نگاهی به بهترین هتل های شمال کشور

گزارش بازرگانی، 282131،   4030201029

خطه شمالی ایران یکی از مناطق این سرزمین پهناور است که به‌واسطه طبیعت بکر جنگل و دریا در تمامی فصل‌های سال چه گرم چه بارانی از هر سیلقه‌ای طرفداران خود را دارد. از میان مناطق پرتردد این خطه سبز، چالوس و بابلسر مناطقی هستند که همواره در تمامی تعطیلات رسمی ایران مملو از جمعیت‌هایی است که برای تنفس هوای تمیز و دل‌‌پذیر به این مناطق سفر می‌کنند. یکی از مزیت‌های مثبت سفر به این مناطق وجود تعداد زیاد اقامتگاه‌های لوکس و مجهزی است که حتی در شلوغ‌ترین روزهای سال، اقامتی راحت و بدون دغدغه را برای مسافران به ارمغان می‌آورند.

در ادامه این مطلب با تعدادی از مهم‌ترین هتل‌های شمال آشنا می‌شوید. تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

هتل میزبان بابلسر

اگر برای اقامت در بابلسر به دنبال یک اقامتگاه لوکس و مدرن هستید نباید نگران باشید، زیرا که هتل میزبان بابلسر هر آن‌‌چه که شما در سفرتان برای اقامت به آن نیاز دارید را یک‌‌جا در اختیار شما قرار می‌دهد. هتل میزبان یک ساختمان 13 طبقه در نوار ساحلی ایران منطقه بابلسر است که در سال 1399 افتتاح شده است.

موقعیت جغرافیایی این هتل که در سه کیلومتری بابلسر واقع شده است به‌گونه‌ای است که در فاصله هشت دقیقه‌ای تا سواحل زیبای دریای خزر قرار دارد. علاوه بر این، با اقامت در این هتل شما دسترسی راحتی به برخی نقاط تفریحی و خدماتی شهری بابلسر دارید. از جمله این اماکن مهم پل فلزی، بازار روز بابلسر، رستوران کشتی بابلسر، بابل رود، باغ وحش، پارک و اسکله قایقرانی و فرودگاه هستند.

اتاق‌های هتل میزبان بابلسر

هتل میزبان یکی از هتل‌های پنج ستاره نو ساخت خطه شمال است که در 13 طبقه با 166 واحد اقامتی لوکس و بسیار مجلل ساخته شده است. از ویژگی‌های اقامت در این اتاق‌ها داشتن چشم‌انداز بی‌نظیری از شالیزارهای شمال، دریا و ساحل، رودخانه، کوچه، خیابان، محوطه هتل و دشت‌های سرسبز شمال است.

واحدهای اقامتی این هتل نه‌تنها دارای منظره‌های متنوعی هستند، بلکه از لوکس‌ترین وسایل امکانات رفاهی امروزی نیز تجهیز شده‌اند. از جمله این امکانات IPTV، یخچال و مبلمان مجلل و شیک، اینترنت رایگان، سیستم اطفاء حریق، سیستم تهویه مطبوع در اتاق، آب رایگان و چای‌ساز، صندوق امانات، روم سرویس و صبحانه، سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب فصل را می‌توان نام برد. یکی از ویژگی‌های اقامت در سوئیت‌های مجلل این هتل، تدارک شرایط ویژه پخت وپز در محل اقامت مهمانان است.

امکانات تفریحی و خدماتی هتل میزبان بابلسر

این هتل زیبا و لوکس برای آن‌‌که مهمانان خود در محیط هتل احساس راحتی و آرامش داشته باشند، امکانات دیگری مانند یک مجموعه آبی پیشرفته (سونا، جکوزی، استخر، اتاق ماساژ)، فضای سبز، پارک کودک، وسایل بدنسازی، زمین تنیس، زمین ورزشی، سالن بیلیارد، شبکه پخش فیلم و گشت نیم‌روزی را آماده و در اختیار آن‌‌ها قرار می‌دهد.

از دیگر خدمات رفاهی این هتل که به عنوان یک میزبان پنج ستاره برای مهمانان خود مهیا کرده است می‌توان به ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، پذیرش 24 ساعته، خدمات نگهداری کودک، بیدارباش و خانه‎‌داری، خدمات پزشکی و تهیه بلیط و بسیار خدمات دیگر اشاره کرد.

هتل هایت چالوس

اگر برای سفرتان به خطه سرسبز شمال و اقامت موقتتان در چالوس به دنبال یک هتل مجلل می‌گردید یکی از بهترین گزینه‌های انتخابی برای شما هتلل مجلل پنج ستاره هایت است. این هتل در تاریخ 1355 در یکی از منحصربه‌فردترین نقاط شمالی ایران، چالوس، مرز میانی جنگل‌های کهن هیرکانی و دریای خزر افتتاح شده است.

این هتل مجلل که زمینی به مساحت 13 هکتار را به خود اختصاص داده است، دارای 5 طبقه با 163 باب اتاق و سوئیت‌های بسیار مجلل است. هتل هایت چالوس علی‌رغم قدمت بالای آن از لحاظ کیفیت خدمات و زیبایی که دارد در میان سایر هتل‌های هم رده خود بی‌همتا است.

اتاق‌های هتل هایت چالوس

شما با اقامت در اتاق‌های این هتل حس تازگی و طراوت را کاملا احساس می‌کنید، زیرا پنجره این اتاق‌ها از یک سمت به سوی جنگل‌های هیرکانی، از سمت دیگر به سوی دریای خزر گشوده می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این اتاق‌ها مجهز بودن آن‌‌ها به امکانات رفاهی چون صبحانه و روم سرویس، یخچال و تلویزیون، IPTV و شبکه پخش فیلم، آب رایگان و چای‌ساز، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات و امکانات رفاهی مدرن هستند.

نه‌تنها اتاق‌های این هتل به امکانات رفاهی مدرن و لوکس تجهیز شده‌اند، بلکه در ساختمان این هتل امکانات و خدمات رفاهی دیگری مانند مجموعه آبی سونا و جکوزی، رستوران و کافی‌شاپ، پارکینگ، سالن بیلیارد بازی ویدئویی، لاندری و خدمات باربری، اتاق چمدان و ... قابل دسترس برای عموم مهمانان است.

هتل ونوس پلاس چالوس

یکی دیگر از اقامتگاه‌های چالوس که در منطقه شهرک توریستی نمک آبرود قرار دارد، هتل ونوس پلاس است که از سال 1396 آغاز به کار کرده است. این هتل پنج ستاره در 10 طبقه لوکس و مدرن با 154 باب واحد اقامتی در دل طبیعت سرسبز جنگل‌های هیرکانی شمال بنا شده است.

این هتل پنج ستاره که یکی از لوکس‌ترین هتل‌های شمال محسوب می‌شود، زمان اقامت در آن می‌تواند یکی از رویایی‌ترین روزهای هر شخصی را رقم بزند. یکی از مزایای اقامت در آن، دسترسی راحت به مراکز خرید، رستوران‌ها و مناطق گردشگردی این منطقه است.

اتاق‌های هتل ونوس پلاس

این هتل پنج ستاره به دلیل این‌‌که در قلب یک محیط جنگلی بنا شده است از چشم‌انداز بی‌نظیر کوه‌های پوشیده از درخت و مه، دریا و محوطه سرسبز هتل برخوردار است که می‌توانند هر بیننده‌ای را به وجد آورند. علاوه بر منظره بی‌نظیر این واحدهای اقامتی، تمامی آن‌‌ها از امکانات لوکس زیادی برای یک زندگی مفرح و راحت مجهز شده‌اند.

از جمله این امکانات می‌توان صبحانه و آب رایگان، روم سرویس، سیستم گرمایشی و سرمایشی، بالکن، اینترنت و تلویزوین، سیستم تهویه مطبوع در اتاق، چای‌ساز و یخچال، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در اتاق و امکانات بی‌شمار دیگری را نام برد.

امکانات تفریحی و رفاهی عمومی هتل ونوس پلاس

یکی دیگر از ویژگی‌های ارزنده این هتل مجهز بودن آن به امکانات رفاهی مانند سونا، جکوزی، استخر، سالن بیلیارد، پارکینگ، سالن ورزشی، وسایل بدنسازی، لاندری، رستوران، کافی‌شاپ و چایخانه سنتی، خدمات بیدارباش، خانه‌داری و باربری، گیم نت، اتاق چمدان و امکانات متعدد دیگری است.

چگونه به بهترین هتل‌های شمال دسترسی داشته باشیم؟

اکنون که با سه مورد از زیباترین و مجلل‌ترین هتل‌های اقامتی در نواحی ساحلی شمال ایران آشنا شده‌اید، زمان آن رسیده که با یکی از بهترین روش‌های رزرو هتل در ایران و شمال آشنا شوید. اسنپ تریپ یک مجموعه است که علاوه بر این‌‌که امکان مقایسه همزمان امکانات و قیمت‌های بهترین هتل‌های شمال را برای شما فراهم کرده، شرایط رزرو آسان اینترنتی را نیز برای شما نیز مهیا کرده است.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. من عجله ندارم!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. اصلاح‌طلبان مقابل «نصیری» سکوت نکنند

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  7. قحطی مانتوی بلند و دکمه‌دار در تهران!

  8. نیش و کنایه های «بومرنگی» روحانی!

  9. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  10. حقوق کارکنان وزارت کشور ترمیم می‌شود

  11. دور باطلی که تمامی ندارد!

  12. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  13. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  14. حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد

  15. برای این عکس شما تیتر بزنید

  16. تضادی عجیب و پر ابهام!

  17. دو ناوشکن آمریکایی در دریایی سرخ شکار شدند

  18. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  19. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  20. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  21. سردار رادان: عده ای تلاش می کنند مردم قانونگریز شوند

  22. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  23. سقوط در آغوش پهلوی!

  24. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  25. نجات معجزه آسا از وسط سیل توسط لودر و راننده ماهر

آخرین عناوین