زبان بدن در جنگ غزه !

  4020813126 ۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار
زبان بدن در جنگ غزه !

1- امروز زبان بدن در جنگ غزه، وجدان بشري و آگاهي جهاني را به حركت درآورده است، تصاويري كه مردم جهان در قاب بزرگ‌ترين زندان سر باز جهان يعني غزه همه روزه مي‌بينند.
زبان بدن يا «تن گفت» به مجموعه رفتارهاي غيركلامي و فيزيكي اطلاق مي شود كه در آن فرد بدون صحبت كردن قادر به انتقال پيام و برقراري ارتباط با ديگران است.
اين بدن‌هاي تكه‌تكه شده كودكان، اين سرهاي بريده شده مردان و زنان به‌ويژه پيران در زير آوارهاي بتُني فرود آمده از بمباران‌هاي پي‌درپي با جهانيان حرف مي‌زند.اين زبان ميليون‌ها انسان را در پنج قاره جهان به خيابان‌ها ريخته ، جنايات آمريكا و اسرائيل در غزه را محكوم و به جنايتكاران نفرين مي‌فرستند.
مردم قهرمان و اسطوره‌اي غزه زير بار وحشيانه‌ترين حملات هوايي با بدني خونين در حال نمايش يك اراده الهي در سرزمين پيامبران جهان هستند كه در تاريخ معاصر بي‌نظير يا كم‌نظير است.
زبان بدن مردم غزه زمان‌شماري فروپاشي رژيم صهيونيستي را چند سال به جلو انداخته است.
فرماندهان سنتكام تا موقعي كه در «قلعه صهيون» اين جنايات جنگي را فرماندهي مي‌كنند نمي‌توانند فرياد جهانيان از اين همه وقاحت و رذالت و بي‌شرمي را بشنوند.

2- يك ماه است مردم جهان در قاب باريكه غزه شاهد فرو ريختن ساختمان خانه‌ها، مدارس، بيمارستان‌ها، مساجد، كليساها و ... و دفن هزاران تن زير سقف و ستون‌ها و ديوارهاي بتني هستند. از زير اين آوارها صداي شيون زنان و گريه و فرياد كودكان و انسان‌هاي بي‌گناه به گوش جهانيان مي‌رسد. گوش‌هاي زيادي در جهان وجود دارد كه صداي حق‌طلبانه مردم فلسطين را مي‌شنوند.
آمريكا و سه كشور شرور اروپايي كه پرچمدار دموكراسي آزادي و حقوق بشر و آزادي بيان در جهان هستند مي‌گويند ما صدايي نمي‌شنويم و نمي‌خواهيم هم بشنويم!!

3- دولت‌هاي 22 كشور عربي، آمريكا و رژيم صهيونيستي را در اين ناشنوايي و ناديده‌ گرفتن همراهي مي‌كنند. اما ملت عرب در زير يوغ ديكتاتوري‌هاي حكام خود به خروش آمده‌اند و اين سكوت را با اجتماعات عظيم خود شكسته‌اند.
در پهناي جغرافياي حكام عرب تنها دولت قانوني و مشروع يمن است كه عملا وارد اين جنگ مقدس شده است. از جنوب لبنان هم صداي سيّد مقاومت سكوت مرگبار حكام عرب را شكسته و در نطق روز جمعه خود ورود به يك جنگ تمام عيار را از همان روز دوم نبرد الاقصي عملا اعلام كرد.

4- سيدحسن نصرالله نواده سيد عرب و عجم دست به ذوالفقار علي (ع) در نيمه دوم سال 1402 در جنوب لبنان راهبرد مقاومت را در جنگ غزه صريح و شفاف اعلام كرد.
او از فرماندهان مقاومت در يمن، عراق، سوريه، لبنان و كرانه باختري رود اردن و غزه حمايت كرد و به رژيم صهيونيستي و آمريكا نسبت به ساعت صفر حمله نهايي هشدار داد. او گفت: ما را از ناوها نترسانيد برای آنها سلاح مناسب داريم. او به كشورهاي عربي كه نفت و غذا به رژيم صهيونيستي مي‌دهند اخطار داد.
جهان به روايت سيدحسن نصرالله از جنگ غزه، خوب گوش داد. اين روايت صادق‌ترين و روان‌ترين و عوام‌فهم‌ترين روايت از جنگ غزه و زبان بدن مردم فلسطين است.
سخنان او جامع، مانع و دقيق بود. زبان بدن او در اين نطق تاريخي كه بسیاری از مردم در اقصی نقاط جهان پاي سخن او نشسته بودند، پيام‌آور صلابت، حريت، شجاعت، عقلانيت، هشدار و اقتدار بود.
او غبار ناشي از بمباران‌هاي وحشيانه، ددمنشانه و ديوسيرتانه را كنار زد و پيروزي مردم فلسطين و مظلومين غزه را در آينده‌اي نزديك نويد داد.
صهيونيست‌ها سيّد را خوب مي‌شناسند وعده كه مي‌دهد صادق است كم نمي‌گذارد.
صهيونيست‌ها او را دست به ماشه و آماده تداوم نبرد، ديدند.
سيّد مشت خود را گره كرده، نگه داشت. صهيونيست‌ها دست او را پر ديدند. روزهاي آينده، درستي ديدگاه‌هاي او را اثبات خواهد كرد. اين در حالي است كه صهيونيست‌ها نزديك به يك ماه است مي‌جنگند و حتي يك دستاورد، جز جنايت جنگي و كشتار جمعي و بي‌آبرويي جهاني نداشته‌اند. سيّد با نطق روز جمعه خود عملا «علمداري» تداوم نبرد عليه قصابان غاصب را به دوش گرفت. تمام اضلاع مقاومت اين علمداري را به رسميت مي‌شناسند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۲۸۳۵۲۵۲۳:۲۹:۱۱ ۱۴۰۲/۸/۱۳
مبارزان مقاومت از ترس شناسایی شدن بدجوری صورت خود را پوشانده اند. کسی که اینگونه خود را مخفی میکند قطعا خود را بین مردم عادی هم پنهان می کنند.
عبدالله۳۲۸۳۶۰۲۰۷:۳۰:۰۰ ۱۴۰۲/۸/۱۴
این ادبیات حماسی جای حمایت واقعی از مردم غزه را نخواهد گرفت.
ناشناس۳۲۸۳۹۱۹۱۳:۱۲:۰۹ ۱۴۰۲/۸/۱۴
حمایت کنن که بعد شما بگین پول مفت ملت ستمدیده ی ایرانو بردن ریختن تو جیب فلسطینیها؟
ناشناس۳۲۸۳۷۳۳۱۰:۳۲:۲۰ ۱۴۰۲/۸/۱۴
یک ماه است که مردم غزه زجر می کشند .... کی گفته آمریکا و سه کشور اروپایی سردمدار دموکراسی هستند؟ آنها طرفدار صهیونیستکراسی هستند و بس!!!
ناشناس۳۲۸۳۹۵۲۱۳:۳۷:۲۳ ۱۴۰۲/۸/۱۴
بالاخره حق مظلوم ازظالمین گرفته خواهد شد ....اندکی صبر ، سحر نزدیک است ... اللهم عجل لولیک الفرج
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  5. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  6. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  7. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  8. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  9. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  10. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  11. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  12. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  13. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  14. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  15. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  18. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  19. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  20. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  21. به زور کسی را به بهشت نمی بریم اما در برابر ناهنجاریها ایستاده‌ایم

  22. خلجی: آواربرداری از خرابی ۱۰ ساله زمانبر است

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. احتمال دارد دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد

آخرین عناوین