ظریف در گفت‌و‌گو با الف: دریافت گرین کارت آمریکا از پایه دروغ است/ اگر دوستان چنین امتیاز عجیبی را گرفته‌اند بحث دیگری‌ است/ آقایان اگر اسامی دارند منتشر کنند

گفتگو از معصومه پورصادقی،   3970416060 ۱۲۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

وزیر خارجه کشورمان با رد ادعاهای نماینده مجلس در مورد دریافت ۲۵۰۰ گرین کارت در مذاکرات هسته‌ای گفت: این موضوع از پایه دروغ است.

ظریف در گفت‌و‌گو با الف: دریافت گرین کارت آمریکا از پایه دروغ است/ اگر دوستان چنین امتیاز عجیبی را گرفته‌اند بحث دیگری‌ است/ آقایان اگر اسامی دارند منتشر کنند

به گزارش الف، در روزهای گذشته حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور، رئیس کمیته هسته‌ای کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگویی اعلام کرد: وقتی آقای اوباما در جریان بحث برجام تصمیم گرفت به آقایان حال بدهد، به ۲۵۰۰ نفر از ایرانیان تابعیت اعطا کرد و برخی آقایان و مسوولان با یکدیگر مسابقه گذاشتند که فرزندانشان جزو این ۲۵۰۰ نفر باشند. امروز اگر این افراد از آمریکا اخراج شوند، مشخص می‌شود که چه کسانی زد و بند دارند و منافع ملی را به آب‌نبات امریکا می‌فروشند.

صحبت این نماینده مجلس با واکنش های زیادی روبرو شد و حتی دونالد ترامپ رییس جمهوری در توییتی گفت: دولت اوباما به ۲۵۰۰ ایرانی شهروندی آمریکا داده است.

در همین رابطه محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار الف با تکذیب این خبر گفت: بنده که مذاکرات را انجام دادم این خبر را تکذیب می‌کنم. از پایه دروغ است.

وزیر خارجه کشورمان ادامه داد: هیچگاه این گونه مباحث (حتی درخواست مشروعی مثل لغو محدودیت تحرک دیپلمات‌های ایرانی در سازمان ملل متحد) در مذاکرات و یا حواشی آن و یا به هر نحو دیگری مطرح نشده است.

ظریف تاکید کرد: اگر دوستان آقایان دلواپس بدون اطلاع مذاکره کنندگان چنین امتیاز عجیب و غیرمعمولی را از آمریکا گرفته‌اند (که به گفته روز گذشته سخنگوی وزارت امور خارجه ترامپ حتی مسئولیتش با وزارت خارجه که طرف مذاکره ما بود نبوده و نیست) که این قدر با اطمینان از آن سخن می‌گویند بحث دیگری است. خوبست اسامی این افراد را منتشر کنند.  

همچنین چند روز پیش پیرو این خبر یک منبع آگاه در تیم مذاکرات هسته‌ای در گفت و گو با الف این خبر را تکذیب و اعلام کرد: این موضوع را به شدت تکذیب میکنم و صحت ندارد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۴۲۱۸۴۱۱۰:۰۹:۵۹ ۱۳۹۷/۴/۱۶
هیچ چیزی از شما بعید نیست. ملت رو وادار به خوردن اشکنه میکنید اونوقت سفره های شما مشتکل از چند نوع قضای رنگین می باشد.
ناشناس۴۲۱۹۷۳۱۱:۳۰:۰۵ ۱۳۹۷/۴/۱۶
برگترین دروغ ،دروغ رفع تحریم ها بود.
ناشناس۴۲۲۱۶۳۱۳:۳۷:۰۱ ۱۳۹۷/۴/۱۶
کدوم یک از حرفهای این دولت راست و درست بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بزرگترین دروغگوها خودشون هستند و جالب اینه که بقیه رو دروغگو میدونند.
رضا۴۲۲۶۴۲۱۸:۲۳:۰۲ ۱۳۹۷/۴/۱۶
کلا دروغ در این مملکت نهادینه شده و ربطی به این و دولت و آن دولت نداره . چون برای دروغ شرط میگذاریم و مصلحت اندیشی میکنیم
ناشناس۴۲۴۸۴۸۰۹:۴۷:۰۴ ۱۳۹۷/۴/۱۸
در واقع بزرگترین دستاورد برجام همین اخذ تابعیت برای آقا زاده ها یوده...الف جان تحقیق کن ببین غیر از مملکت ما در کدام کشورها فرزندان مسئولین در کشور دشمن شماره یکشون مشغول خوشگذرانی و بر باد دادن منابع کشورشان هستن...خجالت م خوب چیزیه
ناشناس۴۲۱۹۸۳۱۱:۳۶:۳۳ ۱۳۹۷/۴/۱۶
ان مدیر مسوول روزنامه زنجیره ای که تحریم های امریکا را سانسور می کند و برجام را بزک می کند ، بعید نیست گرین کارت گرفته تا اصطلاحا توافق را گران به ملت بفروشند...
ناشناس۴۲۲۱۴۳۱۳:۱۹:۲۵ ۱۳۹۷/۴/۱۶
ذالنور گفت که اسناد را رو می کند.
ناشناس۴۲۲۲۴۲۱۴:۱۸:۴۲ ۱۳۹۷/۴/۱۶
چندین روز گذشت...چرا رو نکرد؟؟؟!!!!!
زنده رود۴۲۳۳۷۳۱۰:۵۴:۵۷ ۱۳۹۷/۴/۱۷
آقای ظریف چرا خودش را ناراحت میکنه. کسی ایشون را متهم نکرده. راست یا دروغ این جور خبرها را باید از حسین خان فریدون پرسید!!! فرد مرموز مذاکرات با قابلیت دروون-مذاکرات سرخه ای!!!!
ناشناس۴۲۲۵۳۵۱۷:۲۵:۱۶ ۱۳۹۷/۴/۱۶
ایشان جدای از افشای اسامی لطف کنند دلیل خط دهیشان به ترامپ را هم رو کنند !!!
ناشناس۴۲۲۵۷۷۱۷:۴۵:۲۷ ۱۳۹۷/۴/۱۶
منتظریم پس کو ؟!!!
ناشناس۴۲۲۹۷۰۰۱:۱۳:۱۵ ۱۳۹۷/۴/۱۷
سند نمیخواد سرانگشتی فقط بچه های هیات دولت ببین چندتا رفتن اونور آب
ناشناس۴۲۱۹۹۶۱۱:۴۷:۰۹ ۱۳۹۷/۴/۱۶
الان برخی از اقازده ها ساکن لندن و کانادا و انگلیس هستند و از همه مهم تر ساکن امریکا هستند چطور ممکنه والدینشان از صبح تا شب ضد امریکا حرف بزنند و فرزندانشان براحتی شهروند امریکا شوند؟ ایا این غیر از این هستش که مذاکرات پنهان با طرف غربی انجام می دهند؟
هنر ظریف۴۲۲۱۵۰۱۳:۲۳:۴۶ ۱۳۹۷/۴/۱۶
هنر ظریف اینه که به دو زبون فارسی و انگلیسی (واقعیت) رو (نمیگه)!
ناشناس۴۲۲۳۴۴۱۵:۲۳:۴۲ ۱۳۹۷/۴/۱۶
عااالی بود
ناشناس۴۲۲۲۳۸۱۴:۱۶:۱۱ ۱۳۹۷/۴/۱۶
عزیز عصبانی " غذا" درست است!!!!
ناشناس۴۲۲۳۰۴۱۴:۵۴:۳۷ ۱۳۹۷/۴/۱۶
چرا از تهمت زدن به فردی که رهبر انقلاب اورا شخص متدین معرفی کرده لذت می برید؟
همایون۴۲۲۳۸۹۱۶:۰۲:۳۶ ۱۳۹۷/۴/۱۶
تو احتمالا یکی از اون 2500 نفر هستی. مرد حسابی این که گفته ویزا و گرین کارت نبوده ، حق شهروندی یا همان پاسپورت و شناسنامه امریکایی داده؛ بعد این را رییس جمهور امریکا تایید کرده. گزارش فاکس نیوز تایید کرده . از بچه های مقامات ایران که سیتی زن شدند اسم هم برده، توییت ترامپ را بخوون بعد بزن به انگلیسی سرچ کن حتی اسم رکورد داران حق شهروندی بین مقامات ایران را که همان سهمیه هست را هم بخوووون. دیگه با تکذیب ظریف و کلفت و نازک قابل پذیرش نیست. دولت آمریکا داره تایید میکنه که در زمان اوباما اتفاق افتاده بعد اینا میگن نه نبوده!!!!!!! شما طرفداران دولت بدجوری یا کور هستین یا به کوری زدین خودتون را. اول این بیچاره نمایندهه گفت جدی نگرفتیم!!! ولی بعد دولت ترامپ تایید کرد!!!!!!!!!!! افتاد الان؟ الان تو چرا دردت اومد؟ سر تو را کلاه گذاشتند ؟ از اون سهمیه برات ویزایی چیزی ، نگرفتند؟
ناشناس۴۲۴۰۵۸۱۶:۴۴:۰۰ ۱۳۹۷/۴/۱۷
یعنی هر چی رو دشمن شماره یک نظام و شیطان بزرگ تایید کنه، درست است؟ معنی شیطان و دشمن و عقل سلیم رو هم فهمیدیم!!!!
محمد۴۲۱۸۴۲۱۰:۱۰:۰۱ ۱۳۹۷/۴/۱۶
آقایان بجز گل به خودی و خوراک برای دشمنان کاری بلد نیستند. ذوالنور باید جواب پس بده
ناشناس۴۲۱۹۸۹۱۱:۴۱:۱۱ ۱۳۹۷/۴/۱۶
چرا الکی مثبت میدیم خب چیزی که مثل روز روشن است تکذیب ندارد از فرزندان هیات دولت شروع کن به شمردن
ناشناس۴۲۲۰۵۸۱۲:۱۹:۵۴ ۱۳۹۷/۴/۱۶
چی میگی برای خودت ؟ یارو رفته برای اقامت خودش و گرین کارت زنش و بورسیه بچه ش تو امریکا ، کل مملکت رو فروخته . پس فردا هم چند هزار میلیارد از بیت المال برمیداره و با خیال راحت میزنه به چاک . بعد مردم بدبخت ایران باید روزی سه شیفت کار کنن تا زندگی بخور و نمیرشون با فلاکت بچرخه . خجالت بکشین شماها . اه
ناشناس۴۲۲۲۴۸۱۴:۲۰:۴۴ ۱۳۹۷/۴/۱۶
مطمئنی همینی که می گویی از طایفه دلواپسان نبوده؟؟؟!!!!
ناشناس۴۲۲۳۰۰۱۴:۵۳:۲۶ ۱۳۹۷/۴/۱۶
عقلتو به کار بندازی میفهمی مال کدوم طایفه بوده . بعد هم کار غلط ، غلطه . راست و چپ هم زیاد با هم فرق ندارن . جفتشون مردم رو فراموش کردن . به همین راحتی
ناشناس۴۲۲۶۶۵۱۸:۳۹:۴۸ ۱۳۹۷/۴/۱۶
لحن کلام چیز خوبیست
ناشناس۴۲۲۶۶۸۱۸:۴۰:۴۱ ۱۳۹۷/۴/۱۶
مودب باش
ناشناس۴۲۲۳۱۹۱۵:۰۱:۳۵ ۱۳۹۷/۴/۱۶
کشتین همه رو با این داستان دلواپسان . چشم ندارین شماها که کم کم دارین روی دولت قبلی رو هم سفید میکنین ؟ تمومش کنین این بچه بازیها رو . آره تو خوبی . هرکی تو این کشور گرفتاره ، یا دلواپسه یا از سر شکم سیری داره داد میزنه . شماها خوبین .
ناشناس۴۲۲۳۹۲۱۶:۰۷:۴۱ ۱۳۹۷/۴/۱۶
دلواپسها که مذاکره ای نداشتند باید دید فروشندگان چه داده اند
ناشناس۴۲۲۵۵۷۱۷:۳۶:۴۱ ۱۳۹۷/۴/۱۶
مدرکت کو ؟ !! اون هم که فرار کرد رفت کانادا از تیم دولت روحانی نبود وبیخود شلوغش نکن مدرک داری رو کن !
ناشناس۴۲۲۷۱۴۱۹:۲۸:۱۷ ۱۳۹۷/۴/۱۶
محیط زیستی ها مال دولت نیستن ؟ مبتکر نظریه ژن خوب ، مال شماها نیست ؟ دو تابعیت های دولت ، مال غیر دولت تشریف دارن ؟
ناشناس۴۲۳۶۹۴۱۳:۲۹:۱۹ ۱۳۹۷/۴/۱۷
اینها که تو میگی که بیست سال قبل برجام آمریکا بودند
ناشناس۴۲۴۴۶۶۲۱:۴۱:۳۲ ۱۳۹۷/۴/۱۷
پس چرا هنوز توی ایران مسئولیت دارن ؟؟؟!!!
ناشناس۴۲۲۶۷۱۱۸:۴۲:۴۵ ۱۳۹۷/۴/۱۶
این هم از آن بگم بگم هاست
ناشناس۴۲۲۴۲۵۱۶:۲۷:۴۹ ۱۳۹۷/۴/۱۶
یعنی حقایق را نگوید پس نماینده نیست
ناشناس۴۲۲۵۰۲۱۷:۰۰:۳۱ ۱۳۹۷/۴/۱۶
ایکاش اگه واقعا لیستی هست آقای نماینده بیاد اعلام کنه. بالاخره ملت بفهممن دروغگو کیه و مملکت فروش، بچه اش تابعیت کجا رو داره!!!!
ناشناس۴۲۲۵۵۲۱۷:۳۴:۳۷ ۱۳۹۷/۴/۱۶
دقیقا بعد از ادعای ذالنور ترامپ این موضوع را به شکلی پر رنگ توییت کرد وتمام دنیا هم متوجه شدند آنهم در آستانه سفر روحانی به اروپا که برای نشان دادن سطح ایستادگی ایران در برابر فشارهای غرب انجام گرفت ! جناب ذوالنور باید روشن کند چه ارتباطی بین او و ترامپ است واین چه خوراک تبلیغاتی بود که در این مقطع حساس به ترامپ هدیه داد ؟ وچنانچه اسامی را افشا نکند باید به شدت پاسخگو باشد این بار اول او نیست که در کار مذاکرات اخلال ایجاد می کند ! الف از شما که شعار روشنگری می دهی خواهش می کنم دنبال افشای اسامی ادعایی باش ذوالنور باید پای ادعای خود بایستد !
ناشناس۴۲۲۷۰۷۱۹:۲۳:۲۱ ۱۳۹۷/۴/۱۶
سطح ایستادگی دولت در برابر غرب ؟ حتما شوخی میکنی !
فرهنگ پرور۴۲۱۸۴۵۱۰:۱۲:۳۱ ۱۳۹۷/۴/۱۶
اگر مملکت اسلامی است، دروغگویانی که به کشور ضربه زدند باید محاکمه شوند.
ناشناس۴۲۱۸۴۶۱۰:۱۳:۱۰ ۱۳۹۷/۴/۱۶
این کشور پر از دروغگو است،مسلمانی و دین بهانه است.چه کسی دروغ میگوید،الف لطفا پیگیر باش که کدام دروغ گفته و مجازات ان با قوه قضاییه.
ناشناس۴۲۱۹۷۶۱۱:۳۱:۳۰ ۱۳۹۷/۴/۱۶
معلومه ذوالنور دروغ میگه
ناشناس۴۲۱۹۹۳۱۱:۴۴:۱۲ ۱۳۹۷/۴/۱۶
متاسفانه این بار ظریف داره دروغ میگه
ناشناس۴۲۲۵۰۶۱۷:۰۲:۰۹ ۱۳۹۷/۴/۱۶
از کجا معلومه؟!!!!
ناشناس۴۲۲۵۵۱۱۷:۳۴:۰۴ ۱۳۹۷/۴/۱۶
از برجام بی فرجامش معلومه واقعا اون تحریم هایی که گفته بودند رفع شده بود ؟! صدها میلیارد دلار وارد شد؟!!! .....؟!! تاکی می خواهید سرتون رو توی برف کنید عزیز؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس۴۲۳۶۹۷۱۳:۳۱:۵۹ ۱۳۹۷/۴/۱۷
تبریک به دلواپسان گرامی چون برجام بی فرجام لغو شد و دیگر جای گلایه نیست البته فعلا فقط روی کاغذ لغو شده دلار دو برابر شد انشالله عملا که لغو شد جشن لغو برجام را با نرخهای تازه میگیریم. و طبق معمول با شعار زنده باد من مرگ بر بقیه
ناشناس۴۲۳۱۵۲۰۸:۵۷:۴۰ ۱۳۹۷/۴/۱۷
از کجا اینقدر مطمئنی!!!!؟
ناشناس۴۲۱۸۴۷۱۰:۱۳:۱۳ ۱۳۹۷/۴/۱۶
بهمنی هم گفته که بیش از 5 هزار آقازاده با 148 میلیارد دارایی، مشغول خوشگذرانی در آمریکا هستند
ناشناس۴۲۲۰۰۴۱۱:۵۱:۱۴ ۱۳۹۷/۴/۱۶
میلیارد دلار البته.
ناشناس۴۲۳۶۹۸۱۳:۳۳:۲۰ ۱۳۹۷/۴/۱۷
شما لطف کن اگر حال داری برو متن کامل حرفهای بهمنی را بخوان. بهمنی هرگز چنین حرفی نزده بلکه گفته ممکن نیست چنین چیزی صحت ئاشته باشه چون کل ذخیره ارزی ایران هم به این مبلغ نمیرسه
ناشناس۴۲۱۸۵۱۱۰:۱۴:۵۴ ۱۳۹۷/۴/۱۶
معمولا روال اینطوریه که اول تکذیب میشه بعدش میگش حالا 2500 نبوده مثلا 1000 تا بوده آخرشم معلوم میشه 5000 تا بوده
علیرضا۴۲۲۱۴۷۱۳:۲۲:۱۳ ۱۳۹۷/۴/۱۶
حیف نمیشه ۱۰۰۰ تا لایک زد
ناشناس۴۲۱۸۵۶۱۰:۱۷:۲۸ ۱۳۹۷/۴/۱۶
اگه ترامپ تائید نکرده بود میشد به حرف شما اعتماد کرد ولی الان دیگه نه
ناشناس۴۲۱۹۳۵۱۱:۰۷:۱۴ ۱۳۹۷/۴/۱۶
ترامپ تایید نکرده. در واقع شبکه فاکس نیوز صحبت ذالنور رو نقل کرده و ترامپ به استناد اون توئیت کرده
استاد دانشگاه۴۲۲۴۹۶۱۶:۵۶:۳۳ ۱۳۹۷/۴/۱۶
جای تاسف است که مرجع ما شده فاکس نیوز و ترامپ. نگاهی به امار رسمی نشان می دهد که امار گرین کارت صادر شده تغییری نکرده است. ضمنا توهین به دولت توهین به نظام است چون جناب ذوالنور از روند تصویب برجام و همچنین گفتگو با اروپا اگاهی کامل دارند. سعی کنیم در این شرایط حساس همه با هم باشیم مانند انگشتان یک دست بصورت یک مشت بر سر دشمنان.
ناشناس۴۲۲۵۰۹۱۷:۰۳:۱۲ ۱۳۹۷/۴/۱۶
توییت ترامپ هم توی خبر اومده. کجاش نقل کرده از ذوالنور؟!!!!
ناشناس۴۲۲۵۶۴۱۷:۴۱:۲۶ ۱۳۹۷/۴/۱۶
ذوالنور به ترامپ خط داده !
حتی۴۲۱۸۵۸۱۰:۱۸:۱۳ ۱۳۹۷/۴/۱۶
معمولا تکذیب میشه
ناشناس۴۲۱۸۶۱۱۰:۲۰:۱۱ ۱۳۹۷/۴/۱۶
امیدوارم که دروغ نباشه وگرنه وای به حال اخلاق و اسلام
هوشیار۴۲۱۸۶۲۱۰:۲۱:۲۸ ۱۳۹۷/۴/۱۶
آقای ظریف شما یا نمیدونید یا ما رو نادان فرض کردید . معلومه که این جور مسائل در مذاکرات رسمی مطرح نمیشه . اینجور خواسته ها در حاشیه مذاکرات و توسط افراد غیر رسمی مطرح میشه . لطفا از ادبیات دلواپسی دست بردارید
ناشناس۴۲۱۸۶۷۱۰:۲۳:۳۴ ۱۳۹۷/۴/۱۶
چرا حاشا میکنید؟
ناشناس۴۲۱۸۷۸۱۰:۲۸:۱۶ ۱۳۹۷/۴/۱۶
متاسفانه سالهای سال است که دروغگویی و تهمت زدن هیچ قباحتی در نزد اینگونه افراد ندارد.
ناشناس۴۲۲۰۶۱۱۲:۲۲:۱۸ ۱۳۹۷/۴/۱۶
خاوری دروغ بود ؟ ژنهای خوب دروغ بود ؟ دلالهایی که با ارز دارو ، ماشین لوکس وارد میکنن دروغ بود ؟ دو تابعیتی ها دروغ بود ؟ ...
سید علی حجازی۴۲۱۹۰۲۱۰:۳۹:۲۴ ۱۳۹۷/۴/۱۶
«انّ الذین جاءُو بالافک عصبهٌ منکم لا تحسبوه شراً لکم بل هو خیرٌ لکم لکلّ امریءٍ منهم ما اکتسبت من الاثم و الّذی تولّی کبره منهم له عذابٌ عظیم»النور ﴿۱۱﴾ مسلما کسانی که آن تهمت عظیم را عنوان کرده‌اند گروهی (توطئه‌گر) از شما بودند؛ امّا گمان نکنید این ماجرا برای شما بد است، بلکه خیر شما در آن است؛ آنها هر کدام سهم خود را از این گناهی که مرتکب شدند دارند؛ و از آنان کسی که بخش مهم آن را برعهده داشت عذاب عظیمی برای اوست!» اگر چه همه شان نزول این آیه را می دانیم اما این آیه پیش بینی و اعجاز قرآن کریم است برای ماها که در عصر دنیای مجازی و دست به دست گشتن انواع و اقسام تهمت ها و گفته هایی که صحت و سقم آن معلوم نیست برای خودمان دردسر درست کنیم هدف یک فرد مقید و معتقد دینی در فعالیتهای اجتماعی و سیاسی اش رضایت خدا و کسب ثواب است پس آدنی نیاید و نمی بایستی به رسم سوم احزاب و جناح های غیر دینی غیر دینی عمل کند چرا که اگر این ابزار کارساز باشد که متاسفانه شده است حتما گریبان همه را می گیرد و خشک و تر را باهم می سوزاند و این تازه عذاب دنیوی است و قطعا عذاب آخرت بدتر و شدیدتر آن است و این را این قسمت از آیه شریفه بر آن تاکید دارد (و الّذی تولّی کبره منهم له عذابٌ عظیم ---- از آنان کسی که بخش مهم آن را برعهده داشت عذاب عظیمی برای اوست!» ) در سایه ولی فقیه که تداوم امامت است نیاز به اتحاد داریم اتحاد و در زمانه ی تهاجم همه جانبه دشمن به سرکردگی ترامپ هرگونه مجادله ا ی اثبات نشده در رسانه ها سودش در راستای اهداف ترامپ است ولاغیر اگر داری تو نقدی دوست من مواظب باش نگردد شاد دشمن اگر میدان به دست دشمن افتد خدا داند نه تو مانی ونه من
ناشناس۴۲۱۹۵۷۱۱:۱۹:۴۹ ۱۳۹۷/۴/۱۶
موعظه گر هم پیدا شد
کم حرف۴۲۲۱۳۸۱۳:۱۶:۳۶ ۱۳۹۷/۴/۱۶
خیلی حرف میزنی! سرم رفت. ایندفه خوندم ولی باز هم منفی دادم. افکارت رو خلاصه کن. یه کلاس خلاصه نویسی برو. جدی میگم.
سید علی حجازی۴۲۲۳۷۷۱۵:۵۰:۴۹ ۱۳۹۷/۴/۱۶
بهر خواندن گر تو را احوال نیست من یقین دارم که بارت بر نیست غور کن در گفته های ای عزیز نقد و تفسیر است این "کم حرف جان " این فال نیست
ناشناس۴۲۲۸۱۲۲۱:۱۵:۱۳ ۱۳۹۷/۴/۱۶
سایت محترم الف با سلام چنانچه برخی از این حضرات مشکل سیاسی دارند ایا مشکل دینی با کلام خدا هم دارند ؟ بنده خدا نظر دهنده اول چند خطی نوشته و نقل کرده از کلام خدا . به کسی هم توهین نکرده . اون مغزی که از خواندن این چند سطر سرش درد گرفته و یا ان یکی که به تمسخر می گوید موعظه گر پیداشد کلاهش را قاضی کند که مشکلش در کجاست .اقلا صادقانه بنویسد . اینقدر اخلاق - که بی پرده در فضای مجازی زمینه افراد را بروز می دهد - پایین امده است ؟ اینها از کجا و از چه قماشی هستند ؟
سید علی حجازی۴۲۳۷۹۵۱۴:۳۵:۲۴ ۱۳۹۷/۴/۱۷
ازتوممنونم زما کردی تو یاد اهل اخلاقی واهل عدل وداد زین قماش آدم هزاران راس هست می دهند آخر ایران را به باد
ناشناس۴۲۲۴۰۴۱۶:۱۸:۱۹ ۱۳۹۷/۴/۱۶
هزار لایک
ناشناس۴۲۱۹۱۳۱۰:۴۶:۰۲ ۱۳۹۷/۴/۱۶
شما که می گفتید افراد دو تابعیتی نداریم..ولی اخرش مشخص شد که تعداد زیادی از اقایون دو تابعیتی هستند. هر روز بدتر از دیروز....
ناشناس۴۲۱۹۱۷۱۰:۴۹:۲۶ ۱۳۹۷/۴/۱۶
خب اگه بوده بهتره آقای ذوالنور حداقل اسم 25 تاشو اعلام کنه . تا سه روی شود هر آنکه در او غش باشد
ناشناس۴۲۱۹۲۱۱۰:۵۳:۱۹ ۱۳۹۷/۴/۱۶
خوش به حالشون یعنی گرین کارت گرفتن
ناشناس۴۲۱۹۲۲۱۰:۵۳:۵۷ ۱۳۹۷/۴/۱۶
فرزندان همه اقایون تابعیت دوگانه دارند بیچاره مردم
ناشناس۴۲۱۹۲۶۱۰:۵۸:۰۱ ۱۳۹۷/۴/۱۶
یکم صبر کنین ترامپ اسامی رو بفرسته اوقت دستتون رو میشه فعلا تا داغه اون پسر سفیر ایران تو ونزوئلا که با پول بیت المال همش داره پوز میده فخر می فروشه را بگیرین ببینین پول برای خرید این ماشینهارا از کجا آورده
ناشناس۴۲۲۱۶۵۱۳:۳۸:۰۸ ۱۳۹۷/۴/۱۶
ترامپ اسامی نمیده چون براش حکم پولن. دارن دلار میبرن آمریکا ایرانی های پولدار ژن خوب. اگه میخواست تا الان همرو اخراج می‌کرد.
ناشناس۴۲۱۹۵۱۱۱:۱۵:۰۹ ۱۳۹۷/۴/۱۶
خدا به این کشور رحم کنه که متاسفانه به بد روزی افتاده.
1120۴۲۱۹۵۸۱۱:۲۰:۴۲ ۱۳۹۷/۴/۱۶
یکی تکذیب میکنه یکی میگه هست و تایید... کی راست میگه این وسط؟؟؟
ناشناس۴۲۱۹۶۰۱۱:۲۱:۱۷ ۱۳۹۷/۴/۱۶
خود ظریف دو تابعیتی هست و یا گرین کارد دارد فرزندانش چی دارند یا خیر
ناشناس۴۲۲۴۰۷۱۶:۱۹:۵۷ ۱۳۹۷/۴/۱۶
خجالت بکش
ناشناس۴۲۱۹۷۷۱۱:۳۳:۱۷ ۱۳۹۷/۴/۱۶
لابد خودِ ذوالنور گرفته
ناشناس۴۲۱۹۸۰۱۱:۳۴:۳۰ ۱۳۹۷/۴/۱۶
واقعا دم الف گرم که پیگیری کرد. مردم نون ندارن بخورن اقایان دنبال گرین کارت هستند
ناشناس۴۲۱۹۸۲۱۱:۳۶:۰۲ ۱۳۹۷/۴/۱۶
واقعا این چند روزه همش داریم اخبار اقازاده ها رو اینارو میشنویم یکی جواب بده داره چه اتفاقی می افته اقایان گرین کارت دارن تمام زندگیشون رو به اقتصاد کشور گره زدند مردم چی کار کنند جوونا نمی تونن ازدواج کنند
ناشناس۴۲۲۰۰۶۱۱:۵۱:۲۶ ۱۳۹۷/۴/۱۶
گذر زمان همه چیز رومشخص میکنه مثل جاسوس هسته ایی
معروف۴۲۲۰۲۹۱۲:۰۳:۰۷ ۱۳۹۷/۴/۱۶
ای کاش آقای ترامپ تمام آقازاده ها را جلو دوربین های خبرنگاران بیاورد معرفی کنه بعدش به چه کارهایی مشغولند یا دنبال عشق و حال هستند تا سیاهی به زغال بماند
ناشناس۴۲۲۲۹۰۱۴:۴۸:۱۴ ۱۳۹۷/۴/۱۶
نخیر . اینها حکم جاسوس دارن براش . هم اطلاعات میدزدن هم پول مملکت رو ، و دو دستی تقدیم اونها میکنن . کی میاد همچین نوکرهای وفاداری رو که به کشور و مردم خودشون خیانت کردن ، معرفی کنه ؟!
س۴۲۲۰۵۶۱۲:۱۷:۴۸ ۱۳۹۷/۴/۱۶
"خداوند این سرزمین را از سپاه دشمن، دروغ وخشکسالی دور نگاه دارد" خطر دشمن از ناحیه بیگانگان است . دشمن خونخوار نه به کوچک رحم می کند نه به بزرگ . خشکسالی بلایی است آسمانی که جز سیاه روزی و مرگ همگانی ثمری ندارد . دروغ ایمان را می برد و کشور را از درون ویران می سازد . ایمان که رفت هر جرم و جنایتی ارتکابش آسان می شود . کشوری که مردمش از ارتکاب جرم و جنایت بیم نداشته باشد ، سرانجامی شوم در پیش خواهند داشت . (متاسف هستم از دروغ گویی به این راحتی برای همین هست برکت از ما رو برگردان شده)
ناشناس۴۲۲۰۵۹۱۲:۲۰:۵۸ ۱۳۹۷/۴/۱۶
فاز اول :تکذیب کل داستان ،،فاز دوم :میگن البته بوده ولی به این شکل که بیان شده نبوده.فاز سوم:معلوم میشه همین طوری بوده که بیان شده پس یا یک ماجرای انحرافی رو علم میکنن یا ماست مالیش میکنن.
ناشناس۴۲۲۰۶۳۱۲:۲۳:۲۳ ۱۳۹۷/۴/۱۶
الف جان رعایت امانت اصل قانونی و اخلاقی در حرفه رسانه ای است لطفاً رعایت فرمایید : اصل تیتر این باید باشد:"اگر دوستان آقایان دلواپس بدون اطلاع مذاکره کنندگان..." نه اینطور: "اگر دوستان چنین امتیاز ..."
ناشناس۴۲۲۱۰۰۱۲:۴۶:۰۸ ۱۳۹۷/۴/۱۶
گرین کارت دروغه قبول !!!دلارهایی اهدایی اوباما کجا خرج شد؟؟؟؟
ناشناس۴۲۲۱۴۸۱۳:۲۳:۲۲ ۱۳۹۷/۴/۱۶
کاش ما هم گرین کارت داشتیم مثل آقازاده ها
ناشناس۴۲۲۱۵۱۱۳:۲۳:۴۷ ۱۳۹۷/۴/۱۶
مهم ترین خبر امروز بود
ناشناس۴۲۲۱۸۶۱۳:۵۳:۴۸ ۱۳۹۷/۴/۱۶
مرگ بر آمریکا فقط فقط برای همسایه خوبه
ناشناس۴۲۲۲۱۲۱۴:۰۲:۲۲ ۱۳۹۷/۴/۱۶
می دونید چرا اوضاع اقتصادی کشور بد شده اولیش خود مسولان هستن و دومی امریکایی ها/ از بس به فکر خودشون و بچه هاشون هستند
ناشناس۴۲۲۲۱۳۱۴:۰۲:۵۹ ۱۳۹۷/۴/۱۶
هنوز هم از لفظ طعنه امیز دلواپس استفاده می کند این اقای ظریف حتی در این روزگار . واقعا کی افراد میخواهند نسبت به عملکردهایشان جوابگو شوند ؟ سایت محترم الف چاپ کردید که هیچ چاپ هم نکردید بازهم هیچ . ما فقط باید غصه بخوریم . کسانی که باید جواب اقای ظریف را بدهند امید است که اینکار رابکنند . الان دیگر زمان طلبکاری اقای ظریف و تیمش نیست .
ناشناس۴۲۲۲۱۴۱۴:۰۳:۲۰ ۱۳۹۷/۴/۱۶
اقایان نماینده توی این وضعیت که باید همه با هم وحدت داشته باشیم تا در مقابل دشمن بایستیم چرا این حرفهارو بیان می کنید روحانی که هم موضوع مقتدری در مورد غربی ها گرفت
ناشناس۴۲۲۲۹۷۱۴:۵۱:۱۷ ۱۳۹۷/۴/۱۶
خجالت بکش با این خوش خیالیت
ناشناس۴۲۲۴۲۸۱۶:۲۸:۵۹ ۱۳۹۷/۴/۱۶
تو بیشتر خجالت بکش
ناشناس۴۲۲۲۱۸۱۴:۰۴:۲۳ ۱۳۹۷/۴/۱۶
آخیش بالاخره یکی از این اعضای تیم مذاکره کننده یه حرفی زد یک هفته است که چنین موضوعی پیش اومده درریغ از یک کلمه حرف داشت باورم میشد که گرین کارت گرفتن دم الف گرم
ناشناس۴۲۲۴۱۶۱۶:۲۳:۲۷ ۱۳۹۷/۴/۱۶
امور مهمتری دارند تا پاسخگویی به کسانی که حتی حرمت لباسشان را هم نگاه نمی دارند.....
ناشناس۴۲۲۲۷۳۱۴:۳۸:۲۶ ۱۳۹۷/۴/۱۶
ما مرگ بر امریکا میگیم اما اقازاده ها ....!!!
جعفری۴۲۲۲۸۱۱۴:۴۳:۵۹ ۱۳۹۷/۴/۱۶
به نظر می رسد که گروهی اجیر شده اند که در همه جا کامنت های ضد دولت بنویسند حتی اگر گفته شود ماست سفید است ادبیات همه هم یکی است. ولی این بیچاره ها از افکار عمومی بی‌خبرند و یا خودشان را...
ناشناس۴۲۲۵۳۴۱۷:۲۵:۱۴ ۱۳۹۷/۴/۱۶
از اولش که اینجور نبود. وقتی داریم قیمت های وحشتناک و حقوق نجومی و... و... را می‌بینیم آدم عصبانی میشه. دولتی ها زیادی دیگه بد کردن. هر جارو نگاه میکنی کمبود داره. آقا اصلا حقوق‌ها و دیر بدید ولی اگه به کل سازندگی کشور هم میرسیدند مردم انقدر عصبانی نمی‌شدند.
معلم۴۲۲۵۸۷۱۷:۵۳:۲۲ ۱۳۹۷/۴/۱۶
نباید بازیچه جنگ روانی ترامپ شد.
ناشناس۴۲۳۲۰۵۰۹:۲۷:۱۳ ۱۳۹۷/۴/۱۷
جناب دائی جان ناپلئون شما توهم را کناربگذار و اتفاقا برو به متن جامعه و ببین وضعیت چطوراست . انتقادات به دولت مثال استدلال ماست سفید نیست است ؟
ناشناس۴۲۲۲۹۱۱۴:۴۸:۳۳ ۱۳۹۷/۴/۱۶
آقا من کاری ندارم برجام درست بود غلط بود چاره ی دیگه ای بود یا نبود یا اصلا عاقبتش چی می شه من الان می خوام بدونم ماجرای این گرین کارتها صحت داره یا نه؟ اگه صحت داشته باشه معلوم می شه از ملت ایران بدبخت تر و بی پناه تر در کل عالم وجود نداشته
دروغ سیاسی۴۲۲۳۱۳۱۵:۰۰:۲۱ ۱۳۹۷/۴/۱۶
حالا این اسامی هم منتشر بشه از کجا معلوم میشه این آقایان از قبل گرین کارت داشتن یا بعد برجام گرفتن ؟
ناشناس۴۲۲۳۴۲۱۵:۲۳:۰۰ ۱۳۹۷/۴/۱۶
وحدت داشته باشید سفره ای پهنه گرین کارتها رو هم نصف کنید
ناشناس۴۲۲۳۵۳۱۵:۳۱:۰۹ ۱۳۹۷/۴/۱۶
باید به خاطر بی مبالاتی‌های سیاسی و بد اخلاقی‌ها به خدای بزرگ پناه برد.
ناشناس۴۲۲۳۷۸۱۵:۵۴:۰۴ ۱۳۹۷/۴/۱۶
دوستان من بعنوان دارنده گرین کارت و در نهایت پاسپورت بشما اطمینان میدهم که رئیس جمهور و یا هیچ مقامی توان قانونی دادن فله ای گرین کارت را ندارد ماهیانه صدها نفر در امریکا پس از طی مراحلی که برای همه روشن است موفق بدریافت گرین کارت میشوند سخنان ترامپ برای کوبیدن باراک اوبا ما است مصداق همان صدها ملیارد دلاری استکه مدعی است به ایران داده شده حال آنکه پول نفت بلوکه شده در چین و ژاپن و هند و کره همگی ناشی از محدودیت نقل و انتقالات بانکی بود که برجام آنرا لغو کرد نه لطف امریکا امریکا هم عضوی ار شش کشور مذاکره کننده برجام بود .
ناشناس۴۲۲۶۶۹۱۸:۴۱:۱۴ ۱۳۹۷/۴/۱۶
اشتباه میکنی. رییس جمهور آمریکا با فرمانی میتواند کل فرایند دادگاه فدرال و قسم نامه به پرچم و... را بپیچونه و فقط برسونه به سوگند به قانون و پرچم و والسلام. به دفعات درباره جاسوسهای دوگانه انجام شده و فرد بدون گرین کارت مستقیم و یکروزه به تبعیت آمریکا در آمده.
ناشناس۴۲۲۴۱۳۱۶:۲۲:۴۷ ۱۳۹۷/۴/۱۶
چرا اینقدر دروغ میگید ؟ چرا کیش و قشم را به مدت 30 سال واگذار چینی ها کردید ؟ حتی ماهی های جنوب ؟ بخدا به فکر مردم باشید . اشک مردم داره در میاد تو فشار هایی که شما ها وارد میکنید .
ناشناس۴۲۲۹۳۰۲۳:۵۱:۲۲ ۱۳۹۷/۴/۱۶
من در قشم مشغول کارم برای ساخت امکانات سیاحتی استثنائی این جواهر خلیج فارس در فصل زمستان تا هموطنان در اوج سرما ی زمستان سرزمین اصلی تجربه شنا در دریا را داشته باشند نمیدانم کدام شیر پاک خورده شایعه واگذاری این جزیره به چینی ها را داده صنایع کنسرو ماهی بخصوص ماهی تن که بشدت با کمبود ماهی مواجه اند و تشگیلات شیلات چند کشتی صیادی چینی را بخدمت گرفته تا بخشی از نیاز این صنایع را تامین کنند .
ناشناس۴۲۲۴۴۰۱۶:۳۵:۲۲ ۱۳۹۷/۴/۱۶
از کی تا حالا حرف های ترامپ سند شده ؟؟؟
سید علی حجازی۴۲۲۵۲۶۱۷:۱۶:۳۹ ۱۳۹۷/۴/۱۶
یک کلام وقتی که در این چهار دهه بعد از انقلاب که مردم مومن و زحمتکش ما سختی های زیادی بعلت مقاومت در برابر سیاست های آمریکا وبرای اعتلای اسلام و انقلاب تحمل کرده و میکنند داشتن گرین کارت به هر دلیلی مبین دورویی و نفاق و دهن کجی به مردم و اسلام انقلاب و آرمانهای امام است بحث ما اتحاد است والا باید هرچه زودتر می باید تکلیف این آدمهای دوگانه سوز از جناحی هستند معلوم شده و مطرود شوند
ناشناس۴۲۲۵۸۸۱۷:۵۳:۴۸ ۱۳۹۷/۴/۱۶
ذوالنور یک نفر فقط یک نفر را که به روش ادعایی او گرین کارت گرفته نام ببرد ! نمی شود تو هوا حرفی بزنی و کنار بکشی الان چند روزه ترامپ با این خبر داره بشکن میزنه وذوق می کنه .
حسینی کلشتری دلواپس !۴۲۲۶۷۵۱۸:۵۱:۰۱ ۱۳۹۷/۴/۱۶
........ بعد از این همه رسوایی برجام بازم به منقدین به طعنه دلواپس میگه . آره ما دلواپس این لحظات فاجعه بار بودیم نه مثل شما بیخیال کشور و حیثیتش !
مهدی۴۲۲۷۲۴۱۹:۴۷:۱۸ ۱۳۹۷/۴/۱۶
آقای ظریف ای کاش واسه شماها مثل پنالتی های فوتبال ویدیو چک داشتند که بتونیم یک چیزهایی رو باور کنیم..... حیف!!!
سینا۴۲۲۷۴۴۲۰:۰۱:۱۱ ۱۳۹۷/۴/۱۶
آقای ظریف خودت میدانی که دروغ نیست خودتان یک پای کار بودید
محمد۴۲۲۷۴۷۲۰:۰۲:۳۱ ۱۳۹۷/۴/۱۶
دلواپس رو ساختند تا از جواب فرار کنند تا امروز هر چه تکذیب کردند درست از آب در اومده خسته شدیم از این همه مخفی کاری آخر ما نفهمیدیم اینها تا کی میخوان مذاکره کنند
ناشناس۴۲۲۸۸۸۲۲:۵۷:۱۶ ۱۳۹۷/۴/۱۶
ظریف خوب شد جوابشونو داد
ناشناس۴۲۲۸۹۰۲۲:۵۸:۲۳ ۱۳۹۷/۴/۱۶
شبکه های معاند ساکت شدن این جور مواقع ساکتن
ناشناس۴۲۲۸۹۱۲۲:۵۹:۱۰ ۱۳۹۷/۴/۱۶
افرین یه الف خوب بود
ناشناس۴۲۳۰۰۸۰۲:۲۰:۲۰ ۱۳۹۷/۴/۱۷
بسم الله الرحمن الرحیم آقای ظریف یادت میاد تو مجلس گفتی تو متن برجام حتی یک کلمه (تعلیق) نیست. آقای توکلی گفت آقای ظریف تو متن برجام ۴بار کلمه تعلیق اومده و گفت که من در متن برجام روی کلمات تعلیق رو رنگی کردم و دادم به آقای لاریجانی و آقای لاریجانی متن برجام را به شما نشون داد و شما گفتی من تا حالا ندیده بودم . آقای ظریف میشه باور کرد شما ۲سال البته به گفته خودتان روی متن برجام گفتگو کردید و به قول خودتان کلمه به کلمه برجام رو خونده بودید و این کلمات رو ندیده بودید. چرا مقام معظم رهبری فرمودند آقای ظریف به بنده گفتند که ما از خطوط قرمز عبور کردیم. آیا میشود به حرف شما اعتماد کرد بعد از ۶ سال سرو کار گذاشتن مردم اون هم بعد از اینکه در سال ۸۲ همین اشتباه بزرگ رو انجام داده بودید؟ چرا هر حرفی شما میزنیددقیقا برعکسش ثابت میشه؟ چقدر مقام معظم رهبری باید از شما دفاع کند ولی شما ...؟ ۶ساله کشور معطل برجامه و داره در جا میزنه آن هم در زمانی که کشورهای دیگه برای حتی یک روزشون برنامه ریزی می کنند.
ناشناس۴۲۳۰۲۸۰۵:۳۱:۴۳ ۱۳۹۷/۴/۱۷
آقای ظریف! اگر به حرف بقول شما دلواپس ها توجه کرده بودید، الان قلب نیروگاه اراک می تپید! از بی دلواپسی شماست که سیمان گرفته شد.
ناشناس۴۲۴۱۱۹۱۷:۱۱:۰۸ ۱۳۹۷/۴/۱۷
من کاری ندارم کی راست میگه فقط این دولت خیلی چیزها رو تکذیب کرده بعد فهمیدیم راست بوده
ناشناس۴۲۴۲۳۶۱۸:۲۸:۱۱ ۱۳۹۷/۴/۱۷
مردم بیشتر حرف ظریف را قبول دارند تا ذوالنور و ترامپ!
سینا۴۲۴۲۹۰۱۹:۱۸:۲۳ ۱۳۹۷/۴/۱۷
جناب آقای ظریف اسرار اَزَل را نه تو دانی و نه من، وین حرفِ معمّا نه تو خوانی و نه من؛ هست از پس پرده گفت‌وگوی من و تو، چون پرده برافتد، نه تو مانی و نه من.
حامد۴۲۴۴۸۵۲۱:۵۰:۵۹ ۱۳۹۷/۴/۱۷
منظورش اینه که 2500 گرین کارت دروغه ولی شاید 2600 تا بوده یا 2400 تا. البته کیه که ندونه کم نیستند مقامات ارشد اقتصادی و صنعتی و ... دولتی که فرزندانشان در آمریکا و کاندا و اروپا زندگی می کنند. طرف رئیس بانک ملی این کشور بوده خانواده اش خارج نشین بوده اند. حالا در مورد رئیس فعلی بانک مرکزی هم چنین سوالی مطرح است که خانواده او ساکن چه کشوری هستند ولی هنوز پاسخی به آن نداده اند. خود ظریف و عراقچی سال ها ساکن آمریکا بوده است. ظریف در زمانی که باید در ایران سرباز می بوده در آمریکا تحصیل می کرده و از قضا کارمند وزارت خارجه هم شده است و به جای رفتن به سربازی و آموزش نظامی در آمریکا تحصیل می کرده و از وزارت خارجه حقوق خوبی هم می گرفته و برای وزارت در آینده آماده می شده است. امروز فوق لیسانس های دانشگاه تهران در کلانتری سربازی می کنند و متهم جابجا می کنند (مثل برادر من) اما برخی بدون لیسانس و حتی دیپلم در آمریکا در وزارت خارجه امریه سربازی با حقوق آنچنانی دریافت می کرده اند.
ناشناس۴۲۴۵۰۹۲۲:۰۸:۵۵ ۱۳۹۷/۴/۱۷
متاسفانه در پنجسال گذشته شما دروغ گفته اید و امریکایی ها راست گفته اند آقای ظریف
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین