• قمار بر روی آبروی رسانه جهانی؛ اعتبارزدایی از نام بزرگ به امید باور دروغ بزرگ

    قمار بر روی آبروی رسانه جهانی؛ اعتبارزدایی از نام بزرگ به امید باور دروغ بزرگ

    رسانه‌های فارسی‌زبان وابسته به کشور‌های مختلف که در پاییز سال ۱۴۰۱ و در هماوردی تمام عیار، هست و نیست خود را برای التهاب ایران و استمرار آشوب‌ها به میدان آورده و شکست سختی را متحمل شده بودند، حالا در عملیات جدید نقش پشتیبانی‌کننده را بر عهده دارند.

  • حقوق ۱۵ میلیون تومانی و شغل آبرومند در انتظار زباله گردان

    حقوق ۱۵ میلیون تومانی و شغل آبرومند در انتظار زباله گردان

    معاون بین الملل و حقوق بشر وزارت دادگستری گفت: بیش از ۵۰۰۰ مجوز شغل در سازمان مدیریت پسماند گرفته شده است تا افراد زباله گرد در این سازمان به سمت های راننده، آبیاری فضای سبز و غیره مشغول به کار بشوند و تا مرز ۱۵ میلیون تومان حقوق دریافت کنند.

  • واکنش ربیعی به ماجرای بازی با پرسپولیس؛ اجازه نمی‌دهم با آبروی خودم و بازیکنانم بازی شود!  

    واکنش ربیعی به ماجرای بازی با پرسپولیس؛ اجازه نمی‌دهم با آبروی خودم و بازیکنانم بازی شود!  

    سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌گوید در حالی که امکان پیروزی تیم ۱۰ نفره‌اش مقابل هوادار وجود داشته، اشتباه بازیکنان باتجربه آنها را اسیر خود کرده است.

  •  تصاویر خیره کننده از نمای تله کابین نمک آبرود
  • رژیم صهیونیستی؛ بی آبرو و ورشکسته!

    رژیم صهیونیستی؛ بی آبرو و ورشکسته!

    گروه جهان الف،

    حکم اخیر دیوان بین‌المللی دادگستری در حمایت از ملت فلسطین، تا حد زیادی همانگونه که پیشتر نیز نشریه "وال استریت ژورنال" گفته بود، ظرفیت های تازه ای را برای محکوم کردنِ بین المللی رژیم اشغالگر قدس و تشدید انزوای آن در عرصه جهانی ایجاد کرده است.

  • سالگرد یک آبروریزی بزرگ در آمریکا!

    سالگرد یک آبروریزی بزرگ در آمریکا!

    گروه جهان الف،

    بر اساس بند سوم اصلاحیه چهاردهم قانون اساسی آمریکا، فردی که به عنوان رئیس جمهور آمریکا سوگند یاد می کند، اگر در ایجاد شورش و آشوب در آمریکا نقش داشته باشد، بایستی از حضور مجدد در انتخابات ریاست جمهوری این کشور محروم شود.

  • سردار سلامی: سپاه برای حفظ عزت اسلام از مال، جان و آبروی خود هم عبور می‌کند  

    سردار سلامی: سپاه برای حفظ عزت اسلام از مال، جان و آبروی خود هم عبور می‌کند  

    ایسنا نوشت: فرمانده سپاه پاسداران گفت: سپاه بابی از ابواب جنات است، زیرا میدان جهاد می‌باشد و به تعبیر امام علی(ع) میدان جهاد بابی از ابواب جنت است که تنها به روی بندگان خاص خدا باز می‌شود. 

  • سیتیزن‌ها فینالیست جام باشگاه‌های جهان شدند / نمایش آبرومندانه نماینده آسیا مقابل شاگردان پپ

    سیتیزن‌ها فینالیست جام باشگاه‌های جهان شدند / نمایش آبرومندانه نماینده آسیا مقابل شاگردان پپ

    در دومین بازی از مرحله نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های جهان منچسترسیتی موفق شد با پیروزی مقابل اوراوا ردز راهی فینال شود.

  • ترس از آبرو، بایدن را به جان نتانیاهو انداخت

    ترس از آبرو، بایدن را به جان نتانیاهو انداخت

    رسانه‌های عبری و آمریکایی ضمن گزارش «تنش بی‌سابقه» در روابط تل‌آویو و واشنگتن، از فشار کاخ‌سفید بر بنیامین نتانیاهو برای «پایان دادن به جنگ زمینی غزه» خبر داده و دلیل آن را «از دست رفتن آبروی بایدن» توصیف کردند.

  • محکوم به آبروداری!

    محکوم به آبروداری!

    گروه جهان الف،

    نرخ تلفات غیرنظامیان فلسطینی در قالب جنگ غزه، از کلیه نرخ های مرتبط با تلفات غیرنظامیان در طی جنگ های بزرگ قرن بیستم میلادی نیز بیشتر بوده است. موضوعی که یک لکه ننگ بزرگ در پرونده سیاه اسرائیل و حامیان بین المللی آن است و به نظر می‌رسد دبیر کل سازمان ملل متحد مایل نیست وی و نهاد تحت امرش بیش از این به واسطه نسل کشی اسرائیل علیه فلسطینی ها، بی‌آبرو شوند و هزینه بپردازند.

  • آبروداری کنید لطفا !

    آبروداری کنید لطفا !

    علی زاده حسین، گروه سیاسی الف،
  • مهار آتش‌سوزی‌ جنگل‌ نمک آبرود شهرستان چالوس

    مهار آتش‌سوزی‌ جنگل‌ نمک آبرود شهرستان چالوس

    رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری چالوس با اشاره به وقوع حریق در مناطق جنگلی نمک‌آبرود این شهرستان گفت: آتش‌سوزی جنگل‌ نمک‌آبرود در مناطق «یال کول» و «واشمرد» این شهرستان بعد از حدود ۵ ساعت مهار شده است.

  • آبروی از دست رفته آمریکا !

    پایگاه خبری گلوبال تایمز گزارش می دهد؛آبروی از دست رفته آمریکا !

    پایگاه خبری گلوبال تایمز در گزارشی می نویسد: «اکنون اینکه شاهدیم آمریکا از حملات گسترده اسرائیل علیه نوار غزه و بمباران گسترده این منطقه حمایت می کند، تا حد زیادی آبروی واشنگتن را در سازمان ملل متحد برده است. »

  • روزی که آبروی آمریکا رفت

    روزی که آبروی آمریکا رفت

    تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ضربه بزرگی به آبرو و حیثیت این کشور بود؛ تصرف سفارتخانه آمریکا در ایران به سایر کشورها فهماند که این کشور جاسوس‌خانه دارد نه سفارتخانه. این واقعه، دست دشمن رو شد و به کشورهای جهان سوم جرات و جسارت داد که اگر آمریکا در کشور آن‌ها جاسوسی می‌کند، می‌توانند آن را تعطیل کنند.

  • حداد عادل: جنایات صهیونیست‌ها موجب بی آبرویی غرب شد

    حداد عادل: جنایات صهیونیست‌ها موجب بی آبرویی غرب شد

    رئیس شورای ائتلاف گفت: همه اتفاقات و جنایاتی که اسرائیل رقم زد باعث بی آبرویی غرب و بی رونقی بازار غرب گرایان در همه کشورهای اسلامی می‌شود.

  • آبروریزی آلمانی‌ها در خانه

    آبروریزی آلمانی‌ها در خانه

    ژاپن در دیداری دوستانه به مصاف آلمان رفت و با نتیجه چهار بر یک به پیروزی رسید.تا قبل از جام جهانی ۲۰۲۲، ژاپن هرگز آلمان را در تاریخ مسابقات بین‌المللی شکست نداده بود./تسنیم

  • غضنفرآبادی: لایحه عفاف و حجاب اعتبار، حیثیت و آبروی مجلس یازدهم است

    غضنفرآبادی: لایحه عفاف و حجاب اعتبار، حیثیت و آبروی مجلس یازدهم است

    رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی گفت: لایحه حمایت از فرهنگ حجاب و عفاف، اعتبار، حیثیت و آبرویی برای این مجلس است و هرچه زودتر مجلس این لایحه را به تصویب برساند بر حیثیت خود افزوده است.

  • نگذاریم با آبروی افراد در فضای مجازی بازی شود

    نگذاریم با آبروی افراد در فضای مجازی بازی شود

    نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه در مورد مطلبی که به آن علم ندارند قلم نزنند، گفت: مواردی که با تذکر خصوصی برطرف می‌شود را به فضای مجازی نکشانیم و آبروی افراد را تحت‌ شعاع قرار ندهیم.

  • بی‌آبرویی اپوزوسیون | واکنش پلیس لندن را ببینید

    بی‌آبرویی اپوزوسیون | واکنش پلیس لندن را ببینید

    روایت یک رفتار عجیب دیگر براندازها در خارج از کشور دیگر خیلی تعجب برانگیز نیست، در پاییز ۱۴۰۱ هم رفتارهای خشونت آمیز آنها در فرانسه و انگلیس باعث بازداشت شدن‌شان شده بود. حالا و در جدیدترین تجمع عجیبشان در انگلیس وانمود می‌کنند در اعتصاب هستند و حالشان بدشده، حقیقتا تعجب را می‌شود در چهره و رفتار پلیس لندن دید.