اجاره ویلا شمال ارزانتر از همیشه

گزارش بازرگانی، 225786،   4020816022

اجاره ویلا شمال

برای اینکه مسافرت در شمال کشور حسابی به ما خوش بگذرد نیاز است با برنامه راهی این سفر شویم. به‌عنوان‌مثال شما برای برنامه غذایی خود، گردش و تفریح، خرید سوغاتی و وسایل شخصی، خرید تنقلات و ده‌ها امر دیگر باید هدفمند قدم بردارید. از همه مهم‌تر این است که شما بتوانید ویلایی را برای خود ارزان‌تر از هر زمان دیگری تهیه کنید. این امر یا باید در روزهای دنبال شود که پیک سفر نیست. یا اینکه از ویلاهای تخفیف‌دار در این راستا یاری بگریم. برای اجاره ویلا شمال آن‌هم باقیمتی ارزان‌تر از همیشه بهتر است با ما همراه شوید. ما می‌خواهیم ویلاهای که با بهره گرفتن از تخفیف به‌قصد جذب توریست و گردشگر این روزها خدمات خود را ارائه می‌دهند را به شما معرفی کنیم.

اجاره ویلا باقیمت اقتصادی مناسب

برای شما هم قطعاً پیش‌آمده است که به‌یک‌باره راهی شمال می‌شوید تا آب و هوایی تازه کنید. اینکه بدون برنامه‌ریزی اقدام به سفر می‌کنید قدری در صرف هزینه‌ها شمارا دچار تردید می‌کند. برای این منظور حداقل بهترین کاری که می‌توانید برای از بین بردن این نگرانی بکنید این است که با ویلاهای که نسبت به سایر ویلاهای معرفی‌شده در شمال ارزان‌تر است را پیش از سفر در لیستی برای خود اولویت‌بندی کنید. ما در ادامه برخی از این ویلاها را به شما معرفی خواهیم کرد.

اجاره ویلا شمال

اجاره ویلا دوخوابه لاهیج لاهیجان

اینکه برای جذب بیشتر توریست برای مدت مشخصی نرخ آن کاهش پیداکرده باشد. اجاره ویلا شمال دوخوابه فوق را می‌توانید با شروع قیمت از ۴۵۰ برای اقامت خود در نظر داشته باشید. البته این نرخ یکسان نیست و در برخی از ایام سال باقیمت بیشتری برای شما لحاظ می‌شود. این ویلا در منطقه‌ای بومی و آرام واقع‌شده است و همین امر دو پارامتر مهم را برای شما فراهم می‌سازد. یک دسترسی آسان به مراکز خرید مهم نظیر سوپرمارکت، میوه‌فروشی و قصابی دوم نزدیکی به پمپ‌بنزین و بیمارستان در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفت‌وآمد شمارا ممکن می‌کند. در نظر داشته باشید که برای دسترسی به اتاق باید سه پله طی شود و اگر افراد سالمند و کم‌توان هم‌سفر شما هستند این امر را در نظر داشته باشید. از دیگر مزیت‌های حضور نزدیکی به مراکز تفریحی گردشگری نظیر بام سبز و تلکابین لاهیجان، استخر لاهیجان و شیطان کوه است که کمتر از شش دقیقه از شما زمان خواهد گرفت.

اجاره ویلا یک‌خوابه فخر زیباکنار

برای اجاره این اقامتگاه تخفیف سی‌درصدی برای شما در نظر گرفته‌شده است که بدون شک بسیار در هزینه‌های مصرفی شما صرفه‌جویی به عمل می‌آورد. هزینه اجاره‌بهای این ویلا ۳۴۰۰ هزار تومان بوده است که با در نظر گرفتن تخفیف برای شما ۲۳۰۰ هزار تومان شده است. از شش نفر با یک اتاق‌خواب همراه با رخت خواب سنتی پذیرایی از شما در این ویلا دنبال می‌شود. ویلا در شهر زیباکنار در محیطی آرام، ویلایی و بومی واقع‌شده است. به یاد داشته باشید که برای کودکان زیر شش سال از شما هزینه‌ای دریافت نمی‌شود. زیربنای این ویلا ۸۰ متر است. ویلا به‌صورت دربست به شما اجاره داده می‌شود و می‌توانید برای پارک دو خودرو از آن بهره بگیرید. فاصله با سوپرمارکت، نانوایی و میوه‌فروشی ۱۰۰ متر، پمپ‌بنزین ۴ کیلومتر و پارک جنگلی ملی ۳ کیلومتر و با دریا ۴۰۰ متر است.

اجاره ویلا شمال

اجاره ویلا دوخوابه ساحلی خشک اسطلخ زیباکنار

یکی دیگر از ویلاهای که باقیمت ارزان برای اجاره ویلا شمال با ظرفیت ۱۰ نفر برای شما مهیا شده است ویلای ساحلی خشک اسطلخ است. ویلا در منطقه‌ای بومی واقع‌شده است و مسیرهای دسترسی به مکان‌های گردشگری و مراکز خرید را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما فراهم می‌کند. شروع قیمت اجاره این ویلا از شبی ۶۵۰ هزار تومان است که بازهم برای دسترسی به قیمت نهایی در فصل و زمانی که قرار است راهی شمال شوید باید با صاحب‌ملک ارتباط برقرار کنید. از دیگر مزیت‌های حضور شما شرایط برای پارک شش خودرو در پارکینگ روباز است که برای سفرهای دسته‌جمعی شما بسیار ایده‌ئال تلقی می‌شود. ویلا به‌صورت دوبلکس طراحی‌شده است و ۵ پله برای دسترسی به آن در پیش روی شماست که بهتر است این مهم را برای افراد سالمند و افراد کم‌توان حرکتی در نظر داشته باشید. ازآنجایی‌که ویلا در موقعیت شهری واقع‌شده قدری ترافیک در طول مسیر شما است.۱۵۰ متر زیربنا ویلا است و خدماتی مثل سرویس‌های بهداشتی ایرانی و فرنگی در کنار حمام و اتاق نشیمن مبله و اتاق‌خواب برای شما مهیا شده است. از دیگر مزیت‌های حضور شما مسیرهای دسترسی به دریا و مراکز تفریحی است که کمتر از ۵ دقیقه با شما فاصله دارد.

کلام آخر در مورد اجاره ویلا ارزان در شمال

همان‌طور که در مقاله پیش رو مطالعه کردید برای اجاره ویلا در شمال گزینه‌های بسیاری برای شما مهیا است تا بتوانید ملکی ارزان را برای خود به اجاره دربیاورید؛ مثلاً اینکه شما هرچقدر از ساحل دورتر باشید ویلای شما ارزان‌تر است. یا اینکه هرچقدر خدمات رفاهی هتل شما کمتر باشد آن ملک ارزان‌تر به شما اجاره داده می‌شود. ویلاهای که در سطح شهر برای شما فراهم‌شده است نسبت به ویلاهای جنگلی بسیار گران‌تر هستند. در آخر هم باید بگویم دوبلکس بودن و یا یک طبقه بودن ویلا، مساحت ویلا و تعداد اتاق‌ها و سرویس بهداشتی‌های که در ویلا وجود دارد هم امری است که بر روی قیمت تمام‌شده آن تأثیر مستقیم دارد.







yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  9. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  10. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  14. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  15. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  18. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  19. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  20. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  21. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  22. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. احتمال دارد دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد

آخرین عناوین