در مذمت خود حزب اللهی‌ پنداران !

ابوالفضل فیضی‌خواه، گروه سیاسی الف،   4020814021 ۱۶۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۳۵ تکراری یا غیرقابل انتشار
در مذمت خود حزب اللهی‌ پنداران !

پس از حضور تلویزیونی خانمی که کشور را فقط متعلق به «حزب اللهی»ها خواند، برخی تحلیلگران اصول گرا بدون دفاع از اظهارات او اقدام تلویزیون را در دعوت از وی در کنار برخی چهره های اصلاح طلب نشانه توجه رسانه ملی به صداهای مختلف دانسته اند. این ارزیابی به دلایل مختلف، شتابزده ، سطحی و نادرست است.

اولا نظرات دیگری هم در جامعه وجود دارد که حتی با وجود قرارداشتن در گفتمان غالب فرهنگی و سیاسی جامعه انعکاس نظراتشان جایی در تلویزیون نداشته و بعید است که بعد از این هم داشته باشد.

ثانیا نظراتی مشابه نظرات خانم مهمان برنامه یادشده به هیچ وجه یک نظر درمیان نظرات دیگر نیست. کسانی که آشکارا از لزوم حذف دیگران می گویند اساسا اعتقادی به شنیدن دیگر نظرها ندارند که کسی بخواهد از بیان دیدگاه آنها به عنوان نظری در میان نظرها و نشانه ای از تکثر سیاسی دفاع کند. به خصوص اینکه مهمان برنامه یادشده به صراحت در همین برنامه از اینکه کسان دیگری حتی با سلیقه سیاسی به رسمیت شناخته شده در حاکمیت در تلویزیون حضور دارند به شدت انتقاد می کند!

ثالثا طرح چنین دیدگاهی در تلویزیون به هیچ وجه بی سابقه نیست که کسی در دفاع از دعوت چنین کسانی بگوید باید به این نظرات هر چند شاذ هم توجه کرد. همه ما سخنانی مشابه اظهارات مهمان این برنامه را که اساسا معلوم نیست با چه دانش و تجربه سیاسی و چه وجاهتی در رسانه فراگیر تلویزیون فرصت حضور یافته شنیده ایم. سخنانی که یا غیر مستقیم یا مانند بیان وی، صریح و آشکار، مضمونشان این بوده که هر که مثل ما فکر نمی کند جمع کند برود ! 

رابعا اقدام به دعوت از چنین کسانی در شرایطی که کشور نیاز به توجه و تاکید بر مشترکات فرهنگی و ملی شهروندان دارد عین بی سلیقگی و ندانم کاری است. با همان منطقی که چندی پیش تیتر یک روزنامه همشهری مورد انتقاد قرار گرفت که محکومیت جنایت اسراییل در غزه را محدود و مختص به طیف فکری خاصی کرده و به جای تاکید بر گستردگی این محکومیت خط اختلاف را ناخواسته برجسته کرده است دعوت تلویزیون از چنین کسانی نیز مورد انتقاد است.

از همه مهم تر در شرایطی که به قول یکی از تحلیلگران سیاسی و ارتباطی اصول گرا صدا و سیمای ما بر خلاف همه رسانه های دولتی (حکومتی) دیگر  وابستگی خودش را به طیف فکری خاصی پنهان نمی‌کند، شنیده شدن چنین صداهایی از صدا و سیما با هر انگیزه ای که دعوت از آنها صورت گرفته باشد از منظر ارتباطی به چیزی جز موافقت با مضمون آن تفسیر نمی شود. مضمونی که آشکارا باخواست سیاسی بارها اعلام شده حاکمیت در تضاد است.

دیدگاه کاربران

امید یاوری دارانی۳۲۸۳۷۶۱۱۱:۱۴:۴۷ ۱۴۰۲/۸/۱۴
اینکه به نظرات دیگران میدان باید داد البته امری پسندیده است ولی ایا صدا وسیما برای همه دیدگاهها تریبون در اختیار می گذارد ؟ مطلب دیگر اینکه طبیعتا هر کسی حق دارد در جهت اثبات حقانیت خود دلیل ارائه کند ولی اینکه بگوییم حضور دیگر دیدگاهها اشتباه است و فقط مملکت مال حزب الهی هاست سخت اشتباه است.چه اینکه در جامعه چنین چیزی مشاهده نمی شود که اگر چنینی بود حاکمیت از برگزاری رفراندوم هیچ ابایی نداشت پس تریبون داران در جهت گسترش وحدت اقدام کنند نه اینکه با تنگ کردن دایره دیگران را از خودیها بیرون کنند
ناشناس۳۲۸۳۷۹۳۱۱:۳۳:۵۶ ۱۴۰۲/۸/۱۴
در بحث رفراندوم ایران 6 بر صفر از امریکا جلو هست.
ناشناس۳۲۸۳۸۴۰۱۲:۰۶:۵۲ ۱۴۰۲/۸/۱۴
در قانون اساسی امریکا اصلا چیزی بنام رفراندوم وجود ندارد.
ناشناس۳۲۸۴۲۰۸۱۸:۴۵:۳۰ ۱۴۰۲/۸/۱۴
امکان ایجاد الحاقیه به فانون اساسی آمریکا وجود دارد
ناشناس۳۲۸۴۵۰۱۰۱:۳۷:۲۱ ۱۴۰۲/۸/۱۵
مگر هرچی آمریکایی ها بگن درسته؟!
مانی۳۲۸۴۷۶۸۱۱:۱۶:۵۵ ۱۴۰۲/۸/۱۵
انتخابات در امریکا چنان آزاد و دمکراتیک برگزار میشود و دست نمایندگان در تصویب چنان باز است که صد برابر مواردی را که مردم ما تقاضای رفراندوم برای تحقق آنها دارند، به سادگی توسط کنگره و توسط نمایندگان واقعی مردم تصویب و یا تعدیل و تغییر میشود.
ناشناس۳۲۸۳۸۴۲۱۲:۰۷:۲۶ ۱۴۰۲/۸/۱۴
جه ربطی به آمریکا داشت؟؟!!!
ناشناس۳۲۸۳۹۹۱۱۴:۱۴:۲۲ ۱۴۰۲/۸/۱۴
ربطش این بود که در مدینه فاضله غربگدایان چیزی بنام رفراندوم وجود ندارد پس دم از رفراندوم نزنید.
ناشناس۳۲۸۴۰۶۸۱۵:۴۴:۳۳ ۱۴۰۲/۸/۱۴
ولي دراصل٥٩قانون اساسي ما رفراندوم هست نميتوني بگي قانون اساسي روقبول نداري ولي قانون فرعي حجاب روقبول داري
ناشناس۳۲۸۴۳۲۴۲۱:۰۴:۱۸ ۱۴۰۲/۸/۱۴
مردم خواهان حق رفراندوم طبق قانون اساسی خودمان نه غربگدا هستند و نه شرقگدا
ناشناس۳۲۸۴۳۳۶۲۱:۱۵:۰۲ ۱۴۰۲/۸/۱۴
شما قانون خدا مانند حجاب را قبول نداری که در حکومت اسلامی برای بود یا نبود آن بحث نمی کنند
محسن۳۲۸۴۵۰۲۰۱:۴۱:۴۱ ۱۴۰۲/۸/۱۵
نمیدانم چرا بعضی از اصول گرایان از رفراندوم آزاد قانونی فراری اند.
حامد۳۲۸۵۱۱۹۱۸:۰۹:۲۵ ۱۴۰۲/۸/۱۵
موافقم متأسفانه برخی دوستان دیدگاههای توهمی نسبت به رفراندوم دارن!!! و این‌طوری فقط خودشون رو اذیت می‌کنن.
امید یاوری دارانی۳۲۸۳۸۶۰۱۲:۲۳:۰۶ ۱۴۰۲/۸/۱۴
شما اشتباه می کنید .برگزاری رفراندوم از حقوق مصرح اشخاص در قانون اساسی است . چرا نگاهتان به امریکاست ؟ چرا فکر می کنید مطالبات مردم فرمایشی است و به سفارش دیگران است ؟ چرا توهم توطئه را رها نمی کنید و با افکار درست کشور را بسازید ؟ بدون انکه نگاهها به بیرون باشد و هر صدایی را که میشنوید مزدور و جیره خوار و غربزده و خود فروخته تصور کنید هم میشود راحت فکر کرد و راحت زندگی کرد.
ناشناس۳۲۸۳۹۶۳۱۳:۴۵:۳۵ ۱۴۰۲/۸/۱۴
چون از طریق رسانه های انان که می‌گویند بکو برای ایران نسخه می‌دهند و شما تکرار می کنی! البته برخی دنبال رو انان در داخل!
امید یاوری دارانی۳۲۸۴۰۰۱۱۴:۲۳:۴۱ ۱۴۰۲/۸/۱۴
این هم پاسخی غیر منطقی است . هر وقت تکلیف اینکه اول مرغ امد یا تخم مرغ روشن شد انگاه هم می توان روشن کرد که رسانه های بیگانه حرف مردم را می زنند و یا مردم حرف انها را؟ اما فارغ از اینها باید دید ایا خواسته و گفتار حق است یا باطل وگرنه گوینده اصلا مهم نیست.
ناشناس۳۲۸۴۰۴۳۱۵:۰۲:۳۳ ۱۴۰۲/۸/۱۴
در ضمن گوینده هم برای دلسوزی ایران نگفتند بلکه برای ایجاد تنش و خرابکاری گفتند!
ناشناس۳۲۸۳۹۹۴۱۴:۱۶:۱۰ ۱۴۰۲/۸/۱۴
غربگرایان در 44 سال گذشته با افکار نادرست کشور را ویران کردند حالا انتظار دارید ما کشور را بسازیم ؟!
ناشناس۳۲۸۴۰۱۷۱۴:۳۸:۵۰ ۱۴۰۲/۸/۱۴
غربگدایان بزرگترین مانع پیشرفت و ابادانی کشور هستند.
امید یاوری دارانی۳۲۸۴۰۳۶۱۴:۵۷:۰۳ ۱۴۰۲/۸/۱۴
نه انها مملکت را خراب کردند ونه شما می توانید انرا بسازید . تنها چیزی که می تواند مملکت را به رشد و شکوفایی برساند اول علم و اگاهی مردم است و دوم هم اتحاد ملی.
ناشناس۳۲۸۴۱۵۸۱۷:۳۶:۰۰ ۱۴۰۲/۸/۱۴
چند سال از انقلاب میگذره که از اون مدت از نظر شما 44 سالش قدرت دست غربگرا ها بوده؟ با منطق شما بنظر از اول انقلاب قدرت دست غربگرها بوده؟
ناشناس۳۲۸۴۳۲۵۲۱:۰۴:۱۹ ۱۴۰۲/۸/۱۴
تو این 44 سال چین - کره - تایوان - ویتنام - مالزی - سنگاپور و ... ساخته شدن هنوز شماها توهم غرب و غربگرایی دیگران و دارین ...
ناشناس۳۲۸۴۳۳۵۲۱:۱۲:۱۳ ۱۴۰۲/۸/۱۴
سه دوره اش دست غرب گرا ها بوده
ناشناس۳۲۸۴۵۰۴۰۱:۵۲:۵۷ ۱۴۰۲/۸/۱۵
اگر کسی بگوید علم اقتصاد یا شیمی یا پزشکی مدرن یا مهندسی مدرن و یا مدیریت و تکنولوژی و غیرو را از دانشمندان کشورهای پیشرفت باید یاد گرفت و در کشور مورد بهره برداری قرارداد، آیا این فرد از نظر آموزه های اسلامی غربگرا محسوب میشود؟
شکیبا۳۲۸۵۱۲۳۱۸:۱۹:۲۷ ۱۴۰۲/۸/۱۵
هرکس که به روشها و اعمال و تفکرات شما معترض است که غربگرا نیست. اتفاقا شما متعصبانه با غفلت از اصول مهم سیاست و اقتصاد روز دقیقا در جهت منافع اجانب اعم از غرب و شرق حرکت میکنید و موجبات عقب ماندگی کشور و فلج اقتصادی شده اید.
ناشناس۳۲۸۳۸۹۱۱۲:۳۸:۵۴ ۱۴۰۲/۸/۱۴
میشه بفرمائید آمریکا یا اروپا درباره چی باید رفراندوم بزارن؟ رفراندوم زمانی معنی داره که حکومت وجود داشته باشه. در آمریکا یا اروپا یا کشور های جهان اول چیزی به نام حکومت وجود نداره و فقط دولت ها هستند که هر 4 سال یک بار عوض میشن
ناشناس۳۲۸۳۹۳۳۱۳:۲۵:۳۵ ۱۴۰۲/۸/۱۴
رفراندوم بگذارند که آیا این سیستم حکومترانی فعلی قبول دارند یا نه!
ناشناس۳۲۸۵۲۲۷۲۱:۱۱:۱۵ ۱۴۰۲/۸/۱۵
عزیز، برخی از مردم در کشورهای غربی مخالف دولت شان هستند و تظاهرات و اعتصاب هم میکنند ولی مثل ما به دولتهای بر مبنای ایدئولوژی و مذهب و مکتب اعتقاد ندارند که خواستار رفراندوم شوند.
ناشناس۳۲۸۳۹۹۸۱۴:۱۸:۳۶ ۱۴۰۲/۸/۱۴
امریکا و اروپا رفراندم برگزار بکنند که ایا مردم شون راضی هستن که میلیاردها دلار از اموال شون خرج جنگ در اوکراین و اسرائیل و غیره بشود یا خیر ؟!
ناشناس۳۲۸۴۰۳۰۱۴:۵۵:۰۵ ۱۴۰۲/۸/۱۴
رفراندوم لازم نداره اگه موافق نیستن دوره بعدی به دولتی رای میدن که مطابق نظرات آنها عمل میکنه.حالا ما اگه مخالف کمک به روسیه و غزه و عراق و افغانستان و ... باشیم باید چیکار کنیم؟
ناشناس۳۲۸۴۰۵۹۱۵:۳۱:۱۱ ۱۴۰۲/۸/۱۴
ناشناس 4030 اولا در آمریکا فقط از دو حزب می تونن رئیس جمهور بشن که هر دو حزب هم از اسرائیل و اکراین حمایت می کنن مخصوصا از اسرائیل. دوما ما چه کمکی به روسیه کردیم؟ در مورد هزینه در کشورهای دیگه هم هزینه از بودجه نظامی ماست و از حق و حقوق شما کم نمیشه. در ضمن اگه این هزینه ها در کشورهای دیگه نباشه و مثلا اسرائیل و داعش قدرت بگیرن باید هزینه بیشتری در مرزها و خاک خودمون مصرف کنیم چه مالی چه انسانی.
ناشناس۳۲۸۴۰۸۷۱۶:۰۴:۱۳ ۱۴۰۲/۸/۱۴
کسی که سیستم آمریکا آنان قبول نداشته باشد اجازه بالا امدن نمی دهند و همان مراحل پایینی حذف می شوند و فقط دو حزب اصلی امریکا باقی می مانند
محمدی۳۲۸۵۲۱۸۲۰:۵۹:۱۵ ۱۴۰۲/۸/۱۵
در این کشورها بر مبنای قانون خودشان فقط به خواست اکثریت مردمشون (مالیات دهندگان) اهمیت میدهند چون برای ماندن خود و اعتبار حزبشان به رای مردم نیاز دارند. البته همانطور که میدانید مالیات دهندگان (مردم) این کشورها اولویت اولشان منافع ملی و سرزمینی است و در وهله بعد به منافع شخصی خود فکر میکنند. مابقی مسائل در اولویتهای بعدی قرار دارد. ضمنا با کنار رفتن یک دولت فاجعه ملی رخ نمیدهد بلکه صرفا دولت دیگری انتخاب و جایگزین میشود.
ناشناس۳۲۸۴۴۶۵۲۳:۵۷:۳۵ ۱۴۰۲/۸/۱۴
ببخشید ولی بدون اطلاع نظر ندین، رفراندوم یکی از ارکان دموکراسیه ! در همین قلب اروپا، سویس، در مورد هر چیزی رفراندوم برگزار می‌کنن، به طور کل اگر یک تعداد معین از مردم پای طومار تقاضای رفراندوم رو امضا کنند، رفراندوم در اون موضوع خاص برگزار میشه !
ناشناس۳۲۸۴۵۰۰۰۱:۳۵:۴۱ ۱۴۰۲/۸/۱۵
دقیقا در قانون اساسی ایران رفراندوم پیش بینی شده ولی برخی با انجام رفراندوم در ایران مخالفند.
ناشناس۳۲۸۳۷۹۴۱۱:۳۵:۵۰ ۱۴۰۲/۸/۱۴
این نگاه یعنی سوق دادن شمار زیادی از مردم به سمت رسانه هایی اونور آبی که فرصت شنیده شدن آنها را می دهند متاسفانه دوستان حزب اللهی فکر میکنن همه باید مثل آنها فکر و عمل کنند در جامعه بزرگی مثل ایران عقاید و افکار متفاوت است و رسانه ملی باید همه سلائق را در نظر بگیرد در غیر اینصورت سرمایه اجتماعی به شدت کاهش میابد چنانچه این روزها شاهدش هستیم که روایتهای جریان رسمی حاکم بر کشور با عکس العمل کف جامعه بسیار متفاوت است
ناشناس۳۲۸۳۸۵۹۱۲:۲۲:۱۵ ۱۴۰۲/۸/۱۴
توجیه کردن برای همدستی با دشمن در ضمن این افراد مغرض که برای اهداف سیاسی خاص حرف می‌زنند باید کمتر در دید باشند از جمله آن وزیر سابق
ناشناس۳۲۸۵۲۶۸۲۲:۳۶:۰۶ ۱۴۰۲/۸/۱۵
مگه میشه که اکثر مردم کشور با دشمن همدستی کنند؟
ناشناس۳۲۸۳۸۰۳۱۱:۴۰:۲۱ ۱۴۰۲/۸/۱۴
مشکل اینجاست که دوستان حزب اللهی فکر میکنن انقلاب مال آنهاست و قرار است اندیشه آنها فراگیر و حتی جهانی شود و با این ایده از حضور و نعمت کثیری از مردم برای ساخت و آبادانی کشور بی نصیب می مانند و اینگونه است که کشوری با اینهمه منابع بدین شکل مدیریت میشود که نتایج آن را در سطح رفاه ،فقر و ... دارید می بینید
محمد۳۲۸۴۴۷۹۰۰:۲۲:۱۴ ۱۴۰۲/۸/۱۵
حزب الله یعنی گروه و دسته خدا که در راس این گروه پیامبر گرامی اسلام و ائمه قرار دارن همان پیامبری که فرمود من مبعوث شدم تا مکارم اخلاق را کامل و تمام کنم حالا کسی کشور ور مال خودش و گروه خودش میدونه حزب اللهیه؟
ناشناس۳۲۸۳۸۱۸۱۱:۵۱:۰۹ ۱۴۰۲/۸/۱۴
جالبه که معتقدند اگر فضا به دیگرانی داده شود که مخالف نظر آنها هستند به این معنا هست که فضا مسموم شده حرفشون خیلی واضح اینه ما بر حق هستیم کار درست رو ما انجام میدیم مملکت مال ماست هر کسی غیر از این حرف زد داره فضا را مسموم میکنه و حق نداره در جایی که از بودجه بیت المال مملکت تغذیه میکنه حضور داشته باشه خلاصه یعنی بیت المال هم مال حزب الهی هاست و بقیه باید از آن محروم شوند البته شاهدیم که این اتفاق داره میوفته حالا سئوال اینه آیا با این نگاه و اوضاع و احوال میشه انتظار پیشرفت و آبادانی کشور داشت
ناشناس۳۲۸۳۸۵۸۱۲:۲۱:۵۳ ۱۴۰۲/۸/۱۴
برگزار نکردن رفراندوم ربطی به ترس ندارد. رفراندوم موارد خاص خودش را دارد. اگر قرار بود در هر موضوعی رفراندوم برگزار شود پس مجلس و رئیس جمهور برای چه می خواستیم؟
ناشناس۳۲۸۳۹۲۸۱۳:۲۱:۲۳ ۱۴۰۲/۸/۱۴
رئیس جمهور و مجلس هم جای خودش. اگه قرار نبود برای برخی موضوعات رفراندم برگزار بشه توی قانون نمی آوردن. برای هر موضوع نیست.
ناشناس۳۲۸۳۸۶۲۱۲:۲۳:۴۷ ۱۴۰۲/۸/۱۴
تریبونی که به برخی بدهند و بیایند برای ماهی گیری از آب گل آلود کنند اتفاقا باید مسدود شود
ناشناس۳۲۸۳۸۸۰۱۲:۳۲:۵۱ ۱۴۰۲/۸/۱۴
اینها کسانی هستند که برای کشور فقط هزینه درست می کنند.
ناشناس۳۲۸۴۲۷۸۲۰:۰۲:۲۸ ۱۴۰۲/۸/۱۴
ایشون اگر فکر می‌کنند که کشور فقط مال حزب الهی ها است پس هنوز نفهمیدن حزب الهی بودن یعنی چی! حزب الهی یک نام نیست که انتخاب می‌کنیم حزب الهی یک مجموعه ویژگی، خصوصیت و باور است که صرف نظر از شکل ظاهری و جنس و دین و مکان و موقعیت اجتماعی و اقتصادی می‌تواند در کسانیکه حتی فکرش را هم نمیکنیم وجود داشته باشد.
ناشناس۳۲۸۴۸۰۶۱۱:۵۳:۲۸ ۱۴۰۲/۸/۱۵
نقد سخیف تر از دیدگاه های این خانم بود. در صدر اسلام هم منافقین به دنبال درگیری مهاجرین و انصار بودند که در آیات قرآن به آن اشاره شده و بخش زیادی از مبارزه پیامبر در باب همین نفاق بود که گروهی خود را برتر می پنداشتند
ناشناس۳۲۸۳۷۶۳۱۱:۱۵:۱۹ ۱۴۰۲/۸/۱۴
همان افراد نامحرم که در گذشته در راس آمدن وضع مملکت را به اینجا رساندن
ناشناس۳۲۸۳۸۶۷۱۲:۲۷:۱۷ ۱۴۰۲/۸/۱۴
همین هایی که شما نامحرم مینامی شان در زمان تصدی شان خودشان را حزب اللهی میدانستند و بقیه را نامحرم
ناشناس۳۲۸۳۹۰۵۱۲:۵۸:۲۲ ۱۴۰۲/۸/۱۴
همان موقع هم همین حرف زده می شد
ناشناس۳۲۸۳۷۶۹۱۱:۱۹:۰۶ ۱۴۰۲/۸/۱۴
خالص سازی
ناشناس۳۲۸۳۷۷۲۱۱:۲۰:۰۵ ۱۴۰۲/۸/۱۴
جریان خالص ساز عملا موفق شده ارکان مختلف کشور را در دست بگیره مسئله اینجاست که این دوستان به این نتیجه نرسیدن که خالص سازی نه تنها باعث آبادانی و پیشرفت کشور نمیشه بلکه باعث عقب ماندگی و عقب گرد میشود امیدواریم این مسئله فهم شود که افکار و آرای مختلف و اجازه حضور دادن به آنها یک نعمت برای شکوفایی و پیشرفته نه تهدید
امید یاوری دارانی۳۲۸۳۸۵۴۱۲:۱۹:۲۹ ۱۴۰۲/۸/۱۴
خاص سازی نه تنها باعث ابادانی مملکت نخواهد شد که مایه سست شدن پایه های حاکمیت نیز خواهد شد
ناشناس۳۲۸۳۸۸۵۱۲:۳۴:۳۴ ۱۴۰۲/۸/۱۴
همین افراد ناخالص آمدن که کشور درجا می زند
ناشناس۳۲۸۳۷۷۴۱۱:۲۰:۳۲ ۱۴۰۲/۸/۱۴
کشور فقط متعلق به حزب اللهی ها نیست اما این حزب اللهی ها هستن که در 8 سال جنگ تحمیلی و فتنه های گوناگون کشور را از هجوم دشمن حفظ کردند و می کنند.
ناشناس۳۲۸۳۷۸۸۱۱:۲۹:۴۵ ۱۴۰۲/۸/۱۴
اتفاقا الان خیلی از کسانی که خالصانه در جنگ شرکت داشتند و مجاهدت کرده اند در دایره خودیهای ایشان قرار نمیگیرند ...
سلیمی۳۲۸۴۱۳۵۱۶:۵۳:۲۲ ۱۴۰۲/۸/۱۴
اینان قشری جدید هستند و رزمندگان غیر همفکر خود را غیرخودی می دانند.
ناشناس۳۲۸۳۷۹۵۱۱:۳۷:۰۲ ۱۴۰۲/۸/۱۴
اتفاقا خیلیها در جنگ بودن که اصلا حزب اللهی نبودن و فقط برای دفاع از میهن رفتن جنگ
ناشناس۳۲۸۳۸۴۸۱۲:۱۲:۰۲ ۱۴۰۲/۸/۱۴
افراد مومن و حزب اللهی برای دفاع از میهن به جنگ با صدام رفتن غیر حزب اللهی ها در زمان جنگ به امریکا و اروپا مهاجرت می کردند یا اگر داخل کشور بودند بفکر ثروت اندوزی و احتکار اجناس بودند.
ناشناس۳۲۸۳۹۱۶۱۳:۰۹:۱۲ ۱۴۰۲/۸/۱۴
عزیزم یه چیزی بود زمان جنگ به نام سربازی انگار شما یادتون نمیاد دایی بنده که اصلا حزب الهی نبود تو جنگ شرکت کرد یکی از اقوام شهید شدند هیچ ربطی هم به حزب الهی بودنشان نداشت رفته بود سربازی شهید شد.
ناشناس۳۲۸۳۹۶۵۱۳:۴۶:۵۵ ۱۴۰۲/۸/۱۴
سرباز اجباری با داوطلب فرق دارد
ناشناس۳۲۸۳۹۴۱۱۳:۳۱:۰۹ ۱۴۰۲/۸/۱۴
منفی ها نشان میدهد انهایی که نرفته اند مستقیم جنگ کنند، دلهایشان با رزمنده ها بود و پشت جبهه کمک می کردند.
عباس معتمدی۳۲۸۵۲۷۵۲۲:۵۶:۰۲ ۱۴۰۲/۸/۱۵
اکثر کسانی که طبق وظیفه اشان از وطن و ناموس ایران دفاع کردند همانند عموم مردم اصلا این روشها و سیاستهای دولتهای قبلی و فعلی را قبول ندارند.
ناشناس۳۲۸۳۷۹۹۱۱:۳۸:۴۵ ۱۴۰۲/۸/۱۴
می دونی چرا این طور فکر می کنی؟ چون توی این سالها فقط صدای حزب اللهی ها شنیده شده و تریبونها برای اونها بوده.
ناشناس۳۲۸۳۸۴۴۱۲:۰۸:۵۲ ۱۴۰۲/۸/۱۴
شهدای جنگ تحمیلی همه حزب اللهی بودند.
ناشناس۳۲۸۳۹۱۲۱۳:۰۳:۲۳ ۱۴۰۲/۸/۱۴
حتی سرباز وظیفه ها منظورتونه واقعا حقایق رو نمی بینین
برنارد۳۲۸۴۱۶۰۱۷:۴۵:۵۶ ۱۴۰۲/۸/۱۴
کسی که مسیحی بود و در جنگ شهید شد آیا حزب الهی بوده یا صرفا برای وطن اش که ایران است جانفشانی کرده ؟
ناشناس۳۲۸۳۸۰۶۱۱:۴۲:۰۳ ۱۴۰۲/۸/۱۴
والا من ادمهای زیادی را می شناسم که حزب اللهی نبودند و رفتند جنگ و بعد از جنگ هم حزب اللهی نشدند و رفتند سر خونه زندگیشان
شهروند۳۲۸۴۲۹۸۲۰:۳۱:۱۴ ۱۴۰۲/۸/۱۴
پدر من 6 سال در جبهه بود جانباز شیمیایی شد. هر دو دایی من 3 سال در جبهه بودند و 6 ماه هم از طرف محل کارشان اعزام شدند. پسر عمه من 4 سال در جبهه بود و شهید شد و 3 شهید دیگر از نزدیکان برای حفظ ایران عزیز تقدیم شد. خوب دقت می کنم هیچکدام حزب اللهی نبودند. در تمام عرصه ها حضور فعال داشتند و به کسی هم نمی گفتند از مملکت بروید. از این خانم بپرسید زمان جنگ چند سالش بوده و کجا بوده!!!!
مهدی۳۲۸۳۸۰۷۱۱:۴۲:۲۳ ۱۴۰۲/۸/۱۴
با ایجاد تنگنا وتنگ نظری مشکل سازی می کنن و بعد مدعی میشن ما حلش کردیم وما مملکت و حفظ کردیم.
ناشناس۳۲۸۳۸۶۱۱۲:۲۳:۱۴ ۱۴۰۲/۸/۱۴
اگر حزب اللهی ها نبودند لیبرال ها مملکت را نابود کرده بودند.
ناشناس۳۲۸۵۲۷۷۲۲:۵۹:۴۸ ۱۴۰۲/۸/۱۵
لطفا مفهومی که از لیبرالیسم در ذهنتان هست را بیان فرمایید.
ناشناس۳۲۸۳۸۰۸۱۱:۴۲:۴۵ ۱۴۰۲/۸/۱۴
در عشق به خاک و میهن و ملت و حزب الهی بودن رزمندگان جنگ تحمیلی کوچکترین شکی نیست چون هیچوقت به خودی و ناخودی حتی فکر هم نکردند اما نکته اینجاست که شماها با چه مقیاس و معیاری خودتان رو هم رده انها و حزب اللهی میدونید؟
ناشناس۳۲۸۳۸۷۱۱۲:۲۸:۱۵ ۱۴۰۲/۸/۱۴
ما خودمان را هم رده رزمندگان دفاع مقدس نمی دانیم.
ناشناس۳۲۸۳۸۱۲۱۱:۴۶:۴۰ ۱۴۰۲/۸/۱۴
اولا آمار ارائه بده. دوما این خانم چند بار رفته جبهه که انقدر توقع داره. سوما کی گفته تو رفتی بقیه نرفتند جبهه.
ناشناس۳۲۸۳۸۲۱۱۱:۵۴:۵۸ ۱۴۰۲/۸/۱۴
آن هایی که مردانه جنگیدندو شهید شدند جز هیچ حزبی نبودند آن ها مسلمانان شجاع و غیور و اهل ایمانی بودند که مملکت را با تمام گرایش هایش دوست داشتند سرباز کسی نبودند جز خدا
ناشناس۳۲۸۳۸۲۶۱۱:۵۶:۵۸ ۱۴۰۲/۸/۱۴
خیر- همه مردم در دفاع از کشور سهم داشتن. لطفا همه چی را به حساب خود نزنید.
ناشناس۳۲۸۳۸۳۵۱۲:۰۱:۴۲ ۱۴۰۲/۸/۱۴
وطن دوستان بودند!
razi۳۲۸۳۸۴۱۱۲:۰۷:۰۷ ۱۴۰۲/۸/۱۴
شما اگر فقط یکبار فیلم اخراجیهای آقای ده نمکی رو که بر اساس واقعیات جنگ ساخته شده میدیدید هیچوقت چنین ادعایی نمیکردید.
ناشناس۳۲۸۳۸۵۷۱۲:۲۱:۲۵ ۱۴۰۲/۸/۱۴
مجید سوزوکی فیلم اخراجی ها هم راه حق را پیدا کرده بود و حزب اللهی شده بود و اینگونه توفیق شهادت پیدا کرد.
ناشناس۳۲۸۳۸۶۳۱۲:۲۵:۱۰ ۱۴۰۲/۸/۱۴
جنگ سی و سه ساله سال تمام شده ولی متاسفانه کسانی ادعاش رو دارن و سر سفرش نشستن که سنشان به چهل سال نمیرسه
ناشناس۳۲۸۳۹۸۲۱۴:۰۱:۰۹ ۱۴۰۲/۸/۱۴
پدر من هشت سال جنگید برای میهن. حزب اللهی هم نبود. دوستانشون هم که در جنگ بودن همینطور.
ناشناس۳۲۸۴۰۵۰۱۵:۰۸:۵۴ ۱۴۰۲/۸/۱۴
پدر شما و دوستانش حزب اللهی بودند شما خبر نداری !
ناشناس۳۲۸۴۷۵۲۱۱:۰۷:۰۵ ۱۴۰۲/۸/۱۵
وطن دوستی هیچ ربطی به حزب اللهی و غیرحزب اللهی ندارد ما ایرانی هستیم.چو ایران نباشد تن من مباد. یا حق
محمد۳۲۸۶۰۸۹۱۸:۳۶:۴۷ ۱۴۰۲/۸/۱۶
چرا از اسم حزب اللهی فرار میکنید ؟هر کسی در جبهه حق و سمت خدا باشه میشه حزب الله هر کسی هم خود بزرگ بین باشه میشه حزب شیطان.
ناشناس۳۲۸۴۴۲۲۲۲:۵۱:۱۱ ۱۴۰۲/۸/۱۴
ای کسانی که رای منفی دادید شما رفتید جبهه جنگیدید؟؟!!!
قاسم۳۲۸۴۸۶۷۱۲:۵۶:۲۷ ۱۴۰۲/۸/۱۵
من دوم دبیرستان بودم رفتم جبهه مهران آبزیادی 3ماه اونجا بودم حزب خدا هستم ولی مخالف 100%صداوسیما،مخالف گفته اون خانم، مخالف 100%پایداری.
ناشناس۳۲۸۵۲۷۳۲۲:۴۶:۳۳ ۱۴۰۲/۸/۱۵
خدایی پیش وجدان خودت شرمسار نیستی از اینکه خود حزب‌اللهی پندارهای کنونی را با انها مقایسه میکنی؟ اخلاص انها کجا و ریای کنونی کجا؟؟!!
ناشناس۳۲۸۳۷۷۵۱۱:۲۲:۱۴ ۱۴۰۲/۸/۱۴
البته ایشان حرف درستی زد. صادقانه آنچه در این سالها برای همه عیان شده است را اعتراف کرد.
ناشناس۳۲۸۳۸۷۳۱۲:۲۹:۱۱ ۱۴۰۲/۸/۱۴
موافق درست بودن حرف این خانم نیستم. اما صادقانه این جوری فکر می‌کرد و همان را هم گفت. لااقل لاپوشانی و ریا نکرد.
ناشناس۳۲۸۴۰۰۲۱۴:۲۵:۴۶ ۱۴۰۲/۸/۱۴
جالب اینجاست وقتی آقای مرعشی در تلویزیون به صراحت میگوید قدرت چند ده نماینده مجلس را دارد، هیچ رسانه ای به این شدت به آن نپرداخت. و قطعا از مرعشی بزرگتر ها بسیارند و رسانه هم دست آنهاست حتی در صدا و سیما و هنرشان در سایه عمل کردن است.
مهدی۳۲۸۳۷۷۸۱۱:۲۲:۴۹ ۱۴۰۲/۸/۱۴
ایشان واقعیتی مسلم و غیر قابل انکار را بر زبان آورده است .
ناشناس۳۲۸۳۷۷۹۱۱:۲۳:۲۲ ۱۴۰۲/۸/۱۴
صدا و سیما به طیف خاصی وابستگی ندارد اخیرا در برنامه افق اذری جهرمی و برخی دیگر چهره های اصلاح طلب دعوت شده بودند.
ناشناس۳۲۸۳۸۳۴۱۲:۰۱:۳۵ ۱۴۰۲/۸/۱۴
عجب ، دیگه به کجا رسیدیم که آذری جهری شده غیر خودی !
ناشناس۳۲۸۴۰۱۰۱۴:۳۳:۲۵ ۱۴۰۲/۸/۱۴
اصولگرا و اصلاح طلب سر و ته یک کرباسند و هیچ تفاوتی با هم ندارند.
ناشناس۳۲۸۴۱۷۳۱۸:۰۱:۵۴ ۱۴۰۲/۸/۱۴
مگه آقای آذری جهرمی فرزند شهید نیست؟
ناشناس۳۲۸۵۲۸۰۲۳:۰۶:۱۶ ۱۴۰۲/۸/۱۵
چه ربطی دارد؟
ناشناس۳۲۸۳۷۸۰۱۱:۲۳:۴۹ ۱۴۰۲/۸/۱۴
اصلا کل کانال‌های تلویزیون رو بدید به این خانم. منتها سوال اینه که چرا مردم باید بودجه صدا و سیما رو از مالیات و نفت شون بدن.
ناشناس۳۲۸۴۱۰۱۱۶:۱۶:۲۴ ۱۴۰۲/۸/۱۴
برای اینکه دستگاه رسمی کشور هست مانند بقیه جاها
ناشناس۳۲۸۴۱۰۷۱۶:۲۴:۰۴ ۱۴۰۲/۸/۱۴
پیشنهاد میکنم هزینه های صدا و سیما از مالیات افراد استفاده کننده از تریبونهای صدا و سیما تامین بشه نه از بودجه عمومی کشور.
ناشناس۳۲۸۳۷۸۲۱۱:۲۶:۱۴ ۱۴۰۲/۸/۱۴
زنده باد این خانم دلیر و صادق که حرف دل ها رو زد
ناشناس۳۲۸۳۸۹۳۱۲:۴۶:۲۴ ۱۴۰۲/۸/۱۴
نظرات مثبت و منفی زیر این مطالب گویای ان چیزیست که در زیر پوست این شهر در جریان است
ناشناس۳۲۸۴۰۱۳۱۴:۳۶:۴۳ ۱۴۰۲/۸/۱۴
مثبت و منفی ها در فضای مجازی فیک است و قابل استناد نیست.
ناشناس۳۲۸۴۲۸۱۲۰:۰۷:۲۲ ۱۴۰۲/۸/۱۴
مثبت ومنفي ها رو قبول نداري حرف مردم كوچه بازار رو قبول نداري رفراندوم روقبول نداري ميشه بگي شما چي رو قبول داري؟
ناشناس۳۲۸۴۲۹۹۲۰:۳۱:۵۳ ۱۴۰۲/۸/۱۴
مردم کوچه و بازار همه حزب اللهی هستن.
امیر حسین سلطان/تهران۳۲۸۳۷۸۳۱۱:۲۶:۱۵ ۱۴۰۲/۸/۱۴
درباره رویکرد اظهر من الشمس صدا و سیما طی بیش از دو دهه اخیر تنها و تنها می توان به یک جمع بندی احد و واحد رسید و آن اینکه؛ « نرود میخ آهنین در سنگ!»
ناشناس۳۲۸۳۹۰۰۱۲:۵۳:۰۷ ۱۴۰۲/۸/۱۴
حالا برادر مگه حتماً بايد ميخ را در سنگ فرو بريم ؟ تلويزيون منزل ما هرگاه كه بچه هاي برادري يا خواهري بيايند براي برنامه كودك روشن مي كنن و گرنه خودمان كه عطايش را به لقايش بخشيده ايم ! .
امیر حسین سلطان/تهران۳۲۸۴۰۹۹۱۶:۱۲:۰۶ ۱۴۰۲/۸/۱۴
قربان مسأله شخصی یا خانوادگی نیست. به نظر می رسد اینگونه رویکرد نابخردانه و عمدتا یکطرفه و یا جانبدارانه رسانه ملی در تمامی حوزه های سیاسی و اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و متاسفانه افت کیفیت اداره امور و پیشرفت و توسعه کشور تاثیرگذار بوده، هست و خواهد بود وگرنه من که باشم که اصرار به فرو کردن میخ آهنین در سنگ داشته باشم؟!
سلام۳۲۸۳۷۸۹۱۱:۳۰:۲۲ ۱۴۰۲/۸/۱۴
غیر حزب اللهی ها نه هزینه دادند نه حتی همکاری کردند که تا جایی هم توانستند خنجر زدند.
امید یاوری دارانی۳۲۸۳۹۸۰۱۳:۵۹:۳۷ ۱۴۰۲/۸/۱۴
من بابت دیدگاه شما خجالت می کشم . این تفکر مایه جدایی اتحاد ملت می شود . اتحاد ملی مردم در جنگ باعث پیروزی بود. انروزی که همه فارغ از نام و رنگ و دین و ایین فقط برای حفظ اب و خاک و ناموس در برابر دشمن ایستادند کسی نگفت از کدام قوم و قبیله هستی ؟ کسی نپرسید اعتقادات چیست؟ کسی تفتیش نشد بخاطر عقایدش . همه وهمه زیر پرچم سه رنگ ایران دفاع کردند و از جان و مال و ناموس خود گذشتند تا اتحاد و همدلی باقی بماند. همه بودند و همه هستند انها را متفرق نکنید و خود را برتر و بهتر از دیگران ندانید. وقتی دشمن حمله میکند انتخاب نمی کند همه را می کشد همه چیز را ویران می کند. همه اموال را مصادره می کند . همه جا را بمباران می کند . یادمان باشد ما همه با هم هستیم .
ناشناس۳۲۸۳۷۹۰۱۱:۳۰:۴۶ ۱۴۰۲/۸/۱۴
فارغ از اینکه حرفش غلطه یا درسته، اینکه شما بگی نظرات این افراد نباید منتشر بشه، همونقدر منطق نداره که حرف ایشون نداره! چرا؟؟؟ چون شما میگید ما معتقد به تکثر اندیشه‌ها و آزادی بیان نظرات مختلف هستیم، اون میگه من معتقد به تکثر نیستم. طبعاً هرکس هم طبق عقیده خودش عمل میکنه، درنتیجه شما اگه رئیس باشی باید طبق عقیده‌ی خودت ایشون رو راه بدی حتی اگه حرفش برات تلخ و غیرقابلِ‌قبول باشه، ولی ایشون اگه رئیس بشه طبق عقیده خودش میتونه شما رو راه نده! خب اینجوری که خراب شد! چیکار کنیم پس؟ چاره اینه که ما تکثرگرایی رو تعریف کنیم؛ همونجور که آزادی مطلق رو نمی‌پذیریم و چارچوب براش تعریف می‌کنیم، برای تکثرگرایی هم باید چارچوب تعریف کنیم، اونوقت نه افراطی‌های اینوری که مملکت رو مال خودشون بدونن میتونن بیان داخل، نه افراطی‌های اونوری که می‌خوان اداهای براندازی دربیارن ولی از جیب بیت‌المال هم بخورن و جلوی دوربین برن!
ناشناس۳۲۸۳۹۲۰۱۳:۱۴:۴۷ ۱۴۰۲/۸/۱۴
آفرین بالاخره یک نفر به تناقض ذهنی نویسنده به خوبی اشاره کرد
ناشناس۳۲۸۳۷۹۱۱۱:۳۲:۲۶ ۱۴۰۲/۸/۱۴
این خانم محترم وهمه کسانی که مثل ایشان فکرمی کنندایران متعلق به حزب الهی ها هست (باید بفهمند)ایران متعلق به همه کسانی هست که دراین سرزمین متولدشده اندوبه همه ایرانیها تعلق داردجای تاسف است که صداوسیما این افرادراتوجیه نمی کنند که صحبت تفرق افکن بیان نکنند.
ناشناس۳۲۸۳۷۹۶۱۱:۳۷:۴۲ ۱۴۰۲/۸/۱۴
البته این نظر را همه مسئولین دارند برخی مثل این خانم یا علم الهدی آن را جار می زنند و بقیه بدون سر و صدا، در مصوبات و استخدام و برنامه ریزی و... به آن عمل می کنند.
مجتبی یارمحمدی۳۲۸۳۸۰۰۱۱:۳۹:۲۸ ۱۴۰۲/۸/۱۴
صحبتهای این خانوم پایمال کردن خون تمام کسانی است که در تمام سالهای وجود این خاک ، برای ریشه کنی دیکتاتوری و خودکامگی و استبداد وطنی کشته شدند .
علی۳۲۸۳۸۰۵۱۱:۴۰:۳۲ ۱۴۰۲/۸/۱۴
متاسفانه حرفهای نسنجیده و غیر کارشناسی این خانم و امثال ایشان، بیشتر باعث تنش و ایجاد تفرقه در کشور می گردد. از طرفی اسفند 1402 در واقع روز آزمون ملت ایران در انتخابات مجلس بوده، که این صحبت ها مبنی بر دوقطبی حزب الهی و غیر حزب الهی واقعاً به کشور لطمه وارد کرده که بجز خود دیگران را به هیچ‌وجه قبول ندارند. کما اینکه تمام تشکل های سیاسی شناخته شده در کشور پایبند به قانون بوده و کارنامه دارند.
ناشناس۳۲۸۳۸۰۹۱۱:۴۳:۴۰ ۱۴۰۲/۸/۱۴
جناب علیزاده کلیت حرف شما قبول. ولی واقعا فکر میکنید چقدر بیننده داره، بخصوص این شبکه.
ناشناس۳۲۸۳۸۱۴۱۱:۴۸:۴۶ ۱۴۰۲/۸/۱۴
یک زمانی شهید بهشتی گفت بهشت را به بها میدهند و به بهانه نمیدهند. اما حالا پست و مقام و جایگاه را به ادعا میدهند.
ناشناس۳۲۸۳۸۲۴۱۱:۵۶:۴۰ ۱۴۰۲/۸/۱۴
این خانم خداییش دم انتخابات حرف حق رو زد حالا همون حزب اللهی ها هم بروند و انتخابات پر شور بر گزار کنند.
ناشناس۳۲۸۳۹۲۴۱۳:۱۹:۳۸ ۱۴۰۲/۸/۱۴
کاملا موافقم
ناشناس۳۲۸۴۱۸۷۱۸:۱۹:۰۲ ۱۴۰۲/۸/۱۴
قربونت برم مگه ما قبلا به دستور این خانم بود که وطنمون رو دوست داشتیم که حالا چون از دستش ناراحتیم، دیگه به وطنمون پشت کنیم؟؟؟ من کاری به جمهوری اسلامی ندارم، ولی ما بخاطر مملکتمون میریم رای میدیم و از ساختار فعلی حکومت دموکراتیک یا غیردموکراتیک یا هرچیزی که هست، حمایت می‌کنیم. اگه نکنیم به خودِ ایران ضربه میخوره. حالا این خانم یه حرف غلطی زد، ما چرا لگدش رو به مملکتمون بزنیم؟؟؟
ناشناس۳۲۸۴۲۴۳۱۹:۲۶:۳۵ ۱۴۰۲/۸/۱۴
مگه شما می رفتی یا حزب اللهی چیز بدی هست؟
جواد۳۲۸۳۸۲۵۱۱:۵۶:۴۳ ۱۴۰۲/۸/۱۴
چه زیبا مردم رو به جون هم میاندازند!!!! بی حجاب و باحجاب- اصول گرا و اصلاح طلب - حزب الهی و غیر حزب الهی و......
ناشناس۳۲۸۳۸۳۱۱۱:۵۸:۲۴ ۱۴۰۲/۸/۱۴
چه تیتر قشنگی خب منم حزب الهی هستم ولی این دلیل نمیشه به صدا و سیما و آقای جهرمی توهین بشه ایشون قبلا یکی از وزیران این نظام بوده
ناشناس۳۲۸۳۸۳۸۱۲:۰۲:۴۷ ۱۴۰۲/۸/۱۴
چه این خانم علنا عنوان کنه چه نکنه، در واقعیت مملکت برای حزب اللهی هاست ، از اولویت در استخدام و تبدیل وضعیت کارکنان بگیر تا برسه به حق نوع پوشش این دو قطبی ها را این خانم ایجاد نکرده که به وی انتقاد می کنید.
ناشناس۳۲۸۳۸۵۳۱۲:۱۷:۵۷ ۱۴۰۲/۸/۱۴
بزاريد حرف دلشو بزنه ولى خودش بخوبى ميدونه غير از ثروت هيچ چيز ديگه اى در اين مملكت متعلق به اونها نيست
ناشناس۳۲۸۳۸۶۴۱۲:۲۵:۴۴ ۱۴۰۲/۸/۱۴
دیگه با خودتون هم تعارف دارید؟!! این خانم نماینده طیف تندروی حاکم بر کشوره که در شرایطی هیجانی، مصداق بارز جانا سخن از زبان ما می‌گویی، حرف دل اونها رو گفت.
دکتر ج.۳۲۸۳۸۶۸۱۲:۲۷:۲۶ ۱۴۰۲/۸/۱۴
اول حزب الله را تعریف بفرمائید بعد خود را حزب اللهی بنامید. تعریفش در آیه آخر سوره مجادله آمده که خود بخوانید.
ناشناس۳۲۸۳۸۶۹۱۲:۲۷:۳۱ ۱۴۰۲/۸/۱۴
آن افراد مسئله دار دلشان برای فلسطین نسوخته که می آورید در تلویزیون و بیشتر هم عقده گشایی می کنند از نظام که به آنها کار داد
ناشناس۳۲۸۳۸۸۳۱۲:۳۴:۱۵ ۱۴۰۲/۸/۱۴
این خانم فقط برای کشور هزینه درست می کند و من از اقدام صدا وسیما در تعجب هستم‌.
ناشناس۳۲۸۳۸۹۰۱۲:۳۷:۵۹ ۱۴۰۲/۸/۱۴
نتیجه خالص سازی مملکت میشه همین.
ناشناس۳۲۸۳۸۹۴۱۲:۴۷:۰۵ ۱۴۰۲/۸/۱۴
این فرد واقعا از کسانی است که خود حزب اللهی پندار هست ولی اعمالش شبیه آنها نیست.
علیاری۳۲۸۳۸۹۶۱۲:۵۰:۱۶ ۱۴۰۲/۸/۱۴
ایران برای همه ایرانیان است. نه یک کلمه کم ، نه یک کلمه بیش
ناشناس۳۲۸۳۸۹۸۱۲:۵۱:۳۹ ۱۴۰۲/۸/۱۴
به این خانم توصیه اکید می کنم زانوی ادب زمین بزن و در اعمال و رفتار حاج قاسم سلیمانی خوب فکر کن و روحیه تفرعنی را خود دور کن.
ناشناس۳۲۸۴۱۸۴۱۸:۱۳:۴۹ ۱۴۰۲/۸/۱۴
خاطره ای از خود حاج قاسم پخش شد که ایشان را هم در گزینش سپاه رد کرده بودند!
ناشناس۳۲۸۳۹۰۳۱۲:۵۷:۳۱ ۱۴۰۲/۸/۱۴
جز واقعيت چيزي نگفت.
ناشناس۳۲۸۳۹۱۱۱۳:۰۳:۰۶ ۱۴۰۲/۸/۱۴
بسیار حرف نابجایی زد این خانم
ناشناس۳۲۸۳۹۲۲۱۳:۱۸:۰۷ ۱۴۰۲/۸/۱۴
آیا واقعیت تفکر حزب اللهیا همینه. فقط ما خوبیم. بقیه همه وابسته آمریکان!
ناشناس۳۲۸۳۹۳۰۱۳:۲۲:۲۹ ۱۴۰۲/۸/۱۴
تنها برنامه ای که مخاطب داره مسابقات فوتباله
ناشناس۳۲۸۳۹۴۰۱۳:۲۸:۴۷ ۱۴۰۲/۸/۱۴
با جمله آخرتون «مضمونی که آشکارا باخواست سیاسی بارها اعلام شده حاکمیت در تضاد است.» کاملا مخالفم!
رحمت۳۲۸۳۹۷۶۱۳:۵۷:۲۴ ۱۴۰۲/۸/۱۴
واضح و مبرهن است که قصد صدا وسیما با تولید اینگونه برنامه ها برهم زدن اعصاب و روان این ملت است.
ناشناس۳۲۸۴۱۳۲۱۶:۴۸:۳۹ ۱۴۰۲/۸/۱۴
روزی که خرمشهر آزاد شد رزمندگانی که با خون خود شهر را آزاد کردند روی تابلوی ورودی شهر نوشتن جمعیت ۳۶ میلیون نفر یعنی حتی خود این خانم را که آن موقع ده سالش بود هم جزو آزاد کنندگان خرمشهر حساب کردند ببینید از کجا به کجا رسیدیم که یک عده که تنها از محافل زد و بند سیاسی بالا آمده اند اکنون خود را صاحب کشور میدانند
ناشناس۳۲۸۴۱۵۹۱۷:۴۱:۰۸ ۱۴۰۲/۸/۱۴
یک پیشنهاد دارم با استدلال این خانم چون صدا و سیما مال حزب الهی ها است پس بودجه صدا و سیما را هم فقط از حزب الهی ها بگیرند و بجاش مالیات مردم ر ا کاهش دهند
ناشناس۳۲۸۴۳۱۲۲۰:۴۷:۴۶ ۱۴۰۲/۸/۱۴
کاش منظورشون فقط رادیو و تلویزیون بود.
ناشناس۳۲۸۴۱۷۱۱۸:۰۰:۵۰ ۱۴۰۲/۸/۱۴
یکی میاد میگه دوست ندارید، جمع کنید برید؟ این یکی میگی کشور مال حزب الهی هاست؟ اون یکی میگه کشور مال مومنین است؟و....
ناشناس۳۲۸۴۱۸۳۱۸:۱۲:۳۱ ۱۴۰۲/۸/۱۴
این خانم راجع به صهیونیستها و دشمنان دین صحبت نمی کنند بلکه راجع به دین باوران هموطن این افاضات را فرموده اند! افرادی مثل ایشان درک درستی از دین اسلام و سیره پیامبر اکرم (ص) ندارند. آیا تابحال شنیده اید که در سیره معصومین علیهم السلام چنین انحصارگرایی وجود داشته است؟آیا اینها خودشان را بالاتر از رسول خدا و ائمه اطهار می پندارند؟ اگر شباهتی و قرابتی به این بزرگواران داشتند بی مهابا همه را نمی راندند!
ناشناس۳۲۸۵۸۸۸۱۴:۲۱:۳۴ ۱۴۰۲/۸/۱۶
برای اطلاع شما از صدر اسلام جریان خود مسلمان پنداری و کافر دانستن بقیه مسلمانان بوده
ناشناس۳۲۸۴۱۹۷۱۸:۳۲:۴۱ ۱۴۰۲/۸/۱۴
حالا لازمه به حرفاش دامن بزنید. بزارید توی تخیلات خودش دفن بشه
ناشناس۳۲۸۴۲۲۵۱۸:۵۹:۴۰ ۱۴۰۲/۸/۱۴
البته اگر دقت کنیم بیراه نگفته...
ناشناس۳۲۸۴۲۳۸۱۹:۱۶:۴۹ ۱۴۰۲/۸/۱۴
میخواست به هرقیمتی معروف بشه،به هدفش هم رسید، ا
رضا۳۲۸۴۳۰۳۲۰:۳۷:۰۶ ۱۴۰۲/۸/۱۴
یکی که میاد از روی صداقت یک واقعیتی رو بیان میکنه چرا این همه جبهه میگیرید .
حامد حمدایی اصل۳۲۸۴۳۰۴۲۰:۳۹:۲۴ ۱۴۰۲/۸/۱۴
بنظر من می توان به صداقت این فرد و این اقدام آفرین هم گفت. حقیقت فکر اکثر حزب الهی ها رو بدون پرده پوشی و ریا و دروغ گفته.
ناشناس۳۲۸۴۳۳۰۲۱:۰۸:۲۶ ۱۴۰۲/۸/۱۴
نیازی به گفتن این خانم نبود!
ناشناس۳۲۸۴۳۶۵۲۱:۵۴:۱۹ ۱۴۰۲/۸/۱۴
کاملا حرف این خانم درسته ! مردم با تمام وجود چنبره این اقلیت رو بر تمام امور حس می کنند.
حسام۳۲۸۴۳۷۶۲۲:۰۵:۰۸ ۱۴۰۲/۸/۱۴
حق با این خانمه لطفا تلاش بیهوده نکنید سالهاست که مملکت ملک طلق اینهاست حقوق نجومی میگیرند ابر بدهکار بانکی که دارند
ناشناس۳۲۸۵۱۴۹۱۹:۱۰:۲۸ ۱۴۰۲/۸/۱۵
اینکه واضحه ولی اینکه خودشون را حزب الله میدانند دروغ محضه.
ناشناس۳۲۸۴۴۸۱۰۰:۲۳:۳۵ ۱۴۰۲/۸/۱۵
تندروی افتی است ک نتایج بسیار دردآوری برای عموم میانه رو بدون تریبون مردم دارد ..
ایرانی۳۲۸۴۶۴۵۰۹:۰۸:۵۴ ۱۴۰۲/۸/۱۵
واقعا واقعیت تلخی را بیان کرد.
ناشناس۳۲۸۴۶۹۱۱۰:۰۰:۵۹ ۱۴۰۲/۸/۱۵
این اولین بار نبود بارها این مفهوم عنوان شده و عکس العمل مسئولین هم نشون میده دقیقا نظرشون همینه بگذریم که علم الهدی همین را دقیقا به تازگی اعلام کرده بود.
ناشناس۳۲۸۴۸۷۸۱۳:۰۳:۱۸ ۱۴۰۲/۸/۱۵
اسمش تو لیست انتخابات مجلسه میخواسته خودشو معرفی کنه
ناشناس۳۲۸۴۸۹۰۱۳:۱۲:۳۴ ۱۴۰۲/۸/۱۵
واقعا چه تفاوتی بین این خانم و صهیونیستها وجود دارد. آنها می گویند کل فلسطین مال ما است و اعراب و غیر یهودیها جایی در آنجا ندارند و ایشان هم می گویند کل ایران مال ما است.
ناشناس۳۲۸۵۰۳۶۱۶:۲۸:۱۳ ۱۴۰۲/۸/۱۵
تمام حرفهای این خانم درست بود الا کلمه حزب الهی.
ناشناس۳۲۸۵۱۰۵۱۷:۴۷:۲۲ ۱۴۰۲/۸/۱۵
این خانم مطمئنه که اصلا حزب اللهی هست .
ناشناس۳۲۸۵۴۰۹۰۶:۳۳:۰۰ ۱۴۰۲/۸/۱۶
امثال این این خانم کم نیستند ... سخنان ایشان از یک جریان فکری رادیکالی و کج اندیش حکایت دارد که شوربختانه طرفداران زیادی هم دارد . امیدوارم این دیدگاه آسیب رسان که تا کنون صدمات و خسارات جبران ناپذیری بر پیکره جامعه اسلامی وارد کرده است به مدد الهی اصلاح شود.. آمین یا رب العالمین
ناشناس۳۲۸۵۴۸۶۰۹:۱۰:۵۰ ۱۴۰۲/۸/۱۶
اصلا تعریف درست و دقیقی از حزب الهی بودن وجود نداره مثلا خاوری یا بابک زنجانی ادعای حزب الهی بودن داشتند.
ناشناس۳۲۸۵۴۹۱۰۹:۱۵:۵۰ ۱۴۰۲/۸/۱۶
توی هیچ دوره ای از تاریخ ایران گروهی ادعا نکرده اند که مملکت مال ماست و تمامیت خواه نبوده اند.
ناشناس۳۲۸۵۹۲۴۱۵:۱۵:۳۹ ۱۴۰۲/۸/۱۶
چرا دادستانی ورود نمیکنه واین خانم رو بجرم تفرقه افکنی وتمامیت خواهی ونیز تشویش اذهان عمومی جلب نمیکنه؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. این نامه دلسوزانه است؟!

  2. واکنش قوه قضائیه به شایعه ای درباره زیباکلام

  3. کیهان: لایحه عفاف و حجاب ترویج‌کننده پدیده پلشت بی‌حجابی است/ امید است این لایحه ناکارآمد کنار گذاشته شود

  4. نامه روحانی به مردم ایران درباره دلایل رد صلاحیتش/ این دفاعیه‌ شخصی نیست، دفاع از جمهوریت نظام است

  5. فردا دیر است...

  6. آقای رئیس جمهور خاطرجمع نباشید

  7. حرف طلافروشان را باید شنید، اما...

  8. پیرامون پشت‌پرده افشای فایل‌صوتی «ظریف»...

  9. سپاه برای مقابله با مواد مخدر مسئولیت گرفت‌

  10. نظرات برگزیده مخاطبان الف: مردم عملکرد دولت روحانی را فراموش نکرده‌اند/ گسترش مصرف مشروبات الکلی زنگ خطری برای مردم و مسئولین است

  11. خودمان بیگناهان زیادی را کشتیم نمی توانیم از اسرائیل انتقاد کنیم

  12. جریمه کشف حجاب ۴ و نیم میلیون تومان است

  13. سردار رادان: کشف حجاب به خاطر مسائل اقتصادی نیست

  14. نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب!

  15. انتقاد روزنامه اصولگرا از وزیر ارتباطات/ واکنش فرزین به انتشار اطلاعات مالی موسسه رائفی‌پور

  16. تنوری که هنوز سرد است...

  17. واکنش روزنامه اصولگرا به زندانی‌شدن زیباکلام/ دستور اژه‌ای درباره پرونده چای دبش

  18. نتانیاهو: ‌صدها سرباز را از دست داده‌ایم

  19. امضای مردم گیلان پای طومار حمایت از طرح نور

  20. ایثارگران را بدنام نکنید !

  21. در آستانۀ سکولارشدنِ زیارت؟

  22. صادق زیباکلام روانه زندان شد

  23. بزرگ‌نمایی مشکلات به ضرر کشور است

  24. راه سخت قالیباف/ پیشنهاد جالب شریعتمداری درباره واکنش به اسرائیل

  25. توضیحات «لیلاز» درباره فایل صوتی «ظریف»/ ادعای عجیب «آخوندی»

پربحث‌های هفته

  1. این نامه دلسوزانه است؟!

  2. واکنش قوه قضائیه به شایعه ای درباره زیباکلام

  3. نامه روحانی به مردم ایران درباره دلایل رد صلاحیتش/ این دفاعیه‌ شخصی نیست، دفاع از جمهوریت نظام است

  4. فردا دیر است...

  5. پیرامون پشت‌پرده افشای فایل‌صوتی «ظریف»...

  6. نظرات برگزیده مخاطبان الف: مردم عملکرد دولت روحانی را فراموش نکرده‌اند/ گسترش مصرف مشروبات الکلی زنگ خطری برای مردم و مسئولین است

  7. انتقاد روزنامه اصولگرا از وزیر ارتباطات/ واکنش فرزین به انتشار اطلاعات مالی موسسه رائفی‌پور

  8. تنوری که هنوز سرد است...

  9. واکنش روزنامه اصولگرا به زندانی‌شدن زیباکلام/ دستور اژه‌ای درباره پرونده چای دبش

  10. صادق زیباکلام روانه زندان شد

  11. راه سخت قالیباف/ پیشنهاد جالب شریعتمداری درباره واکنش به اسرائیل

  12. توضیحات «لیلاز» درباره فایل صوتی «ظریف»/ ادعای عجیب «آخوندی»

  13. تبلیغات پرحجم قدرت‌های بزرگ به وسیله دانشجویان غرب رنگ باخت

  14. افشای فایل صوتی ظریف عمدی بود؟

  15. کنایه زاکانی درباره واگذاری ودیعه مسکن دوره‌های پیشین/ واکنش وحیدی به احتمال صدور گواهینامه موتور برای بانوان

  16. شنبه‌ای که تکلیف تعطیلی شنبه‌ها را روشن کند هنوز نرسیده است!

  17. رئیسی: برخی به‌دنبال معامله بر سر موشک‌هایمان بودند/ به‌بهانه دورکردن سایه‌جنگ،برجام‌های ۲ و ۳ را دنبال می‌کردند

  18. سفیدشویی جنایت!

  19. دستور محسنی اژه‌ای درباره پرونده‌های فولاد مبارکه و چای دبش

  20. ترکیه ای که من دیدم! 

  21. دستور ویژه رئیسی برای حل مشکل اشتغال استان‌های دارای نرخ بالای بیکاری

  22. تعیین تکلیف اسرائیل در حج امسال

  23. کمال خرازی: اگر موجودیت ایران تهدید شود، ناچاریم دکترین هسته‌ای خود را تغییر دهیم

  24. هر چقدر رأی بیشتر باشد، مجلس قوی‌تر است/ مرحلهٔ دوم انتخابات به‌اندازهٔ مرحلهٔ اول اهمیت دارد

  25. درخواست نمایندگان از رئیس جمهور برای حذف ارز ترجیحی واردات برنج

آخرین عناوین