کاربران گوشی‌های آیفون کدام پلتفرم ارتباطی را کاربردی‌تر میدانند؟ روبیکا، ایتا یا سروش پلاس؟

گزارش بازرگانی، 214489،   4020704028 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

پس از قطعی گسترده اینترنت و مسدود شدن بسیاری از پلتفرم های بین المللی، به خصوص شبکه اجتماعی اینستاگرام و پیام رسان واتس اپ، عملا بخش قابل توجهی از ارتباطات آنلاین مردم در ایران دچار مشکل شد. در یکسال اخیر و به دلیل از دسترس خارج شدن بسیاری از اپلیکیشن‌های خارجی و البته پیشرفت و بروزرسانی پلتفرم های داخلی، بسیاری از کاربران به این فکر افتادند که، جایگزین های مناسبی برای پلتفرم های خارجی وجود دارد.

کاربران گوشی‌های آیفون در این میان با چالش دیگری هم روبرو بودند، از مدتها پیش شرکت اپل دسترسی کاربران ایرانی به اپ استور خود را قطع نموده و به مرور تمامی اپلیکیشن‌های فارسی زبان و ایرانی هم از این فروشگاه اینترنتی حذف شدند. این سیاست غیر منصفانه شرکت اپل باعث شده است که نصب مستقیم و استفاده از اپلیکیشن‌های پر کاربردی مثل پیام رسان‌ها برای کاربران گوشی های اپل در ایران تقریباً غیر ممکن شود.

در میان انبوهی از برنامه‌های موجود که با ویژگی‌های مختلف خود، نظر علاقمندان و کاربران را به واسطه استفاده از تکنولوژی روز دنیا به سمت و سوی خود جلب کرده‌اند انتخاب، کار دشواری است.

ما در این بررسی سه پیام رسان روبیکا و ایتا و سروش پلاس را زیر ذره بین خواهیم برد تا بهترین آنها را به شما معرفی کنیم.

روبیکا جدید برای ایفون

روبیکا به عنوان یک سوپراپلیکیشن منحصر به فرد ویژگی‌های متمایز کننده بسیاری نسبت به رقبای خود دارد. این اپلیکیشن ایرانی، دسترسی به امکانات فراوان در زمینه‌های مختلف مانند خدمات مالی، ارتباطات مجازی، رسانه و غیره را فراهم می‌کند. روبیکا نقطه اتکای خود را شبکه گسترده‌ای از ابزارهای سرگرمی و فیلم و سریال‌های ایرانی و خارجی قرار داده است.

پیام‌رسان روبیکا، دارای امکانات مفیدی مانند، تماس صوتی و تصویری، ارسال فایل و پخش زنده است که بسیاری از امکانات این بخش با اینترنت رایگان همراه اول و ایرانسل ارائه می‌شوند.

روبینو شبکه اجتماعی روبیکاست که مخصوص تصویر و ویدئو است. روبینو با فضای صمیمی و راحتش، به شما امکان می‌دهد زیبا‌ترین لحظه‌هایتان را به اشتراک بگذارید.

سرویس کسب درآمد روبیکا که این امکان را فراهم می‌کند فقط با داشتن یک کانال، گروه یا صفحه روبینو، کسب درآمد را در روبیکا شروع کنید. در سرویس جدید کسب درآمد روبیکا، درآمد شما بر اساس تعداد کاربران فعال و حجم ترافیک مصرفی کاربران در کانال یا گروه شما محاسبه می‌شود.

در جدیدترین نسخه روبیکا برای ایفون می‌توانید جدیدترین و محبوب‌ترین فیلم‌ها، انیمیشن‌ها و سریال‌ها را با دوبله اختصاصی تماشا کنید. از بین بیش از ۴۰،۰۰۰ برنامه، بهترین را انتخاب کنید و بر روی همه دستگاه‌های دیجیتال موبایل، وب و تلویزیون‌های هوشمند تماشا کنید.

روبیکا اسپرت مرجع پخش زنده ورزشی در روبیکاست که مسابقات رشته‌های متنوع ورزشی را از اتومبیلرانی و تنیس و موتورسواری تا فوتبال و والیبال به صورت زنده پوشش می‌دهد.

از دیگر امکانات سوپر اپلیکیشن روبیکا می‌توان به امکان پرداخت قبض با تمامی کارت‌های بانکی، کیف پول دیجیتال، خرید شارژ تلفن همراه و اینترنت، پورتال جامع کودک، روبی‌کلاس، نظرسنجی، دنیای احسان، خرید اینترنت و بسیاری موارد دیگر اشاره نمود.

بهترین و راحت ترین راه دانلود و نصب سوپراپلیکیشن روبیکا برای کاربران گوشی‌های اپل، نصب نسخه اصلی و کامل این اپلیکیشن‌ از طریق تهیه نمودن اشتراک سیبچه می‌باشد.

بررسی سروش پلاس برای ایفون

سروش پلاس یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌های ایرانی است. به‌ طوری‌ که در حال‌ حاضر بیش‌ از ۱۳ میلیون کاربر از این پیام‌ رسان استفاده می‌کنند. سروش پلاس، پیام رسان رایگان و کاملا بومی است که امکانات متنوع مانند دستیار صوتی هوشمند، تماس صوتی و تصویری، پخش زنده رادیو و تلویزیون، امکان ارتباط زنده در کانال (Live)، بات های کاربردی، پرداخت و ویترین محتوا را فراهم می کند.

اپلیکیشن پیام رسان سروش پلاس دارای یک رابط کاربری ساده و روان بوده و از همه مهمتر کاملا به زبان فارسی بوده و رنگ بندی و چیدمان جالبی دارد. امنیت این برنامه پیام رسانی در حد قابل قبولی قرار داشته و همین عامل سبب شده است که امکاناتی نظیر خرید و فروش درون برنامه ای و ایجاد فروشگاه در این برنامه قرار بگیرد.

شما به راحتی می توانید در پیام رسان سروش پلاس یک فروشگاه مجازی ساخته و از طریق آن اقدام به فروش محصولات خود با توانایی پرداخت پول به طور مستقیم از طریق خود برنامه نمایید. از آنجا که سرورهای این برنامه در داخل کشور قرار دارد، امر خرید و فروش از طریق برنامه با امنیت بیشتری انجام شده و افراد می توانند با اطمینان بیشتری اقدام به پرداخت پول و دریافت کالاهای خریداری شده خود داشته باشند.

سایر امکانات این پیام رسان عبارت اند از:

  • سرعت بالا در امر پیام رسانی

  • پشتیبانی از انواع فرمت های فایل

  • تماس صوتی رایگان

  • قابلیت ساخت استیکرهای شخصی و فروش آن

  • ایجاد گروه های چندین نفری

  • ایجاد کانال

  • ایجاد مسابقه و نظرسنجی های مختلف

  • امکان ساخت فروشگاه مجازی

  • دریافت و پرداخت درون برنامه ای با امنیت بالا

  • امکان پاسخ دهی و لایک کردن در کانال ها

  • امکان ارسال بازخورد به مدیر کانال

  • توانایی خرید شارژ تلفن همراه از طریق برنامه

  • سرویس اوقات شرعی

  • سرویس آب و هوا

  • امکان شمارش تعداد بازدید و لایک در مطالب کانال

  • قابلیت ارسال گزارش تخلف برای کانال، گروه و حتی چت های شخصی

  • قابلیت استفاده از فضای ابری شخصی

  • امکان فروارد موقعیت مکانی برای دیگران و در کانال

  • پرداخت قبوض تلفن و گاز

  • خرید شارژ آسان

با این که محدودیت‌های اخیر اپ استور اپل برای نصب اپلیکیشن‌های فارسی زبان، کاربران گوشی‌های آیفون را با چالش روبرو کرده است، اما هنوز راه‌های مختلفی برای استفاده از اپلیکیشن سروش پلاس در سیستم عامل ios وجود دارد. دانلود سروش با لینک مستقیم برای ایفون از طریق اپ استور ایرانی سیبچه؛ پیشنهاد ما به شماست.

بررسی برنامه پیام رسان ایتا

برنامه ایتا برای ایفون که این روز‌ها بسیار رایج گردیده است یک اپلیکیشن پیام رسان تمام عیار است که از قضا شباهت زیادی به رابط کاربری تلگرام دارد. از جمله دلایل محبوبیت پیام‌رسان ایتا می‌توان به رابط کاربری ساده و روان و مصرف اینترنت نیم‌بها اشاره کرد. از دیگر مزیت های اصلی برنامه ایتا که با همتایان خارجی خود رقابت تنگاتنگی در این زمینه داشته سرعت بالای آن در ارسال پیام ها می باشد. حجم پایین برنامه ایتا سرعت عملکرد خود اپلیکیشن را بسیار مناسب کرده و حتی بر روی تلفن های همراه قدیمی بسیار راحت اجرا می گردد.

در برنامه ایتا به سهولت می‌توانید با دوستان خود گفتگو کنید، فایل‌های خود را به اشتراک بگذارید، گروه و کانال بسازید و از قابلیت‌های پیشرفته ایتا برای مدیریت و شخصی‌سازی نرم افزار خود استفاده کنید.

تا مدتی قبل تنها راه استفاده از پیام‌رسان ایتا در سیستم عامل iOS، ورود به نسخه وب ایتا برای ایفون بود اما سرانجام اپلیکیشن ایتا در استور ایرانی سیبچه منتشر شد.

شما با خرید اشتراک سیبچه می‌توانید تمام اپلیکیشن‌های معتبر و کاربردی ایرانی از جمله اپلیکیشن سروش پلاس، روبیکا و ایتا را بدون نگرانی روی تلفن همراه آیفون خود نصب و استفاده کنید. با داشتن اشتراک سیبچه، نصب این اپلیکیشن‌ها بر روی گوشی شما به راحتی امکان پذیر است و می‌توانید بدون دردسر از تمام خدمات فوق‌العاده این برنامه‌ها لذت ببرید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. من عجله ندارم!

  2. نگاهی به مسیر بازیگرانی که مهاجرت کردند/ از بازیگری تا رقص و رانندگی تاکسی!

  3. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!

  4. اصلاح‌طلبان مقابل «نصیری» سکوت نکنند

  5. نظرات برگزیده مخاطبان الف: تکرار تجربیات شکست‌خورده درباره حجاب هیچ ثمری ندارد/ زیباکلام به دشمنی اسرائیل با ایران توجه نمی‌کند

  6. هیچ تردیدی در اجرای طرح نور نداریم

  7. قحطی مانتوی بلند و دکمه‌دار در تهران!

  8. مشروبات تقلبی از جامعه پزشکی هم قربانی گرفت

  9. حقوق کارکنان وزارت کشور ترمیم می‌شود

  10. دور باطلی که تمامی ندارد!

  11. جریان دائمی تجارت، به جای تعطیلی روز شنبه

  12. ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها در خوان آخر/ اسب سرکش مسکن، آرام می‌گیرد؟

  13. حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد

  14. برای این عکس شما تیتر بزنید

  15. تضادی عجیب و پر ابهام!

  16. دو ناوشکن آمریکایی در دریایی سرخ شکار شدند

  17. آقای رئیس‌جمهور! لطفاً فراموش نکنید!

  18. هشدار حسین شریعتمداری؛ فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف!

  19. نظر جالب شریعتمداری درباره طرح نور و لایحه حجاب/ پاسخ خلجی به انتقادات نمایندگان درباره قیمت دلار

  20. سردار رادان: عده ای تلاش می کنند مردم قانونگریز شوند

  21. نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه را نمی پذیریم

  22. سقوط در آغوش پهلوی!

  23. آمریکا و ویتنامی دیگر؟۱

  24. نجات معجزه آسا از وسط سیل توسط لودر و راننده ماهر

  25. یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است

آخرین عناوین