کدام شرکت های هواپیمایی مسیر کیش تهران را پوشش می دهند؟

گزارش بازرگانی، 242878،   4021006047

مسیر تهران کیش یکی از مسیرهای پرطرفدار در خطوط هوایی ایران است که شما برای تهیه هواپیما بلیط کیش تهران و اطلاع از قیمت بلیط هواپیما، قبل از سفر خود باید اقدام کرده و تمام امور تهیه بلیط و رزرو هتل را زودتر از موعد انجام دهید. جزیره کیش یکی از مقاصد گردشگری است که در تمام فصول سال خصوصا فصل‌های پاییز و زمستان مسافران بی‌شماری دارد. این جزیره تفریحات متعدد و متنوعی دارد که نادیده گرفتن آن‌ها ممکن نیست. البته تمام سفرها به سمت جزیره کیش تفریحی نیستند و سالانه سفرهای کاری و تجاری متعددی به سمت این جزیره انجام می‌شود. بر همین اساس می‌توان گفت جزیره کیش یکی از قطب‌های اقتصادی ایران هم محسوب می‌شود.

ایرلاین‌های مختلف مقیم در کیش

همان‌طور که گفتیم جزیره کیش پروازهای گوناگونی دارد. بر همین اساس ایرلاین‌های مختلف و متعددی به این جزیره رفت‌وآمد می‌کنند. در ادامه این مطلب ایرلاین‌هایی که پروازهای این جزیره را انجام می‌دهند به شما معرفی خواهیم کرد.

  • شرکت هواپیمایی کیش ایر

اولین ایرلاینی که قصد معرفی آن را داریم کیش ایر است. انجمن بین‌المللی حمل و نقل هوایی یاتا بوده و تمام ایرلاین‌هایی که عضو این انجمن هستند باید سطح خدمات ارائه شده خود برای مسافران را در سطح خدمات بین‌المللی ارتقا دهند. ضمن اینکه ناوگان هوایی آن‌ها باید مرتباً به‌روزرسانی شود. تمرکز اصلی و هدف ایرلاین کیش ایر در خدمت رسانی فرودگاه بین‌المللی جزیره کیش و فرودگاه مهرآباد شهر تهران بوده و قطب دوم آن نیز در فرودگاه بین المللی مشهد یعنی فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مستقر شده است.

بیشتر پروازهایی که توسط این ایرلاین انجام می‌شود در مسیر تهران کیش و برعکس بوده ضمن اینکه مسیرهای رفت و برگشت مشهد کیش نیز توسط این ایرلاین انجام می‌شود. شهرهای شیراز، کیش، تهران، دبی و اصفهان کانون‌های اصلی و مقر ایرلاین کیش ایر هستند و جالب است بدانید که بیشتر پرواز این ایرلاین به سمت این مقصدها انجام می‌شود.

  • شرکت هواپیمایی ایران ایر

دومین ایرلاین معروفی که رفت‌و‌آمد زیادی به جزیره کیش داشته و از خوشنام‌ترین‌ها و قدیمی‌ترین ایرلاین‌ها به حساب می‌آید ایران ایر است. قبل از اطلاع از قیمت بلیط توصیه می‌کنیم که ایرلاین معتبر خود را برای سفر مشخص کنید. ایرلاین ایران ایر پروازهای داخلی و خارجی فراوانی دارد و یکی از خوشنام‌ترین ایرلاین‌ها به حساب می‌آید. سابقه طولانی و البته نام خوش این ایرلاین سبب شده که افراد زیادی آن را برای سفرهای داخلی و خارجی خود انتخاب کنند. خصوصاً که ایرلاین ایران ایر مسیرهای پروازهای داخلی را پوشش داده و با خدمات ویژه‌ای که دارد از مسافران خود به‌خوبی پذیرایی می‌کند. مسیر جزیره کیش یکی از راه‌ها و مسیرهای پرتردد و پرتقاضا از طرف مسافران با پروازهای ایرلاین ایران ایر است. ایران ایر در بیشتر روزهای هفته یا به عبارتی در تمام روزهای هفته به سمت جزیره کیش از بیشتر استان‌های ایران خصوصاً تهران پرواز دارد.

  • شرکت هواپیمایی ماهان ایر

ایرلاین بعدی که قصد داریم آن را به شما معرفی کنیم ایرلاین ماهان ایر است که یک شرکت خصوصی بوده و در سال ۱۳۷۱ فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است. پروازهای ماهان ایر در ابتدا با پروازهای داخلی شروع شد. بعد از آن ناوگان هوایی این ایر لاین توسعه پیدا کرد و در مسیرهای خارجی مانند دبی و ترکیه نیز خطوط هوایی خود را راه اندازی کرد. مسیر هوایی تهران کیش و بالعکس از جمله مهم‌ترین و اصلی‌ترین خطوط هوایی است که ماهان ایر آن را پوشش می‌دهد. بد نیست بدانید که این ایرلاین از جمله پرطرفدارترین و همین‌طور محبوب‌ترین ایرلاین‌های داخل ایران به حساب می‌آید.

  • شرکت هواپیمایی زاگرس

شرکت هواپیمایی زاگرس هم از جمله شرکت‌هایی است که در جزیره کیش رفت‌و‌آمد داشته و خدمات خود را به‌خوبی ارائه می‌دهد. این شرکت در منطقه اروند فعال بوده و با دو هواپیمای توپولوف فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. در سال ۱۳۸۷ این شرکت اولین پرواز خارجی خود را انجام داد و از شهر تهران به دمشق حرکت کرد. این ایرلاین در سال‌های اخیر ناوگان مسافربری خود را گسترش داده و به خوبی توانسته مسیرهای مختلف و متنوعی در سطح کشور را پوشش دهد. مسیر کیش تهران و بالعکس از جمله خطوط شلوغ و پرتردد در این ایرلاین است که در تمام روزهای یک هفته با بیشتر از ۵ سرویس و ساعات مختلف و متنوع پروازی به مسافران و گردشگران خدمت رسانی می‌کند.

  • شرکت هواپیمایی کاسپین

آخرین شرکت هواپیمایی که ما آن را به شما معرفی خواهیم کرد شرکت هواپیمایی کاسپین است. این شرکت در سال ۱۳۷۲ فعالیت رسمی خود را در فرودگاه مهرآباد آغاز کرد. شرکت کاسپین هر هفته تقریبا بیشتر از ۳۰۰ پرواز داخلی و همین‌طور بیشتر از ۳۰ پرواز خارجی دارد و از سایر شرکت‌های هواپیمایی فعال در مسیر کیش به سمت شهر تهران اقتصادی‌تر بوده و هزینه‌های کمتری را دریافت می‌کند. همچنین این شرکت در برخی از روزهای هفته تخفیف‌های ویژه‌ای را اعمال کرده که با استفاده از آن‌ها می‌توانید بلیط مسیر کیش را بسیار ارزان‌تر تهیه کنید.

کلاس‌های پروازی مسیر کیش

بد نیست بدانید که پرواز کیش توسط شرکت‌های هواپیمایی در دو کلاس ارائه می‌شود. کلاس اقتصادی یا اکونومی که پرفروش‌ترین بلیط‌های پرواز به کیش را دارد و در سفرهای داخلی زیاد از آن استفاده می‌شود. ضمن اینکه بیشتر ایرلاین‌ها که پرواز کیش را ارائه می‌کنند با کلاس اکونومی خدمات خود را ارائه خواهند کرد.

همینطور کلاس بیزنس یا تجاری که کیش ایر در مسیر رفت و برگشت خود میان تهران و کیش آن را ارائه می‌کند. اما قیمت آن نسبت به کلاس اقتصادی تقریبا بالاتر است. کلاس بیزنس سرعت بیشتر و بالاتری در فرایند سوار شدن به هواپیما داشته و چون بعد از مسافران فرست کلاس است، تاخیر کمتری را برای مسافران این کلاس به همراه دارد. ضمن اینکه کلاس بیزینس صندلی‌های راحت‌تری داشته و فاصله برای استراحت میان صندلی‌ها برای مسافران بیشتر است. تفاوت‌های این دو کلاس در پروازهای طولانی بیشتر مشهود است.



ایرلاین‌ها و پروازهای مداوم به سمت کیش

در این مطلب از ایرالاین‌های مختلفی که خدمات پروازی به سمت کیش دارند صحبت کرده و آن‌ها را به شما معرفی کردیم. البته بهتر است با راهنمایی مجموعه‌های گردشگری مثل اسنپ تریپ بهترین ایرلاین پروازی را برای سفر خود انتخاب کنید. در این صورت به‌راحتی می‌توانید از قیمت بلیط هواپیما مطلع شده و ایرلاین‌های مختلف را مقایسه کنید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. من عجله ندارم!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  7. اصلاح‌طلبان مقابل «نصیری» سکوت نکنند

  8. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  9. دور باطلی که تمامی ندارد!

  10. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  11. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  14. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  15. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  16. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  17. حقوق کارکنان وزارت کشور ترمیم می‌شود

  18. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  19. حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد

  20. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  21. برای این عکس شما تیتر بزنید

  22. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  23. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  24. اگر این صحنه‌ها در ایران بود...

  25. نگاهی به فرمان ضد فساد هشت ماده ای 

آخرین عناوین