فروش اقساطی قبر در بهشت زهرا

گروه اجتماعی الف،   3970424097 ۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا گفت: تصویب لایحه قیمت قبر در شورای اسلامی شهر تهران خط بطلانی بر شایعات قبر نجومی بود.

فروش اقساطی قبر در بهشت زهرا
سعید خال در تشریح تصویب لوایحی در خصوص قیمت قبر در صحن علنی شورای شهر گفت: امروز دولایحه تحت عنوان دستورالعمل نحوه اعمال تخفیف و تقسیط هزینه های خدمات قابل عرضه در سازمان بهشت زهرا(س) و اصلاحیه مصوبه تعیین بهای خدمات قابل عرضه در سازمان بهشت زهرا(س) در صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران مطرح شد و با رای مثبت اکثریت اعضا به تصویب رسید.

وی افزود: از چند منظر این لوایح قابل توجه و بررسی هست؛ اول تقدیر از اعضای محترم شورای شهر و کمیسیون ها که ساعت ها وقت گذاشته و این لایحه را در راستای شفاف سازی و همچنین رفاه حال خانواده های داغدار و بویژه کم بضاعت تهیه و تدارک دیده اند. واقعیت این است که این لوایح چند سالی بود که روند اجرائی آن متوقف شده بود.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا اضافه کرد: با تصویب این لوایح شرایطی فراهم شد تا مراجعین داغدار بتوانند از خدماتی که در جهت رفاه حال آنها در نظر گرفته شده استفاده کنند؛ به موجب این لایحه کماکان یک طبقه قبر در سازمان بهشت زهرا(س) به صورت رایگان اختصاص می یابد و هر شهروند که به سازمان بهشت زهرا(س) مراجعه کند از سه طبقه قبر یک طبقه را بصورت رایگان دریافت می کند و دو طبقه باقی مانده خالی را به صورت یارانه ای با قیمت یک میلیون تومان دریافت خواهد کرد.

خال افزود: حتی اگر کسی توان پرداخت همین مبلغ و یا مبلغ اندک خدمات شستشو، تکفین و تدفین را هم نداشته باشد به موجب این لایحه سازمان بهشت زهرا(س) می تواند تا ۱۲ قسط آن را تقسیط نماید. باید عنوان کنم که در سال ۱۳۹۶ سازمان بهشت زهرا(س) حدود ۲۲۵۰۰ قبر رایگان به شهروندان عزیزمان اهدا کرده است.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) ادامه داد: نکته مهم بعدی اینکه تصویب این لوایح در شورای اسلامی شهر تهران خط بطلانی بر شایعه های قبر نجومی و قبر میلیاردی و ... بوده است. به موجب این لوایح حداقل قیمت قبر در بهشت زهرا(س) به صورت رایگان و حداکثر قیمت قبر در قطعات قدیمی سازمان که بیش از ۴۵ سال از عمر آن گذشته حداکثر ۱۶ میلیون تعیین گردیده است و بنابراین هیچ گونه افزایش قیمتی در زمینه قیمت قبور نداشته و صرفا شرایط و تسهیلات برای افراد کم بضاعت تسهیل شده است.

به گزارش مهر، وی گفت: تصویب این لوایح یکی از اقدامات مهم و شایسته و قابل توجه شورای اسلامی شهر تهران بود که برای چند سال روند آن در شورای قبلی متوقف شده بود. در حوزه خدمات سازمان بهشت زهرا(س) برای اولین بار به صورت شفاف قیمت خدمات به تصویب رسیده است که در این خصوص قیمت های سایر شهرستان های کشور در نظر گرفته شده است و در قیاس با حتی شهرستان های کشور قیمت های تهران بسیار مناسب می باشد تا افراد نیازمند در مراجعه به این سازمان دچار مشکل نشوند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۴۳۴۷۹۶۱۴:۰۸:۴۸ ۱۳۹۷/۴/۲۴
کم کم به قبر اجاره ای هم میرسیم .
امین۴۳۴۸۹۰۱۴:۴۴:۴۴ ۱۳۹۷/۴/۲۴
خیلی بد شده رو برو آدم وایسادن دروغ میگن خودم شاهد بودم پارسال یه قبر 45ملیون خریدن اون هم با کارت بانکی از خود بهشت زهرا
ناشناس۴۳۵۰۹۱۱۶:۲۱:۵۹ ۱۳۹۷/۴/۲۴
در سال 1389 برای مادرم در قطعه 76 قبری دوطبقه از دفتر بهشت زهرا به مبلغ 32 میلیون تومان خریداری کردم. تمام اسناد و مدارکش را در اختیار دارم.
ناشناس۴۳۴۹۳۴۱۵:۰۶:۰۸ ۱۳۹۷/۴/۲۴
هیچی که مجانی نشد هیچ قبر هم پولی شد
صمصام۴۳۴۹۵۰۱۵:۱۱:۵۷ ۱۳۹۷/۴/۲۴
16 میلیون تومن پول قبر ؟؟؟؟ یعنی گران ترین خانه ها در تهران برابر است با پول خرید قبر؟؟؟ آخه چرا؟؟؟ شاید این پول صرف انجام خدمات تعمیر و نگهداری قبر میشود ما خبر نداریم
آریابان۴۳۵۲۹۶۱۷:۵۹:۵۸ ۱۳۹۷/۴/۲۴
اگر قیمت-گذاری به همین سادگی و شفافیته پس اینهمه آژانس و دلال فروش قبر به چه کاری مشغولند ؟!؟!؟!؟!؟ آیا واقعا وجود قبرها در مناطق مرغوب ، برخورداری از بخش های دارای درخت و گل و گیاه ، داشتن دسترسی های مناسب و نزدیکی به پارکینگ ، مجاورت در های ورود و خروج ، برخورداری از محوطه سیمان شده و مواردی از این دست هم تابع همون قیمت 3 طبقه یک میلیونه ؟!؟!؟!؟!؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

    2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

    3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

    4. این صدای اقتدار ایران است ...

    5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

    6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

    7. وحدت ملی با وعده صادق

    8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

    9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

    10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

    11. کمی دیر نیست؟

    12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

    13. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

    14. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

    15. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

    16. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

    17. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

    18. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

    19. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

    20. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

    21. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

    22. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

    23. اسراییل چه باید بکند؟ 

    24. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

    25. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

    آخرین عناوین