با مزایای خرید اینترنتی بلیط هواپیما آشنا شوید

گزارش بازرگانی، 222495،   4020803019

بلیط پرواز و تهیه یک بلیط مناسب با هزینه کم، یکی از دغدغه‌هایی است که برای همه ما پیش از سفر رخ داده است. در گذشته خرید بلیط هواپیما غالباً به‌صورت حضوری انجام می‌شد. بعد از آن با پیشرفت تکنولوژی و گذشت زمان، تهیه بلیط‌ها به صورت تلفنی امکان‌پذیر شد.

وقتی که اینترنت پا به عرصه وجود گذاشت و به آهستگی در میان تمام افراد و در سراسر نقاط جهان گسترش پیدا کرد، عملکرد آن نیز مورد بررسی قرار گرفت. حالا یکی از مزایای استفاده از اینترنت، انجام خریدهای آنلاین غیرحضوری است که در دنیای امروز به یکی از ضروریات زندگی ما تبدیل شده است. تصور کنید که در یک روز سرد زمستانی یا در چله تابستان از راه دور یک بلیط هواپیما خریداری می‌کنید و تنها کاری که باید انجام دهید بستن چمدان است.

مزایای خرید بلیط پرواز آنلاین

با خرید اینترنتی بلیط حتی می‌توانید بلیط هواپیما چارتر هم تهیه کنید و این فقط یکی از هزار مزایای خرید اینترنتی بلیط هواپیما است. در این قسمت به‌طور مفصل برای شما شرح خواهیم داد که چطور می‌توانید بدون هیچ زحمت و دردسری، از مزایای خرید اینترنتی بلیط هواپیما بهره‌مند شوید.

انتخاب‌های بیشتر و متنوع‌تر

تفاوتی نمی‌کند که قصد خرید بلیط تهران کیش یا شیراز اصفهان را داشته باشید. اولین مزیت خرید آنلاین بلیط برای شما این است که به‌راحتی می‌توانید در میان دریایی از انواع بلیط‌ها، بلیط مورد نظر خود را تهیه کنید.

در اصل شما با خرید آنلاین بلیط هواپیما، یک پرونده باز در مقابل خود دارید که شامل پروازهای چارتری، پروازهای سیستمی، انواع و اقسام ایرلاین‌های مختلف، قیمت‌های متفاوت، ساعت‌های پرواز متنوع و حتی نشانگر ظرفیت‌های باقیمانده هر پرواز خواهد بود. حالا این شما و این انتخاب بهترین پرواز مناسبی که می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت خدمات، شما را به مقصدتان برساند.

بلیط آنلاین همیشه در دسترس

مزیت دوم تهیه و خرید آنلاین بلیط هواپیما، این است که شما همیشه به‌راحتی و در هر ساعت از شبانه‌روز و در هر مکانی که باشید، می‌توانید بلیط مورد نظر خود را تهیه کنید. فقط کافیست که اینترنت شما در دسترس باشد و یک کارت عضو شبکه شتاب هم داشته باشید. این یعنی به‌راحتی می‌توانید مقدمات یک سفر جذاب را فراهم کرده و با پرداخت هزینه‌ها به صورت غیرحضوری، یک ماجراجویی عجیب را آغاز کنید.

صرفه‌جویی کردن در زمان

همه ما می‌دانیم که خرید حضوری با هدر دادن زمان، ساعت‌های طولانی در ترافیک ماندن، رانندگی کردن در شلوغی‌های شهر، پیدا نکردن جای پارک و هزار و یک مشکل دیگر همراه خواهد بود. وجود تمام این معضلات در خریدهای حضوری، ما را مجاب به انجام خرید اینترنتی می‌کند.

حالا شما با امکان خرید و رزرو آنلاین بلیط هواپیما به راحتی در عرض پنج دقیقه یا حتی در مدت زمانی کمتر از پنج دقیقه می‌توانید بلیط تهیه کنید. هزینه آن را پرداخت کنید، رزرو هتل را ثبت کنید و با خیال راحت مشغول بستن چمدان‌های خود شوید.

امکان خرید بلیط‌های چارتر

همه ما کم و بیش از بلیط‌های چارتری و نحوه عملکرد آن‌ها آگاه هستیم. مزیت دیگر خرید اینترنتی بلیط هواپیما این است که به‌راحتی می‌توانید به انواع بلیط هواپیما چارتر دسترسی داشته باشید. به عبارتی تصور می‌کنیم که شما قصد خرید بلیط تهران اهواز را دارید. اگر به یک آژانس هواپیمایی مراجعه کنید در نهایت پنج نوع مختلف بلیط چارتری تهران اهواز را به شما معرفی می‌کند.

اما اگر به‌صورت اینترنتی این کار را انجام دهید، با اقیانوسی از بلیط‌های چارتری پرواز تهران اهواز روبرو هستید که پیشنهادهایی متنوع و وسوسه‌کننده برای شما دارند. این یعنی دیگر نیازی به مراجعه به آژانس‌ها و دفاتر هواپیمایی برای خرید بلیط چارتری ندارید. کافیست که فقط گوشی خود را روشن کنید، به اینترنت وصل شوید و با استفاده از یک کارت عضو شتاب، مناسب‌ترین بلیط چارتر را برای خود و همراهانتان تهیه کنید.

امکان برخورداری از تخفیفات ویژه

جالب است بدانید بسیاری از آژانس‌های مسافرتی و ایرلاین‌ها تخفیف‌های متنوع و جذابی را بر روی خریدهای اینترنتی برای مخاطبان خود اعمال می‌کنند. این تخفیف‌ها با هدف افزایش اعتبار ایرلاین موردنظر و البته رفاه حال مسافران، انجام می‌شوند.

این تخفیف‌ها فقط شامل حال مشتریانی است که به‌صورت غیرحضوری و آنلاین خرید خود را انجام می‌دهند. برای مثال تخفیف بر روی رزرو و خرید بلیط و یا تخفیف بر روی رزرو هتل و تور با درصدهای بالا! این امتیازات قابل توجه از جمله نقاط مثبتی هستند که شما در زمان خرید آنلاین و رزرو بلیط هواپیما، آن‌ها را تجربه خواهید کرد.

استرداد آنلاین بلیط‌ها به آسانی و در کم‌ترین زمان

آخرین مزیت خرید آنلاین بلیط هواپیما این است که اگر قصد استرداد بلیط خود را داشته باشید هم به‌راحتی می‌توانید این کار را در هر مکان و زمانی انجام دهید. فقط کافی است که به اینترنت وصل شده، یک پرواز سیستمی یا چارتری خریداری شده را به‌صورت غیرمستقیم و کاملاً آنلاین کنسل کنید.

در ادامه بعد از ثبت نهایی کنسلی بلیط هواپیما، به‌راحتی می‌توانید با حساب کردن جریمه و سایر مراحل، پروسه کنسلی را، حتی بسیار سریع‌تر از خرید حضوری طی کرده و مابقی پول خود را پس بگیرید.

البته فراموش نکنید که یک نکته مهم در این بین وجود دارد. در زمان خرید بلیط هواپیما دقت کنید که سایت مورد نظر شما شرایط اعمال استرداد آنلاین و در لحظه بلیط‌های هواپیما را داشته باشد. در غیر این صورت شما به هیچ عنوان قادر به استرداد آنلاین بلیط خود نخواهید بود و برای انجام پروسه کنسلی حتماً باید به آژانس هواپیمایی و ایرلاین خود مراجعه کنید.

خرید آنلاین بلیط هواپیما، یک انتخاب عالی برای همیشه

در این مطلب تمام ویژگی‌های خرید و رزرو آنلاین بلیط را شرح دادیم. در این بین مجموعه‌های معتبری مانند اسنپ تریپ به‌راحتی می‌توانند با تخفیفات ویژه و مزایای مختلف، تهیه بلیط پرواز یا رزرو هتل و تور را برای شما انجام دهند. البته در این بین شاید افرادی هم باشند که خرید حضوری را به خرید اینترنتی ترجیح داده و شیرینی حضور در آژانس‌های مسافرتی و تهیه بلیط را با یک خرید اینترنتی سریع و ساده عوض نمی‌کنند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. من عجله ندارم!

  4. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  7. اصلاح‌طلبان مقابل «نصیری» سکوت نکنند

  8. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  9. دور باطلی که تمامی ندارد!

  10. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  11. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  12. حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  15. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  16. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  17. برای این عکس شما تیتر بزنید

  18. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  19. حقوق کارکنان وزارت کشور ترمیم می‌شود

  20. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  21. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  22. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

  23. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  24. اگر این صحنه‌ها در ایران بود...

  25. نگاهی به فرمان ضد فساد هشت ماده ای 

آخرین عناوین