واکنش سرمربی استقلال به سوالی درباره پرسپولیس: سوال بعدی را بپرسید!

  4020819031

 سرمربی تیم استقلال گفت: فردا بازی سختی مقابل تیم خوب تراکتور را داریم اما شرایط بازی برای هر دو تیم سخت خواهد بود.  

به گزارش فارس، جواد نکونام سرمربی تیم استقلال در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور در خصوص این بازی اظهار داشت: فردا بازی سختی مقابل تیم خوب تراکتور را داریم. شرایط بازی برای هر دو تیم سخت خواهد بود. این تیم مربی خوب و تیم باکیفیتی دارد. مثل همه بازی‌ها با تمرکز بالا سعی خواهیم کرد کیفیت خوبی از خود به نمایش بگذاریم.

وی در مورد اینکه در بازی با شمس آذر ترمز حرکتی استقلال کشیده شد ادامه داد: در لیگ برتر فوتبال بازی آسان نداریم. روند خوب از روز اولی که شروع کردیم داشتیم اما مشکلات زیادی هم داشتیم. با این همه شرایط و خواسته ما مشخص بوده و بازی به بازی جلو رفتیم. همه بازی ها سخت و رقبا قابل احترام هستند. سعی کردیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. بازی سخت و آسان در لیگ نداریم. شرایط سخت است و شاید با یک غفلت به خصوص در نیم فصل اول جا بمانیم. شرایط تیم ها نزدیک به هم است.

سرمربی استقلال در خصوص دغدغه هواداران این تیم برای رسیدن آبی پوشان به آرامش و مدعی بودن این تیم در لیگ برتر و اینکه تنشی بین سرمربیان استقلال و پرسپولیس به وجود آمد اما نظر شما در این باره چیست پاسخی نداد!

نکونام در پاسخ به این سوال که پاکو خمز در ابتدای فصل عنوان کرد تیم‌هایی مثل سپاهان و پرسپولیس مدعی قهرمانی هستند اما اکنون استقلال صدرنشین لیگ است و آیا صحبتی نسبت به آن اظهارنظر سرمربی تراکتور دارد، گفت: از روز اول خواسته ما مشخص بود. شکل کار، برنامه و خواسته تیم و باشگاه با توجه به مشکلات سقف قرارداد، جذب بازیکن و سایر مشکلات متعدد مشخص زود. نظر خمز کاملا محترم است‌. الان هم اگر ما صدرنشین لیگ هستیم، ابتدای فصل است و هنوز بازی‌های زیادی مانده. با این وجود تلاش کردیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. بازهم تکرار می‌کنم فقط تلاش می‌کنیم به خاطر هواداران و باشگاه بزرگ استقلال بهترین عملکرد را داشته باشیم. این وظیفه ماست.

وی ادامه داد: طبق صحبتی که در ابتدای فصل همه کارشناسان داشتند، استقلال امسال شرایط خوبی ندارد اما فقط به خاطر بازیکنان، شخصیت بزرگ، غیرت و عشقی که به باشگاه استقلال دارند، این شرایط خوب را فراهم کردند. اصلا به اینکه در آینده چه اتفاقی می‌افتد، فکر نمی‌کنیم. صحبت‌های خمز نیز کاملا قابل احترام است‌. او مربی بزرگی است و از جایی آمده که یکی از کشورهای مهد فوتبال است. قطعا چیزهایی را در فوتبال می‌بیند که شاید من هنوز تجربه آن را ندارم‌. قطعا بهتر از من فوتبال را درک می‌کند اما ما تمام تلاش خود را برای موفقیت می‌کنیم. اینکه بعدش چه اتفاقی می‌افتد به آینده واگذار می‌کنیم.

سرمربی استقلال درخصوص برداشتش از ۹ هفته ابتدایی لیگ، عنوان کرد: برداشت خودم را می‌گویم. یک تا دو هفته آرامش و سایر هفته‌ها چالش! مشکلاتی داشتیم و درگیر جذب بازیکن، سقف قرارداد، تغییر بودجه‌، اعتصاب، بازیکن نگرفتن، مشکلات سال گذشته بچه‌ها، بازیکنانی که می خواستیم اما به باشگاه‌های دیگر رفتند و الان کیفیت‌شان را در لیگ می‌بینیم. این مشکلات برای هفته‌های قبل بوده و بر ما گذشته است.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  9. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  10. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  14. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  15. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  18. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  19. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  20. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  21. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  22. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. احتمال دارد دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد

آخرین عناوین