• دولت ایران کم‌ خرج‌ ترین دولت در حال‌ توسعه معرفی شد + جدول

    دولت ایران کم‌ خرج‌ ترین دولت در حال‌ توسعه معرفی شد + جدول

    صندوق بین المللی پول اعلام کرد دولت ایران در سال گذشته کم خرج ترین دولت در میان ۳۸ کشور در حال توسعه با درآمد متوسط بوده است .

  • بانک جهانی: دولت ایران دیجیتال تر از ۱۴۴ دولت جهان شد
  • دروغِ جدید صهیونیست ها علیه ایران

    دروغِ جدید صهیونیست ها علیه ایران

    ارتش رژیم صهیونیستی به تازگی در جدیدترین دروغ پردازی خود مدعی شده که به اسنادی دست یافته که نشان می دهند ایران در فاصله سال های ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۰، چیزی در حدود ۱۵۴ میلیون دلار به جنبش حماس کمک مالی کرده است !

  • مالیات ستانی دولت ایران کمتر از ۹۴ دولت جهان

    مالیات ستانی دولت ایران کمتر از ۹۴ دولت جهان

    بررسی وضعیت درآمد مالیاتی کشورهای جهان نشان می دهد دولت ایران جزو دولت هایی قرار دارد که کمترین عایدی را از این محل بدست می آورد.

  • پایان رویای آمریکا در منطقه

    پایگاه خبری مدرن دیپلماسی گزارش می دهد؛پایان رویای آمریکا در منطقه

    گروه جهان الف،

    پایگاه خبری مدرن دیپلماسی در گزارشی می نویسد: «عملکرد دولت آمریکا در منطقه خاورمیانه به قدری منفی بوده که اکنون بسیاری از دولت های ثروتمند عرب حاشیه خلیج فارس، قویا از موقعیت فرودستی که آمریکا به آن ها در قالب معادلات منطقه ای و بین المللی تحمیل کرده و می کند، خسته و سرخورده شده اند. آن ها سعی دارند به اولویت های ملی خود بپردازند و با شرکایی ارتباط بگیرند که به آن ها احترام می گذارند.»

  • بانک جهانی: کارآمدی دولت ایران بیشتر شد

    بانک جهانی: کارآمدی دولت ایران بیشتر شد

    بانک جهانی از بهبود وضعیت ۳ شاخص حکومتداری در ایران طی سال میلادی گذشته خبر داد.

  • رئیس‌جمهور: اختیار تصمیم‌گیری درباره منابع ارزی آزاد شده با دولت ایران است

    رئیس‌جمهور: اختیار تصمیم‌گیری درباره منابع ارزی آزاد شده با دولت ایران است

    رئیس جمهور، تعیین تکلیف منابع ارزی آزاد شده را در اختیار دولت ایران دانست و گفت: این پول متعلق به مردم و جمهوری اسلامی است و طبیعتا بر اساس تشخیص، در مورد نیازهایی که وجود دارد به مصرف خواهد رسید.

  • رئیس سازمان هواپیمایی: فرودگاه نجف ۵.۵ میلیون به ازای هر زائر از دولت ایران می‌گیرد!

    رئیس سازمان هواپیمایی: فرودگاه نجف ۵.۵ میلیون به ازای هر زائر از دولت ایران می‌گیرد!

    محمدی بخش، معاون وزیر و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به ازای هر زائر ۵.۵ میلیون تومان به فرودگاه نجف پرداخت می‌کنیم. هزینه ویلچر در فرودگاه‌های دنیا دریافت نمی‌شود اما این فرودگاه ۳۰ دلار دریافت می‌کند!

  • پیام های توافق اخیر ایران و آمریکا

    پیام های توافق اخیر ایران و آمریکا

    گروه جهان الف،

    «در مواجهه با زورگویان جهانی، جز با زبان اقتدار نمی توان منافع ملی را استیفا کرد. در این فضا، بارها و بارها وقوع تجربیات مختلف تاریخی نشان داده است که مسائلی نظیر حقوق و قوانین بین المللی نیز از دیدِ کشورهایی نظیر آمریکا و یا کشورهای اروپایی، صرفا اهرم هایی هستند که هر زمان بخواهند، از آن ها صرفا در راستای اهداف و منافع خود سواستفاده می کنند.»

  •  رویکرد دولت ایران تحریم ناپذیری است

    خاندوزی در جمع وزرای صندوق اوپک: رویکرد دولت ایران تحریم ناپذیری است

    وزیر اقتصاد با تاکید بر اینکه منابع ارزی کشورهای جنوب باید صرف قوی‌تر شدن کشورهای جنوب شود تاکید کرد: رویکرد دولت ایران تحریم ناپذیری با استفاده از ظرفیت‌های کشورهای همسایه و در حال توسعه آسیایی، آفریقایی و آمریکای لاتین است.

  • تحلیل "میدل ایست آی" از احیا قریب الوقوع روابط ایران و مصر

    تحلیل "میدل ایست آی" از احیا قریب الوقوع روابط ایران و مصر

    گروه جهان الف،

    پایگاه خبری میدل ایست آی در گزارشی می نویسد: «یکی از نکاتی که تهران هوشمندانه در بحث احیای روابط با مصر مد نظر دارد این است که رقبا و مخالفان ایران در سال های اخیر با محوریت مصر طرح های امنیتی را نظیر ایجاد ناتوی عربی، نشست نقب و دیگر ابتکارها مطرح ساخته اند و به نوعی به دنبال محاصره کردن ایران بوده اند. حال، بهبود روابط ایران با مصر تا حد زیادی می تواند سایه این قبیل تهدیدات را از ایران دور کند.»