنجا که فرکود: (بکشید مارا ملت ما زنده تر می شود) برادر عزیز سن سالم مرا به آخر خط کشانده اما هنوز نیمه تحرکی دارم به قد نفله کردن چند مزدور متجاوز آمریکایی لذا در این صفحه با شما بعید میکنم که در خدمت شما هستم سردار عزیز: سرو جانم فدای شما و فدای بسیاری از رزمندگان اسلام عزیز و بخصوص سپاه قدس و دست و دلتان همیشه مطهر به عشق حسین ع طاقت ندارم بیش از این بنویسم پس نوشتن را به پایان رسانده و در خلوت خود برای داشتن سرداران شجاع و فکورچون شما دعا کرده و اشک شوق میریزم
ناشناس۴۵۵۹۰۲۲۱:۴۱:۰۴ ۱۳۹۷/۵/۵
به نام خدا باسلام من ،به نوبه خود وباتوجه به اشتراک نظرم باشما وباتحسین احساسات شما،عرض می کنم که هرکس با معیارهائی که آموخته وبا آنها بار آمده،مسائل وموضوعات تجزیه وتحلیل وجهت گیری می کند. خداوند خطاب به پیامبر اعظم می فرماید : |ای پیامبر| بگو: «هر کس بر اساس خلق وخو وشخصیت خود عمل می کند؛تنها خداوند می داند که از بین شما کدامیک هدایت یافته ترید.»( آیه 84 از سوره مبارکه «اسراء»،ترجمه از شادروان استاد طاهره صفارزاده) . ضمنا، شاعر وسخندان بزرگ،سعدی علیه الرحمه هم می فرماید: باران که در لطافت طبعش خلاف نیست/در باغ لاله روید ودر شوره بوم خس/
ناشناس۴۵۴۲۱۲۱۶:۰۵:۳۷ ۱۳۹۷/۵/۴
فقط دلم می خواد بدونم اونایی که به حرفهای این فرزند شجاع اسلام و انقلاب نمره منفی داده اند چه فازی دارند
ناشناس۴۵۴۳۷۵۱۸:۲۷:۵۸ ۱۳۹۷/۵/۴
بیشتر منفی دهندگان کسانی هستند که خواهان مذاکره با امریکا هستند.
ناشناس۴۵۴۵۰۳۱۹:۴۷:۲۳ ۱۳۹۷/۵/۴
خیلی هاشون هم خواهان نوکری امریکا هستند
ناشناس۴۵۴۵۲۲۲۰:۱۱:۳۱ ۱۳۹۷/۵/۴
نه دادش ! عمله های مزدبگیر مریم رجوی هستن
بد۴۵۴۷۵۴۰۰:۵۳:۲۶ ۱۳۹۷/۵/۵
یه وقت از برچسب زدن خسته نشیدا بنده دقیقا با حرفهای سردار موافقم وحرف ایشان را حرف دل خودم میدانم نه اینکه کسی باشم نه فقط خواستم بگم با اینکه این دیدگاه را دارم اما هرکس عکس این دیدگاه را داشت عمله اکله اون زنیکه و آمریکا ... نمی دانم کمی از رفتار ومنش خود سردار می آموختیم بد نبود
ناشناس۴۵۶۲۸۱۰۹:۱۷:۳۵ ۱۳۹۷/۵/۶
با شرمندگی، عمله پولی میگیره و کاری میکنه! ولی بعضی مفتی سواری میدن.بحث جور دیگه فکر کردن نیست.وقتی کسانی نمیفهمن که آمریکا ثانیه ای به وجود ما راضی نمیشه، بعد چطوری هنوز تو فکر صلح با آمریکا هستند؟! کسانی که مرعوب فشار و تهدید آمریکا میشن، نه تنها عمله آمریکا نیستند. بلکه نوکر ندانسته و بی جیره و مواجب شیطان شدند. آمریکا به کانادا هم در توافقاتش رحم نکرده، میخواین با ایران کنار بیاد؟ یا اینقدر ساده هستند که با کره شمالی کنار بیان؟ از برجام درس نگرفتند بعضی، متاسفانه دم آتش هم برن، کماکان دنبال ورود به باغ هستند و باور نمیکنند.
ناشناس۴۵۴۲۱۳۱۶:۰۵:۴۲ ۱۳۹۷/۵/۴
مرحبا بر فرزند رشيد ايران زمين ،اگر در تمامي حوزه هاي كشور داري چند نفر مثل شما سرداران وطن پرست و به معناي واقعي مسلمان داشتيم ، الان جزء پيشرفته ترين كشورها قلمداد مي شديم و اينگونه تحريم هاي فقط برايمان يك نوع بازي و تمرين براي بيشتر پيشرفت كردن بود ./خدا نگهدارتان باشد.
نیما تیرگر۴۵۴۲۱۵۱۶:۰۶:۳۲ ۱۳۹۷/۵/۴
احسنت سردار سلیمانی عزیز دوران برن در رو تمام شده
صالحی۴۵۴۲۲۳۱۶:۱۳:۳۴ ۱۳۹۷/۵/۴
مردان خدا همیشه دل مستضعفان شاد و مستکبران را ضایع و سرافکنده می کنند، درود به به سردار اسلام و ایران.
جلال۴۵۴۲۵۳۱۶:۳۸:۲۰ ۱۳۹۷/۵/۴
زنده باشی سردار. دلگرم شدم
یالثارات الحسین۴۵۴۲۵۹۱۶:۴۴:۴۵ ۱۳۹۷/۵/۴
من آمادگی خودرابرای جنگ باامریکاوال سعوددرهرکجای جهان اعلام می دارم.لبیک یا خامنه ای
ناشناس۴۵۴۲۷۴۱۷:۰۱:۱۸ ۱۳۹۷/۵/۴
افقانستان : از بین بردن حاکمیت کشور نابود برای مردمش منابع حتی مواد مخدر برای امریکا عراق : از بین بردن حاکمیت منسجم نابودی کلی کشور غارت اموال ملی از موزه گرفته تا طلا و جواهر سلطنتی ونفت و...... کشتن حاکم یمن :از بین بردن حاکمیت منسجم نابودی کشور اخاذی از عربستان سوریه: نابودی کامل کشور و زیرساختهای ان لبنان: عدم وجود حاکمیت و امنیت لبنان کلکسیون نیابت هاست مصر: شکست اخوان در حالی کا اکثریت بود و کودتای سیسی تونس: سرنکونی حاکمیت و نشاندن حاکمت موقت کویت: کنار امدن با حکمیت و دریافت ۵۰درصد نفت خام کویت برای همیشه لیبی: نابودی حاکمیت و نشاند یک دولت موقت و ضعیف قرار نیست کشوری ضمیمه خاک امریکا شود قرار است طی بازیی کشورها عقب بیفتند نابود شوند منافعشان غارت شود و سر بلند نکنند در این بازی هفت ترلیون دلار سلاح در منطقه فروخته می شود برای نابودی منطقه تا کارخانه های بیشتری در امریکا این پول را صرف بالندگی بیشتر کنند و باز پول بیشتر جذب کنند
یک ایرانی۴۵۴۲۸۴۱۷:۱۵:۲۷ ۱۳۹۷/۵/۴
کیف کردم . زنده باد سردار . بسیار زیبا جواب این نطفه ی ناپاک را دادید . انشاءالله همیشه پایدار و پاینده باشی . افرادی مثل شما افتخار من و سرزمینم هستید . بازوان تان را می بوسم .
علی۴۵۴۳۵۴۱۸:۱۰:۲۰ ۱۳۹۷/۵/۴
لبیک سردار الا ان حزب الله هم الغالبون
ناشناس۴۵۴۴۰۵۱۸:۴۱:۵۲ ۱۳۹۷/۵/۴
سردارعزیز رشادت شنا ستودنی است اما بدون اقتصاد پویا ما مثل سرباز مسلحی می مانیم که خاکریز نداریم بدون خاکریز بیدفاعیم بهتر است نیروهای موثر مثل شما در کنترل فساد سیستمی که بلای جان اقتصاد شده دخالت کنند تا شاید جلوی رانت خواران گرفته شود و خاکریز دفاعیمان کامل شود
سیدرضا۴۵۴۴۷۲۱۹:۲۴:۱۷ ۱۳۹۷/۵/۴
باسلام آقای سیدعلی حجازی عزیز ازمظلومیت عراق و سوریه ویمن و..گفتی قبول. ولی یادت رفت ازمظلومیت کارگری بگویی که 6ماه است حقوق نگرفته. ازمظلومیت پدری که هرشب دست خالی به خانه می رود. ازمظلومیت مادری که توان تهیه داروی فرزندبیمار خود راندارد. ازمظلومیت بچه هایی که هرروز درسطل های زباله دنبال لقمه نانی هستند وازمظلومیت ....
سید علی حجازی۴۵۴۵۹۹۲۱:۵۸:۴۵ ۱۳۹۷/۵/۴
باسلام و با تشکر از شما و از رسانه ی وزین الف : دوست ندارم این صفحه را که متعلق به سردار عزیز است شلوغ کنم و حواس دوستان از مطب سردار عزیزمان پرت بشه و اما انقلاب ما بنا به گفته ی امام خمینی اسلام پابرهنگان و محرومان بود اسلامی که قطعا با اسلام آمریکایی که امروزه دلار بازان و سکه ستایان و اختلاس گران پیاده نظام آمریکایی هستند که تحریم ,و با تحمیل جنگ و تهاجم فرهنگی فرصت استقرار آن ازما گرفته و این آخری تهاجم فرهنگی که خیلی از خیل ماها را هم ازانقلاب جدا کرد و اشرافیتی را رواج داد که چند سالی است خاطر رهبر ما را آزرده است و سلیمانی و سلیمانی ها به پیروی از امام علی ع سرداران پابرهنگان و مستضعفان اند وَنُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِينَ لقصص﴿۵﴾ و خواستيم بر كسانى كه در آن سرزمين فرودست‏ شده بودند منت نهيم و آنان را پيشوايان [مردم] گردانيم و ايشان را وارث [زمين] كنيم و سروده ای از خودم چهار سال پیش: یاد اون روزا به خیر روزایی که همه مث هم بودیم روزایی که همه مون باهم بودیم کسی عقب نمی موند کسی تک چرخ نمی زد داشتن و نداشتنی توکار نبود غم نبود غصه نبود فقر نبود کسی تنها نمی موند کسی تنها نمی خورد هیچ کسی موروثی پولدار نمی شد حسرت نداشتن خونه نبود دردی نبود اگه بود دوای درد مجانی بود یاد اون روزا بخیر روزایی که دور بودیم از حقه و دوز کلک روزایی که توش دروغ معنا نداشت یا دروغ موجب ثروت نمی شد کسی یکروز و چند روزه پولدار نمی شد یاد اون روزا بخیر روزایی که همه می فهمیدند کسی گول دیگری رو نمی خورد کسی دوست نداشت کسی رو واسه ی سود خودش گول بزنه نمی شد هیچکسی بازیچه دست این واون کسی ابزارجنایت نمی شد قتل نبود غارت نبود زندون و حصار بند معنا نداشت هیچ کسی فکر نمیکرد از دیگران خیلی سره
ناشناس۴۵۴۵۲۱۲۰:۰۹:۵۴ ۱۳۹۷/۵/۴
شیر مادرت سردار حلالت حقا که سرباز و عاشق ولایت هستی دورد برشرافت شیرمردان سپاه
رسول۴۵۴۵۲۴۲۰:۱۳:۱۷ ۱۳۹۷/۵/۴
سیاست درستیست مقابله ما اگه ما کم بیاریم ترامپ گستاخ تر میشه
حمید۴۵۴۵۵۲۲۰:۵۵:۵۲ ۱۳۹۷/۵/۴
احسنت به این فرمانده شجاع
ناشناس۴۵۴۷۲۴۰۰:۰۸:۰۹ ۱۳۹۷/۵/۵
صلح در پیش بگیرید
ناشناس۴۵۴۷۵۲۰۰:۴۳:۲۰ ۱۳۹۷/۵/۵
یکی نوشنه بیشتر اونایی که دیس لایک دادن به نظرات هم سو با سخنان سردار و آرزو برای سلامتی ایشان، افرادی هستند که خواهان مذاکره با آمریکا هستند. مذاکره که کردیم که؟!!!!! مگه چند بار باید توافقنامه رو پاره کنن تا بفهمیم مذاکره با این نامردان ثمری برای ایران عزیز نخواهد داشت؟
ناشناس۴۵۴۷۶۹۰۱:۱۶:۱۱ ۱۳۹۷/۵/۵
فدایی داری سردار اسلام
ناشناس۴۵۵۴۷۶۱۵:۰۷:۰۸ ۱۳۹۷/۵/۵
محصول تربیت اهل بیت چنین انسان هایی است نه لیبرال هایی که برای دو سه روز دنیا حاضر هستند تن به هر خفت و خواری بدهند و این یکی از سربازان رهبرم است
ناشناس۴۵۶۰۶۹۰۲:۱۹:۰۷ ۱۳۹۷/۵/۶
اینکه این همه پای کامنت ها منفی دادن, نشون میده مخالفان , سردار رو خیلی جدی گرفتن. چون میدونن سردار عمل میکند, همانطور که وعده نابودی داعش عملی شد.
ج۴۵۶۴۳۳۱۰:۴۹:۲۸ ۱۳۹۷/۵/۶
سلام وارادت بر سردار بزرگ اسلام دست مریزاد
ناشناس۴۵۶۸۶۱۱۴:۰۰:۱۳ ۱۳۹۷/۵/۶
نمی دانم چرا هروقت ما برای آنها خط و نشان می کشیم قیمت ها اینجا بالا میرود...
الله۴۷۳۲۳۶۱۱:۳۴:۴۴ ۱۳۹۷/۵/۱۳
عزیزی سردار منم هستم اگه لایق باشم
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  2. این صدای اقتدار ایران است ...

  3. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  4. وحدت ملی با وعده صادق

  5. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  6. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  7. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  8. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  9. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  10. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  11. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  12. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  13. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  14. اسراییل چه باید بکند؟ 

  15. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  16. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

  17. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

  18. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

  19. این تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

  20. تحلیل صالحی از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ توضیحات کنعانی درباره کشتی توقیف‌شده در تنگه هرمز

  21. مشتِ آهنینِ ایران و" گنبدِ کابوسِ" اسرائیل

  22. حسین دهباشی به دادسرا احضار شد

  23. عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم

  24. احتمال تشکیل استان تهران غربی

  25. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

آخرین عناوین