مشهد کجا تولد بگیریم؟ بهترین کافه‌های مشهد برای تولد

گزارش بازرگانی، 287981،   4030216017

قدمت کافی‌شاپ در ایران‌- به‌معنایی که امروز از آن سراغ داریم- به اواخر دهه هفتاد برمی‌گردد؛ زمانی که کافه‌های تنگ و کم‌نور کم‌کم در شهرهای بزرگ پا گرفتند و به پاتوق جوان‌ها تبدیل شدند. در این سی‌وچندسال، شکل‌وشمایل کافه‌ها و نقش‌شان در زندگی اجتماعی بسیار متفاوت شده‌است. کافه‌ها حالا دیگر صرفا جایی برای قرارهای عاشقانه و دوستانه نیستند و کارکردهای متنوعی پیدا کرده‌اند؛ صحنه نمایش برای تئاترهای کافه‌ای، محل کار برای فریلنسرها، سِن اجرا برای گروه‌های موسیقی تازه‌کار، محلی برای برگزاری جشن تولد و... که این آخری از پرطرفدارترین نقش‌های امروزی کافه‌هاست. اگر ساکن یا مسافر مشهد هستید و قصد دارید جشن تولد خاطره‌انگیزی در یکی از کافی‌شاپ‌های شهر داشته‌باشید، مقاله حاضر با معرفی کافه‌های مشهد برای تولد، به شما کمک خواهدکرد.

بهترین کافه‌های مشهد برای تولد

پیدا کردن کافه مناسب تولد در مشهد، کار آسانی نیست؛ از این‌حیث که تقریبا در هر کوچه‌پس‌کوچه‌ای می‌توانید کافی‌شاپی پیدا کنید که با کمال میل، برای‌تان میز تزیین کند و در غافلگیر کردن فرد متولد، همراه‌تان باشد. اگر در آینده نزدیک مسافر این شهر هستید و می‌خواهید فرد عزیزی را در روز تولدش غافلگیر کنید، پیشنهاد می‌کنیم همین الان ازطریق شماره تلفن‌هایی که در ادامه قرار داده‌ایم، با کافه مدنظرتان تماس بگیرید و برای موعد مقرر، رزروش کنید. نگران اقامت‌تان هم نباشید. با کلیک روی لینک رزرو هتل مشهد، می‌توانید براساس بودجه‌تان بهترین اقامتگاه را پیدا کنید. برای این‌که انتخاب‌تان راحت‌تر شود، فهرستی از بهترین کافه‌های مشهد را که برای برگزاری تولد می‌توانید روی آن‌ها حساب کنید، در ادامه می‌خوانید.

کافه باما، لوکیشن دنج برای مراسم تولد

«باما» به کافه تولد معروف است. شما می‌توانید برای برگزاری جشن تولد یا هر مراسم دیگری مثل سالگرد ازدواج، ولنتاین و... به انتخاب خودتان اتاق گل یا اتاق بادکنک این کافه دنج مشهد را انتخاب کنید. در پکیج اتاق تولد VIP باما، کیک تولد را مهمان کافه هستید. ساعت کاری این کافه از 8:00 تا 00:00 بامداد است.

آدرس: بولوار کوثر، کوثر شمالی 8

شماره تلفن: 09373304240

کافه صورتی ایده آل تولدهای دخترانه

کافه صورتی یا «پینکی‌روم»، جزو کافی‌شاپ‌های تازه‌تأسیس مشهد است که در مدتی کوتاه به یکی از لوکیشن‌های پرطرفدار برای جشن تولد تبدیل شده‌است. این کافه که در آن همه‌چیز از دکوراسیون گرفته تا خوردنی‌ها و نوشیدنی‌ها صورتی‌اند، برای تولدهای دخترانه گزینه خوبی است. پینکی‌روم درطول هفته از ساعت 10:00 تا 22:00 و روزهای جمعه از ساعت 17:00 تا 22:00 فعال است.

آدرس: بولوار جلال‌آل‌احمد، جلال 22، نبش سروش 22

شماره تلفن: 09008123420

کافه بیکری فلور

این‌روزها تعداد کافه‌ بیکری‌ها روزبه‌روز دارد در مشهد بیشتر می‌شود. این نوع کافه‌ها که انواع شیرینی را به‌صورت روزانه و تازه در محل خود کافه می‌پزند و با نوشیدنی سرو می‌کنند، بین کافه‌بازها جای خود را پیدا کرده‌اند. فلور، یکی از کافه‌بیکری‌های سرشناس مشهد است که می‌توانید جشن تولدتان را در اتاق VIP با تزیین مخصوصش برگزار کنید.

آدرس: بولوار هاشمیه، هاشمیه 18، حدفاصل صارمی 19 و تقاطع هاشمیه

شماره تلفن: 05138827657

کافه اسپیناس دارای اتاق VIP تولد

کافه «اسپیناس»، یکی از تخصصی‌ترین کافه‌های مشهد برای تولد است؛ اتاق VIP تولد همراه با دیزاین مخصوص و آتش‌بازی، ازجمله گزینه‌هایی است که می‌توانید برای برگزاری مراسم تولد به این کافه سفارش بدهید. ساعت کاری اسپیناس، 16:00 تا 00:00 بامداد است.

آدرس: بولوار وکیل‌آباد، بولوار دندان‌پزشکان، بین دندان‌پزشکان یک و سه

شماره تلفن: 09157782990

بهترین کافه ‌‎رستوران‌های مشهد برای تولد

اگر دل‌تان می‌خواهد غافلگیری جشن تولد را با یک وعده شام حسابی همراه کنید، کلی کافه رستوران برای تولد در مشهد وجود دارد که می‌توانید روی دیزاین تولدی خاص‌شان حساب باز کنید.

کافه ‌رستوران فرنو

«فرنو»، کافه‌رستورانی با تخصص برگزاری جشن تولد است که منوی کافی‌شاپی و فست‌فود ایتالیایی و آمریکایی متنوعی دارد. دو سالنVIP مجزای 13 و 40 نفره در فرنو، به مراسماتی ازجمله تولد اختصاص دارد که با امکانات دیزاین مخصوص و عکاسی از جشن‌ شما، همراه است. این کافه‌رستوران از ساعت 12:00 تا 01:00 بامداد فعالیت می‌کند.

آدرس: بولوار وکیل‌آباد، وکیل‌آباد 69

شماره تلفن: 05138666646

کافه‌رستوران ایونت

ایونت، کافه‌رستورانی با منوی وگان از صبحانه تا شام است و با پکیج‌های اختصاصی تولدش شناخته می‌شود؛ شامل آیتم‌هایی مثل دیزاین گل طبیعی، دیزاین گل خشک، نوشیدنی ولکام و... . ایونت هم‌چنین میزبان ورکشاپ‌های هنری گوناگون در مشهد است که آن را از بسیاری از کافه‎‌های شهر متمایز می‌کند.

آدرس: احمدآباد، بولوار رضا، بین رضای 31 و 33

شماره تلفن: 05138458844

کافه‌رستوران هالیدیز

کافه رستوران «هالیدیز»، با حیاطی بزرگ و چند سالن پذیرایی مجلل، یکی از گزینه‌های همیشگی در مشهد برای برگزاری مراسم تولد و هنر نوع جشن و ایونتی است. منوی کامل کافه شامل غذاهای ایرانی و فرنگی و تزیینات تولدی تخصصی‌اش شامل بادکنک‌آرایی و گل‌آرایی، از دلایل شهرتش است. هالیدیز، هر روز از ساعت 08:00 تا 00:00 بامداد فعالیت می‌کند.

آدرس: بولوار هاشمیه، چهارراه اول سمت راست

شماره تلفن: 09152044545

کافه‌رستوران نیوْ

«نیوْ»، کافه‌رستورانی در مشهد با تخصص در غذاهای فرنگی و فست‌فودی است که از وعده صبحانه (ساعت 08:00) تا شام (ساعت 00:00 بامداد) و در مراسمات خاص شما ازجمله جشن تولد، کنارتان است. نیو، علاوه‌بر فضای داخلی بزرگ، محوطه روباز وسیعی هم دارد و بسته به انتخاب شما، در هر قسمت از کافه که بخواهید، سفارش تزیین تولد دریافت می‌کند.

آدرس: بولوار سجاد، بین گویای 2 و 4

شماره تلفن: 09382123520

بهترین کافی‌شاپ‌های طرقبه برای تولد

اگر ترجیح می‌دهید جشن تولدِ کافه‌ای‌تان را در ییلاقات خوش‌وآب‌هوای اطراف مشهد برگزار کنید، کافی‌شاپ‌های طرقبه گزینه‌ای عالی به‌شمار می‌روند.

کافه آیتا

آیتا، یکی از کافه‌ رستوران‌های خوب طرقبه است که روف‌گاردن و منوی متنوعش شامل سفارش‌های کافه‌ای و غذاهای فست‌فودی و سنتی، آن را به یکی از اولویت‌های همیشگی مراسمات خانوادگی تبدیل کرده‌است. شما می‌توانید اتاق تشریفات کافه آیتا را برای جشن‌های تولدتان رزرو کنید و کار ثبت خاطرات مراسم‌تان را هم به عکاس حرفه‌ای این مجموعه بسپارید. روف‌گاردن و کافی‌شاپ از ساعت 14:00 تا 01:00 بامداد و رستوران‌ و فست‌فود از ساعت 18:00 تا 21:00 مشغول فعالیت‌اند. عکاس کافه هم در بازه زمانی 18:00 تا 21:00 حضور دارد.

آدرس: دوراهی طرقبه-شاندیز، بین امام رضای یک و سه

شماره تلفن: 09128509070

کافه ژوان همراه با اجرای موسیقی زنده

«ژوان»، با برنامه‌های ویژه‌ای مثل اجرای موسیقی زنده، پخش زنده فوتبال و بازی‌های رومیزی، به یکی از پاتوق‌های محبوب منطقه طرقبه تبدیل شده‌است. در این کافه، می‌توانید دیزاین ویژه جشن تولد سفارش بدهید و خیال‌تان بابت خوب برگزار شدن مراسم‌تان راحت باشد.

آدرس: طرقبه، خیابان امام رضا، بین امام‌رضای 21 و 23

شماره تلفن: 09120676921

کافه لاویستا

«لاویستا»، کافه‌رستورانی با منوی فرنگی است که به‌دلیل قرار داشتن در ارتفاع، جزو کافه‌های منحصربه‌فرد شهر به‌شمار می‌رود. این کافه با جایگاه VIP و سورپرایز تولد شامل آتش‌بازی و دیزاین، یکی از اولین گزینه‌های کسانی است که ترجیح می‌دهند جشن‌ها و مراسمات‌شان را در فضای خارج شهر برگزار کنند. ساعت کاری لاویستا، از 12:00 تا 01:00 بامداد است. فراموش نکنید که مسیر رسیدن به این کافه در روزهای آخر هفته یا تعطیلات ترافیک زیادی دارد.

آدرس: طرقبه، خیابان امام رضا، امام رضای 28 (بولوار ساحلی بند گلستان)

شماره تلفن: 09358692000

سخن آخر

مشهد، شهر خوردنی‌های گوناگون و متنوع است. خیابان‌های زیادی در این شهر پیدا می‌شود که سرتاسر با کافه و رستوران قُرُق شده‌اند. گرچه ساکنان و مسافران مشهد برای کافه‌نشینی و رستوران‌گردی به بهانه نیاز ندارند اما یکی از دلایلی که به رونق این فضاها کمک کرده‌، خدمات منحصربه‌فردشان در برگزاری مراسمات مختلف به‌ویژه جشن تولد است؛ بهانه‌ای برای یک دورهمی خاطره‌انگیز. در مقاله حاضر، با آماده کردن فهرستی از بهترین کافه‌های مشهد برای تلاش کرده‌ایم به سوال «کجا در مشهد تولد بگیریم؟» پاسخ بدهیم. اگر در آینده دور یا نزدیک قصد سفر به مشهد را دارید، در وب‌سایت یوتراوز می‌توانید بلیط قطار و هواپیما به مقصد این شهر را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه تهیه کنید.

تلگرامفیس‌بوکتوییترلینکدیننسخه‌ی متنی
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. این نامه دلسوزانه است؟!

  2. واکنش قوه قضائیه به شایعه ای درباره زیباکلام

  3. دفاع از جمهوریت یا دفاع از الیگارشی؟

  4. مقاومت بی‌مبنای طلافروشان در مقابل شفافیت/ دولت عدول نکند، مردم هم حمایت می‌کنند

  5. نامه روحانی به مردم ایران درباره دلایل رد صلاحیتش/ این دفاعیه‌ شخصی نیست، دفاع از جمهوریت نظام است

  6. امضای مردم گیلان پای طومار حمایت از طرح نور

  7. فردا دیر است...

  8. جریمه کشف حجاب ۴ و نیم میلیون تومان است

  9. نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب!

  10. محکومیت ساداتی‌نژاد به حبس/ روایت خاندوزی از کاهش تورم/ شانس قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم چقدر است؟

  11. حاج‌علی‌اکبری: گلایه‌ای از مجلس برای تصویب تعطیلی «شنبه‌ها» داریم

  12. انتقاد روزنامه اصولگرا از وزیر ارتباطات/ واکنش فرزین به انتشار اطلاعات مالی موسسه رائفی‌پور

  13. واکنش وزیر کشور به برخورد خشن برخی ماموران / نظر واعظی درباره نقاط ضعف و قوت دولت رئیسی

  14. واکنش روزنامه اصولگرا به زندانی‌شدن زیباکلام/ دستور اژه‌ای درباره پرونده چای دبش

  15. در آستانۀ سکولارشدنِ زیارت؟

  16. مأمور خاطی بازداشت شد

  17. ماجرای سفر عبدالحمید به ترکیه چیست؟

  18. فرش‌های سعدآباد کجاست؟

  19. آیا واقعاً آزادسازی قیمت‌ها تنها راه است؟

  20. چراغ سبز دولت به ارز آزاد؟!

  21. نظرات برگزیده مخاطبان الف: نقش شورای نگهبان در کاهش مشارکت مردم چیست؟/ زندانی‌شدن زیباکلام به ضرر نظام تمام شد

  22. صادق زیباکلام روانه زندان شد

  23. بزرگ‌نمایی مشکلات به ضرر کشور است

  24. راه سخت قالیباف/ پیشنهاد جالب شریعتمداری درباره واکنش به اسرائیل

  25. اعتراض بانوان به پوشش‌های نامناسب

آخرین عناوین