مقایسه بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی با آب تصفیه کن ایرانی

گزارش بازرگانی، 288815،   4030216021 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

امروزه شاهد فروش انواع مختلف آب تصفیه کن ایرانی موجود در بازار بعنوان بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی هستیم. این موضوع به دلیل عدم آگاهی و اطلاعات اندک مشتری، توسط افراد سودجو رواج یافته است. تجربه خرید ناموفق، ذهن مصرف کننده را به سمت عدم کارایی مطلوب تجهیزات تصفیه سوق می‌دهد. در حالی که اگر این تجهیزات بصورت اصولی و متناسب با کیفیت آب لوله‌کشی انتخاب شوند، بسیار سودمند هستند.

راهکار پیشنهادی جهت انتخاب صحیح و خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی، اخذ مشاوره از کارشناسان خبره و گزینش شرکت‌های معتبر تولید کننده می‌باشد که در ادامه به تشریح آنها خواهیم پرداخت. بطور کلی با توجه به تورم حاکم بر اقتصاد کشور و قیمت ارز، حداقل بودجه‌ای که در سال جاری جهت خرید آب تصفیه کن خانگی ایرانی استاندارد باید در نظر داشته باشید، معادل شش میلیون تومان خواهد بود.

در صورتی که تصفیه آب خانگی منتخب خود را با قیمتی کمتر از میزان ذکر شده خریداری نمایید، انتظاراتی چون عملکرد و کارایی مطلوب، گارانتی و خدمات معتبر، طول عمر بلند مدت و آب تصفیه شده مطابق با حداقل استانداردهای جهانی دور از ذهن خواهند بود. حال اگر قصد خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی را در ذهن دارید در ادامه با ما همراه شوید تا به مقایسه و بررسی مشخصات انواع آب تصفیه کن ایرانی و تایوانی بپردازیم.

دستگاه تصفیه آب

مقایسه کیفیت قطعات دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی با ایرانی

بطور کلی هرچه کیفیت قطعات بکار رفته در ساختار تجهیزات تصفیه آب خانگی بالاتر باشد، از طول عمر مفید بیشتری برخوردار بوده و به همان نسبت کیفیت تصفیه نیز افزایش خواهد یافت. قطعات تعبیه شده در ساختار انواع آب تصفیه کن خانگی کلاسیک با سیستم فیلتراسیون اسمز معکوس کاملاً مشابه بوده و تفاوت چندانی ندارند. مهمترین قطعات تشکیل دهنده انواع دستگاه تصفیه آب خانگی کلاسیک عبارتند از:

  • شاسی یا بدنه دستگاه
  • محفظه فیلترهای پیش تصفیه
  • هوزینگ ممبران
  • پمپ آب دیافراگمی
  • ترانس برق
  • شیر برقی
  • سنسور فشار بالا
  • سنسور فشار پایین
  • دسته سیم برق
  • مخزن تحت فشار
  • شیر مخزن ذخیره سازی آب
  • گیج فشارسنج روغنی
  • شیر تنظیم سختی آب
  • اتصالات و فیتینگ‌ها
  • شیر برداشت

هم اکنون واردات انواع قطعات تصفیه آب خانگی از کشورهایی چون ویتنام، چین، تایوان و هند انجام می‌پذیرد. همچنین تمامی قطعات مذکور توسط شرکت‌های داخلی نیز تولید و روانه بازار گردیده است. در میان قطعات وارداتی، بهترین کیفیت و بالاترین قیمت را می‌توان به قطعات تایوانی نسبت داد. زیرا اکثر شرکت‌های تایوانی در حقیقت برندهای آمریکایی کانادایی هستند که در کشور تایوان سرمایه گذاری نموده‌اند.

قطعات تایوانی بدلیل صادرات به کشورهای اروپایی، آمریکا و کانادا، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و استانداردهای مختلف بین المللی را کسب نموده‌اند. ازجمله معتبرترین شرکت‌های تولیدکننده قطعات دستگاه تصفیه آب خانگی در تایوان می‌توان به برندهای تانک پک، CCK، سافت واتر، ایزی‌ول، فلوکس‌تک و اورگانیک اشاره نمود.

در میان برندهای تولید کننده قطعات در کشور، به جرأت می‌توان از شرکت آریا صنعت معصومی بعنوان تنها برند باکیفیت داخلی نام برد. گرچه کیفیت قطعات این شرکت با برندهای تایوانی قابل قیاس نیست، اما نسبت به سایر رقبای داخلی و برخی تولیدات چینی بهتر است. پس می‌توان گفت بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تجهیزاتی است که در ساختار آن از قطعات باکیفیت تایوانی استفاده شده باشد.

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

فیلتراسیون بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

سیستم فیلتراسیون نقشی کلیدی در انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی ایفا خواهد نمود. زیرا این سیستم بعنوان قلب تپنده، نوع و میزان آلاینده‌های قابل حذف توسط دستگاه را تعیین می‌نماید. در حال حاضر سیستم اسمز معکوس یکی از بهترین روش‌های فیلتراسیون در انواع تجهیزات تصفیه آب خانگی به شمار می‌رود. این سیستم از قابلیت حذف انواع آلاینده فیزیکی، شیمیایی و میکروبی موجود در آب برخوردار می‌باشد.

مهمترین بخش این سیستم، فیلتر ممبران (RO) نام دارد. ممبران از نوعی غشاء نیمه تراوا تشکیل گردیده که با استفاده معکوس از خاصیت اسمزی آب، نسبت به حذف انواع آلودگی شیمیایی موجود در آب با دقتی معادل 0.0001 میکرون اقدام می‌نماید. اما ممبران به تنهایی قادر به انجام فرآیند تصفیه نبوده و با حضور فیلترهای دیگر یک سیستم فیلتراسیون را تشکیل می‌دهد. فیلترهای بکار رفته در این سیستم عبارتند از:

  • فیلتر الیافی 5 میکرون
  • فیلتر کربن گرانول
  • فیلتر کربن جامد
  • فیلتر کربن نهایی
  • فیلتر مینرال

سیستم اسمز معکوس متناسب با میزان سختی، نوع و حجم آلاینده‌ها، PH و فشار آب ورودی، قابلیت افزایش تعداد مراحل فیلتراسیون را نیز دارا می‌باشد. تعداد مراحل فیلتراسیون تعبیه شده در بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی الزاماً باید متناسب با کیفیت آب لوله‌کشی محل سکونت شما باشد. مهمترین فیلترهای تخصصی قابل نصب در این سیستم‌ عبارتند از:

  • فیلتر آلکالاین قلیایی
  • فیلتر محافظ اسمز معکوس
  • فیلتر آنتی باکتریال
  • فیلتر سوپر مینرال
  • فیلتر اشعه UV
  • فیلتر اکسیژن ساز

توصیه می‌کنیم جهت تشخیص تعداد مراحل فیلتراسیون در بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی، نسبت به اخذ مشاوره از کارشناسان باتجربه، همچنین تست سختی و PH آب ورودی توسط تکنسین متخصص اقدام فرمایید. با توجه به اخذ استانداردهای سختگیرانه بین المللی توسط برندهای معتبر در کشور تایوان، فیلتراسیون تایوانی از لحاظ کیفیت، عملکرد، طول عمر و دقت در نوع خود بهترین بوده و با برندهای ایرانی قابل قیاس نخواهند بود.

دستگاه تصفیه آب خانگی

استانداردهای بین المللی آب تصفیه کن تایوانی

انواع آب تصفیه کن خانگی همانند دیگر تجهیزات سلامت محور مرتبط با زندگی ما، باید از استانداردهای خاصی پیروی نمایند که در حقیقت ضمانت بی ضرر بودن آنها برای بدن انسان است. گواهینامه‌های اخذ شده توسط تولیدکنندگان معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی تضمین می‌نمایند که این تجهیزات هیچگونه مواد شیمیایی خطرناکی وارد آب ننموده و سلامت بدن انسان را تهدید نمی‌کنند. ازجمله مهمترین استانداردها عبارتند از:

استاندارد CE

این استاندارد نشان دهنده تطبیق کیفیت قطعات و فیلتراسیون تعبیه شده در ساختار انواع آب تصفیه کن با ملاحظات بهداشتی، ایمنی و محیط زیستی اتحادیه اروپا می‌باشد.

استاندارد NSF

سازمانی دولتی بنام NSF یا همان بنیاد ملی علوم واقع در کشور آمریکا که در بخش آب به ارزیابی کیفی و بهداشتی آب تصفیه شده در انواع آب تصفیه کن و سنجش ادعای تولید کننده مبنی بر کاهش چشمگیر آلاینده‌های گوناگون توسط این تجهیزات می‌پردازد.

استاندارد WQA

این گواهینامه ازجمله رایج‌ترین استانداردها جهت تشخیص پارامترهای کیفی و بهداشتی آب شرب مصرفی انسان بوده و میزان غلظت مجاز مواد شیمیایی و سایر آلاینده‌های موجود در آب تصفیه شده توسط انواع آب تصفیه کن را تعیین نموده است.

استاندارد FDA

این گواهینامه مربوط به اداره غذا و دارو در کشور آمریکا بوده و تمامی تولیدکنندگان جهت صادرات محصولات خود به آمریکا، موظف به اخذ آن می‌باشند. این استاندارد نشان دهنده به رسمیت شناختن شرکت تولید کننده در خصوص رعایت موازین بهداشتی، سلامت عمومی و محیط زیستی خواهد بود. برندهای معتبر تایوانی نسبت به اخذ استاندارد FDA جهت صادرات انواع آب تصفیه کن به آمریکا اقدام نموده‌اند.

استاندارد Food Grade

این گواهینامه از مهمترین استانداردهای لازم در صنایع مرتبط با آب، انواع نوشیدنی، مواد غذایی و بطور کلی مواد خوراکی به شمار می‌رود. استاندارد فود گرید اخذ شده توسط تولیدکنندگان معتبر انواع آب تصفیه کن تایوانی تضمین خواهد نمود که مواد پلاستیکی بکار رفته در ساخت قطعات و فیلتراسیون، در اثر تماس با آب عبوری هیچگونه مواد خطرناک و مضری را منتشر نخواهند نمود.

استاندارد SGS

این شرکت در کشور فرانسه واقع گردیده و به محصولاتی که تست کیفیت، ایمنی و بهداشتی خود را مطابق با موازین تعیین شده و با موفقیت سپری کنند، نشان SGS اعطا می‌نماید. برندهای معتبر سازنده آب تصفیه کن تایوانی جهت کسب اعتبار بیشتر در میان رقبا، همچنین صادرات محصولات خود به اروپا، نسبت به اخذ این استاندارد اقدام نموده‌اند.

لازم به ذکر است که تاکنون به دلایلی چون تحریم، نبود سرمایه گذاری کلان و عدم وجود حس رقابت در میان تولیدکنندگان داخلی، هیچ یک از برندهای ایرانی تمایلی در جهت اخذ این استانداردها نداشته‌اند. بنابراین در صورتی که قصد خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی دارای استانداردهای بین المللی فوق را دارید، در میان تجهیزات خانگی مونتاژ شده با قطعات و فیلتراسیون تایوانی برندهای معتبر به جستجو بپردازید.

آب تصفیه کن خانگی

مقایسه قیمت خرید دستگاه تصفیه آب ایرانی با تایوانی

امروزه قیمت یا بودجه مورد نیاز جهت خرید دستگاه تصفیه آب بعنوان یکی از چالش‌های اساسی در میان خریداران به شمار می‌رود. بطور کلی هرچه کیفیت قطعات و فیلتراسیون بکار رفته در ساختار آب تصفیه کن بالاتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. با عنایت به موارد مذکور در بخش‌های قبل، مهمترین عوامل موثر در تعیین قیمت خرید دستگاه تصفیه آب خانگی به شرح ذیل می‌باشند:

  • کیفیت قطعات
  • کیفیت فیلتراسیون
  • برند سازنده
  • ظرفیت تصفیه
  • نوع مخزن
  • گنجایش مخزن
  • استانداردها
  • گارانتی
  • خدمات پس از فروش

با توجه به استانداردهای اخذ شده، همچنین کیفیت بسیار بالای قطعات و فیلتراسیون تایوانی، قطعاً قیمت خرید دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی بیش از دو برابر برندهای ایرانی می‌باشد. البته مواردی چون نرخ ارز، افزایش گمرکی و هزینه‌های مربوط به حمل و نقل در این اختلاف قیمت دو برابری تأثیرگذار هستند. لازم است بدانید کیفیت و قیمت محصولات برندهای مختلف تایوانی نیز با هم متفاوت است.

قیمت و کیفیت محصولات برندهایی چون CCK، تانک پک، فلوکس‌تک و ایزی‌ول از سایر تولیدکنندگان تایوانی بالاتر است. میزان آب تولیدی یا ظرفیت تصفیه دستگاه نیز در قیمت تمام شده آن تأثیرگذار خواهد بود. زیرا استفاده از فیلترهای ممبران با ظرفیت بیشتر به افزایش قیمت خرید دستگاه تصفیه آب خانگی ایرانی یا تایوانی منجر خواهد شد. از دیگر موارد موثر بر قیمت تجهیزات تصفیه باید به نوع مخزن و گنجایش آن اشاره نمود.

یقیناً هرچه کیفیت مخزن آب بالاتر بوده و گنجایش بیشتری داشته باشد، قیمت تمام شده دستگاه نیز افزایش خواهد یافت. از گارانتی و خدمات پس از فروش باید بعنوان دو عامل مهم و تأثیرگذار بر قیمت تجهیزات تصفیه یاد نمود. قیمت خرید دستگاه تصفیه آب ایرانی یا تایوانی با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش مادام العمر، نسبت به مدل‌های فاقد خدمات بسیار بالاتر می‌باشد.

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

مزایای خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی

با خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی از مزایای گوناگونی بهره‌مند خواهید شد. دسترسی آسان و نامحدود به آب شرب سالم و بهداشتی، پیشگیری از ابتلا به انواع بیماری و امراض گوارشی، کاهش هزینه‌ها در مقایسه با خرید انواع آب آشامیدنی، حفظ محیط زیست، همچنین احساس لذت از نوشیدن آب گوارا از مزایای خرید بهترین آب تصفیه کن خانگی تایوانی هستند که به شرح آنها خواهیم پرداخت.

افزایش کیفیت آب

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی از قطعات و فیلترهای مجهز به فناوری روز و بسیار پیشرفته‌ برخوردار هستند که موجب افزایش بی‌نظیر کیفیت آب تصفیه شده و اصلاح رنگ، بو و طعم آن خواهند شد. آب تصفیه شده توسط این تجهیزات فاقد هرگونه آلاینده مضر شیمیایی، مواد معلق، میکروب، انگل، ویروس و باکتری بوده و برای مصارف خانگی، نوشیدن و استفاده در انواع تجهیزات آشپزخانه بسیار مناسب است.

سلامت خانواده

خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی و استفاده از آب تصفیه شده از شما و خانواده در برابر بیماری‌های مزمن و مرتبط با مصرف آب آلوده مانند حصبه، سل، وبا، همچنین عفونت‌های شایع دستگاه گوارش، سرطان، کرم روده و یا ورم معده محافظت می‌نماید. با خرید این تجهیزات سودمند ضمن تضمین سلامت خانواده، از پرداخت هزینه‌های سرسام آور درمان نیز پیشگیری خواهید نمود.

صرفه ‌جویی

با استفاده از دستگاه آب تصفیه کن تایوانی دیگر نیازی به خرید بطری‌های پلاستیکی آب نخواهید داشت. این امر ضمن افزایش محسوس کیفیت آب شرب مصرفی، در دراز مدت صرفه ‌جویی در هزینه‌های خانوار را در پی خواهد داشت. همچنین از اتلاف وقت جهت خرید و مشکلات مربوط به حمل و نقل بطری‌های آب آشامیدنی جلوگیری خواهید نمود.

حافظ محیط زیست

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی به حفاظت پایدار از محیط زیست منجر خواهد شد. زیرا با استفاده از این تجهیزات، ضمن صرفه ‌‌جویی در مصرف آب لوله‌کشی شهری و عدم نیاز به استفاده از بطری‌های آب پلاستیکی، باعث جلوگیری از اتلاف انرژی و کاهش تولید زباله‌های پلاستیکی می‌گردید.

دسترسی نامحدود

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی منبعی نامحدود از آب آشامیدنی پاکیزه را در اختیار شما و خانواده قرار خواهد داد. انواع تجهیزات خانگی با ظرفیت تولید 25 لیتر آب در ساعت، تمامی نیازهای خانه و آشپزخانه را با بهترین کیفیت ممکن تأمین می‌نمایند. همچنین کلیه قطعات و فیلتراسیون بکار رفته در این تجهیزات به راحتی قابل تعویض بوده و به آسانی و با قیمتی مناسب در دسترس عموم می‌باشند.

دیدگاه کاربران

حسین۳۴۸۲۶۸۰۲۲:۵۸:۳۲ ۱۴۰۳/۲/۱۹
درود و خسته نباشید .متشکرم از توضیحات شرکت مذکور و پرسنل کوشا و با ادب شما .امیدوارم در تمام موارد ارتباط با شما و شرکت محترم ،همین اصالت دیده شود که مطمئن هستم همین خواهد بود. به امید صداقت همگانی برای ایران و ایرانی
هادی۳۴۸۵۳۶۱۱۵:۴۳:۵۹ ۱۴۰۳/۲/۲۲
سلام ایرانی خوبه اگه کیفیت داشته باشه اما من تایوانی خریدم
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. این نامه دلسوزانه است؟!

  2. واکنش قوه قضائیه به شایعه ای درباره زیباکلام

  3. دفاع از جمهوریت یا دفاع از الیگارشی؟

  4. مقاومت بی‌مبنای طلافروشان در مقابل شفافیت/ دولت عدول نکند، مردم هم حمایت می‌کنند

  5. نامه روحانی به مردم ایران درباره دلایل رد صلاحیتش/ این دفاعیه‌ شخصی نیست، دفاع از جمهوریت نظام است

  6. امضای مردم گیلان پای طومار حمایت از طرح نور

  7. فردا دیر است...

  8. جریمه کشف حجاب ۴ و نیم میلیون تومان است

  9. نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب!

  10. محکومیت ساداتی‌نژاد به حبس/ روایت خاندوزی از کاهش تورم/ شانس قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم چقدر است؟

  11. حاج‌علی‌اکبری: گلایه‌ای از مجلس برای تصویب تعطیلی «شنبه‌ها» داریم

  12. انتقاد روزنامه اصولگرا از وزیر ارتباطات/ واکنش فرزین به انتشار اطلاعات مالی موسسه رائفی‌پور

  13. واکنش وزیر کشور به برخورد خشن برخی ماموران / نظر واعظی درباره نقاط ضعف و قوت دولت رئیسی

  14. واکنش روزنامه اصولگرا به زندانی‌شدن زیباکلام/ دستور اژه‌ای درباره پرونده چای دبش

  15. در آستانۀ سکولارشدنِ زیارت؟

  16. مأمور خاطی بازداشت شد

  17. ماجرای سفر عبدالحمید به ترکیه چیست؟

  18. فرش‌های سعدآباد کجاست؟

  19. آیا واقعاً آزادسازی قیمت‌ها تنها راه است؟

  20. چراغ سبز دولت به ارز آزاد؟!

  21. نظرات برگزیده مخاطبان الف: نقش شورای نگهبان در کاهش مشارکت مردم چیست؟/ زندانی‌شدن زیباکلام به ضرر نظام تمام شد

  22. صادق زیباکلام روانه زندان شد

  23. بزرگ‌نمایی مشکلات به ضرر کشور است

  24. راه سخت قالیباف/ پیشنهاد جالب شریعتمداری درباره واکنش به اسرائیل

  25. اعتراض بانوان به پوشش‌های نامناسب

آخرین عناوین