فیلم بازسازی صحنه جرم آزارگر زن جوان

  4020919090 ۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

مجرم سابقه داری که در اواخر سال گذشته زن جوانی را با تهدید سلاح سرد مورد آزار و اذیت قرار داده بود، با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی پایتخت دستگیر شد.

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۳۲۰۲۱۸۰۹:۳۸:۰۴ ۱۴۰۲/۹/۲۰
چند نکته در این خصوص را باید در نظرداشت 1-بد بینی جامعه نسبت به حافضان امنیت که هر روز با جان فشانی خودبرای این مرزو بوم امنیت ایجاد می کنند . 2-این صحنه دردناک باعث جریحه دار شدن جامعه بخصوص بانوان و ایجاد اظطراب و ناامنی خانواده ها گردیده است 3-یک خوراک برای رسانه های کشورهای متخاصم که از اول انقلاب با ایران دشمنی دارند ایجاد شده است 4-این حرکت ناشایست با 19 بار زندانی و جرائم مشابه باعث زیر سوال رفتن احکام قوه قضاییه گردیده که از هزاران حکم شاید به تعداد انگشتان دست از این موارد شاهد باشیم . 5-این حرکت موجب رعب و وحشت جامه گردیده است پیشنهاد: در دادرسی جرائم بازپرس پرونده جهت ادله تحقیقاتی انجام می دهد که براساس مدارک و مستندات قاضی حکم صادر کند با توجه به اینکه در محل جرم دوربین مدار بسته بوده و مستندات ان موجود است و دیگر نیاز به جمع اوری مستندات نیست از ریاست محترم قوه قضائیه تقاضا داریم خارج از نوبت به این جرم رسیدگی شود و مجازات این مجرم سابقه دار در همان محل وقوع جرم انجام گردد تا درسی برای دیگر مجرمان گردد .
ناشناس۳۳۲۰۲۶۹۱۰:۱۷:۰۰ ۱۴۰۲/۹/۲۰
برای چی چهره متجاوز و خفت گیر رو نشون نمی دید؟ چرا تو ایران تمامی دزدها و متجاوز ها چهره شون مخفی میشه؟
ناشناس۳۳۲۰۲۷۸۱۰:۳۵:۰۶ ۱۴۰۲/۹/۲۰
برخورد بازدارنده به اضافه اینکه زنان برای نفع خودشان هم که شده پوشش مناسب را رعایت کنند یک موسسه، یک بازیگر غیر معروف را با سه پوشش چادری، مانتویی با حجاب و مانتویی بد حجاب کنار خیابان قرار داد. مقدار مزاحمت در حالت مانتویی بد حجاب قابل مقایسه با دو حالت دیگر نبود.
ناشناس۳۳۲۰۴۲۳۱۳:۰۳:۰۰ ۱۴۰۲/۹/۲۰
فردی با این اعمال مکرر میگه : به قرآن!
ناشناس۳۳۲۰۴۵۸۱۳:۳۱:۴۳ ۱۴۰۲/۹/۲۰
دوباره رها بشه بدتر از این کار انجام میده کسی که جرم خشن مرتکب بشه دیگه قابل اصلاح نیست
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

آخرین عناوین