۱۹ مرکز خرید در خیابان ولیعصر

  4020917073

همیشه با تغییر فصل نیاز افراد به خرید پوشاک افزایش پیدا می‌کند. هر کسی متناسب با سلیقه و بودجه مدنظرش ممکن است مرکز خرید خاصی را برای خرید انتخاب کند. قصد داریم ۱۹ مرکز خرید در خیابان ولیعصر تهران را در کنار هم مرور کنیم.

۱۹ مرکز خرید در خیابان ولیعصر

همیشه با تغییر فصل نیاز افراد به خرید پوشاک افزایش پیدا می‌کند. هر کسی متناسب با سلیقه و بودجه مدنظرش ممکن است مرکز خرید خاصی را برای خرید انتخاب کند. در الف قصد داریم 19 مرکز خرید در خیابان ولیعصر تهران را معرفی کنیم. 

 چند منطقه کلیدی برای خرید در خیابان ولیعصر و 20 مرکز خرید در خیابان ولیعصر وجود دارد:

 میدان تجریش، میدان ونک، میدان ولیعصر، سه‌راه جمهوری

 5 مرکز خرید در خیابان ولیعصر؛ محدوده تجریش

 پاساژ تندیس

 آدرس: میدان تجریش

 پاساژ تندیس یک مرکز خرید در خیابان ولیعصر است که در سال 1383 احداث شد. این پاساژ، مجموعه‌ای ۴ طبقه است که حدود ۱۷۰ واحد تجاری در آن قرار دارند. محصولات متنوعی در این پاساژ‌ وجود دارند. از پوشاک و لوازم بهداشتی گرفته تا طلا و جواهرات مختلف. اجناس این پاساژ در مارک‌های مختلف داخلی و خارجی به فروش می‌رسند.

پاساژ تندیس

 مجتمع ارگ تجریش

 آدرس: میدان تجریش، خیابان سعدآباد

 مجتمع ارگ یک مرکز خرید در خیابان ولیعصر است و یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید تجریش است که طی سال‌های اخیر رونق یافته و طرفداران بسیاری را به خود جلب نموده است.

 مرکز خرید ارگ، نمونه‌ای منحصربه‌فرد از مجموعه مراکز خرید و تفریحی در شمال تهران است که فروشگاه‌های مختلف و امکانات بسیاری را شامل می‌شود.

 حضور مارک‌ها و برندهای مختلف درزمینه لباس و پوشاک، طلا و جواهر، عطر و ادکلن، کلکسیون آرایشی، لوازم خانه و الکترونیک در کنار هم مشتاقان به خرید را راضی نگه ‌داشته است.

پاساژ ارگ

 پاساژ قائم

 آدرس: میدان تجریش، خیابان شهرداری

 پاساژ قائم یک مرکز خرید در خیابان ولیعصر است و از دیگر مراکز خرید تجریش پاساژ قائم است که دارای ۶  طبقه و بیشتر از ۷۰۰ واحد تجاری است.

 از سال‌های دور این پاساژ با ارائه انواع پوشاک، لوازم‌خانگی، کیف و کفش، طلا و جواهر از مهم‌ترین مناطقی بود که افراد در بازدید از میدان تجریش به آن مراجعه می‌کردند و هنوز هم طرفداران خود را دارد.

 پاساژ قائم شاید معروفیت خود را مدیون خلق آثار هنری در طبقه فوقانی خود باشد.

 پاساژ قائم از یک ‌طرف با بازار تجریش همسایه است.

پاساژ قائم

 پالادیوم

 آدرس: خیابان مقدس اردبیلی، نرسیده به میدان الف

 پالادیوم یک مرکز خرید در خیابان ولیعصر است و جزو آن دسته از مراکز خرید تهران است که اگر چه قیمت اجناس آن بسیار بالا است و شاید دست‌خالی از آن بیرون بیایید؛ اما معماری زیبای بنای آن و فروشگاه‌های شیک و لاکچری‌اش ارزش تماشا کردن دارند.

 در این مجموعه، اجناس مختلفی عرضه می‌شوند که همگی از برندهای معروف و معتبر هستند و به همین دلیل، قیمت اجناس در این مرکز خرید بسیار بالا است. پوشاک، کیف و کفش، لوازم دکوری، صنایع هنری و طلا و جواهرات از جمله محصولات این مرکز خرید هستند.

پالادیوم

 سام سنتر

 آدرس: الهیه، خیابان فرشته (شهید مرتضی فیاضی) رو‌به‌روی خیابان کوهیار

 سام سنتر یکی از مراکز خرید خاص و لوکس تهران است که در منطقه الهیه قرار گرفته است. با وجود اینکه این مرکز خرید، مجموعه‌ای ۹ طبقه است؛ اما تنها طبقات همکف و اول آن به مراکز تجاری اختصاص داده شده‌اند که در کل، ۲۶ واحد تجاری در این مجموعه وجود دارند. در این مرکز خرید با آرامش و در سکوت می‌توانید به خرید انواع پوشاک، کیف و کفش و طلا و جواهرات از معروف‌ترین و بهترین برندها بپردازید.

سام سنتر

 مرکز خرید در خیابان ولیعصر؛ محدوده ونک

 بازار صفویه

 آدرس: خیابان ولیعصر، رو‌به‌روی ورودی اصلی پارک ملت

 بازار صفویه، یک مرکز خرید در خیابان ولیعصر است و بازاری با معماری سنتی و قدیمی و در واقع بنایی تاریخی است که فروشگاه‌های متنوعی در آن قرار گرفته‌اند. با مراجعه به این بنای سه طبقه، می‌توانید کالاهای مختلفی مانند پوشاک، وسایل بهداشتی و یا انواع صنایع‌دستی مختلف تهیه کنید.

پاساژ صفویه

 مرکز خرید گاندی

 آدرس: خیابان گاندی، پايين‌تر از پل همت

 مرکز خرید گاندی یکی از مراکز خرید شیک و زیبایی است که در محله گاندی تهران و در نزدیکی خیابان ولیعصر قرار گرفته است. در این پاساژ می‌توانید انواع لباس‌های زنانه و مردانه را پیدا کنید که در فروشگاه‌هایی با چیدمان باسلیقه قرار گرفته‌اند.

مرکز خرید گاندی

 مرکز خرید آیینه ونک

 آدرس: میدان ونک، خیابان ونک، نبش کردستان، برج آیینه ونک

 مرکز خرید آیینه ونک یک مرکز خرید در خیابان ولیعصر است که در سال 1373 راه اندازی شده است. فروشگاههای این مرکز به ارائه انواع پوشاک زنانه و مردانه، شال و روسری، پوشاک و لوازم ورزشی، فرش و تابلو فرش و لوازم سوارکاری می‌پردازند.

مرکز تجاری آیینه ونک

 پاساژ ونک

 آدرس: میدان ونک، ابتدای خیابان ونک، پاساژ ونک

 پاساژ ونک در سال 1360 تاسیس شده است و عمده فروشگاه‌های آن به ارائه انواع پوشاک زنانه اختصاص دارند.

پاساژ ونک

 بازار ونک

 آدرس: ضلع شمال شرقی میدان ونک، بازار ونک

 بازار ونک یک مرکز خرید در خیابان ولیعصر است که دارای 1 طبقه تجاری بوده و در بخش شمال شرقی میدان ونک واقع شده است. این مجموعه در سال 1372 راه اندازی شده است و دارای فضای زیبایی می‌باشد.

بازار ونک

 

 مرکز خرید ونک

 آدرس: میدان ونک، خیابان ونک، نبش خیابان کار و تجارت، مرکز خرید ونک

 مرکز خرید ونک یک مرکز خرید در خیابان ولیعصر است که یکی از مراکز خرید مشهور تهران است، در سال 1370 راه اندازی شده و عمده فروشگاه‌های آن به ارائه پوشاک و کیف و کفش زنانه می‌پردازند.

مرکز خرید ونک

 مرکز خرید برج نگار

 آدرس: خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، مرکز خرید برج نگار

 برج نگار یک مرکز خرید در خیابان ولیعصر با ارتفاع 114 متر در 31 طبقه در میدان ونک واقع شـده است.

 مرکز خرید برج نگار در طبقات همکف و اول این برج قرار دارد و اکثر واحدهای آن به برندهای مشهور اختصاص یافته‌اند.

برج نگار

 5 مرکز خرید در خیابان ولیعصر؛ محدوده میدان ولیعصر

 پاساژ پردیس

 آدرس: میدان ولیعصر، ضلع شمال غربی میدان، کوچه ارژنگ

 پاساژ پردیس یک مرکز خرید در خیابان ولیعصر است. در میان تمام مراکز خریدی که اطراف میدان ولیعصر قرار دارند، پاساژ پردیس یکی از مهم‌ترین مراکز خرید است. در این مرکز خرید می‌توانید بهترین و خاص‌ترین لباس‌های زنانه و مردانه را پیدا کنید.

مرکز خرید پردیس

 مرکز خرید دبی

 آدرس: میدان ولیعصر، خیابان ولیعصر، جنب اداره پست

 مرکز خرید دبی یک مرکز خرید در خیابان ولیعصر و ارائه دهنده انواع زیور آلات، لوازم آرایشی و بهداشتی، انواع کیف و کفش زنانه، پوشاک زنانه، مردانه، بچه گانه، دکوری و کادویی می‌باشد. با برداشتن چند قدم در این مرکز خرید متوجه می‌شوید که آیا چیزی که برای خرید به دنبال آن هستید، پیدا می کنید یا نه.

مرکز خرید دبی

 مرکز خرید کیش

 آدرس: ضلع شمال غربی میدان ولیعصر

 مرکز خرید کیش طبقات و مغازه‌های زیادی ندارد. ولی اجناسی مانند عروسک، عطر، لوازم آرایش، زیورآلات برای فروش وجود دارند. این مرکز خرید ارزش آن را دارد که در آن گشتی بزنید و به دنبال کالای مورد نیاز خود بگردید.

مرکز خرید کیش

 مرکز خرید اهدا

 آدرس: ضلع شمال غربی میدان ولیعصر

 مرکز خرید اهدا یک مرکز خرید در خیابان ولیعصر است. میدان ولی‌عصر (عج)، درست در کنار مرکز خرید کیش، جایی است که پاساژ اهدا قرار دارد. بیش از 50 سال از تاسیس پاساژ اهدا می‌گذرد. همیشه نامش اهدا بوده و همیشه مرکز فروش لباس مجلسی. این پاساژ دو طبقه و 24 واحد و 12 فروشگاه دارد. طبقه همکف همه فروشگاه‌هایش لباس مجلسی عرضه می‌کنند و در طبقه دوم هم چند دفتر اداری و چندین مزون لباس عروس مستقر است.

مرکز خرید اهدا

 مرکز تجاری و اداری نور تهران

 آدرس: خیابان ولیعصر، تقاطع طالقانی

 مرکز تجاری نور یک مرکز خرید در خیابان ولیعصر است. مجتمع نور تهران، مجتمعی با مساحت حدود ۱۲۰۰۰۰ مترمربع است که بخش عمده آن را مراکز اداری مشاغل مختلف درگیر کرده است. جدای از بخش اداری این مرکز، قسمت دیگر آن را فروشگاه‌های مختلف تشکیل داده است. فروشگاه‌هایی که محصولاتی مانند پوشاک، طلا و جواهرات و لوازم صوتی و تصویری می‌فروشند.

مرکز تجاری اداری نور

 سه‌راه جمهوری

 آدرس: تقاطع خیابان ولیعصر و خیابان جمهوری

 در این تقاطع مغازه‌های زیادی برای خرید پوشاک وجود دارند که از قیمت مناسبی برخوردار هستند. بعضی از این مغازه‌ها در خیابان ولیعصر ولی اکثرشان در خیابان جمهوری واقع شده‌اند. این اجناس دارای کیفیت خوب و قیمت مناسبی هستند. دست‌فروشان نیز در اکثر اوقات روز در حال کار هستند و خرید مناسب با قیمت خوبی می توانید از آنها داشته باشید.

 پاساژ شانزه لیزه

 آدرس: تقاطع خیابان ولیعصر و جمهوری، جنب سینما آسیا

 بازار میلاد قائم از زمان‌های خیلی دور وجود داشته است و اکثر افراد آن را به نام پاساژ شانزه لیزه می‌شناسند. در واقع پس از انقلاب نام پاساژ شانزه لیزه به میلاد قائم تغییر کرد. این پاساژ از اولین مراکز خرید تهران است و در آن انواع لباس‌های مجلسی، روزانه و رسمی وجود دارد.

شانزه لیزه

داستان خیابان ولیعصر

 خیابان ولیعصر بلندترین خیابان خاورمیانه است. ولیعصر، خیابانی است که داستان زندگی آن در اوایل ۱۳۰۰ آغاز شد. خیابانی که در ابتدا، جاده اختصاصی پهلوی نام گرفت و فقط مختص عبور و مرور افراد خاص دربار بود، حالا در دسترس تمام مردم شهر است.

 در این زمان رضا خان، سمت وزیر جنگ را در حکومت قاجار داشت. او بود که جرقه ساختن این خیابان طولانی را زد و انگیزه اصلی او نیز، آسان‌تر شدن مسیر دسترسی به کاخ‌های قاجاری ساخته شده در شمال و جنوب شهر بود. از آن جایی که کاخ زمستانی یعنی کاخ مرمر در جنوب تهران قرار داشت و سایر کاخ‌ها نیز در شمال تهران ساخته شده بوند، رضا خان به فکر ساختن مسیری افتاد که این کاخ‌ها را به هم متصل کند.

 یک سال بعد از وارد شدن آسفالت به ایران، جاده اختصاصی پهلوی که امروزه به آن ولیعصر می‌گوییم، آسفالت شد. جالب است بدانید که تا سال ۱۳۲۰ مردم عادی حق عبور و مرور از این خیابان را نداشتند. تنها درباریان، نظامیان و افراد خاص می‌توانستند از این مسیر استفاده کنند؛ اما بعد از این سال، مسیر برای همه مردم عادی باز شد.

 این خیابان پهلوی نام داشت و با وجود اینکه بعد از سال ۱۳۲۰، عموم مردم هم قادر به استفاده از این خیابان بودند، نام آن تغییری نکرد. بعد از انقلاب اسلامی، نام مصدق به مدت دو سال بر این خیابان ماند و پس از آن به ولیعصر تغییر پیدا کرد.

 از همان ابتدا که پروژه ساخت این خیابان آغاز شد، درختکاری در دو طرف آن نیز انجام شد. در زمان به قدرت رسیدن رضا خان، دستور داده شد که در سرتاسر ۱۸ کیلومتر خیابان ولیعصر، هر دو متر، یک درخت چنار کاشته شود و میان آن‌ها نیز یک بوته گل سرخ قرار بگیرد.

 برای آبیاری همه این درختان نیز برنامه‌های دقیقی وجود داشت. یکی از اقدامات برای آبیاری درختان چنار، حفر دو حلقه چاه در سه راه زعفرانیه بود. یکی دیگر از اقدامات مهم برای حفظ این درختان در زمستان سال ۱۳۱۹ صورت گرفت. در این زمان، پای چنارها به عمق 1.۵ متر گودبرداری شد و پس از آن با کود پر شد. گفته می‌شود که در کل، حدود ۲۴ هزار اصله درخت چنار در طول این خیابان کاشته شد؛ اما حالا متأسفانه تنها ۸ هزارتا از آن‌ها باقی مانده‌اند.

خیابان ولیعصر

 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های دیروز

    پربحث‌های هفته

    1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

    2. بازی با کلمات

    3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

    4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

    5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

    6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

    7. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

    8. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

    9. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

    10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

    11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

    12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

    13. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

    14. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

    15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

    16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

    17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

    18. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

    19. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

    20. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

    21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

    22. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

    23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

    24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

    25. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

    آخرین عناوین