فلزات رنگین، ارائه دهنده ورق‌های استیل دکوراتیو با طرح‌ها و رنگ‌هایِ روز دنیا

گزارش بازرگانی، 270745،   4021219016

ورق استیل دکوراتیو که با نام ورق استنلس استیل دکوراتیو هم شناخته می شود، از آلیاژ استیلی ساخته شده که بر پایه و اساس آهن است. بیشترین کاربردهای این مدل از ورق در بخش دکوراسیون و دیزاین داخلی ساختمان ها، حوزه های هنری و برخی از حوزه های صنعتی است. دلیل نامگذاری این ورقه ها نیز کاربرد آن ها در حوزه دکوراتیو است

ورق استیل دکوراتیو

ورق استیل دکوراتیو که با نام ورق استنلس استیل دکوراتیو هم شناخته می شود، از آلیاژ استیلی ساخته شده که بر پایه و اساس آهن است. بیشترین کاربردهای این مدل از ورق در بخش دکوراسیون و دیزاین داخلی ساختمان ها، حوزه های هنری و برخی از حوزه های صنعتی است. دلیل نامگذاری این ورقه ها نیز کاربرد آن ها در حوزه دکوراتیو است. فلزات رنگین مطالب بیشتر و تکمیلی تری را برای شما آماده کرده است که بتوانید به خوبی این فلزات را بشناسید و آن ها را در موقعیت های درست استفاده کنید.

ویژگی های ورق استیل دکوراتیو

ورق استیل 304

ورق های دکوراتیو یک سری ویژگی های مشخص دارند که سبب می شود استفاده از آن ها در محیط های خاصی بیشتر شود. در اینجا می خواهیم مهم ترین ویژگی های این ورقه ها را توضیح دهیم تا شما هم بتوانید با آن اشناتر شوید.

  • غیر مغناطیسی

اولین موردی که باید حتما در نظر داشته باشید مربوط به ویژگی غیر مغناطیسی بودن انواع ورق استیل دکوراتیو است. این مدل از ورقه ها کاملا غیر مغناطیسی بوده و به آهن ربا نمی چسبند. در مواردی که نیاز است سازه ها به آهنربا نچسبند می توان از این محصول استفاده کرد.

  • ضد زنگ و ضد خوردگی

ورقه های استیل و به خصوص ورق استیل دکوراتیو کاملا ضد زنگ زدگی و ضد خوردگی هستند. ضد زنگ بودن ورق باعث می شود تا بتوانید در محیط های مختلف شرجی و مکان هایی که در معرض بارش باران و... هستند به خوبی از این ورقه ها استفاده کنید. به طور مثال استفاده از ورقه های دکوراتیو در طراحی بیرونی ساختمان ها دقیقا به همین دلیل است.

  • ظرافت بالا

ظرافتی که در انواع ورق استیل دکوراتیو وجود دارد، باعث می شود تا ساختار این محصولات بسیار دقیق و جذاب شده و بتوان از آن ها در معماری و طراحی داخلی و خارجی استفاده نمود.

  • تنوع زیاد

تنوعی که در رنگ و مدل های ورق های دکوراتیو دیده می شود، به دلیل استفاده های زیاد از آن ها در موقعیت های مختلف است. مسلما رنگ های مختلف می توانند برای مکان ها و سازه های گوناگونی استفاده شوند. از طرفی این ورقه ها قابلیت رنگ شدن نیز دارند. همین مسئله سبب می شود تا بتوانید هر رنگی که دوست دارید را بر روی این ورقه ها بزنید.

  • قابلیت خم کاری

نکته بعدی قابلیت خم کاری است که ورقه های استیل دارند. خم کاری می تواند باعث شود که به راحتی ورق استیل دکوراتیو را به شکل هایی که دوست دارید تغییر دهید و از طریق این روش می توانید به خوبی سازه هایی که دوست دارید را بسازید.

انواع ورق استیل دکوراتیو

ورق استیل دکوراتیو را به شیوه های مختلفی می توانیم طبقه بندی کنیم. طبقه بندی اول ورقه ها از نظر شکل ظاهری است که به دو دسته ورق های مات و ورق های دکوراتیو براق تقسیم می شوند.

مدل تقسیم بندی بعدی انواع ورق استیل دکوراتیو مربوط به نوع برشی است که به ورقه ها زده می شود. انواع برش های رول، شیت و فابریک می توانند مدل های مختلفی باشند که وجود دارند. اندازه ها و سایزهای مختلف و همچنین مربع یا مستطیل بودن ورقه استیل دکوراتیو نیز مورد مهم بعدی است که در تولید این دسته از محصولات اهمیت دارد. رنگ های متنوع طلایی، دودی، نقره ای و مسی هم از جمله دیگر مواردی هستند که می توانند در تقسیم بندی این ورقه ها اهمیت داشته باشند.

علل استفاده از گرید های مختلف در ورق استیل دکوراتیو

ورق‌های استیل دکوراتیو در گریدهای مختلفی تولید می‌شوند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. انتخاب گرید مناسب برای ورق استیل دکوراتیو به عوامل مختلفی از جمله کاربرد، شرایط محیطی و بودجه شما بستگی دارد.

در اینجا به برخی از علل استفاده از گریدهای مختلف در ورق استیل دکوراتیو اشاره می‌کنیم:

1. مقاومت در برابر خوردگی:

    • ورق استیل 304: این رایج‌ترین نوع ورق استیل است و به دلیل مقاومت در برابر خوردگی و شکل‌پذیری خوب، انتخابی محبوب برای ورق‌های استیل دکوراتیو است.
    • ورق استیل 316: این نوع ورق استیل نسبت به ورق استیل 304 مقاومت در برابر خوردگی بهتری دارد و در کاربردهایی که قرار گرفتن در معرض نمک یا سایر مواد خورنده وجود دارد، انتخاب خوبی است.
    • ورق استیل 430: این نوع ورق استیل از دو نوع دیگر ورق استیل ارزان‌تر است، اما مقاومت در برابر خوردگی آن نیز کمتر است. برای کاربردهای داخلی که قرار گرفتن در معرض عناصر وجود ندارد، انتخاب خوبی است.

2. شکل‌پذیری:

    • ورق استیل 304: این نوع ورق استیل به دلیل شکل‌پذیری خوب، برای ورق‌های استیل دکوراتیو که نیاز به خم شدن یا کشش دارند، انتخاب خوبی است.
    • ورق استیل 316: این نوع ورق استیل به دلیل سختی بیشتر، شکل‌پذیری آن از ورق استیل 304 کمتر است.
    • ورق استیل 430: این نوع ورق استیل به دلیل سختی بیشتر، شکل‌پذیری آن از ورق استیل 304 و 316 کمتر است.

3. قیمت:

    • ورق استیل 304: این نوع ورق استیل از دو نوع دیگر ورق استیل گران‌تر است.
    • ورق استیل 316: این نوع ورق استیل از ورق استیل 304 گران‌تر است، اما به دلیل مقاومت در برابر خوردگی بیشتر، می‌تواند در درازمدت مقرون به صرفه‌تر باشد.
    • ورق استیل 430: این نوع ورق استیل ارزان‌ترین نوع ورق استیل است.

4. زیبایی:

    • ورق استیل 304: این نوع ورق استیل دارای سطحی براق و صاف است.
    • ورق استیل 316: این نوع ورق استیل دارای سطحی مشابه ورق استیل 304 است.
    • ورق استیل 430: این نوع ورق استیل دارای سطحی مات‌تر از ورق استیل 304 و 316 است.

5. کاربرد:

    • ورق استیل 304: این نوع ورق استیل برای طیف وسیعی از کاربردها از جمله پله‌ها، پیشخوان‌ها، دیوارپوش‌ها و سقف‌ها مناسب است.
    • ورق استیل 316: این نوع ورق استیل برای کاربردهایی که نیاز به مقاومت در برابر خوردگی بیشتر است، مانند تجهیزات آشپزخانه و حمام، مناسب است.
    • ورق استیل 430: این نوع ورق استیل برای کاربردهای داخلی که نیاز به مقاومت در برابر خوردگی بالا نیست، مانند مبلمان و دکوراسیون، مناسب است.

در نهایت، انتخاب گرید مناسب برای ورق استیل دکوراتیو به عوامل مختلفی بستگی دارد. مهم است که قبل از انتخاب گرید، نیازها و بودجه خود را به طور کامل در نظر بگیرید.

علاوه بر موارد ذکر شده، عوامل دیگری نیز می‌توانند در انتخاب گرید ورق استیل دکوراتیو نقش داشته باشند، مانند:

    • مقاومت در برابر حرارت: اگر ورق استیل دکوراتیو در معرض گرمای زیاد قرار می‌گیرد، باید از گریدی استفاده کنید که مقاومت در برابر حرارت بالایی داشته باشد.
    • مقاومت در برابر سایش: اگر ورق استیل دکوراتیو در معرض سایش قرار می‌گیرد، باید از گریدی استفاده کنید که مقاومت در برابر سایش بالایی داشته باشد.
    • قابلیت جوشکاری: اگر نیاز به جوشکاری ورق استیل دکوراتیو دارید، باید از گریدی استفاده کنید که قابلیت جوشکاری خوبی داشته باشد.

با توجه به تنوع گریدهای ورق استیل دکوراتیو، مهم است که با یک متخصص مشورت کنید تا بتوانید گرید مناسب برای نیازهای خود را انتخاب کنید.

مولفه های مهم در خرید ورق استیل دکوراتیو

چه مولفه های مهمی در خرید ورق استیل دکوراتیو وجود دارد که باید حتما آن ها را بشناسید و در زمان خرید به آن ها توجه کنید؟ در اینجا می خواهیم مهم ترین گزینه ها و مواردی که وجود دارند را نام ببریم.

  • ضخامت ورق

یکی از مولفه های بسیار تاثیرگذار مربوط به ضخامت ورق ها است. ضخامت معمولا چیزی بین 0.1 تا 1.5 میلی متر است و هر کدام از آن ها می توانند با توجه به نوع کاربردی که برایشان در نظر گرفته می شود، انتخاب شوند. ضخامت های مختلف ورق ها دارای قیمت های مختلفی نیز هستند.

  • طرح و رنگ

حتی طرح و رنگی که برای ورقه ها انتخاب می شود هم بسیار اهمیت دارد و در قیمت نهایی موثر است.

  • آلیاژ

آلیاژ به عناصری اطلاق می شود که در یک ورق استیل وجود دارد. آلیاژ یا گرید از جمله مهم ترین نکات و مواردی است که در زمان خرید باید مورد توجه قرار گیرد. گرید 304 که از آن برای ساخت ورق استیل دکوراتیو استفاده می شود، یکی از بهترین گریدها و البته مقرون به صرفه ترین موارد است.

خرید ورق استیل دکوراتیو

اگر به دنبال خرید ورق استیل دکوراتیو هستید، نکات مطرح شده در خصوص این ورقه ها را به درستی بررسی کنید و سپس خرید خود را انجام دهید. در اینجا به صورت تیتروار به این نکات و موارد اشاره خواهیم کرد تا شما هم به خوبی بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید و مناسب ترین خرید را انجام دهید.

  • پیدا کردن شرکت معتبر

در اولین گام حتما شرکت مناسب و معتبری را پیدا کنید. در شرکت های معتبر می توانید محصولات و سازه های باکیفیت و قیمت مناسب را پیدا کنید. اگر بتوانید شرکت خوبی را برای خرید انتخاب کنید هم در مراحل خرید و هم در انتخاب ورق استیل دکوراتیو و دیگر محصولات مشکلی نخواهید داشت.

  • کسب اطلاعات دقیق

حتما پیش از خرید ورق استیل دکوراتیو و یا هر نوع شیت استیل دیگری، سعی کنید تا اطلاعات خودتان را تکمیل کنید. تکمیل کردن اطلاعات هم از طریق وبسایت شرکت فلزات رنگین و دیگر وبسایت ها امکان پذیر است. از طرفی نیز می توانید از راه تماس تلفنی با کارشناسان فروش شرکت، اطلاعات جامع تر و تکمیلی تری را به دست بیاورید. آدرس دقیق وبسایت شرکت ما www.felez.co و شماره تلفن شرکت نیز 02133915222 است. بنابراین می توانید در ساعت های اداری تماس گرفته و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

  • بررسی دقیق قیمت ها و تعرفه ها

قیمت ها و تعرفه هایی که برای محصولات یک شرکت اعلام می شود، می تواند بسیار اهمیت داشته باشد. در وهله اول لازم است که حتما بر روی قیمت ها و تعرفه ها تحقیقات لازم را انجام دهید تا بتوانید بهترین نتایج را دریافت کنید. شرکت فلزات رنگین مسلما بهترین قیمت ها را برای باکیفیت ترین محصولات می تواند ارائه کند.

images_1708519229_65d5ef3db0f55.png

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  9. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  10. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  14. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  15. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  18. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  19. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  20. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  21. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  22. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. احتمال دارد دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد

آخرین عناوین