شرکت تاو آویژه پارس - بهترین شرکت تشریفات CIP

گزارش بازرگانی، 227565،   4020820033

 خدمات CIP در کنار تمام خدمات همیشگی و متداولی که از جانب فرودگاه‌های کشور در اختیار مسافرین قرار داده می‌شود، به صورت ویژه و اختصاصی برای افرادی که این سرویس‌ها را رزرو یا خریداری کرده‌اند، ارائه می‌شود. اگر شما هم جزء افرادی هستید که سالانه تعداد روزهای بسیاری را در سفرهای تجاری سپری می‌کنید، حداقل یک بار از خدمات CIP فرودگاهی استفاده کرده‌اید. این خدمات با هدف بهتر شدن اوضاع و شرایط برای مسافران ورودی و خروجی به فرودگاه و فراهم کردن لحظات آرامش بخش برای آن‌ها قبل یا بعد از پرواز از سوی شرکت‌های متصدی ارائه می‌شود.

 آشنایی با خدمات CIP

 شاید این سؤال برای شما مطرح شده باشد که خدمات CIP فرودگاهی چیست و چه افرادی می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند؟ آیا مردم عادی نیز می‌توانند از این سرویس‌ها در فرودگاه استفاده کرده و لحاظ خوشی را برای خود رقم بزنند؟

 برای پاسخ به این سؤالات، ابتدا لازم است درباره خدمات CIP بیشتر بدانیم. در واقع یکی از متداول‌ترین خدمات ارائه شده در فرودگاه‌های مختلف به مسافرین ویژه و برخی مسافران عادی که از هزینه بسیار بالایی نیز برخوردار است، خدمات CIP است که با نام سرویس تشریفات نیز شناخته می‌شود. منطقه‌ای تشریفاتی در فرودگاه که دارای فضاهای آرامش بخش جهت استراحت و پذیرایی مسافرین ویژه به کار برده می‌شود.

 با توجه به نام‌گذاری این خدمات که از مخفف عبارت Commercial Important Person گرفته شده است، مسافر بدون داشتن کوچک‌ترین دخالت در امور مربوط به قبل یا بعد پرواز می‌تواند با خیال آسوده به انجام کارهای مهم‌تر خود پرداخته و بدون معطلی و صرف وقت در صف‌های طولانی جهت دریافت خدمات فرودگاهی، از سرویس‌های تشریفاتی CIP استفاده کرده و تجربه لذت بخشی را برای خود رقم بزند.

 با خدمات CIP، تیم تشریفات تمامی امور مربوط به مسافر از جمله دریافت کارت پرواز، تحویل بار، انجام امور مرتبط با اضافه بار، امور گمرکی و گذرنامه و... را بدون درگیر کردن مسافر انجام خواهد داد. بازرسی و مسیر سوار شدن به هواپیما از طریق گیت‌های مخصوص انجام می‌شود تا مسافر بدون‌ایستادن در صف‌های طولانی با خودروهای لوکس تشریفاتی به سمت هواپیما حرکت کرده یا از هواپیما به سمت بخش تشریفات انتقال داده شود.

 خدمات ارائه شده در بخش CIP یا همان جایگاه تشریفات بسته به فرودگاه مبدأ یا مقصد می‌تواند امور دیگری مانند موارد زیر را شامل شود:

  • دسترسی به اینترنت پر سرعت در طول مسیر فرودگاه
  • پذیرایی ویژه قبل و بعد از پرواز
  • استفاده از سوئیت‌های طراحی شده برای استراحت
  • استقبال از مسافر هنگام ورود یا بدرقه او هنگام خارج شدن از فرودگاه

 در حالت کلی، مسئولیت اجرای هرچه بهتر و با کیفیت بالای این خدمات بر عهده شرکت مجری است که در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) این کار بر عهده شرکت تاو آویژه پارس است. این مؤسسه با سابقه درخشان فعالیت خود در زمینه‌های مختلف از جمله ارائه خدمات CIP فرودگاهی، اداره رستوران و کافی شاپ‌های این بخش تشریفاتی جهت رفاه حال مسافران و... در نظر دارد با مدیریت تمام و بدون نقص آقای مجید باقری و حامد احتسابی به عنوان هیئت رئیسه، بتواند جایگاه تشریفات فرودگاه‌های اصفهان، کیش و مشهد را نیز عهده دار شود.

 چه کسانی می‌توانند از خدمات CIP استفاده کنند؟

 تعداد بسیاری از مسافرینی که به دنبال دریافت خدمات اختصاصی هستند تا با کمترین میزان نگرانی و دغدغه از روند انجام امور مرتبط با پرواز و در کمال آرامش به کارهای شخصی قبل از پرواز خود بپردازند، می‌توانند از خدمات ویژه یا همان تشریفات CIP استفاده کرده و سفر لذت بخشی داشته باشند. در بیشتر موارد، افرادی که سفرهای تجاری و اقتصادی مهم و متعددی را در طول سال تجربه می‌کنند، افراد مشهور و سلبریتی‌ها یا ورزشکاران و هنرمندان می‌توانند از این فضا در فرودگاه‌ها استفاده کنند.

 در برخی موارد، افراد عادی که توانایی پرداخت هزینه‌های سرویس CIP فرودگاهی را داشته باشند می‌توانند از طریق شرکت‌های مجاز نسبت به رزرو و خرید این خدمات اقدام کنند. علاوه بر این مسافرینی که وضعیت جسمانی مطلوبی ندارند؛ مانند معلولین می‌توانند از این بخش جهت سهولت کارها استفاده کنند.

 دقت داشته باشید هر یک از خدمات ارائه شده در بخش CIP فرودگاهی، دارای قیمت‌های متفاوتی است که هر کدام از آن‌ها قابلیت رزرو و خرید مجزا دارند که می‌توانید به صورت آنلاین این کار را انجام دهید. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های سرویس‌های CIP، انجام تمامی امور مسافران توسط تیم و پرسنل تشریفات است.

 خدمات CIP کدام‌اند؟

 همان طور که گفته شد، خدمات CIP به منظور ایجاد رفاه و آرامش برای مسافران در فرودگاه در بخشی مجزا اجرا می‌شود که عبارت‌اند از:

  • دریافت کارت پرواز
  • تخصیص صندلی مناسب در پرواز
  • حمل چمدان مسافر و تحویل بار
  • انجام تمامی امور گمرکی مسافر در پروازهای بین‌المللی
  • امور مرتبط با گذرنامه و عوارض خروج
  • انجام امور مربوط به اضافه بار
  • پذیرایی با کیفیت و امکان استراحت در فضایی آرام و دلنشین
  • بهره‌مندی از امکانات رفاهی شامل اینترنت پر سرعت، سوئیت‌های اقامتی، بخش نگهداری حیوانات خانگی و...
  • ترانسفر فرودگاهی در باند توسط خودروهای تشریفاتی و لوکس
  • انجام امور مرتبط با حیوانات خانگی در زمان پرواز
  • امکان استفاده از اتاق کنفرانس و همایش‌ها برای برگزاری جلسات
  • خروج یا ورود مسافران از گیت‌های مخصوص به داخل سالن‌های استراحت

  CIP فرودگاه امام که بر عهده شرکت تاو آویژه پارس است، تمامی خدمات معرفی شده را در یکی از مجهزترین و بهترین سالن‌های تشریفاتی کشور یعنی بخش CIP فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) به مسافرین ارائه می‌دهد.

 نحوه رزرو خدمات CIP فرودگاه امام خمینی تهران

 با توجه به اینکه دنیا به سمت پیشرفته شدن و استفاده از فناوری در تمامی عرصه‌های زندگی حرکت می‌کند، دسترسی به هر نوع خدمات یا کالایی این روزها آسان‌تر شده است. برخلاف دوران گذشته در دنیای امروز، افراد می‌توانند با یک کلیک به راحتی و بدون دردسر وارد سایت‌های مختلف شده و خدمات مورد نظر خود از جمله سرویس‌های CIP را رزرو و خریداری کنند.

 با یک جست و جوی ساده و مراجعه به سایت شرکت تاو آویژه پارس به راحتی می‌توانید خدمات مختلف را به انتخاب خود و با توجه به میزان بودجه انتخاب کرده و پرواز بدون دغدغه‌ای را برای خود رقم بزنید.

 کلام آخر

 تصور اینکه یک خودروی لوکس با گروه تشریفات هنگام فرود هواپیما و باز شدن درب‌های آن منتظر شماایستاده باشد، حس لذت بخشی را القا می‌کند. این تنها یکی از خدمات CIP ارائه شده در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) است. شما می‌توانید با خرید و رزرو سرویس‌های تشریفاتی از جانب شرکت تاو آویژه پارس که به عنوان مجری خدمات CIP فرودگاه امام فعالیت می‌کند، سفری خاطره‌انگیز و لذت بخش را برای خود رقم بزنید. سرویس تشریفات با هدف ایجاد آسایش برای مسافران ورودی و خروجی و صرفه‌جویی در زمان آن‌ها برای رسیدگی به امور شخصی توسط پرسنل CIP ارائه می‌شوند.

تلگرامفیس‌بوکتوییترلینکدیننسخه‌ی متنی
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. قبل از مهاجرت، بعد از مهاجرت!

  2. نیش و کنایه های «بومرنگی» روحانی!

  3. حقوق خبرنگار جنجالی صدا و سیما چقدر است؟/ پاسخ «یوسف سلامی» به میزان درآمد ماهیانه خود

  4. «عبدالحمید» تازه از کما بیدار شده/ مواضعش تلفیقی از بی‌خردی و بی‌سوادی است/ او هیچ‌چیز نمی‌داند

  5. چرا این همه بد اخلاقی؟

  6. جدال روایت ها در ماجرای مسمومیت پزشکان شیرازی

  7. کیهان: لایحه عفاف و حجاب ترویج‌کننده پدیده پلشت بی‌حجابی است/ امید است این لایحه ناکارآمد کنار گذاشته شود

  8. درباره توبه تتلو

  9. حرف طلافروشان را باید شنید، اما...

  10. ادعای عجیب روحانی: ما بورس را رشد دادیم، اینها بورس را زمین زدند!

  11. هزینه ای که هیچ دولتی حاضر نشد بپردازد!

  12. نظرات برگزیده مخاطبان الف: دولت در گام اول باید مشکلات را انکار نکند/ رانندگان اسنپ و تپ‌سی باید حمایت شوند

  13. واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز

  14. بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم در راسک

  15. هشدار دیوان کیفری بین‌المللی به آمریکا و رژیم اسرائیل

  16. راه‌حل ماجرای روحانی و شورای نگهبان چیست؟/ نظر ضرغامی درباره گسترش شادی و نشاط در جامعه

  17. پیرامون پشت‌پرده افشای فایل‌صوتی «ظریف»...

  18. کیهان: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟!

  19. سردار رادان: کشف حجاب به خاطر مسائل اقتصادی نیست

  20. تنوری که هنوز سرد است...

  21. ایثارگران را بدنام نکنید !

  22. توضیحات «لیلاز» درباره فایل صوتی «ظریف»/ ادعای عجیب «آخوندی»

  23. تأملي در راهبرد ائتلاف از شاهزاده تا تاجزاده !

  24. افشای فایل صوتی ظریف عمدی بود؟

  25. آیا این دو زن در آمریکا زلزله به پا می کنند؟

آخرین عناوین